abonnement Unibet Coolblue
pi_144083255


Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verlopen Challenges
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Why we run
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 1 september 2014 @ 22:56:21 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144083447
Ja dat de dam tot dam druk is daar ga ik vanuit. Daarom twijfel ik een beetje.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 1 september 2014 @ 22:56:23 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144083450
Hatsje, heel veel plezier in Milkaland! Verdiende vakantie :W
  maandag 1 september 2014 @ 22:58:01 #4
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144083516
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Je had je eerste kilometers op je nieuwe adidasjes al gemaakt kunnen hebben
Nee, rustdag :P
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144083694
Even binnen rent na een drukke dag.

Op de valreep Ynske nog gefeliciteerd. *O* Hoe voelde het vandaag na je loopje gisteravond?

Tara de 60 van Texel...ik vind het stoer. (En in de voetsporen van Jan Knippenberg is bijzonder O+ )

Daywalker, DtD is inderdaad druk. Lopen voor een PR hoef je dus waarschijnlijk niet te doen maar als het gratis kan via je werk. Why not. ;)

Hats een hele fijne vakantie. Geniet van je hoogtemeters. :P
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144083701
Onder het motto van dingen die ik gedaan wil hebben: rondje om het vliegveld van Zürich hobbelen. Vanaf mijn logeeradres is dat een rondje van ongeveer 19km - rustig aan met wat wandelstukjes moet dat prima te doen zijn in de laatste week :) En dan kan ik meteen zeggen dat ik langs/door Kloten heb gelopen :D
pi_144084011
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
Onder het motto van dingen die ik gedaan wil hebben: rondje om het vliegveld van Zürich hobbelen. Vanaf mijn logeeradres is dat een rondje van ongeveer 19km - rustig aan met wat wandelstukjes moet dat prima te doen zijn in de laatste week :) En dan kan ik meteen zeggen dat ik langs/door Kloten heb gelopen :D
Dat ligt toch bij Basel?
pi_144084097
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat ligt toch bij Basel?
Als je ca. 90km "bij" vindt wel.
pi_144084355
Woop woop *O*
https://www.endomondo.com/workouts/401236199

Op het einde van mijn loopje sprak een buurtgenoot van me mij aan dat er in het park waar ik zo graag 's avonds loop pasgeleden een vrouw is lastig gevallen. En dat ik daar beter maar niet zo laat kon lopen (en hij me al vaker had gezien zo 's avonds laat).

Oei. Als ik google kan ik niks vinden, maar dat is wel iets waar ik erg bang voor ben 's avonds in het donker... Daarom loop ik ook alleen over de paden waar wel verlichting is enzo.

Hoe doen andere dames dat? Al heb ik het idee dat er weinig mensen zijn zoals ik die na 22u nog gaan :P
pi_144084363
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je ca. 90km "bij" vindt wel.
Ach, Basel, Zurich...

Het blijft Kloten.
  maandag 1 september 2014 @ 23:20:19 #11
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144084560
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef pijll het volgende:

[..]

Ach, Basel, Zurich...

Het blijft Kloten.
_O_
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 1 september 2014 @ 23:30:09 #12
92409 Twinky
Little star.
pi_144085023
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je ca. 90km "bij" vindt wel.
rd kan dat hardlopend afleggen, dus echt ver is het niet :P
pi_144085124
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
Woop woop *O*
https://www.endomondo.com/workouts/401236199

Op het einde van mijn loopje sprak een buurtgenoot van me mij aan dat er in het park waar ik zo graag 's avonds loop pasgeleden een vrouw is lastig gevallen. En dat ik daar beter maar niet zo laat kon lopen (en hij me al vaker had gezien zo 's avonds laat).

Oei. Als ik google kan ik niks vinden, maar dat is wel iets waar ik erg bang voor ben 's avonds in het donker... Daarom loop ik ook alleen over de paden waar wel verlichting is enzo.

Hoe doen andere dames dat? Al heb ik het idee dat er weinig mensen zijn zoals ik die na 22u nog gaan :P
Dit vroeg ik me afgelopen week ook af toen ik in het donker terug kwam. Ik loop door de woonwijken heen omdat ik niet alleen op een donker paadje ergens achter wil lopen maar het beperkt me wel in m'n route. En aangezien de dagen weer korter worden kan ik ook niet altijd bij licht lopen denk ik zo :p
pi_144085151
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
Woop woop *O*
https://www.endomondo.com/workouts/401236199

Op het einde van mijn loopje sprak een buurtgenoot van me mij aan dat er in het park waar ik zo graag 's avonds loop pasgeleden een vrouw is lastig gevallen. En dat ik daar beter maar niet zo laat kon lopen (en hij me al vaker had gezien zo 's avonds laat).

Oei. Als ik google kan ik niks vinden, maar dat is wel iets waar ik erg bang voor ben 's avonds in het donker... Daarom loop ik ook alleen over de paden waar wel verlichting is enzo.

Hoe doen andere dames dat? Al heb ik het idee dat er weinig mensen zijn zoals ik die na 22u nog gaan :P
Ik loop ook vaak tussen 21 en 22 uur. Wij wonen ook aan een park en ja dat is een risico dat je neemt. Net zo goed als dat je risico loopt elke keer dat je de straat over steekt.

En ja dat klinkt heel nuchter maar ook overdag kun je worden lastig gevallen in een park terwijl er net even niemand in de buurt is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 1 september 2014 @ 23:33:18 #15
92409 Twinky
Little star.
pi_144085183
Ik probeer wel altijd om tien uur ongeveer te lopen, dat is wel een hondenuitlaattijd naar mijn idee. Dus ik kom ook wel vaak hondenuitlaters tegen.
pi_144085290
Oja, en ik vond net de foto's van gisteren O+



"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144085325
Toch maar een route zoeken die door de verlichte wijken gaan dan. Better safe than sorry.

Zelf liep ik eerder ook wel om elf uur nog, wel op verlichte paden, en altijd net druk genoeg om niet bang te zijn.
pi_144085503
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef wyccie het volgende:
Toch maar een route zoeken die door de verlichte wijken gaan dan. Better safe than sorry.

Zelf liep ik eerder ook wel om elf uur nog, wel op verlichte paden, en altijd net druk genoeg om niet bang te zijn.
Maar ook in verlichte wijken kunnen enge mannen staan. Het heeft gewoon geen zin.

Ik vind Twinky haar redenatie dat 10 uur honden uitlaat tijd is wel een goede inderdaad. Dan zijn er toch vaker nog mensen buiten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 1 september 2014 @ 23:41:54 #19
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144085617
Veel plezier hatsa!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 1 september 2014 @ 23:43:39 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144085692
Tarahudinges.... ^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144085738
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Maar ook in verlichte wijken kunnen enge mannen staan. Het heeft gewoon geen zin.

Ik vind Twinky haar redenatie dat 10 uur honden uitlaat tijd is wel een goede inderdaad. Dan zijn er toch vaker nog mensen buiten.
Dat is waar, maar toch lijkt me dat prettiger dan in een donker bos. Als er iets gebeurt in een wijk, kun je schreeuwen en word je gehoord.
pi_144085863
Je kunt als vrouw denk ik het beste op VFF's gaan lopen in het donker, dan krijgt geen verkrachter 'm nog omhoog.
  maandag 1 september 2014 @ 23:50:30 #23
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144085919
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Je kunt als vrouw denk ik het beste op VFF's gaan lopen in het donker, dan krijgt geen verkrachter 'm nog omhoog.
:D
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 1 september 2014 @ 23:51:51 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144085980
Naseby is nog niet koud achter de rug maar de "peer pressure" op de Facebook pagina is al in volle gang over welke afstand er door een ieder volgend jaar gedaan zal worden ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 1 september 2014 @ 23:52:33 #25
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144086013
ho.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')