abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 september 2014 @ 20:14:14 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_144075169
Bij de ene vereniging de ontgroening completeren (ja KLB-topic heeft hier niks mee te maken)
en vervolgens bij een andere vereniging de Na-kmt doorlopen is dat mogelijk?
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_144075314
vraag het ze
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 1 september 2014 @ 20:23:52 #3
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_144075675
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vraag het ze
Maar ik geef je weinig kans, aangezien iedere vereniging zichzelf beter vindt dan de rest.
pi_144086968
En waarom ook :') word gewoon bij een vereniging echt actief in plaats can twee keer half. Heb je veel meer aan
pi_144088408
Waarom zou je bij 2 verenigingen gaan :') Als het uberhaupt al mogelijk is, kom je altijd in de problemen omdat er maar 4/5 avonden in de week zitten en beide verenigingen tijd kosten.

Kies gewoon welke je het meeste aanspreekt / waar je meeste vrienden zitten (of juist niet) en ga daar dan volle bak voor.
Play hard, go pro.
pi_144107749
Het kan wel volgens mij maar moreel kan het eigenlijk ook weer niet. Het is net zoiets als dat je bij zowel Ajax als Feyenoord een seizoenskaart hebt.
pi_144273134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:24 schreef Wouterw17 het volgende:
Het kan wel volgens mij maar moreel kan het eigenlijk ook weer niet. Het is net zoiets als dat je bij zowel Ajax als Feyenoord een seizoenskaart hebt.
Dit dus. En een combinatie van de tijdsdruk. Beide verenigingen hebben toch wel 2 á 3 borrels per week.

Daarbij wordt je écht wel geacht (d.w.z., verplicht) bij de ontgroening van je vereniging te zijn.
Er zijn geen excuses voor om er niet bij te zijn, en zeker niet het excuus "ja maar dan heb ik al een ontgroening van vereniging Y". Dan krijg je gewoon te horen "Nou, veel plezier bij Y dan. Hier hoef je niet meer te komen." :')


Zie het als een vriendin hebben. Zelfs al kun je het zo regelen dat je je avonden kan verspreiden over je 2 vriendinnen, ze zullen het niet pikken dat je bij de ander bent. En je kunt niet besluiten niet op je huwelijk te komen omdat je dan al met de ander aan het trouwen bent :D
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')