abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 september 2014 @ 19:46:19 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144073497



quote:
"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:
"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
quote:
"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
Platforms
PC, PS3 & Xbox 360

Algemene info
Bron: http://uesp.net/wiki/All_Games

The Elder Scrolls
The Elder Scrolls, Chapter I - Arena (1994)
The Elder Scrolls, Chapter II - Daggerfall (1996)
The Elder Scrolls, Chapter III - Morrowind (2002)
Twee uitbreidingen voor Morrowind: Tribunal (2002) en Bloodmoon (2003)
The Elder Scrolls, Chapter IV - Oblivion (2006)
Een plug-in voor Oblivion: The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine (2006)
Een uitbreiding voor Oblivion: Shivering Isles (2007)
The Elder Scrolls, Chapter V - Skyrim (2011)
Een uitbreiding voor Skyrim: The Elder Scrolls V: Dawnguard (2012)

MMO
Een mmorpg multiplayer vervolg The Elder Scrolls Online (releasedatum: 4-4-2014)



Linkje naar overzicht van powers en skills per ras
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races

Aan te raden grafische mods voor PC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?

http://www.enderal.de/

pi_144073577
Wilde ook net een nieuw deel openen, omdat de lapo al een tijdje geleden was, maar je was me net voor ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 september 2014 @ 19:48:41 #3
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144073640
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

:{
De laatste tijd heb ik een aantal spellen geprobeerd, maar raakte er vrij snel op uitgekeken. Ik heb echt jaren Runescape gespeeld, maar werd dat steeds hetzelfde doen helemaal zat. Bij gamemania was hij maar 30 euro, dus het viel opzich wel mee.

Oh ja, en ik heb echt zeeën van tijd.
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wilde ook net een nieuw deel openen, omdat de lapo al een tijdje geleden was, maar je was me net voor ;)
Dit is mijn eerste reeks-topic :@

[ Bericht 17% gewijzigd door Ypmaha op 01-09-2014 19:56:52 ]
pi_144077383
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wilde ook net een nieuw deel openen, omdat de lapo al een tijdje geleden was, maar je was me net voor ;)
Hallo ik mocht een nieuwe openen :{w Wat denk je wel niet :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144110346
Lol, wat was die bossfight met Miraak een teleurstelling man :') Het gevecht zelf was wel nice, maar die gear :') De outfit alles voor magic en een one handed wapen en staff. Ben een two-handed heavy armor warrior dus heb er niet veel aan.. staat wel mooi op een mannequin. Heb nog het meeste gehad aan de loot van die draken die hij vermoord want gold en de dragonshouts die ik kreeg.
Pogo dancing!
pi_144116145
Dacht ik even een quest op Solstheim af te kunnen maken, bam drie quests erbij. Nu is m'n quest-lijst een nog grotere puinzooi. ;(

En ja ik ben zo'n neuroot die z'n quest-lijst op orde wil hebben. :')
Flesje bier
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:25:10 #7
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144118534
Puur uit nieuwsgierigheid:

Ik neem aan dat de meesten hier Skyrim ondertussen al heel goed kennen. Elke questline, elke grot, elke dungeon. Waarom dan nog verder spelen? Die grote quest-reeksen (college of winterhold, dark brotherhood, companions, thieves guild) ken ik inmiddels al bijna uit mijn hoofd, De meeste grotten heb ik ook al verkend.
In skyrim ben ik nu level 40, en kan inmiddels alles wel kopen wat ik wil. Mijn skills zou ik nog wel verder kunnen trainen, maar ik zie het nut er niet van in aangezien ik alles wat ik wil al kan hebben,

Waarom? :s)
pi_144119195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Ypmaha het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid:

Ik neem aan dat de meesten hier Skyrim ondertussen al heel goed kennen. Elke questline, elke grot, elke dungeon. Waarom dan nog verder spelen? Die grote quest-reeksen (college of winterhold, dark brotherhood, companions, thieves guild) ken ik inmiddels al bijna uit mijn hoofd, De meeste grotten heb ik ook al verkend.
In skyrim ben ik nu level 40, en kan inmiddels alles wel kopen wat ik wil. Mijn skills zou ik nog wel verder kunnen trainen, maar ik zie het nut er niet van in aangezien ik alles wat ik wil al kan hebben,

Waarom? :s)
Omdat Skyrim.

pi_144125639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Ypmaha het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid:

Ik neem aan dat de meesten hier Skyrim ondertussen al heel goed kennen. Elke questline, elke grot, elke dungeon. Waarom dan nog verder spelen? Die grote quest-reeksen (college of winterhold, dark brotherhood, companions, thieves guild) ken ik inmiddels al bijna uit mijn hoofd, De meeste grotten heb ik ook al verkend.
In skyrim ben ik nu level 40, en kan inmiddels alles wel kopen wat ik wil. Mijn skills zou ik nog wel verder kunnen trainen, maar ik zie het nut er niet van in aangezien ik alles wat ik wil al kan hebben,

Waarom? :s)
Ik kan de questline van College of Winterhold niet eens completen door een bug :')

Wanneer de archmage ontploft en de 'donjon' uitvliegt vind er geen interactie plaats met zijn lichaam en kan de quest niet progressen. |:(
U know an oplossing?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  woensdag 3 september 2014 @ 10:36:11 #10
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144128601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 07:39 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik kan de questline van College of Winterhold niet eens completen door een bug :')

Wanneer de archmage ontploft en de 'donjon' uitvliegt vind er geen interactie plaats met zijn lichaam en kan de quest niet progressen. |:(
U know an oplossing?
archmage die ontploft? wanneer is dat?
pi_144128828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Ypmaha het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid:

Ik neem aan dat de meesten hier Skyrim ondertussen al heel goed kennen. Elke questline, elke grot, elke dungeon. Waarom dan nog verder spelen? Die grote quest-reeksen (college of winterhold, dark brotherhood, companions, thieves guild) ken ik inmiddels al bijna uit mijn hoofd, De meeste grotten heb ik ook al verkend.
In skyrim ben ik nu level 40, en kan inmiddels alles wel kopen wat ik wil. Mijn skills zou ik nog wel verder kunnen trainen, maar ik zie het nut er niet van in aangezien ik alles wat ik wil al kan hebben,

Waarom? :s)
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar Skyrim is een prettige sandbox game met interessante lore. De wereld voelt compleet aan waardoor de immersion voor mij dusdanig hoog is dat het leuk blijft om in die wereld rond te lopen. Doordat je elke keer andere characters maakt heb je er voor jezelf een eigen background bij, en doe je zaken op een andere manier. Daarnaast zijn er enorm veel mods die de game flink wat te bieden hebben als toevoegingen waardoor je sneller geneigd bent om het te herspelen, of met een reeds bestaand character of weer helemaal van voren af aan te beginnen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_144128862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

archmage die ontploft? wanneer is dat?
Dan heeft die verrader elf de grote zaal gebarricadeerd en moet je de barricade doorbreken samen met de archmage en zon vrouw.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  woensdag 3 september 2014 @ 10:51:45 #13
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144129002
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Dan heeft die verrader elf de grote zaal gebarricadeerd en moet je de barricade doorbreken samen met de archmage en zon vrouw.
Misschien staat ie hierbij?

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Eye_of_Magnus
pi_144129092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:51 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Misschien staat ie hierbij?

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Eye_of_Magnus
Tis bij http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Revealing_the_Unseen waar hij de nieuwe quest 'Containment' niet kan starten. Hij triggert niet.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144129600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:55 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Tis bij http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Revealing_the_Unseen waar hij de nieuwe quest 'Containment' niet kan starten. Hij triggert niet.
Dat is dus hier: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Containment

quote:
You may get no initiating quest once the archmage is dead, and there will not be a group of mages surrounding him. This problem may be solved by loading a save several quest stages before the Eye of Magnus explodes.

PC Only: This bug is fixed by version 2.0.5 of the Unofficial Skyrim Patch.

Entering the console command startquest MG05 will start the quest if talking to Savos Aren does not update the previous quest and Mirabelle does not give the quest
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_144129757
quote:
Mja volgens mij heb ik dat allemaal al een keer geprobeerd.

Zal het binnenkort nog een keer doen. Tis ook al weer een tijdje geleden :)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:00:41 #17
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144464574
Skyrim is dit weekend zwaar in de aanbieding.

3,75 voor degene die hem nog niet heeft!
pi_144465065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Skyrim is dit weekend zwaar in de aanbieding.

3,75 voor degene die hem nog niet heeft!
Wow :')
pi_144465216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Skyrim is dit weekend zwaar in de aanbieding.

3,75 voor degene die hem nog niet heeft!
Een betere besteding kun je niet vinden voor dat bedrag _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_144472846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Skyrim is dit weekend zwaar in de aanbieding.

3,75 voor degene die hem nog niet heeft!
En DLC erbij een tientje in totaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 23:22:38 ]
pi_144473769
Lol die Khajiit in Oblivion :')
Pogo dancing!
pi_144481348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Skyrim is dit weekend zwaar in de aanbieding.

