abonnement Unibet Coolblue
pi_144045729



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144045749
Lapo:

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Mweh, zou iets vanaf 4CH aanraden om je zoet te houden. Dan is het pas een beetje een uitdaging en leuk op langer termijn, zonder het al te ingewikkeld te maken. Co-axiaal is natuurlijk sowieso wel snel een beetje mweh. Flybarless. :Y Of nog liever meteen een quadje halen.

Trouwens de buuf aan de deur. Vond het al frappant dat ik geen notificaties had liggen om bij het postkantoor spul af te halen (maar het zou wel fijn zijn ook als ik wist dat het bij de buren lag ;( ). Die Ivery IS-1 oordopjes (en een vintage/legacy Industar lens uit de Ukraïne) had ze voor me. Klinken goed :) met hoop bass (alleen niet zo heel direct, imho een beetje te rond), voornamelijk ok voor dance/house enzo. Voor wat allrounder gebeuren pop/rock mist het een beetje betere soundstage/helderheid.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144045841
Weet trouwens niet meer wie laatst 'tips' gegeven had aan Aleksandr van Chinaprices.us, maar de resultaten die ik de laatste tijd krijg bieden niet echt veel hulp zoals ze nu worden weergegeven. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:07:14 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144045882

Daar worden we toch niet blij van :'(. Ze hebben het over eind van het jaar ¤1 = $1.20 en in 2017 zelfs 1 =1
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144045904
Ja, het is echt terrible am moment. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144046914
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Weet trouwens niet meer wie laatst 'tips' gegeven had aan Aleksandr van Chinaprices.us, maar de resultaten die ik de laatste tijd krijg bieden niet echt veel hulp zoals ze nu worden weergegeven. ;(
Ze worden niet meer gesorteerd op prijs he?
pi_144046989
quote:
11s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Ze worden niet meer gesorteerd op prijs he?
Nee idd de eerste tig pagina's zijn van AliExpress.
- Met zuidelijke groet -
pi_144047414
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Nee idd de eerste tig pagina's zijn van AliExpress.
free shipping aanvinken en dan na het zoeken op prijs klikken helpt toch wel?
:]
pi_144047497
Welke verzendmethode wordt het minst gauw bij de douane onderschept? China Post, Hong Kong of Swiss post. Heb via AliExpress een bestelling dat een risicotje kan zijn, zo zou ik dat risicotje wat kleiner kunnen maken.

Via AliExpress kan ik de verkoper niet contacteren he?
- Met zuidelijke groet -
pi_144047568
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef De-Hamster het volgende:
Via AliExpress kan ik de verkoper niet contacteren he?
Kan met TradeManager (chat programma)
pi_144047790
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef RobertNL het volgende:
Overigens ook maar weer opzoek naar nieuwe micro USB kabeltjes, helft van die dingen hier waren stuk of laden traag. Had dus via MisterTao een aantal originele merkkabels besteld maar daar heb ik er alweer 2 van weggegeven.

Zit nu te denken aan zoiets: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html
Wellicht binnenkort maar eens bestellen :D
Moet je het topic op Tweakers in de gaten houden; deze kabels zijn daar nu een hot topic.
pi_144047801
FM transmitters zijn kut. Beter koop je een dension gateway en hang je die aan je aux of wisselaar aansluiting. Heb van zo'n ding in m'n vorige auto, icm 160gb iPod classic echt 4 jaar en 320.000 kilometer heel veel plezier gehad.

Radio luisteren is zo kut namelijk.
pi_144047958
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef kikoooooo het volgende:
dension gateway
Is helaas geen optie omdat ik mijn iPod nooit bijwerk en een micro USB sticktje een stuk makkelijker vind.

Maar hoe bedoel je dat FM Transmitters kut zijn, is er geen kraakhelder geluid zoals een normale USB aansluiting/CD?
- Met zuidelijke groet -
pi_144049829
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Weet trouwens niet meer wie laatst 'tips' gegeven had aan Aleksandr van Chinaprices.us, maar de resultaten die ik de laatste tijd krijg bieden niet echt veel hulp zoals ze nu worden weergegeven. ;(
Ik had gevraagd om "lege" zoekopdrachten te kunnen doen. Je kan hem zelf mailen om suggesties te doen.

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:

FM Radio Transmitter:
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og

Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?
Als je iets om goed geluid geeft, haal die aub niet in china. Wil je hem echt graag hebben, mag je die van mij gratis op komen halen, je hebt namelijk standaard (minimale) ruis door je muziek. Waarom niet een paar tientjes uitgeven aan een fatsoenlijke radio met USB/AUX?
  maandag 1 september 2014 @ 08:28:01 #15
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144052704
Jeuj, alweer een naamtopic. :P

Ik heb alvast zeikzakjes besteld!



[ Bericht 39% gewijzigd door Dromer op 01-09-2014 08:34:27 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144053135
Ik heb vorige week wat bij MP4 nation besteld maar ik heb nog geen bevestings mail gekregen dat verzonnen is? Is toch geen Deal extreme wachttijden daar }:|
  maandag 1 september 2014 @ 09:36:17 #17
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144053456
Even een update omtrent mijn website (www.compareimports.com)eerder genoemd.

We hebben de Search Functie na veel moeite een stuk sneller gekregen! Deze was inderdaad erg traag, maar gaat volgens mij nu goed.

Ik heb geprobeerd met de andere gasten een manier om te kunnen bedenken hoe we de prijs inclusief de coupon kunnen presenteren maar dat lijkt voor ons onmogelijk op dit moment iig. Waar we wel mee bezig zijn is de coupon codes gelijk bij de productpage te krijgen, zodat je ook niet nog eens hoeft te zoeken naar de coupons en gelijk de beste coupons krijgt.

We werken ook aan een menu bij de search dat je alleen van bepaalde categorieen de search resultaten kan kiezen.
zoals hieronder:
http://www.compareimports.com/search/4/doogee/1/
dan kan je in de toekomst ervoor zorgen dat alle cases cables enz eruit zullen worden gefilterd.

@ EugeneCrabs we zijn nu bezig met lightintebox te implementeren!

Bedankt voor alle tips en adviezen, mochten jullie nog een briljant idee hebben of iets wat mist (op de hoeveelheid vergelijkbare websites na :)) dan hoor ik dat graag.
  maandag 1 september 2014 @ 09:44:48 #18
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144053607
Mocht je nog een tweetal Power Bank willen kopen
koop deze:
dan:http://www.banggood.com/O(...)7.html?utm_design=11

Dan heb je voor 46 dollar twee orginele Powerbanks en twee hoesjes erbij als je code e0f0f7 gebruikt.
Ik heb er eentje en ben erg tevreden hierover!
pi_144053962
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Is helaas geen optie omdat ik mijn iPod nooit bijwerk en een micro USB sticktje een stuk makkelijker vind.

Maar hoe bedoel je dat FM Transmitters kut zijn, is er geen kraakhelder geluid zoals een normale USB aansluiting/CD?
ipod in de auto is zo chill

FM transmitters kraken altijd en je moet constant een vrije frequentie zoeken. Het idee is fantastisch de uitvoering is zeer kut. Het werkt gewoon niet.
pi_144054407
Heb ook zo'n FM transmitter aangeschaft, maar ook hier een slechte ervaring ermee.
Ruis erin, bediening niet fijn.
Oftewel, hij is 1 dag gebruikt en ligt nu alweer 2 maand ongebruikt in het dashboardkastje.
pi_144056288
Altijd leuk; bestellen op Ebay.

Ben nu al 6 mailtjes verder na de aankoop. :')
  maandag 1 september 2014 @ 12:17:40 #22
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_144057363
Ik had de allergoedkoopste Transmitter van buyincoins en werkte redelijk. Geluid was matig en beetje ruis
pi_144057430
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Als je iets om goed geluid geeft, haal die aub niet in china. Wil je hem echt graag hebben, mag je die van mij gratis op komen halen, je hebt namelijk standaard (minimale) ruis door je muziek. Waarom niet een paar tientjes uitgeven aan een fatsoenlijke radio met USB/AUX?
Het mooie is dat ik zo'n autoradio gewoon thuis heb liggen. Maar mijn nieuwe auto Peugeot 206 airline 3 JBL edition heeft een fabrieksradio erin zonder deze aansluitingen. Doordat deze radio met de verschillende boxen, subwoofer, stuurbediening en cd wisselaar is verbonden schijnt het heel lastig te zijn om dit op een andere radio aan te sluiten.

Helaas op de CD wisselaar ook geen Aux aansluiting.

Maar ik begrijp dus dat een FM transmitter niet de kwaliteit geeft die ik zocht. Dat is wel jammer.

Iemand btw nog enig idee of China Post, Hong Kong post of Swiss post invloed heeft op de kans op onderschepping bij de douane? Ik wil voor mijn vriendin een tas bestellen die best een kans heeft onderschept te worden maar wil die kans als het kan zo veel mogelijk verkleinen.

Hoe leg ik via TradeManager contact met de verkoper op AliExpress?
- Met zuidelijke groet -
  maandag 1 september 2014 @ 12:26:10 #24
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_144057610
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 12:20 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Het mooie is dat ik zo'n autoradio gewoon thuis heb liggen. Maar mijn nieuwe auto Peugeot 206 airline 3 JBL edition heeft een fabrieksradio erin zonder deze aansluitingen. Doordat deze radio met de verschillende boxen, subwoofer, stuurbediening en cd wisselaar is verbonden schijnt het heel lastig te zijn om dit op een andere radio aan te sluiten.

Helaas op de CD wisselaar ook geen Aux aansluiting.

Maar ik begrijp dus dat een FM transmitter niet de kwaliteit geeft die ik zocht. Dat is wel jammer.

Iemand btw nog enig idee of China Post, Hong Kong post of Swiss post invloed heeft op de kans op onderschepping bij de douane? Ik wil voor mijn vriendin een tas bestellen die best een kans heeft onderschept te worden maar wil die kans als het kan zo veel mogelijk verkleinen.

Hoe leg ik via TradeManager contact met de verkoper op AliExpress?
je kan wel een yatour kastje kopen voor vervanging van de cd wisselaar. Je hebt dan bluetooth en USB enz
pi_144057632
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 12:20 schreef De-Hamster het volgende:
een tas bestellen die best een kans heeft onderschept te worden maar wil die kans als het kan zo veel mogelijk verkleinen.
Neppe meuk? Beter maar niet doen in dat geval, als je wordt gepakt kan je een leuke brief verwachten (aantal users hier hebben met dat bijltje gehakt). Anders zit er weinig verschil tussen die toko's.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144057923
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 12:20 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Het mooie is dat ik zo'n autoradio gewoon thuis heb liggen. Maar mijn nieuwe auto Peugeot 206 airline 3 JBL edition heeft een fabrieksradio erin zonder deze aansluitingen. Doordat deze radio met de verschillende boxen, subwoofer, stuurbediening en cd wisselaar is verbonden schijnt het heel lastig te zijn om dit op een andere radio aan te sluiten.

Helaas op de CD wisselaar ook geen Aux aansluiting.

Maar ik begrijp dus dat een FM transmitter niet de kwaliteit geeft die ik zocht. Dat is wel jammer.

Iemand btw nog enig idee of China Post, Hong Kong post of Swiss post invloed heeft op de kans op onderschepping bij de douane? Ik wil voor mijn vriendin een tas bestellen die best een kans heeft onderschept te worden maar wil die kans als het kan zo veel mogelijk verkleinen.

Hoe leg ik via TradeManager contact met de verkoper op AliExpress?
Oppassen met tassen. Bepaalde merken (als het om nep gaat) zijn ze heel streng mee en grote kans dat je een brief thuis krijgt met een boete.
pi_144058363
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Oppassen met tassen. Bepaalde merken (als het om nep gaat) zijn ze heel streng mee en grote kans dat je een brief thuis krijgt met een boete.
Als je een tas besteld waarop geen merk te zien is maar je krijgt hem toch met merk opgestuurt heb je genoeg reden om een boete niet te betalen.
Ik heb ook wel eens een "merkprodukt" opgestuurt gekregen, maar het plaatje was niet te zien dat het een merk was, en ik wist ook niet dat het een merk was.
Niet gestopt bij de douane, maar indien het wel zo was had ik elke boete geweigerd en een paypal claim ingedient.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_144058389
Sinds wanneer krijg je een boete dan? Ik dacht dat de kans was dat ze hem innemen en vernietigen of dat ik hem gewoon ontvang. Om wat voor bedragen gaat het dan? Vroeger wilde hem als gift versturen en een lagere prijsopgave nog wel eens helpen.
- Met zuidelijke groet -
pi_144058437
http://www.miniinthebox.c(...)ml?litb_from=sysmail

Iemand deze ook besteld?
Krijg met de xiaomi powerbank of ORICO 2A lader en diverse kabels niet meer dan 0,4A volgens deze meter..
pi_144058639
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef remcosw het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)ml?litb_from=sysmail

Iemand deze ook besteld?
Krijg met de xiaomi powerbank of ORICO 2A lader en diverse kabels niet meer dan 0,4A volgens deze meter..
Lijkt me eerder aan de meter te liggen dan, ziet er ook behoorlijk crappy uit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 september 2014 @ 13:02:07 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144058647
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:51 schreef longinus het volgende:

[..]

Als je een tas besteld waarop geen merk te zien is maar je krijgt hem toch met merk opgestuurt heb je genoeg reden om een boete niet te betalen.
Ik heb ook wel eens een "merkprodukt" opgestuurt gekregen, maar het plaatje was niet te zien dat het een merk was, en ik wist ook niet dat het een merk was.
Niet gestopt bij de douane, maar indien het wel zo was had ik elke boete geweigerd en een paypal claim ingedient.
Tja, nog weinig mensen gezien die de schikking niet accepteerden na wat onderhandeling.
Geen idee wat de risico's en gevolgen zijn van een rechtzaak. Denk dat de advocaten het er op gaan gooien dat jij niet aan de onderzoeksplicht hebt voldaan.

Let wel dat die controles bij de meest bekende merken/tassen zijn en dat je wellicht met een beetje onderzoek makkelijk had kunnen zien dat het om een namaak ging.

Overigens ook wel eens gehad met één zonnebril waar achteraf ineens een merkje opstond, hier in het topic overigens nog geen mensen gezien die met 1 zonnebril gepakt zijn meestal ging dat om bulkinvoer.
Wel eens bericht gehad van iemand met 1 paar neppe schoenen, 2 neppe shirts en iemand die een neppe vrouwentas had besteld. Allemaal een schikking getroffen met bedragen tussen de 125 en 2550 euro.
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lijkt me eerder aan de meter te liggen dan, ziet er ook behoorlijk crappy uit.
Heb die meter ook, maar inderdaad die meet soms wel eens fout heb ik het idee.
Nu een betere meter onderweg van DX, maar die laat (heel verrassend :')) nog op zich wachten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 september 2014 @ 13:02:44 #32
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144058673
Man man.. er liggen nu al een aantal xiaomi powerbanks een hele maand in de Filipijnen te wachten op dispatch...

Ben al aan het zeiken bij DX
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144058694
quote:
11s.gif Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Man man.. er liggen nu al een aantal xiaomi powerbanks een hele maand in de Filipijnen te wachten op dispatch...

Ben al aan het zeiken bij DX
Waarom dan ook DX :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 september 2014 @ 13:10:06 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144058919
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom dan ook DX :+
hadden toen een goede deal, eind juni.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144062052
quote:
11s.gif Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Man man.. er liggen nu al een aantal xiaomi powerbanks een hele maand in de Filipijnen te wachten op dispatch...

Ben al aan het zeiken bij DX
Heb mijn pakketje uit de Filipijnen nooit ontvangen. Succes :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 1 september 2014 @ 14:40:28 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144062187
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Heb mijn pakketje uit de Filipijnen nooit ontvangen. Succes :')
Ik heb al aangegeven dat ik er wel klaar mee ben en ik een refund wil. Desnoods in storecredit.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 1 september 2014 @ 14:51:00 #37
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144062544
Zou hem via banggood.com kopen.
Heb hem daar besteld en binnen twee weken in huis gehad.
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html
en dan Netherlands Direct Mail aanklikken kost je niets extra's.
  maandag 1 september 2014 @ 14:56:24 #38
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144062741
Iemand een aanrader voor GU10 (+-) 4W Warm Witte LED-lampen? Er is zoveel keus. Moeten een beetje diffuus licht geven, namelijk 2 lampen om een kamer te verlichten, wel spotjes, maar ze moeten niet op één plek schijnen. :')
Of voor een leuke (niet te dure) Wi-Fi router?
  maandag 1 september 2014 @ 15:00:58 #39
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144062853
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand een aanrader voor GU10 4W Warm Witte LED-lampen? Er is zoveel keus. :')
Of voor een leuke (niet te dure) Wi-Fi router?
Wil je ze in een schemerlamp gebruiken? 4W geeft niet echt veel licht. Ik heb zelf deze in het gebruik. Zijn ook niet slecht te noemen, ze branden al ruim een jaar 6 uur per dag. Alleen niet in natte ruimtes gebruiken.

http://www.banggood.com/W(...)85-265V-p-50082.html

Er zijn goedkopere, maar dan geldt: goedkoop is duurkoop.
  maandag 1 september 2014 @ 15:04:00 #40
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144062943
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:00 schreef Gunny het volgende:

[..]

Wil je ze in een schemerlamp gebruiken? 4W geeft niet echt veel licht. Ik heb zelf deze in het gebruik. Zijn ook niet slecht te noemen, ze branden al ruim een jaar 6 uur per dag. Alleen niet in natte ruimtes gebruiken.

http://www.banggood.com/W(...)85-265V-p-50082.html

Er zijn goedkopere, maar dan geldt: goedkoop is duurkoop.
Ze moeten in zoiets komen:

Maar dat is niet prettig als ze heel erg focussen op één plek, voor in de slaapkamer.
  maandag 1 september 2014 @ 15:09:30 #41
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144063191
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ze moeten in zoiets komen:
[ afbeelding ]
Maar dat is niet prettig als ze heel erg focussen op één plek, voor in de slaapkamer.
Daar heb ik er 1 van in gebruik. De rest zit in losse plafond spots. Die zitten 1.20 uit elkaar op een hoogte van 2.50. Dan overlappen ze elkaar op de vloer. Die jij hebt, overlappen elkaar al veel eerder, maar licht blijft dan in totaal ongeveer een bundel van ongeveer 3 meter op de vloer. Met een hoop restlicht naar de zijkant. al is dat dan niet meer zo fel.
pi_144065625
Zo'n SD card adapter die niet uit je laptop steekt, moet toch wel ergens te vinden zijn? Mijn zoekskills laten mij in de steek.

  maandag 1 september 2014 @ 17:08:40 #43
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144067684
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:09 schreef Gunny het volgende:

[..]

Daar heb ik er 1 van in gebruik. De rest zit in losse plafond spots. Die zitten 1.20 uit elkaar op een hoogte van 2.50. Dan overlappen ze elkaar op de vloer. Die jij hebt, overlappen elkaar al veel eerder, maar licht blijft dan in totaal ongeveer een bundel van ongeveer 3 meter op de vloer. Met een hoop restlicht naar de zijkant. al is dat dan niet meer zo fel.
Toch maar eens bestellen, want die ik nu heb flikkert en doet het pas na 30 sec ofzo zonder knipperen :')
pi_144068535
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, nog weinig mensen gezien die de schikking niet accepteerden na wat onderhandeling.
Geen idee wat de risico's en gevolgen zijn van een rechtzaak. Denk dat de advocaten het er op gaan gooien dat jij niet aan de onderzoeksplicht hebt voldaan.

Let wel dat die controles bij de meest bekende merken/tassen zijn en dat je wellicht met een beetje onderzoek makkelijk had kunnen zien dat het om een namaak ging.

Overigens ook wel eens gehad met één zonnebril waar achteraf ineens een merkje opstond, hier in het topic overigens nog geen mensen gezien die met 1 zonnebril gepakt zijn meestal ging dat om bulkinvoer.
Wel eens bericht gehad van iemand met 1 paar neppe schoenen, 2 neppe shirts en iemand die een neppe vrouwentas had besteld. Allemaal een schikking getroffen met bedragen tussen de 125 en 2550 euro.

Sinds wanneer is dit zo dan? Heb wel eens eerder iets voor mijzelf besteld, sowieso wel eens vaker in de vriendengroep besteld. Ik heb dan ook wel eens een brief gekregen dat de douane een artikel heeft onderschept en dat deze in beslag genomen is en zal worden vernietigd.

Kijk als ik een paar tientjes betaal voor een tas met het enige risico of hij doorkomt of niet, dan wil ik het nog wel proberen. Maar als je bij 1 tas tegenwoordig zelfs boetes krijgt van honderden euro's dat is het wel heel veel natuurlijk.
- Met zuidelijke groet -
pi_144069451
Reageert DX nooit op een aangevraagde "'PriceMatch'' ? Heb al diverse malen een verzoek tot prijswijziging ingediend via de knop daarvoor...
pi_144069573
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:41 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dit zo dan? Heb wel eens eerder iets voor mijzelf besteld, sowieso wel eens vaker in de vriendengroep besteld. Ik heb dan ook wel eens een brief gekregen dat de douane een artikel heeft onderschept en dat deze in beslag genomen is en zal worden vernietigd.

Kijk als ik een paar tientjes betaal voor een tas met het enige risico of hij doorkomt of niet, dan wil ik het nog wel proberen. Maar als je bij 1 tas tegenwoordig zelfs boetes krijgt van honderden euro's dat is het wel heel veel natuurlijk.
Gewoon niet over praten hier ok?
mag namelijk niet.. zie OP en topicfooter..

Om toch antwoord te geven, ja zelfs voor 1 tas kun je boetes verwachten.
Het mag namelijk niet.. klaar :)!
  maandag 1 september 2014 @ 18:24:07 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144069813
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef Tosti-vreter het volgende:
Reageert DX nooit op een aangevraagde "'PriceMatch'' ? Heb al diverse malen een verzoek tot prijswijziging ingediend via de knop daarvoor...
Lekker bij een andere shop PriceMatch doen, Aurabuy, Buyincoins, Banggood.. zijn sowieso chillere shops :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144069855
quote:
16s.gif Op maandag 1 september 2014 18:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Lekker bij een andere shop PriceMatch doen, Aurabuy, Buyincoins, Banggood.. zijn sowieso chillere shops :)
Weet ik, zijn idd betere shops. Koop zelf nauwelijks nog wat bij DX. Levert PriceMatch nog iets op voor jezelf eigenlijk? Nee toch?
  maandag 1 september 2014 @ 18:27:42 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144069968
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Weet ik, zijn idd betere shops. Koop zelf nauwelijks nog wat bij DX. Levert PriceMatch nog iets op voor jezelf eigenlijk? Nee toch?
Nope, behalve als je bij de desbetreffende shop nog een kortingscode hebt oid.. Dan zou je lage prijs van ene shop en de korting van de ander kunnen combineren ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144069983
Iemand enig idee hoelang het duurt tot Aliexpress een besluit neemt over escalated disputes?
  maandag 1 september 2014 @ 18:40:29 #51
128384 mcwops
gat in je glas
pi_144070344
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt tot Aliexpress een besluit neemt over escalated disputes?
ik heb de ervaring (2x) binnen 2/3 dagen .
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 1 september 2014 @ 18:41:29 #52
128384 mcwops
gat in je glas
pi_144070370
iemand idee waar ik een kloon ipod 6gen kan krijgen?
zelfde afmetingen, zelfde mogelijkheden? zijn er van die kloons?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_144070439
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon niet over praten hier ok?
mag namelijk niet.. zie OP en topicfooter..

Om toch antwoord te geven, ja zelfs voor 1 tas kun je boetes verwachten.
Het mag namelijk niet.. klaar :)!
Dan heb ik het er niet over, maar over deze wet. Sinds wanneer is dit zo?
- Met zuidelijke groet -
pi_144070463
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik heb de ervaring (2x) binnen 2/3 dagen .
Hmm vreemd ik wacht al twee weken.
pi_144070748
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef mcwops het volgende:
iemand idee waar ik een kloon ipod 6gen kan krijgen?
zelfde afmetingen, zelfde mogelijkheden? zijn er van die kloons?
Nep producten mag niet over worden gesproken, dus kloons van wat jij zoekt is ook gewoon imitatie en niet toegestaan. Is simpelweg

quote:
Artikel 337
1Hij die opzettelijk:
avalse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
bwaren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,
cwaren, die ter aanduiding van herkomst, valselijk van de naam van een bepaalde plaats, met bijvoeging van een verdichte handelsnaam, zijn voorzien,
dwaren, waarop of op de verpakking waarvan een handelsnaam van een ander of een merk waarop een ander recht heeft, zij het dan ook met een geringe afwijking, is nagebootst of
ewaren of onderdelen daarvan die valselijk hetzelfde uiterlijk vertonen als een tekening of model waarop een ander recht heeft, dan wel daarmede slechts ondergeschikte verschillen vertonen, invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.
2Niet strafbaar is hij die enkele waren, onderdelen daarvan of merken als omschreven in het eerste lid in voorraad heeft uitsluitend voor eigen gebruik.
3Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4 Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144070915
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:43 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dan heb ik het er niet over, maar over deze wet. Sinds wanneer is dit zo?
Sinds wanneer het zo is geen idee,
maar het is toch algemeen bekend dat je geen namaak goederen mag importeren?

Hier wel wat extra info over te vinden:

http://www.belastingdiens(...)nagemaakte_artikelen
pi_144071289
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

Sinds wanneer het zo is geen idee,
maar het is toch algemeen bekend dat je geen namaak goederen mag importeren?

Hier wel wat extra info over te vinden:

http://www.belastingdiens(...)nagemaakte_artikelen
Prima, dan weet ik voldoende! Dacht al dat dit een recente wet was.
- Met zuidelijke groet -
pi_144082679
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 12:20 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Het mooie is dat ik zo'n autoradio gewoon thuis heb liggen. Maar mijn nieuwe auto Peugeot 206 airline 3 JBL edition heeft een fabrieksradio erin zonder deze aansluitingen. Doordat deze radio met de verschillende boxen, subwoofer, stuurbediening en cd wisselaar is verbonden schijnt het heel lastig te zijn om dit op een andere radio aan te sluiten.

Helaas op de CD wisselaar ook geen Aux aansluiting.

Maar ik begrijp dus dat een FM transmitter niet de kwaliteit geeft die ik zocht. Dat is wel jammer.

Iemand btw nog enig idee of China Post, Hong Kong post of Swiss post invloed heeft op de kans op onderschepping bij de douane? Ik wil voor mijn vriendin een tas bestellen die best een kans heeft onderschept te worden maar wil die kans als het kan zo veel mogelijk verkleinen.

Hoe leg ik via TradeManager contact met de verkoper op AliExpress?
Haal die wisselaar dan los en hang achter die wisselaar aansluiting een dension of een parrot of een andere aansluiting (er zit hoogstwaarschijnlijk gewoon een stekker achterin je radio). Die wisselaar heb je dan toch niet meer nodig.
pi_144089504
Kan je een dension of iets dergelijks vinden in China?
pi_144092450
Wat was ook alweer die Post NL site waar je je chinese tracking nummers icm postcode kunt omzetten in 3S codes? :) Kon m niet in de OP vinden.
  dinsdag 2 september 2014 @ 11:39:36 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144093410
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144095823
Mijn earson ook net binnen. Speelt echt wel prachtig voor dat geld.
pi_144097561
quote:
Hoewel die niet altijd werkt, al een aantal keer gecheckt op het moment dat ik al een 3S via twitter had gekregen dat hij nog niet via die link te vinden was. Ik blijf dus maar even bij twitter :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144097971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoewel die niet altijd werkt, al een aantal keer gecheckt op het moment dat ik al een 3S via twitter had gekregen dat hij nog niet via die link te vinden was. Ik blijf dus maar even bij twitter :)
Dat komt doordat de buitenlandse code dan nog niet aan je postcode en huisnummer is gekoppeld is geloof ik. Via die site werkt het dus alleen als hij al gekoppeld is in NL.
pi_144098169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Skiet het volgende:
n bij twitter
Dat komt doordat de buitenlandse code dan nog niet aan je postcode en huisnummer is gekoppeld is geloof ik. Via die site werkt het dus alleen als hij al gekoppeld is in NL.
Dus het moment dat hij al in het bezorgd traject zit eigenlijk? Want pas na de douane wordt hij gekoppeld aan je adres dacht ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144098637
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus het moment dat hij al in het bezorgd traject zit eigenlijk? Want pas na de douane wordt hij gekoppeld aan je adres dacht ik.
Je pakket ligt nooit bij de Douane. Ik weet niet op welk moment de koppeling precies plaatsvindt, maar het lijkt erop dat het inderdaad is wanneer hij in het bezorgproces zit. Toen ik de 3S code deze week krijg stond er geen informatie bij. Gisteren stond er bij zending is onderweg. Vanmorgen zag ik dat hij vandaag bezorgd wordt. Dezelfde dag van ontvangst 3S code via twitter kon ik bij internationalparcels nog geen 3S code verkrijgen.
pi_144098950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je pakket ligt nooit bij de Douane. Ik weet niet op welk moment de koppeling precies plaatsvindt, maar het lijkt erop dat het inderdaad is wanneer hij in het bezorgproces zit. Toen ik de 3S code deze week krijg stond er geen informatie bij. Gisteren stond er bij zending is onderweg. Vanmorgen zag ik dat hij vandaag bezorgd wordt. Dezelfde dag van ontvangst 3S code via twitter kon ik bij internationalparcels nog geen 3S code verkrijgen.
Douane / inklaring, net hoe je het noemt :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:15:26 #68
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144099074
Vraagje: een collega wil een telefoon kopen in China (Doogee DG550). Wat is beter: een 'bekende' shop zoals antelife, banggood, pandawill of een goed beoordeelde seller op Alixpress?
pi_144099297
Voordat iedereen de douane gaat bellen over de status van hun pakket :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef JiePieWie het volgende:
Vraagje: een collega wil een telefoon kopen in China (Doogee DG550). Wat is beter: een 'bekende' shop zoals antelife, banggood, pandawill of een goed beoordeelde seller op Alixpress?
Beide heb je bescherming. Het hangt ook van de prijs af. Wanneer de prijs bij een bekende shop beter is dan zou ik hem sowieso daar kopen. Maar ook bij een bekende shop kan er vanalles mis gaan.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:21:33 #70
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144099365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef Skiet het volgende:
Voordat iedereen de douane gaat bellen over de status van hun pakket :)

[..]

Beide heb je bescherming. Het hangt ook van de prijs af. Wanneer de prijs bij een bekende shop beter is dan zou ik hem sowieso daar kopen. Maar ook bij een bekende shop kan er vanalles mis gaan.
mwa, qua prijs praat je over enkele euros. Maar bij antelife bijv. krijgt ze er een 16Gb kaartje bij en 5% korting.
pi_144099643
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

mwa, qua prijs praat je over enkele euros. Maar bij antelife bijv. krijgt ze er een 16Gb kaartje bij en 5% korting.
Een 16GB china kaartje heb je weinig aan, en 5% korting heb je ook bij banggood met een coupon.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144099846


Deze onderweg trouwens, misschien een ander bandje op zetten maar de kast vind ik wel mooi en ik heb goede ervaringen met EYKI. 30 euro inc. verzenden via ali trouwens.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144102184
Ziet er zeker netjes uit inderdaad, maar ik ben niet zo'n fan van metalen banden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_144102243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ziet er zeker netjes uit inderdaad, maar ik ben niet zo'n fan van metalen banden.
Ik ook niet eigenlijk, dus misschien wel even een andere band erop. Lijkt me dat dat wel moet kunnen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144103047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze onderweg trouwens, misschien een ander bandje op zetten maar de kast vind ik wel mooi en ik heb goede ervaringen met EYKI. 30 euro inc. verzenden via ali trouwens.
Heb je ook een link?
pi_144103217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb je ook een link?
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb je ook een link?
Kortings actie is voorbij, maar dan weet je in ieder geval naar welk model je moet zoeken (check even dat model nummer in de specs, op die manier vind je via ali ook andere sellers). Ik kan wel even vragen aan die chick (heb haar op wechat) of jij hem ook voor 39,54 kan krijgen mocht je interesse hebben. DM dan maar even.

http://www.aliexpress.com(...)Wind/1587809208.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144103272
Vandaag dat Waterproof boxje van Earson binnengekregen: wat een geluid komt daar uit voor dat geld! Bluetooth verbinden ging soepel en meteen aan de gang ermee. Prima bouwkwaliteit en het geluid weet een ruime woonkamer nog aardig te vullen. De bass mis je uiteraard soms een beetje maar ik vind hem lekker meekomen. Absoluut een aanrader!
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
pi_144103371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef rene90 het volgende:
Kortings actie is voorbij, maar dan weet je in ieder geval naar welk model je moet zoeken (check even dat model nummer in de specs, op die manier vind je via ali ook andere sellers). Ik kan wel even vragen aan die chick (heb haar op wechat) of jij hem ook voor 39,54 kan krijgen mocht je interesse hebben. DM dan maar even.

http://www.aliexpress.com(...)Wind/1587809208.html
Dat hoeft niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe en wat.

Mooi horloge wel. Zelf ook zo'n mechanisch ding en het heeft toch wel wat; al die kleine tandwielen en bewegende dingen.
Zeker voor die prijs (die van mij was helemaal spotgoedkoop).

En het leukste is nog wel dat je geen batterijen nodig hebt; hier een la vol met horloges maar allemaal leeg.
Maar de mechanische loopt binnen enkele seconden weer . :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 02-09-2014 18:09:20 ]
pi_144106338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Mooi horloge wel. Zelf ook zo'n mechanisch ding en het heeft toch wel wat.
Dus elke keer als je hem om doet moet je hem weer instellen? Of als je hem een hele dag gedragen hebt kan hij 12 uur vooruit ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144107279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:36 schreef rene90 het volgende:
Dus elke keer als je hem om doet moet je hem weer instellen? Of als je hem een hele dag gedragen hebt kan hij 12 uur vooruit ofzo?
Ik draag tegenwoordig maar sporadisch horloges en de laatste keer dat ik 'm om had was 1 dag. Dus veel kan ik daar niet meer over zeggen.
Maar als je deze een hele dag gedragen hebt heb je wel kans dat die gewoon de nacht doorkomt.
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:10:04 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144107338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus elke keer als je hem om doet moet je hem weer instellen? Of als je hem een hele dag gedragen hebt kan hij 12 uur vooruit ofzo?
Heeft rond de 30/40 uur reserve energie en normaal gesproken 0 tot 30 seconde afwijking per dag.
Mechanische horloges :9~
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:58:53 #82
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144108813
Ivery IS-1 binnen, 25-08 besteld :)
Zo maar even testen.

Eerste indruk: ^O^ Goede noise cancellation, pregnant aanwezige lage tonen, maar dat komt ook door de a) equalizer die ik heb b) de muziek waar ik naar luister.
Wat mij betreft goede aankoop, waardige vervanger van mijn oortjes die ik bij mijn Samsung galaxy S4 kreeg.
Pauze/play & gesprek aannemen/weigeren-knop doet het, maar wat dat schuifje hoort te doen ?
Als ik in dat schuifje naar beneden in t startscherm doe start spraakrecorder. Als ik tijdens het bellen het schuifje naar beneden doe beeindigd het gesprek. Als ik het schuifje naar beneden heb staan als ik ga bellen doet de microfoon het niet. Als ik het dan weer omhoog doe wordt het gesprek beëindigd.
Iemand enig idee?

[ Bericht 72% gewijzigd door N22 op 02-09-2014 19:24:14 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144115002
Linkje voor de Ivery IS-1? :)

De Xiaomi Powerbank 10400mAh is trouwens goedkoper op Aliexpress te vinden, rond de $13,- incl shipping geloof ik.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:26:47 #84
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_144115214
Zijn die niet fake dan
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_144115343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef Tjado het volgende:
Linkje voor de Ivery IS-1? :)

De Xiaomi Powerbank 10400mAh is trouwens goedkoper op Aliexpress te vinden, rond de $13,- incl shipping geloof ik.
Die zijn allemaal fake, zelfs als ze zeggen dat hij echt is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:30:50 #86
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144115440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef Tjado het volgende:
Linkje voor de Ivery IS-1? :)
www.mp4nation.net/ivery-i(...)one-and-remote-black
Was vorige week echter in de aanbieding voor $7.xx geloof ik.

Die Xiaomi powerbanks die je noemt zullen wel fake zijn me dunkt, voor dat geld.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144116167
Thanks voor de link en de heads up! Zijn die van banggood wel echt?
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:51:56 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144116593
Zoals ik al eerder aangaf, heb zelf de Ivery IS-1 van AliExpress, omdat ze daar sowieso goedkoper zijn dan op MP4Nation. ;) Verder wel aardig. Maar ik vind de ES800M toch een betere allround soundsignature hebben. De IS-1 neigt meer ES900i/CKDUN CK-700 (betekent: goede ronde bass, maar wel een tikje overheersend/blubberig en de mids/highs verdrukkend, voor dance/house wel leuk en alles, maar pop en rock klinken niet zo harmonieus als het imho zou moeten, kun je er wel EQs tegenaan gooien, maar de ES800M is dan weer vrij aardig en is prima gedoseerd op alle vlakken zonder in te hoeven grijpen of bij een ander genre de boel weer moeten EQen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:37:16 #89
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144119248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:51 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf, heb zelf de Ivery IS-1 van AliExpress, omdat ze daar sowieso goedkoper zijn dan op MP4Nation. ;) Verder wel aardig. Maar ik vind de ES800M toch een betere allround soundsignature hebben. De IS-1 neigt meer ES900i/CKDUN CK-700 (betekent: goede ronde bass, maar wel een tikje overheersend/blubberig en de mids/highs verdrukkend, voor dance/house wel leuk en alles, maar pop en rock klinken niet zo harmonieus als het imho zou moeten, kun je er wel EQs tegenaan gooien, maar de ES800M is dan weer vrij aardig en is prima gedoseerd op alle vlakken zonder in te hoeven grijpen of bij een ander genre de boel weer moeten EQen).
Maar de ES800M heeft geen remote ;)
Dat is ook precies de reden dat ik ze heb gekocht, voor mijn smartphone. Voor mijn Mp3speler heb ik de ES800M.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:42:11 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144119519
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef N22 het volgende:

[..]

