abonnement Unibet Coolblue
pi_144261878
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:04 schreef suus21 het volgende:
Wat scandeert die russin bij elke slag :r
O ja!
  zondag 7 september 2014 @ 01:05:54 #177
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_144261885
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, ik heb niet direct zin om hier weer een anti-Federer betoog te gaan houden, maar ik vond dat artikel wel mooi. Ik lees niet elke dag een artikel dat kritisch is op Federer. Zou wel eens wat vaker benadrukt mogen worden dat Federer echt niet die ideale, sportieve supertennisser is als dat iedereen wel eens denkt.
Dat artikel is wel echt waardeloos geschreven en opgebouwd en dan is het eerste voorbeeld ook nog niet sterk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_144261906
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jammer dat je dan al snel met een reactie komt dat je wel twintig voorbeelden kan noemen en anderen meteen al als federer fanboy wegzet. Zo is een discussie per definitie niet mogelijk en zal je niemand op een ander inzicht laten komen. Jammer is vooral dat je postings in dat licht als ongelezen weggezet dienen te worden
Ik vind de reactie dat de 2 voorbeelden die het artikel noemt de enige voorbeelden zijn, eigenlijk kinderachtiger dan die van mij...

Maar goed. Laten we er maar over ophouden. Ik wil ook eens naar bed :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144261907
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 01:04 schreef Szura het volgende:

[..]

Mwoah Fed-fanboys? Staan die Amerikanen er niet om bekend dat ze vrijwel altijd de favoriet supporteren?
Djokovic was ook de favoriet, volgens mij was het publiek toch meer op de hand van Nishikori.
pi_144261945
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 01:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vind de reactie dat de 2 voorbeelden die het artikel noemt de enige voorbeelden zijn, eigenlijk kinderachtiger dan die van mij...

Maar goed. Laten we er maar over ophouden. Ik wil ook eens naar bed :P
Als je nou gewoon Serena Williams had genoemd, dan kon ik het gewoon met je eens zijn! :P
pi_144261983
Man die Vesnina wat irritant :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144261987
Ik vind Fed niet bijzonder sportief en ook niet bijzonder onsportief. Hij heeft vaak wel wat arrogants over zich heen tijdens de persconferenties.. maar als je zoveel veren in je reet krijgt als hij dan is dat wel logisch. Heeft vaak genoeg ook wel rackets kapotgeslagen en nare dingen gezegd.

Djoko had ook ooit gezegd dat vanaf het moment dat hij echt succesvol werd (eind 2009) Fed en Nadal hem opeens heel anders en ''gemeen'' begonnen te behandelen. Dat vond ik wel _O- .

quote:
Novak Djokovics father, Srdjan, has upped the rhetoric at the top of mens tennis with some interesting comments in an interview with the Serbian tabloid Kurir published today.

Via google translation, Mr. Djokovic reveals that Rafael Nadal and his star son were once best friends but that changed when Novak began beating the Spaniard. Novak has the quality to continue the friendship, but according to Srdjan the Nadal camp doesnt.

He also said that Roger Federer is unable to understand Novaks success. He points out that Roger attacked Novak during the Davis Cup in Switzerland in 2006 when Federer beat Djokovic easily, then afterward said this about the Serb saying, You know I dont trust his injuries, no its not funny, I mean Im serious, and I think that hes a joke when he comes down to these injuries.

Roger does have some unique history with the Djokovic family, and not just with the kids. Djokovics mother, Dijana, once made the King is Dead comment referring to Federer when her son won the 2008 Australian Open beating Roger in the semis. And Federer was reported to have told the Djokovic parents to shut up during the 2008 Monte Carlo semifinals.
Overigens heeft Jano ooit dit gezegd:
quote:
"When lower ranked players were protesting because Slam organizers were paying us only 14% of their income, Nadal, Murray and Djokovic were on our side, though there are millionaires, Federer said that according to him is OK"
pi_144261995
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:09 schreef Norrage het volgende:
Man die Vesnina wat irritant :')
O ja!
  zondag 7 september 2014 @ 01:11:24 #184
32015 suus21
Andre rocks!
pi_144262034
Wat is hingis toch goed, technisch de allerbeste.
fijn!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 september 2014 @ 01:11:52 #185
426493 crew  PippenScottie
pi_144262043
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:06 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Djokovic was ook de favoriet, volgens mij was het publiek toch meer op de hand van Nishikori.
Het Amerikaanse publiek is in eerste instantie voor de Amerikaanse spelers.
Maar daarnaast zijn ze 2) voor een upset en 3) voor een intense vijfsetter.

Als Federer 2-0 in sets voor had gestaan was er niet gejuichd om missers van Cilic.

