abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 september 2014 @ 21:48:44 #1
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144184118



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroļden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144184201
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:47 schreef rumiii het volgende:

[..]

Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren. Voordat ik je adviezen opvolg zou ik willen weten waar je deze adviezen op baseert. Bedoel je daarnaast dat ik de kcals van brood noten en fruit moet vervangen voor kcals van een goede bron (normale maaltijd) Wat is een normale maaltijd en waarom zijn brood noten en fruit en geen goede bronnen van kcals?

Als ik alles goed begrijp zou de rekensom hetzelfde blijven met n totaal van (ong) 2100 kcal. Heeft een verandering van de samenstelling van deze 2100 kcal een significante (positieve) invloed op vetverbranding?

Alvast bedankt
Er is niks mis met brood, fruit, noten, en zelfs snickers.
pi_144184220
boyka gruwelijke squat
  donderdag 4 september 2014 @ 22:05:23 #4
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144184834
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:47 schreef rumiii het volgende:

[..]

Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren. Voordat ik je adviezen opvolg zou ik willen weten waar je deze adviezen op baseert. Bedoel je daarnaast dat ik de kcals van brood noten en fruit moet vervangen voor kcals van een goede bron (normale maaltijd) Wat is een normale maaltijd en waarom zijn brood noten en fruit en geen goede bronnen van kcals?

Als ik alles goed begrijp zou de rekensom hetzelfde blijven met n totaal van (ong) 2100 kcal. Heeft een verandering van de samenstelling van deze 2100 kcal een significante (positieve) invloed op vetverbranding?

Alvast bedankt
De maaltijden die jij uitkiest zijn veelal kleinere porties of maaltijdvervangers. Weet niet of je vegetarisch bent, maar al je eiwitten komen uit eieren+melkproducten(melk, kwark en whey).

De kleinere porties zijn minder verzadigend en is een nogal saai dieet als ik dit zo zie. Zou er zelf weing van kunnen genieten om LIF terminologie te gebruiken :P

Een volledige maaltijd verzadigd dus meer en kan je meer mee variėren gezien je eiwitten uit vlees,vis,eieren of melkproducten kan halen en het goed te combineren is met groente en koolhydraat bronnen. Neem een paar maaltijden als voorbeeld en breid deze uit met favorieten
Bijvoorbeeld:
Ontbijt: Havermout met fruit/noten/kaneel, omelet met groente/shirred eggs of fisherman eggs, (griekse) yoghurt/kwark met fruit/noten/stroopwafel etc.

Diner: ...... etc.

Op deze manier pak ik het meestal aan en vind ik prettig werken. Zo heb je een paar gerechten waar veel mee te variėren valt plus het feit dat je eiwitten/groenten allemaal tegelijk binnenkrijgt i.p.v. te splitsen in tussendoortjes. Een quiche is hier ook nog een mooi voorbeeld van wat ik binnenkort een keer wil maken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144184941
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:51 schreef rumiii het volgende:
boyka gruwelijke squat
Thanks mane.
If not now, then when.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:16:08 #6
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144185326
Net mijn laatste hardlooptraining erop zitten voor de Strongmanrun @12km in een uur. Wordt afzien om 21km met 33 obstakels uit te lopen.

Vervolgens weer puur richten op powerliften+oly lifts+bulk=nieuwe PR's. Trainen zal weer een stuk consequenter worden door meer structuur. Gym is namelijk weer tussen de middag open+studie begint weer. Laatste maanden weinig vaste trainingsdagen gehad door werk in de horeca wat meestal 's avond was en een sportschool welke in de avond juist geopend is....
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:16:46 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144185358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Thanks mane.
Topic name al gezien? :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144185573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Topic name al gezien? :D
Whahaha, nice. :D

Nog een beetje gespeeld met die gewichthef tips die je gekregen had?
If not now, then when.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:25:41 #9
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144185779
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Whahaha, nice. :D

Nog een beetje gespeeld met die gewichthef tips die je gekregen had?
Yea, snatch is aanzienlijk verbeterd. Alleen met de clean zit ik nu te kloten dankzij de veranderde catch positie. Moet de schouders nog flink stretchen voor het 'comfortabel' is om ze zover naar buiten(externe rotatie) te brengen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144186115
Nav Yuri z'n filmpjes vandaag eens sumo DL gedaan en het ging makkelijker van de grond af dan met de conventionele. En dat was precies mijn zwakke punt.
Overstappen of juist m'n zwakke punt aanpakken? hmm
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 4 september 2014 @ 22:40:18 #11
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144186353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:33 schreef Beach het volgende:
Nav Yuri z'n filmpjes vandaag eens sumo DL gedaan en het ging makkelijker van de grond af dan met de conventionele. En dat was precies mijn zwakke punt.
Overstappen of juist m'n zwakke punt aanpakken? hmm
Wait wot?!? Sumo deadlift die makkelijker van de grond gaat? Was dat met hetzelfde gewicht, want een normaal sticking point bij de sumo is vanaf de grond. Dit is mechanisch gezien het zwakke punt. Zodra een sumo deadlift van de grond afkomt finish je hem ook in 99% van de tijd.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144186911
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:40 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wait wot?!? Sumo deadlift die makkelijker van de grond gaat? Was dat met hetzelfde gewicht, want een normaal sticking point bij de sumo is vanaf de grond. Dit is mechanisch gezien het zwakke punt. Zodra een sumo deadlift van de grond afkomt finish je hem ook in 99% van de tijd.
Ja ik vond het makkelijker gaan :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 4 september 2014 @ 23:11:22 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144187316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:57 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja ik vond het makkelijker gaan :)
Hoe was de stance breedte? Relatief small of wijd, want een smaller stance is makkelijker van de grond te tillen alleen meer struggles voor het uitlocken van een gewicht. Merk zelf altijd dat de bar langzaam van de grond komt. Zodra het van de grond afkomt bouw je alleen maar meer snelheid op.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144187501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Yea, snatch is aanzienlijk verbeterd. Alleen met de clean zit ik nu te kloten dankzij de veranderde catch positie. Moet de schouders nog flink stretchen voor het 'comfortabel' is om ze zover naar buiten(externe rotatie) te brengen.
Goed bezig man! Ja, hij zei dat je 3x per dag moet stretchen lol.
If not now, then when.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:19:04 #15
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144187601
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed bezig man! Ja, hij zei dat je 3x per dag moet stretchen lol.
I know, op zijn minst 3 į 4 keer in de week. Voor sneller resultaat geldt vaker stretchen (dan is 3x per dag een goede richtlijn).
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144187692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:11 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hoe was de stance breedte? Relatief small of wijd, want een smaller stance is makkelijker van de grond te tillen alleen meer struggles voor het uitlocken van een gewicht. Merk zelf altijd dat de bar langzaam van de grond komt. Zodra het van de grond afkomt bouw je alleen maar meer snelheid op.
Relatief smal denk ik. Ik kon niet wijder aangezien daar een opgevouwen matje x2 lag om de vloer te beschermen.
Wijder dan de ringen maar niet tegen de schijven aan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_144187761
Lekker Yuri, mooi einde.
Volgende week kan ik adidas power perfects 2 ophalen voor 65 eu.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:25:43 #18
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144187835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:23 schreef Nuggets het volgende:
Lekker Yuri, mooi einde.
Volgende week kan ik adidas power perfects 2 ophalen voor 65 eu.
Nice, waar haal je ze weg dan (tweede hands)? Had ze zelf voor ¤130.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144188073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

I know, op zijn minst 3 į 4 keer in de week. Voor sneller resultaat geldt vaker stretchen (dan is 3x per dag een goede richtlijn).
Komt wel man. Sowieso zie ik je over een jaartje zieke getallen gewichtheffen. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:23 schreef Nuggets het volgende:
Lekker Yuri, mooi einde.
Volgende week kan ik adidas power perfects 2 ophalen voor 65 eu.
Thanks.
If not now, then when.
pi_144188143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Nice, waar haal je ze weg dan (tweede hands)? Had ze zelf voor ¤130.
Marktplaats :o
1x gepast

Ben erg benieuwd, alleen nog op all stars gesquat
pi_144191924
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef Nuggets het volgende:

[..]
Ben erg benieuwd, alleen nog op all stars gesquat
Die gebruik ik zelf ook, bevalt me erg goed. :)
pi_144193127
Tijdje geleden via marktplaats deze gekocht met de mededeling dat ze samen 30kg waren met zandvulling.



Er eigenlijk niet meer zo bij stil gestaan... gister ze met soort van breker zand gevuld en kom niet verder dan 5kg per stuk. Zit er aan te denken om ze met beton te vullen... Zand is indicatief 1500kg/m3 waar beton 2500kg/m3 gaat. Snelle rekenaar komt uit op een kilo of 8...

Eigenlijk nog niet de moeite... Iemand nog een tip? Zit inmiddels naar losse dumbell halterstangen te kijken maar vind het ergens zonde om deze niet te gebruiken
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:42:22 #23
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144193153
:') _O-

Ga naar de Perry of kijk op fitness-seller ofzo
Deathlift or Die.
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:50:59 #24
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144193240
Wtf is dat _O- _O- _O-
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:17:19 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144193618
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:40 schreef TazDevl het volgende:
Tijdje geleden via marktplaats deze gekocht met de mededeling dat ze samen 30kg waren met zandvulling.

[ afbeelding ]

Er eigenlijk niet meer zo bij stil gestaan... gister ze met soort van breker zand gevuld en kom niet verder dan 5kg per stuk. Zit er aan te denken om ze met beton te vullen... Zand is indicatief 1500kg/m3 waar beton 2500kg/m3 gaat. Snelle rekenaar komt uit op een kilo of 8...

Eigenlijk nog niet de moeite... Iemand nog een tip? Zit inmiddels naar losse dumbell halterstangen te kijken maar vind het ergens zonde om deze niet te gebruiken
Beton wordt warm als het droogt, dat flesje ziet er niet uit alsof het dat kan hebben.

Tevens: wtf voor een fles is dat nou weer? :')
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:23:13 #26
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144193703
Gwn Ff met gietijzer
Deathlift or Die.
pi_144193853
Thanks voor de top reacties :)

Gewoon gietijzer it will be
pi_144194743
Misschien een beetje offtopic maar kwam laatste onderstaand gast op Youtube tegen en wilde eens weten wat voor rol hij nu in die hele BB wereld speelde en met hem meer van die geweldige brede gasten die je op YT vaak geweldig ziet zijn.


pi_144194979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:40 schreef TazDevl het volgende:
Tijdje geleden via marktplaats deze gekocht met de mededeling dat ze samen 30kg waren met zandvulling.

[ afbeelding ]

Er eigenlijk niet meer zo bij stil gestaan... gister ze met soort van breker zand gevuld en kom niet verder dan 5kg per stuk. Zit er aan te denken om ze met beton te vullen... Zand is indicatief 1500kg/m3 waar beton 2500kg/m3 gaat. Snelle rekenaar komt uit op een kilo of 8...

Eigenlijk nog niet de moeite... Iemand nog een tip? Zit inmiddels naar losse dumbell halterstangen te kijken maar vind het ergens zonde om deze niet te gebruiken
Waarom, waarom zou je zoiets kopen via Marktplaats?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:27:51 #30
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144195125
Heeft er iemand nog een goed programma dat vooral gericht is op olympische lifts? Of kan ik daarvoor gewoon een ander powerliftprogramma nemen?
pi_144195701
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heeft er iemand nog een goed programma dat vooral gericht is op olympische lifts? Of kan ik daarvoor gewoon een ander powerliftprogramma nemen?
Ik zou met name wel eens goed aangeleerd willen krijgen hoe je olympische lifts goed uitvoerd.
Ik vind het lastig om mezelf aan te leren.
Sommige Crossfit centers hebben hier wel trainingen voor, maar ik ken geen alternatieven.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:56:15 #32
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144195856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik zou met name wel eens goed aangeleerd willen krijgen hoe je olympische lifts goed uitvoerd.
Ik vind het lastig om mezelf aan te leren.
Sommige Crossfit centers hebben hier wel trainingen voor, maar ik ken geen alternatieven.
Dat is best te doen, veel filmpjes en guides op internet bekijken en langzaam opbouwen. Het gaat wel veel tijd kosten, dat is niet zoals DL/BP/SQ dat je binnen een paar keer redelijk onder de knie hebt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:30:38 #33
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144196771
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Misschien een beetje offtopic maar kwam laatste onderstaand gast op Youtube tegen en wilde eens weten wat voor rol hij nu in die hele BB wereld speelde en met hem meer van die geweldige brede gasten die je op YT vaak geweldig ziet zijn.


vooral hoe je er uit komt te zien als je maar genoeg steroids gebruikt :D
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_144197429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heeft er iemand nog een goed programma dat vooral gericht is op olympische lifts? Of kan ik daarvoor gewoon een ander powerliftprogramma nemen?
Dan John heeft wel een paar goede programma's ;) (Hey Snakey)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:02:06 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144197700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heeft er iemand nog een goed programma dat vooral gericht is op olympische lifts? Of kan ik daarvoor gewoon een ander powerliftprogramma nemen?
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:

[..]

Dan John heeft wel een paar goede programma's ;) (Hey Snakey)
Yep. http://danjohn.net/beginners/
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:39:55 #36
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144200902
quote:
Thanks bra, ziet er goed uit. Kort, maar krachtig.
pi_144211201
Boyka :P Kijk nu je PR pas, epic :D ook hoe je die bar gewoon laat donderen _O-
pi_144214902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet deze PR met jullie delen, want ikzelf vind hem geniaal. :D Vandaag was het #32, week 1 van Sheiko, wat betekent dat ik 100-105% van mijn 1RM's (140 kg squat twee maanden terug) moest liften. Ik verwachtte niet dat het zo goed zou gaan als dat het ging, voornamelijk doordat ik vannacht mega slecht geslapen heb, mij vanmorgen wat 'ziekjes' voelde en uiteraard de switch van mijn 'epische' zomerritme naar het "De 9-5 Leef" ritme. Na vanmiddag gegeten te hebben voelde ik mij beter en uiteraard zijn er geen fucking excuses! Ik had uberhaupt niet verwacht dat het zo goed zou gaan gezien de afgelopen weken de squat tijdens de trainingen zwaar aanvoelde. Op aanraden van mijn maatje/trainingspartner/mentor 142,5 kg gedaan zodat ik toch een 2,5 kg PR had. Die vloog. Toen voor de 150 kg gegaan en zie hier het resultaat (ik wist niet dat ik gefilmd werd, ik film nooit mijn max. pogingen, en vergeet niet het geluid aan te zetten :D ):


Door de euforie verloor ik de focus met het racken.

De 155 kg zat er ook wel in imo. Over drie weken eens kijken of ik die 160 kg crush. Dat zou +20 kg in drie maanden betekenen, op/net onder onderhoud etende, maar dat zien we dan wel. Tot zover lig ik op schema om mijn doelen voor eind dit jaar te bereiken.
Awesome 8-) ! Die gozer op het eind raakte bijna z'n tenen kwijt :')

Zullen we ruilen van gym?
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:28:51 #40
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144215285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:30 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

vooral hoe je er uit komt te zien als je maar genoeg steroids gebruikt :D
Alleen tuna steak en noodles man.
Deathlift or Die.
pi_144217791
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik zou met name wel eens goed aangeleerd willen krijgen hoe je olympische lifts goed uitvoerd.
Ik vind het lastig om mezelf aan te leren.
Sommige Crossfit centers hebben hier wel trainingen voor, maar ik ken geen alternatieven.
Ik weet niet precies waar je woont, maar mocht het in het Noorden zijn dan is dit misschien wat: http://www.milo-assen.nl/

Heb goede verhalen gehoord over een seminar van hun.
pi_144221657
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Boyka :P Kijk nu je PR pas, epic :D ook hoe je die bar gewoon laat donderen _O-
Whehe, thanks.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Awesome 8-) ! Die gozer op het eind raakte bijna z'n tenen kwijt :')

Zullen we ruilen van gym?
Valt wel mee hoor. Zit nog genoeg ruimte tussen, anders laat ik hem niet vallen hé. O-)

Nee, blijf jij maar lekker in Maastricht squatten.
If not now, then when.
pi_144231791
:D Cut gaat weer lekker, ik kan voor 't eerst mijn triceps duidelijk zien _O- :P Zit nu op 70.8KG en 3 weken geleden begonnen op 74.0, gaat lekker dus :)

Kracht gaat ook weer ietsjes vooruit, zit weer bijna met alles op m'n max.
  zaterdag 6 september 2014 @ 09:22:05 #44
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144231852
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:15 schreef BredeBroeder het volgende:
:D Cut gaat weer lekker, ik kan voor 't eerst mijn triceps duidelijk zien _O- :P Zit nu op 70.8KG en 3 weken geleden begonnen op 74.0, gaat lekker dus :)

Kracht gaat ook weer ietsjes vooruit, zit weer bijna met alles op m'n max.
Hoe lang ben je?
pi_144231926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
1.73 ;(
pi_144233718
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Whehe, thanks.

[..]

Valt wel mee hoor. Zit nog genoeg ruimte tussen, anders laat ik hem niet vallen hé. O-)

Nee, blijf jij maar lekker in Maastricht squatten.
goeie form
pi_144236668
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whehe, thanks.
Is dat in Amsterdam Uni? Ziet er goed uit, grats voor je PR! Ging de vorm (rug) alleen niet een klein beetje naar de klote?
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:01:01 #48
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144237443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Is dat in Amsterdam Uni? Ziet er goed uit, grats voor je PR! Ging de vorm (rug) alleen niet een klein beetje naar de klote?
Jij hebt altijd perfect form bij PR's ?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144237488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:30 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

1.73 ;(
Manlet gespot.
pi_144237671
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Manlet gespot.
Ik ben kind dus fuck jou
pi_144238386
Als kind moet je permabulk doen man, gewoon 3-4 jaar lang surplus van 300-500 oid. Maak je sicke gains met al die puberteit testosteron.
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:41:58 #52
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144238431
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als kind moet je permabulk doen man, gewoon 3-4 jaar lang surplus van 300-500 oid. Maak je sicke gains met al die puberteit testosteron.
hij wilt abs showen @ the speeltuin voor de "chickies"
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:48:36 #53
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144238569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:28 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Alleen tuna steak en noodles man.
En Hyphy Mud _O-
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_144239470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Jij hebt altijd perfect form bij PR's ?
Ik heb nooit een perfecte form, waarom vraag je dat?
pi_144242100
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:10 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik ben kind dus fuck jou
inb4 roidrage. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144258195
Jongens, ik houd voor mijn master Journalistiek een blog bij. Ik kreeg de opdracht om over mijn passie te bloggen, en dat kon natuurlijk niet anders dan krachttraining zijn ;)

Specifiek gaat het over powerliften, mijn laatste post gaat bijvoorbeeld over The Ant (Richard Hawthorne). En ook een post met mijn favoriete fitness channels (Ellitott Hulse, Michael Kory en Candito). Misschien leuk om te lezen, en als je feedback hebt hoor ik 't graag via pm. En reacties plaatsen op de blog zelf is natuurlijk van harte welkom ;)

En... a.s. woensdag ga ik RaymondK interviewen voor de blog!

Weet niet zeker of ik link mag plaatsen.. Maar: http://powerliften.wordpress.com
  zondag 7 september 2014 @ 07:46:32 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144264488
Voorlopig even buitenspel. Ruggenwervels gekneusd en 15 hechtingen in mn hoofd :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144264522
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 07:46 schreef Dven het volgende:
Voorlopig even buitenspel. Ruggenwervels gekneusd en 15 hechtingen in mn hoofd :'(
Tering zeg. Wat is er gebeurd?
  zondag 7 september 2014 @ 07:57:24 #59
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144264526
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 07:46 schreef Dven het volgende:
Voorlopig even buitenspel. Ruggenwervels gekneusd en 15 hechtingen in mn hoofd :'(
Ruzie met de vriendin gehad? :o
  zondag 7 september 2014 @ 08:14:30 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144264583
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 7 september 2014 @ 08:16:15 #61
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144264588
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy fuck brah, dat wordt een mooi litteken. Veel beterschap. ^O^
  zondag 7 september 2014 @ 08:28:07 #62
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144264632
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zieke shit, sterkte
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 7 september 2014 @ 08:46:57 #63
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144264699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:39 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Jongens, ik houd voor mijn master Journalistiek een blog bij. Ik kreeg de opdracht om over mijn passie te bloggen, en dat kon natuurlijk niet anders dan krachttraining zijn ;)

Specifiek gaat het over powerliften, mijn laatste post gaat bijvoorbeeld over The Ant (Richard Hawthorne). En ook een post met mijn favoriete fitness channels (Ellitott Hulse, Michael Kory en Candito). Misschien leuk om te lezen, en als je feedback hebt hoor ik 't graag via pm. En reacties plaatsen op de blog zelf is natuurlijk van harte welkom ;)

En... a.s. woensdag ga ik RaymondK interviewen voor de blog!

Weet niet zeker of ik link mag plaatsen.. Maar: http://powerliften.wordpress.com
Tot woensdag chief :D lache

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 07-09-2014 08:56:40 ]
  zondag 7 september 2014 @ 08:48:26 #64
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144264706
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn :o
Gleed je uit of zo bij de rand?Sterkte man

Gaat die drain onder je huid? Of nog dieper? :X

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 07-09-2014 08:53:38 ]
pi_144265537


[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2014 10:52:06 ]
  zondag 7 september 2014 @ 11:35:27 #66
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_144266700
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig kapsel :')
Damn wat een jaap, beterschap.
  zondag 7 september 2014 @ 11:46:43 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144266894
Gast had je geen helm op?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 7 september 2014 @ 11:51:42 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144266991
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 11:46 schreef fathank het volgende:
Gast had je geen helm op?
Was niet aan het klimmen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144267680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Is dat in Amsterdam Uni? Ziet er goed uit, grats voor je PR! Ging de vorm (rug) alleen niet een klein beetje naar de klote?
Yeah. Thanks, en klopt idd, mja, niet zo heel erg zoals ik dat eerder in dit of vorig topic al aangaf.
If not now, then when.
pi_144267697
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the fuck! Beter scheer je de rest van je haren gelijk weg.

Succes met de recovery man.
If not now, then when.
pi_144268386
Van een berg gevallen? Wat hoe
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 7 september 2014 @ 12:57:33 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144268545
quote:
9s.gif Op zondag 7 september 2014 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

What the fuck! Beter scheer je de rest van je haren gelijk weg.

Succes met de recovery man.
Dat ga ik sowieso doen maar eerst maar even herstellen voor ik met tondeuses in de weer ga
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 7 september 2014 @ 12:59:22 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144268597
quote:
15s.gif Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef Beach het volgende:
Van een berg gevallen? Wat hoe
Liep na het stappen naar huis. Waarschijnlijk gestruikeld ofzo en tien meter naar beneden gevallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144268802
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 12:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Liep na het stappen naar huis. Waarschijnlijk gestruikeld ofzo en tien meter naar beneden gevallen.
Dan heb je denk ik geluk gehad nog.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_144269695
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
holy shit man, ziet er niet goed uit! Sterkte!

Ps; na een keer pre-workout te hebben probeerd maar wat gehaald bij B&F :P
  zondag 7 september 2014 @ 13:38:03 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144269708
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 12:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Liep na het stappen naar huis. Waarschijnlijk gestruikeld ofzo en tien meter naar beneden gevallen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144269773
Gisteren voor het eerst naar een PL meet geweest. Was erg dope.
If not now, then when.
  zondag 7 september 2014 @ 13:40:47 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144269775
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 13:38 schreef fathank het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 7 september 2014 @ 13:48:11 #79
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144269989
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren voor het eerst naar een PL meet geweest. Was erg dope.
Wie wat waar?

Was toch laatste NK kwalificatie gister?
Nog meegedaan? ^O^
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144270058
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Wie wat waar?

Was toch laatste NK kwalificatie gister?
Nog meegedaan? ^O^
Tilburg.

Klopt ja. Zelf niet meegedaan, drie maatjes van mij wel. Ik doe volgend jaar misschien een keer mee, wanneer ik sterk ben.

Zin in december. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-09-2014 13:57:30 ]
If not now, then when.
pi_144270132
Er zit veel concurrentie in de -105. Duurt nog wel een tijdje voordat ik competitief ben. Lijkt mij wel dope om als een onbekende sterke dude een meet te knallen. ;)
If not now, then when.
  zondag 7 september 2014 @ 14:04:37 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144270516
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zit veel concurrentie in de -105. Duurt nog wel een tijdje voordat ik competitief ben. Lijkt mij wel dope om als een onbekende sterke dude een meet te knallen. ;)
Uit nieuwsgierigheid: wat voor stats hebben die mannen nou gemiddeld?
  zondag 7 september 2014 @ 14:08:14 #83
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144270639
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man :o , geen blijvende schade?
pi_144270681
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid: wat voor stats hebben die mannen nou gemiddeld?
Verschilt heel erg per gewichtsklasse en meet, dus je kan niet echt een gemiddelde aangeven, maar hier zijn de records: http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm (klik rechtsonderin op HEREN RAW PL). Ik wil dus in de 105 kg gaan competen.
If not now, then when.
pi_144270827
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per gewichtsklasse en meet, dus je kan niet echt een gemiddelde aangeven, maar hier zijn de records: http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm (klik rechtsonderin op HEREN RAW PL). Ik wil dus in de 105 kg gaan competen.
Best maf hoe het BP record opeens omhoog schiet van 153kg @ 83kg naar 190kg @ 93kg. En hoe het squat record @ 93kg hoger is dan het record @ 105kg. :o

Zie nu dat die squat records van dezelfde gast zijn. Sterker en lichter, nice.
  zondag 7 september 2014 @ 14:17:37 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144270944
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per gewichtsklasse en meet, dus je kan niet echt een gemiddelde aangeven, maar hier zijn de records: http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm (klik rechtsonderin op HEREN RAW PL). Ik wil dus in de 105 kg gaan competen.
Zodra ik in NL ben en er is een meet ga ik ook eens kijken. Buiten dat het me leuk lijkt wat meer in die wereld te komen lijkt het me ook wel motiverend.
pi_144270947
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Best maf hoe het BP record opeens omhoog schiet van 153kg @ 83kg naar 190kg @ 93kg. En hoe het squat record @ 93kg hoger is dan het record @ 105kg. :o

Zie nu dat die squat records van dezelfde gast zijn. Sterker en lichter, nice.
Ja, sommige mensen zijn monsters op bepaalde lifts.
If not now, then when.
pi_144271106
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 14:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zodra ik in NL ben en er is een meet ga ik ook eens kijken. Buiten dat het me leuk lijkt wat meer in die wereld te komen lijkt het me ook wel motiverend.
In december is de NK RAW die samen met de Flex Cup wordt gehouden. Dat wordt fucking groots. _O_
If not now, then when.
  zondag 7 september 2014 @ 15:06:17 #89
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144272514
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ps; na een keer pre-workout te hebben probeerd maar wat gehaald bij B&F :P
He-le-maal van god los

:D :+
  zondag 7 september 2014 @ 15:08:46 #90
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144272599
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per gewichtsklasse en meet, dus je kan niet echt een gemiddelde aangeven, maar hier zijn de records: http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm (klik rechtsonderin op HEREN RAW PL). Ik wil dus in de 105 kg gaan competen.
Kniebuigen = squat?
pi_144272772
quote:
5s.gif Op zondag 7 september 2014 15:08 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Kniebuigen = squat?
Yep
pi_144273060
quote:
12s.gif Op zondag 7 september 2014 15:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

He-le-maal van god los

:D :+
zeg dat ja :o
  zondag 7 september 2014 @ 15:30:53 #93
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144273344
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 15:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

zeg dat ja :o
Die underscript onder je berichten _O_ LOL

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-09-2014 15:46:51 ]
  zondag 7 september 2014 @ 17:28:37 #94
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144277178
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tilburg.

Klopt ja. Zelf niet meegedaan, drie maatjes van mij wel. Ik doe volgend jaar misschien een keer mee, wanneer ik sterk ben.

Zin in december. *O*
Oh shit, Yuri goes to the darkside!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 7 september 2014 @ 19:42:43 #95
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144281934
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Van een berg gevallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus man.. echt heel sick om te zien. Beterschap.
Deathlift or Die.
  zondag 7 september 2014 @ 20:06:02 #96
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144283467
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de laptop staat nog een recentere ergere :X

Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144284590
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de laptop staat nog een recentere ergere :X

Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele goede vooruitgang! Keep up the good work. Die onderkin is volgend jaar gewoon weg.
  zondag 7 september 2014 @ 21:28:58 #98
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_144289991
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de laptop staat nog een recentere ergere :X

Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144300601
Wellicht iets om in de OP te zetten

Amerikaanse bodybuilding tijdschriften bestellen is leuk!
Niet alleen zijn de magazines 2 tot 3x zo dik, maar zijn de artikelen veel interessanter in Amerikaanse tijdschriften.
Ook zijn de advertenties veel grappiger om te lezen en zijn erg agressief.
Maar hoe kom je bijvoorbeeld aan de Muscle Development :?

Wat zijn de verschillende mogelijkheden:


1) Zelf bijvoorbeeld het geliefde "Muscle development" bestellen.
Je hebt hiervoor vaak een creditcard nodig, of zoals bij MD met Paypal!
Dit is de bestel link: http://www.musculardevelo(...).html?layout=default
Kosten zijn een kleine 80 dollar (+/- 61 euro)

2) Kopen in de Winkel.
Dit is erg duur, denk aan ¤10 a 20 per stuk, en is zover ik weet Alleen in Amsterdam in de American bookstore verkrijgbaar.

3) Hier een abonnement nemen en teveel betalen. Maar dan wel teveel betalen met iDEAL.
Je mist dan alle voordelen van zelf een abbo, noals gratis samples (whey/preworkout) die vaak bij een eigen abonnement van de US bladen zitten. De prijs 99,95 euro voor een jaar.
Bestellen kan hier: http://www.tijdschriftenz(...)ment-abonnement.html

4)Stelen op de sportschool, sommige gyms liggen 3 jaar oude exemplaren waar niemand op let.



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 01:21:37 ]
  maandag 8 september 2014 @ 06:03:08 #100
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144302479
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de laptop staat nog een recentere ergere :X

Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
  maandag 8 september 2014 @ 09:47:24 #101
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144304187
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de laptop staat nog een recentere ergere :X

Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top man! :) Wat doe je nu? Bulk/cut?
Deathlift or Die.
  maandag 8 september 2014 @ 10:07:50 #102
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144304567
Weer tijdje cutten, maar wel langzaam. Heel klein deficit met eten en de rest uit training halen. Meer recomp ook want op trainingsdagen eet ik wel wat meer.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144304741
Goede aanbieding op een nieuw product:

http://www.bodyenfitshop.(...)rotein%2Bintroductie
Geen referral hier.
pi_144307424
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de laptop staat nog een recentere ergere :X

Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, goed bezig!
If not now, then when.
  maandag 8 september 2014 @ 12:17:44 #105
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144307656
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Goede aanbieding op een nieuw product:

http://www.bodyenfitshop.(...)rotein%2Bintroductie
Zag het ook al, waarom is deze protein zo goedkoop?
Deathlift or Die.
pi_144307701
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zag het ook al, waarom is deze protein zo goedkoop?
Nieuw product, zullen wel reviews willen vergaren en dan de prijs naar een normaal niveau brengen.
Geen referral hier.
pi_144308292
Jammer dat het niet zonder smaakje te krijgen is.
  maandag 8 september 2014 @ 12:49:00 #108
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144308603
Ben al drie dagen kotsmisselijk, vanmorgen toch maar gaan sporten (leg day :'( ) en alle oefeningen zonder moeite gedaan, daar waar ik sommige voorheen op m'n tandvlees moest doen. Wtf?
  maandag 8 september 2014 @ 12:55:21 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144308822
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben al drie dagen kotsmisselijk, vanmorgen toch maar gaan sporten (leg day :'( ) en alle oefeningen zonder moeite gedaan, daar waar ik sommige voorheen op m'n tandvlees moest doen. Wtf?
Whehe, volgens mij heeft dat met verwachtingspatroon te maken.
  maandag 8 september 2014 @ 13:42:10 #110
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144310082
Every day is leg day
WFPB!
pi_144313980
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Nieuw product, zullen wel reviews willen vergaren en dan de prijs naar een normaal niveau brengen.
Caseine gehalte wil weten. :(
  maandag 8 september 2014 @ 15:43:31 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144314175
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Caseine gehalte wil weten. :(
Soja eiwit isolaat, melk eiwit concentraat (80% caseine, 20% wei proteļne), whey concentraat, calcium caseinaat, tarwe eiwit, whey isolaat, fructose, smaakaroma, zetmeel, xantaangum, cellulose, sucralose, acesulfaam K.
pi_144314369
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Soja eiwit isolaat, melk eiwit concentraat (80% caseine, 20% wei proteļne), whey concentraat, calcium caseinaat, tarwe eiwit, whey isolaat, fructose, smaakaroma, zetmeel, xantaangum, cellulose, sucralose, acesulfaam K.
Ja, maar de hoeveelheid per ingredient. Kan net zo goed 99g soja en 1g melk zijn bv. Veel blends op die site waar ik geen hout van maak.
  maandag 8 september 2014 @ 15:57:11 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144314683
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:48 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Ja, maar de hoeveelheid per ingredient. Kan net zo goed 99g soja en 1g melk zijn bv. Veel blends op die site waar ik geen hout van maak.
Ik denk dat als je gewoon whey of cassein koopt je niks slechter af bent dan met zo'n 6 eiwitten in een pot.
  † In Memoriam † maandag 8 september 2014 @ 16:10:13 #115
230491 Zith
pls tip
pi_144315191
Iemand gezegend met lange femurs en die low-bar squat? Hoe ga je om met deze handicap? ;(

EDIT:

Normaal deed ik altijd squats en good mornings tegelijk maar met mijn huidige KGs lukt dat niet meer.

Ter indicatie, de framelengte van mijn backpacks zijn maat 'S' terwijl ik 1.83m ben.

[ Bericht 19% gewijzigd door Zith op 08-09-2014 16:19:05 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_144315766
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat als je gewoon whey of cassein koopt je niks slechter af bent dan met zo'n 6 eiwitten in een pot.
Op zich eens, al ben ik (net als jij) wel meer een voorstander van casseine dan van whey. Maar kort door de bocht: 20 euro voor 2kg is een prima prijs. Ik zou het doen als ik een nieuwe pot nodig had (heb nog >100 van die zakjes liggen :') )
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 8 september 2014 @ 16:26:16 #117
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144315798
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Op zich eens, al ben ik (net als jij) wel meer een voorstander van casseine dan van whey. Maar kort door de bocht: 20 euro voor 2kg is een prima prijs. Ik zou het doen als ik een nieuwe pot nodig had (heb nog >100 van die zakjes liggen :') )
Sure, het is een goede prijs.
  maandag 8 september 2014 @ 16:27:13 #118
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144315830
Debiel goedkoop en er zit genoeg (iso)leucine in, in ieder geval :+ Waarom het verder per se 6 verschillende soorten eiwit moeten zijn, geen idee. En minder lekkere smaakjes -O-
WFPB!
  maandag 8 september 2014 @ 16:30:45 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144315975
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef Zith het volgende:
Iemand gezegend met lange femurs en die low-bar squat? Hoe ga je om met deze handicap? ;(

EDIT:

Normaal deed ik altijd squats en good mornings tegelijk maar met mijn huidige KGs lukt dat niet meer.

Ter indicatie, de framelengte van mijn backpacks zijn maat 'S' terwijl ik 1.83m ben.
Waarom niet wat experimenteren? Minder gewicht aan de bar hangen en gewoon wat standen, technieken en zo uitproberen? Dan heb je zo door wat bij jouw afmetingen past.
  maandag 8 september 2014 @ 18:14:26 #120
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_144319721
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is nog niet veel, maar het begint ergens op te lijken. :@
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144319840
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is nog niet veel, maar het begint ergens op te lijken. :@
Je begint al wat spieren te zien ja. Hoe lang train je?
  maandag 8 september 2014 @ 18:19:28 #122
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_144319863
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:18 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Je begint al wat spieren te zien ja. Hoe lang train je?
3/4 maanden.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 8 september 2014 @ 18:33:46 #123
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144320325
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

3/4 maanden.
netjes ^O^

pokke ecto's, altijd meteen die mooie lange spieren :@ :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 8 september 2014 @ 21:31:27 #124
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144329720
Weet iemand hoeveel vet er verloren gaat bij het grillen van een burger/tartaartje?
Deathlift or Die.
  maandag 8 september 2014 @ 21:37:32 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144330036
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand hoeveel vet er verloren gaat bij het grillen van een burger/tartaartje?
Terugwegen


Dat dere endo-lifestyle _O-. Als natural schrale ecto heb ik daar geen last van. Flinke klodder zaanse erover, en een lik ketchup
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144330566
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand hoeveel vet er verloren gaat bij het grillen van een burger/tartaartje?
Niet veel. Als in vet kookt niet weg itt water...
Wegen heeft geen zin want waarschijnlijk zakt je vochtigheid alleen. En meet je dus het aantal gram water.
Als je hem grilt kun je er van uit gaan dat je 1-3% vet verliest in de grillpan ofzo. Op de bbq misschien iets meer. Die dingen vliegen altijd in de fik.
Best te verwaarlozen. 10-30 kcal op 200kcal?

quote:
6s.gif Op maandag 8 september 2014 13:42 schreef Dizorn het volgende:
Every day is leg day
U sir, my sir. Ben amper wat verloren van mijn uber quads. Al jaar niet getraind. Uber legg gens. Heb ook fucking korte benen vergeleken met mijn rug :) .
pi_144331067
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Niet veel. Als in vet kookt niet weg itt water...
Wegen heeft geen zin want waarschijnlijk zakt je vochtigheid alleen. En meet je dus het aantal gram water.
Als je hem grilt kun je er van uit gaan dat je 1-3% vet verliest in de grillpan ofzo. Op de bbq misschien iets meer. Die dingen vliegen altijd in de fik.
Best te verwaarlozen. 10-30 kcal op 200kcal?

[..]

U sir, my sir. Ben amper wat verloren van mijn uber quads. Al jaar niet getraind. Uber legg gens. Heb ook fucking korte benen vergeleken met mijn rug :) .
Op een BBQ loopt gesmolten vet wel weg.
Geen referral hier.
pi_144332058
Dat bedoel ik. Vet druppelt uit burger valt op de kolen en dan komt er fik.
#real man
pi_144332371
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dat bedoel ik. Vet druppelt uit burger valt op de kolen en dan komt er fik.
#real man
Indirect grillen ftw.
Geen referral hier.
  maandag 8 september 2014 @ 22:27:57 #130
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144332644
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Niet veel. Als in vet kookt niet weg itt water...
Wegen heeft geen zin want waarschijnlijk zakt je vochtigheid alleen. En meet je dus het aantal gram water.
Als je hem grilt kun je er van uit gaan dat je 1-3% vet verliest in de grillpan ofzo. Op de bbq misschien iets meer. Die dingen vliegen altijd in de fik.
Best te verwaarlozen. 10-30 kcal op 200kcal?

Als ik het weggelopen vet zie van mijn grillplaat ben ik altijd blij dat ik al dat vet niet binnen heb gekregen :') maar er gaat zeker wel veel vet van af. Volgende keer weeg vang ik dat vet op in een kommetje en weeg ik het.

Terugwegen kan natuurlijk niet ivm vochtverlies :')
Deathlift or Die.
pi_144332768
Ik zou me persoonlijk niet druk maken om die 4 gram vet die er verloren gaat of juist erin blijft.
pi_144332957
Wat je kunt doen is idd dat vet opvangen. Maar dan moet je het nog uitkoken. Want waarschijnlijk is het allemaal vocht.
Is nogal afhankelijk van je slager en vlees.
pi_144333060
Als je niet genoeg afvalt door het vet in je burger (wat ik betwijfel) gewoon ergens 50-100kcal weglaten van dingen die je wel kunt meten. Dat is mijn benadering altijd, avondeten is altijd grove schatting bij mij en als ik niet genoeg afval of te snel aankom dan laat ik wel 300ml melk weg omdat ik daar de kcal wel van weet.
  maandag 8 september 2014 @ 22:41:32 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144333321
Van 100 gram tartaar is 72,8 gram water, en 4,4 gram vet. Ik denk dus ook dat het vooral water is wat er uit komt.

http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=119
pi_144333632
Beter mijd je de speklap of bbq worstjes haha.
pi_144334099
Idd gewoon rijst met kip elke dag.
pi_144334168
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Als ik het weggelopen vet zie van mijn grillplaat ben ik altijd blij dat ik al dat vet niet binnen heb gekregen :') maar er gaat zeker wel veel vet van af. Volgende keer weeg vang ik dat vet op in een kommetje en weeg ik het.

Terugwegen kan natuurlijk niet ivm vochtverlies :')
Waarom blij?
If not now, then when.
pi_144335075
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom blij?
Yuri insta bulk reactie haha.
pi_144335351
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Yuri insta bulk reactie haha.
Loool. Dat vet is toch chill, en het zit toch al in de macro's.
If not now, then when.
pi_144335448
Alcohol is gezond voor je srs. Booze & Gainzzz ^O^

http://www.psmag.com/navi(...)nking-healthy-87891/
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_144337498
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef McNulty het volgende:
Alcohol is gezond voor je srs. Booze & Gainzzz ^O^

http://www.psmag.com/navi(...)nking-healthy-87891/
Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.
Geen referral hier.
pi_144338249
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Waarom het verder per se 6 verschillende soorten eiwit moeten zijn, geen idee
Zo kunnen ze goedkope eiwitten erbij doen om zo de prijs te drukken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.
Dit artikel is niet bepaald goed, en bevat erg weinig directe bronnen waaruit zou blijken dat alcohol goed voor je is.

[ Bericht 42% gewijzigd door Nic1 op 09-09-2014 01:29:17 ]
  dinsdag 9 september 2014 @ 06:11:20 #143
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144339310
Alsof je opeens elke dag tig burgers gaat zitten vreten op die manier.
Wat maakt die 4 druppels vet nou uit die je een keer mist in je kcals lol.
4gram is nog geen 40kcal.
Sowiezo is het een sprookje dat je op 100kcal's nauwkeurig je energiebehoefte binnen denkt te gaan krijgen. Uiteraard probeer je het wel zo nauwkeurig mogelijk misschien, maar er zit ook een spreiding in de producten... En sowiezo een spreiding in jouw energieverbruik...

En je zoekt als het goed is de macros van een gebakken stuk op en niet van een rauw stuk...
Met gehakt is het al helemaal nattevinger werk. Vanaf de slager al. Gezien ze echt niet rouw er omzijn om er wat meer of minder vet in gooien met het draaien van die dingen

En het gewichtsverlies van die dingen is 95% vocht idd.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 09-09-2014 07:27:15 ]
pi_144339752
Contouren van een sixpack worden al een klein beetje zichtbaar na een kwartier lang keihard abs trainen :P Ik vind het nu al prachtig. Al m'n lifts schieten keihard de lucht in, en dat terwijl ik aan 't cutten ben :?
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:22:28 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144340068
Niks lekkerder dan goed vet vlees, daar zit de meeste smaak in. Mensen die mager rundergehakt of magere hamburgers kopen :N of een entrecote voor het braden al de vetrand eraf snijden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:33:16 #146
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144340156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.
nou, lastig is het iig.niet om specifiek dit artikel als complete kul te bestempelen :') _O-
totaal nergens op gebaseerd behalve op die schrijver z'n eigen gedachten "een excuus zoeken om z'n borreltjes goed te praten", wat daar allemaal staat :')
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:33:39 #147
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144340164
Wat een godsklere slecht artikel zeg over alcohol. Ga m niet eens uitlezen hier. Blabla goed voor je, random statements zonder echte onderbouwing "nee echt hoor er is bewijs". WHO heeft een causaal verband gevonden tussen tientallen soorten kanker en alcohol. Goed voor je levensverwachting, sure..
WFPB!
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:34:55 #148
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144340176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:33 schreef Dizorn het volgende:
Wat een godsklere slecht artikel zeg over alcohol. Ga m niet eens uitlezen hier. Blabla goed voor je, random statements zonder echte onderbouwing "nee echt hoor er is bewijs". WHO heeft een causaal verband gevonden tussen tientallen soorten kanker en alcohol. Goed voor je levensverwachting, sure..
precies _O-
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:47:18 #149
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144340320
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom blij?
Omdat het er tering ranzig uit ziet :')

Ik maak me er ook niet druk om, ik vraag het me gewoon af. Als ik die volvette mega burgers/burgers/chipolata's/etc bak, zet ik altijd een bakje onder de afvoer van mijn plaat. Ik denk dat er dan zeker wel 50ml aan vet in.
Deathlift or Die.
pi_144340823
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Contouren van een sixpack worden al een klein beetje zichtbaar na een kwartier lang keihard abs trainen :P Ik vind het nu al prachtig. Al m'n lifts schieten keihard de lucht in, en dat terwijl ik aan 't cutten ben :?
Je hoeft ook niet per se gigantisch te eten om sterk te worden. Ikzelf heb de afgelopen twee maanden meer gainzzz gemaakt terwijl ik op/net onder onderhoud eet en wat vet verloren ben dan toen ik aan het yolo bulken was. :P
If not now, then when.
  dinsdag 9 september 2014 @ 09:51:14 #151
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144341279
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet per se gigantisch te eten om sterk te worden. Ikzelf heb de afgelopen twee maanden meer gainzzz gemaakt terwijl ik op/net onder onderhoud eet en wat vet verloren ben dan toen ik aan het yolo bulken was. :P
Same here.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144341761
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Same here.
*;
If not now, then when.
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:12:48 #153
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_144343354
Nog mensen hier die ervaring hebben met plyometrisch trainen? Ik kickboks nu een tijdje en merk dat ik wat explosiviteit mis. Ik heb me al redelijk ingelezen maar vind t lastig een passende routine aan te meten.
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:35:17 #154
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144347813
Bij het cleanen zojuist verkeerd opgevangen, m'n hele linkerarm verrekt. Godver, wat doet dat zeer zeg. :'(
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:08:16 #155
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144348831
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet per se gigantisch te eten om sterk te worden. Ikzelf heb de afgelopen twee maanden meer gainzzz gemaakt terwijl ik op/net onder onderhoud eet en wat vet verloren ben dan toen ik aan het yolo bulken was. :P
Yep, same. Ik merk echt een enorm verschil nu ik het meeste van m´n belly fat kwijt ben.
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:08:47 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144348846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bij het cleanen zojuist verkeerd opgevangen, m'n hele linkerarm verrekt. Godver, wat doet dat zeer zeg. :'(
Oeps, auw.
pi_144349475
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet per se gigantisch te eten om sterk te worden. Ikzelf heb de afgelopen twee maanden meer gainzzz gemaakt terwijl ik op/net onder onderhoud eet en wat vet verloren ben dan toen ik aan het yolo bulken was. :P
Komt dat niet gewoon omdat je je onderhoud overschat en daardoor teveel eet? :)
pi_144350676
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep, same. Ik merk echt een enorm verschil nu ik het meeste van m´n belly fat kwijt ben.
Nice!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Komt dat niet gewoon omdat je je onderhoud overschat en daardoor teveel eet? :)
Nope, track mijn voeding dagelijks en weeg mijzelf.
If not now, then when.
pi_144350688
Hercules
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:09:50 #160
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_144350805
Oke ik ben dus al een tijdje ziek, en daardoor al 7 dagen niet meer naar de gym geweest (voelt verschrikkelijk). Ik weet dat je niet zo snel spier verliest maar ik heb echt het gevoel dat ik kleiner word :') . Als ik hoog in eiwitten blijf dan zal ik toch amper tot geen spier verliezen? Ik hoop binnen 2 dagen weer te kunnen trainen...
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:12:14 #161
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144350880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice!

Ik kan het zonder tests eigenlijk niet zeggen natuurlijk, maar ik denk dat m´n hormoonhuishouding beter werkt. Betere sexdrive, helderder, en duidelijk (langzaam maar zeker) een beter fysiek. Dat laatste lijkt een beetje een inkoppertje met het verlies van vet, naast belly fat verlies je overall vet uiteraard. Maar het lijkt dat m´n spiergroei wat beter gaat.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:20:30 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144351186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef jeurse04 het volgende:
Oke ik ben dus al een tijdje ziek, en daardoor al 7 dagen niet meer naar de gym geweest (voelt verschrikkelijk). Ik weet dat je niet zo snel spier verliest maar ik heb echt het gevoel dat ik kleiner word :') . Als ik hoog in eiwitten blijf dan zal ik toch amper tot geen spier verliezen? Ik hoop binnen 2 dagen weer te kunnen trainen...
Als je ziek bent, zul je waarschijnlijk veel vocht verliezen. Daardoor kun je kleiner lijken. Dat is een kwestie van voldoende blijven drinken, dan is het zo weer over.
pi_144351364
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

*;
perfect icon
echt eervol boyka
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144352168
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik kan het zonder tests eigenlijk niet zeggen natuurlijk, maar ik denk dat m“n hormoonhuishouding beter werkt. Betere sexdrive, helderder, en duidelijk (langzaam maar zeker) een beter fysiek. Dat laatste lijkt een beetje een inkoppertje met het verlies van vet, naast belly fat verlies je overall vet uiteraard. Maar het lijkt dat m“n spiergroei wat beter gaat.
Goed bezig Snakes! Wel goed mogelijk allemaal, lichaamsvet is sws niet gezond.
If not now, then when.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:51:07 #165
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144352338
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed bezig Snakes! Wel goed mogelijk allemaal, lichaamsvet is sws niet gezond.
Dat inderdaad. Maar zeker visceraal vet gooit je hormoonhuishouding in de war. Je maakt bv teveel oestrogeen aan, en je testosteron aanmaak wordt onderdrukt. Twee dingen die je als krachtsporter absoluut niet wil.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:55:35 #166
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144352498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.
Het is dan ook niet makkelijk. Als eral iets bewezen is dan moet nog blijkendat jij hetzelfde reageert op whatever onderzocht is.

Ik vind deze site altijd wel goed om te lezen. Ze zetten in ieder geval vaak verschillende onderzoeken naast elkaar. http://www.ergogenics.org/
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:00:37 #167
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_144352681
Hoe denken jullie over brood eten? Het is een ver bewerkt product, dus zal de voedingswaarde lager liggen dan iets als rijst. Maar zou ik gewoon kunnen groeien als ik de juiste macro's eet met brood als basis?

Brood is gewoon zoveel gemakkelijker om te maken en mee te nemen en sociaal iets meer geaccepteerd dan 2 bakken rijst naar binnen stampen tijdens de koffiepauze.
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:00:51 #168
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144352693
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice!

[..]

Nope, track mijn voeding dagelijks en weeg mijzelf.
euhm, je was dik 25kg aangekomen in `10 maanden toch???? Dan is/was je onderhoud wel deglijk factoren te hoog.
OF .....
pi_144352739
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef zzzzud het volgende:
Hoe denken jullie over brood eten? Het is een ver bewerkt product, dus zal de voedingswaarde lager liggen dan iets als rijst. Maar zou ik gewoon kunnen groeien als ik de juiste macro's eet met brood als basis?

Brood is gewoon zoveel gemakkelijker om te maken en mee te nemen en sociaal iets meer geaccepteerd dan 2 bakken rijst naar binnen stampen tijdens de koffiepauze.
Waarom niet? Gewoon op de macro's letten zoals met elk ander soort voedsel.
pi_144352790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef zzzzud het volgende:
Hoe denken jullie over brood eten? Het is een ver bewerkt product, dus zal de voedingswaarde lager liggen dan iets als rijst. Maar zou ik gewoon kunnen groeien als ik de juiste macro's eet met brood als basis?

Brood is gewoon zoveel gemakkelijker om te maken en mee te nemen en sociaal iets meer geaccepteerd dan 2 bakken rijst naar binnen stampen tijdens de koffiepauze.
Er zijn mensen die brood verafschuwen maar kijkend naar mijn eigen ervaringen dan ben ik juist fan van brood. Brood vormt bij mij ook de basis van mijn eetschema en over resultaten niets te klagen.

Bovendien: IIFYM
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:06:59 #171
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_144352952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Waarom niet? Gewoon op de macro's letten zoals met elk ander soort voedsel.
Omdat een 1 kcal brood minder voedzaam is dan 1 kcal tarwe. Tijdens het productie proces gaan er relatief veel voedingsstoffen verloren.
pi_144352978
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Maar zeker visceraal vet gooit je hormoonhuishouding in de war. Je maakt bv teveel oestrogeen aan, en je testosteron aanmaak wordt onderdrukt. Twee dingen die je als krachtsporter absoluut niet wil.
Idd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef RaymondK het volgende:

[..]

euhm, je was dik 25kg aangekomen in `10 maanden toch???? Dan is/was je onderhoud wel deglijk factoren te hoog.
OF .....
Ik eet pas sinds twee maanden op/net onder onderhoud hé. Daarvoor gewoon yolo.
If not now, then when.
pi_144353049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Omdat een 1 kcal brood minder voedzaam is dan 1 kcal tarwe. Tijdens het productie proces gaan er relatief veel voedingsstoffen verloren.
Maar hoeveel minder? Ik vraag me af of het verschil noemenswaardig is.
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:13:11 #174
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144353186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Omdat een 1 kcal brood minder voedzaam is dan 1 kcal tarwe. Tijdens het productie proces gaan er relatief veel voedingsstoffen verloren.
Hoeveel voedingsstoffen worden er echter weer toegevoegd? Brood is meer dan gemalen tarwe, er zit ook gist en zo in. Oh, en er wordt al sinds jaar en dag jodium aan toegevoegd.
pi_144353517
Kan 't toch niet laten om ff een progess foto ertussendoor te gooien. Ik ben vandaag precies 1 maand bezig met cutten en ben van 74.0KG naar 70.1 gegaan. Ik gok op zo'n 14-15% bf. Wat denken jullie?


pi_144353914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef jeurse04 het volgende:
Oke ik ben dus al een tijdje ziek, en daardoor al 7 dagen niet meer naar de gym geweest (voelt verschrikkelijk). Ik weet dat je niet zo snel spier verliest maar ik heb echt het gevoel dat ik kleiner word :') . Als ik hoog in eiwitten blijf dan zal ik toch amper tot geen spier verliezen? Ik hoop binnen 2 dagen weer te kunnen trainen...
Een week is niets. Geen probleem. :)
pi_144355695
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan 't toch niet laten om ff een progess foto ertussendoor te gooien. Ik ben vandaag precies 1 maand bezig met cutten en ben van 74.0KG naar 70.1 gegaan. Ik gok op zo'n 14-15% bf. Wat denken jullie?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begint er goed uit te zien BB! Flex je hier je buik? Goede borstspieren en overall size.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 17:29:54 #178
18653 crew  D.
pi_144356154
Ik kom weer even meelezen/-posten (als extra stimulans, voor mezelf)

Was vorig jaar rond deze tijd zo goed bezig (vond ik zelf, en gezien de complimenten dachten anderen er ook zo over) tot de kerstvakantie aanbrak en ik het 'even rustig aan' ging doen.

Dat verwaterde tot helemaal niets doen, en nu moet de knop weer om :P
pi_144358284
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Atemno het volgende:

[..]

Het begint er goed uit te zien BB! Flex je hier je buik? Goede borstspieren en overall size.
chest sucks :')

Ik heb redelijk veel chestfat, alleen de binnenkant ziet er redelijk uit.

Abs zijn geflexed ja :P
pi_144358661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef zzzzud het volgende:
Hoe denken jullie over brood eten? Het is een ver bewerkt product, dus zal de voedingswaarde lager liggen dan iets als rijst. Maar zou ik gewoon kunnen groeien als ik de juiste macro's eet met brood als basis?

Brood is gewoon zoveel gemakkelijker om te maken en mee te nemen en sociaal iets meer geaccepteerd dan 2 bakken rijst naar binnen stampen tijdens de koffiepauze.
Brood vind ik niet lekker, dus ik eet het niet. Niet omdat het niet gezond zou zijn. Rijst met kip vind ik ook niet lekker, dus dat eet ik ook niet. Tenzij als avondeten met een berg marinade en groente enz.

Mijn lunch is gewoon een random verzameling voedsel met kcal erin. Wat melk, paar eieren, pinda's, wat worst, een snickers dat soort dingen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:03:32 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144359249
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef zzzzud het volgende:
Hoe denken jullie over brood eten? Het is een ver bewerkt product, dus zal de voedingswaarde lager liggen dan iets als rijst. Maar zou ik gewoon kunnen groeien als ik de juiste macro's eet met brood als basis?

Brood is gewoon zoveel gemakkelijker om te maken en mee te nemen en sociaal iets meer geaccepteerd dan 2 bakken rijst naar binnen stampen tijdens de koffiepauze.
Dat laatste zou ikme geen hoer van aantrekken. Sociaal geaccepteerd. :') Fuck that.

Eet volkoren brood waar niet al teveel mee is getoverd. Dus bv even opletten dat bruin brood niet bruin is door kleurstoffen enzo. En je moet er rekening mee houden dat je vaak een behoorlijke berg zout binnen krijgt met brood.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:50:42 #182
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144361715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan 't toch niet laten om ff een progess foto ertussendoor te gooien. Ik ben vandaag precies 1 maand bezig met cutten en ben van 74.0KG naar 70.1 gegaan. Ik gok op zo'n 14-15% bf. Wat denken jullie?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Deal :P


Unflexed vs. Flexed
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144362176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]

Unflexed vs. Flexed
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wist niet dat je zo'n goed fysiek had. Netjes, alles mooi in verhouding. En flinke poten. Wat zijn je stats/hoelang train je?
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:03:08 #184
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144362437
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:58 schreef Atemno het volgende:

[..]

Wist niet dat je zo'n goed fysiek had. Netjes, alles mooi in verhouding. En flinke poten. Wat zijn je stats/hoelang train je?
Thanks, ben september 2011 begonnen met kracht training wegens een gescheurde ACL(voorste kruisband). Kon pas geopereerd worden in februari 2012. Daarna wezen revalideren en sindsdien altijd getraind. Stats staan allemaal in mijn signature.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144362681
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Thanks, ben september 2011 begonnen met kracht training wegens een gescheurde ACL(voorste kruisband). Kon pas geopereerd worden in februari 2012. Daarna wezen revalideren en sindsdien altijd getraind. Stats staan allemaal in mijn signature.
Kan ik niet zien via de mobiele site. Dan heb je een bijzonder goed fysiek, ik train wat korter naar sta er niet zo mooi droog bij. Keep going!
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:08:16 #186
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144362747
BW:68kg BL:1.69m
DL:1x200kg SQ:1x150kg BP:1x105 OHP:1x70 Dips:BW+55kgx6 Pull ups:BW+30kgx6

P.s. stats kloppen niet helemaal meer maar komt redelijk overeen. Ben nu 66kg en lifts liggen nu zo'n ~2,5-5kg onder mijn max lifts.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144362797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Unflexed vs. Flexed
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker man.
Ik ben ook weer begonnen na een gedwongen pauze van maar liefst 3 maanden :')
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:14:10 #188
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_144363051
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat laatste zou ikme geen hoer van aantrekken. Sociaal geaccepteerd. :') Fuck that.

Eet volkoren brood waar niet al teveel mee is getoverd. Dus bv even opletten dat bruin brood niet bruin is door kleurstoffen enzo. En je moet er rekening mee houden dat je vaak een behoorlijke berg zout binnen krijgt met brood.
Dat zout is inderdaad een minpunt. Ik ga morgen wel ff langs de bakker vragen want het meest pure brood is dat ze hebben, dus zo min mogelijk zout en zoveel mogelijk voedingswaarde, en dan ga ik daar mijn schema omheen bouwen.
pi_144363256
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Dat zout is inderdaad een minpunt. Ik ga morgen wel ff langs de bakker vragen want het meest pure brood is dat ze hebben, dus zo min mogelijk zout en zoveel mogelijk voedingswaarde, en dan ga ik daar mijn schema omheen bouwen.
Neem je gevulde portemonnee mee
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:27:03 #190
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144363824
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef Travel. het volgende:

[..]

Neem je gevulde portemonnee mee
En je scepticisme. Veel bakkers hebben 'gezondheidsbrood' in de schappen liggen dat alleen qua prijs en marketing verschilt van het gewone brood.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:59:01 #191
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144365831
Ik eet alleen roggebrood, of als ik zin en tijd heb maak ik zuurdesembrood. Supermarktbrood of zelfs brood van de bakker vind ik niet lekker meer.
pi_144365920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Verbosity het volgende:
BW:68kg BL:1.69m
DL:1x200kg SQ:1x150kg BP:1x105 OHP:1x70 Dips:BW+55kgx6 Pull ups:BW+30kgx6

P.s. stats kloppen niet helemaal meer maar komt redelijk overeen. Ben nu 66kg en lifts liggen nu zo'n ~2,5-5kg onder mijn max lifts.
Mooie stats voor je bw. Wat doe je op dit moment? 5/3/1?

Vandaag opgehaald. Gainzzz.

  dinsdag 9 september 2014 @ 22:51:26 #193
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144373540
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Nuggets het volgende:

[..]

Mooie stats voor je bw. Wat doe je op dit moment? 5/3/1?

Vandaag opgehaald. Gainzzz.

[ afbeelding ]
Nice je zult een stuk stabieler staan, helaas komen die gains niet vanzelf :{
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:46:16 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144375864
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Verbosity het volgende:
BW:68kg BL:1.69m
DL:1x200kg SQ:1x150kg BP:1x105 OHP:1x70 Dips:BW+55kgx6 Pull ups:BW+30kgx6

P.s. stats kloppen niet helemaal meer maar komt redelijk overeen. Ben nu 66kg en lifts liggen nu zo'n ~2,5-5kg onder mijn max lifts.
Geweldige stats. ^O^

Onze eigenste Ant. :P
pi_144376363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Unflexed vs. Flexed
[ afbeelding ][ afbeelding ]
sik kent
If not now, then when.
pi_144376532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Unflexed vs. Flexed
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Respect. ^O^
pi_144379307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Dat zout is inderdaad een minpunt. Ik ga morgen wel ff langs de bakker vragen want het meest pure brood is dat ze hebben, dus zo min mogelijk zout en zoveel mogelijk voedingswaarde, en dan ga ik daar mijn schema omheen bouwen.
Ik eet gewoon geen brood. :)
Voedingswaarde van brood is sowieso erg matig, daar moet je het niet voor nemen, en absurd duur bij de bakker. Mijn vriendin is er helaas van overtuigd dat brood erg goed voor je is, ondanks dat Coles (Australische AH) het laat bakken in de UK en daarna naar Australie verscheept. :')
pi_144380045
Ik heb toch echt mn boterham met pindakaas of ander beleg nodig, elke dag :)
  woensdag 10 september 2014 @ 08:30:03 #199
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144380060
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan 't toch niet laten om ff een progess foto ertussendoor te gooien. Ik ben vandaag precies 1 maand bezig met cutten en ben van 74.0KG naar 70.1 gegaan. Ik gok op zo'n 14-15% bf. Wat denken jullie?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed bezig breeje.
Duidelijk meer defenitie dan vorige pics :-D. Goeie sterke core ook :-)
  woensdag 10 september 2014 @ 09:22:04 #200
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144380624
Ik stond altijd een beetje sceptisch tegenover de gedachte dat je je core prima kon trainen puur met compound lifts. Deze zomer geen stabilisatie/abs specifiek getraind maar gewoon compounds gedaan. Heeft wel degelijk effect gehad, ik kan makkelijker/langer planken etc. ^O^

Helaas niet meer m'n squat 1RM getest. Deadlift zit op 130kg, OHP op 45kg, T-rex mode activated :') Maar dat vind ik als roeier niet zo erg. Nu weer alleen maar cardio doen whoo *O*
WFPB!
pi_144380847
M'n pak past niet meer ;( .
Geen referral hier.
pi_144380982
In de gym hebben we nu een nieuw cardio dingetje, spinning fietsen met een videoscherm waar je de route ziet die je aan het fietsen bent. Best leuk als je cardio moet doen, is weer eens wat anders als National G. of Discovery kijken.
pi_144381935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan 't toch niet laten om ff een progess foto ertussendoor te gooien. Ik ben vandaag precies 1 maand bezig met cutten en ben van 74.0KG naar 70.1 gegaan. Ik gok op zo'n 14-15% bf. Wat denken jullie?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk idd rond de 15%. Zeker al meer definitie te zien! Prima resultaat voor een maand.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:59:19 #204
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144384255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Questular het volgende:
In de gym hebben we nu een nieuw cardio dingetje, spinning fietsen met een videoscherm waar je de route ziet die je aan het fietsen bent. Best leuk als je cardio moet doen, is weer eens wat anders als National G. of Discovery kijken.
Waarom ga je dan niet gewoon buiten fietsen? Dan heb je dezelfde ervaring, maar dan alles in UltraHD...
pi_144384601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet gewoon buiten fietsen? Dan heb je dezelfde ervaring, maar dan alles in UltraHD...
Dat doe ik ook, maar als ik klaar ben met liften vind ik het wel prettig om ff cardio te doen en dan is dit een leuke optie.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:22:09 #206
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144384849
Waar woon je Ser_C? Als ik buiten fiets kom ik vooral heel veel andere fietsers tegen, stoplichten, auto's, wegwerkzaamheden, en vrij weinig natuur of bospaden uit frankrijk of iets dergelijks :+
WFPB!
  woensdag 10 september 2014 @ 12:30:05 #207
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144385026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Dizorn het volgende:
Waar woon je Ser_C? Als ik buiten fiets kom ik vooral heel veel andere fietsers tegen, stoplichten, auto's, wegwerkzaamheden, en vrij weinig natuur of bospaden uit frankrijk of iets dergelijks :+
Belgiė. Wielerland bij uitstek. Als je van de grote wegen met hun rijen warenhuizen afgaat, zit je meteen op het platteland, met mooie heuveltjes en rustige weggetjes waarop je best aardig kunt fietsen.
pi_144385393
Hier (Zuid-Limburg) is het ook prima fietsen :) Maar af en toe komt carido in de gym beter uit :)
  woensdag 10 september 2014 @ 12:44:43 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144385401
Ik heb het geluk dat ik vanuit Krimpen a/d IJssel naar Schoonhoven kan fietsen, wat zo'n 20 km is, zonder ander verkeer dan fietsers, en af en toe een tractor. 40km op en neer is ook wel genoeg voor me. :P

Alleen als het hard waait kan het wel eens zwaar worden zo in de weilanden. :D
  woensdag 10 september 2014 @ 12:47:04 #210
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144385474
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:44 schreef Questular het volgende:
Hier (Zuid-Limburg) is het ook prima fietsen :) Maar af en toe komt carido in de gym beter uit :)
Is ook zo, en zo'n VR-spinfiets kan ook best tof zijn. Ik heb gewoon persoonlijk een beetje een hekel aan al dat moderne gedoe. :@
  woensdag 10 september 2014 @ 12:49:46 #211
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144385552
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:44 schreef Snakey het volgende:
Ik heb het geluk dat ik vanuit Krimpen a/d IJssel naar Schoonhoven kan fietsen, wat zo'n 20 km is, zonder ander verkeer dan fietsers, en af en toe een tractor. 40km op en neer is ook wel genoeg voor me. :P

Alleen als het hard waait kan het wel eens zwaar worden zo in de weilanden. :D
Dat heb ik enorm gemist toen ik op kamers ging. In plaats van iedere dag 15 kilometer van en naar school fietsen, was het plots 2 kilometer fietsen. En toen ik naar een andere kamer verhuisde, was het plots nog maar >1km wandelen. Daar hebben mijn gewicht en conditie echt enorm onder geleden.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:50:48 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144385723
Heb al jaren niet meer gefietst, helemaal nu ik niet meer in Nederland woon. :)
  woensdag 10 september 2014 @ 13:12:27 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144386178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef Nic1 het volgende:
Heb al jaren niet meer gefietst, helemaal nu ik niet meer in Nederland woon. :)
Mijn vrouw is Australisch, die zegt altijd dat zodra je auto kan/mag rijden de fiets onmiddelijk weg is.

/SC

Ik ben trouwens weer naar m'n oude gym gegaan. Ik vond de materialen in de gym waarvan ik dacht dat het beter zou zijn te slecht. Schijven waarvan de stalen binnenring loskomt, barbells waarvan de knurling zo grof is dat die de volgende dag nog in je handen geprint staan (bij wijze van) Een BP waarvan de (vaste) pinnen te hoog staan waardoor het onmogelijk is goed op de bank te blijven liggen, enz. Ook geen airco wat op dagen van tussen de 30 en 35 graden voor mij echt slecht te doen is. En dan zitten ze ook nog op de eerste verdieping onder een plat dak... Wel wat geld versplid door een dubbel abonnement, maar goed, dat gaat om een paar tientjes.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:17:02 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144386298
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mijn vrouw is Australisch, die zegt altijd dat zodra je auto kan/mag rijden de fiets onmiddelijk weg is.

/SC

Ik ben trouwens weer naar m'n oude gym gegaan. Ik vond de materialen in de gym waarvan ik dacht dat het beter zou zijn te slecht. Schijven waarvan de stalen binnenring loskomt, barbells waarvan de knurling zo grof is dat die de volgende dag nog in je handen geprint staan (bij wijze van) Een BP waarvan de (vaste) pinnen te hoog staan waardoor het onmogelijk is goed op de bank te blijven liggen, enz. Ook geen airco wat op dagen van tussen de 30 en 35 graden voor mij echt slecht te doen is. En dan zitten ze ook nog op de eerste verdieping onder een plat dak... Wel wat geld versplid door een dubbel abonnement, maar goed, dat gaat om een paar tientjes.
Dus weer terug bij David Lloyd? Dan heb je dus eigenlijk 3 gym-abo's :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 10 september 2014 @ 13:22:01 #216
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144386464
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Dus weer terug bij David Lloyd? Dan heb je dus eigenlijk 3 gym-abo's :')
Ik ben op het moment in Spanje. Ik heb m´n abo bij David Lloyd stopgezet voor een paar maanden.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:04:20 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144389584
Nu bijna 4.5 dag verder. Ben volgens mij al 8 kilo kwijt. Supercut :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 10 september 2014 @ 15:10:12 #218
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144389758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:04 schreef Dven het volgende:
Nu bijna 4.5 dag verder. Ben volgens mij al 8 kilo kwijt. Supercut :'(
Dat komt allemaal wel weer goed. Doe eerst maar focussen op goed genezen.
pi_144394528
Effe een vraagje, er is niet bijzonder veel te vinden op l'internet.
Wat is jullie beenomtrek? (non-obese scores pls)
Ik heb gemeten op 3 plaatsen van boven naar onder: bij de lies 59, stukje er onder midden van bovenbeen 55 en net boven de knie ongeveer 45.
Ik heb eigenlijk vrij forse benen, helemaal voor mijn lengte van ~170.
Ik was vandaag namelijk eens gaan kijken voor broeken, maar ja je raad het al ik het een waist maat 34 nodig wil ik corrigeren voor mijn quads. Terwijl mijn waist echt maar een maatje 30 is ofzo.

Ik heb al een jaar niet getraind door blessure en mijn benen zijn iets geslonken, ze tonen veel overeenkomst met verbosity eerlijk gezegd.
Binnenkort wil ik weer trainen dus ik stel broeken kopen nog maar even uit, verwacht dat ze gaan exploderen als ik nu weer ga trainen :p .
(ben namelijk van de big five.)

Misschien nog even aan toe voegen ik weeg 67 Kilo ongeveer en mijn vp is ergens tussen 15-20%. Misschien wel lager want heb geregeld dat je een 'six-pack' ziet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Opblaaspop077 op 10-09-2014 18:04:40 ]
  woensdag 10 september 2014 @ 18:06:37 #220
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144394860
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Effe een vraagje, er is niet bijzonder veel te vinden op l'internet.
Wat is jullie beenomtrek?
Ik heb gemeten op 3 plaatsen van boven naar onder: bij de lies 59, stukje er onder midden van bovenbeen 55 en net boven de knie ongeveer 45.
Ik heb eigenlijk vrij forse benen, helemaal voor mijn lengte van ~170.
Ik was vandaag namelijk eens gaan kijken voor broeken, maar ja je raad het al ik het een waist maat 34 nodig wil ik corrigeren voor mijn quads. Terwijl mijn waist echt maar een maatje 30 is ofzo.

Ik heb al een jaar niet getraind door blessure en mijn benen zijn iets geslonken, ze tonen veel overeenkomst met verbosity eerlijk gezegd.
Binnenkort wil ik weer trainen dus ik stel broeken kopen nog maar even uit, verwacht dat ze gaan exploderen als ik nu weer ga trainen :p .
(ben namelijk van de big five.)
75cm koud na het opstaan.
Half jaar geen jeans meer aangehad. Of kortebroek of trainingsbroek. Waist 31 of 32
Laatst had ik een begrafenis van een oom van me, en kon moeilijk in een sportbroek komen, en kon met gratie een jean vinden waar ik "in" kon komen :') . Gstar geloof, maar wist van gekkigheid niet hoe ik het had die dag en hoe gauw ik weer naar huis moest. Kon niet eens in mn auto komen lol.

Gisteren kickstarter gemailt waar mn fucking barbell denim jeans blijven. Als het goed is shipping over 2 weken w/

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 10-09-2014 18:13:20 ]
  woensdag 10 september 2014 @ 18:06:49 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144394865
Taille in laten nemen bij een naaister. Mijn moeder is fucking handig met een naaimasjien dus die laat ik dat altijd doen. Ziet er zo achterlijk uit als je met een riem 3 taillematen moet goed maken ofzo, je hele broeksband achter je riem proppen :')

Toevoeging: fucking hell 75 cm :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 10 september 2014 @ 18:07:53 #222
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144394900
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef fathank het volgende:
Taille in laten nemen bij een naaister. Mijn moeder is fucking handig met een naaimasjien dus die laat ik dat altijd doen. Ziet er zo achterlijk uit als je met een riem 3 taillematen moet goed maken ofzo, je hele broeksband achter je riem proppen :')
Maar wat valt er bij te naaien dan? Of bedoel je dat ze een 38" inneemt bijv dan?

Editt: lezen ray..... Lezen
pi_144394932
Ik heb nu een riem, sikke van pallmall ofzo, koste toen 100-200¤ maar daar doe ik al 2-4 jaar mee en heb toch wel 4 gaatjes op moeten schuiven. Nu is helaas het laatste gaatje bereikt..

Idd zoals raymond zegt, wat valt er te naaien. (oh je laat pantalons maken, ik wil graag jeans dragen).
Mijn quads zijn het probleem, ik had net paps broek aan waist 34, zat wel comfortabel, maar dan mag ik zwanger worden of ik kan met een vrouw in mijn broek gaan wonen zoveel ruimte houd ik over. En dan zaten mijn quads er licht strak in.
Maarja ligt natuurlijk wel heel erg aan het model, regular zit zo idioot vind ik.
Ik heb tevens klote korte benen (+++ leverage in deadliften). Wel weer een lange klote rug.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:11:57 #224
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144395005
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik heb nu een riem, sikke van pallmall ofzo, koste toen 100-200¤ maar daar doe ik al 2-4 jaar mee en heb toch wel 4 gaatjes op moeten schuiven. Nu is helaas het laatste gaatje bereikt..

Idd zoals raymond zegt, wat valt er te naaien. Mijn quads zijn het probleem, ik had net paps broek aan waist 34, zat wel comfortabel, maar dan mag ik zwanger worden of ik kan met een vrouw in mijn broek gaan wonen zoveel ruimte houd ik over. En dan zaten mijn quads er licht strak in.
Maarja ligt natuurlijk wel heel erg aan het model, ik heb klote korte benen (+++ leverage in deadliften). Wel weer een lange klote rug.
Wees blij met korte benen lol. Enig idee wat ze in Banglades over "34 lengte denken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:12:05 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144395012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Maar wat valt er bij te naaien dan? Of bedoel je dat ze een 38" inneemt bijv dan?

Editt: lezen ray..... Lezen
Haha. Ja inderdaad in laten nemen. Dus passend op je quads kopen en rond de taille een stukkie eruit. Een beetje naaister doet dat met de ogen dicht.

Resumé : jeans kopen passend om je quads, taille is te groot. Naar een naaiatelier gaan, probleem uitleggen. Passen, 2 dagen later terug komen et voila: een passende jeans
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144395080
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wees blij met korte benen lol. Enig idee wat ze in Banglades over "34 lengte denken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dunno, de standaard lengte is 32 of 34? Moet er altijd een cm of 5-10 van af laten knippen.
30 zat wel redelijk goed volgens mij, maar te korte broeken zijn echt lelijk. Dat als je gaat zitten je sokken ziet, no-go.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:15:31 #227
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144395094
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef fathank het volgende:
Taille in laten nemen bij een naaister. Mijn moeder is fucking handig met een naaimasjien dus die laat ik dat altijd doen. Ziet er zo achterlijk uit als je met een riem 3 taillematen moet goed maken ofzo, je hele broeksband achter je riem proppen :')

Toevoeging: fucking hell 75 cm :D
Ja koud. Lol. Als je ff wakker bent en/ of loopt of zo dan word het erg inzo'n ding.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:16:17 #228
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  woensdag 10 september 2014 @ 18:16:26 #229
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144395119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik heb nu een riem, sikke van pallmall ofzo, koste toen 100-200¤ maar daar doe ik al 2-4 jaar mee en heb toch wel 4 gaatjes op moeten schuiven. Nu is helaas het laatste gaatje bereikt..

Idd zoals raymond zegt, wat valt er te naaien. (oh je laat pantalons maken, ik wil graag jeans dragen).
Mijn quads zijn het probleem, ik had net paps broek aan waist 34, zat wel comfortabel, maar dan mag ik zwanger worden of ik kan met een vrouw in mijn broek gaan wonen zoveel ruimte houd ik over. En dan zaten mijn quads er licht strak in.
Maarja ligt natuurlijk wel heel erg aan het model, regular zit zo idioot vind ik.
Ik heb tevens klote korte benen (+++ leverage in deadliften). Wel weer een lange klote rug.
Een riem kun je makkelijk aanpassen. Bij de Action kun je voor een paar euro een gaatjesmaker halen.

Broeken is inderdaad hel. Maar met jouw afmetingen zou je met goed zoeken toch een paar modellen moeten kunnen vinden die goed zitten.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:17:20 #230
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144395144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja koud. Lol. Als je ff wakker bent en/ of loopt of zo dan word het erg inzo'n ding.
Lol, ik heb wel eens een iets te strakke jeans aangedaan naar leg day. Toen moest ik ook in m'n sportbroekje naar huis omdat ik er niet meer in kon. :')
pi_144395176
Ik ben bang voor m'n nieuwe preworkout.. Die tekst bij b&f schrikt me af met hun: "HET SPEELKWARTIER IS NU FK## AFGELOPEN!!"
  woensdag 10 september 2014 @ 18:20:11 #232
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144395231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben bang voor m'n nieuwe preworkout.. Die tekst bij b&f schrikt me af met hun: "HET SPEELKWARTIER IS NU FK## AFGELOPEN!!"
Welke heb je?
pi_144395275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een riem kun je makkelijk aanpassen. Bij de Action kun je voor een paar euro een gaatjesmaker halen.

Broeken is inderdaad hel. Maar met jouw afmetingen zou je met goed zoeken toch een paar modellen moeten kunnen vinden die goed zitten.
Op de riem zit nog 5 cm ruimte over. Gaat er niet zo goed uit zien, plus dat het dan niet meer gaat werken omdat hij niet meer goed in het slot valt dan, snapt wel.

Ja ik kan broeken vinden, heb er 3 of 4. Maar eigenlijk zitten ze nooit perfect omdat ik ook zo'n mega squat ass heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben bang voor m'n nieuwe preworkout.. Die tekst bij b&f schrikt me af met hun: "HET SPEELKWARTIER IS NU FK## AFGELOPEN!!"
pre workout?
http://www.ergogenics.org(...)anden-no-xplode.html
quote:
Een Amerikaanse soldaat die 3 maanden N.O.-Xplode had gebruikt .... ziekenhuis omdat zijn urine paars van kleur was geworden. Hij was bovendien misselijk en had pijn in zijn flank. Voor de rest was hij gezond.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:21:46 #234
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144395282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja koud. Lol. Als je ff wakker bent en/ of loopt of zo dan word het erg inzo'n ding.
Jah. Als je hem aandoet gaat het wel. Tot je even loopt en in de auto gaat zitten... Bloedtoevoer afgekneld, ballen bijna terug naar binnen. :')

Ik ben blij dat ik vanuit huis werk. Ik heb bijna altijd een trainingsbroek aan.
pi_144395302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Welke heb je?
unstoppable van dedicated
  woensdag 10 september 2014 @ 18:22:41 #236
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144395310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een riem kun je makkelijk aanpassen. Bij de Action kun je voor een paar euro een gaatjesmaker halen.

Revolvertang idd. Of gewoon boormachine
  woensdag 10 september 2014 @ 18:23:22 #237
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144395329
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

unstoppable van dedicated
Oh, dat is goed spul. Daar ga je wel een paar uurtjes strak op.

Soberso de eerste keer geen vol lepeltje nemen, ook al ben je volkomen immuun voor andere preworkouts.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:24:44 #238
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144395378
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah. Als je hem aandoet gaat het wel. Tot je even loopt en in de auto gaat zitten... Bloedtoevoer afgekneld, ballen bijna terug naar binnen. :')

Ik ben blij dat ik vanuit huis werk. Ik heb bijna altijd een trainingsbroek aan.
Lol. Schieten ze zo terug je buikholte in hahahh.

Ik loop dus altijd in trainingsbroek op de uni lol.
Wel een zwarte zonder strepen en zo maar wel beetje een duitser zo :') :@
  woensdag 10 september 2014 @ 18:39:18 #239
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144395800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Effe een vraagje, er is niet bijzonder veel te vinden op l'internet.
Wat is jullie beenomtrek? (non-obese scores pls)
Ik heb gemeten op 3 plaatsen van boven naar onder: bij de lies 59, stukje er onder midden van bovenbeen 55 en net boven de knie ongeveer 45.
Ik heb eigenlijk vrij forse benen, helemaal voor mijn lengte van ~170.
Ik was vandaag namelijk eens gaan kijken voor broeken, maar ja je raad het al ik het een waist maat 34 nodig wil ik corrigeren voor mijn quads. Terwijl mijn waist echt maar een maatje 30 is ofzo.

Ik heb al een jaar niet getraind door blessure en mijn benen zijn iets geslonken, ze tonen veel overeenkomst met verbosity eerlijk gezegd.
Binnenkort wil ik weer trainen dus ik stel broeken kopen nog maar even uit, verwacht dat ze gaan exploderen als ik nu weer ga trainen :p .
(ben namelijk van de big five.)

Misschien nog even aan toe voegen ik weeg 67 Kilo ongeveer en mijn vp is ergens tussen 15-20%. Misschien wel lager want heb geregeld dat je een 'six-pack' ziet.
Lies:57
Quads:54
Net boven de knie:42

Maar heb hetzelfde probleem als jou. Heb een waistsize 28 waar ik nog altijd wat ruimte over hou. Quads zitten altijd strak verpakt in broeken tenzij ik een straight regular jeans aanheb. De broeken die het best zitten zijn de regular tapered jeans. Laatst gekochte was een regular tapered fit van Cars Jeans W:28 L:32. Dat was de enige broek met een juiste pasvorm.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144397025
Lies: 72
Quads: 68
Net boven knie: 47

Wel @ 20% BF en 2.05m

Broeken zitten altijd erg ruim op de taille, tenzij ik ze laat vermaken.
Geen referral hier.
pi_144397280
Dus allemaal in hetzelfde schuitje.
Ja ik weet van de barbell jeans. Maja die mongolen zitten niet retail in EU...
Als je de broek kleiner laat maken in waist gaat het model vaak ook weg.
Eens kijken of ik zo'n maat 33 kleiner kan laten maken.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:27:49 #242
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144397653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dus allemaal in hetzelfde schuitje.
Ja ik weet van de barbell jeans. Maja die mongolen zitten niet retail in EU...
Als je de broek kleiner laat maken in waist gaat het model vaak ook weg.
Eens kijken of ik zo'n maat 33 kleiner kan laten maken.
Al eens een regular tapered fit gepast? Zorgt er namelijk voor dat je meer ruimte hebt bij de bovenbenen, terwijl de pijp smaller is. Valt niet zo lelijk en ruim van onderen. Of je moet geluk hebben dat een slimfit broek wat breder is rondom de quads, echter betekend dit meestal weer een brede taille.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144399407
Tapered heb ik nog nooit gezien
Meestal vind ik slim of regular idd. En die zuigen.
Tapered zou ideaal zijn. Maar kuiten hebben ook een aardige omtrek itt enkel en knie omtrek. Maar daar is dat minder erg bij.
Sommige vrouwen vinden mijn figuur geweldig ;') . huilen huilen.

Ik ga 1 oktober weer trainen. Eigenlijk durf ik nog niet maar voel mij bijna hersteld, dit is denk ik de laatste periode waar ik ook wel in kan trainen denk ik.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:26:18 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144399701
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dus allemaal in hetzelfde schuitje.
Ja ik weet van de barbell jeans. Maja die mongolen zitten niet retail in EU...
Als je de broek kleiner laat maken in waist gaat het model vaak ook weg.
Eens kijken of ik zo'n maat 33 kleiner kan laten maken.
Een goeie naaister maakt het mooi passend, mijn moeder wel iig *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 10 september 2014 @ 20:36:28 #245
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144400124
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Een goeie naaister maakt het mooi passend, mijn moeder wel iig *O*
Waar woont je moeder? Ik ga haar meteen bellen.
pi_144400902
M'n bench ligt zo dramatisch ver achter vergeleken met mn squats en deads.

Bw: 72kg
Squat 1rm 150 kg
Deadlift 1rm 175kg (zit zeker wel 180 in)
Bench 5rm ~75kg

Nu ga ik m'n bench helemaal resetten en m'n form en techniek opnieuw opbouwen. Wat raden jullie me aan? Een programma waarbij ik minimaal 3x per week moet benchen? M'n OHP ligt ook stil rond de 47.5kg.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:06:53 #247
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144401471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Nuggets het volgende:
M'n bench ligt zo dramatisch ver achter vergeleken met mn squats en deads.

Bw: 72kg
Squat 1rm 150 kg
Deadlift 1rm 175kg (zit zeker wel 180 in)
Bench 5rm ~75kg

Nu ga ik m'n bench helemaal resetten en m'n form en techniek opnieuw opbouwen. Wat raden jullie me aan? Een programma waarbij ik minimaal 3x per week moet benchen? M'n OHP ligt ook stil rond de 47.5kg.
OHP is ook een 5RM neem ik aan? Het klopt dat je bench achterligt, maar als je hem omhoog wil krijgen zou ik minimaal 2x in de week benchen+assistentie uitvoeren. Maakt niet veel uit wat voor programma je toepast zolang er progressive overload aan te pas komt. Denk aan 5/3/1, Sheiko, Cube, Candito, Westside, Smolov Jr. Laatste optie is misschien het beste om snel de techniek te verbeteren en te peaken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:26:41 #248
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 10 september 2014 @ 21:29:51 #249
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_144402696
Bench is in mijn optiek vooral veel benchen. Goede form is key, met name de leg drive, arch, tucken van de elbows en vergeet vooral een sterke rug niet. Met name is je rug ook erg belangrijk in bij de bench imo, een sterke rug zorgt voor een goede basis om van te pressen. Ook spelen je lats enigszins een rol in de beweging.

Er zijn best redelijk wat artikels en filmpjes te vinden op the webz. Met name so you think you can bench is een goede serie waarin Dave Tate de bench afbreekt en form uitlegt! ^O^
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_144406065
The fuck hey nog nooit zo hard gegaan
  woensdag 10 september 2014 @ 22:36:01 #251
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144406104
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef Cataclyst het volgende:
Bench is in mijn optiek vooral veel benchen. Goede form is key, met name de leg drive, arch, tucken van de elbows en vergeet vooral een sterke rug niet. Met name is je rug ook erg belangrijk in bij de bench imo, een sterke rug zorgt voor een goede basis om van te pressen. Ook spelen je lats enigszins een rol in de beweging.

Er zijn best redelijk wat artikels en filmpjes te vinden op the webz. Met name so you think you can bench is een goede serie waarin Dave Tate de bench afbreekt en form uitlegt! ^O^
In een PL bench zijn je lats erg belangrijk. Die span je aan op de eccentric waardoor je een elastiek effect krijgt op de concentric. Maar ook belangrijk zijn je triceps. Close grip BP en close grip incline BP zijn daar goed voor.
pi_144412160
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

In een PL bench zijn je lats erg belangrijk. Die span je aan op de eccentric waardoor je een elastiek effect krijgt op de concentric. Maar ook belangrijk zijn je triceps. Close grip BP en close grip incline BP zijn daar goed voor.
Dit dus en:

Het belangrijkste is de explosiviteit onderin, als je snel genoeg de bar van je borst drukt dan lock je hem ook uit. Paused BP is nog steeds de beste oefening voor de touch and go press.
pi_144412162
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:
EliteFTS hebben hun website geupdated met oefeningen. Staat een hoop goede info. http://train.elitefts.com/instructional/
Ik vond altijd dat ze de filmpjes te lang en ingewikkeld maakte voor de beginnende lifter. Vooral de "So you think you can deadlift" series vond ik niet echt helpen.
pi_144412165
Dubbel
  donderdag 11 september 2014 @ 09:10:58 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144413060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Nuggets het volgende:
M'n bench ligt zo dramatisch ver achter vergeleken met mn squats en deads.

Bw: 72kg
Squat 1rm 150 kg
Deadlift 1rm 175kg (zit zeker wel 180 in)
Bench 5rm ~75kg

Nu ga ik m'n bench helemaal resetten en m'n form en techniek opnieuw opbouwen. Wat raden jullie me aan? Een programma waarbij ik minimaal 3x per week moet benchen? M'n OHP ligt ook stil rond de 47.5kg.
Je lijkt op mij heb precies hetzelfde. Heb een pleurishekel aan benchen. Ik ga nog liever curlen in 't squatrek bij wijze van spreken :'). Ik haal er ook geen voldoening uit. Een goeie deadlift voelt heerlijk, helemaal als je gemaxed hebt en daarna compleet gefrituurd op de bank ligt. Squatten idem dito. Maxen en dan vervolgens amper naar huis kunnen komen omdat je niet meer op je poten kunt staan. Benchen..tjah het doet me niks. Kan me er gewoon niet voor opladen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 11 september 2014 @ 09:53:19 #256
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_144413676
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Je lijkt op mij heb precies hetzelfde. Heb een pleurishekel aan benchen. Ik ga nog liever curlen in 't squatrek bij wijze van spreken :'). Ik haal er ook geen voldoening uit. Een goeie deadlift voelt heerlijk, helemaal als je gemaxed hebt en daarna compleet gefrituurd op de bank ligt. Squatten idem dito. Maxen en dan vervolgens amper naar huis kunnen komen omdat je niet meer op je poten kunt staan. Benchen..tjah het doet me niks. Kan me er gewoon niet voor opladen
En daarom kom je nooit verder mbt bp. Net als ik. Tijd geleden was ik t zat en ben vanaf scratch begonnen aan mn houding etc. Echt dat stappenplan gevolg van Tate. Gevolg was boven verwachting. Heb echt veel progress gemaakt opeens.

Jammer alleen dat ik nu amper nog zwaar train :').
pi_144413910
Kon me inderdaad niet meer hypen voor de bench press. Squats en deadlifts bleven maar omhoog gaan. Vandaar ook de beslissing om nu helemaal te resetten. Ik ga t stappenplan van Tate ook aanhouden en kijken wat hier uit komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuggets op 11-09-2014 11:31:04 ]
pi_144414387
Bechen is de oefening die ik het liefste doe :) Ook een oefening waar je met de juiste techniek aardige stappen kunt zetten. Ik begon ooit met 50kg incl stang en zie nu op een 1rm van 110 :)
  donderdag 11 september 2014 @ 10:56:28 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144414960
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:53 schreef H1N1 het volgende:

[..]

En daarom kom je nooit verder mbt bp. Net als ik. Tijd geleden was ik t zat en ben vanaf scratch begonnen aan mn houding etc. Echt dat stappenplan gevolg van Tate. Gevolg was boven verwachting. Heb echt veel progress gemaakt opeens.

Jammer alleen dat ik nu amper nog zwaar train :').
Klopt helemaal. Gelukkig kun je je chest nog prima aanpakken op andere manieren. Focus ligt nu op 1rm 200kg deadlift halen. Dat kost een hoop energie :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144415768
URL van die Tate instructies?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_144416314
hier nog mijn verzameling ebooks trouwens:

https://drive.google.com/(...)HOEV6QTQ&usp=sharing
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 11 september 2014 @ 11:49:39 #262
288467 H1N1
Tiger Stripes
  donderdag 11 september 2014 @ 12:03:26 #263
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144416697
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:53 schreef H1N1 het volgende:

[..]

En daarom kom je nooit verder mbt bp. Net als ik. Tijd geleden was ik t zat en ben vanaf scratch begonnen aan mn houding etc. Echt dat stappenplan gevolg van Tate. Gevolg was boven verwachting. Heb echt veel progress gemaakt opeens.

Jammer alleen dat ik nu amper nog zwaar train :').
Heb je een linkje van dat stappenplan van Tate? Brb 80kg bp tov 150kg squat :')
Deathlift or Die.
  donderdag 11 september 2014 @ 12:03:41 #264
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144416703
Oh te laat. Thanks.
Deathlift or Die.
pi_144416741
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hier nog mijn verzameling ebooks trouwens:

https://drive.google.com/(...)HOEV6QTQ&usp=sharing
Uhm, de map is leeg?
pi_144416807
Er was toch ook een dropbox specifiek van/voor dit topic?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 11 september 2014 @ 12:09:05 #267
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144416826
Wat is hier, omgekeerde wereld ten opzichte van de gym.
Daar benched men toch altijd.zoveel als die squat
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144416864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Uhm, de map is leeg?
doet het weer!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144416969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

doet het weer!
^O^ Mooie verzameling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 11 september 2014 @ 12:19:15 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144417069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
URL van die Tate instructies?
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Heb je een linkje van dat stappenplan van Tate? Brb 80kg bp tov 150kg squat :')
De meeste mensen houden niet zo van filmpjes, dus hier een stukje 'BP bijbel' van Tate.

http://articles.elitefts.(...)-bench-press-manual/
pi_144417551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

doet het weer!
is 1gb groot, als je een website hebt waar ik dat kan uploaden dan hoor ik het wel.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 11 september 2014 @ 12:43:33 #272
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144417671
Welke zijn eigenlijk de krachtsportbijbels, die je als krachtsporter moét hebben?
  donderdag 11 september 2014 @ 12:47:51 #273
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144417758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hier nog mijn verzameling ebooks trouwens:

https://drive.google.com/(...)HOEV6QTQ&usp=sharing
Als ik je karma had kunnen geven.
Deathlift or Die.
pi_144418319
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Als ik je karma had kunnen geven.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 11 september 2014 @ 13:08:22 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144418345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Welke zijn eigenlijk de krachtsportbijbels, die je als krachtsporter moét hebben?
Dat zijn er, wat mij betreft maar een paar. Er zijn een hoop goede artikelen en uitleg te vinden op het i-net.

Ik heb wel aardig wat boeken gelezen, maar een artikel zoals van Tate hierboven is veel meer to the point en duidelijker dan een boek wat een hoop 'opvulling' heeft waar je doorheen moet.

Maar Bank Press: The Science van Josh Bryant zou ik niet gemist willen hebben. Dat is een boek wat je regelmatig weer oppikt voor tips and tricks. En boeken van Rippetoe en Lon Kilgore zijn de moeite waard. Pavel Tsatsouline kan je een hoop over kracht leren, Dan John, Dave Tate, Andy Bolton, en nog wel een zooi.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:33:07 #276
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144419107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hier nog mijn verzameling ebooks trouwens:

https://drive.google.com/(...)HOEV6QTQ&usp=sharing
Momenteel online via mobiel, maar als er mensen belang bij hebben kan ik een (groot) deel van de boeken op de gezamenlijke dropbox folder zetten.

P.s. er staan ook boeken/artikelen op die jij nog niet bezit

P.p.s. naam gekozen dankzij Del the ....?

[ Bericht 7% gewijzigd door Verbosity op 11-09-2014 13:38:23 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 11 september 2014 @ 14:06:38 #277
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144420224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is hier, omgekeerde wereld ten opzichte van de gym.
Daar benched men toch altijd.zoveel als die squat
Leugens.

Daar squat je 1/2 van je bench gewicht met 1/4 van de ROM.
WFPB!
  donderdag 11 september 2014 @ 16:16:37 #278
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144425085
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:06 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Leugens.

Daar squat je 1/2 van je bench gewicht met 1/4 van de ROM.
Waarbij Bench ook 1/4 ROM, in de Smith en met een zwaar BOR-ende spotter, uiteraard.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 11 september 2014 @ 17:33:33 #280
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144426602
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:06 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Leugens.

Daar squat je 1/2 van je bench gewicht met 1/4 van de ROM.
Dat moet ook, volledige ROM bij squat dan krijg je last van de knieėn bro. Alleen gekke Aziaten kunnen onder parallel, echte bro's doen squats zonder de knieėn volledig te buigen. Met de baar op de borst. Liggend op de rug. En met de armen. En dan recht omhoog duwen.

Brosquats ftw.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:36:55 #281
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_144426697
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

unstoppable van dedicated
Normaal lees ik alleen mee, maar wil je toch ff waarschuwen.

http://www.dopingautorite(...)plement+Unstoppable+(Dedicated)

Vermoed dat ie binnenkort verboden is in NL en dat b&f daarom nu alles wegdoet voor 50% korting.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:41:50 #282
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144426815
Gvd net een bestelling gedaan.. Need dat nor-DMAA
Deathlift or Die.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:42:36 #283
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144426842
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Normaal lees ik alleen mee, maar wil je toch ff waarschuwen.

http://www.dopingautorite(...)plement+Unstoppable+(Dedicated)

Vermoed dat ie binnenkort verboden is in NL en dat b&f daarom nu alles wegdoet voor 50% korting.
Hoe reėel is zo'n gevaar nou werkelijk? Vijf mensen op de wereld vallen dood neer, en niemand mag het nog hebben.
pi_144427203

vandaag in het Fd, ik wist geen eens dat er een vertaling was van whey
  donderdag 11 september 2014 @ 17:55:11 #285
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144427266
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:53 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag in het Fd, ik wist geen eens dat er een vertaling was van whey
Stadsjochies. _O-

Overigens is wei niet hetzelfde als de whey die je in de sportwinkel koopt. Whey is wei waaraan wat troep is toegevoegd om het enigszins weg te kunnen krijgen.
  FOK!fotograaf donderdag 11 september 2014 @ 18:06:09 #286
159915 -Menn0-
MNO
pi_144427609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Normaal lees ik alleen mee, maar wil je toch ff waarschuwen.

http://www.dopingautorite(...)plement+Unstoppable+(Dedicated)

Vermoed dat ie binnenkort verboden is in NL en dat b&f daarom nu alles wegdoet voor 50% korting.
Vuile leugenaars bij B&F, heb Unstoppable laatst nog gekocht voor 30 euro bij ze. Nu 50% korting en de prijs is 20 euro :')
,,/
pi_144427681
Normale prijs was 35 eu, ze hadden t daarvoor al een paar keer in de aanbieding gegooid. Maar nu wilen ze alles lozen. Wel goed spul.
pi_144428173
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Stadsjochies. _O-

Overigens is wei niet hetzelfde als de whey die je in de sportwinkel koopt. Whey is wei waaraan wat troep is toegevoegd om het enigszins weg te kunnen krijgen.
wei maken ze toch kaas van
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 11 september 2014 @ 18:33:57 #289
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144428490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:24 schreef Beach het volgende:

[..]

wei maken ze toch kaas van
Nee, juist niet. Wei is een afvalproduct bij de productie van kaas. Ze flikkeren zuursel (bepaalde bacteriėn) en stremsel (enzymen uit de maag van een koe) in de melk, waarna de melk gaat klonteren. Onderop klontert het samen tot kaas, bovenop komt dan een laagje vocht te liggen, dat is de wei. Als je dat indroogt (en vaak wordt dat nog puurder gemaakt, wat smaakmakers aan toegevoegd, etc.) krijg je whey.
pi_144428981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:24 schreef Beach het volgende:

[..]

wei maken ze toch kaas van
edit: wat hierboven staat
pi_144430285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:30 schreef Questular het volgende:
Bechen is de oefening die ik het liefste doe :) Ook een oefening waar je met de juiste techniek aardige stappen kunt zetten. Ik begon ooit met 50kg incl stang en zie nu op een 1rm van 110 :)
Same hier man. Ik was ooit aan het strugglen met 30 kg BP en ik heb vorige week 110 gepressed. Over twee weken hopelijk 115.
If not now, then when.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:45:20 #292
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144430946
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Je lijkt op mij heb precies hetzelfde. Heb een pleurishekel aan benchen. Ik ga nog liever curlen in 't squatrek bij wijze van spreken :'). Ik haal er ook geen voldoening uit. Een goeie deadlift voelt heerlijk, helemaal als je gemaxed hebt en daarna compleet gefrituurd op de bank ligt. Squatten idem dito. Maxen en dan vervolgens amper naar huis kunnen komen omdat je niet meer op je poten kunt staan. Benchen..tjah het doet me niks. Kan me er gewoon niet voor opladen
idem. Moet mezelf echt dwingen en het is het eerste wat ik skip. Doe nog liever db presses.

Zeker met hartslagmeting om lijkt het zinloos. Sq en DL 160 en met bench zakt het dan rustig aan onder de 100 terwijl je aan het maxen bent :@

Enige reden dat ik het nu trouw doe is dat ik eindelijk progressie heb en dat alleen weet vast te houden met 2/wk bench.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 11 september 2014 @ 19:59:05 #293
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_144431633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:06 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Vuile leugenaars bij B&F, heb Unstoppable laatst nog gekocht voor 30 euro bij ze. Nu 50% korting en de prijs is 20 euro :')
Ik kocht hem voor 40.. toen 3 dagen later was ie 30 en nu 20 korting..

En ik vind het nog troep ook
  donderdag 11 september 2014 @ 23:04:01 #294
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_144440475
Pfff na mijn vakantie de hele groove voor mijn Squat kwijt man. Lijkt alsof de form gewoon niet meer wil lukken..
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_144443868
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Normaal lees ik alleen mee, maar wil je toch ff waarschuwen.

http://www.dopingautorite(...)plement+Unstoppable+(Dedicated)
Dopingautoriteit :')

Klinkt net zoals bij DMAA waarbij een aantal idioten teveel nemen en daardoor overlijden.
  vrijdag 12 september 2014 @ 07:20:03 #296
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144445438
Ik heb wel goeie ervaringen met Hemo Rage i.c.m. genoeg L-arginine d'r bij

Voor wbt L-arginine:
Ik nam dat altijd uit een pot van Now-foods, wat je gewoon moest scheppen 2 thee lepels.
Daarna kocht ik een pot met pilletjes 4 pilletjes. Maar die laatste werkt gewoon totaal niet :?

Misschjien dat ik grote theelepels heb of zo (nog niet vergeleken eigenlijk) en met de poedervariant meer schep, maar nu heb ik weer de poeiert vorm en nu werkt het wel weer duidelijk.

Betere pomp en haleluja effect :Y w/

[ Bericht 23% gewijzigd door RaymondK op 12-09-2014 08:02:20 ]
pi_144446829
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:20 schreef RaymondK het volgende:
Ik heb wel goeie ervaringen met Hemo Rage i.c.m. genoeg L-arginine d'r bij

Voor wbt L-arginine:
Ik nam dat altijd uit een pot van Now-foods, wat je gewoon moest scheppen 2 thee lepels.
Daarna kocht ik een pot met pilletjes 4 pilletjes. Maar die laatste werkt gewoon totaal niet :?

Misschjien dat ik grote theelepels heb of zo (nog niet vergeleken eigenlijk) en met de poedervariant meer schep, maar nu heb ik weer de poeiert vorm en nu werkt het wel weer duidelijk.

Betere pomp en haleluja effect :Y w/
Ik dacht dat jij geen anabolen deed?
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:54:07 #298
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144447211
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

alleen op zon en feestdagen
:D
en dan redeneren dat het leven een groot feest is.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:01:30 #300
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144447328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

en dan redeneren dat het leven een groot feest is.
haha
nee alleen tijdens trainen en vlak erna, nog half swole, fried en numb, maar voldaan op de bank liggend.
O+
pi_144447662
Dus.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')