abonnement Unibet Coolblue
pi_143999827
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb eerst Atlantis gekeken, dat had ik niet moet doen geloof ik. SG-1 voelt nu zo oudbollig aan, het is bijna lachwekkend. Bijvoorbeeld het schieten, keihard schreeuwen terwijl ze halve cirkelbewegingen maken met hun geweren, het is net alsof je Rambo kijkt. _O- En de muziek, overal moet muziek overheen, iedere situatie moet episch, mysterieus of spannend zijn. Het is echt bijna te erg om te kijken. Hoop dat het na 1 seizoen beter wordt, net zoals bij TNG.
Het is een beetje een niche in de televisiemarkt waardoor dit soort series het vaak met lage budgetten moet doen, dat was bij SG-1 ook het geval. Gezien het budget wat ze hadden hebben ze het goed gedaan, de schrijvers hebben goed werk geleverd wat ik het belangrijkste vind. Maar ja, de actie is in het algemeen wat professioneler geworden in series sinds die tijd aangezien de kijkers op dat vlak wat minder naïef zijn geworden. Het kan niet langer dat je niet goed mikt, geweren/pistolen niet herlaadt (of dat niet laat zien), geen dekking zoet en geen afketsende kogels laat zien/horen etc.
Daarentegen slikken ze zwaar overdreven vlammen uit geweren (digitaal getekend) als zoete broodjes. :')

De stem van Thor is van een medewerker achter de schermen, oorspronkelijk bedoeld als een eenmalig iets maar wegens succes werd hij (en zijn ras) een vast karakter.
Het is zeker de moeite waard om de rest te bekijken aangezien ze een leuk 'universum' hebben opgebouwd met verschillende rassen, beschavingen, ontwikkelingen etc.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:59:14 #177
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_143999930
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
Hoop dat het na 1 seizoen beter wordt, net zoals bij TNG.
Welke ST serie heb je als eerste gekeken dan? Ik vond TNG eigenlijk meteen wel leuk :p. (Of eigenlijk, zodra Deanna niet meer die domme doos was die ze in het begin was, en zodra Tasha Yar dood was want die was ook heel irritant.)
pi_143999942
Teal'c is een baas.
Ja doei.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:00:20 #179
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_143999972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gek genoeg weet niemand wat er precies gebeurde, GM mocht het zelf niet uitleggen aangezien hij de seconde nadat hij moderator af was werd geblokkeerd. Alles wat we weten is dat GM naar buiten toe uitstekend functioneerde als moderator, belangrijke bijdrages leverde aan het softwarematig normaal draaiend houden van het forum (dat er ineens veel technische gebreken opdoken na zijn vertrek zal vast geen toeval zijn geweest ;)) en dat hij een zeer intelligente kerel is die inhoudelijk goed reageerde en dat hij van het ene op het andere moment moest vertrekken omdat er achter de schermen ruzie ontstond om een of andere futiliteit. Persoonlijk vond ik ook een beetje een blunder omdat hij de enige moderator hier was en is met een bèta-achtergrond, een beetje diversiteit lijkt me handig wat dat betreft.

