abonnement Unibet Coolblue
pi_144218150


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


  vrijdag 5 september 2014 @ 21:38:46 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144218700
Vandaag met een waarschuwing weggekomen O-)
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:43:19 #3
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144218921


Nog een keer, gewoon omdat het kan :D

Typische Gouda
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144219457

Kwam ik tegen in de stad...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144219511
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen in de stad...
Wtf :D
pi_144220051
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag met een waarschuwing weggekomen O-)
Wat heb je uitgevroten? :9 Ik was iets minder gelukkig de vorige keer :')


Vanmorgen heeft een maat van mij een ongeluk gehad. Auto die keerde bij een doorgetrokken streep, hij vol in de zijkant gereden. Hij ligt met een gebroken been, een op drie plekken gebroken rug en bloedingen in zijn longen en hersenen in het ziekenhuis in kunstmatige coma :X gelukkig buiten levensgevaar, maar hij heeft echt een doodsklap gemaakt..

[ Bericht 1% gewijzigd door BlackLining op 05-09-2014 22:11:59 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:48:55 #7
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144225115
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen in de stad...
Te veel rotzooi, die lampjes wil ik wel :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat heb je uitgevroten? :9 Ik was iets minder gelukkig de vorige keer :')
Er reed een paar dorpen lang een of andere graftak super langzaam voor me. Na eindelijk bubo te zijn gelijk er voorbij geknald alleen niet goed geknipperd. Pliesie raadde me aan om in het vervolg te wachten tot na de bocht erna omdat je dan een beter overzicht en er daarvoor vaak wat modder op het andere wegvlak ligt. Scheelde ook dat ik niet veels te hard(5%) reed na de inhaalactie.
pi_144226502
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat heb je uitgevroten? :9 Ik was iets minder gelukkig de vorige keer :')

Vanmorgen heeft een maat van mij een ongeluk gehad. Auto die keerde bij een doorgetrokken streep, hij vol in de zijkant gereden. Hij ligt met een gebroken been, een op drie plekken gebroken rug en bloedingen in zijn longen en hersenen in het ziekenhuis in kunstmatige coma :X gelukkig buiten levensgevaar, maar hij heeft echt een doodsklap gemaakt..
Fucked up
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:03:53 #9
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144233233
Aangifte gedaan en nu maar afwachten,maandag zou de verzekering bellen voor afhandeling.

Enige 'voordeel' is dat het niet zo'n vaak voorkomend model is dus er word een extra melding uitgezet......
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144233868
Toen ik net bij de bandenboer zei dat die kleine wel 170 km/u redt (i.v.m. soort band), keek hij me aan alsof ik 270 km/u zei.

Moest wel een klein beetje huilen van binnen. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144236202
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:39 schreef Nero22 het volgende:
Toen ik net bij de bandenboer zei dat die kleine wel 170 km/u redt (i.v.m. soort band), keek hij me aan alsof ik 270 km/u zei.

Moest wel een klein beetje huilen van binnen. ;(

Wat heb je dan?
pi_144236702
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:03 schreef stinkie het volgende:


Enige 'voordeel' is dat het niet zo'n vaak voorkomend model is
als in de enige busa met een normale brug?
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:57:29 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144237334
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat heb je dan?
Babyninja. Maar hij is zelf ook vrij tenger dus met een beetje geduld kun je er nog een leuke top mee halen.
pi_144237637
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Babyninja. Maar hij is zelf ook vrij tenger dus met een beetje geduld kun je er nog een leuke top mee halen.
Die dingen willen best wel ja. Met mijn 25kw fazer hield ik ze echt niet bij
pi_144237971
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die dingen willen best wel ja. Met mijn 25kw fazer hield ik ze echt niet bij
Weegt ook nog geen 170 kg geloof ik. Die Fazer zal wel wat meer kilo's gehad hebben. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144238063
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:20 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Weegt ook nog geen 170 kg geloof ik. Die Fazer zal wel wat meer kilo's gehad hebben. :P
heeft 230 ofzo
pi_144238685
Vandaag ook effies op een MT-07 gezeten... Mooi ding, echt. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144238714

Ik weet nou niet zo goed wat ik met dit filmpje moet. Is het een boodschap aan automobilisten, motorrijders of beide?
pi_144238819
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:54 schreef Yreal het volgende:

Ik weet nou niet zo goed wat ik met dit filmpje moet. Is het een boodschap aan automobilisten, motorrijders of beide?
Heel heftig. Dit is, naar mijn idee, een boodschap voor al het verkeer. Het laat je goed beseffen hoe kwetsbaar motorrijders zijn. Het hoeft niet eens je eigen fout te zijn...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144238892
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:58 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Heel heftig. Dit is, naar mijn idee, een boodschap voor al het verkeer. Het laat je goed beseffen hoe kwetsbaar motorrijders zijn. Het hoeft niet eens je eigen fout te zijn...
Die knul reed 97 Mph als ik het goed begrijp...
pi_144238905
Tis het is natuurlijk niet goed dat die auto overstak maar 97mph is gewoon bijna 160 km per uur veel hoger dan is toegestaan.

Op een single carriageway is de limiet dacht ik 60mph 113km per uur...

Inschattingsfout van de automobilist maar David reed gewoon veel te hard waardoor die blikker de situatie verkeerd inschatte
pi_144238995
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:58 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Heel heftig. Dit is, naar mijn idee, een boodschap voor al het verkeer. Het laat je goed beseffen hoe kwetsbaar motorrijders zijn. Het hoeft niet eens je eigen fout te zijn...
Ik moet zeggen dat die gast wel als een malloot loopt te gassen op het moment dat hij aangereden wordt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144239078
Hij gaat ook te snel, maar dat laat je als motorrijder dus ook beseffen dat het zo over kan zijn. Ik bedoelde te zeggen dat hij net zo fout bezig was als die automobilist. Als die bestuurder 2x had gekeken, dan had 'ie ook wel gezien dat die motor iets sneller aankwam dan anders.

Lullig wel.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144239314


de auto :{



De motor :{
pi_144243722
Jeuj, m'n nieuwe broek en laarzen zijn binnen. Even getest op het platteland van Amsterdam. Blij. *O* Uit blijdschap direct de bandjes opgepompt, ketting gesmeerd, olie bijgevuld en oppervlakkig schoongemaakt.


Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144243875
Waarom zou je de olie schoonmaken?
pi_144243917
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef Maegrim het volgende:
Waarom zou je de olie schoonmaken?
Kromme zin is krom. Motor schoongemaakt; olie bijgevuld.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:32:56 #28
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144246795
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:02 schreef Salatrel het volgende:
Tis het is natuurlijk niet goed dat die auto overstak maar 97mph is gewoon bijna 160 km per uur veel hoger dan is toegestaan.

Op een single carriageway is de limiet dacht ik 60mph 113km per uur...

Inschattingsfout van de automobilist maar David reed gewoon veel te hard waardoor die blikker de situatie verkeerd inschatte
ik vond het die David toch wel meer aan te rekenen dan die automobilist. Zelfs ik vergis me nog in de snelheid van motoren als ik in de auto zit en niemand hoeft mij iets te vertellen over hoe snel je kunt gaan op 2 wielen :X

Kijk maar eens hoe ie verstijfd als ie die auto ziet en hoeveel afstand er nog is tot ie 'm raakt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:35:46 #29
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144246880
Dat er überhaupt nog een schuldkwestie is als die gast zo obsceen hard rijdt. Valt onmogelijk de automobilist aan te rekenen, die verwacht totaal niet dat iemand met Mach 5 aan komt vliegen.
pi_144248860
dat bedoel ik dus de zeggen.... de automobilist schat de snelheid verkeerd in maar doet dat omdat david zoveel harder rijd dan is toegestaan
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:52:12 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144251924
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:15 schreef Skv het volgende:
Jeuj, m'n nieuwe broek en laarzen zijn binnen. Even getest op het platteland van Amsterdam. Blij. *O* Uit blijdschap direct de bandjes opgepompt, ketting gesmeerd, olie bijgevuld en oppervlakkig schoongemaakt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oude pak ^O^ Goeie keus, goed pak :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_144253237
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn oude pak ^O^ Goeie keus, goed pak :Y
Montevideo 1 en Caracas? :) Het zit geweldig, enorm veel verstelbaar, vooral op gebied van koeling, waterdicht en veel opbergvakjes. Ik hoop een combi te hebben tussen een toerpak dat ik hier in de regen kan gebruiken, maar ook bij het zwaardere ploegwerk in Portugal met alle vensters open. Wat is de reden dat je hem weg deed als ik mag vragen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:28:19 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144253957
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Montevideo 1 en Caracas? :) Het zit geweldig, enorm veel verstelbaar, vooral op gebied van koeling, waterdicht en veel opbergvakjes. Ik hoop een combi te hebben tussen een toerpak dat ik hier in de regen kan gebruiken, maar ook bij het zwaardere ploegwerk in Portugal met alle vensters open. Wat is de reden dat je hem weg deed als ik mag vragen?
Na 3 jaar trouwe dienst mee op mijn bek gegaan vorig jaar, en toen was ie wel afgeschreven ;(

Geen idee welke het precies was, is IXS iig maar het is precies dezelfde. Alles uitneembaar en aan de voorkant kun je bijna alles losritsen, en ook ongeveer het halve rugpand. Mouwen kunnen over de lengte open, alleen is het een bitch om het rijdend te doen :+

Nadeel; met de regenvoering erin kun je alles opengooien wat je wilt, maar dan ga je alsnog deaud >:O Als ik weer een allroad zou gaan rijden, kocht ik weer een nieuwe _O_

De broek ging al redelijk rapido lekken; voornamelijk in het kruis, waar ze allemaal beginnen, maar dat was pas na een jaar, en voornamelijk in echte zwemparijen. Ik heb toen een regenoverall gekocht voor er overheen, want ik wilde geen ander pak.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:45:48 #34
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144254753
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:53 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag ook effies op een MT-07 gezeten... Mooi ding, echt. :9
ga morgen met mijn moeder mee, kijken of het wat is :) ziet er wel leuk uit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:47:19 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144254832
Vanmorgen mijn zx10 opgehaald, een meteen maar effe knap tochtje gemaakt. Even naar het tt circuit in Assen geweest, bijna 500 km gestuurd vandaag :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_144261302
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:47 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen mijn zx10 opgehaald, een meteen maar effe knap tochtje gemaakt. Even naar het tt circuit in Assen geweest, bijna 500 km gestuurd vandaag :)
Goeie proefrit wel
  zondag 7 september 2014 @ 08:01:15 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144264546
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 00:48 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Goeie proefrit wel
Kun je wel zeggen ja :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_144266974
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Na 3 jaar trouwe dienst mee op mijn bek gegaan vorig jaar, en toen was ie wel afgeschreven ;(

Geen idee welke het precies was, is IXS iig maar het is precies dezelfde. Alles uitneembaar en aan de voorkant kun je bijna alles losritsen, en ook ongeveer het halve rugpand. Mouwen kunnen over de lengte open, alleen is het een bitch om het rijdend te doen :+

Nadeel; met de regenvoering erin kun je alles opengooien wat je wilt, maar dan ga je alsnog deaud >:O Als ik weer een allroad zou gaan rijden, kocht ik weer een nieuwe _O_

De broek ging al redelijk rapido lekken; voornamelijk in het kruis, waar ze allemaal beginnen, maar dat was pas na een jaar, en voornamelijk in echte zwemparijen. Ik heb toen een regenoverall gekocht voor er overheen, want ik wilde geen ander pak.
Alright, goed om te horen! Het is iig een merk waar ik me goed bij voel. Mijn vragen kon ik direct naar de fabrikant sturen en ik heb nu een behoorlijke mailwisseling met een van de designers van IXS over grootte van protectors versus veiligheid, wat er nog aan de jas te verbeteren is etc. Voor de broek heb ik heupprotectors gekocht van d3o (lvl 1), van die oranje dingen. Hoewel dat ook niet heel veel voorstelt naar mijn idee is het zeker beter dan het stukje foam dat er standaard in zit. Ook de rugprotector heb ik vervangen voor een lvl 2-variant.

Dat is het enige nadeel dat ik tot nu toe zie: koop je een pak met een nieuwprijs van ruim 600 Euro, en dan zitten er stukjes foam in als bescherming. :{ Maak het dan direct af en zorg voor een volledige set.

Heb je bij jouw jas de knie- schouder- en elleboogprotectors vervangen voor betere? Ik heb het idee dat deze wel aardig zijn, itt de heup- en rugbescherming.

Kan niet wachten om het pak te testen in een goede hoosbui (en droog te blijven) en vervolgens met hetzelfde pak in Portugal rond te kachelen. :7 Oude pak maar aan mijn vriendin gegeven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 7 september 2014 @ 12:38:26 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144268055
Heb niks vervangen aan het pak; niet aan de broek en niet aan de jas. Protectoren zijn meermaals getest, en voldeden prima. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 7 september 2014 @ 12:50:51 #40
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144268352
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:02 schreef Salatrel het volgende:
Tis het is natuurlijk niet goed dat die auto overstak maar 97mph is gewoon bijna 160 km per uur veel hoger dan is toegestaan.

Op een single carriageway is de limiet dacht ik 60mph 113km per uur...

Inschattingsfout van de automobilist maar David reed gewoon veel te hard waardoor die blikker de situatie verkeerd inschatte
60mph = 96km/u. Meneer reed 155km/u. Behoorlijk verschil en zeker op dit soort wegen ben je dan gewoon stom bezig. De automobilist verwacht niet dat er een mongool met die snelheid aan komt knallen en wie zegt niet dat die motorrijder niet met groot licht reed?

Dan is de snelheid nog minder goed in te schatten. Tuurlijk, beter kijken, maar wat mij betreft ligt de schuld een stuk meer bij de motorrijder, dan de automobilist. Zeker op wegen met kruisingen absoluut niet dat soort snelheden rijden. Spijtig dat ie er aan is overleden, maar hier kon je de klok op gelijkzetten. Zijn Drift Ghost bleef in elk geval werken, maar ik denk niet dat Drift zich er aan waagt dit te gebruiken als reclame. :+

Wat voor motor was het eigenlijk?
pi_144268361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:35 schreef Dekatria het volgende:
Dat er überhaupt nog een schuldkwestie is als die gast zo obsceen hard rijdt. Valt onmogelijk de automobilist aan te rekenen, die verwacht totaal niet dat iemand met Mach 5 aan komt vliegen.
Automobilist is wel veroordeeld tot x uur taakstraf en rijontzegging als ik me niet vergis
pi_144268477
FJR1300
  zondag 7 september 2014 @ 13:01:41 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144268669
Die motor is dus echt FUBAR. Kuip eraf, tank eraf, buddyseat eraf, voorwiel etc.
En dan komen ze verplicht met A1/A2 voor de jonkies. Aan de andere kant, hij reed al een jaar of 16 en zou beter moeten weten. Maar goed, hoop dat anderen hier van kunnen leren.
pi_144268735
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:01 schreef JK het volgende:
Die motor is dus echt FUBAR. Kuip eraf, tank eraf, buddyseat eraf, voorwiel etc.
En dan komen ze verplicht met A1/A2 voor de jonkies. Aan de andere kant, hij reed al een jaar of 16 en zou beter moeten weten. Maar goed, hoop dat anderen hier van kunnen leren.
Allemaal maatregelen voor de show. Als je met 25 kw of 35 kw tegen de laadbak van een vrachtauto aan rijdt, dood ben je toch wel.
  zondag 7 september 2014 @ 13:15:31 #45
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144269059
Om mensen de auto in te jagen, het lukt goed hoor, de A1-markt is extreem klein. De grootste afnemers waren de rijscholen. Sprak er van de week nog even over bij een dealer, die had dit jaar maar 2 125cc motoren verkocht.
pi_144269121
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:15 schreef JK het volgende:
Om mensen de auto in te jagen, het lukt goed hoor, de A1-markt is extreem klein. De grootste afnemers waren de rijscholen. Sprak er van de week nog even over bij een dealer, die had dit jaar maar 2 125cc motoren verkocht.
En wat dacht je van euro's, als je nu als 18 jarige op de motor wil stappen moet je 3 keer examen doen voordat je de zware categorie mag rijden
  zondag 7 september 2014 @ 13:25:20 #48
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144269351
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

En wat dacht je van euro's, als je nu als 18 jarige op de motor wil stappen moet je 3 keer examen doen voordat je de zware categorie mag rijden
Ja, dus men wacht op minimaal A2 en geloof mij, er zullen er nog genoeg zijn die ondertussen het autorijbewijs halen en dan zoiets hebben 'ach, laat ook maar'. Winst voor de overheid!
  zondag 7 september 2014 @ 13:28:35 #49
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144269436
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Automobilist is wel veroordeeld tot x uur taakstraf en rijontzegging als ik me niet vergis
Volgens de voorrangsregels is de automobilist schuldig ja, dus dat zal daar wel voor zijn. Alsnog vind ik dat de motorrijder beter had moeten weten, zeker als je al 16 jaar rijdt.
pi_144269599
Het had eenvoudig voorkomen kunnen worden als David gewoon een geel hesje had gedragen
  zondag 7 september 2014 @ 13:41:52 #52
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144269805
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]


Dat geluid ook, lijkt wel een schakelbrommer
Keihard op de Kreidler :Y
pi_144269914
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]


Dat geluid ook, lijkt wel een schakelbrommer
Deze is wel tof :9

Maar dat is eigenlijk ook geen A1-rijbewijs, maar A2.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nero22 op 07-09-2014 13:51:51 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 7 september 2014 @ 18:36:17 #54
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144279218
Hehe Kawasaki Balius. Lijkt heel erg op een ER-5, moet ik zeggen.
Vroeger had je hier ook wel eens dat spul nog te koop (wel grijze import). Herinner me nog wel een GSXR250RR die te koop stond bij Mobu Motors en hier en daar een CBR250RR. Best leuk spul, flink hoog in toeren knallen en qua snelheid valt het allemaal nog redelijk mee.
pi_144288135
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:34 schreef Salatrel het volgende:
Het had eenvoudig voorkomen kunnen worden als David gewoon een geel hesje had gedragen
_O-
BAM JONGUH!

editje:
Het is wel triest enzo maar die kerel, 22 jaar rijervaring van horen zeggen, reed al in het begin van het filmpje aan die gaskraan te hangen. Hier en daar wat overmoedig inhalen en toen die overstekende hersenloze koekblikbestuurder. Het zou zo maar een breg en boest filmpje kunnen zijn. Zonder de wheelies dan.

RIP David.

:*

[ Bericht 28% gewijzigd door Gummiebeer op 07-09-2014 21:12:24 ]
pi_144295164
nog mensen op MFMM geweest? :P
I are Baboon
  zondag 7 september 2014 @ 23:13:51 #57
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144296543
Was die vandaag ja?

Vandaag mogelijk Deka gespot in een blikkie op de A1 :P
  zondag 7 september 2014 @ 23:16:46 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144296674
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 13:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Deze is wel tof :9

Maar dat is eigenlijk ook geen A1-rijbewijs, maar A2.
Dat geluid _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_144296724
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Was die vandaag ja?

Vandaag mogelijk Deka gespot in een blikkie op de A1 :P
Yup, maar weinig motor forum, het is meer Brag & Roest meeting geworden :')

I are Baboon
  maandag 8 september 2014 @ 06:09:05 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144302488
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Was die vandaag ja?

Vandaag mogelijk Deka gespot in een blikkie op de A1 :P
Ik heb geen B rijbewijs, dus dat lijkt me lastig ;)
pi_144302514
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 06:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik heb geen B rijbewijs, dus dat lijkt me lastig ;)
je hoeft geen rijbewijs te hebben om ernaast te zitten :)
pi_144302516
tevens zijn mensen met tattoo's notoire zonder rijbewijs rijders dat weet iedereen
  maandag 8 september 2014 @ 06:31:10 #63
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144302519
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 06:29 schreef Salatrel het volgende:
tevens zijn mensen met tattoo's notoire zonder rijbewijs rijders dat weet iedereen
Ik laat 'm dikwijls gewoon thuis liggen, zo rebels ben ik B-)
  maandag 8 september 2014 @ 08:35:09 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144303181
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 06:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik heb geen B rijbewijs, dus dat lijkt me lastig ;)
Dan was het een van je klonen :P

Vandaag maar eens een topkoffertje uitzoeken zodat ik niet meer met rugzak hoef te rijden :)
pi_144303614
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Was die vandaag ja?

Vandaag mogelijk Deka gespot in een blikkie op de A1 :P
De eerste mfmm was leuk! Ik was dr als een van de eerste en de blik in de ogen can het mac personeel toen ze hoorden dat dr nog 1000 mensen zouden komen vergeet ik nooit weer.

Ietsje paniek.... echt maar n heel klein beetje ;)
  maandag 8 september 2014 @ 09:40:12 #66
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144304082
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:45 schreef pindaplukker het volgende:
nog mensen op MFMM geweest? :P
:Y

Altijd leuk om weer wat nieuwe foto's te hebben :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144309543
Lees het net stinkie. Balen zeg.
pi_144314693
quote:
6s.gif Op maandag 8 september 2014 09:40 schreef mstx het volgende:

[..]

:Y

Altijd leuk om weer wat nieuwe foto's te hebben :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto's ^O^ , was er zelf pas rond 12:00, 12:30. Toen maakte ze geen fotos meer volgens mij :'(
I are Baboon
pi_144314996
quote:
6s.gif Op maandag 8 september 2014 09:40 schreef mstx het volgende:

[..]

:Y

Altijd leuk om weer wat nieuwe foto's te hebben :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het een toffe fiets vinden :Y.
pi_144327117


Vroem Vroem
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 8 september 2014 @ 22:51:39 #71
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144333771
Enige beetje acceptabele alternatief dat ik nu op marktplaats zie zijn Ducati's :') ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144333907
quote:
12s.gif Op maandag 8 september 2014 22:51 schreef stinkie het volgende:
Enige beetje acceptabele alternatief dat ik nu op marktplaats zie zijn Ducati's :') ;(
Ducati Hypermotard :9
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 8 september 2014 @ 22:56:54 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144334068
996 denk ik
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144334446
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

Vroem Vroem
Leuke fiets.
Waar zijn je motorlaarzen? :P

@Stinkie: balen van je motor man ;( Zeker nog niks van de politie gehoord?

Binnenkort het blok van de XL er maar eens onderuit halen. Compressie is een beetje verdwenen :X
  maandag 8 september 2014 @ 23:18:12 #75
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144334996
Nee, zaterdag aangifte gedaan. Maandag komt schade expert van de verzekering de spullen ophalen. Kijken hoe ze zich er onder uit wurmen.

Geloof wel dat ze buurtonderzoek gedaan hebben vandaag.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:18:29 #76
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_144345291
Even een road safety video
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_144345382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef bwt het volgende:
Even een road safety video
Was het gezellig onder die steen? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:24:54 #78
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_144345555
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Was het gezellig onder die steen? :+
Donker ;)
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_144347132
Iemand hier ervaring met die oranje protectoren van d3o?

Ik heb een setje besteld voor mijn heup (in mijn motorbroek zit alleen maar van dat waardeloze foam standaard), maar moet zeggen dat ik het erg dunne en flieberige dingetjes vind. Dacht tevoren dat ik ze ook wel zou willen hebben voor schouder, elleboog en knie, maar ik denk dat ik het hier maar even bij laat. :{

http://www.rad.eu/nl/c/p/(...)t5-evo-xt-oranje.htm

quote:
Patented intelligent shock absorbing material which remains soft and pliable during general wear, but will instantaneously become solid on sudden in an impact. d3o is engineered with rate sensitive molecules which flow with you as you move, but will lock together on violent contact to absorb impact energy. The whole process occurs instantaneously and d3o protectors will return to their original state after the impact has subsided, and can be used again.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144349078
de S100 kettingvet was uitverkocht dus ik heb nu bukaki kettingvet ;(
pi_144349109
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Skv het volgende:
Iemand hier ervaring met die oranje protectoren van d3o?

Ik heb een setje besteld voor mijn heup (in mijn motorbroek zit alleen maar van dat waardeloze foam standaard), maar moet zeggen dat ik het erg dunne en flieberige dingetjes vind. Dacht tevoren dat ik ze ook wel zou willen hebben voor schouder, elleboog en knie, maar ik denk dat ik het hier maar even bij laat. :{

http://www.rad.eu/nl/c/p/(...)t5-evo-xt-oranje.htm

[..]

wat maakt het uit of iemand ervaring heeft als je ze toch al besteld hebt :P desalnietteplus ben ik benieuwd naar je ervaringen ermee :P
pi_144349314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat maakt het uit of iemand ervaring heeft als je ze toch al besteld hebt :P desalnietteplus ben ik benieuwd naar je ervaringen ermee :P
Nou, ik ben er nog niet mee op mijn muil gegaan dus heb geen ervaringen met of het werkt. :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144349393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef Salatrel het volgende:
de S100 kettingvet was uitverkocht dus ik heb nu bukaki kettingvet ;(
Beetje jammere naam wel :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_144349964
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Beetje jammere naam wel :')
pi_144350325
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_144352459
vandaag getuige geweest van een mooie kop staart botsing trouwens :')

stoplicht staat op rood en ik filter tussen de wachtende auto's naar voren.... met nog 2 auto's te gaan springt het licht voor rechtdoor op groen en de 2e auto voor linksaf (waar ik ook naartoe ging) geeft gas en knalt zo achterop de auto die vooraan stond :')

die pannenkoek zat gewoon naar het verkeerde licht te kijken :') _O- was ook nog echt zon guppekop in de audi van zijn pa :{
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:07:06 #87
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144355319
quote:
Is uw motor gestolen of total loss? En gebeurt dat binnen 3 jaar nadat u de motor kocht? Dan betalen wij de prijs die u voor de motor heeft betaald. Dit heet de aanschafwaarde. En die betalen we ook voor tweedehands motoren! Betaalde u voor uw motor meer dan ¤ 35.000,-? Dan betalen wij de dagwaarde plus 10%. De dagwaarde is het bedrag dat uw motor direct voor de schade of de diefstal waard was. Vanaf 3 jaar nadat u de motor kocht, betalen wij altijd de dagwaarde.
En volgens mij had ik 'm precies 3 jaar. Thuis even de papieren erbij pakken :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144355364
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef stinkie het volgende:

[..]

En volgens mij had ik 'm precies 3 jaar. Thuis even de papieren erbij pakken :9
*O*

Ik haalde mijn motor op Valentijnsdag op, dus die datum vergeet ik nooit meer. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:13:00 #89
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144355520
Mail van de verkoper dat koop akkoord is: zondag 2 oktober 2011 :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:26:14 #90
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144356016
Kan ik trouwens aan de sleutels zien of het ART 4 sloten waren? Geen zin om daar een discussie over te krijgen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144356197
busa gejat? :'(
I are Baboon
pi_144356236
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef stinkie het volgende:
Kan ik trouwens aan de sleutels zien of het ART 4 sloten waren? Geen zin om daar een discussie over te krijgen
Ik zal eens op de mijne kijken, maar ik denk het niet...

Edit: nope
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:34:55 #93
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144356313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef pindaplukker het volgende:
busa gejat? :'(
Ja ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144356611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ja ;(
Shit man, das a-relaxd. Mijn TL niets voor je? Busa is er immers van afgeleid qua model :P
I are Baboon
pi_144356764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef stinkie het volgende:
Mail van de verkoper dat koop akkoord is: zondag 2 oktober 2011 :)
Het is bijna tè toevallig he? :+

Maar fijn dat dat iig meezit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_144357317
Mijn sleutels zit inderdaad 1 sleutel bij met een nummer en art4 tekst erop ofzoiets.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:03:07 #97
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144362436
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef mjan het volgende:

[..]

Het is bijna tè toevallig he? :+

Maar fijn dat dat iig meezit.
tis nog niet zo ver he. Ik ben er altijd van uit gegaan dat de sloten in orde waren als in "in motorzagen gehaald, zal wel goed zijn :@ "

Schijfremslotsleutel staat een nummer op. Kettingslotbsleutel niet.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144363922
ik ben ook eens in mijn sleutelzakje aan het graven geweest en idd er zit zon metalen dingetje bij de reserve sleutels van kettingslot :P met dat nummer wat erop staat kom ik via google uit op de website van stichting ART waar mijn slot dus idd in het lijstje staat :P
pi_144365284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef stinkie het volgende:

[..]

En volgens mij had ik 'm precies 3 jaar. Thuis even de papieren erbij pakken :9
Wtf een motor van 35.000 euro :')
pi_144366016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Wtf een motor van 35.000 euro :')
BMW k1600 gtl exclusive 34500,-
pi_144366151
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

BMW k1600 gtl exclusive 34500,-
Oh je bedoelt die auto? :P
pi_144366252


100.000,- :D
pi_144366879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

100.000,- :D
te duur om op te rijden man :')
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:16:46 #104
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144366899


¤75.000,-



¤70.000,-



¤65.000,-

:P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:26:30 #105
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144367512


Deze gaan ook niet weg voor minder dan ¤100.000,- :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144367570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]

Deze gaan ook niet weg voor minder dan ¤100.000,- :P
De vraag: waaaaarom?
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:29:40 #107
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144367721
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

De vraag: waaaaarom?
Vanwege de ovalen cilinders

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144367847
tering wat een ellendig ontwerp, hoe wil je dit na 100.000 km nog dicht houden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:32:22 #109
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144367902
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Leuke fiets.
Waar zijn je motorlaarzen? :P

@Stinkie: balen van je motor man ;( Zeker nog niks van de politie gehoord?

Binnenkort het blok van de XL er maar eens onderuit halen. Compressie is een beetje verdwenen :X
Heb ik aan, zijn motorschoenen tot boven aan de enkel en verstevigd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144368185
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef densmee het volgende:
tering wat een ellendig ontwerp, hoe wil je dit na 100.000 km nog dicht houden
Daar is ie niet voor gemaakt :{w
pi_144368569
Deze dan:

¤37.500. Krijg je nog een euro terug om een hamburger te halen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:44:56 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144368721
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef Nero22 het volgende:
Deze dan:

¤37.500. Krijg je nog een euro terug om een hamburger te bakken.
fixed.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144369228
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Daar is ie niet voor gemaakt :{w
Een inferieur technisch ontwerp, en omdat dat uniek is kun je achterlijk veel geld vragen.

Ik heb ook nog wel wat ideeën
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:58:34 #114
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_144369620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef densmee het volgende:

[..]

Een inferieur technisch ontwerp, en omdat dat uniek is kun je achterlijk veel geld vragen.

Ik heb ook nog wel wat ideeën
:')
Honda belachelijk maken :')
pi_144372952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef densmee het volgende:

[..]

Een inferieur technisch ontwerp, en omdat dat uniek is kun je achterlijk veel geld vragen.

Ik heb ook nog wel wat ideeën
quote:
The first motorcycle named NR750 was an endurance racer which appeared at Le Mans in 1987. It failed to finish, but was very fast with a wide powerband. It weighed just 145kg and made over 150bhp - in the days when superbikes were doing well to put out 135 horses.
Waar heb je het over man :')
pi_144380586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef densmee het volgende:

[..]

Een inferieur technisch ontwerp, en omdat dat uniek is kun je achterlijk veel geld vragen.

Ik heb ook nog wel wat ideeën
Dit :+ ik dacht aan de foto te zien dat het een Ducati was. Beetje hetzelfde idee met die vergezochte techniek.

Vanmiddag een proefritje maken op een andere Bandit voor iemand die er een wil gaan kopen maar nog geen rijbewijs heeft. Ben onderhand best benieuwd hoe zo'n stock fiets nou ook alweer rijdt :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144385061
ik heb echt een maandagochtendXT hoor :') contactslot is gaar :') off/on is geen probleem en op stuurslot zetten ook is ook probleem loos en van stuurslot naar parkeerlicht ook maar van stuurslot af is huilen met de pet op :') dus ik even bij hans van wijk geweest...

zegt ie wanneer heb je voor laatst gesmeerd? nou uhh bij laatste onderhoud interval paar maandjes terug. ja want alsie altijd buiten staat in de regen blabla nou hij staat bij mij thuis binnen en op het werk staat ie ook onder een afdakje :?

sleutel is ook beetje krom ja dat komt omdat ie zo moeizaam van stuurslot af gaat he oorzaak en gevolg. hij dat ding volgespoten met spray en zegt ie probeer het thuis nog eens met de andere sleutel en als dat ook niet gaat even contact opnemen.

thuis met andere sleutel zelfde verhaal dus hopen op coulance van Yamaha want we zijn uiteraard net 2 jaar en 1 maand verder maar wat mij betreft is de te verwachten levensduur van het contactslot toch wel even iets langer dan 25 maanden
pi_144391954
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef BlackLining het volgende:


Vanmiddag een proefritje maken op een andere Bandit voor iemand die er een wil gaan kopen maar nog geen rijbewijs heeft. Ben onderhand best benieuwd hoe zo'n stock fiets nou ook alweer rijdt :+
mk1? Ik snap dat trouwens nooit zo, wie koopt er nou een motor waar hij zelf nog niet op heeft kunnen rijden?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_144392448
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef mjan het volgende:

[..]

mk1? Ik snap dat trouwens nooit zo, wie koopt er nou een motor waar hij zelf nog niet op heeft kunnen rijden?
ik :)
pi_144393964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik :)
Je eerste motor ook?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_144393984
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:31 schreef mjan het volgende:

[..]

Je eerste motor ook?
:Y
pi_144394178
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef mjan het volgende:

[..]

mk1? Ik snap dat trouwens nooit zo, wie koopt er nou een motor waar hij zelf nog niet op heeft kunnen rijden?
ik! de XTZ was ook zonder testrit gekocht :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144394243
Collega is vandaag achtervolgd door 2 agenten. komen ze bij hem thuis aanrijden dacht hij kut een boete maar bleek dat ze kentekenplaat eraf getrild is van een yamaha fazer :P
pi_144394288
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144394320
Ik reed proef zonder rbw :@
pi_144394684
En nu heb je je rbw, maar geen remmen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144394795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
En nu heb je je rbw, maar geen remmen ;)
Zooltjes beginnen al aardig te slijten. ;)
pi_144394817
Dan zal ik wel gewoon moeilijk zijn :+ De bandit was de vijfde motor waar ik op reed en de eerste waar ik blij van werd.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_144394963
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:05 schreef mjan het volgende:
Dan zal ik wel gewoon moeilijk zijn :+ De bandit was de vijfde motor waar ik op reed en de eerste waar ik blij van werd.
Ik te gemakkelijk.
Brommert via via met een vaag verhaal. 120km rijden om het hok op te halen zonder ook maar iets van foto's gezien te hebben, een rondje rijden en achterop de motoraanhanger. Impulsief maar achteraf een goede koop en na 11 jaar nog steeds plezier.
maarja, die remmerij he... :X
pi_144394977
is dat nog steeds niet gefixt? :')
pi_144394996
misschien heeft deka zijn oude schijven en blokken nog :') die zullen er allicht beter aan toe zijn _O-
pi_144395003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef Salatrel het volgende:
is dat nog steeds niet gefixt? :')
"Living on the edge"
:')

Wordt een winterklusje ben ik bang voor.
pi_144395031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef Salatrel het volgende:
misschien heeft deka zijn oude schijven en blokken nog :') die zullen er allicht beter aan toe zijn _O-
Wellicht :D

Schijf begint te kreunen en te steunen als het regent :')
pi_144395920
de zr7 was van m'n pa die er toch niet op reed, daarna alleen een testrit gedaan op de vfr800 en meteen gekocht :P
pi_144396327
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Maegrim het volgende:
de zr7 was van m'n pa die er toch niet op reed, daarna alleen een testrit gedaan op de vfr800 en meteen gekocht :P
wou dat ik ook iig een familielid ofzo had die ook motor rijdt, maar helaas :P ben wat dat betreft echt op mijzelf aangewezen als ik een motor ga kopen (als ik een keertje slaag :') )
  woensdag 10 september 2014 @ 19:50:59 #136
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144398600


Verlengd O+


Busa kocht ik ook impulsief. Enige proefrit was op dat ding naar postkantoor om over te schrijven en te betalen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144400011
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef stinkie het volgende:
Busa kocht ik ook impulsief. Enige proefrit was op dat ding naar postkantoor om over te schrijven en te betalen
bij een particulier gekocht?
  woensdag 10 september 2014 @ 20:36:32 #138
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144400126
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

bij een particulier gekocht?
jup. Scheelt per motor zo'n 1000 euro

Kijk nu ook weer particulier
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144400473
Die Ninja heb ik ook gekocht zonder proefrit. Wel heel veel filmpjes gekeken. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144411399
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef mjan het volgende:

[..]

mk1? Ik snap dat trouwens nooit zo, wie koopt er nou een motor waar hij zelf nog niet op heeft kunnen rijden?
Natuurlijk. Of dacht je werkelijk dat ik op zo'n heidense nieuwerwetsche 'Bandit' zou stappen? :{w

Prima ding trouwens, motorisch dan. Het voorwiel stond zowat naast het achterwiel zo krom als dat ding was :')


En ik weet nu weer hoe blij ik ben met mijn ABM Streetbar stuur van 82cm O+ met die smalle stock meuk valt toch niet te rijden..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144411708
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:00 schreef BlackLining het volgende:
met die smalle stock meuk valt toch niet te rijden..
dat heb je wel bewezen ja :+
pi_144411791
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]


En ik weet nu weer hoe blij ik ben met mijn ABM Streetbar stuur van 82cm O+ met die smalle stock meuk valt toch niet te rijden..
Gaat prima :+ En lekker makkelijk filteren.

Had eerder verwacht dat je over de vering zou gaan piepen, dat zou wel geheel terecht zijn natuurlijk ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_144413705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 04:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat heb je wel bewezen ja :+
o|O


Ding reed verder wel prima, hij had zijn noodzakelijk veer mod al gehad :Y motorisch ook prima. Zo'n blok met 30k op de klok was wel een verademing vergeleken met de ruime ton die mijn fiets gelopen heeft :+ als ik nou kan afspreken dat ik die motor ook voor hem ophaal heb ik misschien net genoeg tijd om de blokken om te wisselen (8>

[ Bericht 32% gewijzigd door BlackLining op 11-09-2014 11:17:04 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144424023
Sauerland de 29ste geboekt, had nog een coupon.

Even twee dagen sturen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144424164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Sauerland de 29ste geboekt, had nog een coupon.

Even twee dagen sturen.
heen en terug? Of 2 dagen daar?
pi_144424623
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

heen en terug? Of 2 dagen daar?
3 dagen en 2 overnachtingen.

Dus 1 volle dag rijden in elk geval.

Zal ook mijn eerste keer zijn, dus opzich lijkt mij dat voldoende (ongeveer 440 heen dacht ik)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144431995
Kom ik verdorie toch mijn buurman tegen die al 6 jaar een paars/zwarte GSX R F 750 '90 heeft staan in een vergeten hoekje in de garage. :D
De remmerij zat vast maar met nieuwe peut en vonkjes starten en lopen *O*

De beste man wil um verkopen... lijkt mij een leuk projectje wel O-)
  donderdag 11 september 2014 @ 20:48:23 #148
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_144434068
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Kom ik verdorie toch mijn buurman tegen die al 6 jaar een paars/zwarte GSX R F 750 '90 heeft staan in een vergeten hoekje in de garage. :D
De remmerij zat vast maar met nieuwe peut en vonkjes starten en lopen *O*

De beste man wil um verkopen... lijkt mij een leuk projectje wel O-)
Is dat mijn motor qua kleurstelling? Ik heb ook een paars zwarte. Wel een meisjesmotor hoor ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_144434437
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef mjan het volgende:

[..]

mk1? Ik snap dat trouwens nooit zo, wie koopt er nou een motor waar hij zelf nog niet op heeft kunnen rijden?
Ik.

Bij de aanschaf van mijn eerste motor heeft mijn vader een proefritje gemaakt, aangezien ik nog geen rijbewijs had.

Bij de aanschaf van mijn tweede en huidige motor heeft SD de proefrit gemaakt, aangezien ik er nog niet op paste.

:P.
pi_144435909
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Kom ik verdorie toch mijn buurman tegen die al 6 jaar een paars/zwarte GSX R F 750 '90 heeft staan in een vergeten hoekje in de garage. :D
De remmerij zat vast maar met nieuwe peut en vonkjes starten en lopen *O*

De beste man wil um verkopen... lijkt mij een leuk projectje wel O-)
Als jij em niet wilt, wat moet ie ervoor? :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 11 september 2014 @ 21:42:04 #151
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144436658
Groetjes uit Oostenrijk :W

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144437834
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef mstx het volgende:
Groetjes uit Oostenrijk :W

[ afbeelding ]
Leuk hoor :) Hoe lang blijf je nog?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 11 september 2014 @ 22:25:46 #153
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144438851
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef mjan het volgende:

[..]

Leuk hoor :) Hoe lang blijf je nog?
Hier nog 1 dag, daarna 5 dagen Italië. :s)

Vandaag 560km gereden van DE naar AU, waarvan 360 over de snelweg, dat zoog wel. :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144445130
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef mstx het volgende:

[..]

Hier nog 1 dag, daarna 5 dagen Italië. :s)

Vandaag 560km gereden van DE naar AU, waarvan 360 over de snelweg, dat zoog wel. :')
Australië?
  vrijdag 12 september 2014 @ 06:59:21 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144445349
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 04:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Australië?
Ik gok Oostenrijk (Austria).......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 12 september 2014 @ 07:01:33 #156
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144445358
Gister heeft de vader van mijn maatje, en samen met hem, beugels gemaakt voor een top koffer en die zit er nu op. Ik heb een beetje gepoetst.

Vandaag effe Leeuwarden op een neer, lekker stukkie rijden effe.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_144446855
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Is dat mijn motor qua kleurstelling? Ik heb ook een paars zwarte. Wel een meisjesmotor hoor ;)
Geen idee, heb jou en jouw motor nog niet gezien :@
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als jij em niet wilt, wat moet ie ervoor? :7
Ik zal het eens vragen als ik hem weer tegen kom :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:40:43 #158
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144449771
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:15:49 #159
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144461306
En dan kom je erachter dat je zwaar olie te kort komt!
500ml bij moeten vullen na ik denk +-2000km.
Geen idee of dat veel is eigenlijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:15:06 #160
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_144462994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
En dan kom je erachter dat je zwaar olie te kort komt!
500ml bij moeten vullen na ik denk +-2000km.
Geen idee of dat veel is eigenlijk.
ik heb wel eens gelezen dat sommigen 500ml op 1000km nog wel mee vonden vallen :X
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_144463480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
En dan kom je erachter dat je zwaar olie te kort komt!
500ml bij moeten vullen na ik denk +-2000km.
Geen idee of dat veel is eigenlijk.
Bij auto's is een liter op de 1000km het alarm punt
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:42:18 #162
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144465911
.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144467476
van alles wat mijn XT verliest geen druppel olie hoor :+
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:42:30 #164
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144468392
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
En dan kom je erachter dat je zwaar olie te kort komt!
500ml bij moeten vullen na ik denk +-2000km.
Geen idee of dat veel is eigenlijk.
Kinderspel ;)
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:23:20 #165
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144470253
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef Salatrel het volgende:
van alles wat mijn XT verliest geen druppel olie hoor :+
maar mijn yamahahanmama is ook ietsje ouder ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:29:54 #166
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144470571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef Salatrel het volgende:
van alles wat mijn XT verliest geen druppel olie hoor :+
Mijn XT verliest wel olie. .. kettingsmeerolie want de OSCO is kapot :( :'(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144476625
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef Salatrel het volgende:
van alles wat mijn XT verliest geen druppel olie hoor :+
Is ie leeg dan?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144476660
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:29 schreef klawie het volgende:

[..]

Bij auto's is een liter op de 1000km het alarm punt
De mijne zuipt een halve liter per duizend km. Bij normaal rijden dan, als ik hem in de toerenbevrenzer jaag rijdt ie volledig op olie in plaats van benzine _O-

Ik vind het allemaal wel prima. Het zijn de zuigerveren van cilinder 4, maar het is me de moeite niet waard om de cilinders eraf te halen om die te vervangen. Volgend jaar krijgt ie een nieuw motorblok denk ik. Met anderhalve ton op de teller tegen die tijd mag dat onderhand.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144478114
Om 8 uur verrassings try out voor een maat van ons. Hopen dat hij het leuk vindt en ook snel zijn rijbewijs haalt :7
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_144478481
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De mijne zuipt een halve liter per duizend km. Bij normaal rijden dan, als ik hem in de toerenbevrenzer jaag rijdt ie volledig op olie in plaats van benzine _O-

Ik vind het allemaal wel prima. Het zijn de zuigerveren van cilinder 4, maar het is me de moeite niet waard om de cilinders eraf te halen om die te vervangen. Volgend jaar krijgt ie een nieuw motorblok denk ik. Met anderhalve ton op de teller tegen die tijd mag dat onderhand.
Waarom niet gewoon een upgrade doen en een andere motor kopen?
Begrijp mij niet verkeerd, jouw motor is erg mooi daar niet van maar wellicht wordt het dan eens tijd om wat anders te doen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144478571
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon een upgrade doen en een andere motor kopen?
Begrijp mij niet verkeerd, jouw motor is erg mooi daar niet van maar wellicht wordt het dan eens tijd om wat anders te doen?
Ik zie daar geen enkele reden toe. Na zijn rebuilt is ie weer in topconditie op wat interne slijtage in het blok na. Waarom zou ik de hele motor dan weg doen? Engine swap is een dagje werk en ik weet zo echt geen model motor wat ik mooier vind dan een Mk1 Bandit. Plus dat ik denk dat dit blok er nog makkelijk 50k bij zet voordat er échte problemen gaan komen.

En je zou er eens op moeten gaan zitten. Met die verhoogde achterveer, verlaagd zadel en verbreed stuur zit ie echt des Keunings O+

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 13-09-2014 09:07:50 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144478674
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zie daar geen enkele reden toe. Na zijn rebuilt is ie weer in topconditie op wat interne slijtage in het blok na. Waarom zou ik de hele motor dan weg doen? Engine swap is een dagje werk en ik weet zo echt geen model motor wat ik mooier vind dan een Mk1 Bandit. Plus dat ik denk dat dit blok er nog makkelijk 50k bij zet voordat er échte problemen gaan komen.

En je zou er eens op moeten gaan zitten. Met die verhoogde achterveer, verlaagd zadel en verbreed stuur zit ie echt des Keunings O+
Proefzitten is voor Nero :+

Fair enough, geen idee wat zo'n blok kost.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144482172
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Proefzitten is voor Nero :+

Fair enough, geen idee wat zo'n blok kost.
200 euro :) en ik kan er eventueel nog een blok uit een GSX600 R/F 750 of uit een RF900 onder hangen voor wat extra paarden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144483115
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 06:41 schreef densmee het volgende:
Om 8 uur verrassings try out voor een maat van ons. Hopen dat hij het leuk vindt en ook snel zijn rijbewijs haalt :7
hij vond het niet zo tof dat hij zo vroeg zijn bed uit moest en heeft je ondersteboven gereden?
pi_144483387
http://www.geenstijl.nl/m(...)_en_bloedsnelle.html
Stinkie met zijn rijstraket op GeenStijl
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 13 september 2014 @ 14:16:41 #176
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144484010
Hehe,
quote:
Uniek, want niet aangepast.
pi_144484314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Hehe,

[..]

Ja _O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144485453
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:52 schreef Nero22 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_en_bloedsnelle.html
Stinkie met zijn rijstraket op GeenStijl
Die reacties ook :')
pi_144491810
Ik heb mijn broek vol gescheten vandaag...

Op de rijstrook naast me op de snelweg was een BMW aan het invoegen. KLAPT DIE MONGOOL VOL IN DE REM! En dan ook zo hard dat er rook van zijn banden kwam. Slingeren tot gevolg natuurlijk. Auto achter hem moest dus uitwijken, en het leek hem wel een sjiek plan om mij bijna te scheppen. Hhhhnnnngggg :X

Zo'n moment om vol het gas open te trekken en maken dat je weg komt.

Ja, lukt niet dus... :N
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144491897
Wat dan wel weer grappig was. Eerder vanmiddag zag ik zo'n Piaggio MP3 omvallen voor het stoplicht. En dan ook echt tegen een motorrijder aan. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144492100
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:06 schreef Nero22 het volgende:

Zo'n moment om vol het gas open te trekken en maken dat je weg komt.

Ja, lukt niet dus... :N
je reed tenslotte al op de snelweg....
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:19:00 #182
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144492193
Een MP3 laten omvallen is wel echt het toppunt van treurigheid.
pi_144492218
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je reed tenslotte al op de snelweg....
Exact ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:12:00 #184
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144493701
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Dekatria het volgende:
Een MP3 laten omvallen is wel echt het toppunt van treurigheid.
pi_144495471
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:10 schreef Nero22 het volgende:
Wat dan wel weer grappig was. Eerder vanmiddag zag ik zo'n Piaggio MP3 omvallen voor het stoplicht. En dan ook echt tegen een motorrijder aan. :')
Hoe krijg je het voor elkaar zeg :')

Ik hoop dat ie total loss was.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_144495928
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Die reacties ook :')
Een doorsnee rijtjeshuis, maar wel een bijzondere motor onder je reedT? Dát is pas verdacht, preventief oppakken die eigenaar.
_O-
pi_144496152
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Een doorsnee rijtjeshuis, maar wel een bijzondere motor onder je reedT? Dát is pas verdacht, preventief oppakken die eigenaar.
_O-
_O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144498645
Ik zie net stinky zijn motor op geenstijl voorbij komen met de nodige doodswens :P
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:09:50 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144501626
Ik dacht gisteren laat ik eens voor de grap gaan filmen onderweg:

pi_144503564
afgebroken? gejat?
  zondag 14 september 2014 @ 01:59:08 #191
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_144506243
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Dekatria het volgende:
Een MP3 laten omvallen is wel echt het toppunt van treurigheid.
Godver :')
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 14 september 2014 @ 09:59:39 #192
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144508741
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef Maegrim het volgende:
afgebroken? gejat?
Ligt nu ergens langs de A1 in de berm :P
  zondag 14 september 2014 @ 13:09:45 #193
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144512086
Flink door de bakken met klein spul heen gerausd, 3e reserve sleutel gevonden met het label eraan. En nog wat andere sleutels waarvan ik echt geen idee meer heb waar ze van zijn of waren :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144513602
Stinkie, zie ik nou net op dumpert jou Hayabusa langskomen :o

edit: Ja dus... Pffff, balen!
Where facts are few, experts are many.
pi_144518835
Klacht: Marktplaats koper zegt half uur van te voren af.

Antiklacht: tenminste nog een afmelding :')
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_144520539
In al mijn blijdschap wil ik toch effe hier kenbaar maken dat er een motorrijd(st)er in spe gaat komen in huize Gummiebeer. :)
pi_144520667
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Gummiebeer het volgende:
In al mijn blijdschap wil ik toch effe hier kenbaar maken dat er een motorrijd(st)er in spe gaat komen in huize Gummiebeer. :)
hebbie niets beters te doen ofzo? werken bijvoorbeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 september 2014 @ 18:09:31 #198
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144520704
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Gummiebeer het volgende:
In al mijn blijdschap wil ik toch effe hier kenbaar maken dat er een motorrijd(st)er in spe gaat komen in huize Gummiebeer. :)
Nogmaals gefeliciteerd ;)
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hebbie niets beters te doen ofzo? werken bijvoorbeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kinderbijslag alles toch?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144520895
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hebbie niets beters te doen ofzo? werken bijvoorbeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was hard werken hoor! :P Thnx Sala ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nogmaals gefeliciteerd ;)

[..]

