abonnement Unibet Coolblue
pi_144010469
Wat doorlopend gaande is in de media is emotie, beweging, psyoorlog (ook in de leefomgeving) en herhalingen.
Wat al die dingen doen is een overgrote meerderheid van de bevolking psychologisch tot een smeden en in strijd en oorlogs- of verdedigingsmode brengen, het zijn namelijk allemaal collective en revolutionaire dingen.

Maar er kan een dag komen dat of een meerderheid dit gaat beginnen te zien, en ervan doordongen is, dus ervan kan ontwaken, en kan dan in korte tijd een contra beweging worden, want het is schokkend dat je dit is overkomen zonder dat je het in de gaten had), of er kan een meerderheid ontstaan die zich zonder het te beseffen tot een liet smeden, en zo een nieuwe beweging is geworden.

De huidige onzichtbare revolutionaire oorlog heeft dus een dubbele werking, de meeste mensen komen in een van de twee terrecht.
Er is maar een manier om in geen van beide terrecht te komen, door dit te zien.
Er is dan maar een uitweg uit deze twee revolutionaire houtgrepen, door niet in beweging / verzet te komen, geen kant kiezen, je nooit bij een te grote groep aansluiten (wat al doorlopend gebeurt met al die grote, vaak emotionele (euforisch of juist droevig) evenementen en programma's op televisie)

Het probleem is dat deze uitweg (de onzichtbare revolutie die tot stilstand moet komen) niet voldoende mensen op tijd zal bereiken, want de propaganda en politiek van het systeem zijn sneller en zeer groots en intens, ondanks dat internet en onze communicatie razendsnel is (en ook nog eens belangrijke informatie of dit soort berchten wordt onderdrukt of verwijderd (doordat een provocateur bashed of door een persoonlijke aanval, een oude bekende taktiek) zodat je nog harder gaat strijden.
pi_144010832
houtgreep?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144011504
sepo
pi_144011549
Krijg je dan echte splintergroepen? :o
dag
pi_144011779
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:05 schreef Peter het volgende:
Krijg je dan echte splintergroepen? :o
Yep, allemaal vertakkingen!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 31 augustus 2014 @ 02:18:04 #6
430880 mig72
De Professional
pi_144011798
Hahahaha

Hoe weet ik dat TS ook niet tot die mind-control groep behoort en ons ook te grazen neemt? :P
pi_144011813
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef mig72 het volgende:
Hahahaha

Hoe weet ik dat TS ook niet tot die mind-control groep behoort en ons ook te grazen neemt? :P
Dat snijdt geen hout.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 31 augustus 2014 @ 02:20:23 #8
430880 mig72
De Professional
pi_144011845
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat snijdt geen hout.
Tja ik moet toch alles doen op eigen hout.
pi_144011868
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:20 schreef mig72 het volgende:

[..]

Tja ik moet toch alles doen op eigen hout.
Dat wordt op een houtje bijten dan
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144011907
pi_144011920
Ik snap er geen hout meer van.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144011961
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap er geen hout meer van.
Ik zit ook al de hele tijd te bomen
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144011985
Maar ja, wie een hond wil slaan zal altijd een stok vinden..
dag
pi_144011989
quote:
Probeer er maar eens een stokje voor te steken
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144012037
wel een beetje een houtje-touwtje topic zo
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144012082
Het topic wordt verder wel flink gedwarsboomd zo
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144012101
quote:
4s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Synthercell het volgende:
Wat doorlopend gaande is in de media is emotie, beweging, psyoorlog (ook in de leefomgeving) en herhalingen.
Wat al die dingen doen is een overgrote meerderheid van de bevolking psychologisch tot een smeden en in strijd en oorlogs- of verdedigingsmode brengen, het zijn namelijk allemaal collective en revolutionaire dingen.

Maar er kan een dag komen dat of een meerderheid dit gaat beginnen te zien, en ervan doordongen is, dus ervan kan ontwaken, en kan dan in korte tijd een contra beweging worden, want het is schokkend dat je dit is overkomen zonder dat je het in de gaten had), of er kan een meerderheid ontstaan die zich zonder het te beseffen tot een liet smeden, en zo een nieuwe beweging is geworden.

De huidige onzichtbare revolutionaire oorlog heeft dus een dubbele werking, de meeste mensen komen in een van de twee terrecht.
Er is maar een manier om in geen van beide terrecht te komen, door dit te zien.
Er is dan maar een uitweg uit deze twee revolutionaire houtgrepen, door niet in beweging / verzet te komen, geen kant kiezen, je nooit bij een te grote groep aansluiten (wat al doorlopend gebeurt met al die grote, vaak emotionele (euforisch of juist droevig) evenementen en programma's op televisie)

Het probleem is dat deze uitweg (de onzichtbare revolutie die tot stilstand moet komen) niet voldoende mensen op tijd zal bereiken, want de propaganda en politiek van het systeem zijn sneller en zeer groots en intens, ondanks dat internet en onze communicatie razendsnel is (en ook nog eens belangrijke informatie of dit soort berchten wordt onderdrukt of verwijderd (doordat een provocateur bashed of door een persoonlijke aanval, een oude bekende taktiek) zodat je nog harder gaat strijden.
Naomi Kleins shock doctrine gelezen? Zoniet, dan raadt ik het je aan :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_144012666
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het topic wordt verder wel flink gedwarsboomd zo
TS kan de boom in.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144013578
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef Tem het volgende:
Dit wordt dus weer niks, zoals gewoonlijk.
pi_144013990
Echt weer van de hak op de tak zeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 31 augustus 2014 @ 09:26:39 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144014187
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Maar ja, wie een hond wil slaan zal altijd een stok vinden..
Slaan in de flanken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144015251
Dit topic is beperkt houdbaar.
pi_144015438
Ts staat wel voor paal zo met dit topic
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144016796
Ach ja, TS bewijst maar weer eens dat niet alle hout timmerhout is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144016810
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:55 schreef bijdehand het volgende:
Ach ja, TS bewijst maar weer eens dat niet alle hout timmerhout is.
Niet uit het juiste hout gesneden denk ik dan...
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')