Toch handig als ik lek rijd.quote:
Denk dat ze aan de hand van de bovenbuis op maat m zijn uitgekomen ja. Was geen twijfel tussen m of m/l volgens de winkel, m was de juiste maat. Hebben wel een lichaamsmeting gedaan, van 'cyclefit'. Heb er niet zoveel verstand van maar had je dat dan niet kunnen oplossen met een 9cm pen denk ik nu? Hoop dat het gewoon even wennen is.quote:
Mooi ding! Nieuwe 105 groep ziet er goed uit.
Of ie er te klein uitziet... Ja, lastig beoordelen natuurlijk zonder de gebruiker. Best wel wat spacers ja, was het TCR model dan niet simpelweg iets te 'lang' voor je?
Zie mn editquote:
Oke moet zeggen dat die 60km die ik gisteren fietste al een stuk beter gingen als de eerste keer. Zou zeggen dat je naar 4/5 keer toch wel gewend moet zijn. Hoop alleen ook nog indien mogelijk een paar spacers te kunnen verwijderen. Grootste verschil met mijn oude fiets is trouwens dat die op één of andere manier veel stabieler aanvoelt terwijl die juist veel lichter isquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Zie mn edit
Was voor mij ook echt ff wennen, na mn eerste paar ritten dacht ik echt een miskoop gedaan te hebben... Mjah de houding was ook wel héél anders dan het hybridegeval wat ik er voor had.
Kan ook, misschien dat die er nog wel een keer komt, want soms zijn twee bidons ook handig. Al vind ik dat ook niet echt mooi . Maar wel handig.quote:
Dankje .quote:Mooie fiets!
Ik vind 'm niet te klein ogen.
Beter dan een gereedschaps-bidonquote:
Je vergeet de triple. Heel belangrijk op een TCR.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef muzas het volgende:
Op een giant horen 750ml bidons, een pomp en een zadelhutkoffer.
Serieus toeren begint met een triple. Contador zou wensen dat ie er een had op het moment.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je vergeet de triple. Heel belangrijk op een TCR.
ik moet bekennen dat ik deze vakantie op 39/27 omhoog reed op de port de pailheresquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Serieus toeren begint met een triple. Contador zou wensen dat ie er een had op het moment.
Is geen 3T stuur. Staat 3T op, maar das wat andersquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:31 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog over, een 44CM full carbon 3T stuur (50 EUR, Chinees), een origineel full carbon zadel Selle Italia SLR Teknologika Flow (120 EUR), een Athena 11SP carbon groep zonder crank (350 EUR), nieuwe cassette / ketting, een ATB en een crosser. Wie o wie.
Had je niet beter heen langs de kust kunnen gaan danquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef ddx het volgende:
Ik had vandaag dagje vrij (want er was goed weer voorspeld) dus maar even de Alpen-Traum in a Day challenge van strava afgevinkt. (en meteen paar andere challenges)
Vanmorgen echt perfect fietsweer, maar vanmiddag toch erg pittig windje langs de kust terug naar Noord-Holland. (windkracht 5 volgens buienradar)
Route is wel aanrader, alleen rond Scheveningen wat lastig omdat je echt door centrum moet (al kan je daar niet echt veel anders doen volgens mij?)
http://www.strava.com/activities/188849009
quote:frankknopers schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:01[/message]:
Aankondiging
Wielrenners uit Haarlem en omstreken, aankomende zaterdag (6 september) ga ik met twee anderen de Strava uitdaging van 252 km aan. Daarvoor heb ik een mooie route in elkaar gezet die begint in Haarlem. We willen om 9:00 uur vertrekken bij restaurant Loetje in Overveen. Het zou leuk zijn als we met een grotere groep kunnen rijden, dan houden we het tempo er namelijk goed in. Halverwege kunnen we nog een keer stoppen voor koffie + appeltaart. Wie doet er mee?
Route: http://app.strava.com/routes/838984
Challenge: http://www.strava.com/challenges/alpen-traum
De route gaat tegen de klok in en begint dus in Haarlem, aan de kant van de duinen. We komen langs Amsterdam, dus mensen die daar beginnen zijn eerder rond en rijden ook 250 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |