SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 01-09-2014 13:25:16 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Echt, een buitenlands IP-adres wil wel eens helpen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef RobertNL het volgende:
Iets in mij zegt dat dat nog wel eens lastig kan gaan worden
Hoe lang zal de site dit jaar plat zijn? 40 minuten of langer ?
112 was al bezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat! Interesse tonen in de tickets en vragen of je de nummers mag controleren bij de organisatie. Gelijk melding doen van zwarte doorverkoop en dat deze nummers ongeldig moeten worden verklaard. Zal ze leren! Het weerhoud vele teams er waarschijnlijk van om uberhaubet mee te doen, door dit soort tuig.quote:Op maandag 1 september 2014 21:13 schreef slangpie het volgende:
Eerste tickets staan al weer op marktplaats.. Flikkers
Voor 450 per stuk, meteen buitensluiten dat volk
Ik denk dat het juridisch erg moeilijk wordt om de startnummers ongeldig te maken. Maar wijzigingen niet toestaan (en daarmee het startbewijs onverkoopbaar maken) lijkt me wel een optie.quote:Op maandag 1 september 2014 21:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat! Interesse tonen in de tickets en vragen of je de nummers mag controleren bij de organisatie. Gelijk melding doen van zwarte doorverkoop en dat deze nummers ongeldig moeten worden verklaard. Zal ze leren! Het weerhoud vele teams er waarschijnlijk van om uberhaubet mee te doen, door dit soort tuig.
Dat stond ook niet vast, ik zou het van de route af laten hangen. Engeland vind ik op zich wel tof . Een team heb ik nog niet, maar dat komt vanzelf wel. En als ik in, zeg, februari weet dat het hem niet gaat worden dan denk ik dat ik mijn plaats tegen inschrijfkosten wel weer kwijt kan. Wat dat betreft heb ik niets te vrezenquote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik wist niet dat je nog een keer zou gaan Tim!
En nu al vol? Nieuw record dan!
Klopt helemaal. Als wij nog willen gaan, zien we tzt wel. Jaarlijks komen er toch zeker weer tien tickets voorbij die niemand meer wil hebben. Gewoon je voorbereiding starten, ticket kopen voor 100eu en twee weken vooraf alles regelen . Alleen even bijtijds vakantie regelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef RobertNL het volgende:
Kans is groot dat een week of 2 voor de deadline mensen hun tickets weer niet kwijt kunnen
Tijdens de CR zie je er toch genoeg hoor. En terecht. Laffe herdersquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef RobertNL het volgende:
Dat moet inderdaad wel een droom zijn geweest. Een Volo met pech
Sja, vorig jaar hebben we vanuit onze Franse Citroėn BX gezien dat er Volvo's op sleepwagens afgevoerd werdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef RobertNL het volgende:
Dat moet inderdaad wel een droom zijn geweest. Een Volo met pech
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Tijdens de CR zie je er toch genoeg hoor. En terecht. Laffe herders
Nu ik je naam zie, dikke trouwens voor de 2cv-rijders, toen wij de koelslang kapot hadden van de corrado, stonden die jongens als eerste boven onze motor om hulp aan te bieden!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, vorig jaar hebben we vanuit onze Franse Citroėn BX gezien dat er Volvo's op sleepwagens afgevoerd werden
Keep on dreamin'...quote:Op woensdag 17 september 2014 18:58 schreef RowanF1 het volgende:Hopen dat iedereen zich dit jaar een beetje aan de ¤500 houd, blijft toch het leukste.
Bij een Eend kan je de aandrijfas haast nog vervangen door een bezemsteel Echt, als je ziet hoe dun die dingen zijn ...quote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef ueberduitser het volgende:
Reden half op olie, half op benzine. Ze waren goed te volgen door het oliespoor, zeg maar.
Startte wat lastig en tegen het einde van de run was er iets met een aandrijfas die ergens dwars doorheen stak, of bijna...
Toffe gasten en dikke respect voor hun!
BX Ambu was in aanschaf al ¤1100,-. Ik denk dat ik het dubbele er van er nog wel in steek Maargoed, het is dan ook een blijvertje en vorig jaar reed ik in een gratis BX (waar ik vervolgens een ander motorblok in kon hangen ).quote:Op woensdag 17 september 2014 18:58 schreef RowanF1 het volgende:
Dit jaar doen wij mee met een Mercedes-Benz S 280 uit 1981. Uiteindelijk voor ¤300 mee kunnen nemen, uiteraard niet de netste ooit gezien.. Maar daar valt zelf wel wat aan te doen .
Hopen dat iedereen zich dit jaar een beetje aan de ¤500 houd, blijft toch het leukste.
Ik had al zoiets begrepen ja. Was trouwens wel een mooi gezicht, een hevig deinende, afgetrapte eend op volle snelheid op de autobahn met 2 van die jolige gasten erin die het overduidelijk naar hun zin hadden.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij een Eend kan je de aandrijfas haast nog vervangen door een bezemsteel Echt, als je ziet hoe dun die dingen zijn ...
Helaas wel, maar dat is het doel van de reis; met een gare bak op pad. Leuke uitdaging juist.quote:
Bij mijn eerste deelname spraken we lui in een Trabantje. Gekocht voor 200 euro, inclusief aanhangertje in stijl. Dat ding was alleen maar mee voor de reserve-onderdelen . Ook een andere motor e.d., geniaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:04 schreef 2cv het volgende:
Lijkt mij ook wel gaaf om in een (gare) Eend mee te doen. Reserveblokkie achterin en gaan met dat ding. Bij panne even het blok wisselen
Dat is juist het leuke eraan inderdaad. Wij hadden allerlei problemen met elektronica, de voorruit scheurde op de terugweg nog compleet door, maar technisch viel het mee. We hadden het echter verwacht gezien de kostprijsquote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef ueberduitser het volgende:
Vonden wij wel! Wij hebben genoeg spannende kilometers gehad, haalt ie het wel, haalt ie het niet...
¤200,- ? Kolere ... Gemiddeld kosten ze 10 keer zoveel !quote:Op donderdag 18 september 2014 06:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn eerste deelname spraken we lui in een Trabantje. Gekocht voor 200 euro, inclusief aanhangertje in stijl. Dat ding was alleen maar mee voor de reserve-onderdelen . Ook een andere motor e.d., geniaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |