nou we zijn weer terug. het was weer een enerverende dag
van vervangend busvervoer moet je je dus niets voorstellen, iedere zak hooi die een beetje een stuur vast kan houden komt in aanmerking om mee te doen.
op de heenweg hadden we een chauffeur die op de tomtom reed, gebeld werd en al bellend de bus bestuurde. passagiers vroegen zich al af of dat wel mocht (hij belde dus niet handsfree) en een vrouw liep naar voren en vroeg hem te stoppen met bellen omdat ze het niet veilig vond.
die vrouw werd afgebekt met de opmerking dat ze maar gauw moest gaan zitten en zich er niet mee te bemoeien, want we wilden toch niet dat hij de bus langs de kant zou zetten en te laat op onze bestemming aankomen?
de retrogame experience was leuk, maar onwijs lawaaierig want een of andere mafkees had bedacht dat het wel leuk zou zijn om stampende house boven al het gamelawaai te draaien. (en die games stonden echt hard) ik ben af en toe echt gevlucht voor voor de herrie, maar we hebben heerlijk gegamed.
de terugweg was weer van een ander kaliber. we waren al wat eerder richting bushalte gegaan (de bus stond voor16.40 en ging maar eens in het half uur. komen we net aan om half, is die 10 minuten te vroeg, dus we konden meteen instappen. vervolgens komen we in de file terecht en tegen de tijd dat we bij het station aankwamen, was ik groen van wagenziekte
gelukkig ging het met de trein verder prima en nu ben ik totaal kapot en ik zet geen stap meer.
(L. heeft naar eigen zeggen een topdag gehad, heeft zich heerlijk uit kunnen leven en viel in de bus in slaap
)
maar dat met die chauffeur met die telefoon, is dat een klacht waardig? ons werd namelijk ook nog door de chauffeur toegeroepen dat als we een probleem hadden met dat bellen, we maar een klacht in moesten dienen bij de ns.
o ja en hij moest af en toe even wachten, want de chauffeur in de bus na ons reed achter ons aan want hij wist de weg niet en had geen tomtom