abonnement Unibet Coolblue
pi_144215530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klinkt een beetje sullig, maar iets vergelijkbaars heb ik ook wel eens gehad (en iedereen waarschijnlijk wel).
Niet al te erg beschadigd, zo te horen. Fiets ook OK?
zie deze reactie nu pas. Maar zit wel aardig onder de schrammen :P Fiets helemaal niks gelukkig, was niet van mij en wel een prijzig ding dat ik mocht lenen.
pi_144215538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Jup, ik was er bij. Gezellig publiek he.

[..]

Het kan altijd, maar of het nou het handigst is.
Wat is daar nou niet handig aan? Als jij zaterdag koers hebt en zondag duur doet (duur kan prima na intensief) dan ben je daar weekend erop alweer van herstelt. Je moet die duur dan niet te gek rijden hé. 4u is dan ook prima en voldoende om je duurvermogen op niveau te houden. 5-6u kan je wel doen in voorjaar.

Hoe ging eigenlijk je seizoen? Tevreden? heb je wat uitslagen kunnen rijden? Ben wel benieuwd naar je cyclingdatabase link.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_144215655
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

geen idee, heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vond het achteraf best gezellig. Nog een beetje resultaat kunnen neerzetten?
Bij de finish waren ze aan het bier drinken en was het publiek wel paar rijen dik. Dat heb je niet overal. heb je nog een rondje gelopen langs het parcours? Er zaten een paar bochten bij waar het voor het publiek vet was om te kijken, maar daar stond niemand. Ging rond 10 rondes voor het einde in de aanval en pakte de superpremie 7 rondes voor het einde. Daarna probeerde ik vooraan aan te sluiten bij het peloton maar dat mislukte helaas.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 september 2014 @ 20:37:27 #254
73911 ultra_ivo
pi_144215734
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Oksel het volgende:
Van die mensen die hun dagelijkse minuscule kutritje van huis naar werk op strava zetten. Natuurlijk heen en terug. Dat is pas royal sadness. Pure vervuiling. Zet dat dan gewoon op private ofzo.
Ach, dat haalt hun ritgemiddelde (niet km/u maar km/rit) omlaag, is dus niet erg ;)
pi_144215964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Bij de finish waren ze aan het bier drinken en was het publiek wel paar rijen dik. Dat heb je niet overal. heb je nog een rondje gelopen langs het parcours? Er zaten een paar bochten bij waar het voor het publiek vet was om te kijken, maar daar stond niemand. Ging rond 10 rondes voor het einde in de aanval en pakte de superpremie 7 rondes voor het einde. Daarna probeerde ik vooraan aan te sluiten bij het peloton maar dat mislukte helaas.
heb niet alles van het parcours gezien, maar van wat ik zag leek het me een technisch rondje. Stond vooral met m'n vrienden wat te drinken in de flauwe bocht vlak voor start-finish :P

Na de wedstrijd lekker onder het genot van de zanger wat meer bier drinken haha
pi_144216161
Die zanger was trouwens geniaal. Niet te verstaan en denk de enige gekleurde in heel de gemeente :D
pi_144216516
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat is daar nou niet handig aan? Als jij zaterdag koers hebt en zondag duur doet (duur kan prima na intensief) dan ben je daar weekend erop alweer van herstelt. Je moet die duur dan niet te gek rijden hé. 4u is dan ook prima en voldoende om je duurvermogen op niveau te houden. 5-6u kan je wel doen in voorjaar.

Hoe ging eigenlijk je seizoen? Tevreden? heb je wat uitslagen kunnen rijden? Ben wel benieuwd naar je cyclingdatabase link.
Ik denk dat ik 6 uur beter kan inrichten (over meerdere dagen) dan op één dag 6 uur duur. Wat is je verder zegt ben ik het mee eens. Ik zei alleen maar dat ik soms wel zin had om 5-6 uur nu te doen ipv in het voorjaar.

Doel van mijn seizoen was om veel criteriums te rijden en dat is wel gelukt vind ik. Geen uitslagen gereden, maar het seizoen is nog niet voorbij. Ik heb het idee dat ik beter word van een druk programma. Ik denk dat ik het vermogen heb om mee te zitten met een kopgroep, maar ik moet alleen nog de kans grijpen.


Peel zat ik bij een valpartij eerste 5km. Waddinxveen had ik geen chip, makkelijk in het peloton gereden en ook nog voorin tegen het einde. In mei heb ik ongeveer 1/3de uur gereden vergeleken met andere maanden vanwege studie. Maassluis en Pijnacker voelde ik mij in vorm (Begin van het jaar dacht ik nog van, wat is vorm? Waarom kan je geen 4 maanden goed zijn?), maar reed allebei lek. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door Snakey op 07-09-2014 00:14:06 ]
pi_144216553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:37 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ach, dat haalt hun ritgemiddelde (niet km/u maar km/rit) omlaag, is dus niet erg ;)
Zit jij op strava ivo? :o
pi_144216641
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:34 schreef FastFox91 het volgende:
Met een groep rijden?
Gemiddeld 34 km/h heb je toch geen groep voor nodig... :+
pi_144216679
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

heb niet alles van het parcours gezien, maar van wat ik zag leek het me een technisch rondje. Stond vooral met m'n vrienden wat te drinken in de flauwe bocht vlak voor start-finish :P

Na de wedstrijd lekker onder het genot van de zanger wat meer bier drinken haha
Was zeker technisch. In die flauwe bocht lag het tempo wel hoog.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die zanger was trouwens geniaal. Niet te verstaan en denk de enige gekleurde in heel de gemeente :D
Haha, mooi.
pi_144217367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zit jij op strava ivo? :o
Veel te nieuwerwets joh. Die heeft ergens vast een papieren logboekje. Of hooguit een office 98' excel-sheet.
pi_144217535
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef muzas het volgende:

[..]

Veel te nieuwerwets joh. Die heeft ergens vast een papieren logboekje. Of hooguit een office 98' excel-sheet.
Je krijgt wel coole strava logjes van randoneuren.

http://app.strava.com/activities/55281905

(tevens tip van stoere rit niet naar de supermarkt voor oksel)
pi_144217641
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Gemiddeld 34 km/h heb je toch geen groep voor nodig... :+
Ik rijd in mijn eentje nooit 34km/h gemiddeld, maar ik weet ook niet wat er met "hoog" wordt bedoeld.
pi_144218035
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Gemiddeld 34 km/h heb je toch geen groep voor nodig... :+
jou moest ik eigenlijk ff hebben.... Goedkope camping in de buurt van valkenburg? als er maar een tentje past... Verder geen luxe nodig... Tips? :D
pi_144218964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik 6 uur beter kan inrichten (over meerdere dagen) dan op één dag 6 uur duur. Wat is je verder zegt ben ik het mee eens. Ik zei alleen maar dat ik soms wel zin had om 5-6 uur nu te doen ipv in het voorjaar.

Doel van mijn seizoen was om veel criteriums te rijden en dat is wel gelukt vind ik. Geen uitslagen gereden, maar het seizoen is nog niet voorbij. Ik heb het idee dat ik beter word van een druk programma. Ik denk dat ik het vermogen heb om mee te zitten met een kopgroep, maar ik moet alleen nog de kans grijpen.

Peel zat ik bij een valpartij eerste 5km. Waddinxveen had ik geen chip, makkelijk in het peloton gereden en ook nog voorin tegen het einde. In mei heb ik ongeveer 1/3de uur gereden vergeleken met andere maanden vanwege studie. Maassluis en Pijnacker voelde ik mij in vorm (Begin van het jaar dacht ik nog van, wat is vorm? Waarom kan je geen 4 maanden goed zijn?), maar reed allebei lek. ;(
Wel constant en ongeveer even veel wedstrijden. Bij mij ontbreekt ook echte top uitslag(behalve 2e plek in trainings klassieker Sleen), maar reed wel constant seizoen. Ik heb nu 13 op cycling database staan, maar 2 etappes van tour Lasalle en de WV Snits wedstrijden ontbreken. Eigenlijk was ik in april en eind juni het beste. Van de +/- 20 wedstrijden zijn er zo'n 4 waarvan ik zeg "toen reed ik makkelijk" Sneek in de kopgroep was daar 1 van en OFK (8e) ook. Dagvorm is een raar ding.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 07-09-2014 00:15:13 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_144219135
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik rijd in mijn eentje nooit 34km/h gemiddeld, maar ik weet ook niet wat er met "hoog" wordt bedoeld.
Je moet gewoon warmup en cooldown eraf knippen op strava dan wordt je gemiddelde vanzelf hoger 8-)
(is wel weer zonde voor je totaal km's natuurlijk)
pi_144219199
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

en hoe reageerde je? Dachten ze dat het een chinabike was? :P
Hij schatte in dat ik ongeveer 60 liep, toen zei ik dat ik 30 gemiddeld fietste :7 De vraag of het een originele racefiets was vond ik best vaag, vroeg hij zich af het een chinabike was, of alle originele onderdelen nog op de fiets zaten of misschien zag hij voor het eerst een echte racefiets. Vragen vragen.

In de trein met de fiets is trouwens echt kut.
pi_144219789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef ddx het volgende:

[..]

Je moet gewoon warmup en cooldown eraf knippen op strava dan wordt je gemiddelde vanzelf hoger 8-)
(is wel weer zonde voor je totaal km's natuurlijk)
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat een enkeling hier rond fietst met een autopause van 11 per uur :o
pi_144219906
Zo laag ? Die van mij staat op 20km/u 8-)
pi_144219938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik hoorde uit betrouwbare bron dat een enkeling hier rond fietst met een autopause van 11 per uur :o
Haha echt? Damn... Das nog erger dan digitale epo. We kunnen wel uitvinden wie adhv de logs.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_144220880
Die van mij staat op 5kmh
pi_144221437
4km/u hier, voorkomt spontaan starten als je voor stoplicht stilstaat
pi_144221517
maargoed als je upload op strava doet die toch z'n eigen berekeningen
dus als je 11km/u instelt dan krijg je achteraf op strava gewoon veel lager gemiddelde
pi_144222422
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:36 schreef ddx het volgende:
maargoed als je upload op strava doet die toch z'n eigen berekeningen
dus als je 11km/u instelt dan krijg je achteraf op strava gewoon veel lager gemiddelde
Nee volgens mij niet. Gemiddelde en fietstijd klopt altijd precies met Garmin, terwijl die van mij op 5 kmh staat. Dan zou ik een afwijking moeten zien in de fietstijd, das niet het geval.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_144222507
Ik heb vaak afwijking van 0.1km/u naar beneden als ik upload. (op korte <60km ritjes)
Zal er morgen even beter op letten bij uploaden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')