Hoezo kinderbijslag alles toch?
Kinderbijslag doorsluizen naar een andere fiets :+
pi_144521211
of op zijn minst andere remmerij :P
pi_144521290
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Gummiebeer het volgende:
In al mijn blijdschap wil ik toch effe hier kenbaar maken dat er een motorrijd(st)er in spe gaat komen in huize Gummiebeer. :)
*O*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144522057
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:25 schreef Salatrel het volgende:
of op zijn minst andere remmerij :P
Scherp :P
  zondag 14 september 2014 @ 19:25:02 #203
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zondag 14 september 2014 @ 19:30:28 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_144523273
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Gummiebeer het volgende:
In al mijn blijdschap wil ik toch effe hier kenbaar maken dat er een motorrijd(st)er in spe gaat komen in huize Gummiebeer. :)
Gefeliciteerd!
The line is a dot to you!
  zondag 14 september 2014 @ 20:51:04 #205
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144527896
Gefeliciteerd!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_144528479
Bedankt allemaal! :)
Aankomende dinsdag de eerste echo van de nieuwe. Eens kijken of hij/zij al een beetje gas geeft met de rechterhand. ;)
  zondag 14 september 2014 @ 21:08:58 #207
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144529208
Gefeliciteerd he
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144529261
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef mstx het volgende:
Gefeliciteerd he
Thnx man ^O^
  zondag 14 september 2014 @ 21:29:37 #209
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_144530618
Gefeli Gummie
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 14 september 2014 @ 22:06:20 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144532666
Gefeliciteerd!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144532848
Thnx!

Ontopic maar weer anders lijkt het hier op OUD en is SD en Anne niet blij :+

dinsdag effe de eerste echo plaatsen hier, met gashandje hoop ik ;)
pi_144535509
Gefelicteerd gummie *O*
pi_144535580
Vanmiddag stoplichtsprintjes gedaan met een Sv650, een gsxr1000 en de bezorg-twingo van de sparerib-expres :D
  zondag 14 september 2014 @ 22:59:44 #214
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144535661
Viespeuk :')

Daar gast de motor :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144535844
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 22:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Thnx!

Ontopic maar weer anders lijkt het hier op OUD en is SD en Anne niet blij :+

dinsdag effe de eerste echo plaatsen hier, met gashandje hoop ik ;)
:+.

Gefeliciteerd!
pi_144535882
Proficiat Gummie

Net een deal gesloten voor een high mount leovinci en twee zijkoffers voor mijn 1200 bandit *O*
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_144536122
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef stinkie het volgende:
Viespeuk :')

Daar gast de motor :+
Jeweettoch. Ruil de Alp in voor een 49cc met kinderzitje ;)

quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Anne het volgende:

[..]

:+.

Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef densmee het volgende:
Proficiat Gummie

Net een deal gesloten voor een high mount leovinci en twee zijkoffers voor mijn 1200 bandit *O*
^O^
  zondag 14 september 2014 @ 23:42:35 #218
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144537523
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Jeweettoch. Ruil de Alp in voor een 49cc met kinderzitje ;)

[..]


[..]

^O^
kijk naar mij. 2 koters maar geen motor ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144539159
Gvd, probeert er net eentje me van mijn motor te rammen ofzo. Vol gas de haagse ring over door rood en alles om die debiel voor te blijven...
  maandag 15 september 2014 @ 06:43:58 #220
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144541259
Wat had je gedaan, dat ie zo debiel deed?
  maandag 15 september 2014 @ 07:37:04 #221
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144541452
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 06:43 schreef JK het volgende:
Wat had je gedaan, dat ie zo debiel deed?
vol gas Haagse ring over denk ik
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 15 september 2014 @ 12:51:48 #222
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144546914
Het is officieel, ik heb geen motor meer.

Of hij moet binnen nu en 9 dagen worden terug gevonden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144547462
Feli Gummie ^O^

Had vanmorgen tot drie keer toe dat ik op een verkeerslicht af kom rijden met de strook voor me helemaal open, en dat zo'n knuppel in de rij voor links- of rechtsaf hem zonder knipper of whatever hem zo voor m'n neus drukt, om vervolgens met een slakkengangetje het kruispunt over te rijden en met 30km/u over de rondweg van Enschede te tuffen 8)7 Best blij dat mijn schijven nog niet helemaal op zijn en nog fatsoenlijk kunnen remmen, want het was bij een van die keren echt iets van 20 centimeter afstand tussen mijn voorwiel en hun bumper.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 15 september 2014 @ 14:20:12 #224
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144549306
Nou hier olie en filter meteen maar helemaal ververst. De makkelijke klusjes aangezien we ondertussen een hele rebel aan het ontleden zijn.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144549567
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
Nou hier olie en filter meteen maar helemaal ververst. De makkelijke klusjes aangezien we ondertussen een hele rebel aan het ontleden zijn.
issie stuk? ik wacht op bericht of mijn contactslot nog onder garantie vervangen gaat worden :')
  maandag 15 september 2014 @ 14:54:33 #226
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144550405
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

issie stuk? ik wacht op bericht of mijn contactslot nog onder garantie vervangen gaat worden :')
Nee liep nog, is honda he ;)
maar frame gaat poedercoat en alles opnieuw netjes maken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144550482
Ze zijn de lekdijk tussen Nieuwpoort en Lexmond opnieuw aan het asfalteren :9
pi_144550579
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 06:43 schreef JK het volgende:
Wat had je gedaan, dat ie zo debiel deed?
Hij sneed me keihard dus ik gaf hem een middelvinger
pi_144551740
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:57 schreef Salatrel het volgende:
Ze zijn de lekdijk tussen Nieuwpoort en Lexmond opnieuw aan het asfalteren :9
Vianen - Culemborg (stukje verderop dus) hadden ze al gedaan. Reed er vorige week nog overheen. Geen bitumen meer en een stukje verharde berm dus minder troep op de weg. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144552450
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef stinkie het volgende:
Het is officieel, ik heb geen motor meer.

Of hij moet binnen nu en 9 dagen worden terug gevonden.
:'(
  maandag 15 september 2014 @ 15:55:34 #231
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144552660
Net bij testrit bijna me kop kwijt. Boer had de koeien verplaatst maar de kabel (zonder markering!) laten hangen over de weg!?!?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144553137
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
Boer had de koeien verplaatst maar de kabel laten hangen over de weg!?!?
Twentenaren be like....
pi_144553487
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:

[..]

kijk naar mij. 2 koters maar geen motor ;(
Net als Worldbeater een zijspan kopen dus :Y).
  maandag 15 september 2014 @ 16:32:57 #234
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144553947
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 16:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Net als Worldbeater een zijspan kopen dus :Y).
daar heb ik vorig jaar echt over gedacht om ze naar school te brengen :Y

Mss alsnog. Moet toch iets nieuws hebben. Goedkopere duc en een tweede motor met zijspan :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144554071
Een goedkope duc :D
pi_144554110
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 16:37 schreef Salatrel het volgende:
Een goedkope duc :D
Re. Sala. Re.
  maandag 15 september 2014 @ 16:39:21 #237
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144554126
Kunnen we stinkie tenminste wel meteen weer herkennen als'ie aan komt rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144554175
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we stinkie tenminste wel meteen weer herkennen als'ie aan komt rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat het geluid wat de koekjes in zijn zadeltas maken :o ?
  maandag 15 september 2014 @ 16:47:16 #239
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144554311
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef Anne het volgende:
Is dat het geluid wat de koekjes in zijn zadeltas maken :o ?
Alleen als hij met de mond open eet.
pi_144554486
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we stinkie tenminste wel meteen weer herkennen als'ie aan komt rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 september 2014 @ 17:11:49 #241
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_144554957
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hij sneed me keihard dus ik gaf hem een middelvinger
Haha herkenbaar. Ook vaak op de scooter heb er elke week wel weer 1 die zijn eigen fout niet toe kan geven
pi_144555251
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 16:47 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Alleen als hij met de mond open eet.
De laatste foto van jou op fb _O_
  maandag 15 september 2014 @ 17:22:43 #243
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144555411
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

De laatste foto van jou op fb _O_
Die met m'n neefje en nichtje zeker :D ja, die is vet.
  maandag 15 september 2014 @ 17:56:22 #244
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144556575
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hij sneed me keihard dus ik gaf hem een middelvinger
Teveel korte lontjes in het verkeer, helaas.
pi_144556937
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die met m'n neefje en nichtje zeker :D ja, die is vet.
ja _O_
pi_144563272
Gummie gefeliciteerd, ik verwacht er ook eentje in Januari btw ;)
Kind van Vrieskist hoort wel in de winter toch? :+

Btw, nog een beetje spammen: V&A / [TK] Yamaha Fazer 600 S (FZS600) met veel extra's
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_144563406
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Vrieskist het volgende:
Gummie gefeliciteerd, ik verwacht er ook eentje in Januari btw ;)
Kind van Vrieskist hoort wel in de winter toch? :+

Btw, nog een beetje spammen: V&A / [TK] Yamaha Fazer 600 S (FZS600) met veel extra's
Veel succes. Ik heb nog altijd moeite om mijn fazer zelfs maar voor 1 euro / cc te slijten -O-
pi_144567841
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

Veel succes. Ik heb nog altijd moeite om mijn fazer zelfs maar voor 1 euro / cc te slijten -O-
Mankeerde daar ook niet iets aan?
There's a frood who really knows where his towel is.
  maandag 15 september 2014 @ 22:06:36 #249
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144567937
Wat is 'The World's Fastest Indian' een bazenfilm zeg. Net gekeken, echt een aanrader voor elke motorrijder _O_
pi_144568291
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Mankeerde daar ook niet iets aan?
Ohja, dat wel, maar ik kan hem nu alleen kwijt voor de prijs van een brakke snortomos
pi_144568462
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Wat is 'The World's Fastest Indian' een bazenfilm zeg. Net gekeken, echt een aanrader voor elke motorrijder _O_
Ook een keer gezien een poos geleden, kijktip voor alle motorrijders :D
There's a frood who really knows where his towel is.
  maandag 15 september 2014 @ 23:32:05 #252
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144572452
Bod op een 996 is geaccepteerd. Net nadat ik het verwijderd had. Ding kan zo'n beetje meteen de winterstalling in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144572615
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
Bod op een 996 is geaccepteerd. Net nadat ik het verwijderd had. Ding kan zo'n beetje meteen de winterstalling in
Man, het is nog prachtig weer
pi_144573717
Gefeliciteerd Gummiebeer *O*

Nog meer reden om iets aan die remmen te gaan doen O-) :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 00:38:54 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144574316
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Wat is 'The World's Fastest Indian' een bazenfilm zeg. Net gekeken, echt een aanrader voor elke motorrijder _O_
schande dat je hem nu pas hebt gekeken...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144576399
quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2014 23:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

Man, het is nog prachtig weer
voor een duc gelden andere criteria he..
pi_144576430
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
Bod op een 996 is geaccepteerd. Net nadat ik het verwijderd had. Ding kan zo'n beetje meteen de winterstalling in
Winterstalling, nu al? :')

Het is prachtig weer, ik ga even een dagje sturen in Sauerland *O*
pi_144576793
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:10 schreef BlackLining het volgende:
Gefeliciteerd Gummiebeer *O*

Nog meer reden om iets aan die remmen te gaan doen O-) :P
^O^ :+
pi_144579561
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

voor een duc gelden andere criteria he..
Ohja, die mogen maar 3 zondagen per jaar
pi_144579674
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
Bod op een 996 is geaccepteerd. Net nadat ik het verwijderd had. Ding kan zo'n beetje meteen de winterstalling in
Niet zeiken. Kopen en rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:47:05 #261
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144581321
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ohja, die mogen maar 3 zondagen per jaar
Ligt wel een beetje aan de stand van de maan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144582614
Gefeliciteerd Gummie en Vrieskist

Ik denk dat het besmettelijk is.... :@

Huize Freezer krijgt een nieuwe bewoner in April O-)
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:31:08 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144582662
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:29 schreef Freezer het volgende:
Gefeliciteerd Gummie en Vrieskist

Ik denk dat het besmettelijk is.... :@

Huize Freezer krijgt een nieuwe bewoner in April O-)
Tevens gefeliciteerd ^O^
pi_144582696
Dank :)

Het begint nu toch wel een beetje OUD te worden
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:46:26 #265
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144583721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Dekatria het volgende:
MAG houdt een enquete ditdat w/
Done.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144584118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:29 schreef Freezer het volgende:
Gefeliciteerd Gummie en Vrieskist

Ik denk dat het besmettelijk is.... :@

Huize Freezer krijgt een nieuwe bewoner in April O-)
*O*
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:37:16 #268
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144584820
Iedereen kinderen aan het werpen :Y kunnen ze straks allemaal mooi voor mijn pensioen betalen _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144588440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:29 schreef Freezer het volgende:
Gefeliciteerd Gummie en Vrieskist

Ik denk dat het besmettelijk is.... :@

Huize Freezer krijgt een nieuwe bewoner in April O-)
Ook gefeliciteerd dan! *O*
pi_144588656
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen kinderen aan het werpen :Y kunnen ze straks allemaal mooi voor mijn pensioen betalen _O-
Wanneer begin jij? :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Dekatria het volgende:
MAG houdt een enquete ditdat w/
Done
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:49:56 #271
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144588692
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:48 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Wanneer begin jij? :+

[..]

Done
De dag dat deka een T-max koopt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144588731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

De dag dat deka een T-max koopt.
_O-

ik moest wel effe google raadplegen, na het gezien te hebben wist ik waarom :')
pi_144588736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen kinderen aan het werpen :Y kunnen ze straks allemaal mooi voor mijn pensioen betalen _O-
Nadat je eerst de kinderbijslag voor ze mag betalen :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:53:31 #274
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144588790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:51 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nadat je eerst de kinderbijslag voor ze mag betalen :+
Ik zie dat als een investement.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144591255

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppp
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:15:39 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144591764
Sobiso de dag dat deka een Yamaha koopt.....
pi_144591947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Dekatria het volgende:
MAG houdt een enquete ditdat w/
geen naked als categorie dit dat :{
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:37:54 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144592613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Dekatria het volgende:
Bij dat tapen ging ik stuk _O- prachtig, ja.
HAHAHAHA

Die milkshake dan _O_ _O-
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:56:57 #281
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144592809
en zo fake als fuck volgens mij.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144592862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
en zo fake als fuck volgens mij.
Zou niet weten waarom. Ja, je doet gekke dingen op camera die je anders misschien niet zou doen. Maar fake?
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:03:20 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144593012
Fake of niet, het issue wat er wordt aangekaart is prima. Teveel horken die denken dat het stoplicht een stortplek is.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:15:32 #284
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144593390
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:58 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom. Ja, je doet gekke dingen op camera die je anders misschien niet zou doen. Maar fake?
Die laatste bij de McD zag er zo perfect gescript uit.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144593884
"Bij het ongeluk ter hoogte van het Shell-tankstation Selnisse kwamen de twee personen om het leven. Het ging om een automobilist en een motorrijder. Eén van die twee was dus brandweerman, zo heeft de Veiligheidsregio rond 16.10 uur bekend gemaakt."


http://www.hvzeeland.nl/n(...)ndweerman-omgekomen/

Was er al bang voor toen ik die motor zag liggen.. ;(
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:15:19 #286
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144595439
Alweer........ rip
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_144595456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Dekatria het volgende:
MAG houdt een enquete ditdat w/
ingevuld :) mijn volgende bike zal een Harley-Davidson allroad worden
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:50:42 #288
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144597060
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ingevuld :) mijn volgende bike zal een Harley-Davidson allroad worden
Naja, na je Yamaha zal zo'n HD nog best meevallen!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144597224
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Naja, na je Yamaha zal zo'n HD nog best meevallen!
ja daarom
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:47:56 #290
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144599824
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ingevuld :) mijn volgende bike zal een Harley-Davidson allroad worden
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 16 september 2014 @ 21:19:10 #291
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_144601381
rotax 500 blokje dacht ik, best leuke dingen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144639549
Niemand wil meer achter mij rijden, er komen te veel knallen en vlammen uit :{
I are Baboon
  donderdag 18 september 2014 @ 00:08:15 #293
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144646295
God wat zijn doe 1000cc sportmotoren allemaal langzaam zeg -O-
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144647072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef pindaplukker het volgende:
Niemand wil meer achter mij rijden, er komen te veel knallen en vlammen uit :{
Staat je motor nog wel optijd??
  donderdag 18 september 2014 @ 07:50:58 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144649559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef pindaplukker het volgende:
Niemand wil meer achter mij rijden, er komen te veel knallen en vlammen uit :{
Open uitlaat?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 18 september 2014 @ 07:52:13 #296
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_144649566
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef stinkie het volgende:
God wat zijn doe 1000cc sportmotoren allemaal langzaam zeg -O-
Beginnersdingen zijn het :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_144649980
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Open uitlaat?
yep, maar moto is wel afgesteld op deze uitlaten. Dus het zou eigenlijk niet mogen.
Schrik zelf nog wel eens helemaal de pleuris van de knallen die er uit komen.

Beetje het zelfde idee als dat killswitch knal truukje als je carburateurs heb.
I are Baboon
pi_144654778
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef stinkie het volgende:
God wat zijn doe 1000cc sportmotoren allemaal langzaam zeg -O-
It's more fun to ride a slow bike fast, than a fast bike slow.

Heb ik van horen zeggen. Maar ik haal er toch verdomd veel plezier uit door mijn motor elke keer het rood in te jagen. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144654882
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef pindaplukker het volgende:
Niemand wil meer achter mij rijden, er komen te veel knallen en vlammen uit :{
had ik ook toen ik de achterhoek rit zonder kikkers reed
pi_144655251
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

had ik ook toen ik de achterhoek rit zonder kikkers reed
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_144655317
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef mstx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kun je daar wel mee sturen :D ? Het lijkt alsof het voorwiel de kisten (?) nu al raakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')