Maar de ES800M heeft geen remote ;)
Dat is ook precies de reden dat ik ze heb gekocht, voor mijn smartphone. Voor mijn Mp3speler heb ik de ES800M.
TE-800i? http://www.tinydeal.com/a(...)nes12m-p-111068.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:21:01 #91
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144121353
Stomme Banggood plebs.

13 Aug daar een Minix X8-H besteld. Was in stock en zou snel worden dispatched. Shipping zou 7-10 dagen zijn.

Na 2 dagen hadden ze nog niets van PayPal afgeschreven, dus mail ik (want ik had expres tegoed erop gezet). Zeggen ze dat het nog maximaal 3-5 dagen kan duren, maar beloven direct erna het op te sturen. Dus ik zeg oke: Dan na 5 dagen natuurlijk gaat het geld er af. Krijg ik een mail: The item you ordered is out of stock. You can wait for 7-10 days or get a refund. Ik boos terugmailen dat ik mijn order al een week geleden heb geplaatst. De mail die ik terug krijg is: We hebben je item nog wel op stock. "We have arranged the dispatch." Nu 5 dagen later staat hij nog steeds op preparing. Nu de mail gestuurd dat ik erg verdrietig ben dat ze me zo voorliegen etc. Godverdomme.

Deze Banggood maakt mij zo sad D:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 3 september 2014 @ 09:01:10 #92
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144126562
quote:
Die hebben alleen een microfoon en geen remote toch ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144126857
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef N22 het volgende:

[..]

Die hebben alleen een microfoon en geen remote toch ?
Je kunt op de mic drukken (dat stukje is ook meteen een knop). D.m.v. bepaalde sequences kun je dan verschillende knopdrukken simuleren. Niet dat ik daar ooit zelf gebruik van maak.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144129305
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef N22 het volgende:

[..]

Die hebben alleen een microfoon en geen remote toch ?
op die china webshopsites staat het nooit echt duidelijk. Echter op de awei site kun je de functies per model wel goed terugvinden.
:]
  woensdag 3 september 2014 @ 13:33:09 #95
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144133712
Ik zag net dat ik nog $17,50 op mijn taobao account heb staan en wil daar dus de Fühlen MK950 voor kopen. Kreeg een leuke review in het review-topic :) Nu kom ik een paar dollar te kort om het te betalen dus wil ik wat bijstorten. Dat kan blijkbaar alleen nog maar met qiwi of webmoney. Is dat wel veilig? Welke van de 2 is de beste?

Mocht iemand trouwens nog een betere suggestie hebben van een muis+keyboard combo dan hou ik me altijd aanbevolen :)
  woensdag 3 september 2014 @ 14:38:41 #96
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144135560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zag net dat ik nog $17,50 op mijn taobao account heb staan en wil daar dus de Fühlen MK950 voor kopen. Kreeg een leuke review in het review-topic :) Nu kom ik een paar dollar te kort om het te betalen dus wil ik wat bijstorten. Dat kan blijkbaar alleen nog maar met qiwi of webmoney. Is dat wel veilig? Welke van de 2 is de beste?

Mocht iemand trouwens nog een betere suggestie hebben van een muis+keyboard combo dan hou ik me altijd aanbevolen :)
Zeker een aandrader die muis+tobo.

Maar je kan als je ipv geld op je account van te voren zet bij het betalen "pay now" drukken. Daar zijn meer opties :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144135650
Taobao account? Welke agent dan?
Bij MisterTao kun je eigenlijk ook je balans uppen door iets randoms te 'kopen'. Na de betaling zit je product nog altijd in je mandje en heb je credit in je balans om mee te doen wat je wil. Kun je gewoon je mandje legen en je andere order betalen. Wat ook mogelijk moet zijn als je gewoon moet betalen, zelfs al is het maar een paar dollar... Beetje vreemd dat dat niet wil met creditcard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144135761
Deze komt er ook aan trouwens, volgende week in de verkoop:

http://ugoos.net/ugoos-brand/ugoos-ut3-16gb-rk3288

rk3288 tv box.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 3 september 2014 @ 14:44:58 #99
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144135762
quote:
16s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zeker een aandrader die muis+tobo.

Maar je kan als je ipv geld op je account van te voren zet bij het betalen "pay now" drukken. Daar zijn meer opties :)
Het gaat hier om MisterTao (was ik vergeten te zeggen) maar als ik geld wil bijstorten zie ik het volgende staan:


geen creditcards meer lijkt wel..
  woensdag 3 september 2014 @ 14:46:46 #100
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144135824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Het gaat hier om MisterTao (was ik vergeten te zeggen) maar als ik geld wil bijstorten zie ik het volgende staan:
[ afbeelding ]

geen creditcards meer lijkt wel..
Ook geen "add money" doen, maar gewoon je item proberen te kopen en dan pay now.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144136085
Wat is een gemiddelde leveringstijd als je iets bij MP4nation besteld? Vertrek over 2 weken op vakantie en wil het dan wel graag binnen hebben :)
pi_144136101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
Wat is een gemiddelde leveringstijd als je iets bij MP4nation besteld? Vertrek over 2 weken op vakantie en wil het dan wel graag binnen hebben :)
Red je niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144136151
Jammer :) Zoek nog degelijke oortjes voor mn mp3 speler :)
  woensdag 3 september 2014 @ 15:02:06 #104
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144136362
quote:
16s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ook geen "add money" doen, maar gewoon je item proberen te kopen en dan pay now.
Gaat het ook niet worden zie ik net...

Zo te zien weigert mastercard de transactie omdat het bedrag te laag is... |:( Dus dan zou ik iets extra's moeten kopen om te kunnen bijstorten?!?

Aanvuling: net even een MK950 wat $21 kost in het mandje gezet en dan kan ik inderdaad wel extra bijstorten met mijn CC. <zucht> Eens even op Tmall/taobao gaan zoeken naar een Mk950 van $17.50..
  woensdag 3 september 2014 @ 16:58:31 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144140292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Red je niet.
Red je wel met FedEx, dus als je eentje koopt waar gratis FedEx bij zit of een waar je zelf FedEx bij betaald kan het wel.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 3 september 2014 @ 20:44:36 #106
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144148350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
Wat is een gemiddelde leveringstijd als je iets bij MP4nation besteld? Vertrek over 2 weken op vakantie en wil het dan wel graag binnen hebben :)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Red je niet.
Mijn bestelling 25-08 besteld, gister (02-09) binnen.

Kan dus wel me dunkt :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144148634
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef N22 het volgende:

[..]


[..]

Mijn bestelling 25-08 besteld, gister (02-09) binnen.

Kan dus wel me dunkt :)
dan moet je net mazzel hebben ja, maar in 99% van de gevallen red je het niet als je ook nog moet bestellen met de normale verzend methoden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144150355
Iemand deze wel eens besteld ? http://www.miniinthebox.c(...)cators_p1301065.html Goedkoper als banggood, dealextreme en chinabuye.
pi_144151869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef ajaxboy het volgende:
Iemand deze wel eens besteld ? http://www.miniinthebox.c(...)cators_p1301065.html Goedkoper als banggood, dealextreme en chinabuye.
Fakeeeeeeee
  woensdag 3 september 2014 @ 22:19:27 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144152554
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

dan moet je net mazzel hebben ja, maar in 99% van de gevallen red je het niet als je ook nog moet bestellen met de normale verzend methoden.
Gelukkig krijg je bij MP4 bij heel veel items free FedEx, dan haal je het 99% van de tijd makkelijk :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144152867
Hoe herken je een echte Xiaomi powerbank? Is die van Banggood bijv. wel legit? Of zijn ze bij voorbaat ALLEMAAL fake?
  woensdag 3 september 2014 @ 22:31:11 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144153035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:26 schreef Tjado het volgende:
Hoe herken je een echte Xiaomi powerbank? Is die van Banggood bijv. wel legit? Of zijn ze bij voorbaat ALLEMAAL fake?
Zoek zelf even volgende keer.. :{


En check de code die op de verpakking zit (wegkrassen en op de site die erbij staat checken).

(Tevens zijn de Powerbanks van Banggood en Eforchina over het algemeen van de userervaringen die ik heb gehoord gewoon legit :Y )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144153516
Thanks :) Ik kan natuurlijk wel vinden hoe je een echte van een neppe onderscheid, maar op de verkoop sites kunnen ze natuurlijk ook gewoon een foto van een echte gebruiken. De vraag was dus meer hoe weet je welke verkoper echte verkoopt ;)
  woensdag 3 september 2014 @ 22:44:51 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144153552
Door niet te luisteren naar praatjes, maar naar ervaringen. En uiteindelijk als je 'em dus ontvangt...
Of zoals al honderd miljoen miljard keer door mij geopperd gewoon iets van xiaomi.tmall.com bestellen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144154082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef rene90 het volgende:
Deze komt er ook aan trouwens, volgende week in de verkoop:

http://ugoos.net/ugoos-brand/ugoos-ut3-16gb-rk3288

rk3288 tv box.
Zit er ook al een tijdje op te wachten. Hopelijk wordt het snel opgepakt door developers zodat er Ubuntu o.i.d. op gezet kan worden. Handig als htpc of nas :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_144155532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef relativity het volgende:

[..]

Zit er ook al een tijdje op te wachten. Hopelijk wordt het snel opgepakt door developers zodat er Ubuntu o.i.d. op gezet kan worden. Handig als htpc of nas :D
Gaat 100 dollar kosten trouwens, en dan nog wat shipping etc. erbij.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144156573
Ik heb een nieuw scherm nodig voor de HTC Sensation XL in het wit. Nu zit ik eBay af te struinen en vind ik best veel prijsverschil, van 10 tot 60 dollar. Beide verkopers hebben aangegeven dat deze perfect werkt voor mijn telefoon (foto opgestuurd)

Verwachten jullie hier enig verschil in beide artikelen? Ik wil het natuurlijk wel goedkoop, maar in de basis moet het natuurlijk wel gewoon goed zijn.

http://www.ebay.com/itm/-/390409821546?roken=cUgayN

http://www.ebay.com/itm/-/231028757674?roken=cUgayN
- Met zuidelijke groet -
pi_144157858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb een nieuw scherm nodig voor de HTC Sensation XL in het wit. Nu zit ik eBay af te struinen en vind ik best veel prijsverschil, van 10 tot 60 dollar. Beide verkopers hebben aangegeven dat deze perfect werkt voor mijn telefoon (foto opgestuurd)

Verwachten jullie hier enig verschil in beide artikelen? Ik wil het natuurlijk wel goedkoop, maar in de basis moet het natuurlijk wel gewoon goed zijn.

http://www.ebay.com/itm/-/390409821546?roken=cUgayN

http://www.ebay.com/itm/-/231028757674?roken=cUgayN
Kijk eens bij de negatieve feedback die beide verkopers zoal krijgen. Volgens mij zegt dat wel wat.
pi_144162107
Banggood heeft wel weer leuke dingetjes:


$4,99

Zie hier voor meer:
http://www.banggood.com/buy/sign-wall-vintage.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144162678
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef N22 het volgende:

[..]

[..]

Mijn bestelling 25-08 besteld, gister (02-09) binnen.

Kan dus wel me dunkt :)
Via fex-ex? Want als ik dat wil doen dan betaal ik 16 dollar extra en dat is was veel voor een bestelling van 22,50 dollar
pi_144164079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gaat 100 dollar kosten trouwens, en dan nog wat shipping etc. erbij.
Dat is een acceptabele prijs :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 4 september 2014 @ 13:01:24 #122
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144165780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef rene90 het volgende:
Banggood heeft wel weer leuke dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
$4,99

Zie hier voor meer:
http://www.banggood.com/buy/sign-wall-vintage.html
Leuk! ga er eens een paar kopen, goeie tip.

Zijn vaak al 8- 9 euro in de winkel hier
  donderdag 4 september 2014 @ 15:14:46 #123
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144169323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:42 schreef Questular het volgende:

[..]

Via fex-ex? Want als ik dat wil doen dan betaal ik 16 dollar extra en dat is was veel voor een bestelling van 22,50 dollar
Free shipping :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144169341
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:14 schreef N22 het volgende:

[..]

Free shipping :)
dan ga ik de gok gewoon eens wagen :) dank voor de info :)
pi_144169618
Help, heb de CX-10 binnen. Vliegen lukt niet!

Wel snel binnen, 26-8 besteld!!

Je moet eerst je linkerpookje helemaal naar onder, dan de quadcopter aanzetten, dan transmitter aan, dan gas weer omhoog? Wie weet hoe dit moet?

(krijg de propellors dus helemaal niet draaiend)

Edit: solved! Batterijen in transmitter waren te leeg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tosti-vreter op 04-09-2014 16:24:29 ]
pi_144174877
Alles braaf opladen inderdaad. Netjes aftrimmen, niet te fel omspringen met de inputs en you're good to go. :Y
Best een lachen ding. Na het trimmen (ongewenste neigingen wegtrimmen met groene pijlknopjes) echt fijne vliegeigenschappen. Beetje patroontjes vliegen, gecoördineerd yaw en bank gebruiken voor smooth turns.
Veel meer zit er niet echt bij, geen flips ofzo, maar voor de huiskamer wel geinig. Wel jammer dat de batterij vrij vlot leeg raakt. Na de knipperende lampjes moet je 'em ook snel 'binnenhalen' want dan is het al gauw uit met de peut.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144175088
Rechter pookje indrukken en hij flipt toch?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_144175340
Iemand nog coupons voor buyincoins? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_144175398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:08 schreef relativity het volgende:
Iemand nog coupons voor buyincoins? :P
Alleen deze voor 2%: 2Dropper2014
of als je nog geen account hebt, recommender 'AnimeFan' voor 5% :P
pi_144175720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:10 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Alleen deze voor 2%: 2Dropper2014
of als je nog geen account hebt, recommender 'AnimeFan' voor 5% :P
Of als je wel een account hebt uitloggen, dan recommender intikken en vervolgens direct check out met paypal. Recommender kan je gebruiken die meerdere users hier in hun signature hebben staan, dan krijg jij 5% korting en de andere persoon van wie die recommender is krijgt de 5% :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144176213
Oke bedankt. Hoe gebruik ik eigenlijk die coins daar? Ik heb er namelijk best veel.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 4 september 2014 @ 18:42:53 #132
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144176306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:39 schreef relativity het volgende:
Oke bedankt. Hoe gebruik ik eigenlijk die coins daar? Ik heb er namelijk best veel.
Bij normal checkout kan je invullen hoeveel coins je wilt gebruiken :) (om dan de rest af te rekenen met Paypal of de betaling helemaal te voltooien).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144176406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:59 schreef Waffle het volgende:
Rechter pookje indrukken en hij flipt toch?
Ach so. Echt? Das normaal om mode 1/2 te switchen. Bij de grote WLToys type transmitter kun je natuurlijk de gevoeligheid in % aanpassen en heb je een schouderknop voor preset flips, die je dus in principe ook manual kunt doen, maar trickier is als de preset. Bij thuiskomst us kieke. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144176553
quote:
16s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bij normal checkout kan je invullen hoeveel coins je wilt gebruiken :) (om dan de rest af te rekenen met Paypal of de betaling helemaal te voltooien).
Bedankt :) was lastig te vinden :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 4 september 2014 @ 19:25:18 #135
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144177877
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:52 schreef shiznuts het volgende:
Wel jammer dat de batterij vrij vlot leeg raakt. Na de knipperende lampjes moet je 'em ook snel 'binnenhalen' want dan is het al gauw uit met de peut.
Hij is ook weer erg snel opgeladen vind ik. :)
Verder net zo onverwoestbaar als de Hubsan. Al heb ik met mijn skills wel extra rotorbladen nodig. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144178645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hij is ook weer erg snel opgeladen vind ik. :)
Verder net zo onverwoestbaar als de Hubsan. Al heb ik met mijn skills wel extra rotorbladen nodig. :P
Hij doet inderdaad flips en rolls. :P Dat krijg je als je geen gebruiksaanwijzing leest. O-)

Heel af en toe tijdens het skyracen een gordijn ingevlogen of een kast meegepakt, maar vliegt gewoon onverstoorbaar door (props verliest 'ie niet eens, dat vind ik zo nadelig aan die andere, mag je meteen spoorzoekertje spelen). :D Je hoeft 'em inderdaad maar een paar minuutjes te laden en dan kun je alweer losgaan, ja. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 september 2014 @ 20:28:04 #137
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144180247
Iemand al ervaring met de Xiaomi Mi Router Mini? :)
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe router.
Dus deze: http://detail.tmall.com/i(...)57&scene=taobao_shop
pi_144184771
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand al ervaring met de Xiaomi Mi Router Mini? :)
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe router.
Dus deze: http://detail.tmall.com/i(...)57&scene=taobao_shop
Ik geloof dat iemand hier 'm wel wilde bestellen, of hij is van gedachten veranderd.

Werd er zelf wel enthousiast van toen dat ding aangekondigd werd (zie hier) maar zie er toch van af.

Hardware is mogelijk geschikt voor OpenWRT en/of DD-WRT; dat zou natuurlijk wel gaaf zijn.
Zeker als het door tweakers opgepakt wordt. Maar dat betwijfel ik.

Oh, en voor de mensen die Android TV stick e.d. zoeken; bekijk ook eens Fire TV van Amazon. Valt op Amazon.de te bestellen voor ¤99, maar als je Prime-member bent (je kunt dat een maand gratis uitproberen) dan betaal je maar ¤50. Moet je wel een dienst als Huifkar o.i.d. gebruiken want ze verzenden niet naar Nederland.
Valt ook XBMC op te zetten.

  donderdag 4 september 2014 @ 22:23:17 #139
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144185671
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik geloof dat iemand hier 'm wel wilde bestellen, of hij is van gedachten veranderd.

Werd er zelf wel enthousiast van toen dat ding aangekondigd werd (zie hier) maar zie er toch van af.

Hardware is mogelijk geschikt voor OpenWRT en/of DD-WRT; dat zou natuurlijk wel gaaf zijn.
Zeker als het door tweakers opgepakt wordt. Maar dat betwijfel ik.

Oh, en voor de mensen die Android TV stick e.d. zoeken; bekijk ook eens Fire TV van Amazon. Valt op Amazon.de te bestellen voor ¤99, maar als je Prime-member bent (je kunt dat een maand gratis uitproberen) dan betaal je maar ¤50. Moet je wel een dienst als Huifkar o.i.d. gebruiken want ze verzenden niet naar Nederland.
Valt ook XBMC op te zetten.

[ afbeelding ]
Mag ik vragen waarom je er van af ziet?
Misschien toch maar bestellen om te proberen. :D
pi_144187084
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
Mag ik vragen waarom je er van af ziet?
Misschien toch maar bestellen om te proberen. :D
- Heb de ballen verstand van Taobao/Tmall en moet me dus inlezen. Geen zin in. :O
- Adviesprijs is dan wel ¤15, maar hier op de stoep krijgen is duurder.
- Chinese taal / OS wat mij mogelijk tegenstaat.
- Geen 802.11ac-apparatuur (op telefoon na). Mijn laptop kan alleen 802.11ac-krijgen met USB-dongle (wat ik niet wil) want laptop wil geen 802.11ac-netwerkkaart accepteren (en niet genoeg antennes in laptop voor 802.11ac).
- Hoog gadget-gehalte maar al met al bestel ik het toch maar niet.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:15:40 #141
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144187478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

- Heb de ballen verstand van Taobao/Tmall en moet me dus inlezen. Geen zin in. :O
- Adviesprijs is dan wel ¤15, maar hier op de stoep krijgen is duurder.
- Chinese taal / OS wat mij mogelijk tegenstaat.
- Geen 802.11ac-apparatuur (op telefoon na). Mijn laptop kan alleen 802.11ac-krijgen met USB-dongle (wat ik niet wil) want laptop wil geen 802.11ac-netwerkkaart accepteren (en niet genoeg antennes in laptop voor 802.11ac).
- Hoog gadget-gehalte maar al met al bestel ik het toch maar niet.
Ik moet nog even uitzoeken of er ook iets Engelstalig op staat, of dat het echt alleen chinees is.
Tevens zoek ik een vervanger voor de router die ik nu heb, die af en toe 'vastloopt'.
pi_144187639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moet nog even uitzoeken of er ook iets Engelstalig op staat, of dat het echt alleen chinees is.
Tevens zoek ik een vervanger voor de router die ik nu heb, die af en toe 'vastloopt'.
Ach, anders Google Translate erbij pakken. :P

Ding zou voor mij puur een access-point worden. Huidige router vervangen was voor mij geen optie; want deze Xiaomi heeft maar 2 netwerkpoorten; en netwerkpoorten hebben wij hier nooit genoeg van. :@
  donderdag 4 september 2014 @ 23:23:10 #143
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144187746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ach, anders Google Translate erbij pakken. :P

Ding zou voor mij puur een access-point worden. Huidige router vervangen was voor mij geen optie; want deze Xiaomi heeft maar 2 netwerkpoorten; en netwerkpoorten hebben wij hier nooit genoeg van. :@
Ik gebruik 1 netwerkpoort (soms).
Voor de rest 6-8 losse apparaten op Wi-Fi (niet altijd tegelijk natuurlijk), maar mijn huidige heeft soms dat hij vastloopt en wegvalt. Als je hem weer herstart of opnieuw verbinding maakt, doet hij het weer.
Maar ik ga niet klooien met GT, Engels is prima.
pi_144187902
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ik gebruik 1 netwerkpoort (soms).
Voor de rest 6-8 losse apparaten op Wi-Fi (niet altijd tegelijk natuurlijk), maar mijn huidige heeft soms dat hij vastloopt en wegvalt. Als je hem weer herstart of opnieuw verbinding maakt, doet hij het weer.
Klinkt herkenbaar inderdaad. Mogelijk hier ook een keer een nieuwe 802.11ac-router.
quote:
Maar ik ga niet klooien met GT, Engels is prima.
Ik bedoelde dan ook Google Translate als er alleen Chinees op zou staan. ;)
  donderdag 4 september 2014 @ 23:28:40 #145
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144187968
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar inderdaad. Mogelijk hier ook een keer een nieuwe 802.11ac-router.

[..]

Ik bedoelde dan ook Google Translate als er alleen Chinees op zou staan. ;)
Maar hij zou uitkomen op ongeveer 30 dollar, incl. verzending naar NL. :)
Al hebben ze in China ook hele mooie Tenda's en TP-links (waarvan ze de laatste ook in NL hebben).
pi_144188968
Uit de OP:
quote:
SEP 6 - 8 | Mid-Autumn Festival
Ff een heads-up.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:44:32 #147
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144195580
Even dit topic niet gevolgd. Geprobeerd bij te lezen en gawd.. Die steeds terugkerende discussie over Xiaomi powerbanks. Heel simpel hoe het werkt, het beste advies wat je hier over kan krijgen. Echt. Komtie:

Ga naar funda. Typ bij Locatie je stad/dorp en je wijk/straat in. Klik op een huis wat qua uiterlijk/grootte in de buurt ligt bij hoe je nou woont. Komt overeen? Mooi. Kijk naar de prijs die ze er voor vragen. Onthou dit bedrag. Is dit bedrag hoger of lager dan het verschil tussen een Xiaomi powerbank vanaf de officiele Xiaomi site of een 3rd party site? Vast hoger. Zo ja, koop je een powerbank bij de officiële site. Welke is dat? Nou, kijk maar eens bij de posts van Shiznuts, die heeft het inmiddels al 1000000 keer genoemd. Maar, omdat ik niet de kwaadste ben: xiaomi.tmall.com

Koop je alsnog een powerbank bij een 3rd party site? Mooi, ben je een paar euro goedkoper uit. Nadeel: als ie fake blijkt, dan ben je allicht het bedrag kwijt dat je eerder gevonden hebt bij de Funda site, want mogelijk fikt heel je huis af. Of nog leuker, dat van je ouders. Vinden ze vast tof. Omdat jij 5 euro wilde besparen. ^O^ w/
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144195925
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:44 schreef neo2000 het volgende:
Even dit topic niet gevolgd. Geprobeerd bij te lezen en gawd.. Die steeds terugkerende discussie over Xiaomi powerbanks. Heel simpel hoe het werkt, het beste advies wat je hier over kan krijgen. Echt. Komtie:

Ga naar funda. Typ bij Locatie je stad/dorp en je wijk/straat in. Klik op een huis wat qua uiterlijk/grootte in de buurt ligt bij hoe je nou woont. Komt overeen? Mooi. Kijk naar de prijs die ze er voor vragen. Onthou dit bedrag. Is dit bedrag hoger of lager dan het verschil tussen een Xiaomi powerbank vanaf de officiele Xiaomi site of een 3rd party site? Vast hoger. Zo ja, koop je een powerbank bij de officiële site. Welke is dat? Nou, kijk maar eens bij de posts van Shiznuts, die heeft het inmiddels al 1000000 keer genoemd. Maar, omdat ik niet de kwaadste ben: xiaomi.tmall.com

Koop je alsnog een powerbank bij een 3rd party site? Mooi, ben je een paar euro goedkoper uit. Nadeel: als ie fake blijkt, dan ben je allicht het bedrag kwijt dat je eerder gevonden hebt bij de Funda site, want mogelijk fikt heel je huis af. Of nog leuker, dat van je ouders. Vinden ze vast tof. Omdat jij 5 euro wilde besparen. ^O^ w/
Jij bent hier degene die de discussie weer aanhaalt :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:14:06 #149
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144198070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die de discussie weer aanhaalt :')
Mjah, het komt de laatste 3/4/5 topics alweer aan de lopende band terug, dus ik zal zeker niet de laatste zijn. Volgende keer gewoon mijn post linken of eentje van Shiz als iemand er naar vraagt. :')

Ik kan er gewoon niet zo bij met mijn verstand, een paar euro willen besparen en een potentiële brandbom in je huis halen. Alsof een huis zo cheap is. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144198172
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:14 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mjah, het komt de laatste 3/4/5 topics alweer aan de lopende band terug, dus ik zal zeker niet de laatste zijn. Volgende keer gewoon mijn post linken of eentje van Shiz als iemand er naar vraagt. :')

Ik kan er gewoon niet zo bij met mijn verstand, een paar euro willen besparen en een potentiële brandbom in je huis halen. Alsof een huis zo cheap is. :')
Simpel...tmall is niet makkelijk (CC + agent), en als je het via banggood gewoon binnen kan halen en met paypal kan betalen + snel in huis met NL direct mail waarom niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:21:07 #151
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144198301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar inderdaad. Mogelijk hier ook een keer een nieuwe 802.11ac-router.

[..]

Ik bedoelde dan ook Google Translate als er alleen Chinees op zou staan. ;)
Er staat inderdaad een Chinees menu op, dus dan zoek ik nog wel even verder.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:24:07 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144198395
Nou ja, of die fake dingen al in de fik zijn gevlogen weet ik niet. Maar je wilt natuurlijk wel in huis halen wat je denkt te bestellen. En dan moet je niet zomaar een shop op hun mooie blauwe ogen geloven, dan moet je je inlezen en kijken wat de ervaringen zoal waren. Of als dat te veel gedoe is, ga voor 100% zekerheid en bestel de boel uit de Xiaomi-store op Tmall. 'Clearblue; dan weet je het zeker' immers. :Y Met silicon cover was ik geloof ik iets van 26 USD kwijt ofzo? Nou, da's ook niet bepaald een tweede hypotheek voor wat gemoedsrust en zekerheid, imho. Maar goed, dat moet iedereen zelf weten. Mijne ga ik i.i.g. niet hoeven openhalen en alles om het te checken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144199011
Kan die site van http://xiaomi.tmall.com/ ook in het engels geraken of zo?
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:44:18 #154
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144199102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:41 schreef ridsel het volgende:
Kan die site van http://xiaomi.tmall.com/ ook in het engels geraken of zo?
Google Translate.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:48:40 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144199210
Structuur is gelukkig universeel, dus gebruik eigenlijk nooit Google Translate. :P Ik begrijp het wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144200362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:52 schreef shiznuts het volgende:
Alles braaf opladen inderdaad. Netjes aftrimmen, niet te fel omspringen met de inputs en you're good to go. :Y
Best een lachen ding. Na het trimmen (ongewenste neigingen wegtrimmen met groene pijlknopjes) echt fijne vliegeigenschappen. Beetje patroontjes vliegen, gecoördineerd yaw en bank gebruiken voor smooth turns.
Veel meer zit er niet echt bij, geen flips ofzo, maar voor de huiskamer wel geinig. Wel jammer dat de batterij vrij vlot leeg raakt. Na de knipperende lampjes moet je 'em ook snel 'binnenhalen' want dan is het al gauw uit met de peut.
Geen flips? Druk je rechter stick maar is en stuur naar voor, achter, links of rechts :)
pi_144200510
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:14 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mjah, het komt de laatste 3/4/5 topics alweer aan de lopende band terug, dus ik zal zeker niet de laatste zijn. Volgende keer gewoon mijn post linken of eentje van Shiz als iemand er naar vraagt. :')

Ik kan er gewoon niet zo bij met mijn verstand, een paar euro willen besparen en een potentiële brandbom in je huis halen. Alsof een huis zo cheap is. :')
Want een echte is natuurlijk geen potentiële brandbom, zoals een IPhone dat natuurlijk ook niet is of een ander hoogwaardig product.
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:31:46 #158
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144200575
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, of die fake dingen al in de fik zijn gevlogen weet ik niet. Maar je wilt natuurlijk wel in huis halen wat je denkt te bestellen. En dan moet je niet zomaar een shop op hun mooie blauwe ogen geloven, dan moet je je inlezen en kijken wat de ervaringen zoal waren. Of als dat te veel gedoe is, ga voor 100% zekerheid en bestel de boel uit de Xiaomi-store op Tmall. 'Clearblue; dan weet je het zeker' immers. :Y Met silicon cover was ik geloof ik iets van 26 USD kwijt ofzo? Nou, da's ook niet bepaald een tweede hypotheek voor wat gemoedsrust en zekerheid, imho. Maar goed, dat moet iedereen zelf weten. Mijne ga ik i.i.g. niet hoeven openhalen en alles om het te checken. :P
Well.. GC / [Chinese Webshops] Topic #315 Waar nodig hulpt nodig neeft
:P

Mijn "je huis fikt af" argument is uiteraard niet zomaar uit de lucht gegrepen. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:37:16 #159
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144200800
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Well.. GC / [Chinese Webshops] Topic #315 Waar nodig hulpt nodig neeft
:P

Mijn "je huis fikt af" argument is uiteraard niet zomaar uit de lucht gegrepen. :P
Waar was je toen het hier 7 topic's lang, praktisch alleen over de SJ4000 ging? :+
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:47:29 #160
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144201177
Mjah, toen besloten maar even miet te reageren, lol. Dat ging iig nog over spul uit china, en niet over vragen die om de zoveel posts opnieuw gesteld worden.
Overigens, voor mensen van het kaliber livin on the edge, in het topic uit mijn vorige linkje worden wat webshops genoemd die gegarandeerd fakes leveren. En al levert een 3rd party shop een tijdje genuine spul, geen enkele garantie dat ze niet opeens van supplier switchen om ff snel wat te verdienen.

Ik heb eens een fiio f6 ampje open moeten breken van dx omdat deze ook mogelijk fake was. Bleek uiteindelijk wel echt, maar is dus helemaal gaar nu vanwege het open breken. Bespaar je die ellende allemaal en geef gewoon wat meer uit. My 2cents.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144203468
Soms zie je nog weleens van die leuke cadeautips. Heeft iemand ideeën van die leuke dingen uit china.
pi_144204158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:56 schreef cb2013 het volgende:
Soms zie je nog weleens van die leuke cadeautips. Heeft iemand ideeën van die leuke dingen uit china.
Hier even koekeloeren -> http://www.china-gadgets.de
Staan soms hele toffe/gekke dingen tussen :)
pi_144204439

LMAO
pi_144207919
http://www.banggood.com/P(...)-reviews-p27078.html

kan je dit ook echt per promile zien? :D
Gino ♥
pi_144208208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef cb2013 het volgende:
[ afbeelding ]
LMAO
Die blurr vooral.
Rechts wel links niet :P


Ninja edit: oh wacht, links ook maar heel klein
pi_144208410
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
http://www.banggood.com/P(...)-reviews-p27078.html

kan je dit ook echt per promile zien? :D
Ja, maar bijna alles heeft 100% 5 sterren dus het is zeldzaam dat je het ziet
pi_144208494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:33 schreef KilgoreTrout het volgende:

[..]

Ja, maar bijna alles heeft 100% 5 sterren dus het is zeldzaam dat je het ziet
hoe bedoel je dat?
Gino ♥
pi_144208997
Kwam wat leuks tegen op DX: de tommy smartwatch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet eruit als een pebble kloon, en er zouden allerlei apps voor beschikbaar moeten komen. Ik kan alleen niks vinden over 'WeLoop', en er is ook nog geen app in de play store...

Ik ben momenteel in het bezit van een cookoo, maar ik zou toch wel wat meer smart in mijn watch willen hebben. Dus opzich wel interessant voor 50,-
pi_144209259
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef cb2013 het volgende:
[ afbeelding ]
LMAO
WAAAAAR te koop?

Edit: gevonden, http://goo.gl/mQceac

[ Bericht 11% gewijzigd door Tosti-vreter op 05-09-2014 18:08:47 ]
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:30:54 #170
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144215389
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Want een echte is natuurlijk geen potentiële brandbom, zoals een IPhone dat natuurlijk ook niet is of een ander hoogwaardig product.
Nou ja, daar gaan geen waarschuwingen voor uit dat ie potentieel in brand vliegt. En moet aan allerlei standaarden voldoen. Waar bedrijfjes uit China zich niet zo aan houden en zo. Klein voorbeeldje:

http://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking

Komt bij: een bedrijf als Xiaomi is inmiddels best groot, brengt aardig wat telefoons uit en zo. Gaat stiekum aan een beetje de kant op van Huawei. Die zullen niet opeens shotty, slechte kwaliteit gaan leveren die onveilig is en hun inmiddels goeie naam te grabbel gooien.

Maar neem het niet van mij aan hoor. Ik bestel nog niet zo lang uit China dus heb geen idee waar ik over praat. 8-)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:12:17 #171
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_144217446
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nou ja, daar gaan geen waarschuwingen voor uit dat ie potentieel in brand vliegt. En moet aan allerlei standaarden voldoen. Waar bedrijfjes uit China zich niet zo aan houden en zo. Klein voorbeeldje:

http://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking

Komt bij: een bedrijf als Xiaomi is inmiddels best groot, brengt aardig wat telefoons uit en zo. Gaat stiekum aan een beetje de kant op van Huawei. Die zullen niet opeens shotty, slechte kwaliteit gaan leveren die onveilig is en hun inmiddels goeie naam te grabbel gooien.

Maar neem het niet van mij aan hoor. Ik bestel nog niet zo lang uit China dus heb geen idee waar ik over praat. 8-)
Ja, want Apple maakt ook alleen maar veilige adapters:
https://www.apple.com/nl/support/usbadapter-european/

:X
Don't let my username fool you...
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:43:41 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144218948
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Structuur is gelukkig universeel, dus gebruik eigenlijk nooit Google Translate. :P Ik begrijp het wel.
En de rest doe je gewoon uitbesteden :D.
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Ballsofsteel het volgende:
Kwam wat leuks tegen op DX: de tommy smartwatch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet eruit als een pebble kloon, en er zouden allerlei apps voor beschikbaar moeten komen. Ik kan alleen niks vinden over 'WeLoop', en er is ook nog geen app in de play store...

Ik ben momenteel in het bezit van een cookoo, maar ik zou toch wel wat meer smart in mijn watch willen hebben. Dus opzich wel interessant voor 50,-
Ja, Pebble kloon. Die app ook in dat filmpje :+ bijna 1 op 1.

Heb al even gevraagd of ik dat ding niet kan reviewen :D.
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nou ja, daar gaan geen waarschuwingen voor uit dat ie potentieel in brand vliegt. En moet aan allerlei standaarden voldoen. Waar bedrijfjes uit China zich niet zo aan houden en zo. Klein voorbeeldje:

http://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking

Komt bij: een bedrijf als Xiaomi is inmiddels best groot, brengt aardig wat telefoons uit en zo. Gaat stiekum aan een beetje de kant op van Huawei. Die zullen niet opeens shotty, slechte kwaliteit gaan leveren die onveilig is en hun inmiddels goeie naam te grabbel gooien.

Maar neem het niet van mij aan hoor. Ik bestel nog niet zo lang uit China dus heb geen idee waar ik over praat. 8-)
CE is zelf certificatie dus of je daar alles mee opschiet :P. Leuk dat het bedrijf dat de adapter leverde moet betalen nadat je huis is afgebrand :+.
Maar eens, goed spul bestellen waar van je zeker bent dat het echt is is altijd aan te raden.
Overigens durf ik de Xiaomi wel aan, genoeg info om te checken op fakes (en openmaken is ook niet zo'n probleem voor mij althans).

Wellicht moet iemand maar eens een post maken over die Xiaomi dingen kunnen we iedereen daarheen verwijzen :D

__

Laatste Taobao-aankoop:
http://detail.taobao.com/(...)791635107&force=true

Viel helaas iets duurder uit als verwacht. Maar toch maar door laten gaan gezien het de vorige keer goed bevalen is. Als ze binnen zijn laat ik wel even weten hoe/wat (ook de totale kosten), secondpay nog niet doorgevoerd.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:54:55 #173
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144219502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, want Apple maakt ook alleen maar veilige adapters:
https://www.apple.com/nl/support/usbadapter-european/

:X
OK, goed voorbeeld waarmee je exact mijn punt nog eens ondersteept.

Ja, Apple heeft een terugroepactie gedaan. Omdat er issues gemeld werden met de kwaliteit. Heeft APple schijnbaar onderzocht, ontdekt dat er iets niet veilig is aan de laders en een omwisselactie gedaan.

Nu fikt bij iemand een neppe Xiami charger door, vanwege slechte soldering. (zie plaatjes uit mijn eerste linkje, ziet er wel gezellig uit) Terugroepactie? Chau Li Hung die dat ding in elkaar gesoldeerd heeft aan de lopende band in de garage van z'n oom, met als doel het ding er zo veel mogelijk uit te laten zien als een originele Xiaomi charger, gaat dat niet organiseren lijkt mij.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144222119
Dus....even wat anders. Ik heb deze besteld, 24 dollar nog iets en hopelijk een redelijke kwaliteit. De JAKEMY JM-6102
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:03:49 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144222919
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef rene90 het volgende:
Dus....even wat anders. Ik heb deze besteld, 24 dollar nog iets en hopelijk een redelijke kwaliteit. De JAKEMY JM-6102
[ afbeelding ]
Dat soort huis-thuis-en-keuken setjes koop ik vaak bij de Aldi/Lidl, kwaliteit is vaak best goed te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 05-09-2014 23:13:34 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144223047
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat soort huis-thuis-en-keuken zetjes koop ik vaak bij de Aldi/Lidl, kwaliteit is vaak best goed te doen.
Ik had toevallig afgelopen week in de aldi / lidl rond gekeken maar kon niks vinden helaas.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:21:53 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144223736
Wilde net zeggen. Ligt overal in de supermarkten hier zulk spul, Hofer, Lidl, Penny, Zielpunkt... :Y en ook spotgoedkoop, vaak rond de 6.99-14.99 voor zoiets.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:17:34 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144234681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:06 schreef rene90 het volgende:
I

[..]

Ik had toevallig afgelopen week in de aldi / lidl rond gekeken maar kon niks vinden helaas.
Ik verwacht het ergste. Bitjes van enorm zacht metaal, handvat stinkt en slecht afgewerkt.
Action heeft een mooi assortiment aan gereedschap. Redelijk tot goede kwaliteit, voor de prijs zeker niet verkeerd.

Voor 50 euro koop je daar een mooie kist vol standaard gereedschap, inclusief kist :P
pi_144234746
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik verwacht het ergste. Bitjes van enorm zacht metaal, handvat stinkt en slecht afgewerkt.
Action heeft een mooi assortiment aan gereedschap. Redelijk tot goede kwaliteit, voor de prijs zeker niet verkeerd.

Voor 50 euro koop je daar een mooie kist vol standaard gereedschap, inclusief kist :P
We gaan het wel merken :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144239077
quote:
Unpaid Item Policy

Committing to buying items and not paying for them will eventually have negative effects on your account. We highly advice you to pay for an item once you have gone through the Buy Now process.

You will have a 20 day period to do so.

Excessive unpaid item cases will result in a range of consequences, including limits or loss of buying privileges, suspension or termination of your account.

Hmm ik deed wel vaker producten op Aliexpress op deze manier vast zetten op mijn account, toch maar niet meer doen :P
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:33:02 #181
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_144241739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik verwacht het ergste. Bitjes van enorm zacht metaal, handvat stinkt en slecht afgewerkt.
Ook wel: pisbakken staal in de volksmond. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_144242829
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:33:57 #183
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144254245

Een review van mijn laatste aankoop op het koptelefoongebied.. de Brainwavz R3 Dual Dynamic driver koptelefoon. Mijn eerste dual-driver koptelefoons, en het valt niet tegen! Ik had niet z’n haast met deze dus heb hem gewoon via de normale post laten bezorgen ipv voor FedEx oid te kiezen. Hij wordt weer geleverd in een stevige doos met daarin de ‘fancy’ verpakking.




De R3’s overall uitstraling is niets meer en niets minder dan kwaliteit. Alle details zijn goed uitgewerkt en het lijkt alsof overall over nagedacht is. De oortjes zelf bestaan uit een aluminium behuizing die erg groot uitziet, maar in praktijk valt dit wel mee.
De kabel zit met je telefoon verbonden door en semi-flexible plug die onder een hoek van 45° graden. De gebruikte kabel is van het slag, dik, dikker dikst. Ietwat overdreven voor mij maar ik kan me voorstellen dat je deze bijna niet kapot krijgt, wat wel wenselijk is met wat meer high-end koptelefoons. Alle overige verbindingen, onder andere de splitsing en earphone connector zijn van hetzelfde flexibele materiaal gemaakt en geven de R3 een kwalitatief hoge uitstraling zonder dat het overdone is (zoals bij enkele andere Brainwavz). Op de foto hieronder kan je zien wat het verschil van een singel-driver S1 (links) en de dual-driver R3 (rechts) is.



De koptelefoon is bedoeld als een over-ear koptelefoon, dus dat de kabel vanuit de oortelefoon langs de voorkant van je oor en dan boven je oor langs naar achteren loopt. Dit is iets wat ik bij sommige koptelefoons echt kan waarderen in gebruiksgemak (het blijven zitten tijdens gebruik). Bij de R3 viel het comfort ‘over-ear’ een beetje tegen. Of het nou is doordat de R3 relatief groot is of de kabel te stevig is.. het zit gewoon niet heel lekker over-ear. Toen ben ik weer terug gewisseld naar het ouderwetse dragen, met de kabel gewoon naar beden. Dit in combinatie met de bijgeleverde Comply oordopjes zorgt voor een super draaggemak en ze blijven ook echt prima zitten ondanks de grote vorm en het gewicht.
Qua accessoires is de Brainwavz net als de eerder gereviewde S1 en S5 meer dan compleet. Bijgeleverde earbuds zorgt dat hij bij iedereen perfect past. Daarnaast zit er weer een garantiepapiertje bij (24 maanden, 2 jaar dus), een 3,5mm naar 6.5mm (versterker/stereo jack) verloopstukje en het mooi stevige hoesje waar ik eerder dit over schreef:
quote:
Best wel een 'uitzonderlijk' hoesje qua dat hij echt überstevig is. Ik vermoed dat juist doordat hij zo stevig moet zijn ook een beetje lomp is geworden. Maar als je je oortjes dag in dag uit in je tas of iets dergelijks meedraagt is een beetje bescherming nooit weg. Het hoesje bied plaats voor de koptelefoon zelf en daarnaast nog wat accessoires. Als je de koptelefoon zelf in het hoofdvak doet dus gewoon los in het hoesje heb je nog twee vakjes voor de accessoires. Nu heb ik daar extra oordopjes in zitten (meegeleverde Comply-Foam en extra setje van de M size die ik lekker vind) en aan de andere kant de meegeleverde 1/4" adapter plug en een garantiepapiertje dat er standaard bijgeleverd wordt. Zoals ik al zei is het hoesje een beetje aan de grote kant, hij meet ongeveer 8 x 6 x 3.5 cm (BxHxD).


De Brainwavz R3 geven net als bijna alle andere Brainwavz koptelefoons een uitstekende bang voor buck audiokwaliteit.
Het hebben van twee drivers betekend niet meteen twee keer zo veel volume en/of twee keer zo goed geluid. Het hebben van twee drivers is zelfs best een tricky iets op het gebied van koptelefoons. De aansturing van de twee losse speakers per oortje moet precies goed afgestemd zijn en het geluid van de speakers moet gelijktijdig en goed ‘gemend’ bij je oor aankomen. Bij de R3 is dit doormiddel van de zogenaamde “Blending chamber” gedaan, de ruimte tussen de twee speakers die aansluit op het geluidskanaal. Een van de twee speakers is voor de bas en mid-tonen en de andere speaker is voor de hogere tonen.
Dit levert een geluidskarakterestiek af met gedetailleerde hoge en midden tonen met een duidelijke maar niet overweldigende bas. Overall een breed en gedetailleerde geluidsoutput.



Mits je de geode earplugs combineert met de R3 sluit deze omgevingsgeluid bijna volledig af. Top als dit je doel is maar kijk uit met het gebruik van koptelefoons in bijvoorbeeld het verkeer! Het kiezen van de juiste earplugs moet je op gevoel doen, bij de R3 wordt een heel assortiment aan verschillende soorten en maten earplugs bijgeleverd dus er moet altijd wel iets voor jou tussen zitten.




Overall is de Brainwavz R3 alles wat je van een dual-driver earphone mag verwachten. Naast de hoge bouwkwaliteit en breed pakket aan accessoires een brenger van uitstekende geluidskwaliteit. Een geluidskwaliteit die met name veel details laat zien en overall goed is, niet specifiek op bepaalde geluidsgebieden uitblinkt of slecht scoort. Ondanks dat hij erg groot lijkt is het draagcomfort goed te noemen en heb je daar echt geen last van.

Al heb ik heel af en toe het gevoel dat mijn telefoon en MP3 speler wat aanstuur-power tekort komen. Vandaar dat ik een mobile Amp besteld heb van het in hifi wereldje bekende merk Fiio. Vroeger (enkele jaren geleden) de heilige graal van beter geluid, maar tegenwoordig hoor je er maar weinig over. Ben benieuwd of die amp nou echt zo veel impact heeft op het geluid, dus zodra deze binnen is en getest is komt daar een mooie review van met mijn bevindingen.

Wil je de Brainwavz R3 ook kopen? Deze is te koop bij MP4Nation voor $129.50.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144257461
Is bij banggood de Airmail of Netherlands Direct mail aan te raden?
Immer.
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:28:56 #185
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144257731
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef Firenzo het volgende:
Is bij banggood de Airmail of Netherlands Direct mail aan te raden?
Netherlands direct mail, gaat via TNT.. gemiddeld 7 tot 14 dagen onderweg :)
(Natuurlijk uitschieters naar boven.. maar over het algemeen wel snel).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144258120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
- Heb de ballen verstand van Taobao/Tmall en moet me dus inlezen. Geen zin in. :O
- Adviesprijs is dan wel ¤15, maar hier op de stoep krijgen is duurder.
- Chinese taal / OS wat mij mogelijk tegenstaat.
- Geen 802.11ac-apparatuur (op telefoon na). Mijn laptop kan alleen 802.11ac-krijgen met USB-dongle (wat ik niet wil) want laptop wil geen 802.11ac-netwerkkaart accepteren (en niet genoeg antennes in laptop voor 802.11ac).
- Hoog gadget-gehalte maar al met al bestel ik het toch maar niet.
En nog een reden; huidige router gaat waarschijnlijk naar iemand waar het wifi-netwerk niet voldoet (inzetten als extra AP). Hier dan maar een nieuwe kopen, mogelijk met 802.11ac. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef Goddelijker het volgende:
Er staat inderdaad een Chinees menu op, dus dan zoek ik nog wel even verder.
Zo makkelijk maak je je er niet van af! o|O
Je kunt bestellen op Chinese websites maar geen router instellen waar Chinees menu op zit? Gewoon Google Translate aanslingeren. :P
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:46:08 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144258510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En nog een reden; huidige router gaat waarschijnlijk naar iemand waar het wifi-netwerk niet voldoet (inzetten als extra AP). Hier dan maar een nieuwe kopen, mogelijk met 802.11ac. :P

[..]

Zo makkelijk maak je je er niet van af! o|O
Je kunt bestellen op Chinese websites maar geen router instellen waar Chinees menu op zit? Gewoon Google Translate aanslingeren. :P
Ze zijn bij de shops rond de 45 dollar, nog een koopje..
Ben wel benieuwd of/hoe het werkt zit er wel aan te denken er binnenkort 1 te bestellen.

Voor het grotere broertje is al custom firmware te krijgen dacht ik. Maar hoe dat zit bij deze vraag ik mij af. Met translate kom je overigens wel een heel eind waarschijnlijk :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144259132
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef RobertNL het volgende:
Ze zijn bij de shops rond de 45 dollar, nog een koopje..
Ben wel benieuwd of/hoe het werkt zit er wel aan te denken er binnenkort 1 te bestellen.
Dan ben je al bijna op de helft voor een router hier met AC. Hopelijk als ik de oude WR1043ND weg doe en een fatsoenlijke neem dat veel kuren wel opgelost zijn.
quote:
Voor het grotere broertje is al custom firmware te krijgen dacht ik. Maar hoe dat zit bij deze vraag ik mij af. Met translate kom je overigens wel een heel eind waarschijnlijk :D
Kan me vaag herinneren dat de hardware gelijk was, op de HDD-ruimte na dan.
Kan schelen. ;)
pi_144264737
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Netherlands direct mail, gaat via TNT.. gemiddeld 7 tot 14 dagen onderweg :)
(Natuurlijk uitschieters naar boven.. maar over het algemeen wel snel).
Ik heb de afgelopen paar weken iets van 10 pakjes met NL direct mail gehad, vanaf verzending 2-7 werkdagen en dat is altijd gehaald :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144265083
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat soort huis-thuis-en-keuken setjes koop ik vaak bij de Aldi/Lidl, kwaliteit is vaak best goed te doen.
Welnee man. Dat soort bitjes lijken gemaakt van kauwgum.
  zondag 7 september 2014 @ 10:13:46 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144265514
Het is wel leuk om mee aan PC's enzo te klussen, maar je moet er geen scroef mee in de muur willen draaien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144266391
Hebben ze nu alweer vakantie?
pi_144266546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP:
quote:
SEP 6 - 8 | Mid-Autumn Festival
Ff een heads-up.
  zondag 7 september 2014 @ 11:33:33 #194
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144266667
Ze hebben tengewoordig minder vakanties trouwens.. of lijkt dat alleen maar zo en bestel ik minder? :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 7 september 2014 @ 12:33:34 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144267937
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:33 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Welnee man. Dat soort bitjes lijken gemaakt van kauwgum.
Laatste setje wat ik heb gekocht was vrij hard, zal inderdaad niet bij iedere set zo zijn. Voor klussen moet je natuurlijk gewoon het echte werk kopen ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144270225
Ik heb ook zon setje van het merk Best (Tools) uit China.
bitjes zijn na een 2 jaar en redelijk gebruik nog gewoon goed dus :)
  zondag 7 september 2014 @ 18:18:42 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144278677

Hallo Mensen, vandaag een dubbele review van twee foto-gerelateerde items.
- Foto light studio
- Video dolly

Deze items heb ik besteld om hier voor mijn studie betere foto/video beelden mee te kunnen maken maar natuurlijk ook om jullie china shopping verslaafden betere reviews te kunnen leveren! De video dolly stond al tijden op mijn verlanglijstje, en de lightstudio is een kleine investering maar met over het algemeen goede resultaten.
De twee items tegelijk bij de welbekende shop Banggood.com gekocht, maar ze zijn apart geshipped. Vast van twee verschillende warehouses ofzo. Ze kwamen niet op hetzelfde moment aan, maar een dagje later. En ze hebben er 12 en de andere dus 13 dagen over gedaan.



De foto light studio is een vierkante tent van 50 bij 50 cm die als z’n 2 seconds decathlon tent ontplooit. Opzetten is dus heel gemakkelijk en snel gedaan. Doel van de tent is om het licht gelijkmatig op je object te laten vallen en reflecties te voorkomen. Als je de tent ontplooit zit er aan de voorkant een groot gat waardoor je het binnendoek kan ophangen welke een mooie kromming maakt als backdrop voor je object. De binnendoeken die bijgeleverd worden zijn blauw, zwart, wit en rood dus je kunt er een kiezen welke jou object het beste uit laten komen .Op verschillende plekken zit klittenband om deze vast te maken, ook op de voorkant zit nog klittenband om een afsluitend doek te spannen met een opening voor je camera.
Het resultaat van de light tent is meteen zichtbaar op je object, geen vervelende spiegelingen of ongelijk verlichte plekken meer. Als je klaar bent komt de uitdaging van het opvouwen. Maar gelukkig zijn er op altijd filmpjes met uitleg hoe dat moet. Dus dat is uiteindelijk ook zo gedaan.
Mijn eindoordeel over deze lightstudio is dat het een koopje is en het gewenst effect zeker bereikt wordt.
Foto light studio bij Banggood.com voor ¤13,09.



Een echte must-have gadget voor iedereen die af en toe een leuke video wilt maken of reviews doet van producten (met video). En anders.. ook een leuke gadget eigenlijk :P
De video dolly is in weze een rolschaats meet daarop mouts voor je camera ¼” threat. De wielen kan je draaien en dan vast zetten om een bocht te maken of recht vastzettend zodat hij in een recht lijn gaat. De bedoeling is dat je dan een vloeiende video kan maken. Ik heb hem gebruikt in combinatie met mijn Monopod en de SJ4000 en mijn normale camera.
Kwalitatief is het allemaal redelijk, niet super mooi uitgewerkte details en een klein beetje losse verbindingen out of the box. Maar als je alles even goed aanschroeft doet hij z’n werk goed, dus voor het kleine bedrag wat je ervoor betaald mag je eigenlijk niet klagen.

Ik heb wat proefvideo’s gemaakt om functionaliteit te testen en te laten zien, de video is gemaakt met mijn SJ4000 en normale canon camera.



Mijn eindoordeel is dat het een leuke gadget is die precies het effect bereikt wat ik wilde bereiken voor een top prijsje! De roller op zich is heel stabiel je hebt alleen een extra opzetstukje nodig om te zorgen dat je camera iets hoger zit dan de dolly, jammer dat dit er niet bij zit. Voor de rest valt er niets op aan te merken.
Foto/Video dolly bij banggood.com voor ¤12,87.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 7 september 2014 @ 18:28:35 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144278990
Mooie reviews de laatste dagen.
Maar tinypic voor de video (flash?!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 7 september 2014 @ 18:37:39 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144279259
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dan ben je al bijna op de helft voor een router hier met AC. Hopelijk als ik de oude WR1043ND weg doe en een fatsoenlijke neem dat veel kuren wel opgelost zijn.

[..]