Voor beschaafd publiek moet je overigens maar bij de Queens Club zijn.
pi_144262078
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:09 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind Fed niet bijzonder sportief en ook niet bijzonder onsportief. Hij heeft vaak wel wat arrogants over zich heen tijdens de persconferenties.. maar als je zoveel veren in je reet krijgt als hij dan is dat wel logisch. Heeft vaak genoeg ook wel rackets kapotgeslagen en nare dingen gezegd.

Djoko had ook ooit gezegd dat vanaf het moment dat hij echt succesvol werd (eind 2009) Fed en Nadal hem opeens heel anders en ''gemeen'' begonnen te behandelen. Dat vond ik wel _O- .

Dat zou heel goed kunnen. Als je van iemand wil winnen, is het beter om niet te bevriend te raken met zo'n gast. Er komt altijd wat psychologische oorlogsvoering bij kijken.
Djokovic was in zijn vroege jaren ook niet de sportiefste. Ik kan me nog herinneren dat hij opgaf tegen Nadal op Roland Garros en zei dat hij die partij anders zou winnen.
pi_144262086
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:11 schreef suus21 het volgende:
Wat is hingis toch goed, technisch de allerbeste.
Nog geen set verloren he. Tamelijk sterk dubbel :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 7 september 2014 @ 01:14:57 #188
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_144262121
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:13 schreef grrrrg het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat hij opgaf tegen Nadal op Roland Garros en zei dat hij die partij anders zou winnen.
Dat was echt zo _O-
pi_144262134
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 01:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het Amerikaanse publiek is in eerste instantie voor de Amerikaanse spelers.
Maar daarnaast zijn ze 2) voor een upset en 3) voor een intense vijfsetter.

Als Federer 2-0 in sets voor had gestaan was er niet gejuichd om missers van Cilic.

Voor beschaafd publiek moet je overigens maar bij de Queens Club zijn.
Je weet dat deze post niet klopt he :P
Of bedoel je dat fed de uitzondering is en als Amerikaan behandeld wordt?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144262155
wtf djoko en fedje verloren _O-
pi_144262159
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:13 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen. Als je van iemand wil winnen, is het beter om niet te bevriend te raken met zo'n gast. Er komt altijd wat psychologische oorlogsvoering bij kijken.

Het is daarom ook heel logisch dat een vriendschap dan bekoeld, vooral een volwassen vent als Djoko/zijn vader zou dat moeten begrijpen. Er was ook een tijdje dat men net deed alsof Nadal en Fed beste vrienden waren maar dat was natuurlijk ook gewoon onzin.
pi_144262167
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:09 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind Fed niet bijzonder sportief en ook niet bijzonder onsportief. Hij heeft vaak wel wat arrogants over zich heen tijdens de persconferenties.. maar als je zoveel veren in je reet krijgt als hij dan is dat wel logisch. Heeft vaak genoeg ook wel rackets kapotgeslagen en nare dingen gezegd.

Djoko had ook ooit gezegd dat vanaf het moment dat hij echt succesvol werd (eind 2009) Fed en Nadal hem opeens heel anders en ''gemeen'' begonnen te behandelen. Dat vond ik wel _O- .

[..]

Overigens heeft Jano ooit dit gezegd:

[..]

O, de vader van Novak. Onhandige uitspraken, daar doet hij zijn zoon geen plezier mee.
Hij kan beter gewoon van het spel van zijn zoon genieten en zich er niet mee bemoeien.
pi_144262171
wie denken jullie dat de finale wint?
pi_144262180
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:14 schreef 1239758715981 het volgende:

[..]

Dat was echt zo _O-
Dat was ernstig ja _O- djoko is eigenlijk pas na zijn eerste GS sportief geworden. Ging ie ook minder vaak stuiteren :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144262204
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:15 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Het is daarom ook heel logisch dat een vriendschap dan bekoeld, vooral een volwassen vent als Djoko/zijn vader zou dat moeten begrijpen. Er was ook een tijdje dat men net deed alsof Nadal en Fed beste vrienden waren maar dat was natuurlijk ook gewoon onzin.
Djokovic en Murray zijn wel goede vrienden, geloof ik
pi_144262219
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 01:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat was ernstig ja _O- djoko is eigenlijk pas na zijn eerste GS sportief geworden. Ging ie ook minder vaak stuiteren :P
Klopt, hij doet echt zijn best om zich als een aardige vent te gedragen. Op de een of andere manier krijg ik nog steeds het gevoel dat hij dan een rol speelt of zo.
pi_144262224
Vesnina roept ook Oja nadat ze de bal raakt. :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144262227
Jammer dat Federer zo werd overpowered ;(. Opnieuw een gemiste kans op een schitterend einde van zn carrière.
pi_144262243
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Djokovic en Murray zijn wel goede vrienden, geloof ik
Zeker. Gerucht ging zelfs dat Murray zijn getuige zou worden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144262252
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:18 schreef Norrage het volgende:
Vesnina roept ook Oja nadat ze de bal raakt. :')
Ja, ik vind het nogal discutabel wat ze doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')