abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:36:07 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145377430
Heul leuk Burdie en Fazzoletti! O+

En MM, wat heeft J een snoepig koppie! O+

Ontopic; ik heb bij gebrek aan heropening van de site, maar weer eens een GMK suit van marktplaats getrokken. Zulke fijne dingen, had ik die maar eerder ontdekt :D Wel echt een wereld van verschil per stuk (heb er een van KZ in dezelfde maat, maar t lijkt wel een maat verschil!), misschien dat ze dat nu aan het uitvlakken zijn?
pi_145377506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Heul leuk Burdie en Fazzoletti! O+

En MM, wat heeft J een snoepig koppie! O+

Ontopic; ik heb bij gebrek aan heropening van de site, maar weer eens een GMK suit van marktplaats getrokken. Zulke fijne dingen, had ik die maar eerder ontdekt :D Wel echt een wereld van verschil per stuk (heb er een van KZ in dezelfde maat, maar t lijkt wel een maat verschil!), misschien dat ze dat nu aan het uitvlakken zijn?
Is met de jurkjes net zo. Ik heb mijn meisjes nu in 98/104 èn in 86 van gmk. Niet eens heel erg verschillende mmodelletjes. Fijn spul he.
Met een meidenkwartet
pi_145378558
:D... Bij mijn 19kg exemplaar zakken de broeken ook af.
(Mijn eigen ook :') en bij ons beide weinig smals aan)

Net een dapper snapper deze kant op laten sturen.. Ik ben benieuwd
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_145386013
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eergisteren ontvangen! Ietwat groot ook, maar wel heel leuk :D (een maat kleiner zou te klein geweest zijn). Ik denk dat ik er nog een ga bestellen O+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:) Leuk!

Best snel verzonden & ontvangen trouwens! Beter dan m'n gemiddelde ebay bestelling :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:05:11 #280
381212 Gulara
From the future
pi_145392739
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Kyara het volgende:
Irritant he, die grotere maten :D
En jij hebt ook minder duidelijke seizoenen geloof ik? Dat scheelt hier al een stuk ;)
Ja shit is dat joh. En juist omdat het nooit echt koud was zijn de t-shirts ook over lange mouwen rompers doorgedragen en zo. Ik spring een gat in de lucht als ik een winterjas voor m'n kind mag kopen. :'( En daar kom ik waarschijnlijk dan na een koude week op terug. :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:07:57 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145392822
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:05 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja shit is dat joh. En juist omdat het nooit echt koud was zijn de t-shirts ook over lange mouwen rompers doorgedragen en zo. Ik spring een gat in de lucht als ik een winterjas voor m'n kind mag kopen. :'( En daar kom ik waarschijnlijk dan na een koude week op terug. :P
Weer een reden om terug te komen :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:47:23 #282
381212 Gulara
From the future
pi_145414455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:03 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik wou roepen 4 funky flavours, maar dat valt deels (qua hysterische printjes) af. Al hebben ze ook wel wat effen/neutrale longsleeves in de collectie. Valt lang en smal. Mijn garnaal met maat 80-86 loopt al de hele zomer in 4ff 86-92, en behalve dat de mouwen wat lang zijn, zit dit prima.

Ik vind deze bv erg leuk (maar duur) http://www.4funkyflavours(...)ose-the-moochie.html,
of anders in de sale deze: http://www.4funkyflavours(...)leeve-it-s-over.html
of deze: http://www.4funkyflavours(...)ly-one-in-color.html,
of voor auto-jongetjes: http://www.4funkyflavours(...)e-mercedes-benz.html
of voor knalkleuren: http://www.4funkyflavours(...)hen-i-git-there.html
Ha, ik dacht altijd dat ik 4ff stom vond. Maar niet dus. :')
Vallen de broeken ook smal en hebben ze van die ingebouwde binnenknoopaansnoerdingen?
pi_145418094
Ja ja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:16:04 #284
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145423042
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ha, ik dacht altijd dat ik 4ff stom vond. Maar niet dus. :')
Vallen de broeken ook smal en hebben ze van die ingebouwde binnenknoopaansnoerdingen?
Gewone broeken heb ik (nog) niet van 4ff, die vind ik echt te duur voor mijn broekensloper. Ik heb hier wel een 4ff joggingbroek liggen, die valt heel lang (is maat 86-92, maar is echt nog veeeeeeel te lang, zeker de lengte van 92-98), en die heeft gewoon een aantrektouwtje.
  zondag 12 oktober 2014 @ 07:06:05 #285
381212 Gulara
From the future
pi_145447846
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:16 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Gewone broeken heb ik (nog) niet van 4ff, die vind ik echt te duur voor mijn broekensloper. Ik heb hier wel een 4ff joggingbroek liggen, die valt heel lang (is maat 86-92, maar is echt nog veeeeeeel te lang, zeker de lengte van 92-98), en die heeft gewoon een aantrektouwtje.
Ja die broeken inderdaad, wat een geld! :o
Maar mijn pak em beet 90cm lange kind moet dus wel gewoon in een 86/92 t-shirtje passen?
  zondag 12 oktober 2014 @ 07:31:00 #286
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145447894
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 07:06 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja die broeken inderdaad, wat een geld! :o
Maar mijn pak em beet 90cm lange kind moet dus wel gewoon in een 86/92 t-shirtje passen?
Ehm, ik vind ze idd vrij lang vallen, maar mijn uk is een stuk kleiner. Omdat het erg smal valt zou ik misschien toch voor een maatje groter gaan. J. had al 86/92 aan toen ie krap 80 cm was, korte mouwen was dat wel. Ik weet niet hoe smal ie is?
  zondag 12 oktober 2014 @ 08:03:55 #287
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145448005
Op 4ff groepjes op facebook zijn broeken wel goedkoper te vinden. Of in de sale.
Ik heb nu 1 broek voor 18 euro. Prima prijsje om het eens uit te proberen.

Een nieuwe name it is trouwens ook zo 30 euro of duurder. Hoe groter, hoe duurder helaas.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 12 oktober 2014 @ 08:50:18 #288
381212 Gulara
From the future
pi_145448199
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 07:31 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ehm, ik vind ze idd vrij lang vallen, maar mijn uk is een stuk kleiner. Omdat het erg smal valt zou ik misschien toch voor een maatje groter gaan. J. had al 86/92 aan toen ie krap 80 cm was, korte mouwen was dat wel. Ik weet niet hoe smal ie is?
Hmmm, lastig inderdaad. Ik ga eens kijken of ik op zoek kan naar afmetingen. Probleem is dat als het eenmaal hier is het niet meer geruild kan worden. En ik wil liever niet iets wat ie uiteindelijk niet aankan en ongedragen weer terug moet zeulen.

Laziness, ¤18,- is inderdaad te doen. En straks zitten ze natuurlijk iets langer in broeken dat scheelt ook vind ik. En voor kleine jongens is er qua broeken nog genoeg keus. Ik heb zo'n dertig broeken voor het kind en er zit niet eens een spijkerbroek bij.
  zondag 12 oktober 2014 @ 09:51:58 #289
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145448701
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 08:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hmmm, lastig inderdaad. Ik ga eens kijken of ik op zoek kan naar afmetingen. Probleem is dat als het eenmaal hier is het niet meer geruild kan worden. En ik wil liever niet iets wat ie uiteindelijk niet aankan en ongedragen weer terug moet zeulen.
Laziness, ¤18,- is inderdaad te doen. En straks zitten ze natuurlijk iets langer in broeken dat scheelt ook vind ik. En voor kleine jongens is er qua broeken nog genoeg keus. Ik heb zo'n dertig broeken voor het kind en er zit niet eens een spijkerbroek bij.
Volgens mij is de webshop vrij snel met reageren, misschien willen ze het wel voor je opmeten, als je uitlegt dat je aan de andere kant van de wereld woont ;)
pi_145456047
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 08:03 schreef laziness het volgende:
Op 4ff groepjes op facebook zijn broeken wel goedkoper te vinden. Of in de sale.
Ik heb nu 1 broek voor 18 euro. Prima prijsje om het eens uit te proberen.
Een nieuwe name it is trouwens ook zo 30 euro of duurder. Hoe groter, hoe duurder helaas.
faceboekgroepjes van 4ff waar???

Hier volgens mij ook geen broeken van 4ff wel rokjes en zo maar dat zal ik een jongen niet aan doen.
Ik heb pas een name-it van de nieuwe collectie maat 104 gekocht voor 19,95. Ze hadden maar 2 modellen met schuifknoop iets anders wil Ean niet. Dus ik had ook weinig keus. Maar ollie zit in 110? geen idee of 1 maar verschil ook meteen 10 euro duurder is.
pi_145517393
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 08:50 schreef Gulara het volgende:

[..]

Hmmm, lastig inderdaad. Ik ga eens kijken of ik op zoek kan naar afmetingen. Probleem is dat als het eenmaal hier is het niet meer geruild kan worden. En ik wil liever niet iets wat ie uiteindelijk niet aankan en ongedragen weer terug moet zeulen.

Laziness, ¤18,- is inderdaad te doen. En straks zitten ze natuurlijk iets langer in broeken dat scheelt ook vind ik. En voor kleine jongens is er qua broeken nog genoeg keus. Ik heb zo'n dertig broeken voor het kind en er zit niet eens een spijkerbroek bij.
Anders de grotere versie bestellen, past ie nu niet dan groeit ie er nog in.. Beter te groot dan te klein
pi_145520322
Iemand een tip over welk merk geschikt is voor babies met lange benen? Onze dame begint van boven (rompers, truitjes) net een beetje lekker in maatje 56 te passen, maar broekjes in die maat zijn eigenlijk al te kort. Broekjes in 62 zijn qua lengte mooi, maar zitten om haar middel nog veel te wijd.

