abonnement Unibet Coolblue
pi_144074134


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
pi_144074143
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

vergeten
Heb je nog iets anders dat je mij wilt vertellen?
pi_144074155
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hmm oke, ik heb ooit een skinny jeans geprobeerd, had de goede breedte voor mijn taille maar daar kwam ik dus niet in met mijn boven benen en het is echt niet alsof ik een topsporter ben .. maar misschien was dat iets anders dan..

Maar van dat stretch spul is dus skinny jeans? Iedereen lachen als een homo leer aan hebt en dan zelf in die strakke broekjes lopen :{

Gewoon cargo jeans ^O^
Skinny betekent dat het strak om je benen zit, dat kan dus stretch zijn maar dat hoeft niet. Als het maar strak om je benen zit :P.
Baby darling doll face honey
pi_144074159
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat zelfs wanneer jij een eigen bedrijf hebt of krijgt (een kans die ik vrij gering inschat) EN ook nog eens de liquide middelen om mij van voldoende loon te voorzien (een kans die ik als onmogelijk inschat) ik nog liever doodga van de honger dan ook maar 1 dag uberhaupt in de buurt van jou of je bedrijf te komen :D
Godverdomme jouw narcisme is van de maan te zien _O-
pi_144074160
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Heb je nog iets anders dat je mij wilt vertellen?
Denk het niet, behalve dat ik je heel erg mis.
pi_144074173
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Skinny betekent dat het strak om je benen zit, dat kan dus stretch zijn maar dat hoeft niet. Als het maar strak om je benen zit :P.
Vaag.. dat moet ik niet :P
  roze maandag 1 september 2014 @ 19:57:52 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144074196
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar van dat stretch spul is dus skinny jeans? Iedereen lachen als een homo leer aan hebt en dan zelf in die strakke broekjes lopen
Stretch stof is gewoon een soort stof.. je hebt skinny jeans ook in spijkerstof :) Die zijn eigenlijk wel mooier.. Maar deze waren goedkoper en wou uittesten of het iets is voor mij (broeken), draag ze al jaren niet meer
Your beauty never ever scared me.
pi_144074203
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Denk het niet, behalve dat ik je heel erg mis.
Wanneer wil je een reünie?
pi_144074217
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hmm oke, ik heb ooit een skinny jeans geprobeerd, had de goede breedte voor mijn taille maar daar kwam ik dus niet in met mijn boven benen en het is echt niet alsof ik een topsporter ben .. maar misschien was dat iets anders dan..

Maar van dat stretch spul is dus skinny jeans? Iedereen lachen als een homo leer aan hebt en dan zelf in die strakke broekjes lopen :{
Ik weet niet of er wel genoeg emogifs over blijven als dit gesprek nog even door gaat. :@

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Jep. Tijd voor E&Y gewerkt. Casual Friday ( :r ) maar het moesten dan wel dure polootjes zijn enzo onder een gave spijkerbroek en met redelijk nette stappers.

:r :r :r
Bedrijfscultuur heet dat. Als het je niet aan staat werk je bij het verkeerde bedrijf. Overigens valt het bij de meeste grote bedrijven wel mee hoor, zoals jij beschrijft heb ik nog niet gezien.

En in een joggingbroek naar kantoor kan echt absoluut niet. Zeker als je klanten ontvangt.
pi_144074219
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wanneer wil je een reünie?
Wanneer ik beter ben.
  maandag 1 september 2014 @ 19:58:19 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144074224
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Godverdomme jouw narcisme is van de maan te zien _O-
Jong, knap, rijk en dom. Ik heb alle reden om narcist te zijn _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144074236
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Stretch stof is gewoon een soort stof.. je hebt skinny jeans ook in spijkerstof :) Die zijn eigenlijk wel mooier.. Maar deze waren goedkoper en wou uittesten of het iets is voor mij (broeken), draag ze al jaren niet meer
Prima voor vrouwen :)
pi_144074238
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wanneer ik beter ben.
Wat heb je dan?
pi_144074244
Narcisme _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_144074255
Ik draag eigenlijk niks anders meer dan skinny.. maar ik wil wel graag andere broeken dragen dus heb nu twee broeken waarvan de pijpen iets uitlopen :D.
Baby darling doll face honey
pi_144074273
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Jong, knap, rijk en dom. Ik heb alle reden om narcist te zijn _O_
Nu nog een paar ribben verwijderen en je kan jezelf pijpen ;)
pi_144074279
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat heb je dan?
Griep.

Het heerst he.
pi_144074282
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag eigenlijk niks anders meer dan skinny.. maar ik wil wel graag andere broeken dragen dus heb nu twee broeken waarvan de pijpen iets uitlopen :D.
slim fit
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_144074295
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag eigenlijk niks anders meer dan skinny.. maar ik wil wel graag andere broeken dragen dus heb nu twee broeken waarvan de pijpen iets uitlopen :D.
Jij bent ook skinny :P
  roze maandag 1 september 2014 @ 19:59:43 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144074314
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag eigenlijk niks anders meer dan skinny.. maar ik wil wel graag andere broeken dragen dus heb nu twee broeken waarvan de pijpen iets uitlopen :D.
Als ik iets anders draag dan komen de broekspijpen telkens op de grond ;( Mijn skinny's zijn ook een beetje te lang maar kan ik mee leven, heb ik totaal geen last van
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 september 2014 @ 19:59:57 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144074328
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik weet niet of er wel genoeg emogifs over blijven als dit gesprek nog even door gaat. :@

[..]

Bedrijfscultuur heet dat. Als het je niet aan staat werk je bij het verkeerde bedrijf. Overigens valt het bij de meeste grote bedrijven wel mee hoor, zoals jij beschrijft heb ik nog niet gezien.

En in een joggingbroek naar kantoor kan echt absoluut niet. Zeker als je klanten ontvangt.
Was gewoon de regel bij E&Y. Heb ze dan ook vriendelijk bedankt toen er een contract voor mijn neus werd gelegd dus maak je maar niet dik knul :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144074329
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nu nog een paar ribben verwijderen en je kan jezelf pijpen ;)
Etsu en ik vinden dit interessant.
  maandag 1 september 2014 @ 20:00:16 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144074348
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag eigenlijk niks anders meer dan skinny.. maar ik wil wel graag andere broeken dragen dus heb nu twee broeken waarvan de pijpen iets uitlopen :D.
Hoeveel BF
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144074350
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Etsu en ik vinden dit interessant.
_O-
pi_144074358
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Was gewoon de regel bij E&Y. Heb ze dan ook vriendelijk bedankt toen er een contract voor mijn neus werd gelegd dus maak je maar niet dik knul :)
Ik maak me geen seconde dik over jou, geen zorgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')