abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144129817


We Are Electric
We Are Electric is een festival dat zich richt op elektronische dans muziek. Dit jaar vindt de tweede editie plaats in het Klokgebouw te Eindhoven op 15 november 2014.

Organisatie
WAE14 wordt georganiseerd door Paaspop Events in samenwerking met Mojo Concerts en wordt gepresenteerd door 3FM

Parkeren
Naast de festivallocatie bevindt zich een parkeergarage. Indien deze vol is worden andere parkeerplaatsen (ook op loopafstand) in gebruik genomen. Volg dan de bewegwijzering of de instructies van verkeersregelaars. Parkeren op deze plekken kost ¤6,- per dag. Tip: het is mogelijk om je uitrijkaartje bij een van de muntenkassa's te halen, dat scheelt je naderhand weer wachten bij de parking-automaat.

Lockers
Uiteraard zijn er lockers aanwezig op We Are Electric. De prijzen hiervan zullen we nog communiceren.

Hotels
Een paar hotels dichtbij het Klokgebouw: www.arthoteleindhoven.nl / www.crowninn.nl

Goedkoper alternatief in het centrum van Eindhoven is 3BE: een hostel waar je voor maar ¤30,- per nacht kan overnachten. www.3be.nl

Reinsinformatie/OV
Het Klokgebouw is op vijf minuten loopafstand van station Eindhoven Beukenlaan. Vanaf Eindhoven Centraal is het zo'n 30 minuten lopen. Met de bus is het Klokgebouw ook prima te bereiken: pak hiervoor lijn 13, 18, 401 of 402 en stap uit bij Strijp S - Ingr. Kalfsstraat.

Toegankelijkheid
We Are Electric zal plaatsvinden in het Klokgebouw, een oude fabriek van Philips. Het festival heeft vier hallen en drie stages, allen gelijkvloers. De wc's zijn goed te bereiken - ook is er in de entreehal een minder valide wc. In een van de zalen zal waarschijnlijk een rolstoelpodium staan. Over het algemeen zullen de shows ook goed te zien zijn.

Ervaring leert dat het Klokgebouw goede faciliteiten heeft voor minder valide bezoekers. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact met ons op te nemen.

Food/Drinks
Food en drinken is te koop met muntjes. Deze muntjes zijn aan de verschillende muntenkassa's verkrijgbaar (met zowel cash als PIN). Er is vegetarisch eten aanwezig.

Leeftijd
Voor We Are Electric wordt een minimumleeftijd van 18 jaar gehanteerd. Bij twijfel wordt om een legitimatiebewijs gevraagd.

Tickets
De verkoop van tickets voor We Are Electric is nog niet begonnen. De verkoop begint op 6 september 2014 om 10:00. Kaarten zijn te koop via http://www.we-are-electric.nl/tickets.

Early Bird tickets: ¤29,- / Regular: ¤34,-

Line-up:
- 2 Many DJ (Dj Set)
- Addergebroed
- A-Trak
- Benny Rodrigues
- Cees van Balen
- De Sluwe Vos
- Destructo
- Doctor P feat. Krafty MC
- Dr. Lektroluv (Visual Set)\
- Falco Benz
- Gesaffelstein (Dj Set)
- Homework
- Joop Junior
- Joost van Bellen
- Kypski
- Man With No Shadow
- Mike Mago
- Noisia
- Pendulum & Verse
- Piro
- Roni Size Reprazent
- Rudimental (Dj Set)
- Rustie
- Sigma
- The Subs (Live)
- UZ
- Zombie Nation (Dj set)

Flyer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timetable:


[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 07-11-2014 10:33:04 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2014 @ 10:25:48 #2
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_144381718
Early Bird tickets zijn uitverkocht.

quote:
Yihaaa!! In nog geen vier uur zijn álle Early Bird's al gevlogen! De ticketmodule is nu automatisch overgeschakeld op de reguliere tickets a ¤34,- . Maar hey, dat is nog steeds geen geld voor acts als Rudimental, Gesaffelstein, 2manydjs, A-Trak, en dat is pas het topje van de ijsberg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_144383749
Hmmz wou dit op een last minute beslissing aan laten komen. De eerste namen zijn best tof. Al heb ik alles al aan het werk gezien op Gesaffelstein na.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2014 @ 13:13:04 #4
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_144386198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Hmmz wou dit op een last minute beslissing aan laten komen. De eerste namen zijn best tof. Al heb ik alles al aan het werk gezien op Gesaffelstein na.
Dik feest vorig jaar, zou lekker heen gaan :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_144402262
Ja vorig jaar was tof. Dit jaar weer denk ik
pi_144820497
NIEUW BEVESTIGD:
Sigma (UK)
Roni Size Reprazent (UK)
Dr Lektroluv visual set (BE)
Joost van Bellen (NL)
Benny Rodrigues (NL)

Tickets kosten ¤ 34,- (exclusief servicekosten ¤2,50) en zijn via www.we-are-electric.nl/tickets en Primerawinkels verkrijgbaar.

De internationaal gelauwerde Roni Size bracht vorige maand zijn eerste album in zes jaar uit, het ijzersterke Take Kontrol. Deze drum ‘n’bass-grootheid treedt op WE ARE ELECTRIC met een ijzersterke band op en zal een audiovisueel spectaculaire liveshow geven. Zijn landgenoten van SIGMA hebben ook niet bepaald te klagen over aandacht. Dit drum ‘n’ bass-duo scoorde begin dit jaar een internationale monsterhit met Nobody To Love; de gelijknamige video heeft inmiddels meer dan 63 miljoen(!) views op YouTube. Uit de lage landen komen de gevaarlijk goede harde electro van Dr Lektroluv; dancelegende, icoon en alleskunner Joost van Bellen; en de Rotterdamse partymacher annex dj/producer – alias ROD - Benny Rodrigues die verder kijkt dan zijn tech-house lang is.
pi_144853831
Tickets binnen!
Burning bridges gives you so much more
pi_145189591
Zieke line up
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 6 oktober 2014 @ 12:20:17 #9
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_145249688
Ben d'r weer bij! Zin an *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_145477407
Hoe is de beveiliging eigenlijk bij dit feestje? Ben waarschijnlijk lijp. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_145490980
De laatste namen:

(DJ-set), Zombie Nation, Doctor P feat. Krafty MC, Mike Mago, Kypski, Falco Benz, Destructo, Piro en Joop Junior.
  maandag 20 oktober 2014 @ 23:19:33 #12
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_145758383
Vorig jaar last minute kaartje op de kop getikt. Misschien dit jaar weer als het financieel meezit.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_146038515
Time-table toegevoegd aan OP
pi_146046242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Time-table toegevoegd aan OP
Weet je al of je gaat?
pi_146064455
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:47 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Weet je al of je gaat?
Ik denk het niet, leuke line-up. Maar heb alles (op Gesaffelstein na) al eens aan het werk gezien. Ik ga denk ik het klokgebouw maar eens bezoeken met Underworld denk ik.
pi_146064642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk het niet, leuke line-up. Maar heb alles (op Gesaffelstein na) al eens aan het werk gezien. Ik ga denk ik het klokgebouw maar eens bezoeken met Underworld denk ik.
Underworld is uitverkocht zag ik gisteren..
pi_146065455
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:11 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Underworld is uitverkocht zag ik gisteren..
Ik zie het ja, jammer. Maar vind We Are Electric niet echt interessant dit jaar.
pi_146073745
Ik vind dit niet zo'n bijzondere line up. Bijna alles wat er staat is door het jaar heen ergens anders te zien.
Hello, my name is Oliver
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 november 2014 @ 10:11:59 #19
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146394110
Rustie, Destructo en Sigma zeggen af.

Erbij:

PENDULUM DJ SET & VERSE komt als Special Guest! Daarnaast hebben we UZ en HOMEWORK kunnen strikken als vervangers van Rustie en Destructo. Ook hebben we nog twee openers toegevoegd: ADDERGEBROED opent voor The Subs en CEES VAN BALEN opent voor Falco Benz.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146394439
Haha Pendulum is toffer dan Rustie imo :D
pi_146521935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik vind dit niet zo'n bijzondere line up. Bijna alles wat er staat is door het jaar heen ergens anders te zien.
Dat is waar, maar het is wel eens fijn dat die artiesten zich in Eindhoven bevinden iemand voor iemand als mij. Hoef ik maar een uurtje te reizen en ik heb de meesten nog niet live gezien. Tevens is het zo dat op andere festivals meerdere artiesten tegelijkertijd draaien waar ik bij wil zijn en dat is nu eens niet het geval.
pi_146524215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:02 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het is wel eens fijn dat die artiesten zich in Eindhoven bevinden iemand voor iemand als mij. Hoef ik maar een uurtje te reizen en ik heb de meesten nog niet live gezien. Tevens is het zo dat op andere festivals meerdere artiesten tegelijkertijd draaien waar ik bij wil zijn en dat is nu eens niet het geval.
Daar heb je gelijk in, en als je veel festivals per jaar pakt dan krijg je al heel wat mee. Daar kan zo'n organisatie niet veel aan doen. Zeker in de dance scene komt alles wel zo'n beetje naar NL. Dus lekker gaan, much fun.
pi_146640213
Nog 1 nachtje slapen.
Wordt gegarandeerd een leuk feestje.

Echt top dat Pendulum is toegevoegd aan de line-up. Ga ik zeker weer eens checken.
The subs maken er ook altijd wel een feestje van dus rond 22u zal ik wel al in het klokgebouw zijn.
Wordt een lange nacht.
Every living creature on earth dies alone
pi_146640406
Heb er wel weer zin in! Toch een laag prijsje voor een line up van dit kaliber. Jammer dat Rustie gecalled heeft maar Pendulum is stiekem ook wel weer een keertje leuk. Al is het natuurlijk wel een DJ set.. Kijk het meest uit naar Gesaffelstein. Die heb ik dit jaar helaas nog niet kunnen zien.
pi_146642416
Gesaffelstein, wat een baas vorig jaar op I love techno.
Ga hem ook wel weer checken op WAE.
Every living creature on earth dies alone
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')