3,75 voor degene die hem nog niet heeft!
Miljaar, paar weken geleden nog de volle hap voor betaald. :(
Flesje bier
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:46:56 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_144581313
Vriend en ik willen wel eens Elders Scroll Online proberen, gezien we gek zijn op Skyrim en MMO's ( WoW, Guild Wars 2 ) in het algemeen. Helaas is er geen trial methode, dus we willen wel zeker weten of het ons ding is. Wildstar ( andere vrij nieuwe MMO ) vonden we zwaar tegenvallen, maar spellen als WoW en GW2 trekken ons wel. Youtube video's gekeken en Elders Scroll ziet er erg mooi uit. Helaas komen we ook veel negatieve reviews tegen. Is dit spel aan te raden? Hoe is het questen geregeld? Kan dat gewoon met zn 2en? Dank alvast!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_144586611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vriend en ik willen wel eens Elders Scroll Online proberen, gezien we gek zijn op Skyrim en MMO's ( WoW, Guild Wars 2 ) in het algemeen. Helaas is er geen trial methode, dus we willen wel zeker weten of het ons ding is. Wildstar ( andere vrij nieuwe MMO ) vonden we zwaar tegenvallen, maar spellen als WoW en GW2 trekken ons wel. Youtube video's gekeken en Elders Scroll ziet er erg mooi uit. Helaas komen we ook veel negatieve reviews tegen. Is dit spel aan te raden? Hoe is het questen geregeld? Kan dat gewoon met zn 2en? Dank alvast!

Zitten alle aspecten wel in waar je benieuwd naar was geloof ik.
pi_144586774
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef Crocodi1e het volgende:
Lol die Khajiit in Oblivion :')
Wat bedoel je?

Hoe ze eruit zien? Zoja, iedereen ziet er niet uit in dat spel. Allemaal van die opgeblazen koppen. Wat dat betreft deed Skyrim dat wel beter :Y
pi_144654511
Ik ga Paarthunax heul niet doodmaken :{w
pi_144654930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:05 schreef DrNick het volgende:
Ik ga Paarthunax heul niet doodmaken :{w
Dat is een beetje alsof je je Obi-Wan dood maakt.
pi_144655175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat is een beetje alsof je je Obi-Wan dood maakt.
Ja precies. Die Blades huren maar een mercenary ofzo.
pi_144795429
Zo, nieuwe videokaart is besteld en komt morgen aan. Nu maar weer eens die Realvision ENB installeren dus, kijken wat het resultaat is morgen. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144796540
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:59 schreef Rezania het volgende:
Zo, nieuwe videokaart is besteld en komt morgen aan. Nu maar weer eens die Realvision ENB installeren dus, kijken wat het resultaat is morgen. :9
welke? heb ook een flinke PC upgrade (cpu, ram) gehad maar geen zin om weer 2 dagen te moeten modden _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 22-09-2014 18:42:02 ]
pi_144797441
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 18:34 schreef Drankster het volgende:

[..]

welke? heb ook een flinke PC upgrade (cpu, ram) gehad maar geen zin om weer 2 dagen te moeten modden _O_
Welke ENB? Dat staat er gewoon. :P En die ENB komt met een lijstje mods die je moet installeren om het spel op de screenshots te doen lijken, dus dat is wel zo makkelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rezania op 22-09-2014 19:06:55 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144797785
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welke ENB? Dat staat er gewoon. :P En die ENB komt met een lijstje mods die je moet installeren om het spel op de screenshots te doen lijken, dus dat is wel zo makkelijk.
Snap ik moppie, maar ik bedoel welke gpu?
pi_144797813
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Drankster het volgende:

[..]

Snap ik moppie, maar ik bedoel welke gpu?
Oh, zeg dat dan! Een GTX 970. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144797974
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, zeg dat dan! Een GTX 970. :9


Dan moeten al die ENB's geen probleem zijn.
pi_144798042
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef Drankster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dan moeten al die ENB's geen probleem zijn.
_O- Ja, dat dacht ik dus ook. Had het al geprobeerd met mijn GTX 660, maar die zat eigenlijk net onder de minimale eisen volgens de pagina van de ENB. Ben benieuwd of ik morgen 60 fps kan halen met al die mods. :D
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144798180
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

_O- Ja, dat dacht ik dus ook. Had het al geprobeerd met mijn GTX 660, maar die zat eigenlijk net onder de minimale eisen volgens de pagina van de ENB. Ben benieuwd of ik morgen 60 fps kan halen met al die mods. :D
Ja ik heb momenteel een AMD FX-8350 met een R9 270X en heb geen zin om pas na het modden erachter te komen dat mijn systeem het niet trekt :') Kan wel mijn kaart makkelijk overclocken maar ben daar geen fan van.
pi_144798244
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja ik heb momenteel een AMD FX-8350 met een R9 270X en heb geen zin om pas na het modden erachter te komen dat mijn systeem het niet trekt :') Kan wel mijn kaart makkelijk overclocken maar ben daar geen fan van.
Tsk, net alsof je niet een keer te zwaar gaat modden. Dat doet iedereen op een gegeven moment. Kan je het maar beter gelijk goed doen. Misschien kan je systeem het prima aan, wie weet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144799592
Damn die kaart kost bijna 400 euro man 8)7

Kan je gewoon een PS4 voor kopen :+
pi_144800129
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn die kaart kost bijna 400 euro man 8)7

Kan je gewoon een PS4 voor kopen :+
Voor de volledige prijs van mijn PC kan ik dan bijna 3 PS4's kopen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144800141
Trouwens, lijstje gevolgd, instructies ook, en nu wil het spel niet opstarten. _O- :'( :')_!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144801156
Aan het werk gekregen. Gemiddeld 16 fps, maar het is wel mooi. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144809944
yo in Daggerfall kan je klimmen? Waarom kan je in Skyrim niet klimmen? :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:30:16 #43
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144813495
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn die kaart kost bijna 400 euro man 8)7

Kan je gewoon een PS4 voor kopen :+
Ps4 met welke games ook al weer _O-

Kun je beter nog 3 jaar wachten op fatsoenlijk aanbod. En tegen die tijd heb je weer een Ps5 op de markt. Oh console peasants.
pi_144940845
Ik dump mijn vraag hier maar even. Via Steam onlangs Skyrim aangekocht voor het hoge bedrag van ¤3,75. Heb helaas het probleem dat de physics niet helemaal werken op mijn pc (wegens 'te goed' ;( ), objecten die zomaar in het rond vliegen enzo :')

Via koekel bleek het dus te liggen aan een framerate die hoger dan 60 ligt, vsync, weet ik veel wat. Ik zie allerlei oplossingen, maar heb geen idee welke ik nou moet uitvoeren (iPresentInterval van 1 naar 0 of andersom?) een fps limiter aanzetten of juist niet, het via je nvidea of ati config doen... En, al die dingen zijn geschreven in 2011 of 2012, dus ik heb geen idee of ik het nou wel moet doen of dat dingen niet meer werken omdat de boel al gepatched is.

Help! ;(
pi_144942740
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef MAHL het volgende:
Ik dump mijn vraag hier maar even. Via Steam onlangs Skyrim aangekocht voor het hoge bedrag van ¤3,75. Heb helaas het probleem dat de physics niet helemaal werken op mijn pc (wegens 'te goed' ;( ), objecten die zomaar in het rond vliegen enzo :')

Via koekel bleek het dus te liggen aan een framerate die hoger dan 60 ligt, vsync, weet ik veel wat. Ik zie allerlei oplossingen, maar heb geen idee welke ik nou moet uitvoeren (iPresentInterval van 1 naar 0 of andersom?) een fps limiter aanzetten of juist niet, het via je nvidea of ati config doen... En, al die dingen zijn geschreven in 2011 of 2012, dus ik heb geen idee of ik het nou wel moet doen of dat dingen niet meer werken omdat de boel al gepatched is.

Help! ;(
Eerst de Vsync optie proberen, een hoge framerate zorgt wel vaker voor problemen bij Skyrim. Heb je een Nvidia of een AMD kaart?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144944097
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eerst de Vsync optie proberen, een hoge framerate zorgt wel vaker voor problemen bij Skyrim. Heb je een Nvidia of een AMD kaart?
Heb Vsync aan (ipresentinterval hoort toch 1 te zijn?). Heb ook een AMD kaart. Beetje balen, want de meeste hits in google geven tips over nvidea kaarten etc.
pi_144944203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:41 schreef MAHL het volgende:

[..]

Heb Vsync aan (ipresentinterval hoort toch 1 te zijn?). Heb ook een AMD kaart. Beetje balen, want de meeste hits in google geven tips over nvidea kaarten etc.
Mja, die optie werkt geloof ik niet echt. :') Ik moet mijn vsync altijd via een programma van Nvidia aanzetten. Download Fraps eens om te kijken wat voor fps-waarden je haalt?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144944991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mja, die optie werkt geloof ik niet echt. :') Ik moet mijn vsync altijd via een programma van Nvidia aanzetten. Download Fraps eens om te kijken wat voor fps-waarden je haalt?
Zo te zien heb ik hem gefixed door Virtu MVP uit te zetten voor Skyrim. Met Fraps geeft hij nu iig max 60fps aan, ook al loop ik in een kamertje van 6m2 :)

Thanks iig ^O^
pi_144945012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:08 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zo te zien heb ik hem gefixed door Virtu MVP uit te zetten voor Skyrim. Met Fraps geeft hij nu iig max 60fps aan, ook al loop ik in een kamertje van 6m2 :)

Thanks iig ^O^
Mooi, veel plezier. ^O^
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144945285
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mooi, veel plezier. ^O^
Thanks, ben net een paar uurtjes bezig maar vind het nu al geniaal _O_ Nog tips/trucs/dingen die je wist voordat je ging spelen? :P
pi_144945439
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef MAHL het volgende:

[..]

Thanks, ben net een paar uurtjes bezig maar vind het nu al geniaal _O_ Nog tips/trucs/dingen die je wist voordat je ging spelen? :P
Nee joh, gewoon zelf aanklooien en ontdekken, dat is het leukste. :Y
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144951732
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn die kaart kost bijna 400 euro man 8)7

Kan je gewoon een PS4 voor kopen :+
maar dan kan je ook mooiere spellen op je scherm toveren dan met je PS4 :P

ik wou eerst ook een PS4 gaan halen, maar heb toch besloten om dat geld gewoon in me pc te stoppen dan ben ik de komende tijd beter voorzien dan de PS bezitters :)
pi_144953349
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:27 schreef boik het volgende:

[..]

maar dan kan je ook mooiere spellen op je scherm toveren dan met je PS4 :P

ik wou eerst ook een PS4 gaan halen, maar heb toch besloten om dat geld gewoon in me pc te stoppen dan ben ik de komende tijd beter voorzien dan de PS bezitters :)
Ieder zijn ding ;)

Ik speel alleen de Fallout en TES game op pc omdat je die kan modden, maar voor de rest (The Last Of Us bijvoorbeeld) alles op console. Bij alle andere game wil ik gewoon geen gedoe en meteen spelen. Daar boeit het me dan ook niet of ik iets mindere graphics heb :)
pi_144953679
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ieder zijn ding ;)

Ik speel alleen de Fallout en TES game op pc omdat je die kan modden, maar voor de rest (The Last Of Us bijvoorbeeld) alles op console. Bij alle andere game wil ik gewoon geen gedoe en meteen spelen. Daar boeit het me dan ook niet of ik iets mindere graphics heb :)
Moet je nagaan hoe hard ik Skyrim nu kan modden met die kaart. Realvision ENB op 60 fps kan prima.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144954209
TES:O met 50% korting op Steam, toch wel verleidelijk.
Flesje bier
pi_144954352
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:04 schreef Gezicht het volgende:
TES:O met 50% korting op Steam, toch wel verleidelijk.
Meh, je moet nog steeds per maand betalen en ik hoor dat het tegenvalt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144954752
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ieder zijn ding ;)

Ik speel alleen de Fallout en TES game op pc omdat je die kan modden, maar voor de rest (The Last Of Us bijvoorbeeld) alles op console. Bij alle andere game wil ik gewoon geen gedoe en meteen spelen. Daar boeit het me dan ook niet of ik iets mindere graphics heb :)
klopt heb je gelijk in ;)
maarrrrr op de pc heb je ook geen gedoe hoor, op t installeren na natuurlijk is het ook gewoon meteen spelen en klaar ;)

ik ben ook echt geen graphicshoer, speel heel veel rust of minecraft mja als ik bijv dalijk AC:unity speel dan heb ik het liefste toch wel zo mooi mogelijk als het dan toch kan :)
pi_144954785
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:04 schreef Gezicht het volgende:
TES:O met 50% korting op Steam, toch wel verleidelijk.
weet niet wat die daar nu kost? maar heb hem of fast2play.com gekocht voor 18eurie, met 2 maanden spelen erbij
pi_144954887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:25 schreef boik het volgende:

[..]

weet niet wat die daar nu kost? maar heb hem of fast2play.com gekocht voor 18eurie, met 2 maanden spelen erbij
Da's nog een stuk goedkoper. Op Steam is 'ie nu iets van 25 euro.
Flesje bier
pi_144955091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Da's nog een stuk goedkoper. Op Steam is 'ie nu iets van 25 euro.
weet niet of het nog steeds zo is hoor, was alweer een tijdje geleden en was volgens mij ook aanbieding toen.. maar altijd moeite om ff te kijken natuurlijk :)
  zaterdag 27 september 2014 @ 15:14:12 #61
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_144955930
Elders scroll online inmiddels toch maar gekocht nu het in de aanbieding was. Erg benieuwd naar het spel. Wacht nog wel even met spelen gezien we het momenteel druk zat hebben, maar dan hebben we het in ieder geval alvast :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_145135735
Iemand hier die The Elder Scrolls online speelt?
pi_145135846
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Meh, je moet nog steeds per maand betalen en ik hoor dat het tegenvalt.
Ironisch genoeg hoort per maand juist bevorderend voor de kwaliteit te werken. Ik prefereer het iig altijd boven f2p.

Behalve bij ES:O, maar dat is dan ook gewoon omdat er niets interessants is aan het spel.
Conscience do cost.
pi_145194191
RIP Lydia... Welke companion moet ik nu nemen? Liefst eentje die ik naast functie als pakezel ook nog in combat kan gebruiken :P
pi_145196382
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:58 schreef MAHL het volgende:
RIP Lydia... Welke companion moet ik nu nemen? Liefst eentje die ik naast functie als pakezel ook nog in combat kan gebruiken :P
J'zargo
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:32:23 #66
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_145245715
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:10 schreef Drankster het volgende:

[..]

J'zargo
Sjah, zijn er zoveel, hangt van je speelstijl af. Indien je een tank nodig hebt is die bitch die je bij je huis in Solitude krijgt meer dan voldoende, of die warrior chick in Riften die zo anti-thievesguild is.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_145245909
Ik denk dat ik vandaag of mogen maar eens ga beginnen met Oblivion, en daarna (na bijna een jaar pauze) ook Skyrim weer op ga pakken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_145247818
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:58 schreef MAHL het volgende:
RIP Lydia... Welke companion moet ik nu nemen? Liefst eentje die ik naast functie als pakezel ook nog in combat kan gebruiken :P
Iona in Riften kan precies hetzelfde :D (Tank/pakezel). Als je wat anders wilt dan zou ik Marcurio nemen ipv J'Zargo.
Get it and Bet it
pi_145254409
Nu eventjes bezig in Oblivion. Voelt toch wel erg gedateerd aan allemaal (PS3).
Ik denk dat ik toch eerst maar weer eens Skyrim op ga pakken, dat heb ik maanden geleden 'even' gepauzeerd toen ik er 95 uur op had zitten.
Ik denk dat ik Oblivion daarna wel doe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_145281576
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
Nu eventjes bezig in Oblivion. Voelt toch wel erg gedateerd aan allemaal (PS3).
Ik denk dat ik toch eerst maar weer eens Skyrim op ga pakken, dat heb ik maanden geleden 'even' gepauzeerd toen ik er 95 uur op had zitten.
Ik denk dat ik Oblivion daarna wel doe.
Ben sowieso geen fan van Bethesda games op consoles.
pi_145841141
Feest, alle Skyrim-achievements gehaald *G*
  donderdag 23 oktober 2014 @ 08:13:47 #72
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145842787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 01:47 schreef DrNick het volgende:
Feest, alle Skyrim-achievements gehaald *G*
_O_ _O_ _O_
pi_145851230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 08:13 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Wel met behulp van le console :@
pi_145851413
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef DrNick het volgende:

[..]

Wel met behulp van le console :@
Conscience do cost.
pi_145851643
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:17 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met een carryweight van 300 kan je toch niets ;(
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:26:29 #76
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_145851656
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe hard ik Skyrim nu kan modden met die kaart. Realvision ENB op 60 fps kan prima.
Jaloers :P! Ik ga ook weer beginnen aan een nieuwe playthrough (dit keer waarschijnlijk een sneaky boogschutter) en heb mijn lijst van te gebruiken mods nu wel compleet. Tot nu toe nog geen ENB's gebruikt, dus ik ga deze keer ook eens voor een ENB (toevallig ook RealVision). Heb zelf een AMD HD7870 (iets beter dan die oude GTX 660 van jou geloof ik).

Heb al een beetje getest en bij de full version schommel ik rond de 30 fps, dus dat wordt hem helaas niet. Lite version pakt hij wel goed op met 55+ fps.

EDIT: merk nu pas dat dit topic niet zo actief meer is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Azorius op 23-10-2014 14:36:07 ]
pi_145853804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef DrNick het volgende:

[..]

Wel met behulp van le console :@
:N
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:50:41 #78
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_145857776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vriend en ik willen wel eens Elders Scroll Online proberen, gezien we gek zijn op Skyrim en MMO's ( WoW, Guild Wars 2 ) in het algemeen. Helaas is er geen trial methode, dus we willen wel zeker weten of het ons ding is. Wildstar ( andere vrij nieuwe MMO ) vonden we zwaar tegenvallen, maar spellen als WoW en GW2 trekken ons wel. Youtube video's gekeken en Elders Scroll ziet er erg mooi uit. Helaas komen we ook veel negatieve reviews tegen. Is dit spel aan te raden? Hoe is het questen geregeld? Kan dat gewoon met zn 2en? Dank alvast!
Speel het nu denk ik een maandje, maar het begint me steeds meer tegen te vallen. Misschien had ik vanaf het begin al verkeerde verwachtingen aangezien ik meer zoiets als Runescape had verwacht (skillen zodat je steeds sterker wordt, zodat je monsters steeds makkelijker kunt verslaan), maar hoe beter je wordt, hoe beter de monsters ook worden.
Ik had me bijvoorbeeld ook veel gericht op smithing, zodat ik bij een relatief laag level al goeie wapens kon dragen maar dat werkt ook niet, aangezien je pas bij een bepaald lvl een nieuw soort wapen kan dragen.

Toch ga ik nog door tot lvl 50, want ze zeggen dat het vanaf daar pas echt begint (en heb sowieso nog twee maanden speeltijd).
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:54:05 #79
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_145857862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef Twiney het volgende:
Iemand hier die The Elder Scrolls online speelt?
ikke!!!
pi_145999944
Ben ik zo lekker aan t wandelen vlakbij Rorikstead, zie ik opeens Alduin rondjes vliegen. Ik daarnaartoe, gaat ie Nahagliiv resurrecten. Eerste keer dat ik dat 'live' meemaak, buiten de MQ om.
Children of the night. What music they make.
pi_145999952
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
Nu eventjes bezig in Oblivion. Voelt toch wel erg gedateerd aan allemaal (PS3).
Ik denk dat ik toch eerst maar weer eens Skyrim op ga pakken, dat heb ik maanden geleden 'even' gepauzeerd toen ik er 95 uur op had zitten.
Ik denk dat ik Oblivion daarna wel doe.
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:48 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ben sowieso geen fan van Bethesda games op consoles.
Hij pakt helaas ook de slechtste van de 3 platformen om die games te spelen ;( Tenminste als ik de reviews en verhalen mag geloven. Ik lees echt veel dat de Fallout en TES games het slechtst draaien op een PS3.
pi_146000117
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef DrNick het volgende:

[..]

Met een carryweight van 300 kan je toch niets ;(
501 hier.
Children of the night. What music they make.
pi_146000215
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

501 hier.
Ofja, het is wel meer natuurlijk. Maar ik pak altijd alles mee als ik dingen loot :')
pi_146003575
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:58 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ofja, het is wel meer natuurlijk. Maar ik pak altijd alles mee als ik dingen loot :')
Oja? Hoe verdien je je geld?

Ik door het maken van potions en juwelen enchanten. Heb nu standaard +20k Septims bij me.

En ik heb die Heartfire DLC, maar hoe moet ik beginnen met huizen bouwen? Moet ik een bepaald persoon aanspreken ofzo?
Children of the night. What music they make.
pi_146003985
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Oja? Hoe verdien je je geld?

Ik door het maken van potions en juwelen enchanten. Heb nu standaard +20k Septims bij me.

En ik heb die Heartfire DLC, maar hoe moet ik beginnen met huizen bouwen? Moet ik een bepaald persoon aanspreken ofzo?
Ik ook, maar omdat ik zoveel heb verkoop ik steeds alle septims weg.

Even met een Jarl babbelen. Doe wat dingen, en je wordt Thane en mag een huis, of grond waar je een huis op kunt bouwen, kopen.
pi_146004017
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

[..]

Hij pakt helaas ook de slechtste van de 3 platformen om die games te spelen ;( Tenminste als ik de reviews en verhalen mag geloven. Ik lees echt veel dat de Fallout en TES games het slechtst draaien op een PS3.
In de 110 uur die ik tot nu toe in Skyrim heb zitten ben ik nog geen problemen tegengekomen eigenlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146010738
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:50 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ik ook, maar omdat ik zoveel heb verkoop ik steeds alle septims weg.

Even met een Jarl babbelen. Doe wat dingen, en je wordt Thane en mag een huis, of grond waar je een huis op kunt bouwen, kopen.
Ben al lang Thane van WR maar van die Balgruuf word ik niet veel wijzer van :P
Children of the night. What music they make.
pi_146019758
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ben al lang Thane van WR maar van die Balgruuf word ik niet veel wijzer van :P
Oh, dan zou ik het ook niet weten. Ik heb 6 huizen _O-
pi_146023537
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ben al lang Thane van WR maar van die Balgruuf word ik niet veel wijzer van :P
Whiterun is ook niet waar je een huis bouwt slimmerik... Check: http://elderscrolls.wikia(...)crolls_V:_Hearthfire

quote:
The first step to building a homestead is to purchase one of three plots of land available and obtain a title deed from the local Jarl. Multiple plots can be purchased, and a house can be built on each.

Locations for building a homestead include:

Windstad Manor, located near the salt marshes of Hjaalmarch.
Lakeview Manor, located in the dense forests of Falkreath.
Heljarchen Hall, located in the snowy tundras of The Pale.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_146025798
Lakeview is wel de mooiste locatie imo.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:04:43 #92
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_146026493
quote:
_O-
pi_146026933
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Oja? Hoe verdien je je geld?

Ik door het maken van potions en juwelen enchanten. Heb nu standaard +20k Septims bij me.
Ik door Halted stream camp te farmen.
- Eerst alle ore minen, dan fast-travel voor mage-stone benefit, terug naar whiterun om te slapen (voor well rested bonus).
- Alle ore transmuten (spell is te vinden in halted stream camp) naar goud (Alteration levellen), switchen naar warrior stone en weer gaan slapen voor de bonus. Als je te weinig magica hebt dan moet je gewoon na elke transmute een uur wachten (instant magica refill)
- Gold Ore omzetten in gold ingots en een boel gouden ringen smithen.
- Weer terug naar de standing stones om naar mage stone te switchen en weer gaan slapen in een huis met een enchanting table in buurt.
- Vervolgens al die ringen enchanten met waterbreathing (zorg wel dat je genoeg soul gems hebt).
- Fast travel en switch naar thief stone, gaan slapen en dan al die ringen verkopen cash monies (voor speech).
Get it and Bet it
pi_146034226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:19 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ik door Halted stream camp te farmen.
- Eerst alle ore minen, dan fast-travel voor mage-stone benefit, terug naar whiterun om te slapen (voor well rested bonus).
- Alle ore transmuten (spell is te vinden in halted stream camp) naar goud (Alteration levellen), switchen naar warrior stone en weer gaan slapen voor de bonus. Als je te weinig magica hebt dan moet je gewoon na elke transmute een uur wachten (instant magica refill)
- Gold Ore omzetten in gold ingots en een boel gouden ringen smithen.
- Weer terug naar de standing stones om naar mage stone te switchen en weer gaan slapen in een huis met een enchanting table in buurt.
- Vervolgens al die ringen enchanten met waterbreathing (zorg wel dat je genoeg soul gems hebt).
- Fast travel en switch naar thief stone, gaan slapen en dan al die ringen verkopen cash monies (voor speech).
Hoe kom je makkelijk aan gevulde soul gems?
pi_146034316
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoe kom je makkelijk aan gevulde soul gems?
Je hebt geloof ik een perk waarmee je automatisch souls pakt van vijanden die je dood met een wapen die je doormiddel van conjuration.

Verder kun je natuurlijk ook gewoon een spell kopen die je koppelt aan je (openings) aanval die je souls geeft als je binnen een x aantal seconde je tegenstander doodt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 14:41:21 ]
pi_146035038
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt geloof ik een perk waarmee je automatisch souls pakt van vijanden die je dood met een wapen die je doormiddel van conjuration.

Verder kun je natuurlijk ook gewoon een spell kopen die je koppelt aan je (openings) aanval die je souls geeft als je binnen een x aantal seconde je tegenstander doodt.
Wat dat laatste betreft, is het redelijk omslachtig om iedere keer weer die spell te selecteren, daarna weer je schild, etc. Of kan het op een makkelijker manier?
pi_146035086
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat dat laatste betreft, is het redelijk omslachtig om iedere keer weer die spell te selecteren, daarna weer je schild, etc. Of kan het op een makkelijker manier?
Speel je op de PC? Dan kun je met een mod wel het een en ander regelen. Ik weet de namen niet meer, maar ik kon met 1 simpele knop mijn hele outfit aanpassen bijvoorbeeld.
pi_146035369
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoe kom je makkelijk aan gevulde soul gems?
3 punten in de Conjuration tree stoppen. Novice (magica reduce), dan Mystic Binding en bij 30 kan je Soul Stealer (soul trap met conjured weapons) pakken. Bound bow kopen en dan gewoon gaan jagen op wolven en geiten voor petty souls). Het moeilijkste is een waterbreathing/muffle helm of circlet te vinden (om te disenchanten) die je op al je gouden ringen kan zetten.
Voor lege soul gems moet je even een dwemer ruin clearen.
Get it and Bet it
pi_146037846
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:57 schreef DrNick het volgende:

[..]

Oh, dan zou ik het ook niet weten. Ik heb 6 huizen _O-
Je hebt het over die standaard huizen, merk ik.
Ik heb het over de uitbreiding Hearthfire, dan kan he zelf een huis laten bouwen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:46 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Whiterun is ook niet waar je een huis bouwt slimmerik... Check: http://elderscrolls.wikia(...)crolls_V:_Hearthfire

[..]

Ah. Dan ga ik dat wel doen.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:38:40 #100
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_146039080
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

501 hier.
Ik speel nu met een mod waardoor ik naast mijn de spullen die ik equipped heb nog iets van 60 over heb voor loot en shizzle (ben net begonnen dus het zal wel iets meer worden, maar toch).
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:43:02 #101
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_146039248
Binnenkort wil ik trouwens weer eens een keer gaan beginnen aan Oblivion, maar dat spel heb ik altijd op de xbox360 gespeeld dus ik weet niet echt wat de 'must-have mods' daarvoor zijn... iemand goede tips? Ik ga sowieso even op UESP kijken :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')