abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 september 2014 @ 19:48:00 #51
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144431065
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Krakimolo het volgende:

[..]

Haha klopt, niet speciaal ofzo. Ik moet zeggen dat ik daarna nog wel trek had ;)
Nou inderdaad, kan ik straks nog eens een keer wat gaan klaarmaken. :{
Mijn vriend keek ook al zo sip naar dat miniburgertje, en om daar nou een hele courgette bij te gaan eten om je maag maar te vullen.:N

Nou hopen dat morgen weer beter bevalt en vult :+
Rayen 2½ jaar!
pi_144432172
Ik heb het ook eens geprobeerd. Best lekker, maar wel te weinig. Ik sport redelijk veel en heb s avonds dan wel zin in een goed bord eten. En ik vond t vrij prijzig voor wat je kreeg
  donderdag 11 september 2014 @ 20:52:23 #53
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144434282
Ze hadden eerder zo'n "topsportbox", maar die liep denk ik niet zo goed want hij staat niet meer op de site.
Maar inderdaad ik vind het vlees/vis wel karig bedeeld. Groenten en dergelijke vind ik altijd ruim aanwezig.
Rayen 2½ jaar!
pi_144436795
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lijkt me juist heerlijk.

Ik droom van weekmenu's die tijd en geld besparen en waarbij ik aan het eind van de week niks hoef weg te gooien (=wat toch vaak gebeurt als ik voor meer dagen insla).

Vraag me wel af hoe je er dan rekening mee kunt houden wat bijv. qua groenten in de aanbieding is?
Dat kan ik ook zonder weekmenu's. Kwestie van paar lang houdbare groenten inslaan, paar groenten die snel op moeten (of ingevroren kunnen worden), vriezer gevuld hebben met vlees en dan heb je per dag nog best wat ruimte om te variëren. En als groenten om dreigen te gaan kun je heel veel kwijt in een pastasaus of soep of zo.

Bij zo'n box is het voordeel wel dat je wat anders klaarmaakt dan normaal. Maar aan de andere kant, wat is er mis met vertrouwd voer? Na een werkdag vind ik bekende hap wel zo lekker, en aparte dingen eet ik dan wel in een restaurant. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144450774
Ik zat er ook aan te twijfelen, maar dan vooral omdat ik aanboodschappen per week meer kwijt dacht te zijn. Echter ben ik meer kwijt omdat ik niet enkel het avondeten haal (maar ook (gezonde) snacks, drinken, huishoud) en als ik dan even terug reken is het toch een stuk duurder om 39 euro per week kwijt te zijn aan enkel drie maaltijden die blijkbaar ook nog eens karig zijn.

Ik koop nu gewoon vlees en vis in de aanbieding en dat gaat regelrecht de vriezer in en als de groenten hun glans beginnen te verliezen, maak ik er soep van zodat ik het niet weg hoef te gooien. Soep maken is hooguit 30 minuten werk. Al hebben we geen trek in soep, dan maak ik er quiches van, is ook hooguit 30 minuten werk en beiden zijn een prima voorgerecht en het is ook nog eens gezellig om met zijn tweetjes of voor anderen in gangen te eten.

Rijst is verder forever houdbaar, aardappelen gaan ook best lang mee en met beide kan ik heel gevarieerd koken.

Dus nee, geen Hello Fresh box hier. Het is een keer in de twee weken dat de boodschappen echt 'duur' zijn (gezien alleen de Ap en de Plus bij mij in de buurt zitten probeer ik zoveel mogelijk aanbiedingen te doen), maar verder hoef ik er misschien twee keer in de week nog een ingrediënt bij te halen. Ik kijk gewoon naar wat we hebben en bedenk daarbij een maaltijd (nog geen een keer aardappel, groente en vlees gegeten afgelopen zes weken). Verder haal ik zo nu en dan een pompoen en daar eten we met zijn tweetjes heel royaal van twee dagen.

Wat ik ook een keer als tip las, mocht je echt een druk gezin hebben, is om in 1 keer gewoon een hele pan vol gehaktballetjes te maken en deze te verdelen over drie verschillende gerechten zodat je voor drie dagen gewoon snel klaar bent.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 12:19:06 ]
pi_144453863
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou inderdaad, kan ik straks nog eens een keer wat gaan klaarmaken. :{
Mijn vriend keek ook al zo sip naar dat miniburgertje, en om daar nou een hele courgette bij te gaan eten om je maag maar te vullen.:N

Nou hopen dat morgen weer beter bevalt en vult :+
Wij hebben er perencompote uit eigen tuin bij gedaan.

Porties zijn idd vaak karig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_144454083
Wij hebben hem net opgezegd. We vonden het best kleine porties qua vlees of vis. Vooral mijn vriend is echt een vleeseter. En we vonden de recepten wel vaak leuk, lekker en inspirerend, maar ook bewerkelijk. Het duurde gewoon te lang voordat het eten op tafel stond. Duurde een uur of meer. Ook vonden we lang niet altijd alle ingredienten lekker, en die moesten we dan weer vervangen en die uit de box bleven dan liggen. Zonde. Het was leuk voor de inspiratie, maar we zijn er nu wel klaar mee. Hebben 'm in totaal 10 keer gehad denk ik. We hebben wel ideeen opgedaan die we blijven gebruiken. Vond het wel fijn dat alles vers is.
pi_144454366
Je moet zo'n box ook niet nemen als een een (relatief) kieskeurige eter bent. Da's natuurlijk vragen om moeilijkheden!
Ja doei.
pi_144455359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet zo'n box ook niet nemen als een een (relatief) kieskeurige eter bent. Da's natuurlijk vragen om moeilijkheden!
Toch: dat bewerkelijk zijn en vaak meer dan een uur nodig hebben herken ik wel.

Bovendien vind ik dat ze veel te vaak knoflook gebruiken. De tering zeg... Ik wil niet ruiken naar Franse boer...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_144455390
Bevalt zeer goed. Heb 'm nu bijna anderhalve maand.
Heerlijk gegeten. :)
En lekker makkelijk dat je zelf geen boodschappen hoeft te doen. :P
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:59:10 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144455692
Hier ook besteld, we hebben een drukke periode nu en ik ben even niet meer geinspireerd. Ik ben het ook zat om na mijn werk naar de ah to go te gaan, dat is pas duur (en saai). Ik kan creatief zijn en ga normaal gesproken 1 a 2 keer naar de markt om me uit te leven met verse producten, maar nu even niet zoveel tijd dus. Ik denk ook wel wat inspiratie op te doen (zelf namaken). Ik keek net even naar het menu en voor volgende week ben ik eerlijk gezegd niet mega enthousiast (niet erg bijzonder), maar ik heb het nog niet geproefd. :P
Wat me aanspreekt is dat je kan pauzeren. Voor ons dus echt inzetbaar als we een drukke periode voorzien.
pi_144461828
CUL
pi_144461917
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toch: dat bewerkelijk zijn en vaak meer dan een uur nodig hebben herken ik wel.

Bovendien vind ik dat ze veel te vaak knoflook gebruiken. De tering zeg... Ik wil niet ruiken naar Franse boer...
Er kan nooit teveel knoflook in eten zitten.

O+ knoflook O+
Ja doei.
pi_144464289
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toch: dat bewerkelijk zijn en vaak meer dan een uur nodig hebben herken ik wel.

Bovendien vind ik dat ze veel te vaak knoflook gebruiken. De tering zeg... Ik wil niet ruiken naar Franse boer...
Echt, vind ik wel meevallen, heel soms doe ik er zelfs een extra teentje bij :').
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_144464449
Kloppen de tijden die op de site staan dan niet? Want als ik bij volgende week kijk, is 40 minuten het langst. Dat gaat nog, na een werkdag, maar veel langer moet het niet worden. Ik vind het er wel lekjer uitzien in elk geval. Meeste zullen de kinderen ook wel lusten.
pi_144465296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef Bleie het volgende:
Kloppen de tijden die op de site staan dan niet? Want als ik bij volgende week kijk, is 40 minuten het langst. Dat gaat nog, na een werkdag, maar veel langer moet het niet worden. Ik vind het er wel lekjer uitzien in elk geval. Meeste zullen de kinderen ook wel lusten.
Bij mij komen de tijden wat is aangegeven per recept, wel gewoon overeen met hoelang ik erover doe.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:23:46 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144465325
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:27:55 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144490694
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef Bleie het volgende:
Kloppen de tijden die op de site staan dan niet? Want als ik bij volgende week kijk, is 40 minuten het langst. Dat gaat nog, na een werkdag, maar veel langer moet het niet worden. Ik vind het er wel lekjer uitzien in elk geval. Meeste zullen de kinderen ook wel lusten.
Ik vind dat die tijden wel kloppen hoor qua snij en voorbereidwerk en het koken op zich.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:52 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Echt, vind ik wel meevallen, heel soms doe ik er zelfs een extra teentje bij :').
Vind ik ook reuze meevallen, maar ik hou gewoon van knoflook O+

Vandaag was het "Lauwwarme pastasalade van casarecce met groene pesto en gebakken kip".
Ik moet zeggen deze maaltijd was heerlijkkkkkk O+
Pasta gemengd met gebakken courgette, gebakken tomaatjes en kip en ruccolasla erdoorheen. En niet tevergeten pestosaus.
Je kreeg er ook nog zonnebloempitten bij, maar ik hou daar niet van om door mijn eten te doen.

En eerlijkheidshalve, de kip was wel een klein stukje kip. Dus daar heb ikzelf een stuk bijgedaan.
Was niet persé nodig want met de pasta en courgette kon je je vol eten, maar wij eten er gewoon graag genoeg vlees bij.

Maar ik vond het een erg lekkere maaltijd. :Y

Handig vind ik ook de receptenboekjes die je erbij krijgt van die week.
Zodat ik het nog eens kan maken in bijvoorbeeld de week dat ik geen box bestel.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:56:53 #69
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144498233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:59 schreef agentstarling het volgende:

[..]

Ik had dus die hamburger en vond hem echt superlekker! was precies genoeg voor z'n tweetjes al leek het op het eerste gezicht wat weinig inderdaad.. morgen de curry proberen. Producten proeven wel 'gezonder' aan dan van de appie!
En hoe beviel de volgende maaltijd?
Rayen 2½ jaar!
pi_144501221
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:27 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik vind dat die tijden wel kloppen hoor qua snij en voorbereidwerk en het koken op zich.

[..]

Handig vind ik ook de receptenboekjes die je erbij krijgt van die week.
Zodat ik het nog eens kan maken in bijvoorbeeld de week dat ik geen box bestel.
:Y Doen wij ook, als het een weekje iets mindere recepten zijn pak ik de map met receptenboekjes erbij :D
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_144510417
Vind het echt fijn dat ze nu overal op zondag ook bezorgen, heb dat dus aangepast. Kwam vaak rot uit op dinsdag met werk/sport etc maar dit is perfect. *O*
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 14 september 2014 @ 12:08:18 #72
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144510582
Vind zondag ook een stuk beter uitkomen, heb het ook gelijk veranderd.
Volgende week neem ik hem maar niet, de recepten staan me niet zo aan. Vooral die soep met stukje zalm lijkt me niks :P (die zalm wel maar die soep niet :9 )

Heeft er iemand ervaring met de fruitbox van HelloFresh?
Is het die 14 euro waard? Lijkt me nogal heel prijzig ?
En een medium fruitbox wat kan ik dan verwachten qua hoeveelheid? Is dat genoeg voor 3 personen?
Rayen 2½ jaar!
pi_144514539
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:08 schreef TimeJumper het volgende:
Vind zondag ook een stuk beter uitkomen, heb het ook gelijk veranderd.
Volgende week neem ik hem maar niet, de recepten staan me niet zo aan. Vooral die soep met stukje zalm lijkt me niks :P (die zalm wel maar die soep niet :9 )

Heeft er iemand ervaring met de fruitbox van HelloFresh?
Is het die 14 euro waard? Lijkt me nogal heel prijzig ?
En een medium fruitbox wat kan ik dan verwachten qua hoeveelheid? Is dat genoeg voor 3 personen?
Ik heb hem meerdere malen besteld en het fruit is wel altijd van goede kwaliteit (wat me steeds tegenvalt bij fruit zoals van de AH of markt ;()

Ik bestelde hem vooral in de tijd dat ik nooit naar markt kon etc. Maar bestel hem nu alleen af en toe, handige is dat je nu ook kunt zien wat er van te voren in zit, was eerst niet zo. Voorbeeld, dit is M ;

Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 14 september 2014 @ 15:14:08 #74
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144515177
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:48 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Ik heb hem meerdere malen besteld en het fruit is wel altijd van goede kwaliteit (wat me steeds tegenvalt bij fruit zoals van de AH of markt ;()

Ik bestelde hem vooral in de tijd dat ik nooit naar markt kon etc. Maar bestel hem nu alleen af en toe, handige is dat je nu ook kunt zien wat er van te voren in zit, was eerst niet zo. Voorbeeld, dit is M ;

[ afbeelding ]
Is dit de doos voor 14 euro?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 14 september 2014 @ 15:23:53 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144515461
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:08 schreef TimeJumper het volgende:
Vind zondag ook een stuk beter uitkomen, heb het ook gelijk veranderd.
Volgende week neem ik hem maar niet, de recepten staan me niet zo aan. Vooral die soep met stukje zalm lijkt me niks :P (die zalm wel maar die soep niet :9 )

Die soep lijkt me ook niks, helaas zag ik het iets te laat. Ik denk dat ik de zalm grill en dan de noedels er als salade bij serveer. Dan lijkt het op een gerecht dat ik zelf vaak maak.
pi_144515569
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:14 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Is dit de doos voor 14 euro?
Yes :Y

quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die soep lijkt me ook niks, helaas zag ik het iets te laat. Ik denk dat ik de zalm grill en dan de noedels er als salade bij serveer. Dan lijkt het op een gerecht dat ik zelf vaak maak.
Same here ;( net te laat met annuleren voor deze week. Had hetzelfde in gedachten, ga zalm ook grillen. En de kip ook wat op het menu staat vanavond ipv stomen.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 14 september 2014 @ 15:35:46 #77
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_144515829
Vandaag ook weer de doos ontvangen. Ik ben wel enthousiast over alle gerechten. Veel zin in de kip vanavond.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_144517601
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:27 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Yes :Y

[..]

Same here ;( net te laat met annuleren voor deze week. Had hetzelfde in gedachten, ga zalm ook grillen. En de kip ook wat op het menu staat vanavond ipv stomen.
Die fruitdoos is echt belachelijk duur voor wat je krijgt.
  zondag 14 september 2014 @ 17:34:06 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144519562
De inhoud van die doos haal ik voor ¤5,50 op de markt en voor ¤8 bij de appie. Echt te duur. Ik vind het niet te vergelijken met de maaltijdenbox. Weliswaar kosten de afzonderlijke ingredienten ook veel minder dan de boxprijs, maar daar heb je het gemak van niet naar de winkel hoeven en niet hoeven nadenken over wat je eet.
  zondag 14 september 2014 @ 18:20:38 #80
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144521060
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:48 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Ik heb hem meerdere malen besteld en het fruit is wel altijd van goede kwaliteit (wat me steeds tegenvalt bij fruit zoals van de AH of markt ;()

Ik bestelde hem vooral in de tijd dat ik nooit naar markt kon etc. Maar bestel hem nu alleen af en toe, handige is dat je nu ook kunt zien wat er van te voren in zit, was eerst niet zo. Voorbeeld, dit is M ;

[ afbeelding ]
Bedankt dat je de foto ervan plaatst ^O^ Oh kon niet op de site een lijstje vinden met wat erin zit.
Maar inderdaad zoals al is gezegd, ik vind het de 14 euro niet waard.
Maar kan me wel voorstellen als je bijvoorbeeld 40 euro werkt en al niet om boodschappen moet omdat je de HelloFresh box besteld dat je deze dan erbij besteld. :Y

Nou (dagboek :P ) vandaag stond er krieltjessalade met semi-gedroogde tomaten, kaaskoekjes en een maiskolf op het menu.
Het was een salade met dus krieltjes, Romainesla, rode ui, peterselie. Daarbij een dressing van turkse yoghurt gemengd met mosterd, peterselie, knoflook. olijfolie.

Het was wel lekker, en vult goed. Eigenlijk vonden wij de dressing en de aardappeltjes het lekkerst :P Maar ik zou het zelf niet nogmaals maken. Komt voornamelijk omdat mijn vriend en mijn zoontje niet dol op sla zijn.
En als we kippen hadden konden die de resten van de maiskolf opeten, want dat viel ook niet zo goed :@ :P
En toch mistte ik het stukje vlees bij deze maaltijd :+

Maar wat ik al eerder zei, als ik vantevoren zie wat er in de box zit, dan haal ik extra vlees of vis bij wat er bij de maaltijden staat vermeld. Want dat vind ik vrij weinig.
Rayen 2½ jaar!
pi_144521787
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Bedankt dat je de foto ervan plaatst ^O^ Oh kon niet op de site een lijstje vinden met wat erin zit.
Maar inderdaad zoals al is gezegd, ik vind het de 14 euro niet waard.
Maar kan me wel voorstellen als je bijvoorbeeld 40 euro werkt en al niet om boodschappen moet omdat je de HelloFresh box besteld dat je deze dan erbij besteld. :Y
Nee, ik ook niet op de website, wel op FB :)

quote:
Nou (dagboek :P ) vandaag stond er krieltjessalade met semi-gedroogde tomaten, kaaskoekjes en een maiskolf op het menu.

Maar wat ik al eerder zei, als ik vantevoren zie wat er in de box zit, dan haal ik extra vlees of vis bij wat er bij de maaltijden staat vermeld. Want dat vind ik vrij weinig.
Ohhh die salade vond ik ook heerlijk, maiskolf vond ik wel heul lekker :9
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 14 september 2014 @ 18:47:13 #82
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144521855
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Bedankt dat je de foto ervan plaatst ^O^ Oh kon niet op de site een lijstje vinden met wat erin zit.
Maar inderdaad zoals al is gezegd, ik vind het de 14 euro niet waard.
Maar kan me wel voorstellen als je bijvoorbeeld 40 euro werkt en al niet om boodschappen moet omdat je de HelloFresh box besteld dat je deze dan erbij besteld. :Y

Nou (dagboek :P ) vandaag stond er krieltjessalade met semi-gedroogde tomaten, kaaskoekjes en een maiskolf op het menu.
Het was een salade met dus krieltjes, Romainesla, rode ui, peterselie. Daarbij een dressing van turkse yoghurt gemengd met mosterd, peterselie, knoflook. olijfolie.

Het was wel lekker, en vult goed. Eigenlijk vonden wij de dressing en de aardappeltjes het lekkerst :P Maar ik zou het zelf niet nogmaals maken. Komt voornamelijk omdat mijn vriend en mijn zoontje niet dol op sla zijn.
En als we kippen hadden konden die de resten van de maiskolf opeten, want dat viel ook niet zo goed :@ :P
En toch mistte ik het stukje vlees bij deze maaltijd :+

Maar wat ik al eerder zei, als ik vantevoren zie wat er in de box zit, dan haal ik extra vlees of vis bij wat er bij de maaltijden staat vermeld. Want dat vind ik vrij weinig.
Was er iets mis met de mais of houd je er gewoon niet van?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 14 september 2014 @ 18:49:02 #83
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144521915
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:47 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Was er iets mis met de mais of houd je er gewoon niet van?
Nee er was niks mis mee hoor. Zag er zeer vers uit. Ik had het nog nooit gegeten en stelde me altijd voor dat dat vast heerlijk moest wezen maar het viel gewoon een beetje tegen.
Maar dat ligt aan mijn persoonlijke smaakpapillen :+ :Y
Rayen 2½ jaar!
  zondag 14 september 2014 @ 18:51:30 #84
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144522003
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nee er was niks mis mee hoor. Zag er zeer vers uit. Ik had het nog nooit gegeten en stelde me altijd voor dat dat vast heerlijk moest wezen maar het viel gewoon een beetje tegen.
Maar dat ligt aan mijn persoonlijke smaakpapillen :+ :Y
Kan het me bijna niet voorstellen! :+
Uit blik ook niet of dat juist wel?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 14 september 2014 @ 19:09:34 #85
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144522588
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Kan het me bijna niet voorstellen! :+
Uit blik ook niet of dat juist wel?
Haha, ja ze bestaan nog hoor, van die personen die nooit een verse maiskolf hebben gegeten :P
Maar uit blik wel, lekker door een salade of een gerecht.
Rayen 2½ jaar!
  zondag 14 september 2014 @ 19:11:03 #86
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144522633
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet op de website, wel op FB :)

[..]

Ohhh die salade vond ik ook heerlijk, maiskolf vond ik wel heul lekker :9
Ah facebook! vandaar.

Kijk zo zie je maar dat smaken verschillen :+ Die lauwwarme pastasalade die vond ik dan weer wel overheerlijk :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_144523343
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:48 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Ik heb hem meerdere malen besteld en het fruit is wel altijd van goede kwaliteit (wat me steeds tegenvalt bij fruit zoals van de AH of markt ;()

Ik bestelde hem vooral in de tijd dat ik nooit naar markt kon etc. Maar bestel hem nu alleen af en toe, handige is dat je nu ook kunt zien wat er van te voren in zit, was eerst niet zo. Voorbeeld, dit is M ;

[ afbeelding ]
Wat een armoe voor die prijs zeg! :o ;(
Ja doei.
pi_144525700
Vandaag de eerste doos gekregen. Hoeveelheid zalm is inderdaad niet herl veel, maar kip is prima: 2 drumsticks pp. Groente leek me niet heel veel, maar we zien wel. Even kijken of we morgen al de eerste maaltijd koken, vandaag een verjaardag gevierd, best wat restjes over.
pi_144541656
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:18 schreef Bleie het volgende:
Vandaag de eerste doos gekregen. Hoeveelheid zalm is inderdaad niet herl veel, maar kip is prima: 2 drumsticks pp. Groente leek me niet heel veel, maar we zien wel. Even kijken of we morgen al de eerste maaltijd koken, vandaag een verjaardag gevierd, best wat restjes over.
Nog gefeliciteerd :)!
  maandag 15 september 2014 @ 19:12:21 #90
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144559198
En is er nog gekookt?
En zijn er nog meningen? commentaren? :+
Rayen 2½ jaar!
pi_144559288
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:48 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Ik heb hem meerdere malen besteld en het fruit is wel altijd van goede kwaliteit (wat me steeds tegenvalt bij fruit zoals van de AH of markt ;()

Ik bestelde hem vooral in de tijd dat ik nooit naar markt kon etc. Maar bestel hem nu alleen af en toe, handige is dat je nu ook kunt zien wat er van te voren in zit, was eerst niet zo. Voorbeeld, dit is M ;

[ afbeelding ]
Jeetje, dat valt tegen zeg :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144559557
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
En is er nog gekookt?
En zijn er nog meningen? commentaren? :+
Ja, mijn man heeft vandaag de noodlesoep met zalm gemaakt. Was oké, maar niet heel smaakvol. Nou had hij wel vanwege de kinderen de rode peper weggelaten, dus dat scheelt nogal. Beetje extra sojasaus deed veel. Het was wel genoeg, maar weinig groente. Hoeveelheid vis was toch wel goed.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:25:40 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144580710
Geeft Hellofresh ook geld terug bij buikgriep :'(
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:27:12 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144580755
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:25 schreef Aventura het volgende:
Geeft Hellofresh ook geld terug bij buikgriep :'(
Buikgriep of voedselvergiftiging?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:29:57 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144580803
We denken aan een virus, opgelopen via peuter. De box hebben we nog niet aangeraakt maar gaan we denk ik voorlopig niet doen. De kip moet morgen al op zijn :P
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:31:54 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144580856
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef Aventura het volgende:
We denken aan een virus, opgelopen via peuter. De box hebben we nog niet aangeraakt maar gaan we denk ik voorlopig niet doen. De kip moet morgen al op zijn :P
Nou, beterschap dan maar!
The love you take is equal to the love you make.
pi_144580947
Laatst stond er een muts met een muts op voor me deur om deze pauperheid aan de man te brengen :N
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:36:13 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144580985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:34 schreef Goejedag het volgende:
Laatst stond er een muts met een muts op voor me deur om deze pauperheid aan de man te brengen :N
It takes one to know one.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144581052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

It takes one to know one.
Daar heb je me even goed tuc (bacon) hoor
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:39:08 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144581062
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:38 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Daar heb je me even goed tuc (bacon) hoor
Goejedag, zeg.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')