abonnement Unibet Coolblue
pi_148059277
Heb em aantal dagen geleden maar aangeschaft via origin voor 30 euro omdat ik schijtziek werd van die torrents/updates ervan.
pi_148077759
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heb em aantal dagen geleden maar aangeschaft via origin voor 30 euro omdat ik schijtziek werd van die torrents/updates ervan.
En restitutie aangevraagd, lang geen 30 euro waard imho. :')
pi_148083392
Ik wacht nog steeds op de Mac-versie. Mijn laptop werkt gewoon een stuk minder prettig wegens mindere hardware.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_148083440
nee ben weer over op sims 3...
4 hoeft voor mij niet en bij 3 verheugde ik mij op de uitbreidingen en bij sims 4 totaal niet
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_148084263
Ik zou ook bijna weer overstappen. Ware het niet dat bij de laatste uitbreiding (was het Universiteit? :@ ) ook van alles vastliep. }:|
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_148085997
vooruit in de tijd heb je ook nog van sims 3.
maar mn pc kan dat allemaal niet aan, dus heb sommige uitbreidingen er maar tijdelijk afgegooit
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_148245723
Zo, heb mijn geld terug via Origin :) Koop deze game wel eens in de budgetbak over een jaartje of wat.
  roze dinsdag 20 januari 2015 @ 11:12:27 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148868372
Nieuwe download pack is er *O* Kan hem vrijdag pas kopen, dat ga ik dus ook doen. Alleen wel matig dat ik gisteren de Sims weer opstartte na een maand en dat alles weg was, moest helemaal overnieuw beginnen.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:23:38 #234
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_148881967
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:12 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe download pack is er *O* Kan hem vrijdag pas kopen, dat ga ik dus ook doen. Alleen wel matig dat ik gisteren de Sims weer opstartte na een maand en dat alles weg was, moest helemaal overnieuw beginnen.
Komt dat niet omdat je op een andere PC speelt? Want Sims slaat blijkbaar je save game niet online op... Ik wilde hier ook verder op mijn laptop, maar dat kan dus niet |:(.

Hoewel er blijkbaar ook wel andere problemen zijn met de save games inderdaad...
  roze dinsdag 20 januari 2015 @ 18:27:08 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148882073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Komt dat niet omdat je op een andere PC speelt? Want Sims slaat blijkbaar je save game niet online op... Ik wilde hier ook verder op mijn laptop, maar dat kan dus niet |:(.

Hoewel er blijkbaar ook wel andere problemen zijn met de save games inderdaad...
Ik speel idd op een andere pc dan eerst maar ik had mijn nieuwe familie aangemaakt via mijn nieuwe pc dus beetje vaag dat het verdwenen is
Your beauty never ever scared me.
pi_148967661
Leuk om te lezen :D

Game al paar jaar niet meer, maar door The Sims begin ik toch weer te twijfelen. Ben blijven hangen bij Sims2 en uitbereidspakketen. Downloadde volgens mij ook nog extra items via internet :')

Is de overstap van Sims2 naar Sims4 te groot? Kan ik beter gewoon met Sims3 beginnen of gewoon bij Sims2 blijven (als die nog draait op nieuwe pc)?
pi_148968946
sims 3 is leuker wat mij betreft,
is ook makkelijk omdat je dan niet tussendoor hoeft te laden.
heel makkelijk even de stad in of bij je buren langs.

sims 2 is ook wel leuk, maar met 3 kan je weer net wat meer
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:07:44 #238
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148969462
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 06:19 schreef Ellatjuh het volgende:
sims 3 is leuker wat mij betreft,
is ook makkelijk omdat je dan niet tussendoor hoeft te laden.
heel makkelijk even de stad in of bij je buren langs.

sims 2 is ook wel leuk, maar met 3 kan je weer net wat meer
Nou ja ik zie het steeds als vooruitgang, en bij the sims 3 kreeg je ineens een hele grote open wereld. Ik kan mij van toen de reacties op TS3 niet meer herinneren bij release maar volgensmij waren die positiever. Nu mis ik die grote open wereld, waar ik bij TS3 het gevoel kreeg dat je in een levend dorpje / stadje zat, zit je nu een beetje opgesloten in een wereld ter grootte van TS1. Ook landscaping mis ik.

