abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:09:22 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143987471
Hallo onlangs mijn GameCube afgestoft daarna een Wii gekocht voor de Wii heb ik tot op heden niet veel gespeeld behalve majoras mask die er ook op kan.

Als fan van de pokémon serie en dat een handheld fijn kan zijn zit ik in zware twijfel. Een Wii u is wellicht het beste. Alleen hoe zit het met de games? Terwijl de drie DS een super smash krijgen iemand hier die beide heeft of een van de twee?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Donald Duck held zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:18:56 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_143987754
Nintendo heeft toevallig net gisteren een New 3DS aangekondigd. Iets om mee te nemen in je overweging, want er gaan spellen komen die enkel draaien op het nieuwe apparaat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_143987839
Ligt er helemaal aan welke games je wilt spelen hea :)
pi_143996786
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo heeft toevallig net gisteren een New 3DS aangekondigd. Iets om mee te nemen in je overweging, want er gaan spellen komen die enkel draaien op het nieuwe apparaat.
Erg goede tip inderdaad.

En TS, als je een Nintendo fan bent dan zou ik ze gewoon allebei kopen. Hou er rekening mee dat prijsverlagingen voor de Wii U wellicht nog kunnen komen.
pi_143997588
Ik zou zeggen: Kijk welke games je leuk vindt! Beide consoles hebben geweldige games. Ik zou persoonlijk de 3DS kiezen, puur omdat ik de excluvies toffer vind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')