abonnement Unibet Coolblue
pi_144299081
Een ex van me wilde altijd eens een spannend avontuur beleven, nu is zoiets best begrijpelijk. Maar dat avontuur was niet enkel met mij maar met meerdere mannen.
Een triootje leek haar te braaf.

Haar voorstel was als volgt:
Zij wilde een 10 tot 20 tal verschillende mannen laten klaarkomen, of ja... Die mannen in haar laten komen.
Op zich was die gedachte wat vreemd, en vooral omdat ze zelfs geen schrik had om het zonder condoom te gaan doen, puur om die adrenaline te voelen.
Ik mocht toen van haar gerust mee doen, maar ik vind het vreemd om in het verse zaad van een aantal kerel te pompen (in mijn vriendin).

Hoe denken jullie hierover?
Zouden jullie het toelaten? Wel of zonder condoom?
Cindy De Vuyst
pi_144299205
Je bent gek he _O-

misschien een soa oplopen?

Sowieso zou ik mijn vriendin niet kunnen delen met andere mannen maar dat ben ik dan.

Als je er toch mee doorzet dan wel met condoom.. of dat lijkt mij het verstandigst dan..
Waz met jou!
pi_144299258
ik wil altijd zover weg mogenlijk zijn van plekken waar meerdere mannen sex hebben met 1 vrouw,,,een gedeelte van mij is nog filosofisch ingesteld en die zegt : ja maar pionnetje jij wilt ook graag ooit als man met 7 vrouwen sex hebben,,, maar dan heb ik toch liever 1 meisje helemaal voor mijzelf zonder andere mannen erbij.. ..
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_144302156
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef pionnetje het volgende:
ik wil altijd zover weg mogenlijk zijn van plekken waar meerdere mannen sex hebben met 1 vrouw,,,een gedeelte van mij is nog filosofisch ingesteld en die zegt : ja maar pionnetje jij wilt ook graag ooit als man met 7 vrouwen sex hebben,,, maar dan heb ik toch liever 1 meisje helemaal voor mijzelf zonder andere mannen erbij.. ..
Vind je dat filosofisch?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_144302178
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 03:03 schreef thom_05 het volgende:
Vind je dat filosofisch?
ik ben helemaal geen filosoof en ten tweede hebben filosofen ook vaak platte sex omdat het gewoon mensen zijn,.
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_144302633
Als je dan zoiets doet dan tenminste met condoom, maar goed. Dat is mijn mening. Ik snap de fantasie/gedachte erachter maar het is een beetje roekeloos.
pi_144302638
En wat is jouw beloning dan 20 stijve pikken? :')
pi_144303307
Sowieso zou ik haar dus niet als mijn vriendin houden..
pi_144303326
Ik zou wel meedoen maar alleen als iedereen getest is.
pi_144303336
Ieder zijn ding. Ik ben fan van vrouwen niet van zaadcontainers.
pi_144303368
Met mijn genotsknots de volgespoten pruim van een vrouw beroeren en daarmee de mannenpap van andere mannen tot merengue kloppen ??? :X
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_144303372
Hahanee.

En dan ook nog eens onveilig. :').
pi_144303928
ik zou zeggen, ga maar lekker doen, ik zie je over een paar weken wel weer ofzo.
pi_144306415
Neem er dan gelijk een strippenkaart van de GGD bij.
pi_144306520
Zonder condoom zou ik niet toestaan, daarmee wordt dan ook mijn gezondheid in gevaar gebracht.
Verder zou ik het geen enkel probleem vinden, maar goed, kan prima begrijpen dat vele anderen dat wel hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144306602
Heeft ze het ondertussen al gedaan? Gezien ze je ex is en zo?
  maandag 8 september 2014 @ 11:38:22 #17
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144306628
Oh nee, echt niet. Al helemaal niet zonder condoom :').
pi_144306800
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef Helsinki het volgende:
Oh nee, echt niet. Al helemaal niet zonder condoom :').
Dit! Mijn god zeg :D :X
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_144306895
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:33 schreef erodome het volgende:
Zonder condoom zou ik niet toestaan, daarmee wordt dan ook mijn gezondheid in gevaar gebracht.
Verder zou ik het geen enkel probleem vinden, maar goed, kan prima begrijpen dat vele anderen dat wel hebben.
10-20 man? :o
  maandag 8 september 2014 @ 11:54:22 #20
433912 Zaadcontainer
Slikken of stikken!
pi_144307070
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 08:47 schreef GeorgeJones het volgende:
Ieder zijn ding. Ik ben fan van vrouwen niet van zaadcontainers.
Niet tof dit.
pi_144311179
quote:
15s.gif Op maandag 8 september 2014 11:54 schreef Zaadcontainer het volgende:

[..]

Niet tof dit.
:D
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_144311293
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:47 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

10-20 man? :o
10 vind ik dan zelf wel zat, dan blijft het wat leuker, wat persoonlijker, kan je wat meer doen met iedereen. 5-6 zou nog beter zijn, blijft het meer 1 grote actieve bende ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144311691
quote:
15s.gif Op maandag 8 september 2014 11:54 schreef Zaadcontainer het volgende:

[..]

Niet tof dit.
Grinnik... ;)
pi_144311796
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef erodome het volgende:

[..]

10 vind ik dan zelf wel zat, dan blijft het wat leuker, wat persoonlijker, kan je wat meer doen met iedereen. 5-6 zou nog beter zijn, blijft het meer 1 grote actieve bende ;)
Jammer dat ik geen 20 vrouwen tegelijk kan gangbangen :'(
pi_144312269
Sommige vrouwen geilen erop om vol te worden gespoten. Het doet me een beetje denken aan dit verhaal:

quote:
QDB: Quote #772437

GuyGuy: I am so fucking dead, dude.
Bilbo22: What's up?
GuyGuy: Ok, this is gonna take some explanation.
Bilbo22: Go for it.
GuyGuy: Alright. My wife goes crazy when I cum in her. She really likes the feeling of liquid shooting into her or something, cause she's absolutely nuts about it. It's like a fucking fetish.
GuyGuy: Anyway, Last week she went totally overboard with this. We were having sex, and everything was going great, but when I said I was about to cum she grabbed me by the shaft, forcefully yanked me out of her, got this fucking jar from the drawer in the nightstand, and collected my fucking semen in it.
Bilbo22: What the fuck?
GuyGuy: Yeah. Weird ass shit.
Bilbo22: No, I mean the fact you're telling me this shit. I don't want to hear this.
GuyGuy: It's important dude, hear me out.
Bilbo22: Fine, Fine.
GuyGuy: Anyway, I was asking what the fuck she was up to and she tells me she wants to save up my jism so she can take it all at once. So she sticks the jar in the fridge and tells me we can't have any more sex until I fill the thing entirely.
GuyGuy: And long story short, I just don't got that much juice in me, so after a week of trying to jack it until I could fill it, my penis felt like it was gonna burst. So I decided to cheat, and topped it off with some of this dove soap she has, cause it looks a lot like semen.
Bilbo22: Oh dear god, I know where this is going.
GuyGuy: So I give her the filled jar all indignant like cause she made me do this, and she promised me lots of kinky sex for it.
GuyGuy: Then she pulls a fucking turkey baster out of her dresser, sucks up the contents of the jar, sticks the baster in her pussy, and lets it rip.
GuyGuy: As it turns out, Soap apparently burns like a motherfucker when you put it in a woman's pussy.
Bilbo22: Oh shit man. When the fuck was this?
GuyGuy: Like, ten minutes ago.
Bilbo22: Then what the fuck are you doing on AIM!?
GuyGuy: Are you kidding? She's been in the bathroom for the past ten minutes screaming like a fucking banshee.
GuyGuy: I needed leverage. If she murders me now, I've got a witness who can testify against her.
GuyGuy: Oh shit, she's coming out now. If you don't hear from me in a few days, call the cops!
Bilbo22: I'll be sure to check under the porch for your body.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')