abonnement Unibet Coolblue
pi_148701850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik zo naar die infrastructure filmpjes zit te kijken ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voor EA iets van zich laat horen. De hele UI is bijna een directe kopie van SimCity (5) :D En er zitten ook game mechanics in die misschien wel vrij algemeen in het genre 'citybuilder' horen, maar die zo overduidelijk van SimCity 5 'geleend' zijn. Zoiets subtiels als de kleuren van de zones. Traditioneel groen/blauw/geel. Het hele spel schreeuwt "SimCity, maar dan beter!" _O-
Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148707243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
Ja voor de fans is het geweldig natuurlijk. Maar als bedrijf kunnen ze flink in de problemen komen als ze 'te ver' gaan met het kopiëren van SimCity. Ik zag pas dat ze ook de tilt shift van SimCity hebben overgenomen, een feature waar ze bij Maxis toch wel trots op waren en die ook wel kenmerkend was voor het spel. Maar goed, misschien snappen ze bij EA ook eindelijk dat als ze er moeilijk over doen ze alleen maar meer slechte PR voor zichzelf creëren.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148707367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zag pas dat ze ook de tilt shift van SimCity hebben overgenomen
Wat is dat voor feature?

Als ik op internet een filmpje van simctiy hierover bekijk lijkt het niets meer als het scherp weergeven van een bepaalde gedeelte van de view.
pi_148707546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat is dat voor feature?

Als ik op internet een filmpje van simctiy hierover bekijk lijkt het niets meer als het scherp weergeven van een bepaalde gedeelte van de view.
Door de onder en bovenkant van het scherm een beetje vaag te maken krijg je een effect dat tilt shift heet, hierdoor lijkt het alsof je naar een miniatuur stadje zit te kijken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148778204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
dat doen er meer. alleen al de titel: XXL. "Wij hebben wel grote mappen".


Schaamteloos hakt iedere citybuilder op EA in :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_148785377
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat doen er meer. alleen al de titel: XXL. "Wij hebben wel grote mappen".


Schaamteloos hakt iedere citybuilder op EA in :D
Ja. Terecht. Jarenlang heeft ea city sims uitgebracht zonder echt te luisteren naar de fans, vol met bugs en de arrogante lul uit te hangen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148801316
Cities xxl vs cities skylines....

Ik zet mijn geld in op skylines.

[ Bericht 57% gewijzigd door DieselTank op 18-01-2015 12:54:00 ]
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 januari 2015 @ 16:36:06 #59
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_148809810
quote:
14s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:17 schreef DieselTank het volgende:
Cities xxl vs cities skylines....

Ik zet mijn geld in op skylines.
Zolang er maar 1 van de twee het niveau van de oude simcity's haalt ben ik al tevreden :P Ik ga eerst ff de kat uit de boom kijken en een maandje wachten.
pi_148812095
Ik gok op City Skylines. c_/



[ Bericht 47% gewijzigd door Marcus_Zaagius op 19-01-2015 17:09:08 ]
pi_148864373
Ik dacht even een account te maken op de paradox forums maar :r :{w Wat een troep....

Nieuwsbrief hoef je maar een keer voor de klikken maar het registreren dat duurt een eeuwigheid... Website laad niet als je op registreren drukt en als je je dan je account moet activeren ben je weer 2 min bezig :') Ondertussen had ik al 5 tabs openstaan met activeren en ondertussen had ik nog geprobeerd inteloggen en word ik 15 min geblokeerd :') :') :') x1000

Rot toch op met die lelijke kut forum :') Dat een spel zon slechte plublisher wilt :')

En dat wijf met die kut stem en dat roze / rode haar irriteer ik me ook de kolere aan :')

Maar verder lijkt het me wel een leuk spel :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 02:04:38 #62
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_148864409
Ziet er sjiek uit.
Tics van je petten.
pi_148864670
Ik hoop wel dat het grafisch nog een beetje vooruit gaan, vooral qua anti aliasing enzo. Want nu ziet het er best wel een beetje slecht uit. Oog wil ook wat, ik zou me echt gaan storen aan al die kartelranden :@
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148869125
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 03:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoop wel dat het grafisch nog een beetje vooruit gaan, vooral qua anti aliasing enzo. Want nu ziet het er best wel een beetje slecht uit. Oog wil ook wat, ik zou me echt gaan storen aan al die kartelranden :@
SimCity zag er keurig uit, maar de gameplay was het probleem. Als ze hier de graphics laten zoals het is maar de gameplay beter is dan in SimCity dan maakt het mij niet uit. Ben echt benieuwd wanneer we deze game uitproberen mogen. Laatste officiele woord dat ik erover gelezen heb was "soon" op het Steam Discussion forum.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148925592
SimCity leek mij meer zoiets als Farmville, voor mij totaal niet boeiend, Skylines spreekt mij veel meer aan, ik ben benieuwd wat Paradox ervan maakt.

Dit alleen al:

:9~
pi_148935973
Wat is eigenlijk het verschil tussen cities skylines en cities xxl?
pi_148943531
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef Stofzuigert het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen cities skylines en cities xxl?
De voorgaande delen van CitiesXXL waren erg buggy en vrijwel onspeelbaar. Misschien hebben ze geleerd van hun fouten, maar op dit moment is CitySkylines veelbelovender :)
pi_148947205
Ziet er zeker goed uit!

Weet iemand al iets over een mogelijke Sandbox mode waarin je genoeg geld hebt om flink uit je dak te gaan?

En over de invulling van de kale stukken in de map zoals tussen twee woonblokken in bijv. Bij Cities XL had je daar een mooie oplossing voor door een parkachtige opvulling te geven. Is dat in deze game ook mogelijk of is daar verder nog niks over bekend?
pi_148949681
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:20 schreef ChezZzITA het volgende:
Ziet er zeker goed uit!

Weet iemand al iets over een mogelijke Sandbox mode waarin je genoeg geld hebt om flink uit je dak te gaan?

En over de invulling van de kale stukken in de map zoals tussen twee woonblokken in bijv. Bij Cities XL had je daar een mooie oplossing voor door een parkachtige opvulling te geven. Is dat in deze game ook mogelijk of is daar verder nog niks over bekend?
Volgens mij had een van de developers gezegd dat ze verwacht dat de eerste mod unlimited money gaat worden. Aangezien de game met een modkit uitkomt zal dit vast niet lang duren.

Ook heb ik in een van de filmpjes parken gezien, er zijn een aantal prefab maar je kan ook zelf aan de slag volgens mij.
pi_148950047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Volgens mij had een van de developers gezegd dat ze verwacht dat de eerste mod unlimited money gaat worden. Aangezien de game met een modkit uitkomt zal dit vast niet lang duren.

Ook heb ik in een van de filmpjes parken gezien, er zijn een aantal prefab maar je kan ook zelf aan de slag volgens mij.
Oke bedankt voor de info. Heb hier en daar ook al wat filmpjes gezien maar dat specifiek opvullen van loze ruimtes namelijk nog niet ;)
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:57:43 #71
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_148952236
Madre. Als ze cities in motion hierin incorporeren dan vrees ik voor mijn sociale leven... en mijn arbeidsleven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_148956502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef AgLarrr het volgende:
Madre. Als ze cities in motion hierin incorporeren dan vrees ik voor mijn sociale leven... en mijn arbeidsleven.
Doen ze ook, op iets kleinere schaal. Maar bussen micro managen blijft tot op zekere hoogte wel mogelijk.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149022675
Hm ziet er veelbelovend uit.. je begint wel met een klein stukje land zie ik, a la SimCity.. maar ik hoorde tussen neus en lippen door in het laatste filmpje iemand zeggen dat je grond erbij kan kopen.. klinkt goed :)

Kzag wel dat ambulances gewoon aansluiten in de file, hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen..

Weet iemand al iets van een release date? :)
pi_149023332
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef Thrilled het volgende:
Hm ziet er veelbelovend uit.. je begint wel met een klein stukje land zie ik, a la SimCity.. maar ik hoorde tussen neus en lippen door in het laatste filmpje iemand zeggen dat je grond erbij kan kopen.. klinkt goed :)

Kzag wel dat ambulances gewoon aansluiten in de file, hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen..

Weet iemand al iets van een release date? :)
Q1 2015.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149036060
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Q1 2015.
Skippen ze de beta fase dan? Of heb ik die gemist :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')