quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oooooh shit
http://www.marca.com/2014(...)Twitter&t=1409781358
Komt dat niet gewoon door de snelheid van het wiel?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oooooh shit
http://www.marca.com/2014(...)Twitter&t=1409781358
Als je je wiel keihard ronddraait en dan je wiel op de grond laat vallen staat ie toch ook ineens stil? En je ziet de fiets niet nog een stukje doordraaien, je ziet hem zelfs echt versnellen. Dat kan toch niet door een nog draaiend wiel lijkt me.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon door de snelheid van het wiel?
Lijkt er inderdaad wel op. Zit ook geen rare helling in die bochtquote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je je wiel keihard ronddraait en dan je wiel op de grond laat vallen staat ie toch ook ineens stil? En je ziet de fiets niet nog een stukje doordraaien, je ziet hem zelfs echt versnellen. Dat kan toch niet door een nog draaiend wiel lijkt me.
Maar je fiets krijgt dan toch nog wel een schok? Zo te zien rijden ze daar 75+. Nu weet ik de formule's niet om de energie in je wiel te berekenen. MAar vergeet ook niet dat die fiets al stuiterd en zo te zien een schopje mee naar boven krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je je wiel keihard ronddraait en dan je wiel op de grond laat vallen staat ie toch ook ineens stil? En je ziet de fiets niet nog een stukje doordraaien, je ziet hem zelfs echt versnellen. Dat kan toch niet door een nog draaiend wiel lijkt me.
Zie jij het wiel stilstaan? Ik zie de fiets stilliggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef Fretwork het volgende:
Wiel ligt stil als Hesjedal er nog op zit en gaat pas meer draaien als het gewicht en dus de weerstand afneemt.
Het kan wel....quote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef MarcoD het volgende:
Dus volgens jullie zou er dan een motor in de achternaaf moeten zitten?
Trappers staan stil...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan wel....
[ afbeelding ]
Waar de accu dan zit is de vraag.
Goed puntquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef MarcoD het volgende:
Dus volgens jullie zou er dan een motor in de achternaaf moeten zitten?
Trappers bewegen niet, ketting beweegt niet..
Dan zou de crank draaien.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan wel....
[ afbeelding ]
Waar de accu dan zit is de vraag.
Ja, op 3 seconden, over de rug van Hesjedal heen gezien, vlak voordat hij door zijn opstaan het zicht ontneemtquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zie jij het wiel stilstaan? Ik zie de fiets stilliggen
Met welke naaf zou hij rijden? Als het zo'n grote powertapnaaf is dan lijkt het me een mogelijkheid, jaquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef MarcoD het volgende:
Dus volgens jullie zou er dan een motor in de achternaaf moeten zitten?
Trappers bewegen niet, ketting beweegt niet..
Daarnaast neem ik aan dat die motor in een wedstrijdfiets lang geen 250 Watt hoeft te leveren, enkel een kleine push t.o.v. tegenstanders (50-80W)quote:Op donderdag 4 september 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met welke naaf zou hij rijden? Als het zo'n grote powertapnaaf is dan lijkt het me een mogelijkheid, ja
[ afbeelding ]
Dit is een 250 watt achternaaf. Deze is nog een stuk groter, maar geen reden om het zo klein mogelijk te maken. Als je je best doet zal het vast mogelijk zijn om iets vergelijkbaars in een kleinere naaf te proppen.
Best wel lelijk gespaakt...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rolfprima.com/tdf6sl/
Wat een wielen
Ik lees juist dat 1 kant meting wel goed is maar niet als je per been ander vermogen trapt.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja ik lees in zijn verhaal dat links/rechts niet zo verschillend is. Natuurlijk zitten er tijens het fietsen wel fluctuatie's in.
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html
Dat ziet er ook wel grappig uit.
Hij rijdt op een Cervelo S5, die zitbuis is te smal om dat systeem kwijt te kunnen denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan wel....
[ afbeelding ]
Waar de accu dan zit is de vraag.
Dat artikel was in samenwerking met Vroemen. Die heeft er wel kijk op.quote:
Is sowieso niet relevant omdat de ketting en trappers niet draaien.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hij rijdt op een Cervelo S5, die zitbuis is te smal om dat systeem kwijt te kunnen denk ik.
t.o.v van?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat artikel was in samenwerking met Vroemen. Die heeft er wel kijk op.
P2M had maar een afwijking van 0,96%
Dat lijkt me logischquote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik lees juist dat 1 kant meting wel goed is maar niet als je per been ander vermogen trapt.
Handig tijdens het staand klimmen en sprinten. Zegmaar, wanneer je het nodig hebt.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:22 schreef Fretwork het volgende:
Volgende stap is een sensor in het zadel waardoor de motor stopt als er geen contact met het zadel is
Met die naam mag dat ook wel jaquote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat artikel was in samenwerking met Vroemen. Die heeft er wel kijk op.
P2M had maar een afwijking van 0,96%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |