abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 september 2014 @ 11:02:53 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144305706


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:
klik.

Deze OP is hier te vinden
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 11:03:46 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144305728

Game on, en vergeet die foto's niet!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306168
Mijn mooie dame.

Volledig ontspannen naar buiten kijken in de auto.

Alert tijdens spel met zoons.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ouder1 op 08-09-2014 11:27:33 ]
pi_144306298
Wat een mooierd Ouder1! wat een koppie O+

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 00:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar hou je haar nu altijd weg bij andere honden? Ik zou dan nl. bang zijn dat dat het alleen maar erger maakt.. (ik bemoei me er even brutaal tegenaan :+ )

En wat opvoeden betreft is het net als met kinderen he, iedereen doet het anders :D Ik denk dat het ook erg aan de hond zelf ligt, dat blije ei van mij vindt alles en iedereen leuk en dus huppelt ze vrolijk naar iedere hond die ze tegenkomt. Probeer dat uiteraard te sturen, nu vindt men het eigenlijk nooit erg, maar wellicht ligt dat anders als ze geen pup meer is :') Ze benadert ze altijd wel volgens het boekje, lekker onderdanig, dus het gaat eigenlijk altijd goed. En dan krijgt ze eens een waarschuwende snauw, dat moet ze ook leren.
haha geeft niks ;) Nu houden we haar steeds bij honden weg ja. In het begin, vlak na dat incident niet, precies om de rede die jij geeft, maar het bleef mis gaan na die ene keer. Eerst alleen bij dominante honden (terwijl ze zich eerder heel onderdanig opstelde naar dominante honden) en later bij elke hond. Heel jammer, alsof ze nu bang is ofzo :( de enige hond waar het nog wel goed mee gaat is de 'basenji' van goede vrienden van ons en die is zo dominant als ik weet niet wat :') maar zonder bal of stok in de buurt gaat dat wonder boven wonder goed :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 11:28:25 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306384
Zo komt het ook nooit meer goed als je haar weghoudt bij andere honden. Ik neem aan dat je haar ook een muilkorf om doet dan?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306423
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef MissStevie het volgende:
Wat een mooierd Ouder1! wat een koppie O+
Dank je. Jammer alleen dat ze er te knuffelbaar uitziet terwijl ze eenkennig is. ;(
quote:
[..]

haha geeft niks ;) Nu houden we haar steeds bij honden weg ja. In het begin, vlak na dat incident niet, precies om de rede die jij geeft, maar het bleef mis gaan na die ene keer. Eerst alleen bij dominante honden (terwijl ze zich eerder heel onderdanig opstelde naar dominante honden) en later bij elke hond. Heel jammer, alsof ze nu bang is ofzo :( de enige hond waar het nog wel goed mee gaat is de 'basenji' van goede vrienden van ons en die is zo dominant als ik weet niet wat :') maar zonder bal of stok in de buurt gaat dat wonder boven wonder goed :)
Wat doet ze dan precies? Mijn hond kan met alle honden zolang die niet vals zijn.. Dus als het normaal dominant honden gedrag is wil ik wel een keertje met je wandelen.
  maandag 8 september 2014 @ 11:33:18 #7
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306514
Het is alweer bijna drie jaar geleden dat een van mijn honden doodgebeten werd op een losloopgebied door een bordeauxdog. Lag zeker niet aan mijn hond, zo sociaal en lief als hij was had ik er geen. Maar de overgebleven vier waren wel meteen minder sociaal en ik ook. Ik ben echt blij dat we doorgezet hebben en dat ze ondanks dat ze daarna nog meerdere keren aangevallen zijn door loslopende onopgevoede honden nog steeds sociaal en lief zijn.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306553
Toevallig mensen hier met een Basenji? Ik moet de eerste in het wild nog tegen komen namelijk. :D

Dit is mijn maatje Fynn: ^O^









Absoluut niet het makkelijkste ras en zeker geen volgzaam beestje, maar als je ermee om weet te gaan ben je zo om. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_144306592
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Het is alweer bijna drie jaar geleden dat een van mijn honden doodgebeten werd op een losloopgebied door een bordeauxdog. Lag zeker niet aan mijn hond, zo sociaal en lief als hij was had ik er geen. Maar de overgebleven vier waren wel meteen minder sociaal en ik ook. Ik ben echt blij dat we doorgezet hebben en dat ze ondanks dat ze daarna nog meerdere keren aangevallen zijn door loslopende onopgevoede honden nog steeds sociaal en lief zijn.
wouw.. wat ontzettend erg.. Ik snap dat je daar huiverig van word! Het enige wat ik eng vind is dat onze hond dus de aanvallende partij is en aangezien ze stafford is wil ik niet het risico lopen dat ze zomaar iemand bijt en daardoor misschien wel veroorzaken wat er met jouw hondje is gebeurd.. maar super dat ze nogsteeds zo lief en sociaal zijn :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dank je. Jammer alleen dat ze er te knuffelbaar uitziet terwijl ze eenkennig is. ;(

[..]

Wat doet ze dan precies? Mijn hond kan met alle honden zolang die niet vals zijn.. Dus als het normaal dominant honden gedrag is wil ik wel een keertje met je wandelen.
ze word sowieso heel enthousiast, gaat kwispelen, maar zodra je dus in de buurt komt van de andere hond, of andersom, dan probeert ze direct te grijpen zonder echte waarschuwing. Ik zie het wel aankomen door de haren die rechtop gaan staan in haar nek, maar echt grommen of blaffen doet ze niet.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 11:37:44 #10
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306615
Basenji's vind ik super!!!!!
Billy had jarenlang een basenji maatje bij ons in de buurt, precies even oud waren ze, helaas zijn ze naar Spanje verhuisd, zo jammer, ik ben er gek op, superleuke honden vind ik ze, ook op show altijd O+ En er loopt er nog een in de stad hier, als je wil kan ik wel ff tussen mijn fotos graven!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306621
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Toevallig mensen hier met een Basenji? Ik moet de eerste in het wild nog tegen komen namelijk. :D

Dit is mijn maatje Fynn: ^O^

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Absoluut niet het makkelijkste ras en zeker geen volgzaam beestje, maar als je ermee om weet te gaan ben je zo om. :)
wouw wat een mooierd! ik heb zelf geen basenji, maar goede vrienden van mij hebben een hondje uit spanje een vuilnisbakkie, maar ze heeft heel veel overeenkomsten met een basenji en ook veel karaktereigenschappen ervan. Echt een leuk hondje! :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144306626
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Het is alweer bijna drie jaar geleden dat een van mijn honden doodgebeten werd op een losloopgebied door een bordeauxdog. Lag zeker niet aan mijn hond, zo sociaal en lief als hij was had ik er geen.
Wat verschrikkelijk! Die van mij is een keer aangevallen door een valse herder die Godzijdank haar schedel te pakken had en niet haar keel of buik want dan had ze het niet overleefd. Die eigenaar heeft de kaken van zijn hond open moeten wrikken om mijn hond er uit te krijgen. :'(
quote:
Maar de overgebleven vier waren wel meteen minder sociaal en ik ook. Ik ben echt blij dat we doorgezet hebben en dat ze ondanks dat ze daarna nog meerdere keren aangevallen zijn door loslopende onopgevoede honden nog steeds sociaal en lief zijn.
Echt valse honden of speels/dominant? Ik heb gelukkig nog maar één keer een valse hond meegemaakt; die herder. Wel extreem dominante en agressieve honden maar daar kan mijn dame altijd goed mee omgaan. Bij twee herders is zij de enige die met hen kan spelen.
  maandag 8 september 2014 @ 11:39:01 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306647
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:36 schreef MissStevie het volgende:

[..]

wouw.. wat ontzettend erg.. Ik snap dat je daar huiverig van word! Het enige wat ik eng vind is dat onze hond dus de aanvallende partij is en aangezien ze stafford is wil ik niet het risico lopen dat ze zomaar iemand bijt en daardoor misschien wel veroorzaken wat er met jouw hondje is gebeurd.. maar super dat ze nogsteeds zo lief en sociaal zijn :)

[..]

ze word sowieso heel enthousiast, gaat kwispelen, maar zodra je dus in de buurt komt van de andere hond, of andersom, dan probeert ze direct te grijpen zonder echte waarschuwing. Ik zie het wel aankomen door de haren die rechtop gaan staan in haar nek, maar echt grommen of blaffen doet ze niet.
Maar je doet een korf om dan neem ik aan toch?
Vriend van me zat gisteren op de motor, werd ie zomaar op een rotonde gegrepen door een loslopende Am. Staff, als die niet zo een band om gehad had had ie zijn hele been aan gort gehad, nu alleen flinke snijwonden maar geen gescheurd vlees :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306680
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Toevallig mensen hier met een Basenji? Ik moet de eerste in het wild nog tegen komen namelijk. :D

Dit is mijn maatje Fynn: ^O^

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuk beestje!
pi_144306712
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:36 schreef MissStevie het volgende:
ze word sowieso heel enthousiast, gaat kwispelen, maar zodra je dus in de buurt komt van de andere hond, of andersom, dan probeert ze direct te grijpen zonder echte waarschuwing. Ik zie het wel aankomen door de haren die rechtop gaan staan in haar nek, maar echt grommen of blaffen doet ze niet.
Laat ze los en houdt ze op als de andere hond zich overgeeft? Bijt ze door, schudt ze?
pi_144306713
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:37 schreef MissStevie het volgende:

[..]

wouw wat een mooierd! ik heb zelf geen basenji, maar goede vrienden van mij hebben een hondje uit spanje een vuilnisbakkie, maar ze heeft heel veel overeenkomsten met een basenji en ook veel karaktereigenschappen ervan. Echt een leuk hondje! :)
Thanks! Maar de karaktereigenschappen kunnen anders heel lastig zijn hoor! Ze hebben nog het meest weg van de Chow Chow. Op zichzelf, slim, onafhankelijk, bindt zich niet aan veel meer dan twee mensen, etc.

Ik sta nog geregeld voor paal op de cursussen (nu gehoorzaamheid 2). :D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  maandag 8 september 2014 @ 11:41:55 #17
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306726
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat verschrikkelijk! Die van mij is een keer aangevallen door een valse herder die Godzijdank haar schedel te pakken had en niet haar keel of buik want dan had ze het niet overleefd. Die eigenaar heeft de kaken van zijn hond open moeten wrikken om mijn hond er uit te krijgen. :'(

[..]

Echt valse honden of speels/dominant? Ik heb gelukkig nog maar één keer een valse hond meegemaakt; die herder. Wel extreem dominante en agressieve honden maar daar kan mijn dame altijd goed mee omgaan. Bij twee herders is zij de enige die met hen kan spelen.
Nee, een echte valse jack russel die helaas bij mij achter woont, die breekt altijd uit en valt alles aan, tokkie baas ook, hond wordt nooit goed uitgelaten en ze hebben twee kleine kinderen die de hele dag in en uitlopen en de deur open laten staan en zo :') Die bijt echt DOOR, die moet zijn eigen baas echt van mijn honden af schoppen. En een keer door een Am. Bull. Die loopt echt NOOIT los normaal, maar nu dacht de baas hem even snel om 3.00 's nachts los op het gras te laten. Ik kwam ook aan met die van mij, aangelijnd allevier, hij dook echt zo door de struiken boven er op, die ging ook echt voor de kill, gelukkig had ik ze sneller los gelaten en rennen die van mij dan naar huis, de baas is er opgesprongen en heeft er vijf minuten over gedaan om hem de 50 meter naar zijn huis te verplaatsen :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306730
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat een leuk beestje!
Merci! :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_144306754
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar je doet een korf om dan neem ik aan toch?
Vriend van me zat gisteren op de motor, werd ie zomaar op een rotonde gegrepen door een loslopende Am. Staff, als die niet zo een band om gehad had had ie zijn hele been aan gort gehad, nu alleen flinke snijwonden maar geen gescheurd vlees :X
Dat is niet best inderdaad ;( als we haar gewoon uitlaten, dan lopen we op overzichtelijke plekken en hou ik haar kort bij me, dus dan doe ik geen muikorft om. Als we gaan wandelen hier op de heide echter dan doen we wel een korf om. en niet los uiteraard :P hooguit aan een lange lijn. maar we gebruiken de korf wel zo min mogelijk. zolang wij ver vooruit kunnen kijken en de honden eerder zien dan zij doen we de korf niet om.
vind het wel jammer, maar naar mensen en kinderen is het zo'n schatje O+ O+ dat is me dan wel weer veel meer waard.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144306786
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Laat ze los en houdt ze op als de andere hond zich overgeeft? Bijt ze door, schudt ze?
echt doorbijten valt wel mee en ze scheurt gelukkig ook niet, maar ze houdt wel vast en begint te schudden ja ;(
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 11:44:27 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306806
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:43 schreef MissStevie het volgende:

[..]

echt doorbijten valt wel mee en ze scheurt gelukkig ook niet, maar ze houdt wel vast en begint te schudden ja ;(
:') Ja die bordeax schudde ook alleen maar, heel die chihuahua was zo aan gort hoor, die hoefde niet te scheuren...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144306817
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:43 schreef MissStevie het volgende:

[..]

echt doorbijten valt wel mee en ze scheurt gelukkig ook niet, maar ze houdt wel vast en begint te schudden ja ;(
Mm.. Nee.. daar waag ik mijn hond niet aan, sorry.
pi_144306886
geeft niks ;) ik waag het er zelf ook liever niet op. we kunnen iig gezellig wandelen met de hond van vrienden van ons. en ze is lief voor mensen en kinderen. dat vind ik dat wel weer veel belangrijker met de babyboom in onze vriendengroep :P

en ik snap dat schudden ook niet best is, maar gezien pitbulls/staffords in gevechten elkaar normaliter villen ben ik 'blij' dat zij dat niet doet. Ze heeft weleens een jack russen te pakken gehad die haar in haar poten bleef bijten. Ze had hem vast in de buik zegmaar, maar het beestje kwam er met de schrik en schaafwondjes vanaf gelukkig
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 11:50:12 #24
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144306964

Mijn Billy en zijn broer Dux met Mo de basenji :D
Mo en Frits, Mo mepte hem altijd _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307015
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee, een echte valse jack russel die helaas bij mij achter woont, die breekt altijd uit en valt alles aan, tokkie baas ook, hond wordt nooit goed uitgelaten en ze hebben twee kleine kinderen die de hele dag in en uitlopen en de deur open laten staan en zo Die bijt echt DOOR, die moet zijn eigen baas echt van mijn honden af schoppen.
Een normale hond wil de rangorde bepalen en de ene hond is daar feller en agressiever in dan de andere hond. Een hond die agressief op alle honden afstuift hoeft echter niet vals te zijn. Zelfs niet als ze snel bijten. Maar een hond die gezond in de kop zit houdt ook op als de rangorde bepaald is en tracht niet de andere hond te doden door te schudden of scheuren, blijft ook niet vasthouden alsof de andere hond een prooi is.
  maandag 8 september 2014 @ 11:56:49 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307140
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een normale hond wil de rangorde bepalen en de ene hond is daar feller en agressiever in dan de andere hond. Een hond die agressief op alle honden afstuift hoeft echter niet vals te zijn. Zelfs niet als ze snel bijten. Maar een hond die gezond in de kop zit houdt ook op als de rangorde bepaald is en tracht niet de andere hond te doden door te schudden of scheuren, blijft ook niet vasthouden alsof de andere hond een prooi is.
:') Het maakt mij geen ene fuck uit waarom die honden aanvallen, ik wil gewoon niet dat het gebeurt.
Al dat goedlullen gebeurt ook alleen maar door mensen wiens honden het elke keer doen.
Nou behalve door die jack russel baas bij mij achter want die vindt gewoon dat er maar geen andere honden daar door zijn straat moeten lopen want het risico bestaat dat zijn hond door de kinderen per ongeluk naar buiten gelaten wordt.
Sjon heeft een keer uit gekkigheid gebeten naar een hele bange vlinderhond, ondanks dat die hond het al jaren uitlokte en ondanks dat Sjon enkel een hap haar in zijn bek had, heeft ie echt een goede afstraffing gekregen, dat doet ie niet snel nog eens. Boeit me niks waarom ie beet, hij doet het gewoon niet nog een keer, mentally challenged of niet :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:00:37 #27
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307223
En nog wat basenji pics :D



Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:02:11 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307257
En Bibi is bijna 14, die komen we in de stad altijd tegen, ze is heel bang voor andere honden maar niet voor die van mij.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307262
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een normale hond wil de rangorde bepalen en de ene hond is daar feller en agressiever in dan de andere hond. Een hond die agressief op alle honden afstuift hoeft echter niet vals te zijn. Zelfs niet als ze snel bijten. Maar een hond die gezond in de kop zit houdt ook op als de rangorde bepaald is en tracht niet de andere hond te doden door te schudden of scheuren, blijft ook niet vasthouden alsof de andere hond een prooi is.
nu ik dit lees snap ik denk ik ook waarom het nu goed gaat tussen onze hond en de hond van onze vrienden.. ze hebben een keer flink tegen elkaar gesnauwd en ze heeft een keer flink in de oren van die van ons gehangen en sindsdien is het ook eigenlijk gewoon goed..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144307302
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Al dat goedlullen gebeurt ook alleen maar door mensen wiens honden het elke keer doen.
De mijne doet het niet. Ze kan wel fel zijn in een spel en dan grauwen en soms happen wat niet meer inhoudt dan met een open bek langs de wang of bovenkant nek van de andere hond gaan. Als ze aan het werk is en een hond valt haar lastig dan is het wel een bitch die dan in een flits laat weten dat de andere hond moet opdonderen. Dan hoor ik haar kaken ook op elkaar slaan vlak voor die andere hond maar nooit met die hond er tussen.
Dus ik 'praat het ook goed' terwijl het mijn hond alleen overkomt en ze het niet doet. Wel wil ze bij iedere hond gaan kijken of ze daarmee kan spelen (samen rennen en zo).
pi_144307323
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:00 schreef oh-oh het volgende:
En nog wat basenji pics :D
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dominant hondje heb je! :)
  maandag 8 september 2014 @ 12:05:37 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307343
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De mijne doet het niet. Ze kan wel fel zijn in een spel en dan grauwen en soms happen wat niet meer inhoudt dan met een open bek langs de wang of bovenkant nek van de andere hond gaan. Als ze aan het werk is en een hond valt haar lastig dan is het wel een bitch die dan in een flits laat weten dat de andere hond moet opdonderen. Dan hoor ik haar kaken ook op elkaar slaan vlak voor die andere hond maar nooit met die hond er tussen.
Dus ik 'praat het ook goed' terwijl het mijn hond alleen overkomt en ze het niet doet. Wel wil ze bij iedere hond gaan kijken of ze daarmee kan spelen (samen rennen en zo).
Maar het lijkt me toch meer dan duidelijk dat je je hond als ie buiten de rangorde wenst te bepalen met fysiek geweld NOOIT los of in de buurt van welke honden dan ook laat?
Mijn honden mogen dat echt no way hoor, en die kunnen geen schade aanrichten of wat dan ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307370
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:02 schreef MissStevie het volgende:

[..]

nu ik dit lees snap ik denk ik ook waarom het nu goed gaat tussen onze hond en de hond van onze vrienden.. ze hebben een keer flink tegen elkaar gesnauwd en ze heeft een keer flink in de oren van die van ons gehangen en sindsdien is het ook eigenlijk gewoon goed..
Klinkt idd alsof de rangorde duidelijk is. Maar andersom kan het ook; dat die van jou een andere hond even goed laat weten wie de baas is en die andere hond dat accepteert.
  maandag 8 september 2014 @ 12:06:49 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307372
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dominant hondje heb je! :)
Nee helemaal niet, die twee waren precies aan elkaar gewaagd, twee pups, even oud, denk een maand of 7 daar, Billy is alles behalve dominant. Ik heb alleen foto's van mijnes die het doet want mijn hond, dus dat vind ik er leuker uitzien dan de basenji die het even hard deed. ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:07:15 #35
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307383
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De mijne doet het niet. Ze kan wel fel zijn in een spel en dan grauwen en soms happen wat niet meer inhoudt dan met een open bek langs de wang of bovenkant nek van de andere hond gaan. Als ze aan het werk is en een hond valt haar lastig dan is het wel een bitch die dan in een flits laat weten dat de andere hond moet opdonderen. Dan hoor ik haar kaken ook op elkaar slaan vlak voor die andere hond maar nooit met die hond er tussen.
Dus ik 'praat het ook goed' terwijl het mijn hond alleen overkomt en ze het niet doet. Wel wil ze bij iedere hond gaan kijken of ze daarmee kan spelen (samen rennen en zo).
Jij was toch ook degene die het vertikt haar hond aan te lijnen hoewel men dat vroeg ofzo? Als ik me vergis sorry, maar daar staat me iets van bij..
En ik zou niet blij worden als mijn hond zo naar andere honden zou doen, maar dat ben ik...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 8 september 2014 @ 12:09:26 #36
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307429
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:07 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jij was toch ook degene die het vertikt haar hond aan te lijnen hoewel men dat vroeg ofzo? Als ik me vergis sorry, maar daar staat me iets van bij..
En ik zou niet blij worden als mijn hond zo naar andere honden zou doen, maar dat ben ik...
:D Ik ben niet de enige die het enigszins verbaasd leest?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307444
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klinkt idd alsof de rangorde duidelijk is. Maar andersom kan het ook; dat die van jou een andere hond even goed laat weten wie de baas is en die andere hond dat accepteert.
ja inderdaad. misschien is er nog hoop :P vooral omdat ze eerst vet goed met alle honden kon. Van kleine hondjes tot grote lobbesen. vriend en ik zijn ook eens aan het kijken naar een goede hondenschool voor een gedrags cursus met haar. misschien is het idd de rangorde, maar ik durf het er gewoon niet op te wagen om de honden 'het maar uit te laten zoeken' ik heb daarvoor ook niet genoeg kennis van hondengedrag. Wieweet kan een goede gedragskundige ons helpen :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:11:57 #38
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307500
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ik ben niet de enige die het enigszins verbaasd leest?
Nope. Mijn hond mag niet bijten. Punt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 8 september 2014 @ 12:12:54 #39
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307528
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:10 schreef MissStevie het volgende:

[..]

ja inderdaad. misschien is er nog hoop :P vooral omdat ze eerst vet goed met alle honden kon. Van kleine hondjes tot grote lobbesen. vriend en ik zijn ook eens aan het kijken naar een goede hondenschool voor een gedrags cursus met haar. misschien is het idd de rangorde, maar ik durf het er gewoon niet op te wagen om de honden 'het maar uit te laten zoeken' ik heb daarvoor ook niet genoeg kennis van hondengedrag. Wieweet kan een goede gedragskundige ons helpen :)
Ja ik zou het zeker proberen, zo zonde altijd als een hond dat stukje omgang met andere honden mist.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 8 september 2014 @ 12:13:13 #40
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307538
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nope. Mijn hond mag niet bijten. Punt.
Haha ja, al dat goedlullen, maar niet omdat die van haar dat doet heur, nee die doet dan anders nooit!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307541
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar het lijkt me toch meer dan duidelijk dat je je hond als ie buiten de rangorde wenst te bepalen met fysiek geweld NOOIT los of in de buurt van welke honden dan ook laat?
Mijn honden mogen dat echt no way hoor, en die kunnen geen schade aanrichten of wat dan ook.
Ik heb met mijn hond gewerkt in natuurgebieden en dan kom je veel loslopende honden tegen (echt kut als je hond moet werken). Normaal gaat het goed of is er weinig nodig, maar soms zijn ze aan elkaar gewaagd en gaat het van dikhout zaagt men planken. Best eng om te zien. Maar daar heeft ze nooit meer dan wat schrammetjes aan overgehouden; er wordt niet echt doorgebeten namelijk. Apart is dat ik tijdens het werk nooit heb meegemaakt dat het een gevecht werd; ze is dan denk ik duidelijk genoeg naar die andere honden.

Voor mij hoort het rangorde bepalen gewoon bij een hond en is een hond die daar nooit aan mee doet psychisch niet helemaal goed. "Onthondt" zeg maar. Maar dat is mijn mening, die hoeft niemand te delen.
  maandag 8 september 2014 @ 12:15:17 #42
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307589
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb met mijn hond gewerkt in natuurgebieden en dan kom je veel loslopende honden tegen (echt kut als je hond moet werken). Normaal gaat het goed of is er weinig nodig, maar soms zijn ze aan elkaar gewaagd en gaat het van dikhout zaagt men planken. Best eng om te zien. Maar daar heeft ze nooit meer dan wat schrammetjes aan overgehouden; er wordt niet echt doorgebeten namelijk. Apart is dat ik tijdens het werk nooit heb meegemaakt dat het een gevecht werd; ze is dan denk ik duidelijk genoeg naar die andere honden.

Voor mij hoort het rangorde bepalen gewoon bij een hond en is een hond die daar nooit aan mee doet psychisch niet helemaal goed. "Onthondt" zeg maar. Maar dat is mijn mening, die hoeft niemand te delen.
Draai jij het niet om? Jij dient er toch voor te zorgen dat jouw hond zich niet zo gedraagt, vooral als ze aan het werk is? Anders moet ze ms ander werk zoeken :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144307628
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:12 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja ik zou het zeker proberen, zo zonde altijd als een hond dat stukje omgang met andere honden mist.
ja idd. we zijn wat aan het zoeken, maar het is nog best lastig om te bepalen wie goed is en wie niet. vooral, omdat niet overal staffords worden toegestaan. hebben jullie misschien nog tips voor een goede hondenschool/gedragskundige in omgeving Drenthe??
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:17:00 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307637
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb met mijn hond gewerkt in natuurgebieden en dan kom je veel loslopende honden tegen (echt kut als je hond moet werken). Normaal gaat het goed of is er weinig nodig, maar soms zijn ze aan elkaar gewaagd en gaat het van dikhout zaagt men planken. Best eng om te zien. Maar daar heeft ze nooit meer dan wat schrammetjes aan overgehouden; er wordt niet echt doorgebeten namelijk. Apart is dat ik tijdens het werk nooit heb meegemaakt dat het een gevecht werd; ze is dan denk ik duidelijk genoeg naar die andere honden.

Voor mij hoort het rangorde bepalen gewoon bij een hond en is een hond die daar nooit aan mee doet psychisch niet helemaal goed. "Onthondt" zeg maar. Maar dat is mijn mening, die hoeft niemand te delen.
Wat een lulkoek.
Mijn honden bepalen onderling maar fijn een rangorde, ik heb een roedel. Of met de honden van vrienden, we hebben zoveel vrienden met veel honden waar ik vaak mee om ga, dan is er vanzelf wel een rangorde.
Het zou leuk worden als er buiten bij elke hond een rangorde bepaald moest gaan worden zeg.
Dat is mss leuk als ie op je erf blijft en zich niet in de moderne wereld hoeft te begeven of zo, maar dat is totaal niet functioneel als je gewoon in een stad woont en loopt waar andere mensen ook met hun honden lopen.
Echt dikke bullshit.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307676
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Haha ja, al dat goedlullen, maar niet omdat die van haar dat doet heur, nee die doet dan anders nooit!
De mijne bijt idd niet. Kan wel fel zijn ja. Het scheelt ook dat ik maar een zacht geluidje hoef te maken en ze laat de andere hond voor wat het is en komt naar me toe.
  maandag 8 september 2014 @ 12:18:43 #46
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307690
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:16 schreef MissStevie het volgende:

[..]

ja idd. we zijn wat aan het zoeken, maar het is nog best lastig om te bepalen wie goed is en wie niet. vooral, omdat niet overal staffords worden toegestaan. hebben jullie misschien nog tips voor een goede hondenschool/gedragskundige in omgeving Drenthe??
Geen idee helaas, ik hoop dat je er één vindt! Anders bel je Cesar :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144307708
haha hebben we gelijk een goed excuus voor een leuke vakantie naar de usa :+ *)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:19:57 #48
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307723
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef MissStevie het volgende:
haha hebben we gelijk een goed excuus voor een leuke vakantie naar de usa :+ *)
Hij komt binnenkort weer naar NL geloof ik!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:20:45 #49
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307751
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef MissStevie het volgende:
haha hebben we gelijk een goed excuus voor een leuke vakantie naar de usa :+ *)
Kijk, win-win! 8-)
Ik heb me trouwens met pup flink verdiept in zijn methodes en ben er erg over te spreken :) Bij Riley werkt het iig goed.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 8 september 2014 @ 12:21:26 #50
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307768
Alleen nagels knippen blijft een drama :') en ik maar onder de krassen zitten...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144307772
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij komt binnenkort weer naar NL geloof ik!
maar geeft hij niet vaak gewoon demo's als hij dan 'op tour is'?? wel interessant. we kijken vaak naar zijn programma op discovery :P maar heb graag wat intensievere begeleiding, omdat ik bang ben dat ik zijn trucjes of kennis verkeerd interpreteer en zo alsnog mijn meissie verpest
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:21:57 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307789
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef missbehavin het volgende:
Alleen nagels knippen blijft een drama :') en ik maar onder de krassen zitten...
Zo een dremel al eens geprobeerd?
Ik leg ze op de rug en slijp die nagels gewoon kort O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:22:43 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307817
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef MissStevie het volgende:

[..]

maar geeft hij niet vaak gewoon demo's als hij dan 'op tour is'?? wel interessant. we kijken vaak naar zijn programma op discovery :P maar heb graag wat intensievere begeleiding, omdat ik bang ben dat ik zijn trucjes of kennis verkeerd interpreteer en zo alsnog mijn meissie verpest
Er zitten in NL wel een paar goede therapeuten toch?
Arvid van Putten hoor ik veel goeds over.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307822
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Draai jij het niet om? Jij dient er toch voor te zorgen dat jouw hond zich niet zo gedraagt, vooral als ze aan het werk is? Anders moet ze ms ander werk zoeken :+
Hoe bedoel je dat? Neem een situatie: Ik ben een hek aan het repareren en zij bewaakt de daardoor ontstane doorgang. Komt er een andere hond aan gerend die met haar haar wil spelen. Welk gedrag vind jij dat mijn hond dan moet tonen?
Of we lopen door een natuurgebied en moeten een paard isoleren voor de hoefsmid of dierenarts. Zij scheidt dat paard van de kudde en drijft het mijn kant op. Op dat moment komt er een grote hond aan gevlogen die met haar wil spelen. Welk gedrag vind jij dat mijn hond dan moet tonen?
  maandag 8 september 2014 @ 12:23:33 #55
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307850
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Zo een dremel al eens geprobeerd?
Ik leg ze op de rug en slijp die nagels gewoon kort O+
Het gereedschap? :D Hm, geen idee of dat zou werken.. Mevrouw negeert me op het moment, maar ik heb wel mooi 4 nagels gedaan :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144307852
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:16 schreef MissStevie het volgende:

[..]

ja idd. we zijn wat aan het zoeken, maar het is nog best lastig om te bepalen wie goed is en wie niet. vooral, omdat niet overal staffords worden toegestaan. hebben jullie misschien nog tips voor een goede hondenschool/gedragskundige in omgeving Drenthe??
In Assen weet ik een hele goede, is dat te doen?
  maandag 8 september 2014 @ 12:23:53 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307863
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Neem een situatie: Ik ben een hek aan het repareren en zij bewaakt de daardoor ontstane doorgang. Komt er een andere hond aan gerend die met haar haar wil spelen. Welk gedrag vind jij dat mijn hond dan moet tonen?
Of we lopen door een natuurgebied en moeten een paard isoleren voor de hoefsmid of dierenarts. Zij scheidt dat paard van de kudde en drijft het mijn kant op. Op dat moment komt er een grote hond aan gevlogen die met haar wil spelen. Welk gedrag vind jij dat mijn hond dan moet tonen?
Uhm, een werkhond mag zich toch niet laten afleiden?
Zie je een blindegeleidenhond al gaan? Of zo een explosievenhond? Die moeten negeren negeren negeren.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144307872
die van ons vind nageltjes knippen niet zo erg, want dan heeft ze weer een rede om te mogen knuffelen :') ze gaat dan altijd bij vriendlief op haar rug op schoot liggen en ik knip haar nagels en kriebel wat over haar buikje. we proberen van een vervelende aangelegenheid een feestje te maken zeg maar en voor haar werkt het :) al is ze wat dat betreft heel makkelijk.. dierenarts, nagels knippen, spuitjes, tandjes kijken enz, ze vind het allemaal prima. zolang ze maar aandacht krijgt en geaaid wordt :P dikke charmeur O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:24:14 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307873
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het gereedschap? :D Hm, geen idee of dat zou werken.. Mevrouw negeert me op het moment, maar ik heb wel mooi 4 nagels gedaan :')
Nou ja wel speciaal voor honden dan he :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:24:56 #60
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307901
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Neem een situatie: Ik ben een hek aan het repareren en zij bewaakt de daardoor ontstane doorgang. Komt er een andere hond aan gerend die met haar haar wil spelen. Welk gedrag vind jij dat mijn hond dan moet tonen?
Of we lopen door een natuurgebied en moeten een paard isoleren voor de hoefsmid of dierenarts. Zij scheidt dat paard van de kudde en drijft het mijn kant op. Op dat moment komt er een grote hond aan gevlogen die met haar wil spelen. Welk gedrag vind jij dat mijn hond dan moet tonen?
Nou iig niet echt bijten, of vind je dat dat maar moet kunnen omdat ze 'aan het werk is'? Als het een losloopgebied is lopen er dus andere honden...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144307915
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In Assen weet ik een hele goede, is dat te doen?
dat is helaas best ver weg gezien ik soms aangewezen ben op de fiets of openbaar vervoer wanneer vriend moet werken en ik naar de cursus moet.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:25:44 #62
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307927
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef MissStevie het volgende:
die van ons vind nageltjes knippen niet zo erg, want dan heeft ze weer een rede om te mogen knuffelen :') ze gaat dan altijd bij vriendlief op haar rug op schoot liggen en ik knip haar nagels en kriebel wat over haar buikje. we proberen van een vervelende aangelegenheid een feestje te maken zeg maar en voor haar werkt het :) al is ze wat dat betreft heel makkelijk.. dierenarts, nagels knippen, spuitjes, tandjes kijken enz, ze vind het allemaal prima. zolang ze maar aandacht krijgt en geaaid wordt :P dikke charmeur O+
Nah, dat feestje bouwen heb ik geprobeerd, alleen de slingers ontbraken nog :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 8 september 2014 @ 12:25:58 #63
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307939
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef MissStevie het volgende:

[..]

dat is helaas best ver weg gezien ik soms aangewezen ben op de fiets of openbaar vervoer wanneer vriend moet werken en ik naar de cursus moet.
De meeste van die mensen komen bij je thuis ook, werkt het beste!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:26:24 #64
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144307951
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja wel speciaal voor honden dan he :D
Aaah. Zulke dingen moet je er wel bij zeggen hoor ;)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 8 september 2014 @ 12:27:52 #65
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144307983
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nah, dat feestje bouwen heb ik geprobeerd, alleen de slingers ontbraken nog :')
Laat je het de da doen dan?
Bij mij had er een een nagelkniptrauma, omdat ie eerst vier jaar in een kennel gezeten heeft waar ze zijn nagels elke keer helemaal kort tot in het leven afknipten. Ik ben de strijd nooit met hem aangegaan, liet elke keer andere vrienden hem onverwachts grijpen en ff knippen, zo ging het 12.5 jaar prima.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:28:49 #66
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308016
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Laat je het de da doen dan?
Bij mij had er een een nagelkniptrauma, omdat ie eerst vier jaar in een kennel gezeten heeft waar ze zijn nagels elke keer helemaal kort tot in het leven afknipten. Ik ben de strijd nooit met hem aangegaan, liet elke keer andere vrienden hem onverwachts grijpen en ff knippen, zo ging het 12.5 jaar prima.
Daar zat ik ook al aan te denken ja, want op deze manier wordt het nog eens een echt trauma...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144308019
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Uhm, een werkhond mag zich toch niet laten afleiden?
Zie je een blindegeleidenhond al gaan? Of zo een explosievenhond? Die moeten negeren negeren negeren.
Die werken niet met dieren hé.. Als mijn hond de andere hond negeert verstoort die de kudde.
Wat ze nu doet is dus een mega bitchy hap richting die andere hond (dus niet in de andere hond) en direct door met haar werk. Werkt bijna altijd perfect en de andere hond druipt af.
pi_144308044
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nah, dat feestje bouwen heb ik geprobeerd, alleen de slingers ontbraken nog :')
_O-
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:30:06 #69
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144308063
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken ja, want op deze manier wordt het nog eens een echt trauma...
Ik heb met die hond echt alles gewonnen, maar die angst zat te diep, en dit was de pefecte oplossing. Op show, of op visite, of tijdens een wandeling, gewoon zelf de schaar mee en ff iemand vragen het snel snel te doen, hij zag het nooit aankomen en het was meestal al gepiept voor ie er erg in had.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:30:50 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144308082
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Die werken niet met dieren hé.. Als mijn hond de andere hond negeert verstoort die de kudde.
Wat ze nu doet is dus een mega bitchy hap richting die andere hond (dus niet in de andere hond) en direct door met haar werk. Werkt bijna altijd perfect en de andere hond druipt af.
En dan nog, als ze het voor haar werk zou moeten doen, dan heeft ze het nog te laten in alle andere situaties toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144308118
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou iig niet echt bijten, of vind je dat dat maar moet kunnen omdat ze 'aan het werk is'? Als het een losloopgebied is lopen er dus andere honden...
Kan je mij even quoten waar ik zeg dat ze dan echt bijt?
En nee, dat is geen losloopgebied. Alleen de honden die daar werken mogen loslopen. Het is natuurgebied met in het wild levende kuddes dieren, wilde dieren en veel vogels ook. Zonder hond is het gewoon niet te doen om met die kuddes te werken.
  maandag 8 september 2014 @ 12:33:00 #72
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144308140
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan je mij even quoten waar ik zeg dat ze dan echt bijt?
En nee, dat is geen losloopgebied. Alleen de honden die daar werken mogen loslopen. Het is natuurgebied met in het wild levende kuddes dieren, wilde dieren en veel vogels ook. Zonder hond is het gewoon niet te doen om met die kuddes te werken.
Hier zijn die natuurgebieden ook losloopgebieden, we hebben ons gisteren nog door een kudde paarden moeten wurmen met zes honden :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 12:33:10 #73
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308142
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan je mij even quoten waar ik zeg dat ze dan echt bijt?
En nee, dat is geen losloopgebied. Alleen de honden die daar werken mogen loslopen. Het is natuurgebied met in het wild levende kuddes dieren, wilde dieren en veel vogels ook. Zonder hond is het gewoon niet te doen om met die kuddes te werken.
Je had het over dichtklappende kaken.. Maar ik ben bekend met discussies met jou, I'll pass..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144308264
mja heb nu wel het idee dat ik een heel slecht beeld over mijn meissie heb achtergelaten.. maar het is een schatje hoor :P

Foto spam :@ :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:44:05 #75
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308460
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:37 schreef MissStevie het volgende:
mja heb nu wel het idee dat ik een heel slecht beeld over mijn meissie heb achtergelaten.. maar het is een schatje hoor :P

Foto spam :@ :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah ze is wel mooi zeg!
Hier was het weer peaceful bliss..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144308490
hihi wat leuk.. ze hebben allebei een beetje dezelfde kleur :P lief O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144308505
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En dan nog, als ze het voor haar werk zou moeten doen, dan heeft ze het nog te laten in alle andere situaties toch?
Ik vind het zo jammer dat mensen zo slecht lezen. Dus nog maar een samenvatting:
- Mijn hond bijt niet, nooit
- Mijn hond werkt en tijdens haar werk is ze een kutbitch richting honden die haar storen: dan laat ze fel haar kaken op elkaar slaan RICHTING (dus niet IN) de andere hond en gaat direct door met haar werk. Ze zegt dus op z'n honds: Flikker op!
- Als ze niet aan het werk is, is ze mega sociaal naar andere honden
- Tijdens een wild spel (sommige honden vinden dat leuk) of bij een sporadisch heftige rangorde bepaling wil ze wel grauwen (ik weet niet hoe het anders te noemen; het is een soort grom maar toch anders, niet dreigend ofzo) en met geopende bek langs wang of bovenkant nek strijken (daarbij wordt dus NIET gebeten)
- Ik kan op elk moment het spel onderbreken met alleen maar een klein geluidje en dan komt ze bij me zitten.
- Ze reageert acuut op andere honden die niet willen spelen en dat laten merken door een grom, happen of piepen (angst) door van ze weg te lopen en hen met rust te laten
- Honden die niet speels zijn en haar negeren laat ze al snel links liggen
- Ze is gek op puppies en kleine hondjes; speelt met ze en is dan heel voorzichtig en niet ruw
  maandag 8 september 2014 @ 12:46:10 #78
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308519
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:45 schreef MissStevie het volgende:
hihi wat leuk.. ze hebben allebei een beetje dezelfde kleur :P lief O+
En ze zijn dol op elkaar! De andere kat moet niet zoveel van d'r weten, maar zij zijn echt vriendjes. Zo zit pup ook regelmatig met de kat in de vensterbank en wast ze haar elke dag :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144308531
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:37 schreef MissStevie het volgende:
mja heb nu wel het idee dat ik een heel slecht beeld over mijn meissie heb achtergelaten.. maar het is een schatje hoor :P

Foto spam :@ :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah wat lief! O+
  maandag 8 september 2014 @ 12:46:48 #80
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308538
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het zo jammer dat mensen zo slecht lezen. Dus nog maar een samenvatting:
- Mijn hond bijt niet, nooit
- Mijn hond werkt en tijdens haar werk is ze een kutbitch richting honden die haar storen: dan laat ze fel haar kaken op elkaar slaan RICHTING (dus niet IN) de andere hond en gaat direct door met haar werk. Ze zegt dus op z'n honds: Flikker op!
- Als ze niet aan het werk is, is ze mega sociaal naar andere honden
- Tijdens een wild spel (sommige honden vinden dat leuk) of bij een sporadisch heftige rangorde bepaling wil ze wel grauwen (ik weet niet hoe het anders te noemen; het is een soort grom maar toch anders, niet dreigend ofzo) en met geopende bek langs wang of bovenkant nek strijken (daarbij wordt dus NIET gebeten)
- Ik kan op elk moment het spel onderbreken met alleen maar een klein geluidje en dan komt ze bij me zitten.
- Ze reageert acuut op andere honden die niet willen spelen en dat laten merken door een grom, happen of piepen (angst) door van ze weg te lopen en hen met rust te laten
- Honden die niet speels zijn en haar negeren laat ze al snel links liggen
- Ze is gek op puppies en kleine hondjes; speelt met ze en is dan heel voorzichtig en niet ruw
Een iets minder belerende toon zou je sieren, damn...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144308563
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:

[..]

En ze zijn dol op elkaar! De andere kat moet niet zoveel van d'r weten, maar zij zijn echt vriendjes. Zo zit pup ook regelmatig met de kat in de vensterbank en wast ze haar elke dag :D
hihi wat lief! mijn ouders hebben ook altijd honden en katten gehad en hun cocker had volgens mij een identiteits crisis.. waste zich ook als een kat enzo en ging in de katten mandjes liggen :') echt prachtig.. als wij ooit een pupje nemen wil ik er ook een kitten bij zodat ze samen opgroeien.. vind dat zo cute
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:49:16 #82
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308613
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:47 schreef MissStevie het volgende:

[..]

hihi wat lief! mijn ouders hebben ook altijd honden en katten gehad en hun cocker had volgens mij een identiteits crisis.. waste zich ook als een kat enzo en ging in de katten mandjes liggen :') echt prachtig.. als wij ooit een pupje nemen wil ik er ook een kitten bij zodat ze samen opgroeien.. vind dat zo cute
uhuh, is super schattig. Wat wel minder is, is dat ze dus, als een goede kat betaamt, op de rugkussens van de bank ligt :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144308681
haha dat is niet geheel handig nee :')
die van ons ook ging wel eens in de vernsterbank zitten..onder het mom 'dan kan ik toch veeeel beter naar buiten kijken :{w ' en ze heeft niks met katten.. :9
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 12:55:00 #84
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144308810
Peekaboo! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144309001
echt een poppetje.. O+ O+ schattig die kiekeboe
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 8 september 2014 @ 13:25:08 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144309636
Kiekeboe O+
Billy doet dat ook altijd, zo schattig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 september 2014 @ 14:06:15 #87
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144310764
Ja het is echt een leuk ding, we zijn ook zó blij met haar *O*
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144342476
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn Billy en zijn broer Dux met Mo de basenji :D
Mo en Frits, Mo mepte hem altijd _O-
[ link | afbeelding ]
Hey tof! Een mede-Basenji-eigenaar! :D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:42:48 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144342612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:37 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Hey tof! Een mede-Basenji-eigenaar! :D
Nou nee, maar ik ken(de) er dus wel twee die ik regelmatig tegenkwam.
En op show ga ik ze altijd checken ook.
Zwart wit vind ik ze het allermooist O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144342788
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik ken(de) er dus wel twee die ik regelmatig tegenkwam.
En op show ga ik ze altijd checken ook.
Zwart wit vind ik ze het allermooist O+
Ah slecht gelezen van mij dus. :)
Zwart heeft zeker wat, maar ik ben toch verliefd geworden op die diepe terra cotta kleur.

Pics!





Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:52:45 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144342865
:D Jullie hebben dezelfde haarkleur O+
Ik vind dat gejodel van ze zo leuk ook.
Ik zag ooit Jennifer Gielisse fokkersklasse lopen met zo een span en ik was verkocht hoor.
En er won es een basenji BIS op Crufts jaren geleden O+
Ik heb zelf chinese naakthonden en een chihuahua.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144343086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef oh-oh het volgende:
:D Jullie hebben dezelfde haarkleur O+
Ik ben de fotograaf. ;)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:03:15 #93
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144343139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik ben de fotograaf. ;)
:D Ah!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:48:10 #94
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144346318
Wat een leuk ras is dat zeg!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:47:26 #95
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_144348197


Mijn wingman B-)
And there are still no americans in Bagdad !!
  woensdag 10 september 2014 @ 09:47:17 #96
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144381018
MissStevie, ms heb je hier iets aan: http://hondengedragsdeskundige-anniekwinters.nl/over.html
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144381906
quote:
dat is zeker een interessante link! alleen is het helaas te ver weg, maar ik ga de site zeker in de gaten houden voor de lezingen! wieweet geeft ze een keer een lezing iets meer in de buurt. Thnx voor het mee denken iig! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak voor ik weg ging voor rijles vanmorgen ging mevrouwtje ineens in de bench liggen.. toen ik naar boven liep lag ze helemaal te trillen en had ze het koud ;( de kachel maar weer aan gaan zetten of een dekentje voor haar halen..
madame kan dan ook gerust een uur lang onder een dekentje liggen slapen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 10 september 2014 @ 10:39:03 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144382013
:D Hahaha kom op zeg, zelfs die naakten van mij hoeven nog geen dekens hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144382046
haha ja wat een mietje he :P je zou denken, zo'n grote stoere am staff is nergens bang voor en gaat door weer en wind.. maar die van ons zou zich denk ik beter op haar plek voelen in de tropen :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 10 september 2014 @ 10:47:20 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144382223
:D Nou ja die van mij zoeken het ook zelf maar uit, ik ga die echt niet onder dekentjes leggen en zo :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 10 september 2014 @ 10:49:01 #101
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144382257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef MissStevie het volgende:

[..]

dat is zeker een interessante link! alleen is het helaas te ver weg, maar ik ga de site zeker in de gaten houden voor de lezingen! wieweet geeft ze een keer een lezing iets meer in de buurt. Thnx voor het mee denken iig! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak voor ik weg ging voor rijles vanmorgen ging mevrouwtje ineens in de bench liggen.. toen ik naar boven liep lag ze helemaal te trillen en had ze het koud ;( de kachel maar weer aan gaan zetten of een dekentje voor haar halen..
madame kan dan ook gerust een uur lang onder een dekentje liggen slapen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag op facebook voorbij komen dat ze binnenkort iets van een AmStaf actie hebben (wat voor weet ik niet) maar leek mij dat ze er sowieso ervaring mee heeft dan. Oh, en ze komt bij je langs, dus afstand hoeft geen probleem te zijn.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144382306
hhmzz.. ik zal eens met vent overleggen en haar mailen voor de opties :) die amstaff actie klinkt ook wel interessant..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 10 september 2014 @ 10:53:08 #103
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144382370
Ja check FB anders, ook way cute t-shirtjes (voor jou he, niet voor haar :+ )
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144383325
die stafford t-shirts zijn wel echt awesome :P met een beetje mazzel heb ik binnenkort weer werk.. denk dat ik zeker met haar een samenwerking aan wil gaan.. ze spreekt me toch wel heel erg aan, meer dan een hondenschool ook.. ben benieuwd wat ze voor ons kan betekenen :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 10 september 2014 @ 14:15:38 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144388153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef MissStevie het volgende:
die stafford t-shirts zijn wel echt awesome :P met een beetje mazzel heb ik binnenkort weer werk.. denk dat ik zeker met haar een samenwerking aan wil gaan.. ze spreekt me toch wel heel erg aan, meer dan een hondenschool ook.. ben benieuwd wat ze voor ons kan betekenen :D
Fijn om te horen :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144391083
Hallo ik ben een debiel.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:01:39 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144391147
:D Oh hallo soortgenootje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144391249
:D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144391256
Jij wordt ook al grijs!
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:06:32 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144391285
Nee man, ik ben zwart wit jonguh!!!
\
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144391312
Laat maar dan.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 september 2014 @ 16:13:00 #112
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144391502
Aw mèn, meen je dat nou???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144404994
Edit: doet het niet ;(
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 10 september 2014 @ 23:15:24 #114
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144407902
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Hallo ik ben een debiel.
[ afbeelding ]
Charming :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 september 2014 @ 07:34:51 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144412045






Samen met MikeyMo snurken O+

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 september 2014 @ 08:45:55 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144412699
Oh daar is lid nr.3 van de debiele hondenclub!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 11 september 2014 @ 08:56:10 #117
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144412847
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 september 2014 @ 08:57:18 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144412867
Gaat ie heel hard blaffen de hele tijd en dingen stukbijten, same old same old :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 11 september 2014 @ 08:58:17 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144412879
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Valerie. het volgende:
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
Hahaha, ik denk dat ie dat niet zo cool vind. Lag gisteren met Mike op de bank. Ik op zijn schoot met mijn hoofd, komt Link er bovenop liggen want meneer moest er ook bij _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 september 2014 @ 09:20:29 #120
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144413183
Oh we gingen debieltjes posten? :D



En de twee 'kitties' gezusterlijk in de vensterbank..

I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 11 september 2014 @ 09:40:16 #121
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144413461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh we gingen debieltjes posten? :D

[ afbeelding ]

En de twee 'kitties' gezusterlijk in de vensterbank..

[ afbeelding ]
Cute!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 11 september 2014 @ 09:40:45 #122
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144413465
Vanochtend in het bos:



V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144417958
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Valerie. het volgende:
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hahaha, ik denk dat ie dat niet zo cool vind. Lag gisteren met Mike op de bank. Ik op zijn schoot met mijn hoofd, komt Link er bovenop liggen want meneer moest er ook bij _O-
'Maar je Link krijgt er zó veel voor terug!'
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_144418237
Ze kan trouwens ook wel echt heel erg mooi zijn hoor, m'n debieltje:




Die focus. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144422700
Nevermind...
pi_144429218
Aaaahw wat een leukerds allemaal!! O+ als ik straks op de pc zit heb ik ook nog een leuke foto van ons 'debieltje' :9
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  donderdag 11 september 2014 @ 19:04:05 #127
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144429309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee man, ik ben zwart wit jonguh!!!
[ afbeelding ]\
:P
Het lijkt hier net alsof hij superkorte pootjes heeft :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:35:30 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144430527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Het lijkt hier net alsof hij superkorte pootjes heeft :')
Zijn voorpootjes zijn ook maar heel kort, hij heeft hele lange achterpoten :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144434544
onder het mom van 'gekke foto's' .. ons mafkeesje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem vind ik de foto super tof. net of ze lacht en knipoogt :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:18:22 #130
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144454709
Van Kees en Billy kan ik zo twintig mooie foto's op een dag maken.
Van Sjon heb ik er na bijna 5 jaar nog geen een.
Alleen maar zulke :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144457456
haha hij is niet zo fotogeniek dus :P ach zulke foto's zijn ook best leuk.. haha :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:59:58 #132
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144457540
Ik geloof dat ik een beetje als Sjon ben :') Leuker in het echt zeg maar :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:04:56 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144457665
Sjon is op de foto veel leuker dan in het echt :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:05:58 #134
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144457693
Mwhahaha je weet wel hoe je 'm moet verkopen :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:07:25 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144457739
Ik ben realistisch, tis gewoon een echte mongool, je kan dr amper mee over straat.
Echt een kuthond hoor. Maar binnen issie wel liev O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144457944


Leon vind het ook altijd gezellig om met de Turken te gaan loungen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:13:54 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144457958
quote:
9s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

[..]

'Maar je Link krijgt er zó veel voor terug!'
true story! Ik zal het hem zeggen :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:14:39 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144457980
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Van Kees en Billy kan ik zo twintig mooie foto's op een dag maken.
Van Sjon heb ik er na bijna 5 jaar nog geen een.
Alleen maar zulke :')
[ afbeelding ]
*proest*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_144458019
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Van Kees en Billy kan ik zo twintig mooie foto's op een dag maken.
Van Sjon heb ik er na bijna 5 jaar nog geen een.
Alleen maar zulke :')
[ afbeelding ]
Hij doet me meteen denken aan een vriendje van mijn dochter, zodra je daar de lens op richt doet hij ook raar, die moeder zucht daar altijd over
pi_144458060
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

true story! Ik zal het hem zeggen :P
Maar wát je er precies voor terug krijgt poep, pies, kots, kapot speelgoed, poep, nachtelijk gejank, vernielde en/of vieze meubels, nog meer poep.... moet je er niet bij vertellen hoor :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:44:14 #141
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144458915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Maar wát je er precies voor terug krijgt poep, pies, kots, kapot speelgoed, poep, nachtelijk gejank, vernielde en/of vieze meubels, nog meer poep.... moet je er niet bij vertellen hoor :P
Als Q terugdenkt aan Links eerste maanden rent ze gillend bij je vandaan denk ik.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:08:04 #142
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144459575


Gezelli!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:09:01 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144459606
Hahaha wat een hoofd O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144460254
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Als Q terugdenkt aan Links eerste maanden rent ze gillend bij je vandaan denk ik.
Nee joh, ik nodig haar pas uit als de pups een week of 3 zijn; één blik op op zo'n nest kleine wiebelige mini's en zelfs jij zou voor een labje gaan 8-)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:56:22 #145
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144460772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:35 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nee joh, ik nodig haar pas uit als de pups een week of 3 zijn; één blik op op zo'n nest kleine wiebelige mini's en zelfs jij zou voor een labje gaan 8-)
Ik vind puppuy's de eerste weken echt niet leuk :D Vanaf een week of vijf/zes wordt het wat O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144460820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik vind puppuy's de eerste weken echt niet leuk :D Vanaf een week of vijf/zes wordt het wat O+
Ik vind ze vanaf 4/5 weken het leukst, dan worden het echt minihondjes, en nog zo klein en wiebelig O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:14:45 #147
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144461274
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:58 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ik vind ze vanaf 4/5 weken het leukst, dan worden het echt minihondjes, en nog zo klein en wiebelig O+
Ja precies :D Lekker fluffy. Ik vind kinderen ook pas leuk worden vanaf 2/3 jaar :'), dan worden het echte mensjes waar je iets mee kan :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144461350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja precies :D Lekker fluffy. Ik vind kinderen ook pas leuk worden vanaf 2/3 jaar :'), dan worden het echte mensjes waar je iets mee kan :Y
:D jammer alleen dat ze niet kant-en-klaar zo afgeleverd worden, je moet bij zowel kind als hond toch eerst door de hulpeloze-wurmpjes periode :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:39:05 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144461857
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Als Q terugdenkt aan Links eerste maanden rent ze gillend bij je vandaan denk ik.
Pffffff, alsjeblieft. Ik zweer het je, dat was het enige moment in mijn hele leven ever, dat ik bijna zelfmoord heb overwogen. Godsklere.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:39:26 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144461862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:08 schreef Verbal het volgende:
[ afbeelding ]

Gezelli!!!

V.
:D awesome!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:40:32 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_144461888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:17 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

:D jammer alleen dat ze niet kant-en-klaar zo afgeleverd worden, je moet bij zowel kind als hond toch eerst door de hulpeloze-wurmpjes periode :P
Nou, dat hulpeloze wurmpje van 7/8 weken lag doodstil op mijn borstkas te slapen... nu vliegt het over me heen :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_144465001
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, dat hulpeloze wurmpje van 7/8 weken lag doodstil op mijn borstkas te slapen... nu vliegt het over me heen :D
Dat deed en doet mijn hulpeloze wurmpje van nu 17 maand ook O+

Oh, en de hond kan er ook wat van :+

Ach, elke fase heeft wel z'n charme vind ik. Maar het schattigst zijn ze met een week of 4/5, en het prettigst in de omgang zijn ze meestal na een jaar of 2 (honden dan :P ).
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:19:21 #153
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144465178


Hier zijn ze net leuk :D O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:25:47 #154
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144465388



IK WIL EEN (Golden)PUUUUUUUUUUUUUPPYYY :'( O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:35:12 #155
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144465684
Oh, ik heb schijnbaar toch mongolenfoto's O+


I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144465886
Ik vind pups altijd erg leuk bij een ander, nu met twee pups in huis sta je vaker de visite te corrigeren, mensen op straat die hun klauwen niet thuis kunnen houden, ben altijd blij als ze een jaar zijn, dan zijn ze zindelijk, bijten niet alles stuk, janken niet, is het ouwehoeren beetje afgelopen en kunnen andere mensen ineens wel normaal doen, inplaats als een soort infantiele debiel je hond aanspreken, waardoor je je hond weer kan corrigeren, ja die pup gaat straks 50 a 60 kilo wegen, is het springen dan nog leuk?
pi_144466448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zijn ze net leuk :D O+
omg die bekkies O+

Als ik straks zelf pups heb ben ik vast niet bij die werpkist weg te slaan met de camera :')

Oh, en ik ben zelf ook zo'n debiel die random puppy's wil knuffelen op straat :D Alleen vraag ik altijd wel keurig toestemming aan het baasje of ik ze mag aaien, dat dan weer wel :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:08:05 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144466925
:D Ik vind pups echt alleen leuk van een ander, veel te veel werk, en twee pups tegelijk, ik zweer het never nooit niet!
Ik betwijfel of er hier uberhaupt ooit nog een pup komt, doe mij maar wat oudere hondjes.
Kleine kinderen vind ik niet eens van een ander leuk :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144469509
Poosje terug van de wandeling en Obi werd belaagd door een woedende westie (niet Lady uiteraard) midden in het bos. Ik vroeg nog aan de mevrouw of ik Obi even vast moest maken maar dat was absoluut niet nodig zei ze.

Maf beest vloog ineens zo naar hem toe vol in de aanval. Held dat Obi is springt dan altijd razendsnel opzij en gaat dan verbaasd staan te kijken hoe het baasje zo snel mogelijk de westie bij hem vandaan trekt. Geen schade verder gelukkig...

Owja en we hadden nog een egeltje gevonden (ofja Obi dan...) O+
Schrok me dood want het was al pikkedonker en ik hoorde ineens geritsel in de bosjes. Dus ik riep mijn dappere kerel (Obi dus *kuch*) bij me om even te gaan kijken. 8-)
Heerlijk dat Obi echt totaaal geen jachtinstinct heeft.. interesseert hem allemaal niet. :D
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:10:50 #160
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144469705
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik vind pups echt alleen leuk van een ander, veel te veel werk, en twee pups tegelijk, ik zweer het never nooit niet!
Ik betwijfel of er hier uberhaupt ooit nog een pup komt, doe mij maar wat oudere hondjes.
Kleine kinderen vind ik niet eens van een ander leuk :D
Ik heb Charlie en Lex echt niet als lastig ervaren :N Volgens mij had Q het zwaarder met één Link dan ik met deze twee :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:18:02 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144470012
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb Charlie en Lex echt niet als lastig ervaren :N Volgens mij had Q het zwaarder met één Link dan ik met deze twee :D
_O- Tja en Sjon zijn lelijke zus daar zit geen pit of niks in dus dat mormel had ik er denk ik ook zo bij kunnen hebben. Hij is nu bijna vijf en dankzij mijn gouden stelregel dat er never een pup bij komt als de rest niet keurig in het gareel loopt zit het er nog niet in.
Nu wil ik sowieso echt als ik er ooit weer een bijneem een herplaatser of een goede showhond, en die laatste wil ik ook niet als pup vanwege de fouten die er dan nog in kunnen sluipen, been there done that. Dan koop of neem ik een hond die gewisseld heeft en zo hoor :P Als het dan een chinees wordt is dat soms pas met een jaar oud.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:44:16 #162
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144492906

Billy in het veld net O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:56:30 #163
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144493220
Jacky heeft soms zulke leuke momenten! :D

's Ochtends vroeg en 's avonds laat weet ze bij mijn vader, plas doen en weer terug naar binnen. Ouders zijn een weekendje weg, maar mij mooi in de maling nemen he?! "Ik ga het gras niet op! En voorlopig hoef ik nog niet hoor! Pas als we halverwege een normaal rondje zijn!" :D Maar ja, ik wil wel dat ze plast, anders kan ik midden in de nacht! _O-
pi_144493265
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy in het veld net O+
O+ Prachtige kleuren!

Ik kwam afgelopen woensdag terug van vakantie en toen we Cheetah op gingen halen herkende ze ons eerst niet :o Helemaal blaffen en grommen, haren overeind. Het zal dr verleden wel wezen. Dus ben rustig bij dr gaan zitten tot ze durfde te snuffelen en zo gauw ze me rook was ze binnen een tel van boos naar belachelijk, super, ontzettend veel te blij. Hele opluchting want ik schrok toch even. Maar ze heeft het supergoed gedaan in het pension en ben echt trots op dr. Vond het wel spannend want haar leven is eigenlijk niet mis gegaan op de Roemeense straten maar in het eerste pension waar ze zat (ver voor wij haar kregen). Daar is haar zusje doodgebeten en zij heeft blijvende littekens. Dus super trots dat ze het zo goed gedaan heeft!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_144511522
Haasje over!
pi_144511741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy in het veld net O+
onze koekwaus wordt altijd helemaal happy van hoog gras :') keihard springen, rondjes rennen met dr bek open en r dan hijgend uitkomen met n bek vol gras en bloempjes 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_144511911
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haasje over!
[ afbeelding ]
Whoah vette foto!! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144514938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik vind pups echt alleen leuk van een ander, veel te veel werk, en twee pups tegelijk, ik zweer het never nooit niet!
Ik betwijfel of er hier uberhaupt ooit nog een pup komt, doe mij maar wat oudere hondjes.
Kleine kinderen vind ik niet eens van een ander leuk :D
Oh eigenlijk vind ik het wel fijn twee pups, als ik even in huis bezig ben kunnen ze ideaal elkaar bezig houden in plaats van dat 1 pup denkt, zo geen tijd voor mij, wat kan ik nu eens even voor creatiefs gaan doen. Er is dus nog niets gesloopt, terwijl ik af en toe foto's krijg van vriendin met 1 pup dat de plant is gesneuveld, kabeltje stuk, hoekje tafel kapot gekauwd. Die van mij kauwen lekker op elkaar.
De oude hond vind het ook fijn, zij wordt niet meer lastig gevallen en in de poten gebeten. Neem ze ook wel apart wel eens mee ergens heen, zodat ze dingen leren, maar of ik eerst 1 zindelijk maak of met twee pups naar buiten ren maakt ook niet veel uit, ze doen elkaar ook nog schitterend na.
Daarbij ik heb wel een heel relaxt ras, moet er niet aan denken twee cockers in huis te hebben stuiteren
pi_144515138
Even geen foto maar ik heb tips nodig... Dex heeft net tijdens het wandelen door een dooie vis liggen rollen (ik let 2 sec niet op... }:| ) en nu stinkt ie n uur in de wind.... Heb m al 2x gewassen maar blijf t ruiken....
HELP
S. 2014
J. 2016
pi_144515156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:58 schreef superkimmi het volgende:

[..]

O+ Prachtige kleuren!

Ik kwam afgelopen woensdag terug van vakantie en toen we Cheetah op gingen halen herkende ze ons eerst niet :o Helemaal blaffen en grommen, haren overeind. Het zal dr verleden wel wezen. Dus ben rustig bij dr gaan zitten tot ze durfde te snuffelen en zo gauw ze me rook was ze binnen een tel van boos naar belachelijk, super, ontzettend veel te blij. Hele opluchting want ik schrok toch even. Maar ze heeft het supergoed gedaan in het pension en ben echt trots op dr. Vond het wel spannend want haar leven is eigenlijk niet mis gegaan op de Roemeense straten maar in het eerste pension waar ze zat (ver voor wij haar kregen). Daar is haar zusje doodgebeten en zij heeft blijvende littekens. Dus super trots dat ze het zo goed gedaan heeft!
Huh wat raar dat ze jullie niet herkende.. Hoe lang waren jullie weg? En hoe lang woont ze al bij jullie?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144515173
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even geen foto maar ik heb tips nodig... Dex heeft net tijdens het wandelen door een dooie vis liggen rollen (ik let 2 sec niet op... }:| ) en nu stinkt ie n uur in de wind.... Heb m al 2x gewassen maar blijf t ruiken....
HELP
Gewassen met water of ook shampoo oid?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144515206
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:14 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gewassen met water of ook shampoo oid?
Met hun eigen hondenshampoo
S. 2014
J. 2016
pi_144515279
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Met hun eigen hondenshampoo
Heeft hij nog gezwommen er na? Die van mij heeft het ook eens gehad maar de geur was er na zwemmen en wassen wel uit. Heb ook wel eens gehoord dat tomatensap de geur er uit zou halen, maar zelf geen ervaring mee :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 14 september 2014 @ 15:27:34 #174
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144515577
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 13:02 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Whoah vette foto!! :D
Inderdaad!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144516767
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even geen foto maar ik heb tips nodig... Dex heeft net tijdens het wandelen door een dooie vis liggen rollen (ik let 2 sec niet op... }:| ) en nu stinkt ie n uur in de wind.... Heb m al 2x gewassen maar blijf t ruiken....
HELP
ik las een tip over wassen met afwasmiddel. Daarmee haal je de vette vissen troep uit de vacht. Schijnt alleen niet super te zijn voor de vacht, maar als je daarna na wast met hondenshampoo.. ben bang dat het er verder ene beetje uit moet slijten. Honden van mijn ouders (cocker en gordon setter) zijn eens in een hele vieze net uitgebaggerde sloot gesprongen en ookal zijn ze goed gewassen, ze bleven zeker ene week een beetje muf naar die vieze sloot ruiken ;(
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  zondag 14 september 2014 @ 18:28:25 #176
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_144521284
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Huh wat raar dat ze jullie niet herkende.. Hoe lang waren jullie weg? En hoe lang woont ze al bij jullie?
Een jaar exact, we waren 15 dagen weg. Moet wel bij gezegd worden dat we allebei een nieuwe jas hadden gekocht. Zo gauw ze me dus rook was ze direct dolblij
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_144532501
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even geen foto maar ik heb tips nodig... Dex heeft net tijdens het wandelen door een dooie vis liggen rollen (ik let 2 sec niet op... }:| ) en nu stinkt ie n uur in de wind.... Heb m al 2x gewassen maar blijf t ruiken....
HELP
Flink insmeren met ketchup en daarna uitspoelen met water :)
pi_144540648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zijn ze net leuk :D O+
Ik smelt weer
Ik had ook een golden retriever die ik na 13 jaar moest in laten slapen.
Het blijft een lief ras
  maandag 15 september 2014 @ 15:44:14 #179
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144552242
Hoest met de stinkende hond GM??
Karel heeft ooit es door een hele erge rotte dode mol gerold, twee weken lang elke dag die hond gewassen voor ik het niet meer rook :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144552456
Ik heb m gewassen met dreft en meel en citroen en shampoo en hij stinkt nog :r zn tuigje kan ik ook vervangen. Bah! En hij is pissig omdat ie zo vaak gewassen is :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 15 september 2014 @ 15:52:38 #181
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144552542
Hahaha fles ketchup erover dus!
Tuigje zou ik gewoon in een emmer met dettol of zo zetten of zo hoor, dat krijg je echt altijd wel schoon.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144553321
Dettol O+ O+

Edit: ik bedenk me ineens dat er bij Mythbusters, op discovery, een keer een hele aflevering is gewijd aan hoe je de stank van een stinkdier van je af kan wassen en uit je kleding kan krijgen. Ik kan er niet meer op komen wat nou uiteindelijk het wondermiddeltje was, maar misschien is it worth searching for :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 15 september 2014 @ 18:43:34 #183
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_144558114
Hier is Sam weer, nog een paar daagjes en meneer viert zijn 2e verjaardag *O*

pi_144561551
Je hond inwrijven met azijn en uitspoelen, azijn neutraliseert geurtjes
  maandag 15 september 2014 @ 23:40:44 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144572818


Axel en Nico zeggen hallo vanuit Engeland.
Resistance is futile.
  maandag 15 september 2014 @ 23:42:31 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144572900
Hahaha awesome, die kunnen zo bij de debiele hondenclub :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 23:44:05 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144572962
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha awesome, die kunnen zo bij de debiele hondenclub :D
:') bwehehehe, wat een ramenlikkers he?
Resistance is futile.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:44:28 #188
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144585024
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:38:36 #189
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144586551
:D En een actiefoto van Kees _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144587552
O+ O+ O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:11:02 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144587592
GOOI DAN!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:11:29 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144587608

Sjon=gek!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:16:32 #193
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144690667
Is er hier meteen iemand die morgen graag naar Cesar Milan wil in Amsterdam ( HMH)?
Vriendin van me heeft twee kaartjes over, kosten 25 euro bij elkaar, zou zonde zijn als ze niet gebruikt worden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144698738
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Is er hier meteen iemand die morgen graag naar Cesar Milan wil in Amsterdam ( HMH)?
Vriendin van me heeft twee kaartjes over, kosten 25 euro bij elkaar, zou zonde zijn als ze niet gebruikt worden!
Ik ben er een keer geweest. Was echt heel erg teleurstellend wat betreft inhoud, voor de rest nog redelijk vermakelijk. 8)7

Alles wat hij in z'n tv-shows zegt tegen mensen, dat heeft hij tijdens z'n show samengevat in een powerpoint presentatie. :')
Inclusief missende sheets, (met een zeer verbaasde Cesar Milan). Filmpjes die ineens niet bleken geimporteerd te zijn... "ohh wait then let's continue with something else..." Maakte toen een heel erg rommelige indruk.

Het mooie is wel op tv kunnen ze nog retakes doen en dat doen ze blijkbaar continue. Want z'n live-engels is echt nog verschrikkelijk tegenover z'n tv-engels. Tijdens z'n show komt dat slechte engels van hem helemaal erg naar voren en is er geen houden meer aan. _O- En het leuke van de liveshow was dan ook zeker niet de inhoud maar de grappen die de man maakte (want dat kan hij gewoon wel goed voor een live publiek) en de klunzigheid samen met z'n zoon op het podium. Hij bleef ook maar mexicanen grappen maken die hier in europa eigenlijk niet echt begrepen worden. Als persoon is hij best grappig.. de inhoud vond ik echt verschrikkelijk dus daar moet je niet voor gaan. Voor de rest is het wel vermakelijk voor een avond hoor.

Er waren drie mensen van te voren geselecteerd met een "probleemhond". Nou... dat waren poeslieve hondjes hoor! M'n oma had die honden naar haar hand kunnen zetten op dat podium. |:(

[ Bericht 1% gewijzigd door naiipajiiau op 19-09-2014 17:32:24 ]
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:16:48 #195
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144728141

Bij de hondenplons geweest vandaag :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144731935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:26 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik ben er een keer geweest. Was echt heel erg teleurstellend wat betreft inhoud, voor de rest nog redelijk vermakelijk. 8)7

Er waren drie mensen van te voren geselecteerd met een "probleemhond". Nou... dat waren poeslieve hondjes hoor! M'n oma had die honden naar haar hand kunnen zetten op dat podium. |:(
Heb net twee boeken van hem gekocht, zijn ook wel vermakelijk om te lezen, lijkt me best wel grappig om hem eens echt mee te maken, maar dan wil ik hem wel eens met een hond met een enorm sterk karakter zien werken, een beetje dolle Kaukaas of Tibetaanse Mastiff, dat lijkt me dan wel heel interessant worden.
pi_144731959
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de hondenplons geweest vandaag :D
Hij genoot wel zo te zien
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:15:35 #198
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144733816
Ja hoor, het was prachtig weer en er waren alleen maar leuke honden!