De laadtijden bij the sims 3 waren daarintegen een hel en wat je met een huis kan / de bouwvriendelijkheid en aanpasbaarheid door verslepen is wel echt een grote vooruitgang van mij bij the sims 4. Alleen die openwereld vrees ik, zal niet zomaar met een kleine expansion komen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:17 schreef MidnightB00m het volgende:
Leuk om te lezen :D

Game al paar jaar niet meer, maar door The Sims begin ik toch weer te twijfelen. Ben blijven hangen bij Sims2 en uitbereidspakketen. Downloadde volgens mij ook nog extra items via internet :')

Is de overstap van Sims2 naar Sims4 te groot? Kan ik beter gewoon met Sims3 beginnen of gewoon bij Sims2 blijven (als die nog draait op nieuwe pc)?
Als je 3 nooit gespeeld hebt, mis je niets van die open wereld. The sims 4 ziet er wel beter uit en heeft een hoop verbeteringen met hoe sims zich gedragen vooral in gezelschappen. Het is uiteraard aan jou maar je kan net zo goed met TS4 beginnen als ik dit zo lees.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148970071
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:07 schreef Frag_adder het volgende:

(knip)

Als je 3 nooit gespeeld hebt, mis je niets van die open wereld. The sims 4 ziet er wel beter uit en heeft een hoop verbeteringen met hoe sims zich gedragen vooral in gezelschappen. Het is uiteraard aan jou maar je kan net zo goed met TS4 beginnen als ik dit zo lees.
Daar is lang niet iedereen het mee eens hè? Ik vind TS4 er juist veel en véél slechter uit zien. Is voor mij zelfs de grootste reden geweest om van dit deel geheel af te zien. Ook genoeg mensen op (andere) fora gezien die het daar mee eens zijn. TS4 ziet er met name heel kinderlijk en plastic uit (soort Teletubbieland), waar TS3 juist tegen realisme aanzat, zeker met een goede lichtmod. Ja, The Sims zélf schijnen er nu beter uit te zien, maar dat is dan ook het enige. Het is uiteindelijk dus maar net wat je voorkeur heeft.
Tails tell tales
pi_148970261
Of bedoelde je in vergelijking met TS2? :@ Dan heb ik in principe dezelfde mening (want vind zélfs 2 er nog beter uitzien dan 4), maar dan wordt de rest van mijn verhaal wel iets anders (afgezwakt) ;)
Tails tell tales
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:22:30 #241
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148970326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

Daar is lang niet iedereen het mee eens hè? Ik vind TS4 er juist veel en véél slechter uit zien. Is voor mij zelfs de grootste reden geweest om van dit deel geheel af te zien. Ook genoeg mensen op (andere) fora gezien die het daar mee eens zijn. TS4 ziet er met name heel kinderlijk en plastic uit (soort Teletubbieland), waar TS3 juist tegen realisme aanzat, zeker met een goede lichtmod. Ja, The Sims zélf schijnen er nu beter uit te zien, maar dat is dan ook het enige. Het is uiteindelijk dus maar net wat je voorkeur heeft.
Nou ja hier gaat het vaak fout. Je kan TS3 met al zijn updates en mods nog niet vergelijken met TS4. Een mod dat dat lichtgevende eraf gaat is er ook al. Ik heb een tijdje lopen bouwen in TS4, aan veel spelen ben ik nog niet toegekomen, maar qua huizen vind ik het zeer zeker een grote vooruitgang. De hogere plafonds, het vrije plaatsen van ramen etc.
The sims zelf zijn wellicht wat speelser, maar als je die bloom uit zet kan je ze zo nep of echt uit laten zien als je zelf wilt :) Met de juiste mods wordt de huid etc ook beter.

Ik zelf vind TS4 mooier dan 3, maar wellicht is dat mening.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148970351
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 01:17 schreef MidnightB00m het volgende:
Leuk om te lezen :D

Game al paar jaar niet meer, maar door The Sims begin ik toch weer te twijfelen. Ben blijven hangen bij Sims2 en uitbereidspakketen. Downloadde volgens mij ook nog extra items via internet :')

Is de overstap van Sims2 naar Sims4 te groot? Kan ik beter gewoon met Sims3 beginnen of gewoon bij Sims2 blijven (als die nog draait op nieuwe pc)?
Mijn mening: Sims 3 is het leukst en mooist, maar grote kans dat je computer dat deel niet trekt. Daarnaast vind ik deel 2 zelf leuker dan deel 4, maar moet daarbij aangeven dat ik alleen van het bouwen ben. Qua verdere gameplay lijk je met 4 wel veel lol te kunnen hebben en denk ik dat het t.o.v. deel 2 (3 niet per se) wel een verbetering is. Heb verder wel het idee dat 4 nog steeds wel het één en ander van je computer vraagt, zeker wanneer je in ogenschouw neemt dat het vooralsnog alleen het basisspel + een klein beetje extra betreft.
Tails tell tales
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:24:23 #243
47102 Elvi
miemkwien
pi_148970362
Ik las op facebook dat je nu sims4 voor 48 uur gratis kan proberen. Zal wel via Origin gaan :)
pi_148970500
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ja hier gaat het vaak fout. Je kan TS3 met al zijn updates en mods nog niet vergelijken met TS4. Een mod dat dat lichtgevende eraf gaat is er ook al. Ik heb een tijdje lopen bouwen in TS4, aan veel spelen ben ik nog niet toegekomen, maar qua huizen vind ik het zeer zeker een grote vooruitgang. De hogere plafonds, het vrije plaatsen van ramen etc.
The sims zelf zijn wellicht wat speelser, maar als je die bloom uit zet kan je ze zo nep of echt uit laten zien als je zelf wilt :) Met de juiste mods wordt de huid etc ook beter.

Ik zelf vind TS4 mooier dan 3, maar wellicht is dat mening.
Zelfs met mods zul je met TS4 nooit het resultaat van TS3 bereiken...
Ja, tenzij het om een mod zou gaan die zo'n beetje het hele spel op de schop gooit. :')

Het is vérder ook wel duidelijk dat jij gewoon met hele andere ogen naar hoe 4 eruitziet kijkt dan ik en dat is ook niet erg.

Om heel eerlijk te zijn vind ik het persoonlijk nu echt meer een spel voor kinderen geworden, waar ik dat voorheen niet (per se) vond. Maar goed, op zich nog steeds genoeg (volwassen) mensen die aan dit deel een hoop plezier lijken te beleven geloof ik. :)
Tails tell tales
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:46:01 #245
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148970834
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zelfs met mods zul je met TS4 nooit het resultaat van TS3 bereiken...
Ja, tenzij het om een mod zou gaan die zo'n beetje het hele spel op de schop gooit. :')

Het is vérder ook wel duidelijk dat jij gewoon met hele andere ogen naar hoe 4 eruitziet kijkt dan ik en dat is ook niet erg.

Om heel eerlijk te zijn vind ik het persoonlijk nu echt meer een spel voor kinderen geworden, waar ik dat voorheen niet (per se) vond. Maar goed, op zich nog steeds genoeg (volwassen) mensen die aan dit deel een hoop plezier lijken te beleven geloof ik. :)
Ik denk dat de sims een gespleten doelgroep heeft. De groep 10 - 20, hoofdzakelijk meisjes, die met de sims zelf willen spelen. En de groep 25 - 50 die vooral van bouwen houdt :P
Ik ben het er mee eens dat TS4 nooit het resultaat van TS3 zal bereiken. Wel grafisch, maar niet qua gameplay. Waar ik in TS3 een grote levende stad bouwde waarbij je echt mensen tegen kwam en het ook mooi was om er doorheen te rijden, zal ik bij TS4 nooit verder komen dan een leuk buurtje met 5 huisjes. En dat staat me toch wel het aller meest tegen.

Het probleem is dan weer dat ik bouwen in TS4 zo veel fijner vind (niet alles constant hoeven te vernietigen bij een klein foutje) dat ik ook weer niet terug naar 3 wil :( Dan maar 10 jaar wachten op TS5? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148971567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik denk dat de sims een gespleten doelgroep heeft. De groep 10 - 20, hoofdzakelijk meisjes, die met de sims zelf willen spelen. En de groep 25 - 50 die vooral van bouwen houdt :P
Ik ben het er mee eens dat TS4 nooit het resultaat van TS3 zal bereiken. Wel grafisch, maar niet qua gameplay. Waar ik in TS3 een grote levende stad bouwde waarbij je echt mensen tegen kwam en het ook mooi was om er doorheen te rijden, zal ik bij TS4 nooit verder komen dan een leuk buurtje met 5 huisjes. En dat staat me toch wel het aller meest tegen.

Het probleem is dan weer dat ik bouwen in TS4 zo veel fijner vind (niet alles constant hoeven te vernietigen bij een klein foutje) dat ik ook weer niet terug naar 3 wil :( Dan maar 10 jaar wachten op TS5? :P
Terwijl ik het (nu) juist over grafisch gezien had. ;)

Mákkelijker bouwen (als in "minder omslachtig") is zeker fijn, maar interesseert mij niet zo héél erg. Het gaat mij vooral om de uiteindelijke mogelijkheden (omslachtig of niet). Wat dat aangaat vind ik TS4, van wat ik er zo van heb meegekregen qua bouwen, ook niet echt een vooruitgang. Er zijn een paar dingetjes bijgekomen, maar er zijn ook (in mijn ogen belangrijkere/leukere) dingen verdwenen.

Ik ben heel benieuwd wat ze met deel 5 gaan doen!

Het liefst zou ik eigenlijk zien dat ze een geheel nieuw spel uitbrengen, wat zich gewoon volledig op het bouwen en inrichten van huizen richt. Op de manier zoals nu, maar dan nog uitgebreider, mooier/realistischer, etc. Buurten of steden samenstellen zoals jij beschrijft doe ik zelf nooit aan. Ik richt mij altijd op één huis (met tuin). Het enige wat ik dan wel "levendig" zou willen hebben is de inrichting van het huis. Dus stromende watervallen, brandende open haarden, tv's en lampen, die je aan kunt zetten. Dat soort dingen.
Tails tell tales
pi_148972931
Thanks for alle tips! Ik ga denk ik gewoon Sims3 proberen en anders terug naar Sims2.

Ik vind zelf bouwen en interactie het leukst, maar hoef niet persé de wijde wereld in en qua graphics heb ik soms ook liever een oudere versie omdat ik al zo lang niet heb gegamed.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:23:21 #248
47102 Elvi
miemkwien
pi_148973135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:13 schreef MidnightB00m het volgende:
Thanks for alle tips! Ik ga denk ik gewoon Sims3 proberen en anders terug naar Sims2.

Ik vind zelf bouwen en interactie het leukst, maar hoef niet persé de wijde wereld in en qua graphics heb ik soms ook liever een oudere versie omdat ik al zo lang niet heb gegamed.
Ja of, zoals ik al zei, Sims 4 voor 48 uur gratis uitproberen via Origin ;)
  zondag 25 januari 2015 @ 15:52:45 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_149043037
Ik heb het nu 24 uur gratis gespeeld, en ik moet zeggen dat het nog best meevalt :P Ja het is beperkter dan Sims 3, maar dit draait tenminste zonder haperen op mn pc en als ik eerlijk ben gebruikte ik al die mogelijkheden toch niet.
pi_149366611
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')