abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 22:41:29 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144606714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef DNP-Old het volgende:
HectorUCiclismo twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 20:36:22 Aldemar REYES en negociaciones con @BMCProTeam talento que podría estar en WorldTour con Atapuma campeón Sub23 #Vcol http://t.co/tyL5sm4V4X[ afbeelding ] reageer retweet
Ik dacht dat ik goed op de hoogte was van de Colombiaantjes, maar van deze jongen had ik dus nog nooit gehoord.

Met reden, nu ik zijn uitslagen heb opgezocht. Praktisch niets laten zien. Ik kan 30 interessantere Colombiaanse jongeren opnoemen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 23:17:14 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144608915
Naast Degand ook Coppel naar IAM. Kan het daar wel eens goed gaan doen, eenmaal weg bij Cofidis gaat het vaak beter met je.

König zou ook naar Katusha kunnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_144609683
Om maar even wat tegenwicht te bieden:

Valverde _O_
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 00:05:45 #79
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144610861
Als je het hele dopinggedoe nog even vergeet plaats je nu alsnog een _O_ achter een van de allerlafste renners ooit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_144612000
Neuh. De gemiddelde sprinter is nog veel laffer.
in a crowd you lose humanity
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 00:49:33 #81
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144612074
Nouja, ik ben sowieso geen fan van sprinten en sprinters, maar lijkt mij alsnog niet echt te vergelijken met een renner als Valverde. De gemiddelde sprinter moet eigenlijk wel laf zijn om wat van z'n carrière te maken, als je het wachten op een sprint laf vindt. Valverde had, als hij een man was geweest, nog twee keer zoveel kunnen winnen. Had dan ook nog eens voor leukere koers gezorgd. Wat heeft die man veel wedstrijden verprutst zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 17 september 2014 @ 01:12:26 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_144612508
Daarnaast is het ook een buitengewoon vervelende vent op de fiets, met z'n boze kop en dito gebaartjes als hij drie meter kopwerk heeft gedaan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_144613709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik goed op de hoogte was van de Colombiaantjes, maar van deze jongen had ik dus nog nooit gehoord.

Met reden, nu ik zijn uitslagen heb opgezocht. Praktisch niets laten zien. Ik kan 30 interessantere Colombiaanse jongeren opnoemen.
Reed geen slechte Vuelta als 19-jarige. Vergelijkbaar resultaat als Seb Henao vorig jaar.
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 11:38:14 #84
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144618095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:30 schreef DNP-Old het volgende:

[..]

Reed geen slechte Vuelta als 19-jarige. Vergelijkbaar resultaat als Seb Henao vorig jaar.
23e is niet slecht als 19-jarige, maar verder zie ik z'n naam nergens terugkomen.

Zal best een groot talent zijn, maar een stap naar een ploeg als BMC lijkt mij wat te vroeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 12:56:24 #85
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144620427
Björn Thurau naar Netappp/Bora.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_144621488
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je het hele dopinggedoe nog even vergeet plaats je nu alsnog een _O_ achter een van de allerlafste renners ooit.
Je kunt het ook een van de slimste renners ooit noemen. Wie zegt dat het wat had opgeleverd als hij vaker de aanval had gezocht, zie de Vuelta-etappe naar La Camperona. Ik vind het gewoon een prachtige renner die al 11 jaar aan de top staat. Zijn eindschot na een zware koers is echt ongekend. Straalt zoveel klasse vanuit. En hij werd niet voor niets bij de jeugd al El Imbatido genoemd.

Natuurlijk heeft hij verre van een onbesproken verleden, maar dat kunnen we van meer renners zeggen. Zijn koersstijl kun je over twisten, maar ik stoor me er niet zo aan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2014 @ 13:33:41 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_144621536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze kunnen daar nu beter gewoon met wat goedkope jongens beginnen dan dure tweederangsrenners (die recent nog beschikbaar waren) die zichzelf als kopman zien bij elkaar verzamelen. Dan kun je volgend jaar gaan voor een paar echt grote jongens, die nu allang niet meer beschikbaar zijn voor volgend jaar.

Maar goed, wat renners die nog vrij zijn: Gasparotto, Nocentini, Bauer, Wegmann, Vansummeren, Von Hoff, Fernandez, Hutarovich, De Gendt, De Weert, Machado, Bennett, Ratto, Gatto, Morabito, Le Mevel, Agnoli. En natuurlijk Andy en Dekker.
En Horner *O*
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 13:37:43 #88
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_144621687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:32 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Je kunt het ook een van de slimste renners ooit noemen. Wie zegt dat het wat had opgeleverd als hij vaker de aanval had gezocht, zie de Vuelta-etappe naar La Camperona. Ik vind het gewoon een prachtige renner die al 11 jaar aan de top staat. Zijn eindschot na een zware koers is echt ongekend. Straalt zoveel klasse vanuit. En hij werd niet voor niets bij de jeugd al El Imbatido genoemd.

Natuurlijk heeft hij verre van een onbesproken verleden, maar dat kunnen we van meer renners zeggen. Zijn koersstijl kun je over twisten, maar ik stoor me er niet zo aan.
Je kan veel zeggen, maar Valverde een van de slimste renners ooit noemen vind ik een rare opmerking. Alejandro heeft heel veel gewonnen omdat hij ontzettend veel talent heeft, niet omdat hij zo'n fantastisch inzicht heeft.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_144621806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen, maar Valverde een van de slimste renners ooit noemen vind ik een rare opmerking. Alejandro heeft heel veel gewonnen omdat hij ontzettend veel talent heeft, niet omdat hij zo'n fantastisch inzicht heeft.
Hij heeft het toch wel regelmatig in koersen als LBL het moeten afleggen tegen renners als Daniel Martin en Simon Gerrans inderdaad.
pi_144631095
quote:
Lefevere: ‘Van den Broeck naar OPQS? Eerst 2015, dan zien we wel’

Na een nieuw tegenvallend seizoen lijkt er iets gebroken tussen de Lotto-Belisol-ploegleiding en Jurgen Van den Broeck. En meteen dook zijn naam op bij die andere Belgische ploeg, Omega Pharma Quickstep.

Sporza vroeg aan Patrick Lefevere van Omega Pharma Quickstep of het klopte dat de manager van Van den Broeck hem heeft aangeboden bij Lefevere.

‘Zijn manager Jef Van den Bosch heeft me gebeld over een andere renner, maar vroeg me ook of ik voor 2016 geïnteresseerd was in Van den Broeck. Ik heb hem geantwoord: “Voorlopig niet. We zullen eerst 2015 rijden en dan zien we wel.’’
pi_144632103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Column van Patrick Lefevere uit 2012:
quote:
Patrick Lefevere: 'Van den Broeck heeft geen persoonlijkheid'
'Ik zal nooit bij Patrick Lefevere rijden', zegt Jurgen Van den Broeck in Humo. Bon, dat weten we dan ook weer. Ik ben blij dat we het met elkaar eens zijn. Voor mij hoeft het ook niet, want VDB brak al twee keer zijn woord tegenover een team.

Een eerste keer in 2003, toen hij in het belofteteam van Quick Step reed. Ik vloog speciaal naar een koers in Slovenië om te beklinken dat Jurgen prof werd bij ons. Maar toch trok hij naar US Postal. Drie jaar later hadden ze daar hetzelfde voor: het mondeling akkoord was er, maar VDB ging naar Lotto.

En dan was er nog dat vreemde verhaal vorig jaar. Van den Broeck had, net als de ploegleiding, al net na Luik-Bastenaken-Luik een contract getekend bij het nieuwe project van Lotto. Bij de Nationale Loterij hadden ze het sponsorbudget opgetrokken van vier naar acht miljoen euro. Enige probleem: er was geen regering, dus het werd niet bekrachtigd. In de zomer brak er paniek uit en werd ik plots gecontacteerd door de manager van Van den Broeck. Of ik nog interesse had in Jurgen. Terwijl ik al pertinent zeker was dat hij getekend had bij Lotto. Ik smeet er dan maar meteen een hoog bedrag tegenaan, om ook eens met hun voeten te spelen.

Pas op, ik heb respect voor Van den Broeck. Voor de superprof die zijn hele leven in dienst stelt van zijn vak, en daardoor het maximale uit zijn carrière haalt. Maar hij heeft geen persoonlijkheid en bijgevolg is zijn internationale publicitaire waarde vrij laag. Die kan pas groeien als hij het podium haalt in Parijs. Of wint.

...
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20120630_035

;)
pi_144632918
Dylan Groenewegen van De Rijke naar Roompot Orange.
pi_144633750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef TheArt het volgende:
Dylan Groenewegen van De Rijke naar Roompot Orange.
Mooi!

Zijn dus nu al 15 renners bevestigd (via wielerflits):

Renners van Roompot-Orange Cycling tot nu toe (15)
Jesper Asselman, Huub Duyn, Sjoerd van Ginneken, Brian van Goethem, Dylan Groenewegen, Reinier Honig, Johnny Hoogerland, Michel Kreder, Raymond Kreder, Wesley Kreder, Maurits Lammertink, André Looij, Marc de Maar, Ivar Slik en Berden de Vries

Hoeveel komen er nog bij?
  woensdag 17 september 2014 @ 19:37:15 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144633781
Mooie aanwinst.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144634281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Mooi!

Zijn dus nu al 15 renners bevestigd (via wielerflits):

Renners van Roompot-Orange Cycling tot nu toe (15)
Jesper Asselman, Huub Duyn, Sjoerd van Ginneken, Brian van Goethem, Dylan Groenewegen, Reinier Honig, Johnny Hoogerland, Michel Kreder, Raymond Kreder, Wesley Kreder, Maurits Lammertink, André Looij, Marc de Maar, Ivar Slik en Berden de Vries

Hoeveel komen er nog bij?
In totaal 18 renners, dus nog 3.

Rob Ruijgh
Rob Ruijgh
Rob Ruijgh
pi_144635226
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Mooi!

Zijn dus nu al 15 renners bevestigd (via wielerflits):

Renners van Roompot-Orange Cycling tot nu toe (15)
Jesper Asselman, Huub Duyn, Sjoerd van Ginneken, Brian van Goethem, Dylan Groenewegen, Reinier Honig, Johnny Hoogerland, Michel Kreder, Raymond Kreder, Wesley Kreder, Maurits Lammertink, André Looij, Marc de Maar, Ivar Slik en Berden de Vries

Hoeveel komen er nog bij?
Vermeltfoort misschien nog?
Demain, on roule
pi_144650973
Goss naar MTN. En Bos maar denken dat ie daar meer kansen zou krijgen om grote rondes te rijden. Trekken ze daar even ook EBH, Farrar en Goss aan naast Ciolek die ze al hebben :')
pi_144651029
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:42 schreef TheArt het volgende:
Goss naar MTN. En Bos maar denken dat ie daar meer kansen zou krijgen om grote rondes te rijden. Trekken ze daar even ook EBH, Farrar en Goss aan naast Ciolek die ze al hebben :')
Volgens de ploegleider van MTN is Bos de enige echte sprinter van de aankopen :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 september 2014 @ 10:03:02 #99
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144651336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Volgens de ploegleider van MTN is Bos de enige echte sprinter van de aankopen :D
10.gif
pi_144651548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Volgens de ploegleider van MTN is Bos de enige echte sprinter van de aankopen :D
Sprinttreintje:

Boasson Hagen, Goss, Farrar en dan Bos om het af te maken? w/ :9 :+

Oja en dan heb je Ciolek over...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')