abonnement Unibet Coolblue
pi_144122170
Welkom in het enige echte F&L SC-topic!

Hier geen geneuzel over wie wie wel of niet begrijpt, geen gedoe over of God subjectief is, maar wel extreem toffe mensen die extreem toffe dingen bespreken, zoals bier, mooie vrouwen en huisdieren.

Nu met extra OP:

Filosofische quote van de dag het topic:
quote:
Fuck off and die.
- Fenriz


[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 23:46:38 ]
pi_144122196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet de hobby, maar een grote groep beoefenaars ervan.
Ik ken dat soort mensen niet. Nooit gezien ook. Nergens.
pi_144122226
Het openen van een nieuw topic duurde me te lang, dus toen heb ik het zelf maar gedaan. Excuses voor het ongemak.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:07:33 #4
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144136523
Even tussen al het gezever over bier en slangen door:

Speciaal voor jullie vieze atheïsten, zodat jullie niet langer het bestaan van God kunnen ontkennen, heeft Hij zichzelf getoond. Aan zijn trouwe fans, uiteraard. In de vorm van wat wolken en een mot, nota bene. Als dat geen teken van grootmoedigheid is!

Hier is hij duidelijk te zien boven de linkerschouder van het meisje. Waar was dit? Bij een drive-in theater dat de Christelijke blockbuster God is not Dead toonde! Toeval? Ik denk het niet. Christenen 1, athiesten 0.


Omdat God almachtig is, laat Hij het daar natuurlijk bij zitten. Hij wil niet alleen Zijn gezicht laten zien, maar ook Zijn perfecte lichaam showen. Daarom is hij in Florida komen opdagen, samen met een van zijn aartsengelen nog wel. Christenen 3, atehisten 0.


Je zult je misschien afvragen: waar is zijn hand gebleven?! Nou, die was in Engeland om daar gelovigen te helpen. Move over, Maradona, dit is de échte hand van God. Christenen 4, haatheïsten 0.


Ondertussen schoot Hij een fan in Texas - waar anders? - te hulp. Yvonne Esquilin had juist gebeden naar de Almachtige om hulp voor haar dochtertje bij haar schoolwerk. Zoals de Bijbel zegt, vervult God alle gebeden. Hij zond terstond hulp aan Esquilin, in de vorm van een mot waarop het hoofd van Jezus te zien was:


Schaakmat, atiësten. :D
pi_144138859
_O-
pi_144139056
En vergeet het gezicht op Mars niet, dat was natuurlijk ook God. :P

Nee, ik ben volledig overtuigd: ik heb daar jarenlang naast gezeten. De bewijzen zijn overduidelijk. Dat ik dat niet eerder heb gezien!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144141786
Op de huid van een van mijn pythons staat een plaatje van een alien. Hoppa, bewijs voor buitenaards leven.
pi_144143329
Ik wil, kan en mag gewoon rustig mijn gang kunnen gaan hierin. Gewoon de onderwerpen schrijven die ik wil zonder last te hebben van plotseling dichtgaan ervan of lastige opmerkingen over begrijpen. Bovendien ook op een gewoon normaal gezellige manier. Dit is ook mijn ,,werk'' niet zogezegd. Of er zou echt een heel heel duidelijk iets over of bij moeten ontstaan.

Dat punt over begrijpen van mijn schrijven en het gaat niet om de inhoud zodat er een discussie over mogelijk is is echt een heel zwaar punt. Daar moet echt iets mee. Als puur forumgast is dat zeer ernstig. Door het onderwerp ben ik een soort van Mohammed. (Met werkelijk echt alle respect en serieusheid, een lach is echter wel toegestaan, om dit te verwoorden vooral ook in de houding van ''de combinatie'') Ik zou best gesprek en toestemming willen van mensen die die religie hebben om dat zo te zeggen.

Alleen maar omdat ik even de hele waarheid erover heb bekeken en het daarover wil hebben. Dat punt van ''begrijpen'' van jullie kan daar natuurlijk niet bij.

''De combinatie'' ik zeg gewoon maar meteen hallo jij als één persoon verstoort dat steeds. Ik zou liever jullie geïnteresseerde, toegewijde medewerking hebben. En dat zou ook wel moeten kunnen volgens mij.

Voor nu maak ik even geen nieuwe topics, ik zal waarschijnlijk ook niet veel zeggen op het forum verder.
pi_144143892
Ok
pi_144145963
Het forum F&L, gehoord de beraadslaging, constateert dat al het wazige geneuzel nergens toe leidde, komt overeen het er niet meer over te hebben en gaat over tot de orde van de dag.
pi_144146917
Ik vind jullie gezever over begrijpelijkheid te storend. En het ontwijken van een reactie daarop om dat even op te lossen zoals nu ook. Ik neem aan dat je begrijpt dat ookal noem je nu iets waar iets mee kan, ik daar niet zomaar iets mee kan doen. Ik kan mij niet allemaal rare schrijfeisen laten opleggen. Bovendien maakt dat een heel negatief iets naar andere mensen toe. Of het zet mij alleen maar voor schut en dat is al voldoende. Ik zie nu al gebeuren dat ik een hoop opeens dichtgaan kan verwachten als ik een onderwerp maak.

Jij bent net een driekoppig monster met misschien nog wel iets en ik houd daar niet van bij een onderwerp als dit. Dat is raar. Het zou een soort van rollenspel van jullie kunnen zijn. Maar daar hoef ik geen last van te hebben.
pi_144146940
Het is een complot van FOK!kers.
pi_144147301
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Het is een complot van FOK!kers.
Wij zijn het, het F&L-monster!

Glas wijn, iemand?
pi_144147318
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Het is een complot van FOK!kers.
Voor zo'n simpele vraag, hoe ze ermee doorgaan zou het me niets verbazen als ze even een paar vrienden kunnen opbellen ook.
pi_144147365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Glas wijn, iemand?
Heb je wit?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144147413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Molurus het volgende:

[..]

Heb je wit?
Ja. Van rood krijg ik tegenwoordig echt rare katers, dus dat drink ik alleen nog op vrijdag- of zaterdagavond.

Sauvignon blanc nu, geloof ik.
pi_144147434
Ja, luister ik wil het hier echt even over hebben. Ik wil niet de hele tijd van die storende dingen hebben.
pi_144147445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Van rood krijg ik tegenwoordig echt rare katers, dus dat drink ik alleen nog op vrijdag- of zaterdagavond.

Sauvignon blanc nu, geloof ik.
Ja, ik kan al jaren slecht tegen rode wijn. Ik denk door het hogere sulfietgehalte.

Doe mij maar een glaasje. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144147475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik wil niet de hele tijd van die storende dingen hebben.
Komt goed. Vanaf nu alleen nog maar leuke, begrijpelijke dingen hier.
pi_144147521
Maar wat vinden jullie van mijn onderwerp?
pi_144147523
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, ik kan al jaren slecht tegen rode wijn. Ik denk door het hogere sulfietgehalte.

Doe mij maar een glaasje. :)
Klokloklok... Astu.

Ja, echt irritant. Wakker worden, niks aan de hand, anderhalf uur later ineens draaierig. En dat na twee glazen de avond daarvoor.
pi_144147538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn onderwerp?
Ik zag geen onderwerp.
pi_144147623
mja, de matig-geinteresseerde houding ...

Ik wil het er best even over hebben met jullie, maar tot zover was dit schofferend.
pi_144147709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef 00ll0l0l het volgende:
mja, de matig-geinteresseerde houding ...

Ik wil het er best even over hebben met jullie, maar tot zover was dit schofferend.
Nee hoor. Ik weet gewoon niet welk onderwerp je bedoelt.
pi_144147731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik weet gewoon niet welk onderwerp je bedoelt.
Net alsof ik geen normale forumgast meer ben.
pi_144147745
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Net alsof ik geen normale forumgast meer ben.
Dat is je onderwerp?
pi_144147791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is je onderwerp?
En weer schofferend. Dat ik zover moet gaan als het zeggen van grammatica/taal/ inhoud..
pi_144147806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

En weer schofferend
Wat is daar nou weer schofferend aan?
pi_144147904
Ik verzoek om zekerheid dat onderwerpen van mij niet zomaar gesloten worden. En niet meer dat over dat ''begrijpen''.
pi_144147949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik verzoek om zekerheid dat onderwerpen van mij niet zomaar gesloten worden. En niet meer dat over dat ''begrijpen''.
Er is vrij brede consensus over het negeren van je onbegrijpelijkheid, dus dat zit wel goed.
pi_144148023
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef Jigzoz het volgende:
onbegrijpelijkheid, dus dat zit we
O, dan zou je het ook even uit moeten leggen wat het is. Dit is niet normaal. Jij wil een soort van voorbehoud dat ik een psychisch iets heb.
pi_144148039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik verzoek om zekerheid dat onderwerpen van mij niet zomaar gesloten worden. En niet meer dat over dat ''begrijpen''.
Zolang je onbegrijpelijkheden zich beperken tot je eigen topics en slow chat heb ik er geen probleem mee. Als het andere topics gaat verstoren mogelijk wel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144148081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

O, dan zou je het ook even uit moeten leggen wat het is. Dit is niet normaal. Jij wil een soort van voorbehoud dat ik een psychisch iets heb.
Nee hoor.
pi_144148092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Klokloklok... Astu.
Dank. :)

* Molurus drinkt wijntje
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144148115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dank. :)

* Molurus drinkt wijntje
En? Best oké hè?
pi_144148136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En? Best oké hè?
Niks mis mee. Hoewel we morgenochtend pas uitsluitsel hebben natuurlijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144148169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Niks mis mee. Hoewel we morgenochtend pas uitsluitsel hebben natuurlijk.
Heb ik 'm op getest. Een ruime liter geeft geen noemenswaardig nadeel voor de ochtend erna.
pi_144148224
Luister ik wil hier echt eerlijk even uitkomen. Dat we het gewoon eens zijn en dat dit voor jullie ook niet onprettig is. Het gaat om een heel simpel normaal iets.
pi_144148292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef 00ll0l0l het volgende:
Luister ik wil hier echt eerlijk even uitkomen. Dat we het gewoon eens zijn en dat dit voor jullie ook niet onprettig is. Het gaat om een heel simpel normaal iets.
Namelijk?
pi_144148386
Dat zou je toch echt moeten zien. Het stoort de communicatie dat je dat zegt. Er is duidelijk een soort van ruzie nu. Hoewel ik daar al snel afstand van gedaan heb. Het punt blijft van dat begrijpen.
pi_144148411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef 00ll0l0l het volgende:
Dat zou je toch echt moeten zien. Het stoort de communicatie dat je dat zegt. Er is duidelijk een soort van ruzie nu. Hoewel ik daar al snel afstand van gedaan heb. Het punt blijft van dat begrijpen.
Niemand hier heeft echt een probleem met jou, anders dan jij zelf. Dit is jouw probleem, waarom val je ons ermee lastig?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144148412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef 00ll0l0l het volgende:
Dat zou je toch echt moeten zien. Het stoort de communicatie dat je dat zegt. Er is duidelijk een soort van ruzie nu. Hoewel ik daar al snel afstand van gedaan heb. Het punt blijft van dat begrijpen.
Ik heb geen ruzie hoor. Echt niet. En over dat begrijpen zouden we het niet meer hebben.
pi_144148687
Maar om even on topic te blijven: de laatste aflevering van Snake Bytes was echt tof. Ging over netpythons. Echt coole beesten, jammer alleen dat ze af en toe een beetje moeilijk doen.
pi_144148809
O ja, filmpje erbij natuurlijk:


Mooi man!
pi_144148912
Ik heb 1 keer een rotspython in Afrika gezien. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144148966
Jij modereerde meerdere keren heel fel op begrijpelijkheid. Dus je begrijpt dat dit niet zomaar goed is.
pi_144148981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:59 schreef Molurus het volgende:
Ik heb 1 keer een rotspython in Afrika gezien. :)
Die zijn ook tof, maar ook wel weer erg happerig. En als een rotspython hapt, dan stop je echt wel even met lachen.
pi_144149001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef 00ll0l0l het volgende:
Jij modereerde meerdere keren heel fel op begrijpelijkheid. Dus je begrijpt dat dit niet zomaar goed is.
Stel je niet aan, je hebt nog maar een handjevol notes. Sommige fokkers hebben er honderden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144149043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die zijn ook tof, maar ook wel weer erg happerig. En als een rotspython hapt, dan stop je echt wel even met lachen.
Ja, reptielen houden is dan ook niet zo mijn ding. Ik vind het mooie dieren, maar zie ze toch liever in het wild rondwandelen. (Daar zullen ze denk ik niet zo heel snel happen, tenzij ze zich bedreigd voelen.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144149082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Stel je niet aan, je hebt nog maar een handjevol notes. Sommige fokkers hebben er honderden.
Ik heb er ook maar een paar. Ik weet niet wat precies, maar ik geloof dat er eentje is omdat ik 'flikker op pedo' tegen een pedo had gezegd en eentje omdat ik ruzie kreeg met iemand die vol bleef houden dat ik een nazi was. De rest weet ik niet, maar FOK! kennende zal het wel dieponnozel gelul zijn.
pi_144149110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, reptielen houden is dan ook niet zo mijn ding. Ik vind het mooie dieren, maar zie ze toch liever in het wild rondwandelen. (Daar zullen ze denk ik niet zo heel snel happen, tenzij ze zich bedreigd voelen.)
Mwoah, datzelfde kun je zeggen over honden of katten.
pi_144149182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb er ook maar een paar. Ik weet niet wat precies, maar ik geloof dat er eentje is omdat ik 'flikker op pedo' tegen een pedo had gezegd en eentje omdat ik ruzie kreeg met iemand die vol bleef houden dat ik een nazi was. De rest weet ik niet, maar FOK! kennende zal het wel dieponnozel gelul zijn.
Sommige fora zijn ook best wel streng met moderatie. In dat opzicht is het beleid in F&L relatief vrij.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144149200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, datzelfde kun je zeggen over honden of katten.
Dat zijn niet bepaald dieren die in het wild voorkomen. :D Althans, als je het over de huisdieren hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144149224
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Even tussen al het gezever over bier en slangen door:

Speciaal voor jullie vieze atheïsten, zodat jullie niet langer het bestaan van God kunnen ontkennen, heeft Hij zichzelf getoond. Aan zijn trouwe fans, uiteraard. In de vorm van wat wolken en een mot, nota bene. Als dat geen teken van grootmoedigheid is!

Hier is hij duidelijk te zien boven de linkerschouder van het meisje. Waar was dit? Bij een drive-in theater dat de Christelijke blockbuster God is not Dead toonde! Toeval? Ik denk het niet. Christenen 1, athiesten 0.
[ afbeelding ]

Omdat God almachtig is, laat Hij het daar natuurlijk bij zitten. Hij wil niet alleen Zijn gezicht laten zien, maar ook Zijn perfecte lichaam showen. Daarom is hij in Florida komen opdagen, samen met een van zijn aartsengelen nog wel. Christenen 3, atehisten 0.
[ afbeelding ]

Je zult je misschien afvragen: waar is zijn hand gebleven?! Nou, die was in Engeland om daar gelovigen te helpen. Move over, Maradona, dit is de échte hand van God. Christenen 4, haatheïsten 0.
[ afbeelding ]

Ondertussen schoot Hij een fan in Texas - waar anders? - te hulp. Yvonne Esquilin had juist gebeden naar de Almachtige om hulp voor haar dochtertje bij haar schoolwerk. Zoals de Bijbel zegt, vervult God alle gebeden. Hij zond terstond hulp aan Esquilin, in de vorm van een mot waarop het hoofd van Jezus te zien was:
[ afbeelding ]

Schaakmat, atiësten. :D
Hahaha die mot :P
pi_144149227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Sommige fora zijn ook best wel streng met moderatie. In dat opzicht is het beleid in F&L relatief vrij.
Ik heb natuurlijk ook een tijdje in de FP-crew rondgehangen...

Nou ja, maakt ook niet uit verder.
pi_144149263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zijn niet bepaald dieren die in het wild voorkomen. :D Althans, als je het over de huisdieren hebt.
Katten? Echt wel! Of laat maar eens een huiskat verwilderen. Klaar ben je. Die is nooit meer te temmen, laat staan te hanteren.
pi_144149325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Katten? Echt wel! Of laat maar eens een huiskat verwilderen. Klaar ben je. Die is nooit meer te temmen, laat staan te hanteren.
Hmm, van katten weet ik het niet geheel zeker. Maar de canis lupus familiaris is echt 100% gedomesticeerd.

Het is natuurlijk ook maar net waar je de grens precies legt qua soorten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144149398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Jigzoz het volgende:


Ja, ik zou zeker geen angst meer hebben als ik een slang zou hebben of elke dag eentje zou/kunnen aaien (aaien juiste woord?)

De slang herkent je ook niet waar?
pi_144149588
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:12 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ja, ik zou zeker geen angst meer hebben als ik een slang zou hebben of elke dag eentje zou/kunnen aaien (aaien juiste woord?)

De slang herkent je ook niet waar?
Hmm... het zou kunnen. Maar sociale dieren zullen het nooit worden. Daarvoor zitten ze te primitief in elkaar.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144149651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, van katten weet ik het niet geheel zeker. Maar de canis lupus familiaris is echt 100% gedomesticeerd.

Het is natuurlijk ook maar net waar je de grens precies legt qua soorten.
Tuurlijk. Honden zijn door mensen 'gemaakt'.

Ik zou die aanhalingstekens trouwens ook gewoon weg kunnen laten.
pi_144149728
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Stel je niet aan, je hebt nog maar een handjevol notes. Sommige fokkers hebben er honderden.
Ja, maar jij hebt hier een heel punt van gemaakt door niet even te antwoorden. Als zoiets nog open staat dan maakt het posten hier enorm ongezellig. Daar is nog een reden voor, en trouwens nog een, maar dat even terzijde..

Bovendien is dat een teken dat de zaak wat jullie betreft echt goed zit. Dat laatste lijkt net de miljoen van Randi. Het zou toch goed moeten zitten, maar op één of andere manier gaat het niet.
pi_144149783
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:12 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ja, ik zou zeker geen angst meer hebben als ik een slang zou hebben of elke dag eentje zou/kunnen aaien (aaien juiste woord?)

De slang herkent je ook niet waar?
Nou... Ze associëren wel je geur en zo met je gedrag, maar zoals het met een hond of een kat is zal het nooit worden.

Zie het zo: ratten en honden kun je echt extreem tam maken. Katten zijn een flinke stap verder en slangen zijn dan nog eens twee of drie stappen verder van tam af. Ze wennen echt wel aan mensen, kunnen ook wel enigszins tam worden, maar je echt 100% vertrouwen... Nee, dat kunnen ze niet.
pi_144149881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou... Ze associëren wel je geur en zo met je gedrag, maar zoals het met een hond of een kat is zal het nooit worden.

Zie het zo: ratten en honden kun je echt extreem tam maken. Katten zijn een flinke stap verder en slangen zijn dan nog eens twee of drie stappen verder van tam af. Ze wennen echt wel aan mensen, kunnen ook wel enigszins tam worden, maar je echt 100% vertrouwen... Nee, dat kunnen ze niet.
Ik wil nog steeds antwoord hoor maar..

is r een vrouw in de zaal? ben je echt bang voor een slang? en waarom? [stiekem lachje?
pi_144149982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef 00ll0l0l het volgende:

is r een vrouw in de zaal? ben je echt bang voor een slang? en waarom? [stiekem lachje?
Ja, hier is ook een vrouw, maar die is helemaal niet bang voor slangen. Zij voert ze zelfs. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat zij het heel leuk vindt.
pi_144150050
quote:
ij het heel leuk vind
Leuk bang?
pi_144150109
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Leuk bang?
Nee. Niet bang.
pi_144150238
Maar wat is dezelfde reden steeds dat vrouwen daar bang voor zouden zijn?
pi_144150400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar wat is dezelfde reden steeds dat vrouwen daar bang voor zouden zijn?
Dezelfde reden waarom mannen er bang voor zijn.
pi_144150511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dezelfde reden waarom mannen er bang voor zijn.
De hond van mijn neef is wel eens bezig geweest om een tuinslang te vertrappelen, puur instinctief gedrag: hij had nog nooit van zijn leven een slang gezien.

Bij mensen zou dat wel eens op een soortgelijke wijze kunnen werken.. met ratten, slangen en insecten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144150564
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

De hond van mijn neef is wel eens bezig geweest om een tuinslang te vertrappelen, puur instinctief gedrag: hij had nog nooit van zijn leven een slang gezien.

Bij mensen zou dat wel eens op een soortgelijke wijze kunnen werken.. met ratten, slangen en insecten.
Volgens mij is het aangepraat.
pi_144150596
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens mij is het aangepraat.
Dat is ook heel goed mogelijk. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144150666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is ook heel goed mogelijk. :)
Net zoals met spinnen. Die vreten insecten. Hoe eng is dat nou helemaal?

Of moet je kijken hoe kleine kinderen reageren op een vleesetende plant. Ze denken meteen dat die ze hun vingers afbijten.
pi_144150792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of moet je kijken hoe kleine kinderen reageren op een vleesetende plant. Ze denken meteen dat die ze hun vingers afbijten.
Het is dan ook een weinig charmante naam voor een plant. :)

Ze hadden er net zo goed 'kleine kinderen etende plant' van kunnen maken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144150875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het is dan ook een weinig charmante naam voor een plant. :)

Ze hadden er net zo goed 'kleine kinderen etende plant' van kunnen maken.
Ik ben overigens enigszins bang voor honden. Niet extreem of zo, maar ik blijf er liever bij uit de buurt.
pi_144150964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben overigens enigszins bang voor honden. Niet extreem of zo, maar ik blijf er liever bij uit de buurt.
Dat is voor mij dan weer lastig te begrijpen, maar ik heb dan ook mijn hele leven met honden geleefd. Inmiddels ben ik zo bekend met de lichaamstaal van honden dat ik precies weet wanneer je beter uit de buurt kunt blijven en wanneer het volledig veilig is.

En honden hebben dat ook van mij door trouwens... honden zijn erg gevoelig voor angst in mensen, dat werkt dan ook tegen je.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144151053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is voor mij dan weer lastig te begrijpen, maar ik heb dan ook mijn hele leven met honden geleefd. Inmiddels ben ik zo bekend met de lichaamstaal van honden dat ik precies weet wanneer je beter uit de buurt kunt blijven en wanneer het volledig veilig is.

En honden hebben dat ook van mij door trouwens... honden zijn erg gevoelig voor angst in mensen, dat werkt dan ook tegen je.
Dat is juist een beetje het probleem. Ik straal blijkbaar rust en kalmte uit, honden denken: hé, tof. Hond enthousiast springen en lebberen en ik denk: flikker eens op. Zo meteen bijt je nog.
pi_144151127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is juist een beetje het probleem. Ik straal blijkbaar rust en kalmte uit, honden denken: hé, tof. Hond enthousiast springen en lebberen en ik denk: flikker eens op. Zo meteen bijt je nog.
Een hond die enthousiast tegen je opspringt en je lebbert gaat je 100% gegarandeerd nooit bijten. ;) (Tenzij je een totaal schizofrene hond hebt ofzo.)

Maar ik kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144151266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een hond die enthousiast tegen je opspringt en je lebbert gaat je 100% gegarandeerd nooit bijten. ;) (Tenzij je een totaal schizofrene hond hebt ofzo.)

Maar ik kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Komt nog bij dat ik nogal van de selectieve persoonlijke hygiëne ben (klevende vingers vind ik bijvoorbeeld echt goor) en honden hebben nogal een duidelijke lucht. Dus als ik een hond eenmaal wel oké vind, dan blijf ik 'm toch nog vies vinden.
pi_144151479
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Komt nog bij dat ik nogal van de selectieve persoonlijke hygiëne ben (klevende vingers vind ik bijvoorbeeld echt goor) en honden hebben nogal een duidelijke lucht. Dus als ik een hond eenmaal wel oké vind, dan blijf ik 'm toch nog vies vinden.
De lucht die honden hebben is heel erg afhankelijk van voer, en de hygiëne die de baas toepast. Als je goed let op het voer, en ze wast als ze bijvoorbeeld in een sloot hebben gezwommen ofzo dan valt het reuze mee met de geur.

En hondenspeeksel is wellicht 1 van de meest steriele vloeistoffen die je tegen kunt komen, veel schoner dan menselijk speeksel. Als je een wond hebt en een hond probeert die schoon te likken dan doe je er verstandig aan hem gewoon zijn gang te laten gaan.

Wat mij betreft zijn honden met stip de gaafste huisdieren die er bestaan. :) Enige nadeel is dat ze nogal wat tijd vergen in de verzorging, tijd die ik persoonlijk niet heb helaas.

Maar als ik bijvoorbeeld dit soort dingen zie, dan baal ik daar echt van:


O+ O+ O+
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144151719
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

De lucht die honden hebben is heel erg afhankelijk van voer, en de hygiëne die de baas toepast. Als je goed let op het voer, en ze wast als ze bijvoorbeeld in een sloot hebben gezwommen ofzo dan valt het reuze mee met de geur.

En hondenspeeksel is wellicht 1 van de meest steriele vloeistoffen die je tegen kunt komen, veel schoner dan menselijk speeksel. Als je een wond hebt en een hond probeert die schoon te likken dan doe je er verstandig aan hem gewoon zijn gang te laten gaan.

Wat mij betreft zijn honden met stip de gaafste huisdieren die er bestaan. :) Enige nadeel is dat ze nogal wat tijd vergen in de verzorging, tijd die ik persoonlijk niet heb helaas.

Maar als ik bijvoorbeeld dit soort dingen zie, dan baal ik daar echt van:


O+ O+ O+
Ja, wel tof hoor... Maar niet mijn ding, geloof ik.
pi_144152661
Maar hoe zit het ermee?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Stel je niet aan, je hebt nog maar een handjevol notes. Sommige fokkers hebben er honderden.
Ja, maar jij hebt hier een heel punt van gemaakt door niet even te antwoorden. Als zoiets nog open staat dan maakt het posten hier enorm ongezellig. Daar is nog een reden voor, en trouwens nog een, maar dat even terzijde..

Bovendien is dat een teken dat de zaak wat jullie betreft echt goed zit. Dat laatste lijkt net de miljoen van Randi. Het zou toch goed moeten zitten, maar op één of andere manier gaat het niet.
pi_144153055
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:08 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Hahaha die mot :P
Atheisten hebben wel een goede stabiele basishouding wat realiteit betreft. En goed en effectief (realistisch) handelen. Vooral ook waar het ideeele doelen betreft. Vind ik.
pi_144153332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben overigens enigszins bang voor honden. Niet extreem of zo, maar ik blijf er liever bij uit de buurt.
Hetzelfde hier. Het blaffen is in mijn ogen een heel vervelend geluid.
pi_144153395
Molurus, waarom ben je eigenlijk nooit in DIG te vinden als software developer?
pi_144153433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Komt nog bij dat ik nogal van de selectieve persoonlijke hygiëne ben (klevende vingers vind ik bijvoorbeeld echt goor) en honden hebben nogal een duidelijke lucht. Dus als ik een hond eenmaal wel oké vind, dan blijf ik 'm toch nog vies vinden.
ha ha ha ja je moet hem je wel laten aflikken gehad hebben anders dan gaat het niet.

Met honden ha ha ha. Wel- niet van honden houden. Een heel ding toch ook. En wie is het ''coolste''? Wie wel of niet. Wie zich niet kan laten begroeten door een hond staat voor schut. Is dat geen sociale vaardigheid dus?
pi_144153698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Komt nog bij dat ik nogal van de selectieve persoonlijke hygiëne ben (klevende vingers vind ik bijvoorbeeld echt goor) en honden hebben nogal een duidelijke lucht. Dus als ik een hond eenmaal wel oké vind, dan blijf ik 'm toch nog vies vinden.
Zou je erover denken de hond van iemand anders te ''adopteren'. In de zin van er weleens langsgaan als speciale vriend om dat met de hond op te lossen? Om erbij te horen? En dan ga je daar af en toe langs en dan gaat ie in bad bijvoorbeeld. Een beetje stoere man kan zich toch zeker laten begroeten door een hond.

Ik moet zeggen: het lijkt mij ook echt pijnlijk om teruggetrokken te zijn in zoiets..

De hond rules (ook)
pi_144154401
quote:
11s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Molurus, waarom ben je eigenlijk nooit in DIG te vinden als software developer?
Hmm, zijn daar ooit topics over software development dan?

Ik ken DIG meer als het forum waar digibeten praten over verschillende modellen telefoons enzo. :D

Bovendien, ik ben professioneel al meer dan genoeg bezig met die ellende.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144154504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, zijn daar ooit topics over software development dan?

Ik ken DIG meer als het forum waar digibeten praten over verschillende modellen telefoons enzo. :D
Er is een topic over PHP. Ook over HTML, CSS en JS.

Maar helaas weinig over desktop development. Er zitten wel veel competente web devs en er is ook een C(++) topic dat helaas een beetje dood is.

Waar programmeer jij eigenlijk in? :)

Edit: Haha. Het is dus niet echt een hobby van je?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 23:11:11 ]
pi_144154591
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Er is een topic over PHP. Ook over HTML, CSS en JS.

Maar helaas weinig over desktop development. Er zitten wel veel competente web devs en er is ook een C(++) topic dat helaas een beetje dood is.

Waar programmeer jij eigenlijk in? :)
Voornamelijk C#, soms vb.net.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef robin007bond het volgende:

Edit: Haha. Het is dus niet echt een hobby van je?
Jawel hoor, maar er zijn ook wel grenzen. Die vrije tijd die ik eraan besteed besteed ik liever aan hobbyprojectjes dan andere Fokkers uitleggen hoe ze moeten coden. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144154697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Voornamelijk C#, soms vb.net.

[..]

Jawel hoor, maar er zijn ook wel grenzen. Die vrije tijd die ik eraan besteed besteed ik liever aan hobbyprojectjes dan andere Fokkers uitleggen hoe ze moeten coden. :D
Haha. Dat snap ik. :D

VB, arme jij. ;(
pi_144155625
verw. komt niet over naar mijn mening

[ Bericht 22% gewijzigd door 00ll0l0l op 03-09-2014 23:54:28 ]
pi_144161531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben overigens enigszins bang voor honden. Niet extreem of zo, maar ik blijf er liever bij uit de buurt.
Ik ook , maar dat komt door mijn moeder. Altijd als ik naar ijshockey training moest met mijn moeder en iemand wandelde met zijn hond dan ging mijn moeder al helemaal panisch staan doen en gaat ze achter mij staan. Veel honden komen idd keihard op je af gerend en springen helemaal op je. En dan gaat mijn moeder gillen.

Honden voelen angst aan toch? Moet je honden nou aankijken als je er voor het eerst contact mee maakt? Of juist niet en je rug keren? Moet je een hond eerst aan je ruiken en hem dan aaien? Ik vind alleen rottweilers echt eng en ook herdershonden. Nou dat laaste niet eng maar je weet wel... Gaan ze bijten? Ruiken ze mijn onzekere houding? Mijn oom heeft een herdershond (vrouwtje) en tering wat is die groot als je alleen katten gewend bent. Hij was een keer bij mij en die hond zat de hele tijd bij mij en ging aan mijn voeten liggen. En dan weer naar mijn hand (likken) maar ik ben dan ook bang dat ie ineens gaat bijten. En mijn oom zei 'ze vindt je leuk niet bang zijn' en ik was wel bang. Uiteindelijk riep mijn oom de hond terug ( pff)

Ben niet opgevoed met honden. En een altijd hysterische moeder gezien hahaha. Dus je hebt wel gelijk denk ik dat die angst aangeleerd is.
  donderdag 4 september 2014 @ 10:07:55 #93
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144161912
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ik ook , maar dat komt door mijn moeder. Altijd als ik naar ijshockey training moest met mijn moeder en iemand wandelde met zijn hond dan ging mijn moeder al helemaal panisch staan doen en gaat ze achter mij staan. Veel honden komen idd keihard op je af gerend en springen helemaal op je. En dan gaat mijn moeder gillen.

Honden voelen angst aan toch? Moet je honden nou aankijken als je er voor het eerst contact mee maakt? Of juist niet en je rug keren? Moet je een hond eerst aan je ruiken en hem dan aaien? Ik vind alleen rottweilers echt eng en ook herdershonden. Nou dat laaste niet eng maar je weet wel... Gaan ze bijten? Ruiken ze mijn onzekere houding? Mijn oom heeft een herdershond (vrouwtje) en tering wat is die groot als je alleen katten gewend bent. Hij was een keer bij mij en die hond zat de hele tijd bij mij en ging aan mijn voeten liggen. En dan weer naar mijn hand (likken) maar ik ben dan ook bang dat ie ineens gaat bijten. En mijn oom zei 'ze vindt je leuk niet bang zijn' en ik was wel bang. Uiteindelijk riep mijn oom de hond terug ( pff)

Ben niet opgevoed met honden. En een altijd hysterische moeder gezien hahaha. Dus je hebt wel gelijk denk ik dat die angst aangeleerd is.
Honden voelen angst, maar 99% van de honden wordt niet agressief als ze angst voelen. Honden zijn, zoals eerder gezegd, duizenden jaren opgevoed samen met mensen. Daardoor voelen ze mensen goed aan.

Honden vallen alleen aan als ze zich bedreigd voelen. De meeste honden - valse exemplaren daargelaten - hebben heel goed door wanneer ze bedreigd worden. Angstige mensen vormen over het algemeen geen bedreiging. Het enige probleem is dat angstige mensen soms onvoorspelbaar handelen, en dat ervaren sommige honden wel als bedreigend.

Als je een hond tegenkomt, moet je dus maar één ding doen: voorspelbaar zijn. Geen plotse bewegingen, rustig doorlopen, niet rennen of gillen of zo. Dan komt het vrijwel altijd goed.
pi_144162018
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef Shokirbek85 het volgende:
Moet je honden nou aankijken als je er voor het eerst contact mee maakt? Of juist niet en je rug keren? Moet je een hond eerst aan je ruiken en hem dan aaien?
Als een hond echt kwade intenties heeft merk je dat direct aan zijn houding aan gedrag.

Toont een hond zulk gedrag niet, dan is de beste manier om hem te benaderen:

1) maak jezelf klein, bijvoorbeeld door te knielen
2) staar hem bij voorkeur niet recht in de ogen
3) steek je hand uit (handpalm naar beneden), en laat de hond naar jou toekomen, niet andersom.

Een hond die wat onzeker is zal dan voorzichtig op je afkomen, en even aan je hand ruiken. Je merkt dan zelf wel of hij geaaid wil worden of toch maar weer veilige afstand neemt.

Dit is de extreem voorzichtige manier om een hond te benaderen. :) Kan eigenlijk niet fout gaan. (Tenzij je een exemplaar met hondsdolheid hebt ofzo, maar dan kom je aan knielen niet toe.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Molurus op 04-09-2014 10:34:35 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144162061
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hetzelfde hier. Het blaffen is in mijn ogen een heel vervelend geluid.
In je ogen? Dan zien veel honden er in mijn oren spuuglelijk uit. Bijvoorbeeld de pekinees en de chihuaua. Maar je hebt wel gelijk hoor. Als een hond blaft en zeker als 'ie aan je zit, zeggen veel baasjes: "hij doet niks hoor". Terwijl het beest zich dan al aan het misdragen is. Ze zullen wel bedoelen dat 'ie niet bijt. Ja, hallo, dat moest er gvd nog bijkomen!
-- <br />Pinpoint
pi_144162502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Honden voelen angst, maar 99% van de honden wordt niet agressief als ze angst voelen. Honden zijn, zoals eerder gezegd, duizenden jaren opgevoed samen met mensen. Daardoor voelen ze mensen goed aan.

Honden vallen alleen aan als ze zich bedreigd voelen. De meeste honden - valse exemplaren daargelaten - hebben heel goed door wanneer ze bedreigd worden. Angstige mensen vormen over het algemeen geen bedreiging. Het enige probleem is dat angstige mensen soms onvoorspelbaar handelen, en dat ervaren sommige honden wel als bedreigend.
Dan hebben ze dus niet altijd goed door wanneer ze bedreigd worden. Dat ze het vaak wel weten, staat of valt trouwens met de socialisatie. Een hond van een angstig, teruggetrokken levend baasje, heeft weinig kans om dat goed te leren. En honden vallen ook wel eens een speelkameraadje aan, van een kind des huizes bij oplopende ruzies. Dan heb je nog honden die niet zozeer vals zijn, maar wel te sterk geneigd om een gezin te overheersen. Het alfa-mannetje te worden dus. Hoe dat komt, weet ik niet, het komt bij het ene ras meer voor dan bij het andere. En lang niet bij alle exemplaren van zo'n ras. Zal dus wel een combinatie zijn van genen (nog teveel wolf erin?) en opvoeding.
quote:
Als je een hond tegenkomt, moet je dus maar één ding doen: voorspelbaar zijn. Geen plotse bewegingen, rustig doorlopen, niet rennen of gillen of zo. Dan komt het vrijwel altijd goed.
Dat geldt voor de meeste dieren, inclusief de mens. En uiteraard, meer naarmate het dier groot en sterk is. Bij het buitengewoon getalenteerde artisten-duo Siegfried & Roy, die konden lezen en schrijven met roofdieren, ging het door een paniekreactie in het publiek dramatisch fout. Wie verantwoordelijk was voor mensen die zo dicht bij de dieren mogen zitten weet ik niet, maar dat zal wel de uitbater van die tent geweest zijn. Was meen ik een hotel dat geld verdiende als water, dankzij dat duo. Alsnog is het niet professioneel om te accepteren dat er mogelijk onvoorspelbare mensen zo dichtbij mogen zitten. Je moet als baasje, of in dit geval als dompteur, zorgen dat onvoorspelbare mensen je dier niet tot de aanval kunnen brengen. Net zoals je een auto niet met de sleutel erin moet laten staan, of gevaarlijk gereedschap binnen bereik van kinderen of malloten moet leggen. Maar je hebt gelijk: veel mensen beseffen niet dat ook een dier dat zij bedreigend vinden, zich bedreigd kan voelen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Siegfried_%26_Roy#Horn.27s_injury
-- <br />Pinpoint
  donderdag 4 september 2014 @ 12:21:19 #97
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144164873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Dan hebben ze dus niet altijd goed door wanneer ze bedreigd worden. Dat ze het vaak wel weten, staat of valt trouwens met de socialisatie. Een hond van een angstig, teruggetrokken levend baasje, heeft weinig kans om dat goed te leren. En honden vallen ook wel eens een speelkameraadje aan, van een kind des huizes bij oplopende ruzies. Dan heb je nog honden die niet zozeer vals zijn, maar wel te sterk geneigd om een gezin te overheersen. Het alfa-mannetje te worden dus. Hoe dat komt, weet ik niet, het komt bij het ene ras meer voor dan bij het andere. En lang niet bij alle exemplaren van zo'n ras. Zal dus wel een combinatie zijn van genen (nog teveel wolf erin?) en opvoeding.
Nee. Een angstig baasje heeft een angstige hond, omdat die hond de houding van het baasje overneemt.

Een hond denkt alleen een alfa te zijn, als het baasje niet consistent de leiding neemt. Als hondeneigenaar moet je op ieder moment laten merken dat jij de alfa bent. Niet met geweld, maar met houding en gedrag. Als je gaat wandelen, loop jij voorop. Jij bepaalt de route, jij bepaalt het tempo: de honden volgen. Als je gaat eten, eet jij eerst zelf en dan pas krijgen de honden eten. Als jij nee zegt, is het nee. Als je anderen treft, negeer je de honden. Jij bent het alfadiertje, dus jij dealt met vreemden en jij bepaalt of ze vriend of vijand zijn.

Kinderen aanvallen heeft opnieuw zelden iets te maken met agressiviteit, en alles met dat kinderen niet begrijpen hoe je een hond moet benaderen. Ze doen dingen die de hond opvat als uitnodigingen tot spelen, maar een hond speelt heel anders dan een mensenkind. Daarnaast hebben kinderen nogal de neiging lomp om te gaan met huisdieren. Als iemand aan jouw oren gaat hangen, wil je ook wel eens uithalen.

Dat bepaalde rassen agressiever zouden zijn, berust op misverstanden. Ten eerste worden zulke honden, door hun imago, vaak gekocht door mensen die een ruige hond willen. Dat zijn vaak ook mensen die niet goed met een hond om kunnen gaan. Daarnaast zijn die rassen niet meer agressief dan andere rassen, maar loopt hun agressie vaker slecht af door hun kracht. Een pitbull of een rottweiler bijt nou eenmaal harder dan een chihuahua.
quote:
[..]

Dat geldt voor de meeste dieren, inclusief de mens. En uiteraard, meer naarmate het dier groot en sterk is. Bij het buitengewoon getalenteerde artisten-duo Siegfried & Roy, die konden lezen en schrijven met roofdieren, ging het door een paniekreactie in het publiek dramatisch fout. Wie verantwoordelijk was voor mensen die zo dicht bij de dieren mogen zitten weet ik niet, maar dat zal wel de uitbater van die tent geweest zijn. Was meen ik een hotel dat geld verdiende als water, dankzij dat duo. Alsnog is het niet professioneel om te accepteren dat er mogelijk onvoorspelbare mensen zo dichtbij mogen zitten. Je moet als baasje, of in dit geval als dompteur, zorgen dat onvoorspelbare mensen je dier niet tot de aanval kunnen brengen. Net zoals je een auto niet met de sleutel erin moet laten staan, of gevaarlijk gereedschap binnen bereik van kinderen of malloten moet leggen. Maar je hebt gelijk: veel mensen beseffen niet dat ook een dier dat zij bedreigend vinden, zich bedreigd kan voelen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Siegfried_%26_Roy#Horn.27s_injury

Honden zijn en blijven natuurlijk dieren, daarom moet je ze met gepast respect benaderen. Maar ze zijn bij lange na niet zo gevaarlijk als sommige mensen hier schijnen te denken.
pi_144165768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. Een angstig baasje heeft een angstige hond, omdat die hond de houding van het baasje overneemt.

Een hond denkt alleen een alfa te zijn, als het baasje niet consistent de leiding neemt. Als hondeneigenaar moet je op ieder moment laten merken dat jij de alfa bent. Niet met geweld, maar met houding en gedrag. Als je gaat wandelen, loop jij voorop. Jij bepaalt de route, jij bepaalt het tempo: de honden volgen. Als je gaat eten, eet jij eerst zelf en dan pas krijgen de honden eten. Als jij nee zegt, is het nee. Als je anderen treft, negeer je de honden. Jij bent het alfadiertje, dus jij dealt met vreemden en jij bepaalt of ze vriend of vijand zijn.

Kinderen aanvallen heeft opnieuw zelden iets te maken met agressiviteit, en alles met dat kinderen niet begrijpen hoe je een hond moet benaderen. Ze doen dingen die de hond opvat als uitnodigingen tot spelen, maar een hond speelt heel anders dan een mensenkind. Daarnaast hebben kinderen nogal de neiging lomp om te gaan met huisdieren. Als iemand aan jouw oren gaat hangen, wil je ook wel eens uithalen.

Dat bepaalde rassen agressiever zouden zijn, berust op misverstanden. Ten eerste worden zulke honden, door hun imago, vaak gekocht door mensen die een ruige hond willen. Dat zijn vaak ook mensen die niet goed met een hond om kunnen gaan. Daarnaast zijn die rassen niet meer agressief dan andere rassen, maar loopt hun agressie vaker slecht af door hun kracht. Een pitbull of een rottweiler bijt nou eenmaal harder dan een chihuahua.

[..]

Honden zijn en blijven natuurlijk dieren, daarom moet je ze met gepast respect benaderen. Maar ze zijn bij lange na niet zo gevaarlijk als sommige mensen hier schijnen te denken.
Tja, ik lees, behalve wat dingen die ik niet wist, twee normatieve strekkingen in je post:
1 (ongeveer expliciet): dat wie een hond heeft, moet weten hoe een hond 'denkt', o.a. over hierarchie, en wat verkeerde signalen zijn (tot aan het tijdstip van eten geven). Terecht, je moet ook kunnen autorijden voor je de weg op mag.
2 (impliciet): dat anderen, die wellicht niks met honden hebben, dat ook moeten weten. En dat vind ik niet terecht. Wie een hond heeft, wordt geacht te weten dat er hondenvrezers en zelfs -haters zijn, en dat niet iedereen naar Martin Gaus heeft gekeken. Nog los van gevaar door voor een hond verkeerde signalen, puur bij een hond die mij benadert (op z'n honds natuurlijk) terwijl ik dat niet wil. Je wilt niet weten, hoe vaak het baasje mij dan ging instrueren, in plaats van zijn hond. Meestal met zinnen die beginnen met "je moet". En, maar dat heb ik niet uit eigen ervaring, baasjes die als het mis is gegaan, iets zeggen dat begint met "je had ook niet moeten". Commandeer je hond, denk ik dan. Nog net niet "en blaf zelf", want dat kunnen ze vaak wel. Als een hondeneigenaar zijn kinderen zo instrueert, is dat natuurlijk niet per definitie bot of lomp. Maar naar vreemden, of naar bezoek wel. Wat betreft kinderen die (nog) niet weten wat je wel en niet moet doen, daar moet je als eigenaar je hond niet mee confronteren, tenzij je er zelf bovenop zit. Niet betekenende op de hond, en nog minder op het kind. ;)

Samengevat: veel baasjes lijken te denken dat kennis over honden algemene kennis is, en te vinden dat wie die kennis niet heeft, een manco in zijn ontwikkeling heeft. En dat de niet-kenner dus het probleem veroorzaakt.
Zoiets zul je met paardenliefhebbers niet gauw meemaken. Die zeggen hoogstens, als je hun paard benadert, of mee gaat de stal in of zo, en je doet iets fout, een zin die begint met "je moet niet". Niet helemaal vergelijkbaar, omdat paarden niet los lopen, en omdat daar veel minder van zijn. Maar toch.

Edit: Toch maar een nuancering, want anders lijk ik wel honden en hun baasjes overal verantwoordelijk voor te houden: mensen moeten hun kinderen leren, dat ze niet zomaar een dier moeten benaderen dat ze niet kennen. Ook al ziet het er nog zo schattig uit. Er schijnen kinderen te zijn die denken dat je een echte beer kunt knuffelen. Verdomde speelgoedindustrie, en Walt Disney, maar goed het moet door ouders weersproken worden. En zelf moeten ze het natuurlijk ook niet doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinpoint op 04-09-2014 13:08:11 ]
-- <br />Pinpoint
pi_144174017
Leuk hoor, internet in de trein, maar een biertap lijkt me toch urgenter.
  donderdag 4 september 2014 @ 17:36:20 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144174315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Tja, ik lees, behalve wat dingen die ik niet wist, twee normatieve strekkingen in je post:
1 (ongeveer expliciet): dat wie een hond heeft, moet weten hoe een hond 'denkt', o.a. over hierarchie, en wat verkeerde signalen zijn (tot aan het tijdstip van eten geven). Terecht, je moet ook kunnen autorijden voor je de weg op mag.
2 (impliciet): dat anderen, die wellicht niks met honden hebben, dat ook moeten weten. En dat vind ik niet terecht. Wie een hond heeft, wordt geacht te weten dat er hondenvrezers en zelfs -haters zijn, en dat niet iedereen naar Martin Gaus heeft gekeken. Nog los van gevaar door voor een hond verkeerde signalen, puur bij een hond die mij benadert (op z'n honds natuurlijk) terwijl ik dat niet wil. Je wilt niet weten, hoe vaak het baasje mij dan ging instrueren, in plaats van zijn hond. Meestal met zinnen die beginnen met "je moet". En, maar dat heb ik niet uit eigen ervaring, baasjes die als het mis is gegaan, iets zeggen dat begint met "je had ook niet moeten". Commandeer je hond, denk ik dan. Nog net niet "en blaf zelf", want dat kunnen ze vaak wel. Als een hondeneigenaar zijn kinderen zo instrueert, is dat natuurlijk niet per definitie bot of lomp. Maar naar vreemden, of naar bezoek wel. Wat betreft kinderen die (nog) niet weten wat je wel en niet moet doen, daar moet je als eigenaar je hond niet mee confronteren, tenzij je er zelf bovenop zit. Niet betekenende op de hond, en nog minder op het kind. ;)

Samengevat: veel baasjes lijken te denken dat kennis over honden algemene kennis is, en te vinden dat wie die kennis niet heeft, een manco in zijn ontwikkeling heeft. En dat de niet-kenner dus het probleem veroorzaakt.
Zoiets zul je met paardenliefhebbers niet gauw meemaken. Die zeggen hoogstens, als je hun paard benadert, of mee gaat de stal in of zo, en je doet iets fout, een zin die begint met "je moet niet". Niet helemaal vergelijkbaar, omdat paarden niet los lopen, en omdat daar veel minder van zijn. Maar toch.

Edit: Toch maar een nuancering, want anders lijk ik wel honden en hun baasjes overal verantwoordelijk voor te houden: mensen moeten hun kinderen leren, dat ze niet zomaar een dier moeten benaderen dat ze niet kennen. Ook al ziet het er nog zo schattig uit. Er schijnen kinderen te zijn die denken dat je een echte beer kunt knuffelen. Verdomde speelgoedindustrie, en Walt Disney, maar goed het moet door ouders weersproken worden. En zelf moeten ze het natuurlijk ook niet doen.
Honden kom je regelmatig tegen, dan is het toch iets meer nodig als parate kennis dan hoe je een paard benadert. Klootzakken moeten ook vooral aan zichzelf werken, toch is het voor iedere mens nuttig om kennis over hoe je ze moet benaderen paraat te hebben - voor het geval dat.
  donderdag 4 september 2014 @ 17:38:09 #101
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144174369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
Leuk hoor, internet in de trein, maar een biertap lijkt me toch urgenter.
Gewoon een blikje Jupiler kopen. En dan een trainingspak aan, oorbelletje in, matje in de nek, snor onder de neus, lekker ongewassen klagen over voetbal, ja toch, prachtig toch?
pi_144174448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gewoon een blikje Jupiler kopen. En dan een trainingspak aan, oorbelletje in, matje in de nek, snor onder de neus, lekker ongewassen klagen over voetbal, ja toch, prachtig toch?
Klinkt heel redelijk.

Hebben ze in Belgie ook geen biertap in de trein?
  donderdag 4 september 2014 @ 17:43:14 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144174521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Klinkt heel redelijk.

Hebben ze in Belgie ook geen biertap in de trein?
Nee, dat zou aan alle kanten uit je glas klotsen met die kutinfrastructuur. Daarom alleen Sjonnies met blikjes Jupiler.
pi_144175377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

In je ogen? Dan zien veel honden er in mijn oren spuuglelijk uit. Bijvoorbeeld de pekinees en de chihuaua. Maar je hebt wel gelijk hoor. Als een hond blaft en zeker als 'ie aan je zit, zeggen veel baasjes: "hij doet niks hoor". Terwijl het beest zich dan al aan het misdragen is. Ze zullen wel bedoelen dat 'ie niet bijt. Ja, hallo, dat moest er gvd nog bijkomen!
Inderdaad. :D
pi_144186652
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, dat zou aan alle kanten uit je glas klotsen met die kutinfrastructuur. Daarom alleen Sjonnies met blikjes Jupiler.
nee zal wel weer niet met heineken. Ik neig toch snel naar Duits bier zelf. Jullie? 11.gif o, ik dacht dat het over Belgen ging.

[ Bericht 6% gewijzigd door 00ll0l0l op 04-09-2014 22:57:13 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 23:06:53 #106
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144187183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:48 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

nee zal wel weer niet met heineken. Ik neig toch snel naar Duits bier zelf. Jullie? [ afbeelding ] o, ik dacht dat het over Belgen ging.
Matt...damon? Mattdamon mattdamon mattdamon. MATT DAMON! Mattdamon mattdaaaaaamon mattdamon mattdamon. Mattdamon.
pi_144187308
Matt Damon
Matthew Paige Damon is een Amerikaans acteur. In 1988 speelde hij in de film Mystic Pizza, nadat hij zich had ingeschreven bij een auditiebureau. Ondertussen studeerde Damon Engelse literatuur aan Harvard. Wikipedia
  donderdag 4 september 2014 @ 23:15:11 #108
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_144187457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Matt...damon? Mattdamon mattdamon mattdamon. MATT DAMON! Mattdamon mattdaaaaaamon mattdamon mattdamon. Mattdamon.
Your comment puts a smile on Matt Damons' face

  donderdag 4 september 2014 @ 23:22:06 #109
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144187708
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Your comment puts a smile on Matt Damons' face

[ afbeelding ]
Maatt Daaamon.
pi_144210282
quote:
Ben je daar fan van? Is hij je favoriet? Is het een acteur die een waardevolle bijdragen heeft aan alles wat film en toneel helemaal maakt?
  vrijdag 5 september 2014 @ 18:40:56 #111
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144210427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ben je daar fan van? Is hij je favoriet? Is het een acteur die een waardevolle bijdragen heeft aan alles wat film en toneel helemaal maakt?
MATTTTTTTTTTTT DAMONNNNNNNNN! MATTDAMONMATTDAMONMATTDAMON!

Matt Damon?!
pi_144210572
Heeft zijn optreden een soort van reinigend effect en is het informatief?
  vrijdag 5 september 2014 @ 18:45:24 #113
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144210597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef 00ll0l0l het volgende:
Heeft zijn optreden een soort van reinigend effect en is het informatief?
Mattdamon.
pi_144211038
- ontbreekt aan de juiste richting

- begrip

Wat is het toch? Reacties op andere plaatsen bekeken?

Wat is een commentaar op ,,einde dieren eten dieren''. Ik vraag om iets meer handen en voeten wat de kritiek betreft.

Ik bedoel trouwens ook niet een betrekkelijk interessant onderwerp te beginnen en dan opeens naar een ander forum te gaan of website.

[ Bericht 19% gewijzigd door 00ll0l0l op 05-09-2014 19:10:12 ]
pi_144211631
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:55 schreef 00ll0l0l het volgende:
- ontbreekt aan de juiste richting

- begrip

Wat is het toch? Reacties op andere plaatsen bekeken?

Wat is een commentaar op ,,einde dieren eten dieren''. Ik vraag om iets meer handen en voeten wat de kritiek betreft.
Je hebt me iets geleerd deze week: als ik onbegrijpelijke teksten van iemand zie, moet ik me beperken tot "ik begrijp hier niets van". En niet zeggen dat het onbegrijpelijk is. Dan hoef ik ook niet uit te leggen wat er dan onbegrijpelijk aan is. Krijg ik dan toch zulke vragen, dan heraal ik alleen dat ik er niets van begrijp. Dat is geen kritiek geven.
-- <br />Pinpoint
pi_144211698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:10 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Je hebt me iets geleerd deze week: als ik onbegrijpelijke teksten van iemand zie, moet ik me beperken tot "ik begrijp hier niets van". En niet zeggen dat het onbegrijpelijk is. Dan hoef ik ook niet uit te leggen wat er dan onbegrijpelijk aan is. Krijg ik dan toch zulke vragen, dan heraal ik alleen dat ik er niets van begrijp. Dat is geen kritiek geven.
Dat ligt het wat mij betreft zo dat bijvoorbeeld jij onbegrijpelijk en ernaar uitziende niet sporend reageert. En daar ondertussen druk op zet aan de andere kant.

Moderatie is zo ook niet te vertrouwen. Volgens mij zijn pinpoint, Jigzoz en ser_carpiattio ook de moderatoren perrin, molorus en speknek. Moderatoren hebben meestal ook wel een normale naam op het forum.
pi_144211801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Dat ligt het wat mij betreft zo dat bijvoorbeeld jij onbegrijpelijk en ernaar uitziende niet sporend reageert. En daar ondertussen druk op zet aan de andere kant.
Whatever. Ik had het erover, dat ik deze week op FOK! iets geleerd heb. Iets nuttigs, voeg ik er bij dezen aan toe.
-- <br />Pinpoint
pi_144211827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Whatever. Ik had het erover, dat ik deze week op FOK! iets geleerd heb. Iets nuttigs, voeg ik er bij dezen aan toe.
jah, maar het is enorm onbegrijpelijk wat je zegt. En bovendien extreem verachtelijk.
pi_144211953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

jah, maar het is enorm onbegrijpelijk wat je zegt. En bovendien extreem verachtelijk.
Ik heb nog iets geleerd, maar al veel eerder: als ik iets niet begrijp, weet ik ook niet of het verachtelijk is.
-- <br />Pinpoint
pi_144211972
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Mattdamon.
Maar wat is het toch met matt?
pi_144212121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:20 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Ik heb nog iets geleerd, maar al veel eerder: als ik iets niet begrijp, weet ik ook niet of het verachtelijk is.
Maar zeg dan wat je niet begrijpt. Het lijkt mij logisch dat je niet kan zeggen: ,,ik begrijp jou helemaal niet''. Dat is een belediging. Onzin.

Dit is simpelweg niet zo gezellig zo. Geef nou eens een keer gewoon een goed antwoord. Dan de hele tijd onbegrijpelijkheid en druk op de zaak. Snel !

[ Bericht 3% gewijzigd door 00ll0l0l op 05-09-2014 19:39:45 ]
pi_144213118
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Moderatie is zo ook niet te vertrouwen. Volgens mij zijn pinpoint, Jigzoz en ser_carpiattio ook de moderatoren perrin, molorus en speknek. Moderatoren hebben meestal ook wel een normale naam op het forum.
_O-

Dat je paranoïde bent betekent nog niet dat je wordt achtervolgd.

Maar om dat toch maar even uit te spreken: dat zijn 6 verschillende personen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144213283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef 00ll0l0l het volgende:
Het lijkt mij logisch dat je niet kan zeggen: ,,ik begrijp jou helemaal niet''. Dat is een belediging.
Het is vaak de waarheid. Soms niet echt helemaal 0%, bijv. als ik wel een vaag idee heb waar een deel van de tekst over gaat. Vat "niets" maar op als "zo weinig, dat ik er niets mee kan".
-- <br />Pinpoint
pi_144213372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef Molurus het volgende:
Dat je paranoïde bent betekent nog niet dat je wordt achtervolgd.
Erger is, dat besef van je eigen paranoia ook niet betekent dat je niet wordt achtervolgd.
-- <br />Pinpoint
pi_144213630
Ik vind dit gek geleuter, en zou het liever weer over matt hebben.
pi_144213685
Maar jigzoz, springt zo'n slang weleens in een vaasjesglas bier met z'n kop? Dat ie echt even gaat zitten soppen. Dat als je een slang hebt, daar dus voor op moet passen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:57:37 #127
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144213701
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Moderatie is zo ook niet te vertrouwen. Volgens mij zijn pinpoint, Jigzoz en ser_carpiattio ook de moderatoren perrin, molorus en speknek. Moderatoren hebben meestal ook wel een normale naam op het forum.
_O-

Dat je paranoïde bent betekent nog niet dat je wordt achtervolgd.

Maar om dat toch maar even uit te spreken: dat zijn 6 verschillende personen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:57:55 #128
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144213720
Oh shit, die had ik al gepost met m'n mod-account.
pi_144213879
Of: alle moderatoren zijn eigenlijk één persoon en ook die 3 normale accounts.

1 in 6 dus
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:01:28 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144213913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef 00ll0l0l het volgende:
Of: alle moderatoren zijn eigenlijk één persoon en ook die 3 normale accounts.

1 in 6 dus
mattdamon
pi_144214008
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar jigzoz, springt zo'n slang weleens in een vaasjesglas bier met z'n kop? Dat ie echt even gaat zitten soppen. Dat als je een slang hebt, daar dus voor op moet passen.
goed, maar die slang ..
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:10:28 #132
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144214348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Moderatie is zo ook niet te vertrouwen. Volgens mij zijn pinpoint, Jigzoz en ser_carpiattio ook de moderatoren perrin, molorus en speknek. Moderatoren hebben meestal ook wel een normale naam op het forum.
_O-

Dat je paranoïde bent betekent nog niet dat je wordt achtervolgd.

Maar om dat toch maar even uit te spreken: dat zijn 6 verschillende personen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:10:45 #133
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144214364
Whoops
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_144214392
:o
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144214805
Komt op mij over als echt zo'n bewind en terroristisch. In ieder geval waardeloos en slecht. Zoiets past niet in filosofie en levensbeschouwing als het om een openbaar forum gaat.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:22:53 #136
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144214989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef 00ll0l0l het volgende:
Komt op mij over als echt zo'n bewind en terroristisch. In ieder geval waardeloos en slecht.
Ja, het bewind is hier hartstikke terroristisch. Als je niet oppast, blaast Molurus zich op in je huis. Dat heeft hij al vaker geflikt.
pi_144215161
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, het bewind is hier hartstikke terroristisch. Als je niet oppast, blaast Molurus zich op in je huis. Dat heeft hij al vaker geflikt.
Mja, echt totaal onverdraagzaam. En ongematigd ook. Zelfs heel erg ongematigd.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:28:41 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144215272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Mja, echt totaal onverdraagzaam.
Ja, vreselijk onverdraagzaam. Ik heb hem al verschillende keren gevraagd om zich bij mij thuis op te komen blazen, maar dat wil hij niet.

Vast omdat ik zwart ben.
pi_144215705
Of modereren jullie dit er maar bij, naast wetenschap en techniek? Ik zie niets staan in de voorwaarden om het over zoiets te hebben. In principe is zoiets maar tot zo en zo ver mijn zaak. Maar ik zou het wel op prijs stellen als jullie mij dan niet meer modereren. Of daar eerst een PB over sturen.

Jullie lijken wel totaal doof ook. In het bijzonder. Echt. En als ik zeg echt dan bedoel ik ook echt. Het lijkt vaak net een soort van boze droom om met jullie te praten. Ik bedoel het niet onvriendelijk, ik zou het hier verder over kunnen hebben.

[ Bericht 12% gewijzigd door 00ll0l0l op 05-09-2014 20:44:46 ]
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:43:36 #140
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144216013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef 00ll0l0l het volgende:
Of modereren jullie dit er maar bij, naast wetenschap en techniek? Ik zie niets staan in de voorwaarden om het over zoiets te hebben. In principe is zoiets maar tot zo en zo ver mijn zaak. Maar ik zou het wel op prijs stellen als jullie mij dan niet meer modereren. Of daar eerst een PB over sturen.

Jullie lijken wel totaal doof ook. In het bijzonder. Echt. En als ik zeg echt dan bedoel ik ook echt. Het lijkt vaak net een soort van boze droom om met jullie te praten.
Oh, de mods zijn doof? Misschien dat ze daarom niet ingaan op mijn verzoeken om zich eens op te komen blazen bij mij thuis. Ze horen de uitnodiging gewoon niet.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:58:54 #141
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_144216774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Maar zeg dan wat je niet begrijpt. Het lijkt mij logisch dat je niet kan zeggen: ,,ik begrijp jou helemaal niet''. Dat is een belediging. Onzin.
Goed, laat ik eens een poging wagen.

Ik snap bijvoorbeeld dit niet:
quote:
Dat ligt het wat mij betreft zo dat bijvoorbeeld jij onbegrijpelijk en ernaar uitziende niet sporend reageert. En daar ondertussen druk op zet aan de andere kant.
Ik vermoed dat je wilde beginnen met het woord "Dan" ipv "Dat", en dan is het onderstaande dikgedrukte nog wel te volgen, ook al is het niet correct:
quote:
Dan ligt het wat mij betreft zo dat bijvoorbeeld jij onbegrijpelijk en ernaar uitziende niet sporend reageert. En daar ondertussen druk op zet aan de andere kant.
Van de rest kan ik echt niet zoveel maken. Ik wil echter best wel een poging wagen:
quote:
Dan is de situatie volgens mij zo: jíj bent onbegrijpelijk en reageert niet inhoudelijk op mijn post. Je legt de nadruk op mijn veronderstelde onbegrijpelijkheid [in plaats van op de inhoud te reageren].
Ik weet niet of ik hiermee in de buurt kom met wat je bedoelde te zeggen, maar het kost mij veel tijd, moeite én aannames om tot twee zinnen (!) die wel (hopelijk) enigszins begrijpelijk zijn. Met een groot risico dat ik er helemaal naast zit. Het maakt een discussie erg vermoeiend als iemand zelf eerst jouw lap tekst moet vertalen naar iets begrijpelijks, om vervolgens te moeten verifieren of dit correct is, voordat er inhoudelijk op gereageerd kan worden.

Jij realiseert je (vermoed ik) niet dat veel van wat je schrijft niet coherent is. Je gebruikt verkeerde woorden, laat woorden weg, gebruikt weinig leestekens, springt van het ene onderwerp naar het andere (ongerelateerde) onderwerp, etc. En in zulke mate dat wij niet meer begrijpen wat je bedoelt.

Inhoud bestaat niet zonder vorm, en als jij weigert aandacht te geven aan de vorm, onder het mom van "het gaat om de inhoud", dan heb je iets niet goed begrepen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_144220919
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef 00ll0l0l het volgende:
Of: alle moderatoren zijn eigenlijk één persoon en ook die 3 normale accounts.

1 in 6 dus
Beste broeder in Het Geestelijke: Zijn Wij Niet Allen Één?
-- <br />Pinpoint
pi_144221154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik bedoel het niet onvriendelijk, ik zou het hier verder over kunnen hebben.
Terecht. Je moet altijd glimlachen als je een terrorist een terrorist noemt. Sommigen hebben namelijk een kort lontje.
-- <br />Pinpoint
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:14:44 #144
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_144223427
quote:
:D
pi_144232593
Hé, jullie hadden het over Matt Damon?
pi_144234794
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oh, de mods zijn doof? Misschien dat ze daarom niet ingaan op mijn verzoeken om zich eens op te komen blazen bij mij thuis. Ze horen de uitnodiging gewoon niet.
Ze vergeten wel eens hun oordopjes uit te doen, na een zelfmoordaanslag. En niemand maakt ze daarop attent.
Als ze thuiskomen met de bomgordel nog om, valt dat meteen op, want die is dan flink beschadigd.
Maar oordopjes zie je niet.
-- <br />Pinpoint
pi_144235024
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:21 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Ze vergeten wel eens hun oordopjes uit te doen, na een zelfmoordaanslag. En niemand maakt ze daarop attent.
Als ze thuiskomen met de bomgordel nog om, valt dat meteen op, want die is dan flink beschadigd.
Maar oordopjes zie je niet.
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb nog nooit een zelfmoordaanslag gezien, laat staan een uitgevoerd.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:42:09 #148
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144235357
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet. Ik heb nog nooit een zelfmoordaanslag gezien, laat staan een uitgevoerd.
Niet? Ik had verwacht dat een fanatiek relihater als jij zeker al een paar kerken had zelfmoordaangeslagen. Dit verrast me.
pi_144235533
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Niet? Ik had verwacht dat een fanatiek relihater als jij zeker al een paar kerken had zelfmoordaangeslagen. Dit verrast me.
Ik ben meer van de vliegtuigaanslagen. Hoe dacht je dat Jesus Air zo snel vergeten is geraakt?
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:50:16 #150
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144235604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben meer van de vliegtuigaanslagen. Hoe dacht je dat Jesus Air zo snel vergeten is geraakt?
Jesus Air ken ik alleen van toen één van hun vliegtuigen neerstortte en drie dagen later magischerwijs weer rondvloog. Was jij dat?
pi_144235639
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jesus Air ken ik alleen van toen één van hun vliegtuigen neerstortte en drie dagen later magischerwijs weer rondvloog. Was jij dat?
Ja, dat was ik.

Wel echt een absurd voorval was dat.
pi_144235708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet. Ik heb nog nooit een zelfmoordaanslag gezien, laat staan een uitgevoerd.
Ik ook niet. Dat soort hypes kunnen me gestolen worden. Van ice-bucket challenge to Syrië-trips, van onthoofding tot stemfie's maken, ik heb er allemaal niet aan meegedaan.
-- <br />Pinpoint
pi_144235838
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat was ik.

Wel echt een absurd voorval was dat.
O, zoiets wil ik wel eens proberen. Mijn vrienden zeggen dat ik zo saai ben. Maar vliegtuigen zijn nogal duur. Kan het ook met een modelvliegtuig? Hm.. die van mij blijft heel als 'ie neerstort. Maar ik kan dat ding natuurlijk kruisigen. Telt het, als 'ie het daarna nog doet?
-- <br />Pinpoint
pi_144235860
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

O, zoiets wil ik wel eens proberen. Mijn vrienden zeggen dat ik zo saai ben. Maar vliegtuigen zijn nogal duur. Kan het ook met een modelvliegtuig? Hm.. die van mij blijft heel als 'ie neerstort. Maar ik kan dat ding natuurlijk kruisigen. Telt het, als 'ie het daarna nog doet?
Ja, terrorisme is op zich niet echt aan regels gebonden.
pi_144236096
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, terrorisme is op zich niet echt aan regels gebonden.
Goed om te horen. Ik wou er namelijk doping bij gebruiken. Ritalin of zo. Ik ben nogal onhandig met hamer en spijkers.
-- <br />Pinpoint
pi_144241473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Goed, laat i...epen.
Ja, maar het gaat hier om opzet. En wat je zegt is niet noodzakelijk waar.
pi_144241772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

En wat je zegt is niet noodzakelijk waar.
Wat hij daar zegt is evident waar. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144242156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Goed, laat ik ...n.
De inhoud is ook met voorzichtigheid bedoeld.

De zaak is zo ook vrij van letter- en woord fetisjisme. Sommige mensen doen dat, wat anderen weer verward en zo zou dat bij mij terecht kunnen komen op deze manier.
pi_144242401
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:43 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

De inhoud is ook met voorzichtigheid bedoeld.

De zaak is zo ook vrij van letter- en woord fetisjisme. Sommige mensen doen dat, wat anderen weer verward en zo zou dat bij mij terecht kunnen komen op deze manier.
Ik val in herhaling, maar de onbegrijpelijkheid van jouw posts heeft niets te maken met wat anderen zeggen of doen. Dit ligt 100% aan jou, en het is 100% jouw probleem.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144242604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:43 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

De inhoud is ook met voorzichtigheid bedoeld.

De zaak is zo ook vrij van letter- en woord fetisjisme. Sommige mensen doen dat, wat anderen weer verward en zo zou dat bij mij terecht kunnen komen op deze manier.
Tijdelijk letter- en woord fetisjeren is wel ok. Maar op zeker moment is de basis dat het tijd is verder te gaan. Mijn schrijven helpt daar wel bij. Het is denk ik een soort van verwarring die in het algemeen geldt.
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:55:40 #161
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144242773
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:52 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Tijdelijk letter- en woord fetisjeren is wel ok. Maar op zeker moment is de basis dat het tijd is verder te gaan. Mijn schrijven helpt daar wel bij. Het is denk ik een soort van verwarring die in het algemeen geldt.
Mijn god, jij bent wel een speciaal soort arrogante retard hé. Kun jij niet gewoon aan je begeleider vragen of hij voortaan je posts wil typen? Misschien kan hij er nog iets van maken dat wij wel kunnen begrijpen.
pi_144242911
Fetisjes zijn stoer.

Mooie vrouwen in strak zwart leer... Die maken de wereld mooier.
pi_144242922
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat hij daar zegt is evident waar. :P
Ah, alsnog erkend.

Dit komt misschien een beetje over als ha ha ha ik heb gelijk. Maar dat is helemaal niet zo.

Waar ikzelf op het moment niet helemaal uitkom is de inhoudelijke reactie van anderen soms. Wat tot een fout zou kunnen leiden.

In houding, niet, of veel- en veel minder inhoud van het hoofdonderwerp.
pi_144242998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:58 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ah, alsnog erkend.

Dit komt misschien een beetje over als ha ha ha ik heb gelijk. Maar dat is helemaal niet zo
Klopt hoor. Je schrijft uitstekend. Heel duidelijk, heel georganiseerd, mooi samenhangend, enzovoort. Het probleem ligt bij de rest. Die kunnen gewoon allemaal niet lezen. Ik zou dus zeggen: trek je er lekker niks van aan.
pi_144243308
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Klopt hoor. Je schrijft uitstekend. Heel duidelijk, heel georganiseerd, mooi samenhangend, enzovoort. Het probleem ligt bij de rest. Die kunnen gewoon allemaal niet lezen. Ik zou dus zeggen: trek je er lekker niks van aan.
Dit betekent dat jij mogelijk een probleem hebt met de inhoud. Technisch gezien is er niets mis mee. De kritiek in deze vorm (ik bedoel niet die van grumpyfish) betekent een enorme letter en woord fetisjisme.

Of die technische kritiek moet uitlegbaar zijn, en dat is ie steeds niet.
pi_144243362
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Dit betekent dat jij mogelijk een probleem hebt met de inhoud. Technisch gezien is er niets mis mee. De kritiek in deze vorm (ik bedoel niet die van grumpyfish) betekent een enorme letter en woord fetisjisme.
Precies!
pi_144243483
Als ik op bepaalde momenten anders zou schrijven, dan komt de bijvoorbeeld meditatieve bedoeling van de inhoud of een andere bedoeling te weinig uit.
pi_144243683
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:10 schreef 00ll0l0l het volgende:
Als ik op bepaalde momenten anders zou schrijven, dan komt de bijvoorbeeld meditatieve bedoeling van de inhoud of een andere bedoeling te weinig uit.
Dat zeg ik: het is niet jouw fout, maar de rest kan gewoon niet lezen.
pi_144243703
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Goed, laat ik ...repen.
Beste Grumpyfish, Dit was het begin van de discussie over ''begrijpelijkheid'' http://forum.fok.nl/topic/2141974/1/999#143997835

Hoe dan ook, kritiek erover, terecht of onterecht is niet slecht voor de kwaliteit.
pi_144243779
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zeg ik: het is niet jouw fout, maar de rest kan gewoon niet lezen.
Ik snap geen bal van wat je zegt. Kun je dat uitleggen? :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144243857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:16 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik snap geen bal van wat je zegt. Kun je dat uitleggen? :)
Nee. Leer lezen. Als ik me aan ga passen, dan gaat de bedoeling erachter verloren.
pi_144244143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee. Leer lezen. Als ik me aan ga passen, dan gaat de bedoeling erachter verloren.
Wacht, er was ook nog een bedoeling? Nou moet je het niet te ingewikkeld maken hoor!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144244206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:23 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wacht, er was ook nog een bedoeling? Nou moet je het niet te ingewikkeld maken hoor!
De bedoeling is dat wat er voor kiest om bedoeld te worden.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:25:08 #174
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144244249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:15 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Beste Grumpyfish, Dit was het begin van de discussie over ''begrijpelijkheid'' http://forum.fok.nl/topic/2141974/1/999#143997835

Hoe dan ook, kritiek erover, terecht of onterecht is niet slecht voor de kwaliteit.
Sommige dingen zijn in onze controle en anderen niet. Dingen in onze macht zijn mening, streven, verlangen, afkeer, en, in een woord, wat zijn onze eigen daden. Dingen niet in onze macht zijn lichaam, eigendom, reputatie, opdracht en, in een woord, wat niet zijn onze eigen daden.
pi_144244382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn in onze controle en anderen niet. Dingen in onze macht zijn mening, streven, verlangen, afkeer, en, in een woord, wat zijn onze eigen daden. Dingen niet in onze macht zijn lichaam, eigendom, reputatie, opdracht en, in een woord, wat niet zijn onze eigen daden.
Dat wat bijzonder op zich totaal is met verachtzaming van de procedure maakt in principe de klacht van het waarnemen onwaar, tenzij het tegenovergestelde bepleit wordt met daarvoor aangewezen middelen.
pi_144244480
Sorry, zonder de discussie te intrueren: Maar we zijn er dus eerlijk uit nu? De mening hier is zeker van belang.

Het kan zijn dat ik in deze discussie soms te vervelend overkwam. Dit kan een fout geweest zijn.

Waar het probleem op neerkomt was dus dat wat ik schrijf soms een vernauwend effect kan hebben. Omdat ik belangrijke begrippen soms heel kort, precies en direct beschrijf. Die meestal nooit ZÓ kort en direct beschreven worden.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:30:13 #177
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144244532
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
Sorry, zonder de discussie te intrueren: Maar we zijn er dus eerlijk uit nu? De mening hier is zeker van belang.

Het kan zijn dat ik in deze discussie soms te vervelend overkwam. Dit kan een fout geweest zijn.

Waar het probleem op neerkomt was dus dat wat ik schrijf soms een vernauwend effect kan hebben. Omdat ik belangrijke begrippen soms heel kort, precies en direct beschrijf. Die meestal nooit ZÓ kort en direct beschreven worden.
De dingen die in onze macht zijn van nature vrij, ongeremd, niet gehinderd; maar die niet in onze macht zijn zwak, slaafse, ingetogen, behorend tot anderen. Vergeet niet, dan is, dat als je veronderstellen dat de dingen die slaafs zijn door de natuur zijn ook gratis, en dat wat aan anderen toebehoort is je eigen, dan zult u worden belemmerd.
pi_144244538
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
Sorry, zonder de discussie te intrueren: Maar we zijn er dus eerlijk uit nu? De mening hier is zeker van belang.

Het kan zijn dat ik in deze discussie soms te vervelend overkwam. Dit kan een fout geweest zijn.

Waar het probleem op neerkomt was dus dat wat ik schrijf soms een vernauwend effect kan hebben. Omdat ik belangrijke begrippen soms heel kort, precies en direct beschrijf. Die meestal nooit ZÓ kort en direct beschreven worden.
Ja, we zijn eruit. Mensen hier lezen echt te slordig. Dat MOET stoppen.
pi_144244589
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
Sorry, zonder de discussie te intrueren: Maar we zijn er dus eerlijk uit nu? De mening hier is zeker van belang.

Het kan zijn dat ik in deze discussie soms te vervelend overkwam. Dit kan een fout geweest zijn.

Waar het probleem op neerkomt was dus dat wat ik schrijf soms een vernauwend effect kan hebben. Omdat ik belangrijke begrippen soms heel kort, precies en direct beschrijf. Die meestal nooit ZÓ kort en direct beschreven worden.
Ik wou dit nog even toevoegen: ik kan ook wel iets overdragen als iets storend is. (WAT betekent dat???)
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:31:24 #180
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144244604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, we zijn eruit. Mensen hier lezen echt te slordig. Dat MOET stoppen.
Hier snap ik dus niets van. Heb je deze post ook in het Nederlands?
pi_144244710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hier snap ik dus niets van. Heb je deze post ook in het Nederlands?
Ja, dat wat stoppend is kiest er door de waarnemer van alles met boodschappen dus achteraf voor om droogstaand maar hevig te nazeveren. Zoals een bank.

((edit) door auteur)) ik bedoel dus een bank zoals in perspectief. Dat MOET echt stoppen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 17:34:37 ]
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:36:59 #182
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144244908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat wat stoppend is kiest er door de waarnemer van alles met boodschappen dus achteraf voor om droogstaand maar hevig te nazeveren. Zoals een bank.

((edit) door auteur)) ik bedoel dus een bank zoals in perspectief. Dat MOET echt stoppen.
Duidelijk. Kijk, met zulke posts kan ik tenminste iets.
pi_144244939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:31 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ik wou dit nog even toevoegen: ik kan ook wel iets overdragen als iets storend is. (WAT betekent dat???)
Dat wat betekent wordt door de verstaander verstaan als betekenis, wat op zijn beurt nooit willekeurig kan zijn, maar dat wel vaak is met alle gevolgen van dien. Dat gezegd hebende constateer ik veelal anders, met tegenovergestelden tot uitersten.
pi_144245104
Ik vind dit overigens van het grootste belang. Hier moeten we echt wat mee.

F&L / [F&L SC #3] Het eerste derde deel met bier en slangen

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 17:40:56 ]
pi_144245344
Wat dat betreft vind ik dat deze man zeer wijze woorden spreekt:

Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:50:11 #186
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144245510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Molurus het volgende:
Wat dat betreft vind ik dat deze man zeer wijze woorden spreekt:

Doet me denken aan de colleges Literatuurtheorie. :')
pi_144246023
Wat vinden jullie trouwens van fisten op de eerste date: hot or not?
pi_144254534
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat hier om opzet. En wat je zegt is niet noodzakelijk waar.
Noodzakelijk of niet, volgens mij klopt het. Of het verstandig was, een voorbeeld te geven en uit te spitten, betwijfel ik. Jij wilt het gewoon niet zien, en bestrijdt het voorbeeld. Hier een post van iemand die het geheel benoemt, op een niet mis te verstane wijze:

F&L / Einde dieren eten dieren
-- <br />Pinpoint
pi_144255499
Alternatieve hypothese: 00ll0l0l is een profeet. Profeten worden vaak slecht begrepen. Alleen als je de juiste ontvankelijkheid hebt, begrijp je wat ze bedoelen. Of profeten waren een soort 00ll0l0l's avant la lettre (chiffre?), dat kan ook. Twee hypothesen dus. Beide nog te bewijzen.

Er is ook een nulhypothese, die luidt als volgt:

Het geestelijke is bijvoorbeeld niet wat iedereen toch op orde wil, zoals in het voorbeeld dat zeker waar, niet onhartelijk door in het algemeen terroristisch zoals moderatoren in een bewind. Daarmee het zedelijke als Pinpoint redeneert heel raar, wat duidelijk is en ik bied aan dat jullie bij hem op bezoek gaan om dat te onderbouwen. Ik wil het erover hebben, want dit is heel belangrijk, en als je maar dit geef dan aan wat je niet begrijpt maar, dan of het grammaticaal is, zoals of het paranormale begrijpt, dat het een belediging door de organisatie van moderatoren één en dezelfde persoon is als je er niks van snapt.

Ik hoop dat één van mijn beide hypothesen deze nulhypothese omver kan werpen. Kleine kans, maar toch.
-- <br />Pinpoint
pi_144262510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van fisten op de eerste date: hot or not?
Fisten? is dat niet hetzelfde als een hol uitwonen?
pi_144262571
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Pinpoint het volgende:
00ll0l0l is een profeet.
Word.
  zondag 7 september 2014 @ 06:30:43 #192
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144264310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Pinpoint het volgende:
Alternatieve hypothese: 00ll0l0l is een profeet. Profeten worden vaak slecht begrepen. Alleen als je de juiste ontvankelijkheid hebt, begrijp je wat ze bedoelen. Of profeten waren een soort 00ll0l0l's avant la lettre (chiffre?), dat kan ook. Twee hypothesen dus. Beide nog te bewijzen.

Er is ook een nulhypothese, die luidt als volgt:

Het geestelijke is bijvoorbeeld niet wat iedereen toch op orde wil, zoals in het voorbeeld dat zeker waar, niet onhartelijk door in het algemeen terroristisch zoals moderatoren in een bewind. Daarmee het zedelijke als Pinpoint redeneert heel raar, wat duidelijk is en ik bied aan dat jullie bij hem op bezoek gaan om dat te onderbouwen. Ik wil het erover hebben, want dit is heel belangrijk, en als je maar dit geef dan aan wat je niet begrijpt maar, dan of het grammaticaal is, zoals of het paranormale begrijpt, dat het een belediging door de organisatie van moderatoren één en dezelfde persoon is als je er niks van snapt.

Ik hoop dat één van mijn beide hypothesen deze nulhypothese omver kan werpen. Kleine kans, maar toch.
010010101 is een hedendaagse Cassandra? Eigenlijk verkondigt hij waarschuwende waarheden, maar wij weigeren hem gewoon te geloven. Ik help het je hopen.
pi_144265092
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 06:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

010010101 is een hedendaagse Cassandra? Eigenlijk verkondigt hij waarschuwende waarheden, maar wij weigeren hem gewoon te geloven. Ik help het je hopen.
Ik niet. Als dat het geval is, dan gaat god er binnenkort voor zorgen dat ik geen vlees meer kan eten.
pi_144293214
Bedankt voor de tips wat betreft benadering richting honden
pi_144294325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van fisten op de eerste date: hot or not?
Helemaal hot natuurlijk.
pi_144295482
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 09:34 schreef Jigzoz het volgende:
er binnenkort voor zorge
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 06:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

101...en.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Pinpoint het volgende:
Alternatieve hypothese: 00ll0l0l is een profeet. Profeten worden vaak slecht begrepen. Alleen als je de juiste ontvankelijkheid hebt, begrijp je wat ze bedoelen. Of profeten waren een soort 00ll0l0l's avant la lettre (chiffre?), dat kan ook. Twee hypothesen dus. Beide nog te bewijzen.

Er is ook een nulhypothese, die luidt als volgt:

Het geestelijke is bijvoorbeeld niet wat iedereen toch op orde wil, zoals in het voorbeeld dat zeker waar, niet onhartelijk door in het algemeen terroristisch zoals moderatoren in een bewind. Daarmee het zedelijke als Pinpoint redeneert heel raar, wat duidelijk is en ik bied aan dat jullie bij hem op bezoek gaan om dat te onderbouwen. Ik wil het erover hebben, want dit is heel belangrijk, en als je maar dit geef dan aan wat je niet begrijpt maar, dan of het grammaticaal is, zoals of het paranormale begrijpt, dat het een belediging door de organisatie van moderatoren één en dezelfde persoon is als je er niks van snapt.

Ik hoop dat één van mijn beide hypothesen deze nulhypothese omver kan werpen. Kleine kans, maar toch.
Alle respect. Maar het citaat hier direct boven heb ik nooit gezegd en/of is zwaar bewerkt


Maar de hele zaak bekeken is te zeggen dat er allemaal eens iets aan gedaan zou moeten worden. Waar of niet? En dat dit ligt bij het volk op dit moment. Waarom zo'n boze droom houden ? En die zó confronterend serieus moeten nemen zoals nu het geval is?

En dat zou ook wel op een heel prettige interessante manier kunnen. Nederland is ook wel een goed beginpunt voor zoiets.

[ Bericht 8% gewijzigd door 00ll0l0l op 07-09-2014 23:12:29 ]
pi_144301154
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:51 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

[..]

[..]

Alle respect. Maar het citaat hier direct boven heb ik nooit gezegd en/of is zwaar bewerkt
Die nulhypothese die ik daar neerzette? Dat is geen citaat, van niemand, en ook niet bewerkt.
quote:
Maar de hele zaak bekeken is te zeggen dat er allemaal eens iets aan gedaan zou moeten worden. Waar of niet? En dat dit ligt bij het volk op dit moment. Waarom zo'n boze droom houden ? En die zó confronterend serieus moeten nemen zoals nu het geval is?
Ik zie niet in waarom nou net dit opgelost zou moeten worden hierzo, van alle zware tot zelfs ondraaglijke problemen die ook bestaan. En die, i.t.t waar jij het over schijnt te hebben, ook nog eens goed onder woorden gebracht zijn., En waar dus veel meer kansen zijn, om er iets aan te doen.
quote:
En dat zou ook wel op een heel prettige interessante manier kunnen. Nederland is ook wel een goed beginpunt voor zoiets.

Zelfs in Nederland wordt wel eens gezien wanneer iets kansloos is.
-- <br />Pinpoint
  maandag 8 september 2014 @ 09:36:24 #198
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144304021
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:51 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

[..]

[..]

Alle respect. Maar het citaat hier direct boven heb ik nooit gezegd en/of is zwaar bewerkt

Maar de hele zaak bekeken is te zeggen dat er allemaal eens iets aan gedaan zou moeten worden. Waar of niet? En dat dit ligt bij het volk op dit moment. Waarom zo'n boze droom houden ? En die zó confronterend serieus moeten nemen zoals nu het geval is?

En dat zou ook wel op een heel prettige interessante manier kunnen. Nederland is ook wel een goed beginpunt voor zoiets.

U zult betreuren, u zal worden verstoord, en je zult vinden fout zowel met goden en mensen. Maar als je veronderstellen dat alleen om je eigen te zijn, die is uw eigen, en wat aan anderen toebehoort, zoals het werkelijk is, dan zal niemand je ooit dwingen of beperken je. Verder vindt u fout met niemand of beschuldigen niemand. U zult niets tegen uw wil te doen. Niemand zal je pijn doen, heb je geen vijanden hebt, en je niet worden geschaad.
pi_144310167
Vandaag een stukje duidelijkheid, het gaat over mij. Als ik vervelend overkom, is dat geen fout. Ik ben gewoon erg verveldend. Vroeger niet, maar ik kwam toch zo over. Dat was natuurlijk wel fout. Maar ik ben bijzonder hardleers, dus het bleef zo, wat ik ook probeerde. Mijn dokter heeft me toen hormonen voorgeschreven, dat spul waar pubers zo vervelend van worden. Sindsdien kom ik over zoals ik ben. Behalve misschien bij mensen die zelf hartstikke vervelend zijn, en mij daarom normaal vinden reageren.
-- <br />Pinpoint
  maandag 8 september 2014 @ 13:51:51 #200
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144310333
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:45 schreef Pinpoint het volgende:
Vandaag een stukje duidelijkheid, het gaat over mij. Als ik vervelend overkom, is dat geen fout. Ik ben gewoon erg verveldend. Vroeger niet, maar ik kwam toch zo over. Dat was natuurlijk wel fout. Maar ik ben bijzonder hardleers, dus het bleef zo, wat ik ook probeerde. Mijn dokter heeft me toen hormonen voorgeschreven, dat spul waar pubers zo vervelend van worden. Sindsdien kom ik over zoals ik ben. Behalve misschien bij mensen die zelf hartstikke vervelend zijn, en mij daarom normaal vinden reageren.
Ben je een tranny, dat je hormonen nodig had? Of een vleeskoe?
pi_144310501
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben je een tranny, dat je hormonen nodig had? Of een vleeskoe?
Nee, gewoon veel te rustig en beleefd voor mijn imago. Zeg ik toch, ouwe lul! kajje niet lezen! :(

Oeps, per ongeluk een dubbele dosis genomen 8)7
-- <br />Pinpoint
  maandag 8 september 2014 @ 13:58:23 #202
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144310517
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:57 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Nee, gewoon veel te rustig en beleefd voor mijn imago. Zeg ik toch, ouwe lul! kajje niet lezen! :(

Oeps, per ongeluk een dubbele dosis genomen 8)7
Typisch gevalletje roidrage. Je hebt zeker ook puisten zo groot als appels op je rug?
pi_144310565
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Typisch gevalletje roidrage. Je hebt zeker ook puisten zo groot als appels op je rug?
Niet meer. Wel jaren gehad, maar sinds ik elk jaar naar Fukushima ga, is het over. Tsjernobyl was eerst het plan, maar daar mocht je als buitenlander niet in.
-- <br />Pinpoint
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:59:32 #204
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144357113
Hé Molurus, je centrale topics staan eindelijk bovenaan het forum! :o
pi_144358257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hé Molurus, je centrale topics staan eindelijk bovenaan het forum! :o
Goed he? 8-)

Het loopt nog niet echt storm, maar ik heb wel de indruk dat ze nu meer aandacht / posts krijgen dan voorheen. ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144360744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Goed he? 8-)

Het loopt nog niet echt storm, maar ik heb wel de indruk dat ze nu meer aandacht / posts krijgen dan voorheen. ^O^
Dat in ieder geval. Ik zag ze nu weer in het eerst sinds maanden.
pi_144363995
Ik heb een idee voor nog een nieuwe sticky: oplossing/probleem/geestelijke
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:32:25 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144364123
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik heb een idee voor nog een nieuwe sticky: oplossing/probleem/geestelijke
Oplossingen voor geestelijke problemen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_144364149
Nee je begrijpt toch wat ik bedoel?
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:35:12 #210
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144364295
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Oplossingen voor geestelijke problemen?
Dat zou wel een nuttig topic zijn voor 010100110010. :D Misschien moet hij het eens in R&P gaan proberen.
pi_144364503
Ik heb het idee dat dit dan eerst hier meer een fundament zou moeten hebben.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:40:38 #212
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144364625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik heb het idee dat dit dan eerst hier meer een fundament zou moeten hebben.
U zult betreuren, u zal worden verstoord, en je zult vinden fout zowel met goden en mensen. Maar als je veronderstellen dat alleen om je eigen te zijn, die is uw eigen, en wat aan anderen toebehoort, zoals het werkelijk is, dan zal niemand je ooit dwingen of beperken je. Verder vindt u fout met niemand of beschuldigen niemand.
pi_144364763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

U zult betreuren, u zal worden verstoord, en je zult vinden fout zowel met goden en mensen. Maar als je veronderstellen dat alleen om je eigen te zijn, die is uw eigen, en wat aan anderen toebehoort, zoals het werkelijk is, dan zal niemand je ooit dwingen of beperken je. Verder vindt u fout met niemand of beschuldigen niemand.
Ja, wat is dit toch ? :)
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:44:27 #215
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144364903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:42 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ja, wat is dit toch ?
U zult niets tegen uw wil te doen. Niemand zal je pijn doen, heb je geen vijanden hebt, en je niet worden geschaad.
pi_144365264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:42 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ja, wat is dit toch ? :)
Hij heeft wel een punt. Of niet soms?
pi_144365467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:41 schreef 00ll0l0l het volgende:
Dit vind...
Stom liedje dit eigenlijk, vind je ook niet? Soms dat zie ik ergens een leuk liedje en dan krijg ik de neiging het ergens neer te zetten waar ik ben aha ha

ouw ouw ... ouw ouw hai oll de twime ... woei woei ... bewoei woei

Koei Koei, wat bedoeld dat mens hier nu weer ... http://forum.fok.nl/topic/2145961/1/999#144340902
pi_144365753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Of niet soms?
Maarliefst drie. Netjes aan het eind van elke zin 1.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144365773
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

U zult betreuren, u zal worden verstoord, en je zult vinden fout zowel met goden en mensen. Maar als je veronderstellen dat alleen om je eigen te zijn, die is uw eigen, en wat aan anderen toebehoort, zoals het werkelijk is, dan zal niemand je ooit dwingen of beperken je. Verder vindt u fout met niemand of beschuldigen niemand.
Misschien begrijpen jullie elkaar goed. Zij praat ook zo.
pi_144365854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Maarliefst drie. Netjes aan het eind van elke zin 1.
Nou dan.
pi_144365952
Dat liedje dat ik plaatste is misschien wat storend. Maar ik bedoel het serieus die sticky.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:01:18 #222
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144365975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Misschien begrijpen jullie elkaar goed. Zij praat ook zo.
Het streven daarom op zulke grote dingen, vergeet niet dat je niet moet jezelf toestaat te worden uitgevoerd, zelfs met een lichte neiging, aan de verwezenlijking van de mindere dingen.
pi_144367546
Goed, maar zo slecht ist schrijven van mij toch niet?
pi_144367905
Deed mij ook denken hieraan trouwens


Met de R, niet de N

[ Bericht 2% gewijzigd door 00ll0l0l op 09-09-2014 21:48:13 ]
pi_144368733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
Deed mij ook denken hieraan trouwens


quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Jigzoz het volgende:
Ik moest hieraan denken:


Van deze video op 10:00

pi_144368825
quote:
ahuh ahuh lekker brutaal
pi_144369099
~ Enchantement ~ Een trap ??
pi_144370058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:41 schreef 00ll0l0l het volgende:
Dit vind ik op één of andere manier een leuk liedje

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
e R, niet de N
Maar dit zijn echt van die ~ chants ~, waarbij je geenchanteerd wordt. Niet dan ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Jigzoz het volgende:
Ik moest hieraan denken:

Deze ook, maar op een andere manier
pi_144370946
quote:
Wat dat betreft ben ik meer van zoiets in dat geval. Maar teksten zijn soms iets te dramatisch vind ik. Aan de andere kant weleens goed. Maar niet iedereen begrijpt dat en dan gaat dat overal zeer doen en dom doen.

pi_144372495
Ik voel me nog steeds een beetje een vervelende vent. Misschien zou ik daar toch eens iets aan moeten doen.
pi_144374551
quote:
Super band!

Ook een mooie:

pi_144376310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik voel me nog steeds een beetje een vervelende vent. Misschien zou ik daar toch eens iets aan moeten doen.
Zorg dat je echt een vervelende vent wordt, dan klopt de boel in elk geval.

Heb ik ook gedaan, met mijn minderwaardigheidscomplex. Niets hielp. Tot het me lukte om minderwaardig te worden. Eigenlijk heel simpel, maar kom er maar eens op.

Toch ben je nooit klaar, want nu heb ik weer achtervolgingswaan. Dat wil ik op dezelfde manier aanpakken: dat "ze" me gaan achtervolgen. Dus ik doe zo verdacht mogelijk, en loop erbij als een idioot. Toch gaat niemand op me letten, over me roddelen, of me schaduwen. Volgens mij doen ze het erom, de klootzakken!
-- <br />Pinpoint
  woensdag 10 september 2014 @ 10:14:17 #234
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_144381497
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Zorg dat je echt een vervelende vent wordt, dan klopt de boel in elk geval.

Heb ik ook gedaan, met mijn minderwaardigheidscomplex. Niets hielp. Tot het me lukte om minderwaardig te worden. Eigenlijk heel simpel, maar kom er maar eens op.

Toch ben je nooit klaar, want nu heb ik weer achtervolgingswaan. Dat wil ik op dezelfde manier aanpakken: dat "ze" me gaan achtervolgen. Dus ik doe zo verdacht mogelijk, en loop erbij als een idioot. Toch gaat niemand op me letten, over me roddelen, of me schaduwen. Volgens mij doen ze het erom, de klootzakken!
We kunnen het gewoon erg goed geheim houden.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  woensdag 10 september 2014 @ 10:17:54 #235
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_144381553
Onbevlekt ontvangen adelaarsrog:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ All hail the savior _O_
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_144386619
Mooi diertje:

Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144391291
Van Libertarisch had ik nooit verwacht dat hij metal zou luisteren. :D
pi_144394888
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Super band!

Ook een mooie:

Eigenlijk ben ik niet zo van de death, maar ineens schoot dat nummer me te binnen.

Deathspell Omega, dat vind ik echt ongelofelijk goed.
pi_144395016
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik niet zo van de death, maar ineens schoot dat nummer me te binnen.

Deathspell Omega, dat vind ik echt ongelofelijk goed.
Ah, een satanistische band.

Ben je ook fan van andere black metal? Zoals Mayhem? Sommig teksten van Dead zijn wel mooi.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:21:41 #240
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144395278
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ah, een satanistische band.

Ben je ook fan van andere black metal? Zoals Mayhem? Sommig teksten van Dead zijn wel mooi.
Hé Libertarisch, heb je een fedora?
pi_144395281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ah, een satanistische band.

Ben je ook fan van andere black metal? Zoals Mayhem? Sommig teksten van Dead zijn wel mooi.
Van Mayhem was ik echt een enorme fan vroeger. Een jaar of tien geleden is dat wat bekoeld, maar Wolf's Lair Abyss bijvoorbeeld ken ik nog volledig uit mijn hoofd.

En ja, van kunst verwacht ik wel dat het 'echt' is. Black metal die niet satanisch is vind ik net zoiets als alcoholvrij bier. Ik snap dan ook geen hol van mensen die naar black luisteren omdat ze het 'gewoon wel goed vinden klinken'.
pi_144395423
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hé Libertarisch, heb je een fedora?
Nee, hoezo?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En ja, van kunst verwacht ik wel dat het 'echt' is. Black metal die niet satanisch is vind ik net zoiets als alcoholvrij bier. Ik snap dan ook geen hol van mensen die naar black luisteren omdat ze het 'gewoon wel goed vinden klinken'.
Dat heb ik ook. Daarom kan ik ook niet naar muziek luisteren die alleen voor het geld gemaakt is. Er moet wel echte emotie en passie in de muziek zijn gegaan.
pi_144395439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hé Libertarisch, heb je een fedora?
_O-
pi_144395444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:26 schreef Libertarisch het volgende:

Dat heb ik ook. Daarom kan ik ook niet naar muziek luisteren die alleen voor het geld gemaakt is. Er moet wel echte emotie en passie in de muziek zijn gegaan.
Exact!

Waar liggen jouw voorkeuren?
pi_144395538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Exact!

Waar liggen jouw voorkeuren?
Qua muziek vind ik het lastig te zeggen omdat elke muziek een andere emotie uitdrukt.

Maar de muziek die ik het meeste luister is vooral metal, hoe harder hoe beter eigenlijk ;)

Voorbeeld van de stijl die ik tof vind:

pi_144395586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:29 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Qua muziek vind ik het lastig te zeggen omdat elke muziek een andere emotie uitdrukt.

Maar de muziek die ik het meeste luister is vooral metal, hoe harder hoe beter eigenlijk ;)

Voorbeeld van de stijl die ik tof vind:

Ah,vooral trash metal dus? :o
pi_144395607
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah,vooral trash metal dus? :o
Ik wilde het net zeggen!
pi_144395696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:29 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Qua muziek vind ik het lastig te zeggen omdat elke muziek een andere emotie uitdrukt.

Maar de muziek die ik het meeste luister is vooral metal, hoe harder hoe beter eigenlijk ;)

Voorbeeld van de stijl die ik tof vind:

Slayer is wel een klassiekertje.

Ken je Katharsis? Dat vind in de thrashblack wel een van de beste bands die ik ken.




[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 18:37:05 ]
pi_144395820
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah,vooral trash metal dus? :o
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen!
Vind het moeilijk te zeggen hoor, elke stijl heeft zijn eigen charme. Maar ik denk dat ik het meeste naar thrash geluisterd heb ja :)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Slayer is wel een klassiekertje.

Ken je Katharsis? Dat vind in de thrashblack wel een van de beste bands die ik ken.

Kende ik niet, ik zal er naar luisteren!
pi_144395913
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:40 schreef Libertarisch het volgende:

elke stijl heeft zijn eigen charme.
Juist. In de zomer ben ik meestal niet zo van de black. Death doet het dan beter, of van die popmetal als Devin Townsend, of oude zooi als Sepultura, Fear Factory, Pantera en Biohazard.
pi_144398982
Ik vind het eigenlijk toch niet zo handig dat ik dat liedje plaatste. Of ik zou dit in ieder geval even moeten zeggen. De omstandigheden en stand van de discussie hebben daar geen ruimte voor. Dat soort ''chants'' hebben een te vreemde positie op het moment. (Maar dus niet bij mij)

Maar goed, nu komt de hele zaak vreemd over, tenzij ik dit weer zeg, terwijl dit niet hoeft om vage zaken die soms gelden nu ivm meer geestelijke zaken. Door geen correcte fundering ervan.

Die laatste alinea ziet er vast weer onbegrijpelijk uit. Het doel daarvan is om die enchantment te dumpen.
pi_144399280
En ik ben iemand die in principe voor Nederlandse woorden kiest. Maar bij alles wat met zingen van doen heeft komt dat op het moment niet echt over. Ik bedoel die laatste 2 posts niet meer dan even te bekijken. Het enige doel is het gevoel van die ''chant'' weg te doen.
pi_144399509
verw

[ Bericht 53% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 20:47:57 ]
pi_144399930
quote:
Ik vind deze muziek om de een of andere reden wel bij je passen.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:34:43 #256
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144400037
Wat een nichtenmuziek zeg. Doe mij maar echte mannenmuziek als deze:

pi_144400143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat een nichtenmuziek zeg. Doe mij maar echte mannenmuziek als deze:

O wauw. Dat moet toch wel de absolute Rambo van de muziek zijn. Hard, agressief en toch pakkend en meeslepend. Bijzonder episch.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:37:54 #258
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144400190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O wauw. Dat moet toch wel de absolute Rambo van de muziek zijn. Hard, agressief en toch pakkend en meeslepend. Bijzonder episch.
Ja, en verrassend homo-erotisch.
pi_144400307
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, en verrassend homo-erotisch.
Dat is provocerend voor christenkinderen, dus dat mag je eigenlijk niet zeggen.
pi_144400336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ik kan hier ook zo van zijn. Maar omdat het onderwerp van levensbeschouwing een chaos is, waar ik dan toevallig iets mee te maken heb, is daar iets mee. Dit is allemaal zo'n absurde toestand. Dat wil je gewoon niet weten.
Kerel, ik kan bijna niks van je posts maken. Tamelijk abstract en absurdistisch ;)

Wat ik me dan altijd afvraag: ben je nou gek of doe je alsof?
Net als die syamsu, met zijn 'endorfine verslaving'
pi_144400376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Kerel, ik kan bijna niks van je posts maken. Tamelijk abstract en absurdistisch ;)

Wat ik me dan altijd afvraag: ben je nou gek of doe je alsof?
Net als die syamsu, met zijn 'endorfine verslaving'
Beiden: optie 1
  woensdag 10 september 2014 @ 20:45:46 #262
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144400488
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is provocerend voor christenkinderen, dus dat mag je eigenlijk niet zeggen.
Ach, dan leren ze nog eens wat bij. Hier, nog een wijze les voor christenkinderen van Ome Ser:

Neuken is leuk. Het maakt het niet uit of je een kerel of een wijf aan je blanke sabel rijgt, oraal, anaal, vaginaal, getrouwd of ongetrouwd, doe maar wat je lekker vindt, het is jouw feestje. Zolang je een condoom draagt en beide (of alle partijen: hoe meer zielen, hoe meer vreugd) partijen ermee akkoord gaan, kan het helemaal niets kwaad.
pi_144400877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Kerel, ik kan bijna niks van je posts maken. Tamelijk abstract en absurdistisch ;)

Wat ik me dan altijd afvraag: ben je nou gek of doe je alsof?
Net als die syamsu, met zijn 'endorfine verslaving'
Ik weet het niet. Ik vind metal die over dood, satan en destructie gaat absurdistisch. Omdat het met andere woorden zou zeggen: ga maar leggen dood te gaan of iets. Met een arm eraf, oog uitgestoken, darmen eruit. Iets wat we zó zeer doet dat er echt geen prettige gedachte meer mogelijk is.

Goed, het is dan commercieel-markt achtig op te vatten. Aan de andere kant moet je het jezelf kunnen veroorloven om naar zoiets te luisteren. Om dat te bedekken. Of het is eerlijk gemeend. In dat geval zou ik in ieder geval gaan bewapenen.
pi_144400959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Kerel......laving'
Maar hoe zou jij dat soort metal of satanisme of ''dood'' (en onprettig j/n ?) enz. opvatten?
pi_144401148
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Maar hoe zou jij dat soort metal of satanisme of ''dood'' (en onprettig j/n ?) enz. opvatten?
Ik zie het zo:

elke muzieksoort wil een andere emotie of aspect van het leven/bestaan uitdrukken.
Muziek is een soort emotionele uitlaatklep. Als ik naar bepaalde vormen van metal luister, dan voel ik de agressie of de depressie. Ik wil die emoties vertaald zien in geluid.

Zoals heel veel muziek gaat over de liefde, en heel veel muziek gemaakt is om op te dansen. Donkere muziek is gemaakt om de donkere kant van het leven uit te drukken.

Waarom ik me daar lekker bij voel weet ik eigenlijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Libertarisch op 10-09-2014 21:58:48 ]
pi_144401286
Hm. Ik ga binnenkort toch maar eens ruimte maken voor een paar boa constrictors.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:11:02 #267
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144401663
A
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Maar hoe zou jij dat soort metal of satanisme of ''dood'' (en onprettig j/n ?) enz. opvatten?
Als jij dood zou gaan, zou ik dat niet heel onprettig vinden.
pi_144401756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
A

[..]

Als jij dood zou gaan, zou ik dat niet heel onprettig vinden.
Nou ja zeg...
  woensdag 10 september 2014 @ 21:13:39 #269
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144401817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja zeg...
Hij is maar een bot. Die hebben geen gevoelens.

Die gaan ook niet echt dood, overigens. Die crashen alleen. En dan herstart je ze, en leven ze weer.
pi_144401839
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Kerel, ik kan bijna niks van je posts maken. Tamelijk abstract en absurdistisch ;)

Wat ik me dan altijd afvraag: ben je nou gek of doe je alsof?
Wel iets, toch? Het is chaos en het gaat over chaos. Een onderwerp kan geen chaos zijn.
Gedachten over dat onderwerp wel. Het eindigt met twee goed begrijpelijke zinnetjes.
Gaat dus over persoonlijk chaos.
-- <br />Pinpoint
pi_144401928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hij is maar een bot. Die hebben geen gevoelens.

Die gaan ook niet echt dood, overigens. Die crashen alleen. En dan herstart je ze, en leven ze weer.
O ja. Vergeten.

He, als je denkt dat bots echt zijn, ontken je subjectiviteit dan niet? En als je er een keer intrapt, ben je dan ineens van je endorfineverslaving af?
  woensdag 10 september 2014 @ 21:18:11 #272
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144402060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O ja. Vergeten.

He, als je denkt dat bots echt zijn, ontken je subjectiviteit dan niet? En als je er een keer intrapt, ben je dan ineens van je endorfineverslaving af?
Nou ja, dat bots bestaan is best wel een feit. De vraag is wat je met 'echt' bedoelt.
pi_144402071
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik vind metal die over dood, satan en destructie gaat absurdistisch. Omdat het met andere woorden zou zeggen: ga maar leggen dood te gaan of iets. Met een arm eraf, oog uitgestoken, darmen eruit. Iets wat we zó zeer doet dat er echt geen prettige gedachte meer mogelijk is.

Goed, het is dan commercieel-markt achtig op te vatten. Aan de andere kant moet je het jezelf kunnen veroorloven om naar zoiets te luisteren. Om dat te bedekken. Of het is eerlijk gemeend. In dat geval zou ik in ieder geval gaan bewapenen.
Gewoon niet naar kijken. En ook die hemelse tegenhangers niet.
-- <br />Pinpoint
pi_144402087
Ik vind: alles waar iets mee is weg en alleen maar dingen die niet-chaotisch zijn en duidelijk voldoende waarde hebben.

Zolang dit niet zo is kunnen er dingen zijn waar zoiets van te zeggen is. Dit is alleen duidelijk niet zo in dit geval.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Kerel, ik kan bijna niks van je posts maken. Tamelijk abstract en absurdistisch ;)

Wat ik me dan altijd afvraag: ben je nou gek of doe je alsof?
Net als die syamsu, met zijn 'endorfine verslaving'
pi_144402267
Of kun je (kort en) duidelijk uitleggen wat de redenen zijn van die uitspraak van totale afkeuring die echt helemaal geen ruimte laat.

Medische diagnoses die over de tafel vliegen zijn geen uitzondering. Daar moet dan toch een duidelijke en emotionele reden voor zijn? Zo krijg je een heel lastige discussie. Maar zou ik zaken die verder goed zijn zo even moeten laten roven?

[ Bericht 48% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 21:29:02 ]
pi_144402548
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:18 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik vind: alles waar iets mee is weg en alleen maar dingen die niet-chaotisch zijn en duidelijk voldoende waarde hebben.
Begin maar met alles weg. als het over dat 'geestelijke' van jou gaat.
Dan een hele tijd niks, behalve kijken of het helpt.
En het oordeel over niet-chaotisch aan iemand anders overlaten, voor je weer ergens aan begint.
-- <br />Pinpoint
pi_144402585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef 00ll0l0l het volgende:
Of kun je (kort en) duidelijk uitleggen wat de redenen zijn van die uitspraak van totale afkeuring die echt helemaal geen ruimte laat.
voor wie is dit bedoeld, en waar gaat het over?
-- <br />Pinpoint
pi_144402660
Ik voegde dit nog toe

Medische diagnoses die over de tafel vliegen zijn geen uitzondering. Daar moet dan toch een duidelijke en emotionele reden voor zijn? Zo krijg je een heel lastige discussie. Maar zou ik zaken die verder goed zijn zo even moeten laten roven?

Als hier steeds geen antwoord op bestaat, dan is wat ik zeg verder goed en gebruiken anderen soms afkeuring op een heel zware manier om kritiek te kunnen leveren. Om wat voor redenen dan ook. Maar wat zijn die redenen?

Dan ben je toch echt zelf niet begrijpelijk en bovendien incognito hier, uit een gekkenhuis ontsnapt.

[ Bericht 17% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 21:44:47 ]
pi_144403063
Als er iets van je laatste 2 posts voor mij bedoeld is, zeg dat dan gewoon. Anders ga ik niet reageren.
-- <br />Pinpoint
pi_144403988
Maar eerlijk. Het klopt wat ik zeg. Maar is er steeds gebruik van dat soort dingen om dat niet te hoeven erkennen. Maar hoezo dat? Wat is het probleem, dat dit zo zou moeten?

Als hier geen antwoord op volgt dan ben je niet alleen zelf niet realistisch, wat de hele tijd het punt is bij extreem veel reacties, maar ook typisch zo gek als een deur. Om al die reacties met een houding die misschien realistisch voelt of lijkt, maar dat niet is.

[ Bericht 25% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 22:01:50 ]
pi_144404530
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:18 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik vind: alles waar iets mee is weg en alleen maar dingen die niet-chaotisch zijn en duidelijk voldoende waarde hebben.

Zolang dit niet zo is kunnen er dingen zijn waar zoiets van te zeggen is. Dit is alleen duidelijk niet zo in dit geval.

[..]

Ik vind: alles waar iets mee is weg en alleen maar dingen die niet-chaotisch zijn en duidelijk voldoende waarde hebben.

Wat is waarde, dat is voor iedereen anders. Het laat de ruimte voor totale subjectiviteit is daar iets voor te zeggen. Maar toch krijg je dan een lastige discussie, zaken waar ik verder over na moet denken da is duidelijk in dit geval.

Reageer je zo door je endorfineverslaving? Zou kunnen maar ook door chaotische gedachten.

Er moet een kostenplafond komen inde zorg
pi_144404549
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:53 schreef 00ll0l0l het volgende:
Als hier geen antwoord op volgt dan ben je
Zeg nou eens van wie je antwoord wilt, man. Of bedoel je iedereen tegelijk?
-- <br />Pinpoint
pi_144404986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:53 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar eerlijk. Het klopt wat ik zeg. Maar is er steeds gebruik van dat soort dingen om dat niet te hoeven erkennen. Maar hoezo dat? Wat is het probleem, dat dit zo zou moeten?

Als hier geen antwoord op volgt dan ben je niet alleen zelf niet realistisch, wat de hele tijd het punt is bij extreem veel reacties, maar ook typisch zo gek als een deur. Om al die reacties met een houding die misschien realistisch voelt of lijkt, maar dat niet is.
Eerlijk.Wat zeg je? Onkenbaar voor ons. Dat is het probleem. Ach wat is gek, dat is voor iedereen anders. Daar is die subjectiviteit weer. Die subjectiviteit is het product van je onderbewuste. Niet van het reële. Dat is onkenbaar. weet jij ook.

Dat is de waarheid die ik spreek. Nee joh, ontsnapt uit een gekkenhuis. Ontsnap aan de zolderkamer.

Morele degeneratie speelt een rol, bij het verlies van subjectiviteit. Er is geen ruimte voor het onderbewuste.
pi_144405662
De reactie is typisch het uit de weg gaan van een reactie. En de stilte zou dan wijzen op een soort van hoger beeld aan de andere kant. Vanaf nu te noemen: de erg verregaande waan. (Ik ben geen psychiater dus ik zeg dit uit algemene kennis van zaken en in de zin van een normaal menselijke discussie. Zeggen dat iets niet begrijpelijk is en dan stil blijven over wat dat is èn ook nog heel erg medisch-psychisch een stoornis opwerpen, is in ieder geval geen discussie over mogelijk).

Met andere woorden: een probleem veroorzaken waar ik of anderen niet meer uitkomen. Ik kom er nog wel redelijk uit. Maar voor anderen wordt dat al moeilijker. Of dat is niet bekend, wat zaken voor mij niet gezelliger maakt. En als dit al langer zo gaat, nog vóór ik hier iets postte, dan worden mensen vervelend en soms ook heel erg verward.

Ik zet hier geen nare haast achter, maar ik blijf er wel bij dat die kloppende reactie er wel moet zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 22:31:07 ]
pi_144405821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef 00ll0l0l het volgende:
Medische diagnoses die over de tafel vliegen zijn geen uitzondering.
Voor diagnoses ga je naar de dokter. Maar dat doe je pas, als je weet dat er iets aan de hand is. Soms weet je dat pas, als anderen het zeggen. In het echt, of op een forum. Op een forum is uitzondering, omdat daar heel veel niet te zien is. Maar het gebeurde nu dus wel, en soms moet het bot. Omdat subtiel al geprobeerd is. Dat is wat er over tafel vloog.
quote:
Daar moet dan toch een duidelijke en emotionele reden voor zijn? Zo krijg je een heel lastige discussie. Maar zou ik zaken die verder goed zijn zo even moeten laten roven?
Jij hebt allang jezelf tot onderwerp gemaakt. De chaos in jou, (chaotische tekst) hoe erg je dat vindt (om de paar minuten een antwoord eisen), het spat er aan alle kanten vanaf. Het lijkt me stug, , dat dit alleen gebeurt als je met bepaalde onderwerpen bezig bent. Of alleen bij schriftelijke communicatie. Maar zelfs als dat wel zo is, stort je jezelf elke dag weer in de chaos. Dus er is hoe dan ook een probleem.

En maak jezelf niet wijs, dat iedereen dit alleen maar zegt om een onderwerp uit de weg te gaan. :N
JIJ gaat hier een onderwerp uit de weg!
-- <br />Pinpoint
pi_144405901
Ik voegde nog iets toe:

En als dit al langer zo gaat, nog vóór ik hier iets postte, dan worden mensen vervelend en soms ook heel erg verward. Mensen gaan dan of kunnen dan heel erg in verwarde toestand gaan reageren. Of het gaat om een duidelijke bekende. Of meerderen. Zoals ik al eerder noemde.
pi_144406101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik voegde nog iets toe:

En als dit al langer zo gaat, nog vóór ik hier iets postte, dan worden mensen vervelend en soms ook heel erg verward. Mensen gaan dan of kunnen dan heel erg in verwarde toestand gaan reageren. Of het gaat om een duidelijke bekende. Of meerderen. Zoals ik al eerder noemde.
Heb je al eens een vertrouwd iemand jouw teksten laten lezen, die onbegrijpelijk gevonden werden?
-- <br />Pinpoint
pi_144406234
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:35 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Heb je al eens een vertrouwd iemand jouw teksten laten lezen, die onbegrijpelijk gevonden werden?
Hij is waarschijnlijk aan het trollen. Want hij kan ook normaal reageren. Zie deze quotes:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik vind metal die over dood, satan en destructie gaat absurdistisch. Omdat het met andere woorden zou zeggen: ga maar leggen dood te gaan of iets. Met een arm eraf, oog uitgestoken, darmen eruit. Iets wat we zó zeer doet dat er echt geen prettige gedachte meer mogelijk is.

Goed, het is dan commercieel-markt achtig op te vatten. Aan de andere kant moet je het jezelf kunnen veroorloven om naar zoiets te luisteren. Om dat te bedekken. Of het is eerlijk gemeend. In dat geval zou ik in ieder geval gaan bewapenen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Maar hoe zou jij dat soort metal of satanisme of ''dood'' (en onprettig j/n ?) enz. opvatten?
Ik kan het mis hebben. Het is wel lastig om zo chaotisch als hem te typen, dat is waar.
pi_144406858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Hij is waarschijnlijk aan het trollen. Want hij kan ook normaal reageren. Zie deze quotes:

[..]

[..]

Ik kan het mis hebben. Het is wel lastig om zo chaotisch als hem te typen, dat is waar.
Die zinnen zijn korter, en zien er normaal uit. Maar wat de bedoeling is? Kan bij muziek van alles zijn. En het valt minder op, omdat het niet raar is om je zo te uiten daarover.

De reactie werd trouwens geschreven, toen een andere net verwijderd was. Die waarop jij(?) vroeg of het doen alsof was, of gek. Die verdween toen dat anwoord verscheen.

Kan ook met het onderwerp te maken hebben, dat daar de chaos in z'n hoofd over gaat. Dat die niet stoort als je het over muziek hebt. Maar dan zoekt hij de chaos dus zelf op. Echt alleen maar trollen, geloof ik niet. Daar is het te consequent voor.
-- <br />Pinpoint
pi_144406996
Dit is teveel onzin op een of andere waan-achtige manier die teveel voorkomt [Woei ! ik heb een wel heel bijzonder onderwerp ontdekt] (: (:
:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Hij is waarschijnlijk aan het trollen. Want hij kan ook normaal reageren. Zie deze quotes:

[..]

[..]

Ik kan het mis hebben. Het is wel lastig om zo chaotisch als hem te typen, dat is waar.
Waar het allemaal om lijkt te gaan is: is wat een video als deze laat zien echt gebeurd ja of nee?



Onjuist wat deze bekende tv-persoonlijkheid op het einde zegt: het is niet voor de professionals.

Dit is de link naar het hele basisonderwerp ervan voor het verband: TRU / Gevaar: het geestelijke
pi_144407264
Dit is hetzelfde, maar vanuit de Aziatische cultuur



Meer van de Moslim cultuur bestaan niet zoveel video's die dit soort dingen laten zien. Ik ben er tot zover nog niet echt een tegen gekomen. Maar persoonlijk voor mijn gedachtengang puur over dit onderwerp negeer ik dat, of voor het verband. In zekere zin een paar aannames dus in die zin.

[ Bericht 11% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 23:15:48 ]
pi_144408180
Als er niet één van de volgende reacties is, dan is te zeggen dat ik gelijk heb waar de onbegrijpelijkheid ligt.

A. Goh, nooit gezien -- verder over discussiëren

B. Bekend maar afgekeurd -- dat is onbegrijpelijk en onjuist om te doen

C. weleens gezien, wist niet wat ermee te doen -- verder over praten

Dus wat is de reactie hierop ?
pi_144408239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:22 schreef 00ll0l0l het volgende:
Als er niet één van de volgende reacties is, dan is te zeggen dat ik gelijk heb waar de onbegrijpelijkheid ligt.

A. Goh, nooit gezien -- verder over discussiëren

B. Bekend maar afgekeurd -- dat is onbegrijpelijk en onjuist om te doen

C. weleens gezien, wist niet wat ermee te doen -- verder over praten

Dus wat is de reactie hierop ?
Placebo.
pi_144408260
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Placebo.
Hoe weet jij dat het zou gaan om een placebo? Ik heb soortgelijke dingen als in die video's zelf meegemaakt met mensen, dus waar heb jij je informatie vandaan?
pi_144408283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het zou gaan om een placebo?
Omdat er geen andere logische verklaringen zijn?

Daarnaast moet je goed kijken of er een causaal verband is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 23:25:24 ]
pi_144408297
Ik voegde dit nog toe:

Ik heb soortgelijke dingen als in die video's zelf meegemaakt met mensen, dus waar heb jij je informatie vandaan?

quote:
robin007bond:
Daarnaast moet je goed kijken of er een causaal verband is.
Dit moet ik toch echt even affluiten. Of licht toe. Er valt niet ''zwaar moeilijk'' te gaan kijken naar en in die video. Waar dit op neer zou komen.

quote:
Omdat er geen andere logische verklaringen zijn?
Dit is nu het onderwerp. Met die uitspraak is het gesprek of de vraag niet beantwoord. Alleen opnieuw genoemd.

Je zegt dus eigenlijk dat quackwatch achtige dingen zelf enorme quacks, kwakzalvers zijn. De quackwatch is dus hier tot een helder antwoord als in de laatste post erover gezegd.

[ Bericht 31% gewijzigd door 00ll0l0l op 10-09-2014 23:34:51 ]
pi_144408591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik voegde dit nog toe:

Ik heb soortgelijke dingen als in die video's zelf meegemaakt met mensen, dus waar heb jij je informatie vandaan?

[..]

Dit moet ik toch echt even affluiten. Of licht toe. Er valt niet ''zwaar moeilijk'' te gaan kijken naar en in die video. Waar dit op neer zou komen.

[..]

Dit is nu het onderwerp. Met die uitspraak is het gesprek of de vraag niet beantwoord. Alleen opnieuw genoemd.

Je zegt dus eigenlijk dat quackwatch achtige dingen zelf enorme quacks, kwakzalvers zijn.
Als je ergens geen verklaring voor hebt, betekent het nog niet meteen dat God of 'het spirituele' de verklaring is! Alleen omdat je geen verklaring hebt is God niet per se de verklaring.

Of ben je dat niet met me eens?
pi_144408660
De quackwatch is hier, tot een niet draaiende reactie.
pi_144408721
Ik geef het op. :')
pi_144408756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef 00ll0l0l het volgende:
De quackwatch is hier, tot een niet draaiende reactie.
Als je iets ziet wat je niet begrijpt (zoals die genezing) kun je niks zeggen over de verklaring daarvan.

Je kunt alleen zeggen: "ik weet het niet"

God is een optie. Maar je weet nooit zeker of God de genezing heeft veroorzaakt. Of weet jij dat wel zeker?
pi_144408782
Fin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')