abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:31:14 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144021895
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een 2de monitor voor bij mijn PC game setup. Ik had reeds een 2de monitor maar deze was slechts 22 inch. Ben dus op zoek naar een 2de gaming monitor. Nu is de keuze gevallen op :

- BenQ GL2460HM
- BenQ RL2455HM

Mijn eerste monitor is een BenQ XL2411T omdat ik veel Counterstrike speel, maar voor een tweede monitor hoef ik niet zo nodig een 144hz te hebben. Ik poker ook veel dus een 2de 24 inch scherm is wel handig, ik moest namelijk continue mijn ogen adjusten tijdens het slepen van een tafel van een 24 inch naar een 22 inch.

Het voordeel van de RL2455HM is dat ie 1ms response tijd heeft (2ms maakt me ook niet veel uit) en ik ook Starcraft II speel en Dota2, het voordeel van de GL2460HM is dat ie me meer alround lijkt al boeit me dat ook weer niet veel omdat ik films en series grotendeels stream en het echt voor gamen bestemd is.

Welke van de 2 raden jullie me aan? Het moet wel in het straatje van BenQ passen omdat ik anders weer mijn zicht moet adjusten tijdens het slepen van tafels (en het zijn er veel, 20+) enz.

Alvast hartelijk dank :)

eisen: 1ms/2ms response time
60hz is gewoon prima voor een secundary monitor imo, dat maakt me niks uit.
IPS paneel maakt me ook niet veel uit, de zon moet er niet al te veel in reflecteren, dat maakt me wel uit, dus een mat scherm is mij om het even.
Het scherm moet 24 inch zijn :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144061540
iemand een idee? :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144298553
Techwood
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')