Ik denk dat we hier verder niet allerlei zaakjes over de moderatie moeten bespreken, vooral om deze draad leuk en ontopic te houden, maar ik wil verder nog wel even opmerken dat ondanks dat Motorbloempje en ik lang niet altijd op 1 lijn zitten ik haar ken als iemand die eerlijk en recht door zee is. Wat anderen dan haar hebben gedaan is natuur een geheel andere kwestie, zij zal wellicht ook niet alles weten en opmerken. ;)
Wat een lang verhaal is dit op mobiel.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144000007
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb eerst Atlantis gekeken, dat had ik niet moeten doen geloof ik. SG-1 voelt nu zo oubollig aan, het is bijna lachwekkend. Bijvoorbeeld het schieten, keihard schreeuwen terwijl ze halve cirkelbewegingen maken met hun geweren, het is net alsof je Rambo kijkt. _O- En de muziek, overal moet muziek overheen, iedere situatie moet episch, mysterieus of spannend zijn. Het is echt bijna te erg om te kijken. Hoop dat het na 1 seizoen beter wordt, net zoals bij TNG.
Heb jij inmiddels naar Alias gekeken? De eerste 1,5 seizoen daarvan is zo'n beetje het beste wat er op televisie is geweest.
Niet voor niets redde die serie de omroep ABC (was op uitsterven na dood op dat moment), deed Quarantino hieraan mee (als gastregisseur en acteur) en was het voor Tom Cruise de reden om JJ Abrams - die doorbrak met Armageddon en Felicity en die nu met Valve samenwerkt of samen gaat werken - te vragen om Mission Impossible 3 te regisseren. De serie is in de lage landen verneukt doordat er werd geprutst met het uitzenden, hierdoor is het minder bekend dan dat je zou verwachten op basis van wat het leverde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144000040
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:00 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wat een lang verhaal is dit op mobiel.
Jongen, jij ging toch neuken? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144000071
quote:
Die moet hij toch ver van tevoren hebben zien aankomen. Je weet niet wanneer het gaat gebeuren maar dat vroeg of laat een medewerker op het moment dat iedereen wat moe wordt zo'n grap maakt is onvermijdelijk. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144000099
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:00 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wat een lang verhaal is dit op mobiel.
Ik ben nu niet gehandicapt door het moeten intoetsen van berichtjes met 1 duim, 60 woorden per minuut is wat handiger dan 120 letters per minuut.
8 vingers en twee duimen, wat een goede 'uitvinding' van de natuur, als de mensen ze eens zouden gebruiken bij het typen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144000163
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die moet hij toch ver van tevoren hebben zien aankomen. Je weet niet wanneer het gaat gebeuren maar dat vroeg of laat een medewerker op het moment dat iedereen wat moe wordt zo'n grap maakt is onvermijdelijk. :)
Dat maakt hem niet minder leuk!
Ja doei.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:07:12 #186
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144000177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is een beetje een niche in de televisiemarkt waardoor dit soort series het vaak met lage budgetten moet doen, dat was bij SG-1 ook het geval. Gezien het budget wat ze hadden hebben ze het goed gedaan, de schrijvers hebben goed werk geleverd wat ik het belangrijkste vind. Maar ja, de actie is in het algemeen wat professioneler geworden in series sinds die tijd aangezien de kijkers op dat vlak wat minder naïef zijn geworden. Het kan niet langer dat je niet goed mikt, geweren/pistolen niet herlaadt (of dat niet laat zien), geen dekking zoet en geen afketsende kogels laat zien/horen etc.
Daarentegen slikken ze zwaar overdreven vlammen uit geweren (digitaal getekend) als zoete broodjes. :')

De stem van Thor is van een medewerker achter de schermen, oorspronkelijk bedoeld als een eenmalig iets maar wegens succes werd hij (en zijn ras) een vast karakter.
Het is zeker de moeite waard om de rest te bekijken aangezien ze een leuk 'universum' hebben opgebouwd met verschillende rassen, beschavingen, ontwikkelingen etc.
Flinke vlammen uit geweren klopt wel hoor. Een standaard issue geweer heeft echt geen muzzle flash suppressor. Dat is te duur en bovendien vertraag je de kogel ermee.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144000180
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is een beetje een niche in de televisiemarkt waardoor dit soort series het vaak met lage budgetten moet doen, dat was bij SG-1 ook het geval. Gezien het budget wat ze hadden hebben ze het goed gedaan, de schrijvers hebben goed werk geleverd wat ik het belangrijkste vind. Maar ja, de actie is in het algemeen wat professioneler geworden in series sinds die tijd aangezien de kijkers op dat vlak wat minder naïef zijn geworden. Het kan niet langer dat je niet goed mikt, geweren/pistolen niet herlaadt (of dat niet laat zien), geen dekking zoet en geen afketsende kogels laat zien/horen etc.
Daarentegen slikken ze zwaar overdreven vlammen uit geweren (digitaal getekend) als zoete broodjes. :')

De stem van Thor is van een medewerker achter de schermen, oorspronkelijk bedoeld als een eenmalig iets maar wegens succes werd hij (en zijn ras) een vast karakter.
Het is zeker de moeite waard om de rest te bekijken aangezien ze een leuk 'universum' hebben opgebouwd met verschillende rassen, beschavingen, ontwikkelingen etc.
Blijf ook wel kijken hoor, alleen gaat het tempo een stuk omlaag nu ik weer moet gaan studeren en andere series weer beginnen. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:59 schreef Gentianella het volgende:

[..]

