10 maart.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef Typisch het volgende:
Wanneer kunnen we hiermee aan de slag?
*preorderen gaat*quote:
Hm misschien moet ik ook eens een mailtje aan Paradox wagen voor reviewer access Spel ziet er wel echt super uit, alle punten die zogen bij SimCity doet dit spel gewoon goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef jogy het volgende:
Nou, die belofte aan mezelf heb ik toch meer dan twee uur volgehouden.
Het ging allemaal best goed met mijn belofte tot hij er gewoon ff een stuk land bij kocht aan het eind.quote:
Dat is best een mooie finale inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Het ging allemaal best goed met mijn belofte tot hij er gewoon ff een stuk land bij kocht aan het eind.
Eindelijk zulk soort filmpjesquote:
Eens, ondanks dat het mij een leuk spel lijkt konden die paradox gasten mij echt totaal niet enthousiast maken .quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Eindelijk zulk soort filmpjes
Was die Paradox lui al zooooo zat
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Je kan de begrenzing dus uitzetten als je denkt dat je computer het aan kan en steden, in theorie, zo groot maken als de map toestaat. Ik ga de grenzen van mijn computer opzoeken met dit spel
Uit de AMA transcript: http://www.skylinescity.c(...)ines-ama-transcript/quote:
enquote:I know probably can’t get specifics, but would you describe this as a more expansive or larger area to build a city on than the (very restricted) tiny room in simcity 2013? I often find that game revolves around tearing down one thing to fix something and causing another problem in the process because of the small room.
It’s a lot bigger. About 36km2.
We’ve optimized the game for cities of that size. BUT – The sweetest feature is that we’ll have an option where you can uncouple the limitation and go bigger. but that’s up to you and your hardware
quote:What impacts more on the framerate: the map size or the number of agents/simulations?
It’s a combination of both.
We’re optimizing the game on the recommended hardware for the max city size (36km2) so it should run fine.
IF you want to go bigger – you can remove the size cap in the settings – but then you and your PC are on your own
Youtube dev diary. Standaard wordt het max 36km2 maar het kan heel simpel uitgezet worden dat je (op eigen risico) 100km2 kan gebruiken als je pc niet begint te roken.quote:
En ik ben totaal niet te spreken over die kuttwittervogel in het scherm maar die kan er vast ook wel uit gesloopt worden .quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:18 schreef PLAE@ het volgende:
Dat laatste filmpje is toch wel een beetje al vind ik het menu wel ergggg pontificaal in beeld.
Deze video dus. Die gozer heeft echt een kut accent trouwens, maar die map editor Ik ga me daar echt dagen lang in kwijtrakenquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Youtube dev diary. Standaard wordt het max 36km2 maar het kan heel simpel uitgezet worden dat je (op eigen risico) 100km2 kan gebruiken als je pc niet begint te roken.
Modding, map editor, etc. Paradox weet hoe je de speelduur van een spel kan vergroten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Deze video dus. Die gozer heeft echt een kut accent trouwens, maar die map editor Ik ga me daar echt dagen lang in kwijtraken
't zijn Finnen toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Modding, map editor, etc. Paradox weet hoe je de speelduur van een spel kan vergroten.
Accent is volgens mij Australisch trouwens.
Ik hoop dat m'n computer het een beetje trekt, want dit ziet er goed uit!
Ja, Zweeds en Fins.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:46 schreef Divje het volgende:
[..]
't zijn Finnen toch?
Maar toch, ben nu gehyped als een malle
10 maartquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, Zweeds en Fins.
Nog een maand toch?
CS5 zag er ook interessant uit en is ook best leuk als je maar over het feit van de veel te kleine mappen kan komen, zoals ik totaal niet kan . Als dit spel even ver de diepte in gaat en te sturen is als CS5 maar dan met veel grotere mappen en betere wegen dan ben ik fan .quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit ziet er interessant uit, in tegenstelling tot SC5.
Ik hoop het ja. Of dat het industriële district niet de milieurestricties krijgt die andere wijken wel krijgen of zo. Wel erg tof .quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef Divje het volgende:
Dat District-systeem spreekt me wel erg aan. En moet nog even uitvogelen wat bedoelt word met die policies? Die apart per district in kan stellen.
Moet ik dan denken aan rijke buurten en arme buurten? En dat de brandweer de rijkere buurt eerder moet helpen dan de armere?
Dit wordt zo'n vet spel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Of dat het industriële district niet de milieurestricties krijgt die andere wijken wel krijgen of zo. Wel erg tof .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |