abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144169031
Heel jammer dit
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_144169955
TV-programma ‘The Undateables’ stuurt kandidaat op date met acteur

Die sukkel heeft snel zijn Wiki-pagina verwijderd. BNN claimt van niks te weten, terwijl dat gastje wel in allerlei BNN-programma's heeft geacteerd. Heel geloofwaardig, BNN. :')
  donderdag 4 september 2014 @ 15:40:01 #228
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144170084
Ook oerdom dat ze denken hier mee weg te komen. En ook al was het niet opgezet. Dan haal je het toch wel uit je hoofd om iemand te laten daten die acteur is. 8)7
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144170329
"Uit een reportage in Nieuwe Revu bleek vorige maand dat BNN ten onder gaat aan narcistische nono’s. Een VARA-redacteur, die sinds kort moet samenwerken met BNN, zegt in het blad: “Zelf zit ik nu ook in het BNN-pand. Een veel gehoorde klacht van VARA-mensen is dat het er een teringzooi is en verre van hygiënisch.” Een andere VARA-mol: “BNN kent nog altijd een beetje die ‘kijk mij eens heel cool bij BNN werken’-attitude. Geforceerde hipsters. Dat botst met de katoenen-tas-houding van de old-school VARA-mensen.” Wat ook niet goed valt: de Jägermeister-in-de-pauze-cultuur bij BNN."

Bron
  donderdag 4 september 2014 @ 15:48:41 #230
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144170401
We gaan nog even door :D

quote:
BNN liegt over The Undateables-acteurs

Enkele uren nadat we tikten over het BNN programma The Undateables, waarin gehandicapte jongeren zogenaamd op date gaan met mensen die verder kijken dan het uiterlijk, is er alweer nieuw nieuws te melden. Dat de omroep mislukte acteurs uit de kaartenbak van het castingbureau inhuurt om op pad te sturen met de 'undateable' kandidaten was al bekend, en dat die acteurs vervolgens hun Wikipedia pagina offline proberen te halen (LOL) ook. Vrij schandalig, want als kijker moeten we geloven dat we naar een programma kijken waarin zielige gehandicapten worden geholpen (waarschijnlijk denken ze dit zelf ook). Maarrr zojuist ontvingen we nóg een interessant bericht in onze mailbox! Het is afkomstig van Kevin, de jongen die gisteren op tv werd neergezet als degene die niet op kwam dagen tijdens zijn date met de gehandicapte Denise. Vet gemeen zou je denken, maar de werkelijkheid ligt weer eens anders. Lees de mail hieronder, en houd vooral ook de officiële reactie van Marloes de Groter (BNN) even in uw achterhoofd. Dit zegt zij over het voorval: 'We plaatsen op diverse kanalen oproepjes. We vragen niemand, ze geven zichzelf op. En ervoor betaalt krijgen ze er al helemáál niet voor. Als er iemand reageert op een kandidaat, dan voeren we eerst een paar voorgesprekken om te kijken of de intenties van de mogelijke date oprecht zijn. Natuurlijk wisten we van de achtergrond van Ricardo, maar we vonden hem oprecht geïnteresseerd in Denise.'

Beste redactie,

Vol verbazing heb ik gisteren the Undateables gekeken. Ik was hier de eerste "date" van Denise.
Het verhaal zoals geschetst klopt echter totaal niet.

Ik ben door een castingdame van het bedrijf Zodiak Productions benaderd om mee te doen aan dit programma. Mij is verteld dat het om een dame met een lichamelijke beperking ging.
Daarnaast zou ik een vergoeding ontvangen voor mijn tijd.

Pas in een 2e telefoongesprek is mij verteld dat het om een dame van 1.30m ging, toen heb ik het verhaal afgekapt en verteld dat ik geen interesse had.

Het beeld wat geschetst wordt dat ik niet zou zijn komen opdagen klopt dus totaal niet. Ook heb ik op geen enkele manier telefoontjes en/of voicemails van Denise ontvangen.

Vriendelijke groet,

Kevin


Ok, helder. Dus, resumerend: BNN huurt tegen betaling mensen in om ze te laten daten met gehandicapten, die vervolgens bij DWDD mogen vertellen over het prachtige format. In werkelijkheid kijken we gewoon naar Take Me Out 2.0, een grote nepvertoning die drijft op idioten die via een castingbureau beroemd willen worden. Of de gehandicapten in kwestie hiervan op de hoogte zijn is de vraag, wij vermoeden van niet. En oh ja. Haakt u als mogelijk geïnteresseerde voor de opnamedag af? Dan monteert BNN de boel zo dat het lijkt alsof u de zielige gehandicapte in de kou laat staan. Zie hier de schitterende combi van 'lekker gek BNN' en 'verschillig VARA'.

http://glamora.ma/2014/09/bnn_liegt_over_the_undateables.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144170473
Dikke Topshow.
pi_144170497
Die vriendin van die spastische jongen.. wat hoop ik dat zij 'echt' (=geen actrice dus) is. Wat gun ik het die gozer :Y Zo'n vriendelijke positieve gast.
  donderdag 4 september 2014 @ 15:51:46 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144170504
Hele programma is dus een totale hoax. En die kleine meid doet er blijkbaar willen en wetens aan mee gezien dat toneelstukje dat ze die jongen zijn voicemail zogenaamd inspreekt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144170572
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Dat gevoel kreeg ik dus al. Hetzelfde met die meid bij DWDD die op date was gegaan met die spast, 100% een actrice.
Ik hoop zo van niet :'( kreeg eindelijk weer een beetje hoop voor de (Nederlandse) vrouw anno 2014.
pi_144170583
Goed verhaal.
pi_144170595
Lekker dan, als dit programma ook al is gescript. :')

Ik weet wel dat vrijwel alle programma's gescript en gemanipuleerd zijn, ook de zogenaamde 'reality' programma's, maar als dit programma ook al gescript is geloof ik echt niets meer van die zogenaamde oprechte programma's. :r

Dikke middelvinger naar alle kijkers, maar vooral naar de deelnemers aan deze programma's.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144170641
Zou erg jammer zijn idd, zijn oprechte tv-programma's dan echt niet meer mogelijk? Van BNN verwachte ik tenminste nog dat ze een klein beetje oprecht waren.
pi_144170692
Je kunt je beter afvragen wat er tegenwoordig niet in scene is gezet bij BNN?

Een paar jaar geleden bij 'Je Zal Het Maar Hebben' was er ook al iets in scene gezet door die prutsers:

BNN valt door de mand

Opdoeken die flutomroep.
pi_144171049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef erik013 het volgende:
Die vriendin van die spastische jongen.. wat hoop ik dat zij 'echt' (=geen actrice dus) is. Wat gun ik het die gozer :Y Zo'n vriendelijke positieve gast.
Die spastische jongen gaat nooit een normale vrouw vinden, hoe aardig en positief hij ook is, zo werkt dat nou eenmaal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_144171435
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Die spastische jongen gaat nooit een normale vrouw vinden, hoe aardig en positief hij ook is, zo werkt dat nou eenmaal.
Ik vrees het ook voor die jongen. Ondanks het geouwehoer over 'op ieder potje past een dekseltje', positief in het leven staan, kansen pakken enz.

Het lijkt mij als gecast persoon ook niet erg prettig om je voor dit programma te lenen overigens, ervan uitgaande dat degenen die zich hebben opgegeven voor dit programma van niets weten, wek je valse hoop en verwachtingen bij deze personen.

Moreel erg verwerpelijk vind ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144171522
Misschien was die spast ook wel een acteur.
pi_144171529
Maar er zijn toch datingbureaus voor dit soort mensen en dat het dan niet op tv hoeft?
pi_144171557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien was die spast ook wel een acteur.
Zat ook eerder in een BNN show.
pi_144171613
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Specularium het volgende:
Maar er zijn toch datingbureaus voor dit soort mensen en dat het dan niet op tv hoeft?
Klopt, er zijn ook speciale datingsites voor mensen met een beperking.

Ik zou daarom in die situatie nooit voor zo'n tv programma kiezen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144171620
Natuurlijk is alles op tv nep of aangedikt, maar publieke omroep .. dit kan toch niet. :')
  roze donderdag 4 september 2014 @ 17:39:39 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144174407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
TV-programma ‘The Undateables’ stuurt kandidaat op date met acteur

Die sukkel heeft snel zijn Wiki-pagina verwijderd. BNN claimt van niks te weten, terwijl dat gastje wel in allerlei BNN-programma's heeft geacteerd. Heel geloofwaardig, BNN. :')
Ik vond hem al veel te leuk voor haar ;( Vond het al vreemd (niet lullig bedoeld maar zo'n jongen zou in het echt nooit zo'n meisje daten, die kan 1000 anderen krijgen)
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 4 september 2014 @ 17:44:09 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144174552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zat ook eerder in een BNN show.
Je Zal Het Maar Hebben :)
Your beauty never ever scared me.
pi_144174695
Wat triest. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144177398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Die spastische jongen gaat nooit een normale vrouw vinden, hoe aardig en positief hij ook is, zo werkt dat nou eenmaal.
Laten we nou niet zonder bewijs er van uit gaan dat álles nep is.
pi_144178027
Dat kleine pestkeretje De Graaf had in het echt ook helemaal geen slechte nieren en is in werkelijkheid gestorven tijdens eenzame auto-erotische verstikking.
anonieme razernist
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')