Welke ST serie heb je als eerste gekeken dan? Ik vond TNG eigenlijk meteen wel leuk :p. (Of eigenlijk, zodra Deanna niet meer die domme doos was die ze in het begin was, en zodra Tasha Yar dood was want die was ook heel irritant.)
Voyager. Ja, ik weet dat het eigenlijk een lachwekkend slechte serie is, maar toen ik 12 was vond ik het echt helemaal geweldig. Nog steeds trouwens. :P Eerst VOY, toen ENT, daarna DS9 en ten slotte pas TNG. Heb ik ook alles van gezien, maar was in het begin wel erg wennen en soms best wel saai. Gelukkig zaten er ook genoeg zeer sterke afleveringen bij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Teal'c is een baas.
Meh, tot nu toe (zit nu bij aflevering vijf :') ) voegt hij niet echt wat toe. Maar dat vond ik het begin ook van Ronan, dus wie weet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heb jij inmiddels naar Alias gekeken? De eerste 1,5 seizoen daarvan is zo'n beetje het beste wat er op televisie is geweest.
Niet voor niets redde die serie de omroep ABC (was op uitsterven na dood op dat moment), deed Quarantino hieraan mee (als gastregisseur en acteur) en was het voor Tom Cruise de reden om JJ Abrams - die doorbrak met Armageddon en Felicity en die nu met Valve samenwerkt of samen gaat werken - te vragen om Mission Impossible 3 te regisseren. De serie is in de lage landen verneukt doordat er werd geprutst met het uitzenden, hierdoor is het minder bekend dan dat je zou verwachten op basis van wat het leverde.
Nee, nog nooit van gehoord zelfs. Zal eens Googlen, kijken wat het is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144000206
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat maakt hem niet minder leuk!
Zeker!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:08:17 #189
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144000215
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jongen, jij ging toch neuken? :')
Zit in de trein. Daarvoor blijf ik niet in delft hoor.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144000222
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Zit in de trein. Daarvoor blijf ik niet in delft hoor.
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144000266
Ik wacht eigenlijk voornamelijk op Downton Abbey qua serieus. Altijd leuk om Maggie Smith iedereen te zien afzeiken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144000400
Oh ja, en Arrow. Vooral om Stephen Amell en Colton Haynes eigenlijk, het is niet alsof het een goed verhaal is. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144000436
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Blijf ook wel kijken hoor, alleen gaat het tempo een stuk omlaag nu ik weer moet gaan studeren en andere series weer beginnen. :P
Ik moet nog het een en ander uit het zomerseizoen inhalen (Covert Affairs en Under the Dome) aangezien ik 24 heb ingehaald (dit naar aanleiding van het negende seizoen). Best leuk nog ook al wordt het soms wat te voorspelbaar en teveel een herhaling van zetten.

quote:
Meh, tot nu toe (zit nu bij aflevering vijf :') ) voegt hij niet echt wat toe.
Hij is dan ook niet echt een acteur, althans was hij dat niet. Hij is voornamelijk gecast omdat hij als oud footballspeler (hoog niveau) een geschikt lichaam had. De 'soort' waar hij van is is immers in de oorlog superieur t.o.v. de mens, dat wilden ze graag duidelijk maken met een imposant postuur. Extra gevoel van dreiging. Hij is verder in de serie vooral een komische noot, het acteren wordt nooit echt wat maar dat maakt verder niet veel uit. Weinig series hebben alleen maar goede acteurs.

quote:
Nee, nog nooit van gehoord zelfs. Zal eens Googlen, kijken wat het is.
JJ Abrams heeft trouwens ook de laatste twee ST films geregisseerd en hij gaat de nieuwe Star Wars films regisseren. Het is aan het succes van Alias te danken dat Lost kwam, hij was een van de mensen die achter dat project zat en dankzij het succes van Alias had ABC het budget voor Lost. Hij wordt een van de meest invloedrijke mensen in Hollywood genoemd, m.i. terecht, en hij is een übergeek (maar wel een communicatief vaardige geek).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144000515
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, en Arrow. Vooral om Stephen Amell en Colton Haynes eigenlijk, het is niet alsof het een goed verhaal is. _O-
Je kan lang discussiëren over wat een goed verhaal is, een verhaal hoeft namelijk niet per se groot en gelaagd te zijn. De serie heeft die X-factor, het duurde bij mij even voordat mijn interesse was gewekt maar na een paar afleveringen ben ik het gaan waarderen.
Ik verheug me op de serie Gotham die binnenkort start, een soort van prequelserie van het Batmanverhaal als ik het goed begrijp.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144000682
Ben nu TNG ook aan het kijken, zijn bij seizoen 5 inmiddels. Toch wel een bazenserie. Keken het 'vroeger toen ik klein was' altijd op Nederland 2 geloof ik, op de zaterdagavond. Later kwam daar dan Voyager op. En DS9 heb ik allemaal op RTL5 gezien :') Maar beide hebben we ook afgelopen paar jaar nog weer helemaal gekeken.

O+ Star Trek O+
Ja doei.
pi_144000743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je kan lang discussiëren over wat een goed verhaal is, een verhaal hoeft namelijk niet per se groot en gelaagd te zijn. De serie heeft die X-factor.
Het is juist te groot bij die serie, het wordt steeds gekker. 8)7 Ach, komt ook niet echt al een verrassing eigenlijk, het is op een stripboekenserie gebaseerd, dus het moet allemaal maar kunnen. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik moet nog het een en ander uit het zomerseizoen inhalen (Covert Affairs en Under the Dome) aangezien ik 24 heb ingehaald (dit naar aanleiding van het negende seizoen). Best leuk nog ook al wordt het soms wat te voorspelbaar en teveel een herhaling van zetten.
Dat merkte ik bij Atlantis dus al bij seizoen vijf, is altijd een mooi moment om een serie te stoppen imo. Gelukkig zijn ze toen ook gestopt. Maar het is zeker een aanrader als je het nog niet hebt gekeken. :Y
quote:
[..]

Hij is dan ook niet echt een acteur, althans was hij dat niet. Hij is voornamelijk gecast omdat hij als oud footballspeler (hoog niveau) een geschikt lichaam had. De 'soort' waar hij van is is immers in de oorlog superieur t.o.v. de mens, dat wilden ze graag duidelijk maken met een imposant postuur. Extra gevoel van dreiging. Hij is verder in de serie vooral een komische noot, het acteren wordt nooit echt wat maar dat maakt verder niet veel uit. Weinig series hebben alleen maar goede acteurs.
Aha, daarom hebben ze zijn rol dus ook dom geschreven. Teal'c zei al dat hij expres dom werd gehouden door die goden, verklaart ook waarom hij weinig zegt en veel vecht. :P
quote:
[..]

JJ Abrams heeft trouwens ook de laatste twee ST films geregisseerd en hij gaat de nieuwe Star Wars films regisseren. Het is aan het succes van Alias te danken dat Lost kwam, hij was een van de mensen die achter dat project zat en dankzij het succes van Alias had ABC het budget voor Lost. Hij wordt een van de meest invloedrijke mensen in Hollywood genoemd, m.i. terecht, en hij is een übergeek (maar wel een communicatief vaardige geek).
Ja, dat van die Star Trek films wist ik al, maar van Alias had ik nog nooit gehoord. De ST films waren wel goed, wat anders, maar wel goed. Wanneer komt de nieuwe film uit dan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144000751
Sci-Fi O+

Iemand hier Extant al ontdekt? Heeft potentie!
Ja doei.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:23:10 #198
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144000781
Gotham zonder batman. Nieuwe Star wars films. Wat is dit voor onzin? Allemaal nergens voor nodig.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144000788
Oh, 24 ben ik nu ook aan het herkijken/bijkijken. Net bij afleverig 7 van seizoen 2 :D

Jack :7
Ja doei.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:24:55 #200
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_144000854
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef Rezania het volgende:
Voyager. Ja, ik weet dat het eigenlijk een lachwekkend slechte serie is, maar toen ik 12 was vond ik het echt helemaal geweldig. Nog steeds trouwens. Eerst VOY, toen ENT, daarna DS9 en ten slotte pas TNG. Heb ik ook alles van gezien, maar was in het begin wel erg wennen en soms best wel saai. Gelukkig zaten er ook genoeg zeer sterke afleveringen bij.
:o lachwekkend slecht? Niet! Ik keek Voyager pas toen ik 20 was (aangestoken door mijn vriend :') ), ook als eerste, en het is mijn favoriete ST serie! Daarna wel meteen TNG gekeken en dat was dus niet zo'n hele grote stap terug in special effects, (wel een stap terug qua domme vrouwen in het begin). Maar vanuit enterprise is dat effect natuurlijk groter :p . Daarna DS9 en ENT gezien (van dat laatste moet ik eigenlijk nog een deel van het laatste seizoen maar daarvan waren de schijfjes beschadigd (en wegens omstandigheden kan ik niet downloaden :')), maar die vond ik ook wel minder leuk.) Ook wel eens TOS geprobeerd maar dat is echt niet te doen :( Ik wil dat ze weer een nieuwe ST serie uitbrengen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')