Alleen echt jammer dat mensen de stront niet opruimden, er lag zelfs een drol in het babybadje :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144733936
Hahaha die oudste van mij zou ze helemaal voor gek verklaren, het water in pfffff, daar doet ze alleen aan als de mussen dood van het dak vallen en je eieren kan bakken op de tegels.
pi_144753357
Hondenplons heb ik weer gemist jammer genoeg... Damn!
Dat was toch in de Tongelreep of niet?
  zondag 21 september 2014 @ 15:05:39 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144753466
Dat is in heel veel zwembaden, gisteren was het in het Geusseltbad in Maastricht, vandaag is het ook ergens hier in de buurt ( maar het is vies weer :P ) en op dierendag is het nog in Mosaqua hier ook, je moet even googelen, er is zelfs een landelijke site van.
Oh hier staat een lijst bv:
http://www.nederlandsezwembaden.nl/zwemmen/hondenzwemmen/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 september 2014 @ 15:26:02 #202
47102 Elvi
miemkwien
pi_144754404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:26 schreef naiipajiiau het volgende:

Er waren drie mensen van te voren geselecteerd met een "probleemhond". Nou... dat waren poeslieve hondjes hoor! M'n oma had die honden naar haar hand kunnen zetten op dat podium. |:(
Een oud-collega is ook gegaan gister zag ik. Ze heeft een pitbull die perfect luistert, het enige probleem is dat hij nog wel eens aan de riem trekt _O- Maar ja pitbulls doen het altijd goed denk ik...
pi_144795699
Lang geleden dat ik hier gepost heb. Wat hebben jullie allemaal mooie viervoeters O+
Ikzelf heb twee teckels. Leuk maar oh wat zijn ze toch super eigenwijs zeg :D

Dit is Pim, de oudste van het stel;


En dit is Huub met zijn favoriete speeltje :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:53:55 #204
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144821469
Over speeltjes gesproken, we hebben er even over gedaan, maar Nona heeft nu toch de speeltjes van Pjotr gekregen. En ze is er blij mee:







V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:33:20 #205
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144822755
Hier sneuvelen alle knuffels (de meeste binnen één dag :') ). Behalve de Elmo die mijn zoon als allereerste knuffel had, die is blijkbaar onverwoestbaar :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144906133
Een lucky shot van ons meisje vanavond.. O+ foto is alleen op pc korreliger dan op mijn phone ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: even bijgelezen :) wat een leuke foto's zijn er weer geplaatst! Vind die van verval ook wel erg leuk met die knuffelen O+ hier alleen goedkope ballen en flostouwen gezien madame speeltje alleen leuk vind als het kapot kan :')
En dat honden zwemmen! O+!! Een zwembad hier vlakbij doet daar ook aan.. kan het bijna fietsend met haar doen. Ga ik zeker onthouden voor de zomermaanden.

[ Bericht 30% gewijzigd door MissStevie op 25-09-2014 22:48:08 ]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144940914
mijn witte dame is vandaag gedoucht. Dus wat is het allerleukste om daarna te doen? Door nat gras en zand rollen natuurlijk! En daarna ook nog even lekker uitleven. Gelukkig heeft ze een vacht die niet snel echt vies wordt dus ze hoefde niet gelijk weer te douchen:





life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:43:09 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144949975
Sorry, discussie was al dood.
Resistance is futile.
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:11:49 #209
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_144950386

Oh wat groeien puppies toch snel O+
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_144957731
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:11 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat groeien puppies toch snel O+
Je ziet ze haast groeien, de eene week rennen ze nog onder de tafel door en de andere week hoog je hun kop tegen de rand aan klappen, ze moeten er zelf ook altijd weer aan wennen
pi_144957754
Soms zie je ze dan vanuit n andere hoek en denk je "damn wat ben je ineens groot geworden" :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:53:09 #212
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_145406349
jeej, hoogseizoen op het strand is voorbij. Vooral Cheetah is heeeeel blij met de riem die losging:

Lachebekje:



Koekjes vangen:



En ook ff rusten:

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:19:00 #213
47102 Elvi
miemkwien
pi_145407219
Jeetje wat een lange tenen heeft jouw hond :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:19:16 #214
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_145409721
Haha echt he! De foto vertekend wel wat hoor want dr pootjes zijn ook wat korter
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:25:23 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145410002
OMG ja die teentjes, wat een heerlijke pretletter O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:45:36 #216
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_145414374
Ja mooi he :D. Rennend is ze echt op dr mooist. Das alles wat mijn zigeunerinnetje wil :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:44:42 #217
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145426350
Voor 0,69 cent bij de Action hebben we een leuke foto



Maar nog geen 1 minuut na deze foto, was de piep eruit gesloopt. :') En nog geen twee minuten daarna begon ze het rubber kapot te bijten! :') Blijft gek, want ze heeft andere (ook zeer goedkope) piep speeltjes en die maakt ze helemaal niet bewust kapot!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:45:16 #218
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145426369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef superkimmi het volgende:
jeej, hoogseizoen op het strand is voorbij. Vooral Cheetah is heeeeel blij met de riem die losging:
Lachebekje:
[ afbeelding ]
Koekjes vangen:
[ afbeelding ]
En ook ff rusten:
[ afbeelding ]
Wat is ze leuk! O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:47:27 #219
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145426428
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor 0,69 cent bij de Action hebben we een leuke foto
[ afbeelding ]
Maar nog geen 1 minuut na deze foto, was de piep eruit gesloopt. :') En nog geen twee minuten daarna begon ze het rubber kapot te bijten! :') Blijft gek, want ze heeft andere (ook zeer goedkope) piep speeltjes en die maakt ze helemaal niet bewust kapot!
:')
Hier gaan alleen de knuffels kapot, maar dan ook altijd, en binnen het uur :D Nu er dus een zonder vulling gehaald, die bijt ze ook stuk, maar da's niet erg dan.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_145427273
Onze waggel sloopt alleen tennisballen, Al het andere spul is nog heel ( moet er wel bij zeggen dat dat veel spul van kong is.. Das wel redelijk hufterproof geloof ik)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:19:37 #221
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_145430499
haha ik had van mn vorige hond zo'n foto maar dan met een fopspeentje. Ook geen gezicht
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:56:04 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145452361
Die van mij slopen dus niks ik heb laatst van ellende een hele vuilniszak knuffels en speeltjes weggegooid omdat ik het in de weg vond liggen :') 15 jaar lang kadootjes en hondenspeeltjes _O-
Ze spelen amper binnen, Billy soms, die heeft een paar knuffels waar hij echt dol op is.
Kees sleurt met botten en hertengewei en zo.
En als ze binnen spelen is het meestal gewoon met elkaar natuurlijk.
Ik mat ze liever buiten af :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:17:11 #223
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145528161




Heerlijk wazige foto's van pup met haar 'geadopteerde' pack :D Een groep van een stuk of 5-6 mensen die elke dag rond dezelfde tijd in het bos gaat lopen. :+ Wel aardige lui, echt van die ruige mannen die het voornamelijk over voetbal hebben :') Leuk, voor de o zo onsportieve ik :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:28:35 #224
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145528549
Lopen daar nou twee van die gave bloedhonden bij?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:43:02 #225
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145529020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Lopen daar nou twee van die gave bloedhonden bij?
Ja! Ontzettend leuke beesten zijn het, en dan vooral Boudewijn, de 'kleine'. Het ding is 4 maanden en nu al groter dan pup :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:44:54 #226
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145529082
Sowieso is die hele pack geweldig, allemaal leuke honden, en Riley hoort er al helemaal bij. Zodra ze ze ziet meteen enthousiast er op af enzo. Ben echt heel blij dat we ze hebben mogen 'adopteren', ze kan zo heerlijk hond zijn bij ze O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:00:16 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145529586
Die bloedhonden zijn echt te gek ja, heel erg lief zijn ze ook!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:02:09 #228
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145529642
Maar ik weet nu wel zeker dat er straks (als pup groter is natuurlijk) echt nog een hond bij gaat komen :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:02:51 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145529670
Twee honden is twee keer zo leuk als een hond ja.
Kun je nagaan hoe leuk het was toen ik er vijf had O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:05:01 #230
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145529740
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Twee honden is twee keer zo leuk als een hond ja.
Kun je nagaan hoe leuk het was toen ik er vijf had O+
:D hahaha ja! Hoewel ik dan vast ruzie krijg met manlief :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:51:08 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145644165
Pff, die burgerwachtertjes zijn de laatste tijd goed bezig hier in de buurt. Een kennis van ons kreeg al een bekeuring omdat zijn hond nog geen tien meter van zijn huis af ongelijnd liep. En nu mogen we ook niet meer naar de favoriete plek van Jacky (een kennis van ons is daar nu gewaarschuwd dat de hond niet los mag lopen e.d., wat van de eigenaar van het pand daar wel mocht....)

Ze schijnen gewoon echt op zoek te zijn naar honden eigenaren die de kleinste dingen fout doen! :r
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:41:29 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145649290
Sjon en zijn vriendjes aan de wandel gisteren O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 19 oktober 2014 @ 22:56:50 #233
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145717376
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145717416
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig O+
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:03:33 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145717642
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
:) blije beestjes!
Vind het altijd zo leuk als ik een husky zie, zoek ik altijd naar overeenkomsten met pup O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:21:25 #236
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145718315
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Die husky kon zo de vader zijn van die die er voor ligt :D
Mooi stel.
Ik ben ook altijd met een kwartert op stap lately 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_145718541
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie hond O+ en de rest ook!

En oh-oh jouw honden blijven zo geinig om te zien :D
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:28:22 #238
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145718644
Sinds de vogel zo vaak mee gaat zien de mensen de honden niet eens meer :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:49:54 #239
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145719499
:') Sinds ik er voor mezelf uit ben dat er echt een 2e hond moet gaan komen, krijg ik het niet uit mijn hoofd.. * missbehavin is nooit goed geweest in geduld... :X
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_145724124
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef missbehavin het volgende:
:') Sinds ik er voor mezelf uit ben dat er echt een 2e hond moet gaan komen, krijg ik het niet uit mijn hoofd.. * missbehavin is nooit goed geweest in geduld... :X
wij zien ook ineens leuke hondenrassen voor "erbij" en dan zeggen we weer " nee dat kan echt niet, huis te klein, duur, tijd ect" maar toch willen he :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:27:12 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145724744
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wij zien ook ineens leuke hondenrassen voor "erbij" en dan zeggen we weer " nee dat kan echt niet, huis te klein, duur, tijd ect" maar toch willen he :')
Honden zijn net als tattoos :')
Hoe gaat het met jouw pup haar wondjes?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:42:57 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145749527
Billy was vandaag mee naar de kermis, Sjon en Kees bleven bij mijn ouders.
Hij mocht ponyrijden :D

Hij is meegeweest in het reuzenrad O+

Bij het spookhuis:

Bier en tieten!

Hij vond alles zo leuk!
Het leukst vond ie mss nog wel dat ie alleen mee was O+

Sjon was weggelopen bij mijn ouders, die heeft mijn vader een half uur lang achter zich aan laten rennen :') :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_145749985
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Honden zijn net als tattoos :')
Hoe gaat het met jouw pup haar wondjes?
daar moet ik dan maar niet aan beginnen :'). Wondjes genezen prima, ze heeft alleen nog kale plekjes nu, maar dat schijnt wel ff te kunnen duren voordat dat weer aangroeit
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:58:18 #244
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145750414
Die bier-en-tieten foto _O-
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:59:31 #245
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145750484
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

daar moet ik dan maar niet aan beginnen :'). Wondjes genezen prima, ze heeft alleen nog kale plekjes nu, maar dat schijnt wel ff te kunnen duren voordat dat weer aangroeit
Ja is ook lastig om ze er bij weg te houden he... Pup heeft ook een kaallgebeten plek met korstjes waar ze maar blijft knagen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_145750604
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja is ook lastig om ze er bij weg te houden he... Pup heeft ook een kaallgebeten plek met korstjes waar ze maar blijft knagen
honingzalf scoren, gaan de korstjes supersnel mee weg! Als die er niet meer zijn zal ze ook wel minder jeuk hebben en krabben
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:02:42 #247
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145750668
Honingzalf? Kenikniet.. Waar haal je dat?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:05:00 #248
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145750780
Reformwinkel, superspul!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:26:37 #249
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145752101
Ik ga eens kijken, thanks
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:28:02 #250
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145752196
Als ik hier een hond heb die ergens aan krabt dan tape ik een sokje om de poot waarmee ie dat doet dat scheelt ook heel erg qua schade aanrichten.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:44:12 #251
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145753196
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Als ik hier een hond heb die ergens aan krabt dan tape ik een sokje om de poot waarmee ie dat doet dat scheelt ook heel erg qua schade aanrichten.
Maar dan moet je het flink intapen lijkt me? Anders knagen ze het er zo af.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:45:45 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145753281
Strak tapen en een paar keer zeggen dat ze dr vanaf moeten blijven :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:56:53 #253
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145753889
Potver wat is er weer veel gepost de afgelopen dag :D Topic iets beter in de gaten houden.

Hier nog een foto van De Hond Zonder Naam

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:57:52 #254
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145753942
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die husky kon zo de vader zijn van die die er voor ligt :D
Mooi stel.
Ik ben ook altijd met een kwartert op stap lately 8-)
[ afbeelding ]
kan zijn, ze is loops en moet echt helemaal niets van hem hebben. Gelukkig :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:58:51 #255
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145754003
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:03 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:) blije beestjes!
Vind het altijd zo leuk als ik een husky zie, zoek ik altijd naar overeenkomsten met pup O+
Meer foto's van pup :~

Huskies blijven mijn favoriete ras. Heb er een jaar lang professioneel mee gewerkt en ik ben echt verliefd geworden op die onverstoorbare, onbreekbare en bizar energieke karaktertjes. En hoeveel kracht er in zo'n klein hondje kan zitten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:54:23 #256
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145757146
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Meer foto's van pup :~

Huskies blijven mijn favoriete ras. Heb er een jaar lang professioneel mee gewerkt en ik ben echt verliefd geworden op die onverstoorbare, onbreekbare en bizar energieke karaktertjes. En hoeveel kracht er in zo'n klein hondje kan zitten.
Ze is maar half husky he ;)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 oktober 2014 @ 23:18:57 #257
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145758353
Even een ongegeneerde overdaad aan pup:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:47 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145769265
Mevrouw vindt de regen niet zó erg hoor! :D Vooral het stoeimomentje bij het afdrogen vindt ze het leukst!

  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:07:47 #259
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_145770489
afgelopen vrijdag met Knaus en Scala naar de bossen geweest


Knaus in de eerste plas water die die tegenkomt


Scala in aantocht








Knaus met zn nieuwe stok
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:36:14 #260
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145773171
Hmm.. Moest een keer gebeuren zou je denken :{

  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:45:58 #261
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_145778098
dat wordt stofzuigen, en je kunt nog blij zijn dat dat spul niet door heel de kamer ligt.

die van mij hebben ook ooit zo'n kussen professioneel gedemonteerd, nou 4 weken naderhand kwam je dat spul nog tegen -O-
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:12:46 #262
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_145824232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:36 schreef Nikooos het volgende:
Hmm.. Moest een keer gebeuren zou je denken :{

[ afbeelding ]
hahaha blijft ook zo leuk dat ze er echt bij kunnen zitten van: kijk wat ze met mn kussen gedaan hebben!!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:21:36 #263
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145829266
Vandaag zijn kussen met schuimrubber ook gesloopt :')
pi_145829311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef Nikooos het volgende:
Vandaag zijn kussen met schuimrubber ook gesloopt :')
De kleine slopert. Die puberteit zit er aan te komen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:45:09 #265
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_145830336




V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:07:40 #266
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_145831360
En ook nog een paar van Pjotrtje... God hebbe zijn ziel.









V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:17:06 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_145831894
quote:
O+
Dat heb ik ook altijd al een erg leuk ras gevonden, maar het is wel een jachthond die het spoor volgt. Gaat hij los in het bos niet zijn neus achterna ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_145832816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:07 schreef Verbal het volgende:
En ook nog een paar van Pjotrtje... God hebbe zijn ziel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

V.
die was zo onwijs fotogeniek altijd O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:58:51 #269
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_145834034
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

O+
Dat heb ik ook altijd al een erg leuk ras gevonden, maar het is wel een jachthond die het spoor volgt. Gaat hij los in het bos niet zijn neus achterna ? :D
Pjotr deed dat -in tegenstelling tot de rest van zijn ras- amper.

Nona daarentegen... :|W

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:30:30 #270
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_145843665
Pfff een paar dagen ziekjes geweest, en dus niet met pup naar het bos geweest.. Is wel te merken, ze is heerlijk opstandig :') Vanmiddag toch echt maar weer gaan :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:27:27 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_145897901
Onze nieuwe Kroatische adoptie aanwinst O+ O+ O+



Zelda! Vernoemd naar de prinses :D
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:03:54 #272
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_145899327
Awww O+

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:04:49 #273
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_145899361
Dexter op zijn knapst, excuus voor de bagger kwaliteit van de foto's.


''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:48:12 #274
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145933131
:') Wij scoorden weer een BNner vandaag _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_145944465
Wat een lieve foto's komen er weer langs
  zondag 26 oktober 2014 @ 02:18:57 #276
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_145947673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:48 schreef oh-oh het volgende:
:') Wij scoorden weer een BNner vandaag _O-
[ afbeelding ]
Blijf het een nare man vinden. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 26 oktober 2014 @ 07:53:54 #277
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_145949973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:48 schreef oh-oh het volgende:
:') Wij scoorden weer een BNner vandaag _O-
[ afbeelding ]
Oeps.... de hond staat er enig op :D Dat maakt veel goed :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:16:59 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145952344
:') Hij is ook naar! En hij praat poep :D
Maar er was ook van alles leuks bij Intratuin, en we waren moe gewandeld, dus we gingen even zitten bij die lezing _O-
En toen ging ie iets vertellen over chihuahua´s en chineesjes en wilde hij er even een lenen, dus ik gaf hem Billy´s riem even. Ging ie hem tillen :') Ik til die hond echt nooit, maar zo til ik sowieso geen hond op. Maar ik heb ondertussen al best een leuke collectie BNners met honden van mij op de kiek, dus ach.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:45:28 #279
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_145952964
Haha daarom staat hij ook zo leuk op de foto. Het * asjemenou.... wat overkomt me nu weer.... :? * Druipt van zijn snoet af. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:52:07 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145953122
Ja precies, die is echt niet gewend om getild te worden :D
Thessa tilt hem soms wel eens op om te plagen.maar die houdt hem dan fijner vast dan Martin G.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_145954179
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Onze nieuwe Kroatische adoptie aanwinst O+ O+ O+

[ afbeelding ]

Zelda! Vernoemd naar de prinses :D
Wat een leukerd, en mooie naam ook.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145954226
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:16 schreef oh-oh het volgende:
:') Hij is ook naar! En hij praat poep :D
Maar er was ook van alles leuks bij Intratuin, en we waren moe gewandeld, dus we gingen even zitten bij die lezing _O-
En toen ging ie iets vertellen over chihuahua´s en chineesjes en wilde hij er even een lenen, dus ik gaf hem Billy´s riem even. Ging ie hem tillen :') Ik til die hond echt nooit, maar zo til ik sowieso geen hond op. Maar ik heb ondertussen al best een leuke collectie BNners met honden van mij op de kiek, dus ach.
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 30 oktober 2014 @ 17:24:33 #283
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_146118725
Zelda & haar favo knuffeltje.
Balletjes nee, dure botten nee, piepspeeltjes nee en een knuffeltje van 25 cent die wel ja :')

  zaterdag 1 november 2014 @ 19:34:40 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_146193074
Ik blijf dit topic gewoon spammen met mn hond (8>



  dinsdag 4 november 2014 @ 12:12:47 #285
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_146287291
hier hebben ze weer 2 knuffels gekregen,
Scala is niet zo moordzuchtig als knaus


Knaus moet ze echt helemaal slopen
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:22:07 #286
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_146287597
Mijn kleine puppenmeisje wordt groot ;( Ze is loops :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_146478895
Vandaag een kleine groepswandeling gedaan met 6 Mechelse herders
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 19 november 2014 @ 12:46:57 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_146805195

Mijn pup is alweer vijf jaar, de hellraiser!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 15:59:26 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_146843858
Ik ben te laat -O-

Gefeliciteerd Sjon *O* Volgens mij één van de meest besproken honden in F&F :D O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 20 november 2014 @ 18:37:35 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146848083
Dominante cavia in de tuin *O*

  donderdag 20 november 2014 @ 18:37:37 #291
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_146848084
:') Mijn banhondje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 25 november 2014 @ 03:35:51 #292
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_146978009
Onze hond, die we 1,5 jaar terug geadopteerd hebben, heeft lymfeklier kanker :'( :'(

De prognose zonder behandeling is 1-2 maanden, met behandeling van Prednison enkele maanden en met chemo een jaar. Echter heeft de dierenarts een oncoloog geraadpleegd die er naar gekeken heeft. Die man denkt dat deze specifieke vorm (nadere test moet dit bevestigen) hogere genezingskansen heeft.

Hondje is net 7 jaar.. kruising, ik had echt nog wel gehoopt dat hier meer in zat. Hij is (eindelijk) een beetje hond zoals een hond hoort te zijn. Hij is eindelijk happy en zijn stressmomentjes zijn nihil door 1,5 jaar veel trainen. Ik kan gewoon niet geloven dat (alweer!!) een dier dat 5,5 jaar een kutleven heeft gehad zo'n harde schop van God (of Allah of wie dan ook) krijgt als hij het net goed heeft.... Fuck al die mensen die niet voor hun hond zorgen!

Anyhow.. wat zijn jullie ervaringen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_146978910
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 03:35 schreef maniack28 het volgende:
Onze hond, die we 1,5 jaar terug geadopteerd hebben, heeft lymfeklier kanker :'( :'(

De prognose zonder behandeling is 1-2 maanden, met behandeling van Prednison enkele maanden en met chemo een jaar. Echter heeft de dierenarts een oncoloog geraadpleegd die er naar gekeken heeft. Die man denkt dat deze specifieke vorm (nadere test moet dit bevestigen) hogere genezingskansen heeft.

Hondje is net 7 jaar.. kruising, ik had echt nog wel gehoopt dat hier meer in zat. Hij is (eindelijk) een beetje hond zoals een hond hoort te zijn. Hij is eindelijk happy en zijn stressmomentjes zijn nihil door 1,5 jaar veel trainen. Ik kan gewoon niet geloven dat (alweer!!) een dier dat 5,5 jaar een kutleven heeft gehad zo'n harde schop van God (of Allah of wie dan ook) krijgt als hij het net goed heeft.... Fuck al die mensen die niet voor hun hond zorgen!

Anyhow.. wat zijn jullie ervaringen?
Ok heb geen ervaring maar ik wil wel even je sterke wensen. Echt ontzettend klote zeg. Ik hoop dat het inderdaad goed te behandelen is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146979106
Geen ervaring maar er zijn genoeg mensen die na een chemobehandeling geen verdere chemo meer willen. Dus of dat een hond aan moet doen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_146980537
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 03:35 schreef maniack28 het volgende:
Onze hond, die we 1,5 jaar terug geadopteerd hebben, heeft lymfeklier kanker :'( :'(

De prognose zonder behandeling is 1-2 maanden, met behandeling van Prednison enkele maanden en met chemo een jaar. Echter heeft de dierenarts een oncoloog geraadpleegd die er naar gekeken heeft. Die man denkt dat deze specifieke vorm (nadere test moet dit bevestigen) hogere genezingskansen heeft.

Hondje is net 7 jaar.. kruising, ik had echt nog wel gehoopt dat hier meer in zat. Hij is (eindelijk) een beetje hond zoals een hond hoort te zijn. Hij is eindelijk happy en zijn stressmomentjes zijn nihil door 1,5 jaar veel trainen. Ik kan gewoon niet geloven dat (alweer!!) een dier dat 5,5 jaar een kutleven heeft gehad zo'n harde schop van God (of Allah of wie dan ook) krijgt als hij het net goed heeft.... Fuck al die mensen die niet voor hun hond zorgen!

Anyhow.. wat zijn jullie ervaringen?
Geen ervaring maar ik zou het advies van de dierenartsen volgen, die kennen jouw hond en die weten van de hoed en de rand.
Heel veel sterkte, wat je ook besluit!
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:01:55 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_146983996
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:55 schreef valentijn101 het volgende:
Geen ervaring maar er zijn genoeg mensen die na een chemobehandeling geen verdere chemo meer willen. Dus of dat een hond aan moet doen?
Het is compleet anders dan bij mensen qua bijverschijnselen en dosering...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_146998131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het is compleet anders dan bij mensen qua bijverschijnselen en dosering...
Ik las het net bij onze DDA. Als een hond niet zo n last van bijwerkingen heeft zou het voor mij een optie zijn.

Succes, ik hoop dat het goed komt.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:05:29 #298
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147002648
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:11 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik las het net bij onze DDA. Als een hond niet zo n last van bijwerkingen heeft zou het voor mij een optie zijn.

Succes, ik hoop dat het goed komt.
Nou ja, goed is relatief. Ik hoop dat de prognose de meest gunstige is die je kan krijgen en dan gaan we er gewoon voor. Wel 3000 euro p/j armer, maar ach... dat is denk ik het minst belangrijke. Als Bob nog een jaar of twee mee kan zonder veel kwaaltjes dan weegt geen euro daar tegenop.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:26:54 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_147003721


-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 november 2014 @ 01:50:35 #300
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_147011569
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef senesta het volgende:
Ik ben te laat -O-

Gefeliciteerd Sjon *O* Volgens mij één van de meest besproken achter het behang geplakte honden in F&F :D O+
Fixed!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_147079046
De laatste post in dit topic, dus ik open meteen een nieuwe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')