abonnement Unibet Coolblue
pi_144564073
Ben benieuwd of teams zoals de Bills, Bengals, Texans en Panthers dit kunnen vasthouden. Spelen allemaal tot nu toe leuk. Ik hoop dat de Bears de lijn van gisteren kunnen doorzetten, ik gun het Cutler en Marshall eigenlijk wel. Ook goed om te zien dat Percy Harvin weer de oude lijkt, een aanwinst voor de neutrale fan.
Goede week 2 gezien, stuk attractiever als week 1. Vanavond nog de Eagles in actie :Y

En deze catch van Marshall vond ik wel de moeite waard om hier te posten:

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 15 september 2014 @ 21:13:28 #277
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144564939
ah nieuwe week, nieuw schandaal. Child abuse door Vikings speler Adrian Peterson. :')
  maandag 15 september 2014 @ 21:13:48 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144564959
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:28 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Waar? Dit lijkt me wel iets.
http://www.geekbuying.com/category/Android-TV-Boxes-1547/

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:27 schreef bambino het volgende:

[..]

XBMC kun je ook gewoon op je pc zetten. Heb een pc in me woonkamer voor gebruik met TV dus dat maakt niks uit.

Maar die streams zijn nooit 100% kwaliteit. Plus de GamePass player heeft mega veel opties, is snel en binnen 5 sec full HD.
Heb echt nog geen slechte stream gehad, enige wat ik mis aan gamepass is de coaches cam en daar ga ik echt geen 120+ voor betalen.

Ik gebruik hem meer voor NCAA, College Gameday begint rond 3 uur smiddags dan staat dat kastje gewoon 12 uur aan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 15 september 2014 @ 21:17:02 #279
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144565164
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

http://www.geekbuying.com/category/Android-TV-Boxes-1547/

[..]

Heb echt nog geen slechte stream gehad, enige wat ik mis aan gamepass is de coaches cam en daar ga ik echt geen 120+ voor betalen.

Ik gebruik hem meer voor NCAA, College Gameday begint rond 3 uur smiddags dan staat dat kastje gewoon 12 uur aan
heb je zoiets als ditistv,nl?

Kan je ook wedstrijden terugkijken? Dat konden ze me daar niet vertellen :')
pi_144565236
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef remi1986 het volgende:
ah nieuwe week, nieuw schandaal. Child abuse door Vikings speler Adrian Peterson. :')
Onder een steen geleefd? :P

Was vorige week een hele week in het nieuws... ^O^
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 15 september 2014 @ 21:19:26 #281
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144565310
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef maerk het volgende:

[..]

Onder een steen geleefd? :P

Was vorige week een hele week in het nieuws... ^O^
dat was Ray Rice toch? Gaat er nu om dat die Adrian zondag gewoon speelt. Terwijl, zoals de general manager zei, de foto's disturbing waren. Zo eentje gooi je toch eruit? :')
pi_144565583
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef remi1986 het volgende:

[..]

dat was Ray Rice toch? Gaat er nu om dat die Adrian zondag gewoon speelt. Terwijl, zoals de general manager zei, de foto's disturbing waren. Zo eentje gooi je toch eruit? :')
Dit was vorige week ook al, want daarom speelde Peterson gisteren niet. ;)
Maar nu hebben ze dus besloten dat hij deze zondag wel weer gewoon gaat spelen.
  maandag 15 september 2014 @ 21:26:38 #283
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144565729
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef BobW het volgende:

[..]

Dit was vorige week ook al, want daarom speelde Peterson gisteren niet. ;)
Maar nu hebben ze dus besloten dat hij deze zondag wel weer gewoon gaat spelen.
ik volg het ook niet allemaal hoor :P

Heel toevallig had ik NFL Network opgezet.
pi_144565822
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef remi1986 het volgende:

[..]

dat was Ray Rice toch? Gaat er nu om dat die Adrian zondag gewoon speelt. Terwijl, zoals de general manager zei, de foto's disturbing waren. Zo eentje gooi je toch eruit? :')
Vind ik gezien zijn historie lastig, ook al lijkt hij het laatste jaar minder goed naar voren te komen.
Heeft zich on en off the field altijd als een voorbeeld gedragen, heeft in een oprechte uitleg zijn spijt betuigt en wilde naar zijn zeggen zijn kind corrigeren en heeft dit alleen op de verkeerde manier gedaan. Ik zou hem denk ik ook nog het voordeel van de twijfel geven.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 15 september 2014 @ 21:30:19 #285
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144565934
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef maerk het volgende:

[..]

Vind ik gezien zijn historie lastig, ook al lijkt hij het laatste jaar minder goed naar voren te komen.
Heeft zich on en off the field altijd als een voorbeeld gedragen, heeft in een oprechte uitleg zijn spijt betuigt en wilde naar zijn zeggen zijn kind corrigeren en heeft dit alleen op de verkeerde manier gedaan. Ik zou hem denk ik ook nog het voordeel van de twijfel geven.
Ik zag inderdaad zoiets onderin voorbij komen. Maar een corrigerende tik is toch geen child abuse :')
pi_144566525
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Ik zag inderdaad zoiets onderin voorbij komen. Maar een corrigerende tik is toch geen child abuse :')
Tja als de arts het diagnostiseert als verwondingen die duiden op kindermisbruik heb je een probleem, zeker als bekend persoon.
En een corrigerende tik mag best maar een tak als zweep(je) gebruiken is toch wel een beetje ouderwets te noemen.
Neem dan de mobiel of spelcomputer in beslag, of zet internet een dag uit.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144568279
Het leukste aan een nieuwe sport 'ontdekken' is trouwens je voorkeur voor club('s). Hoe zijn jullie bij je favo club gekomen?
  maandag 15 september 2014 @ 22:37:15 #288
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144569765
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef maerk het volgende:

[..]

Vind ik gezien zijn historie lastig, ook al lijkt hij het laatste jaar minder goed naar voren te komen.
Heeft zich on en off the field altijd als een voorbeeld gedragen, heeft in een oprechte uitleg zijn spijt betuigt en wilde naar zijn zeggen zijn kind corrigeren en heeft dit alleen op de verkeerde manier gedaan. Ik zou hem denk ik ook nog het voordeel van de twijfel geven.
Nou ja gearresteerd worden voor verzet bij arrestatie, meerder overtredingen met de auto, 5-7 kinderen bij verschillende vrouwen getuigt allemaal niet van een voorbeeld karakter in de privé sfeer. Zijn imago was natuurlijk wel goed, veel voor goede doelen doen en over god/jezus praten helpt daarbij.

Maar een jochie van vier blaadjes in ze mond stoppen, tot bloedens toe tientallen malen slaan, ook in ze kruis omdat ie een ander ventje omver had geduwd? Dan kan hij nog zo zijn opgegroeid en zelf zo behandeld zijn, maar dat praat niets goed. Daarnaast heeft hij een goede opleiding gehad en heeft hij genoeg geld en tijd om zich te verdiepen in vaderschap/ouderschap. Als hij dat had gedaan was hij er achter gekomen dat op deze wijze discipline bijbrengen leidt tot leer achterstanden, verhoogde agressie en een grotere kans om op latere leeftijd geweldsdelicten te begaan. Iets waar hij zelf en ze familie een voorbeeld van zijn.

Maar zoals gezegd 5-7 kinderen bij verschillende vriendinnen. Hij interesseert zich daar niet voor en die levensstijl getuigd ook niet dat hij een goed christenen is. Zijn laatste tweet was ook weer over "No weapon forged against you will prosper" de typische bijbel uitspraak die uitschot gebruikt om hun eigen daden goed te praten. De hele quote geeft aan dat dit een hetze tegen hem is.

Lijfstraffen voor misdadigers zijn verboden, maar je kind met een dun takje slaan is wel toegestaan? Wat dat betreft vind ik het opvallend dat op Reddit een groot gedeelte hem verdedigd. Als naar buiten zou komen dat Dirk Kuijt zo ze kinderen zou behandelden Nederland op ze kop staan.
  maandag 15 september 2014 @ 23:59:04 #289
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144573457
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef XSbig het volgende:
Het leukste aan een nieuwe sport 'ontdekken' is trouwens je voorkeur voor club('s). Hoe zijn jullie bij je favo club gekomen?
in 2006 kende ik NFL helemaal niet. Kameraad kwam met Madden 06 en die had een Eagle speler (McNabb geloof ik) op de cover. Je moet toch ergens beginnen :P

En daarbij gebleven

  dinsdag 16 september 2014 @ 00:02:17 #290
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144573541
bijna *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 00:15:28 #291
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144573834
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef XSbig het volgende:
Het leukste aan een nieuwe sport 'ontdekken' is trouwens je voorkeur voor club('s). Hoe zijn jullie bij je favo club gekomen?
Keek altijd de superbowl, altijd voor de underdog zijn, NY Giants winnen hem twee keer, voor hun juichen aangezien ik ook op reis naar NY ging. Ze daar zien verliezen tegen de Bears in een sports cafe. Seizoen volgen met gamepass, maar wisselen van team doe ik niet. Dan maar juichen voor een team dat het slecht doet.

Al juich ik ook stiekem voor de Lions want Stafford is gaaf en deed het vorig jaar goed voor mijn fantasy team.
  dinsdag 16 september 2014 @ 02:55:38 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144575985
Peterson in 2013 een andere zoon mishandeld is breaking op NFL app . En ik ben voor pats want ben altijd voor de bosox geweest. Op die manier ook voor de bruins en celtics geworden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 16 september 2014 @ 04:47:50 #293
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_144576150
damn wat een wedstrijd. Sproles en McCoy samen *O* _O_
pi_144578206
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef XSbig het volgende:
Het leukste aan een nieuwe sport 'ontdekken' is trouwens je voorkeur voor club('s). Hoe zijn jullie bij je favo club gekomen?
Volg NFL nu voor het 3e jaar, vorig jaar voor het eerst echt actief elk weekend.
En ik ben zelf geboren in Wichita Falls TX (2 uur boven Dallas). Aangezien ik ooit weer terug wil, was de keuze makkelijk.
Heb gewoon besloten voor alles uit Dallas te zijn ongeacht hoe goed dat team is.
Nu heb ik het voordeel dat ze ook nog niet het slechtste zijn :D
Dallas Cowboys NFL
Dallas Stars NHL
Dallas Mavericks NBA
Texas Rangers MBA (zou eigenlijk Dallas Rangers moeten heten om het lijstje mooier te maken).

Leuke is ook, mocht ik ooit weer daar gaan wonen, Rangers en Cowboys stadium zitten nog geen kilometer van elkaar af. Stars en Mavericks spelen in het zelfde stadion, zit zo'n 20 mijl uit elkaar van Rangers/Cowboys :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:40:25 #295
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_144584912
Dat de Colts dit weggeven zeg, wat een absurde playcalling de laatste 2 drives. Je gaat toch niet het risico nemen door te gooien als je al in FG range bent om perse de 1st down te halen, als je Vinatieri klaar hebt staan?
pi_144591765
Sproles! Je gaat toch echt afvragen waarom hij al twee keer getrade is, deed het bij de Chargers en Saints ook altijd goed, bovendien blijkt het ook een positief karakter te zijn binnen een team.

Foles blijft wel een raadsel, hoe goed is hij nu eigenlijk? Met Ertz en Maclin begint hij een aardig band op te bouwen maar hij lijkt minder constant als vorig jaar.
Mijn hoge verwachtigen van Jordan Matthews worden nog niet waargemaakt.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_144592256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:23 schreef maerk het volgende:
Sproles! Je gaat toch echt afvragen waarom hij al twee keer getrade is, deed het bij de Chargers en Saints ook altijd goed, bovendien blijkt het ook een positief karakter te zijn binnen een team.

Foles blijft wel een raadsel, hoe goed is hij nu eigenlijk? Met Ertz en Maclin begint hij een aardig band op te bouwen maar hij lijkt minder constant als vorig jaar.
Mijn hoge verwachtigen van Jordan Matthews worden nog niet waargemaakt.
Chargers ging volgens mij om geld. De GM gooide alle goede spelers eruit.

Was echt hele weekend vol met seahawk fans in San Diego, hele stad was overspoeld. Chargers hebben gelukkig gewonnen :D
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:47:49 #298
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144596933
Domestic violence is wel in he momenteel
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144603197
Om maar even iedereen te beantwoorden die mij gequote had. Feitelijk ben ik ook zo aan mijn favoriete teams gekomen :D

Het begon in 2012 uit m'n hoofd toen ik voor het eerst naar de USA ging. (NY) Vanaf toen helemaal verknocht aan de Amerikaanse cultuur en alles eromheen. Sindsdien NBA en NFL begonnen te volgen. Aangezien ik in NY voor het eerst een NFL-Giants bal kocht was dat een van m'n eerste favo teams.

Zelfde geldt eigenlijk voor SF 49'ers(Vorige zomer geweest, vond San Diego een leukere stad maar de 49'ers hebben iets zal misschien de kleuren zijn) en vanaf dit jaar ook Miami (Lente van dit jaar) volgen.

/dagboekmodus off
pi_144614388
quote:
The Minnesota Vikings have reversed course on Adrian Peterson, putting him on the NFL's exempt/commissioner's permission list until his child-abuse case is resolved, which effectively bars him from all team activities, the team said in a news release early Wednesday morning.

"After giving the situation additional thought, we have decided this is the appropriate course of action for the organization and for Adrian," Vikings owners Zygi Wilf and Mark Wilf said in a team news release. "We are always focused on trying to make the right decision as an organization.

"We embrace our role -- and the responsibilities that go with it -- as a leader in the community, as a business partner and as an organization that can build bridges with our fans and positively impact this great region. We appreciate and value the input we have received from our fans, our partners and the community."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')