Oh en ze heeft ook grote voeten want we moeten ook al nieuwe sokjes gaan kopen :')
pi_145521492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 04:13 schreef Amsel het volgende:
Iemand een tip over welk merk geschikt is voor babies met lange benen? Onze dame begint van boven (rompers, truitjes) net een beetje lekker in maatje 56 te passen, maar broekjes in die maat zijn eigenlijk al te kort. Broekjes in 62 zijn qua lengte mooi, maar zitten om haar middel nog veel te wijd.

Oh en ze heeft ook grote voeten want we moeten ook al nieuwe sokjes gaan kopen :')
Broekjes van Beebielove en Kik kid vallen smal. Maar zijn wel aan de prijs.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:09:39 #294
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_145521625
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 08:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hmmm, lastig inderdaad. Ik ga eens kijken of ik op zoek kan naar afmetingen. Probleem is dat als het eenmaal hier is het niet meer geruild kan worden. En ik wil liever niet iets wat ie uiteindelijk niet aankan en ongedragen weer terug moet zeulen.
Laziness, ¤18,- is inderdaad te doen. En straks zitten ze natuurlijk iets langer in broeken dat scheelt ook vind ik. En voor kleine jongens is er qua broeken nog genoeg keus. Ik heb zo'n dertig broeken voor het kind en er zit niet eens een spijkerbroek bij.
Straks slopen ze er 1 per week met slidings, vallen, er zelf een gat in knippen want dat geluidje is zo mooi, etc.
En dat bij een meisje...ben benieuwd hoe lang Henkie met z'n broeken gaat doen. :')
A grand adventure has begun.
pi_145522318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef Gulara het volgende:

En blegh, m'n kind groeit langzaam, maar ben uitgekeken op z'n kleren en kan niks leuks vinden. :')
Heel herkenbaar :') :D
En ik durfde dan vaak niet iets leuks nieuws te kopen omdat ik dacht van ja zul je zien dat ze dan ineens wel een groeispurt trekt. But noooo :') En dan waren het ook nog voornamelijk kleren van de oudste. Eigenlijk was ik er bij haar al op uitgekeken maar hmpf :') *first world problems :P *

Maar goed, na ongeveer 2 jaar hebben we hier maat 80 eindelijk voorgoed uit de kast gebonjourd c_/
:)
pi_145522398
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie eigenlijk echt overzicht wat betreft de garderobe van je kind? :@
Ik merk bij mezelf dat ik vaak dezelfde dingen koop omdat ik die zo leuk vind (jurkjes bijvoorbeeld), maar dat ik me dan soms gek zoek naar een leuk shirtje bij een broek, of andersom.... Maar ik zou echt eens heel goed moeten nadenken om te weten wat ik allemaal in de kast heb liggen :')
Heb nu weer een mandje vol bij de H&M, maar je zal zien dat ik me dan nog meer problemen op de hals haal _O-
Ik in het begin ook niet hoor bij de meiden. Het hielp ook niet echt dat ik her en der ook wel eens een zak/tas/doos kleding kreeg van die of gene, er lag zo ontzettend veel in die kasten...

Tegenwoordig ga ik voor ieder seizoen er echt even voor zitten, dan haal ik álle kleren uit de kast. Alles wat kapot is gaat weg of naar de maak-stapel, alles met vlekken/afgedragen enzo gaat weg. Kleding waarover ik twijfel qua maat moeten ze passen enz. En ik haal dan de zomerkleding vooral uit de kast en winter erin en vice versa. En dan heb ik gelijk een mooie gelegenheid om een beetje te bekijken wat ze nog nodig hebben, hoeveel truien hebben ze nu eigenlijk, hoeveel sokken/ondergoed/maillots en idd basics zoals longsleeves enz. en waar nodig vul ik dat aan dus. En omdat je dan recent alle kleding nog gezien hebt weet ik ook beter wat er nog in de kast ligt om te combineren.

Werkt als een trein voor mij *O*
:)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:54:54 #297
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145535963
Via via een nieuw merk ontdekt, slecht voor mijn portemonnee. Maar tja, allemaal kleuren die J. super staan :o

Deze (niet mijn zoon ;))


en deze twee:




Ook superleuke meisjesdingen zag ik O+ >>> http://www.billy-lilly.nl/
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:57:19 #298
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145538360
Zie de OP, de mama meisjes zijn er weg van. Wist niet dat ze ook jongensdingen hadden eigenlijk.
De eerste trui vind ik leuk :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:15:08 #299
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145538935
Ik had duidelijk al lang niet meer op de linkjes in de OP gelet...
Ik vind dat ze hier juist ook eens een keer leuke jongensdingen hebben *O* , vaak zie ik superleuk meisjesspul, en dan is het bij de jongens allemaal donker en met schreeuwerige teksten :(
pi_145539018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 04:13 schreef Amsel het volgende:
Iemand een tip over welk merk geschikt is voor babies met lange benen? Onze dame begint van boven (rompers, truitjes) net een beetje lekker in maatje 56 te passen, maar broekjes in die maat zijn eigenlijk al te kort. Broekjes in 62 zijn qua lengte mooi, maar zitten om haar middel nog veel te wijd.
Oh en ze heeft ook grote voeten want we moeten ook al nieuwe sokjes gaan kopen :')
H&M heeft skinny treggings!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')