Kan me vaag herinneren dat de hardware gelijk was, op de HDD-ruimte na dan.
Kan schelen. ;)
IFA: 802.11ac router voor 39 euro bij TP-Link :)
Doet deze een beetje hetzelfde voor de prijs?

http://nl.hardware.info/n(...)-39-euro-bij-tp-link
  zondag 7 september 2014 @ 18:41:01 #200
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144279371
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef RobertNL het volgende:
Mooie reviews de laatste dagen.
Maar tinypic voor de video (flash?!)
Tjah, gebruik niet zo veel video... beter alternatief waar je geen acc hoeft te maken?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144281478
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

IFA: 802.11ac router voor 39 euro bij TP-Link :)
Doet deze een beetje hetzelfde voor de prijs?

http://nl.hardware.info/n(...)-39-euro-bij-tp-link
Ik kan zo niet een betrouwbare bron vinden of de Xiaomi gigabit lan-poorten heeft.
Deze TP-Link sowieso dus niet.
Wel een beetje raar; een router waarbij de (theoretische) snelheid van het draadloze WiFi sneller is dan bekabeld...
  zondag 7 september 2014 @ 19:45:10 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144282081
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik kan zo niet een betrouwbare bron vinden of de Xiaomi gigabit lan-poorten heeft.
Deze TP-Link sowieso dus niet.
Wel een beetje raar; een router waarbij de (theoretische) snelheid van het draadloze WiFi sneller is dan bekabeld...
En dus de WIFI in de praktijk veelal ook max 100 zal doen... Tenminste in mijn geval zou hij via LAN aangesloten worden.
Hmz, XIaomi valt ook af:
http://www.mi.com/miwifimini#param
Edit: De WIFI mini draait ook op OpenWRT. Dus probleem van vertalingen zal wel opgelost worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 07-09-2014 19:50:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 7 september 2014 @ 20:13:06 #203
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144283912
Wtf is dit, een HDMI/DVI-adaptertje gekocht op eBay voor $1,12, vind ik er net een 1 meter van mijn bureau af :') en wil ik de bestelling annuleren, kan dat gewoon niet?
"Obligated to pay" blabla :') ?
Ding is nog niet verstuurd, als het al zo was gemarkeerd had ik het begrepen, maar het niet kunnen annuleren voordat het is verstuurd? wtf
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 7 september 2014 @ 20:36:02 #204
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144285710
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf is dit, een HDMI/DVI-adaptertje gekocht op eBay voor $1,12, vind ik er net een 1 meter van mijn bureau af :') en wil ik de bestelling annuleren, kan dat gewoon niet?
"Obligated to pay" blabla :') ?
Ding is nog niet verstuurd, als het al zo was gemarkeerd had ik het begrepen, maar het niet kunnen annuleren voordat het is verstuurd? wtf
Even een message naar de verkoper doen dan lukt het meestal wel.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 7 september 2014 @ 20:53:47 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144287132
quote:
16s.gif Op zondag 7 september 2014 18:18 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Mensen, vandaag een dubbele review van twee foto-gerelateerde items.
- Foto light studio
- Video dolly
[ afbeelding ]
Deze items heb ik besteld om hier voor mijn studie betere foto/video beelden mee te kunnen maken maar natuurlijk ook om jullie china shopping verslaafden betere reviews te kunnen leveren! De video dolly stond al tijden op mijn verlanglijstje, en de lightstudio is een kleine investering maar met over het algemeen goede resultaten.
De twee items tegelijk bij de welbekende shop Banggood.com gekocht, maar ze zijn apart geshipped. Vast van twee verschillende warehouses ofzo. Ze kwamen niet op hetzelfde moment aan, maar een dagje later. En ze hebben er 12 en de andere dus 13 dagen over gedaan.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De foto light studio is een vierkante tent van 50 bij 50 cm die als z’n 2 seconds decathlon tent ontplooit. Opzetten is dus heel gemakkelijk en snel gedaan. Doel van de tent is om het licht gelijkmatig op je object te laten vallen en reflecties te voorkomen. Als je de tent ontplooit zit er aan de voorkant een groot gat waardoor je het binnendoek kan ophangen welke een mooie kromming maakt als backdrop voor je object. De binnendoeken die bijgeleverd worden zijn blauw, zwart, wit en rood dus je kunt er een kiezen welke jou object het beste uit laten komen .Op verschillende plekken zit klittenband om deze vast te maken, ook op de voorkant zit nog klittenband om een afsluitend doek te spannen met een opening voor je camera.
Het resultaat van de light tent is meteen zichtbaar op je object, geen vervelende spiegelingen of ongelijk verlichte plekken meer. Als je klaar bent komt de uitdaging van het opvouwen. Maar gelukkig zijn er op altijd filmpjes met uitleg hoe dat moet. Dus dat is uiteindelijk ook zo gedaan.
Mijn eindoordeel over deze lightstudio is dat het een koopje is en het gewenst effect zeker bereikt wordt.
Foto light studio bij Banggood.com voor ¤13,09.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een echte must-have gadget voor iedereen die af en toe een leuke video wilt maken of reviews doet van producten (met video). En anders.. ook een leuke gadget eigenlijk :P
De video dolly is in weze een rolschaats meet daarop mouts voor je camera ¼” threat. De wielen kan je draaien en dan vast zetten om een bocht te maken of recht vastzettend zodat hij in een recht lijn gaat. De bedoeling is dat je dan een vloeiende video kan maken. Ik heb hem gebruikt in combinatie met mijn Monopod en de SJ4000 en mijn normale camera.
Kwalitatief is het allemaal redelijk, niet super mooi uitgewerkte details en een klein beetje losse verbindingen out of the box. Maar als je alles even goed aanschroeft doet hij z’n werk goed, dus voor het kleine bedrag wat je ervoor betaald mag je eigenlijk niet klagen.
[ afbeelding ]
Ik heb wat proefvideo’s gemaakt om functionaliteit te testen en te laten zien, de video is gemaakt met mijn SJ4000 en normale canon camera.

[ [url=http://i.imgur.com/NdRbNe8.png]afbeelding ][/URL]

Mijn eindoordeel is dat het een leuke gadget is die precies het effect bereikt wat ik wilde bereiken voor een top prijsje! De roller op zich is heel stabiel je hebt alleen een extra opzetstukje nodig om te zorgen dat je camera iets hoger zit dan de dolly, jammer dat dit er niet bij zit. Voor de rest valt er niets op aan te merken.
Foto/Video dolly bij banggood.com voor ¤12,87.
Heb ook al een tijdje zo'n mini dolly. Van eBay. Eentje in full black. :Y Zeker niet onaardig.


Had trouwens ook eens zo'n display turn table besteld. Maar die hadden ze gerefund om een of andere reden en toen heb ik het maar uit m'n hoofd gezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 07-09-2014 21:00:43 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144287310
Jullie recentelijk nog wat gekocht? Hoe zit het tegenwoordig met de verzendtijd (laatste keer dat ik wat kocht in China is al een half jaar terug)

Ik wil wat bestellen, maar het moet echt voor 1 oktober binnen zijn. Anders heb ik er niks aan.

50/50 denk ik? :9 Of heb ik betere odds? Is in jullie ervaring de ene Chinese webshop sneller dan de ander?
  zondag 7 september 2014 @ 20:57:38 #207
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144287459
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie recentelijk nog wat gekocht? Hoe zit het tegenwoordig met de verzendtijd (laatste keer dat ik wat kocht in China is al een half jaar terug)

Ik wil wat bestellen, maar het moet echt voor 1 oktober binnen zijn. Anders heb ik er niks aan.

50/50 denk ik? :9 Of heb ik betere odds? Is in jullie ervaring de ene Chinese webshop sneller dan de ander?
Als je nu besteld, heb je een goede kans het op tijd binnen te hebben. Meestal lukt het wel binnen 2 á 3 weken bij mijn bestellingen.
Maar geen garanties hè. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 7 september 2014 @ 21:03:23 #208
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144287915
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie recentelijk nog wat gekocht? Hoe zit het tegenwoordig met de verzendtijd (laatste keer dat ik wat kocht in China is al een half jaar terug)

Ik wil wat bestellen, maar het moet echt voor 1 oktober binnen zijn. Anders heb ik er niks aan.

50/50 denk ik? :9 Of heb ik betere odds? Is in jullie ervaring de ene Chinese webshop sneller dan de ander?
Afhankelijk van wat je besteld kan Banggood het vaak wel redelijk op tijd leveren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144287975
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef RobertNL het volgende:
En dus de WIFI in de praktijk veelal ook max 100 zal doen... Tenminste in mijn geval zou hij via LAN aangesloten worden.
Hmz, XIaomi valt ook af:
http://www.mi.com/miwifimini#param
Edit: De WIFI mini draait ook op OpenWRT. Dus probleem van vertalingen zal wel opgelost worden.
Ik zie zo nergens op die pagina iets over de lan-poorten? :@
  zondag 7 september 2014 @ 21:05:16 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144288063
NL Direct als het ff kan. Voor de rest... laatste tijd duurt het ey niet langer dan een maand. Twee a drie weken is wel zo'n beetje de standaard, vaak al na een dag of 11 - 15 hier. Heb maar 1 pakketje dat volgens de tracking al 23 juli is afgegeven en 25e de hort op is gegaan... met de hort op, lijkt het dat 'ie echt is gaan rondzwerven, want nog altijd niks. ;( En het is net iets waar ik heeel erg naar uitkeek. Een focal reducer, RJ Lens Turbo, uit Shanghai.

Maar da's eerder de uitzondering. Logistiek gaat het wel steeds beter heb ik het idee, daarom lijken die feestdagen misschien ook wat minder impact te hebben, bovendien rekenen ze niet zoals voorheen een ruime marge voor de feestdagen om af te raden bestellingen te plaatsen en daarna om de toch geplaatste bestellingen af te werken. Het gaat min of meer aan een zucht door. Heb het idee dat dat alles wat georganiseerder verloopt allemaal. :Y
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zie zo nergens op die pagina iets over de lan-poorten? :@
210/100MLANAuto MDI/MDIX

110/100MWANAuto MDI/MDIX

Dattem (4e teksttabje)?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144288097
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat je besteld kan Banggood het vaak wel redelijk op tijd leveren.
Een rode filter voor een GoPro 3+, wat anti-fog inserts, en een head strap mount voor go pro 3+.

Ik zag dat Banggood wat duurder was dan Aliexpress.com. Toevallig ook ervaring met die laatste?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2014 21:06:11 ]
  zondag 7 september 2014 @ 21:09:58 #212
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144288429
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zie zo nergens op die pagina iets over de lan-poorten? :@
10/100, schiet ook niet op dus.
Die andere doet wel 10/100/1000 , maar die is weer (te) duur.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 7 september 2014 @ 21:10:07 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144288444
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Een rode filter voor een GoPro 3+, wat anti-fog inserts, en een head strap mount voor go pro 3+.

Ik zag dat Banggood wat duurder was dan Aliexpress.com. Toevallig ook ervaring met die laatste?
OP Lezen over AliExpress. Dat is een verzamelplaats voor resellers. Soort eBay dus, met handelaren, geen webshop.
Over eBay gesproken... daar ff kijken en uit DE/UK halen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144289224
Dit is ook wel interessant aan Banggood:

Netherland Direct Mail (Untracked) - ¤0.48 (7-10 business days)

Goeie deal lijkt me. Dan moet het lukken. Kost me wel iets meer dan Aliexpress maar toch, nog altijd niet veel.
pi_144289248
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:05 schreef shiznuts het volgende:
210/100MLANAuto MDI/MDIX
110/100MWANAuto MDI/MDIX

Dattem (4e teksttabje)?
Jup, dat had
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef RobertNL het volgende:
10/100, schiet ook niet op dus.
Die andere doet wel 10/100/1000 , maar die is weer (te) duur.
...al aangegeven.

Dus die hoeft ook niet meer gekocht te worden. :+
pi_144290775
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf is dit, een HDMI/DVI-adaptertje gekocht op eBay voor $1,12, vind ik er net een 1 meter van mijn bureau af :') en wil ik de bestelling annuleren, kan dat gewoon niet?
"Obligated to pay" blabla :') ?
Ding is nog niet verstuurd, als het al zo was gemarkeerd had ik het begrepen, maar het niet kunnen annuleren voordat het is verstuurd? wtf
Dan moet je niet op eBay kopen slimme.
  Moderator zondag 7 september 2014 @ 21:52:10 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144291617
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie recentelijk nog wat gekocht? Hoe zit het tegenwoordig met de verzendtijd (laatste keer dat ik wat kocht in China is al een half jaar terug)

Ik wil wat bestellen, maar het moet echt voor 1 oktober binnen zijn. Anders heb ik er niks aan.

50/50 denk ik? :9 Of heb ik betere odds? Is in jullie ervaring de ene Chinese webshop sneller dan de ander?
lightinthebox post NL shipment. Was er binnen 8 dagen, standaard shipping _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 7 september 2014 @ 21:52:37 #218
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144291653
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf is dit, een HDMI/DVI-adaptertje gekocht op eBay voor $1,12, vind ik er net een 1 meter van mijn bureau af :') en wil ik de bestelling annuleren, kan dat gewoon niet?
"Obligated to pay" blabla :') ?
Ding is nog niet verstuurd, als het al zo was gemarkeerd had ik het begrepen, maar het niet kunnen annuleren voordat het is verstuurd? wtf
Gast t is een euro :')

Lekker laten gaan.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_144292417
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

lightinthebox post NL shipment. Was er binnen 8 dagen, standaard shipping _O_
Net te laat. Order geplaatst bij Dealextreme (omdat product uitverkocht was bij banggood).

Maar toch goed om te weten voor een volgende keer.

Dank voor alle reacties!
pi_144294268
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Net te laat. Order geplaatst bij Dealextreme (omdat product uitverkocht was bij banggood).

Maar toch goed om te weten voor een volgende keer.

Dank voor alle reacties!
Bij dealextreme heb je wel een stuk minder kans, daar duurt het toch nog wel erg lang de laatste tijd.

Je kan eventueel even op chinaprices.us kijken of je het ergens anders kan krijgen ;)
pi_144294630
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 22:31 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Bij dealextreme heb je wel een stuk minder kans, daar duurt het toch nog wel erg lang de laatste tijd.

Je kan eventueel even op chinaprices.us kijken of je het ergens anders kan krijgen ;)
Mijn laatste order bij dealextreme: een kabeltje ( mini HDMI - HDMI ), 27 augustus bij DX besteld, gisteren binnengekregen.

Bij zulk soort kleine dingetjes ( kabeltjes, hoesjes etc ) ging het bij mij vrij snel de laatste tijd daar.
  maandag 8 september 2014 @ 07:54:06 #222
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144302909
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dan ben je al bijna op de helft voor een router hier met AC. Hopelijk als ik de oude WR1043ND weg doe en een fatsoenlijke neem dat veel kuren wel opgelost zijn.

[..]

Kan me vaag herinneren dat de hardware gelijk was, op de HDD-ruimte na dan.
Kan schelen. ;)
Hier ook een WR-1043ND, met Wi-Fi-problemen zo af en toe ;(
pi_144308329
Die kwalitatief hoogwaardige micro USB kabeltjes waar koop ik die ook alweer? Waren volgens mij Xiaomi's.

Heeft iemand hier al die Mi band trouwens? Heb zelf geen Miui telefoon, dus wacht nog even of alles werkt op normale Androids.
pi_144309166
Hier iemand die zich kan vinden in de naam Duin uit chorinchem :P?
krijg van Miniinthebox voorbeeld fotos van een pakketje (i.v.m refund/retour) en alle gegevens van deze persoon staan er dus gewoon op.. :P
  maandag 8 september 2014 @ 16:15:06 #225
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144315362
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:39 schreef bierjoost het volgende:
Die kwalitatief hoogwaardige micro USB kabeltjes waar koop ik die ook alweer? Waren volgens mij Xiaomi's.

Heeft iemand hier al die Mi band trouwens? Heb zelf geen Miui telefoon, dus wacht nog even of alles werkt op normale Androids.
Mi band schijnt te werken met alle android telefoons met bluetooth 4.0+ en android 4.4.
Jammergenoeg is mijn telefoon niet compatible maar anders had ik er al eentje gehad :P

En wat betreft de charging cables is er in het topic bij de buren meer info over.
Kopie van post uit hun OP:

(Credits voor tweaker EN-IS)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 8 september 2014 @ 17:19:07 #226
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144317707
Even een heads-up voor iedereen die niet ook mee leest op Tweakers:

Actie van Paypal, als je alle stappen doorloopt krijg je $5 coupon ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Aktielink mede mogelijk gemaakt door het tweakers shopping ervaringen topic)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 8 september 2014 @ 17:23:43 #227
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144317881
Thanks Tokko! :)
pi_144318899
Thaaanks man ;D Kudos voor jou.
Bij de vorige actie, 10tje bij ebay, was ik net te laat ._. (inmiddels ook bijna een jaar geleden)
You can't be late if you don't show up.
  Moderator maandag 8 september 2014 @ 17:58:55 #229
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_144319174
Iemand hier ervaring met coax naar utp converters?
Ik ga binnenkort overstappen van de glasvezel naar de kabel(beter tv aanbod, hogere download(vraag me niet waarom)).
Maar ik heb geen zin om 15 meter coax naar m'n tweede tv te leggen. Er liggen al utp kabels dus die wil ik graag gebruiken daarvoor.
Nou zie ik online converters van twee tientjes tot een euro of 100.
En als ekte ekte chinashopper is dat me teveel van het goede. Maar dan wil ik wel graag een goede kopen vandaar de vraag naar ervaringen hier.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_144320984
quote:
16s.gif Op maandag 8 september 2014 17:19 schreef tokko1 het volgende:
Even een heads-up voor iedereen die niet ook mee leest op Tweakers:

Actie van Paypal, als je alle stappen doorloopt krijg je $5 coupon ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Aktielink mede mogelijk gemaakt door het tweakers shopping ervaringen topic)
Ik word meteen doorgestuurd naar paypal.com ?
pi_144321109
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:52 schreef ajaxboy het volgende:

[..]

Ik word meteen doorgestuurd naar paypal.com ?
ben je net te laat
:]
  maandag 8 september 2014 @ 19:10:40 #232
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144322017
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:52 schreef ajaxboy het volgende:

[..]

Ik word meteen doorgestuurd naar paypal.com ?
Yep, ik nu ook.. aktie is over :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 8 september 2014 @ 19:58:23 #233
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_144324771
Ik heb de Earson bij Dealsmachine gekocht, Helaas! Deze is fake.
Moet zeggen ze hebben wel hun best gedaan :).
Distance is 1 meter, dan begint deze al te happeren.
Nu een ticket aangemaakt bij Dealsmachine, ben benieuwd!
Gelijk maar even bij eu.banggood.com besteld. binnen max 10 werkdagen in huis zeggen ze vanuit een warehouse in the UK. (met coupon code :NewBG 5%) ongeveer 27 dollar
Hierbij de foto's
ps. op de eerste foto zie je zelf een andere naam erop staan:)
en Geen ES-151A via bluetooth



pi_144324871


De banggood versie. Heb hem zojuist open gemaakt.

Grijze versie, met dus duidelijk 10400 erop ipv vaag, grijze USB poorten, en LG batterijen

Ter info :)
pi_144324988
quote:
16s.gif Op maandag 8 september 2014 16:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mi band schijnt te werken met alle android telefoons met bluetooth 4.0+ en android 4.4.
Jammergenoeg is mijn telefoon niet compatible maar anders had ik er al eentje gehad :P

En wat betreft de charging cables is er in het topic bij de buren meer info over.
Kopie van post uit hun OP:
[ afbeelding ]
(Credits voor tweaker EN-IS)

Ik vind ze allemaal nog wel vrij prijzig moet ik zeggen...

Die gekke 'veter' achtige kabels bij BiC waren toch ook wel goed( lees: 1.9A? of zit die er tussen?)

En die magnetische USB van xiaomi die ze bedoelen is echt veel te kort voor normaal gebruik:

http://www.dx.com/nl/p/ma(...)i-orange-20cm-324414
pi_144333634
Hoi allemaal!
Het festivalseizoen is bijna ten einde, maar toch wil ik nog van die oordopjes kopen. Die oordopjes bieden bescherming voor je oren, en er zit een speciaal muziekfilter in. Weet iemand of je deze ook goedkoop in China kan krijgen? Zal wel geen Nederlandse kwaliteit zijn, maar alles wat een beetje beschermt is beter dan niks :)

Nog een vraagje (en já, ik heb gezocht) er was een 10% coupon voor de Earson op Banggood, zou iemand die even kunnen delen?
Alvast bedankt!
  maandag 8 september 2014 @ 22:54:11 #237
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144333896
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef roflcat het volgende:
Hoi allemaal!
Het festivalseizoen is bijna ten einde, maar toch wil ik nog van die oordopjes kopen. Die oordopjes bieden bescherming voor je oren, en er zit een speciaal muziekfilter in. Weet iemand of je deze ook goedkoop in China kan krijgen? Zal wel geen Nederlandse kwaliteit zijn, maar alles wat een beetje beschermt is beter dan niks :)

Nog een vraagje (en já, ik heb gezocht) er was een 10% coupon voor de Earson op Banggood, zou iemand die even kunnen delen?
Alvast bedankt!
Gewoon van Alpine kopen, heb ze zelf voor de motor werken perfect.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144334046
Rolfcat, met coupon: Combo1 krijg je 10% korting op de earson bij banggood.
  maandag 8 september 2014 @ 23:04:09 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144334362
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef roflcat het volgende:
Hoi allemaal!
Het festivalseizoen is bijna ten einde, maar toch wil ik nog van die oordopjes kopen. Die oordopjes bieden bescherming voor je oren, en er zit een speciaal muziekfilter in. Weet iemand of je deze ook goedkoop in China kan krijgen? Zal wel geen Nederlandse kwaliteit zijn, maar alles wat een beetje beschermt is beter dan niks :)

[..]

http://www.complyfoam.com/products/comply-foam-plugs/ :Y
Hebben af en toe wel sales. Net een -20% sale gemist (back to school 26/8/2014).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 8 september 2014 @ 23:05:58 #240
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144334454
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://www.complyfoam.com/products/comply-foam-plugs/ :Y
Hebben af en toe wel sales. Net een -20% sale gemist (back to school 26/8/2014).
Deze heb ik ook, prima dingen! :)
Niet china... maar toch dik het geld waard :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_144334646
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon van Alpine kopen, heb ze zelf voor de motor werken perfect.
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.complyfoam.com/products/comply-foam-plugs/ :Y
Hebben af en toe wel sales. Net een -20% sale gemist (back to school 26/8/2014).
quote:
16s.gif Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Deze heb ik ook, prima dingen! :)
Niet china... maar toch dik het geld waard :P
@ManageTheAnger Dat is inderdaad de Nederlandse variant, denk dat ik daar maar voor ga, tenzij de dopjes van Shiznuts en Tokko1 binnekort een leuke actie hebben!

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef ajaxboy het volgende:
Rolfcat, met coupon: Combo1 krijg je 10% korting op de earson bij banggood.
Bedankt! Gelijk nog even een besteld voor een vriend. :)
pi_144334658
T
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

lightinthebox post NL shipment. Was er binnen 8 dagen, standaard shipping _O_
Toch maar extra besteld bij lightinthebox. Zelfde standaard shipping gekozen. En alleen maar producten die binnen 24 uur verzonden konden worden. Ik ben benieuwd. :s)
  Moderator maandag 8 september 2014 @ 23:28:24 #243
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144335421
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
T

[..]

Toch maar extra besteld bij lightinthebox. Zelfde standaard shipping gekozen. En alleen maar producten die binnen 24 uur verzonden konden worden. Ik ben benieuwd. :s)
race houden? heb net ook 2 kleine dingen besteld :P

wie dr t eerste is.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_144338234
review komt zo hier

whoops perongeluk toch nieuwe post gemaakt xD..
Staat hieronder dus!
pi_144338267


Weer een reviewtje, dit keer geen smartphone, maar wel een ander android-based device.
De Minix NEO X8-H Media speler.
De review is opgebouwd uit een (korte) tekst review (die je nu dus aan het lezen bent :P) en een video review waarin ik meer in details treedt. Deze tekstuele review heb ik eigenlijk vrij vlot in elkaar geflanst, het kan dus hier en daar zijn dat er spelfouten/incorrecte zinnen in staan. Excuus daarvoor!

De NEO X8-H heb ik aangeschaft ter vervanging van mijn AC ryan Mini HD mediaspeler.
Deze functioneert nog goed voor het afspelen van full HD films, maar de reden voor een nieuwe mediabox is met name de extra functionaliteit die Android met zich mee brengt.

Ik heb eerder een Mk802 Android stick gereviewd en een tijdje gebruikt.
De functionaliteiten die Android me toen boden was een leuke extra, echter kon hij mijn AC Ryan niet vervangen doordat met name een ethernetpoort en optical audio ontbrak.

Een nieuwe mediaspeler gebaseerd op Android, moest dus in ieder geval bovenstaande requirements hebben. Zodoende kwam ik er al gauw achter dat ik niet moest gaan voor een Android stick, aangezien deze zo compact mogelijk worden gemaakt. Hierdoor is er geen plek voor poorten als ethernet en optical audio. Het moest dus een boxje worden welke toch nog redelijk compact zou zijn. Na wat research en tips (thanks Shiznuts :) !) ben ik zodoende gestuit op de Minix series.

MiniX is een fabrikant uit Hongkong welke verschillende mediaboxjes aanbied.
De boxjes staan bekend om hun compleetheid(qua aansluitmogelijkheden) en nette design.
Ze starten bij de Mini NEO X5, dit is een mediaboxje welke je voor +- 55 euro al kan kopen.
Hiervoor krijg je een dualcore, 1 GB RAM mediaboxje welke draait op Android 4.0.

Als ik wat wil, dan wil ik ook vaak graag het laatste/nieuwste model hebben uit een serie,
omdat ik graag de nieuwste techniek(en)/features in huis haal. Noem me dus gerust een early adopter :D !

Het laatste model in de Minix NEO serie is in dit geval een X8-h.
Deze heb ik aangeschaft en hier volgt dus nu de review over!

Veel plezier met kijken/lezen :P!


Ik heb hem gekocht bij tmart.com.
Tmart heeft de gehele collectie van MiniX neo in hun assortiment en zijn momenteel 1 van de goedkoopste aanbieders.

http://www.tmart.com/MINI(...)tandard_p266995.html

Hij is hier voor 150$(115 euro) te koop.
Hierbij krijg je momenteel tevens een Neo M1 airmouse gratis bijgeleverd.





Bron: http://www.hardwareguruxbmc.nl/
Hierboven vind je de specificaties.
Eruit springende specificaties zijn met name:
• Octocore (8 kernen) GPU
• 2 GB RAM
• Quadcore processor (2.0 Ghz)
• Dualband Wi-Fi en android 4.4

Voor een mediaspeler is de GPU een belangrijk onderdeel, in deze X8-H zit dat wel snor.
Doormiddel van een octocore uitvoering van de mali-450 is het zelfs mogelijk om de zelfs de opvolger van FullHD af te spelen (4K of beter bekend als UltraHD).

De andere specificaties maken het gebruik aangenamer, een 2 GHZ Quadcore processor is voor een mediaspeler eigenlijk een overkill. Een Dualcore processor zal ook zeker voldoen voor het afspelen van films. Echter als het er inzit, waarom zal je er dan geen gebruik van maken :D!?

Daarom is het leuk om de minix niet alleen als mediaspeler met bijvoorbeeld XBMC te gebruiken,
maar er ook andere dingen mee te doen, Wat je allemaal kan doen naast video’s bekijken zie je hieronder in de uitgebreide video.















De metro achtige launcher wel gemaakt is door Minix.

De laucher werkt in feite door verschillende koppelingen te maken
Onder bijvoorbeeld de koppeling muziek vind je onder andere Google play.


App drawer in minix launcher


Apart minimalistisch instellingen menu van minix.


Antutu benchmark score.

Apps kunnen net zo worden gesloten als met een normale android launcher
of kunnen doormiddel van de ‘alle apps sluiten’ knop zoals deze in de eerste screenshot te zien is. .


Een aantal testen laten lopen op zowel wifi als ethernet.
Ik scoorde vrij laag in het begin, echter bleek later dat dit te maken had met een server waar in op teste. De 4 laatste testen zijn getest door op zowel Wi-Fi als ethernet met 2 verschillende servers te laten testen. Hieruit is te zien dat de score voor ethernet gemiddeld zo rond de 90 mbit lag
Op Wi-Fi schommelde het nog wat maar was het gemiddeld wel rond de 23 mbit.



Live tv-kijken met de ziggo app

Het WIFI bereik is meer dan prima, deze screen is vrijwel naast mijn router gemaakt.
Echter heb ik het boxje ook een tijdje boven getest en daar had ik nogsteeds een prima signaalbereik.



Natuurlijk is er ook een volledig werkende playstore aanwezig, waardoor je tig extra functionaliteiten aan de mini x8-h kunt geven.


webbrowsen is mogelijk, alleen wordt het er door de DPI van de X8-h niet echt leuker op naar mijn mening, Echter kun je de DPI aanpassen wanneer je het boxje root.
Dan kun je doormiddel van een kleine aanpassing in de build.prop er voor zorgen dat webpagina meer beeldvullend wordt.



Het is echt een leuke mediaspeler, en je krijgt zeker waar voor je geld.
Het kan de nieuwste resolutie aan en is met zijn andere specificaties zeker toekomst gericht.

Met de X8-H heeft men tevens een ingebouwde chip die DTS en Dolby digital afhandelt.
Wanneer men het doorstuurt naar een receiver, dan kan men het zelfs af met een X8
(vrijwel gelijk aan de X8-h, op de chip en 8GB rom na). De prijs voor de X8
is zelfs nog lager (129$). Dan krijg je in feite nog meer waar voor je geld.

Een ander bijkomend voordeel van de minix x8-h is dat er een goede community beschikbaar is,
er komen dus continue fixes en nieuwe firmware uit. Momenteel zijn er wat bugs met bijvoorbeeld de Netflix app. Minix is momenteel bezig met een final firmware waarin dit is gefixt.

Door deze goede community is het zelfs zo dat de XBMC app geoptimaliseerd is voor het gebruik met de Minix Neo X8-H! iets wat bij veel andere boxjes niet het geval is en daardoor vaak niet lekker werkt. In de periode dat ik de X8-h nu heb gebruikt heeft XMBC geen crashes gehad en draait het lekker soepel.

Nadelen aan de X8-h heb ik op het ontbreken van een gigabit ethernetpoort eigenlijk niet.
Nu is Gigabit misschien nog niet echt een vereiste, toch is het jammer dat op zon mooi apartje een standaard als gigabit ontbreekt.
De firmware is verder nog wat buggy hier en daar, maar daar wordt dus aan gewerkt.

De bijgeleverde airmouse heb ik zelf niet in gebruik, dit komt doordat hij gek genoeg nog wel eens wil haperen. Ik heb daarnaast zelf een Measy RC11 in huis welke de airmouse functie integreert in een keyboard afstandsbediening.




Het beste is om de video even in youtube zelf te kijken!
Mochten jullie de video en deze review boeiend/leuk/interessant of wat dan ook
hebben gevonden, een like op de video en abonneren op mijn kanaal wordt zeer op prijs gesteld ^O^ !


[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 09-09-2014 13:42:12 ]
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:01:56 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144339868
Mooie review, gelijk de jiayu en newman gekeken _O_

Maar je kunt dus dts-hd gewoon als passthrough naar de av receiver sturen voor decodering?
Is deze passthrough ook aanwezig voor de lagere modellen? Dat was juist de reden voor mij om verder te kijken omdat DTS niet ondersteund werd.
pi_144340834
Hele mooie review, had het ding al op mijn netvlies staan.

Klein vraagje, weet je op dat ding ook goed overweg kan met de KPN iTV app?
Is voor mij een must.
pi_144341595
Laatst had iemand hier een linkje neergezet van wat horloge's. Ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Iemand enig idee waar ik het over heb en zo ja een linkje aub :)

+

Ik heb een paypal account aangemaakt en moest kiezen tussen een bankrekening koppelen of een creditcard. Nu heb ik geen CC dus heb ik voor bankrekening gekozen. Maar ik zie nu dat je ook via Ideal geld op je paypal kunt zetten, kan dit zonder je bankrekening te bevestigen?
pi_144341979
Ik heb nog nooit zo'n mediaplayer in het echt gezien of er mee gewerkt. Maar een computer aansluiten via HDMI met de TV heeft toch vrijwel dezelfde functionaliteiten?
- Met zuidelijke groet -
pi_144342504
Ik ben op zoek naar een bluetooth koptelefoon (dus met oorschelpen) voor een redelijk prijsje. Hij is voor in de sportschool, dus geluidskwaliteit en batterijduur hoeven niet uitmuntend te zijn. Iemand enig idee? Als ik bijvoorbeeld op buyincoin zoek krijg ik superveel resultaten dus ik hoopte eigenlijk dat iemand al eens zoiets over had laten komen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:49:42 #251
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144342780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mediaplayer in het echt gezien of er mee gewerkt. Maar een computer aansluiten via HDMI met de TV heeft toch vrijwel dezelfde functionaliteiten?
Er leiden meer wegen naar Rome. Je kunt een htpc'tje met XBMC op Windows gebruiken bv.
Zelf heb ik een Zotac Zbox met OpenElec.
Voor een Android-ervaring vind ik dit ding weer mooi en zou 'm zeker overwogen hebben als ik de Zotac niet al had gekocht een jaartje geleden.

Een gewone PC of laptop wil ik overigens écht niet in mijn woonkamer hebben staan tijdens het kijken van bv. een film.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144342895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:49 schreef Dromer het volgende:

[..]

Er leiden meer wegen naar Rome. Je kunt een htpc'tje met XBMC op Windows gebruiken bv.
Zelf heb ik een Zotac Zbox met OpenElec.
Voor een Android-ervaring vind ik dit ding weer mooi en zou 'm zeker overwogen hebben als ik de Zotac niet al had gekocht een jaartje geleden.

Een gewone PC of laptop wil ik overigens écht niet in mijn woonkamer hebben staan tijdens het kijken van bv. een film.
Ah, natuurlijk, voor in de woonkamer is het wel een toevoeging. Ik heb de TV en PC op mijn slaapkamer staan en de HDMI kabel verbind deze twee. Als ik een film/serie wil kijken kan ik net zo goed via de TV naar mijn externe harde schijf of Netflix. Voor muziek kan ik ook YouTube of gedownloade muziek aanklikken. Verder vond ik de review er leuk uit zien, alleen de toegevoegde waarde van zo'n mediaplayer is er voor mij nu nog niet.
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:17:46 #253
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144343488
Geïnspireerd door het toetsenbord van Downstar, heb ik de Rii mini K12 aangeschaft. Al langer op het oog vanwege deze review. Design is voor mij wel belangrijk, dus een dunne rand en rvs-elementen vind ik mooi. :@



Overigens besteld bij Focalprice omdat ik daar nog een coupon voor had liggen. Is bij DX goedkoper.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144345794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:01 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie review, gelijk de jiayu en newman gekeken _O_

Maar je kunt dus dts-hd gewoon als passthrough naar de av receiver sturen voor decodering?
Is deze passthrough ook aanwezig voor de lagere modellen? Dat was juist de reden voor mij om verder te kijken omdat DTS niet ondersteund werd.
Dankje, extra lang zoals je ze graag ziet... ( O-) O-) )

Had je die jiayu en newman nog niet gezien :o? potverdikkeme!

En idd doormiddel van passtrough geef je het dus in feite uit handen aan je receiver.
Of dit ook mogelijk is bij goedkopere modellen weet ik niet, maar ik denk bij de X8 sws wel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:23 schreef maartend het volgende:
Hele mooie review, had het ding al op mijn netvlies staan.

Klein vraagje, weet je op dat ding ook goed overweg kan met de KPN iTV app?
Is voor mij een must.
Dankje :), ja het is inderdaad een leuke speler :D!

Uhm, ik heb geen kpn verbinding dus of het werkt kan ik niet testen,
maar de app kan ik gewoon installeren en openen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mediaplayer in het echt gezien of er mee gewerkt. Maar een computer aansluiten via HDMI met de TV heeft toch vrijwel dezelfde functionaliteiten?
Opzich wel, al kost een normale PC natuurlijk veel meer stroom dan dit kleine boxje.
Maar qua functionaliteiten zou je inderdaad het zelfde kunnen bereiken.
pi_144345836
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Dromer het volgende:
Geïnspireerd door het toetsenbord van Downstar, heb ik de Rii mini K12 aangeschaft. Al langer op het oog vanwege deze review. Design is voor mij wel belangrijk, dus een dunne rand en rvs-elementen vind ik mooi. :@

[ afbeelding ]

Overigens besteld bij Focalprice omdat ik daar nog een coupon voor had liggen. Is bij DX goedkoper.
Ziet er wel mooi uit idd, al lijkt het me moeilijk te gebruiken..
Je kan hem immers nergens echt lekker vasthouden (althans links niet)
Je hebt namelijk amper bezels..
Dan zou je hem altijd op je schoot of iets moeten leggen lijkt mij..
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:39:54 #256
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_144346024
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:19 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Weer een reviewtje, dit keer geen smartphone, maar wel een ander android-based device.
De Minix NEO X8-H Media speler.
Thanks :) Hoe is de kwaliteit van TV kijken via de Ziggo TV app? Heb nog een TV boven staan en twijfel tussen kabel erheen trekken of mediaplayer aanschaffen i.c.m. die app.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:43:19 #257
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144346145
Ik heb een offerte opgevraagd voor een prefab loods van 15x6x5 meter nu heb ik een prijs ontvangen van USD 8380 FOB QINGDAO.
Dit is uiteraard zonder shipment en douane taferelen, hoe kan ik dit het beste aanpakken om erchter te komen wat de uiteindelijke prijs is. Ik heb net een mailtje gestuurd wat het totaal aan containers zou zijn en het aantal kg's.
pi_144346408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:43 schreef betyar het volgende:
Ik heb een offerte opgevraagd voor een prefab loods van 15x6x5 meter nu heb ik een prijs ontvangen van USD 8380 FOB QINGDAO.
Dit is uiteraard zonder shipment en douane taferelen, hoe kan ik dit het beste aanpakken om erchter te komen wat de uiteindelijke prijs is. Ik heb net een mailtje gestuurd wat het totaal aan containers zou zijn en het aantal kg's.
Tja, navraag bij dat bedrijf doen. Postnl kan het niet bezorgen natuurlijk dus het lijkt me dat je het zelf in Rotterdam ofzo in de haven moet ophalen met een vrachtwagen of iets :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:51:33 #259
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144346444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, navraag bij dat bedrijf doen. Postnl kan het niet bezorgen natuurlijk dus het lijkt me dat je het zelf in Rotterdam ofzo in de haven moet ophalen met een vrachtwagen of iets :')
Dat lijkt me duidelijk, eventueel vervoer is al geregeld.
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:19:17 #260
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144347351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ziet er wel mooi uit idd, al lijkt het me moeilijk te gebruiken..
Je kan hem immers nergens echt lekker vasthouden (althans links niet)
Je hebt namelijk amper bezels..
Dan zou je hem altijd op je schoot of iets moeten leggen lijkt mij..
Klopt. Dat was ook een reden dat ik nog twijfelde. Maar ja.. vorm boven functie hè. :P
Ik heb wel een brede bankleuning waar ik 'm op kan leggen indien nodig.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144347434
Niemand anders problemen met Chinaprices.us? Ik krijg enkel gegevens van AliExpress, als ik die shop exclude dan vind ik niks meer.

Ik zie net het toetsenbord, dus ik wilde eens gaan zoeken naar een draadloos toetsenbord >3mtr voor te gebruiken als ik tv ga kijken via de HDMI van de PC.
- Met zuidelijke groet -
pi_144347693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef De-Hamster het volgende:
Niemand anders problemen met Chinaprices.us? Ik krijg enkel gegevens van AliExpress, als ik die shop exclude dan vind ik niks meer.

Ik zie net het toetsenbord, dus ik wilde eens gaan zoeken naar een draadloos toetsenbord >3mtr voor te gebruiken als ik tv ga kijken via de HDMI van de PC.
Heb ik ook hier, chinaprices.us is beetje ruk geworden :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:39 schreef iScream. het volgende:

[..]

Thanks :) Hoe is de kwaliteit van TV kijken via de Ziggo TV app? Heb nog een TV boven staan en twijfel tussen kabel erheen trekken of mediaplayer aanschaffen i.c.m. die app.
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:39 schreef iScream. het volgende:

[..]

Thanks :) Hoe is de kwaliteit van TV kijken via de Ziggo TV app? Heb nog een TV boven staan en twijfel tussen kabel erheen trekken of mediaplayer aanschaffen i.c.m. die app.
Echt prima!
Dit is het eerste device waar ik het beeld ook echt in HD lijk te hebben.
Het bufferen duurt ff 1 minuut ofzo, maar daarna is het beeld (en zeker van een afstandje) eigenlijk niet eens echt te onderscheiden met het normale HD beeld via mijn module. ben ik dus zeer over te spreken :D!
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:36:21 #263
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144347846
Damn, die Xiaomi Mi4 is écht een mooie telefoon :D
Twijfel om mijn iPhone 4S te verkopen en dan zoiets te kopen... Maar stiekem ben ik ook nog wel tevreden met mijn 4S.
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:51:55 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144348333
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:39 schreef iScream. het volgende:

[..]

Thanks :) Hoe is de kwaliteit van TV kijken via de Ziggo TV app? Heb nog een TV boven staan en twijfel tussen kabel erheen trekken of mediaplayer aanschaffen i.c.m. die app.
Kabeltje is wel een stuk goedkoper :)
Ik zou beide doen :D


Was trouwens wel grappig om de muzieksmaak van Downstar te zien in het filmpje.
Een NAS vol met volksbuurt spul _O-
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:57:39 #265
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_144348501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kabeltje is wel een stuk goedkoper :)
Ik zou beide doen :D

Was trouwens wel grappig om de muzieksmaak van Downstar te zien in het filmpje.
Een NAS vol met volksbuurt spul _O-
Probleem is dat ik alle kabels weggestopt heb onder plinten, niet zoveel zin om dat weer helemaal open te gaan halen :) Kwaliteit hoeft niet HD te zijn, is een kleine TV, zal ook alleen door mn vriendin worden gebruikt als ik voetbal kijk :P
pi_144350262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:23 schreef maartend het volgende:
Hele mooie review, had het ding al op mijn netvlies staan.

Klein vraagje, weet je op dat ding ook goed overweg kan met de KPN iTV app?
Is voor mij een must.
werkt erg goed en soepel. Echter de app van minix is heel erg crapp dus een airmouse(of wireless muis oid) bij dit apparaat is wel erg handig.
:]
pi_144351094
Nieuwe quad binnen van Eachbuyer cx-20 8-)

dit is echt mooi spul, zeker voor de prijs slechts 316 USD RTF en met coupon code: LMZ6SNOR825 slechts 306USD goedkoper is nergens te vinden :7






http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p319804.html
pi_144351680
nice :) ik heb er ook naar zitten kijken, misschien leuk voor erbij. laat weten hoe die vliegt!
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:49:09 #269
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144352275
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
Damn, die Xiaomi Mi4 is écht een mooie telefoon :D
Twijfel om mijn iPhone 4S te verkopen en dan zoiets te kopen... Maar stiekem ben ik ook nog wel tevreden met mijn 4S.
Why not both ? :7
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:52:14 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144352372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef S-quared het volgende:
Nieuwe quad binnen van Eachbuyer cx-20 8-)

dit is echt mooi spul, zeker voor de prijs slechts 316 USD RTF en met coupon code: LMZ6SNOR825 slechts 306USD goedkoper is nergens te vinden :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p319804.html
Zo, ziet er goed uit!
Wat was je kwijt aan belasting :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144352906
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef ajaxboy het volgende:
Rolfcat, met coupon: Combo1 krijg je 10% korting op de earson bij banggood.
Werkt nu niet meer :'(
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:12:06 #272
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144353144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo, ziet er goed uit!
Wat was je kwijt aan belasting :P?
+1 :P wil ik ook wel weten! Leuk ding! Moet je alleen nog een Go Pro kopen :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144353581
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

+1 :P wil ik ook wel weten! Leuk ding! Moet je alleen nog een Go Pro kopen :D
of een SJ4000 :)
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:49:56 #274
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144354654
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:49 schreef N22 het volgende:

[..]

Why not both ? :7
Dan zou ik de 4S verkopen voor geld, zodat ik de Mi4 kan kopen. ;)
pi_144357387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef julius123 het volgende:

[..]

of een SJ4000 :)
Why not both ? :7
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:10:07 #276
116613 NX
mixin...
pi_144357486
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
Werkt nu niet meer :'(
HotAc werkt wel;
http://chinakorting.nl/co(...)rzicht/#.VA8mQ_l_sms

en het is in prijs verlaagd :) De Earson was eerst 26.99 en nu 24.40.
pi_144360133
DX-bestelling 29/8 gedaan en vandaag binnen, netjes :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:00:54 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144362310
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef wootahH het volgende:

[..]

werkt erg goed en soepel. Echter de app van minix is heel erg crapp dus een airmouse(of wireless muis oid) bij dit apparaat is wel erg handig.
Een vriend van me heeft een Boxee Box. Ik moet zeggen, die interface is wel vrij gebruikersvriendelijk. Is echt tv en multimedia gecentered. Die MINIX Launcher is wel geinig, maar het is niet veel anders dan Android met mapjes. Alleen zien die mapjes er nu wat flashier uit. Ze moeten die Boxee-box schil gewoon ff porten naar de MINIX. :D En een Airmouse is inderdaad aanbevolen. Mele F10 (Pro) en MINIX' eigen NEO A2 bijvoorbeeld inderdaad. Wel leuk dat ik de M1 bij m'n X8-H kreeg... maar eh... no thank you.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef S-quared het volgende:
Nieuwe quad binnen van Eachbuyer cx-20 8-)

dit is echt mooi spul, zeker voor de prijs slechts 316 USD RTF en met coupon code: LMZ6SNOR825 slechts 306USD goedkoper is nergens te vinden :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p319804.html
Cool. Maar is dat niet dan ook meteen een beetje een poor man's Phantom? :P
Zou de DJI niet z'n geld dubbel en dwars waar zijn als je dan toch bereid bent wat uit te geven (en idd, whatabout taxes)? Met de H3-2D gimbal weet ik niet of er veel betere sub 1000 euro set is dan de Phantom 2. Iedereen komt nu met soortgelijke dingen wel, waarvan de meest succesvolle misschien nog wel de QR X350 van Walkera, maar of de kwaliteit en resultaten in de buurt komen van de real deal... ik vraag het me af (voornamelijk qua bouw, vliegeigenschappen, stabilisatie en vooral ook accuduur). Maar sowieso wel leuk speelgoed natuurlijk. :9 ^O^

In ander nieuws. Kwam vandaag nog post aanzetten (een als vermist opgegeven WLToys V911v2/Pro) die 26 mei (!) opgestuurd was. :P _O- :') Stamde nog uit een tijd dat webshops overstapten op Malaysian Post. Nou, dat was echt een succes (NOT). More like: 'ze zijn mal in azië'. Vanwege overcompleet maar aan de buurtjes gegeven en kreeg ik als dank dan weer twee flessen van hun witte wijn (buren hebben die in de wijnbouw zitten is altijd handig).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:23:20 #279
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_144363570
Mijn Ivery IS-1 is binnen. Prima geluidskwaliteit, niks mis mee voor iets van vijf dollar! Ik vraag me alleen af wat die switch nou voor functie heeft. Als ik de switch omzet, verandert de geluidskwaliteit heel erg. Op internet kan ik weinig meer vinden dan:
quote:
They also have a special switch (the first I've ever seen) for converting the signal to whatever source you're using (or reverse polarity for MIC and ground wire). So, basically you can use it for professional audio monitoring or your smart phone for incoming/outgoing calls. Incredible concept by this company!
Maar wat dat nou betekent....
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:28:16 #280
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144363890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef shiznuts het volgende:

Vanwege overcompleet maar aan de buurtjes gegeven en kreeg ik als dank dan weer twee flessen van hun witte wijn (buren hebben die in de wijnbouw zitten is altijd handig).
Gemiste kans. Je had bij mij een heel jaar gratis frikandellen mogen komen eten in de snackbar :Y
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:55:31 #281
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144369402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Mijn Ivery IS-1 is binnen. Prima geluidskwaliteit, niks mis mee voor iets van vijf dollar! Ik vraag me alleen af wat die switch nou voor functie heeft. Als ik de switch omzet, verandert de geluidskwaliteit heel erg. Op internet kan ik weinig meer vinden dan:

[..]

Maar wat dat nou betekent....
dat vroeg ik mij dus ook al af _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144371217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:19 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Weer een reviewtje, dit keer geen smartphone, maar wel een ander android-based device.
De Minix NEO X8-H Media speler.
Zit hier de output ook vast op een vaste framerate? M'n Ouya doet alleen 60fps en dat is een beetje naadje i.c.m. films (24p). Ook het enige nadeel aan de Ouya overigens als het over XBMC gaat...
pi_144372700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Ivery IS-1
Ik ben benieuwd naar Ivery IS-1 waar is ie mee te vergelijken? Beetje neutraal geluid of veel te veel laag ?
pi_144373029
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zit hier de output ook vast op een vaste framerate? M'n Ouya doet alleen 60fps en dat is een beetje naadje i.c.m. films (24p). Ook het enige nadeel aan de Ouya overigens als het over XBMC gaat...
Heb geen idee, kan ik dat ergens checken?
of moet ik alleen afgaan op specificaties?
pi_144376961
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Downstar het volgende:
Heb geen idee, kan ik dat ergens checken?
of moet ik alleen afgaan op specificaties?
M'n tv geeft bij de Ouya aan dat het 1080p 60hz. ontvangt.
Kan zo niet vinden op de Ouya zelf.

Maar al dit spul is gebaseerd op Android en die poept het signaal altijd op 60hz. uit.
En apps e.d. kunnen dat niet veranderen; zelfs XBMC o.i.d. niet.

Dat is nog de achilleshiel van dit soort spul helaas...
pi_144379612
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

race houden? heb net ook 2 kleine dingen besteld :P

wie dr t eerste is.
Verzendingsnotificatie al binnen. :9

Ook bij DealExtreme een bericht dat 1 product al is verzonden. Toevallig het enige product dat ik niet dubbel heb besteld.
  woensdag 10 september 2014 @ 08:17:27 #287
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_144379967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar Ivery IS-1 waar is ie mee te vergelijken? Beetje neutraal geluid of veel te veel laag ?
Zeker niet te veel laag. Ik luister vooral klassiek en er had misschien zelfs wat meer laag in mogen zitten. Ik hoor ook constant een lichte ruis, maar dat komt ongetwijfeld uit mijn telefoon. Straks zal ik even vergelijken met een over ear koptelefoon.
  woensdag 10 september 2014 @ 08:48:12 #288
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144380209
Weet iemand of een hexacopter wel of geen voordelen biedt boven een quadcopter? Ik kan alleen maar bedenken dat ik nóg meer propellers kan slopen. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144380239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

M'n tv geeft bij de Ouya aan dat het 1080p 60hz. ontvangt.
Kan zo niet vinden op de Ouya zelf.

Maar al dit spul is gebaseerd op Android en die poept het signaal altijd op 60hz. uit.
En apps e.d. kunnen dat niet veranderen; zelfs XBMC o.i.d. niet.

Dat is nog de achilleshiel van dit soort spul helaas...
volgens mij kun je dat aanpassen door in de connection settings auto detection uit te zetten en dan hdmi 1080p 50hz te selecteren.
:]
pi_144380325
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef Questular het volgende:

Ik heb een paypal account aangemaakt en moest kiezen tussen een bankrekening koppelen of een creditcard. Nu heb ik geen CC dus heb ik voor bankrekening gekozen. Maar ik zie nu dat je ook via Ideal geld op je paypal kunt zetten, kan dit zonder je bankrekening te bevestigen?
Iemand?
pi_144380339
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:57 schreef Questular het volgende:

[..]

Iemand?
Ja dat kan, via money2 ofzo. Staat een linkje in paypal hoe dat kan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144380892
Mn 1e china bestelling *O*

BRAINWAVZ M1 IEM Earphones + Fedex 2 Day To Select Destinations 3675 1 ¤34.38
Subtotal ¤34.38
Shipping & Handling ¤0.00
Discount (fb2012fiver) -¤1.72
Grand Total ¤32.66
pi_144380924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Mn 1e china bestelling *O*

BRAINWAVZ M1 IEM Earphones + Fedex 2 Day To Select Destinations 3675 1 ¤34.38
Subtotal ¤34.38
Shipping & Handling ¤0.00
Discount (fb2012fiver) -¤1.72
Grand Total ¤32.66
Hopelijk hoef je geen douane te betalen over die 32 euro :')

Zelf een beetje gezeik bij BIC trouwens, ik had daar nog wat coins dus netjes ingevuld dat ik er 5 wil gebruiken, er bleef iets van 0.80 dollar over en via de paypal pagina zag ik dat ook dus ik denk mooi dat klopt. Blijkt dat er uiteindelijk toch het volledige bedrag is afgehaald door BIC.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144381594
Wat zou de goedkoopste quad-/hexacopter zijn waar je een SJ4000 onder kan hangen? De Hubsan X4 lijkt me wel een geinig apparaatje maar is (denk ik) veel te klein/licht om een SJ4000 te kunnen dragen. Omdat het alleen een beetje spielerei is heb ik er niet veel geld voor over (30/40 Eur) Is dat überhaupt haalbaar?
pi_144382297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:19 schreef Duconda het volgende:
Wat zou de goedkoopste quad-/hexacopter zijn waar je een SJ4000 onder kan hangen? De Hubsan X4 lijkt me wel een geinig apparaatje maar is (denk ik) veel te klein/licht om een SJ4000 te kunnen dragen. Omdat het alleen een beetje spielerei is heb ik er niet veel geld voor over (30/40 Eur) Is dat überhaupt haalbaar?
Nee. Heb je wel minimaal een quad nodig ala phantom of cx20
pi_144383656
quote:
16s.gif Op maandag 8 september 2014 16:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mi band schijnt te werken met alle android telefoons met bluetooth 4.0+ en android 4.4.
Jammergenoeg is mijn telefoon niet compatible maar anders had ik er al eentje gehad :P

En wat betreft de charging cables is er in het topic bij de buren meer info over.
Kopie van post uit hun OP:
[ afbeelding ]
(Credits voor tweaker EN-IS)

Waar staat die officiele post op tweakers?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 10 september 2014 @ 12:38:09 #297
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144385221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:39 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waar staat die officiele post op tweakers?
Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1603530/0

Btw, kan me misschien iemand een beetje op weg helpen? Ik ben op zoek naar een kleine mp3 versterker voor mijn oortjes (3.5mm). Deze zijn hier een tijdje terug al eens besproken, kan echter de post niet terug vinden. Mijn zoektocht zelf heeft me oa Shenzhenaudio opgeleverd, maar dan loop ik vast. Te veel, en in een hoop gevallen te duur voor mijn wat simpele eisen.
pi_144387348
Mooi alvast de eerste hoesjes, en Smart Cover gekocht voor de iPhone 6 :P
pi_144388746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef Iemand91 het volgende:
Zit hier de output ook vast op een vaste framerate? M'n Ouya doet alleen 60fps en dat is een beetje naadje i.c.m. films (24p). Ook het enige nadeel aan de Ouya overigens als het over XBMC gaat...
Bericht op Tweakers:
quote:
Voor de minix x8 is voor XBMC een plugin gemaakt welke de refresh rate automatisch voor je kan aanpassen. Maar dus nog niet mogelijk met andere appicaties binnen android.
Zou zoiets in theorie ook niet voor andere Android-gebaseerde apparaten (zoals bijv. de Ouya) gebruikt worden?
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:50 schreef wootahH het volgende:
volgens mij kun je dat aanpassen door in de connection settings auto detection uit te zetten en dan hdmi 1080p 50hz te selecteren.
Waar staat die ergens onder de instellingen dan? Kan zoiets nergens vinden in de Ouya. :@
  woensdag 10 september 2014 @ 14:59:42 #300
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144389458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef Gunny het volgende:

[..]

Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1603530/0

Btw, kan me misschien iemand een beetje op weg helpen? Ik ben op zoek naar een kleine mp3 versterker voor mijn oortjes (3.5mm). Deze zijn hier een tijdje terug al eens besproken, kan echter de post niet terug vinden. Mijn zoektocht zelf heeft me oa Shenzhenaudio opgeleverd, maar dan loop ik vast. Te veel, en in een hoop gevallen te duur voor mijn wat simpele eisen.
Fiio e06, e05 ?
  woensdag 10 september 2014 @ 15:21:46 #301
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144390049
NEXT!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')