abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:52:00 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_143968183
Wij hebben het schertsend en serieus al vaker gesuggereerd, als het lot van asielzoekers het sociaal democratische en gristelijk ingestelde deel van onze bevolking zo na aan het hart is gelegen, waarom nemen zij dan niet een of meerdere asielzoeker(s) in eigen huis. ? Maar tot nu toe hebben wij nog niet gelezen of gehoord dat dit pseudo medelijden al in een daad is omgezet en beperkt zich de compassie zoals gebruikelijk helpen met het geld van anderen.

Daar wil het Duitse Bundestag lid ( Tweede Kamer ) Martin Patzelt nu verandering in gaan brengen. Hij roept Duitsers op een vluchteling in eigen huis op te nemen, want deze mensen moeten een fatsoenlijk dak boven het hoofd hebben. En dat lijkt ons ook wel wat voor een land, waar de gemalen de stoom van medelijden soms niet meer aankunnen en men bij wijze van proef nu een polder gaat laten overlopen met medelijden om te zien of wij het nog wel allemaal aankunnen.

Dus mannen en vrouwen van de PvdA, CDA, SP, GL Oxfam Novib, Cordaid, Vluchtelingenwerk Nederland en aanverwante zieilgheidsindustrie aanhangers wie en wat let u, de Duitsers gaan u voor. Want…. Patzelt wil zelfs zo ver gaan hiervoor een wijziging in de Duitse wet voor te stellen, die dit moet gaan verplichten . En daar wij dank zij de EU geen grenzen meer hebben is dit zeker ook idee voor eigen land. Misschien dat wij een soort milde variatie kunnen invoeren, door de asielzoeker ons zomerhuisje op de Veluwe aan te bieden, mits dat niet al door de COA is gevorderd . Een plaats op onze in de wintermaanden toch weinig gebruikte boot zullen wij maar niet aanbieden, want onmiddellijk schiet er dan een psychiater in de versnelling daar hiermee het toch al geleden trauma van de migrant weer wordt aangewakkerd

Ons voorstel is dus neem even contact op met de COA, stap in de auto, rij naar een van de ruimschoots over het land verspreide opvangcentra en zoek een leuke Eritreeër , Oegandees of iets anders aardigs uit. Uw kinderen op zolder of in de schuur en u gaat ‘s avonds slapen met het zalige gevoel dat u een medemens gelukkig heeft gemaakt. Misschien nog even in het Swahili een sprookje voorlezen en als uw nieuwe gast niet in slaap kan vallen, schikt u beide een stukje op en kan hij tussen u komen liggen, waarbij hij wel moet beloven niet steeds met thuis te liggen bellen.

http://www.geennieuws.com(...)asielzoeker-in-huis/

Op zich ben ik hier wel voorstander van. Zou je ook samen kunnen doen en met iemand een asielzoeker "adopteren'? Wie is hier ook voorstander van?
pi_143968287
Hallo linkschmensen willen dat andere mensen voor hun medeleven betalen. Niet dat zelf in actie moeten komen kom op zeg.
pi_143968530
Ik ben allang blij dat ik weer alleen woon na een paar langere relaties. Ja, ik heb nog 2 extra kamertjes die ik op dit moment nog niet gebruik, behalve voor opslag en was drogen, maar daar komt niemand in te wonen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:59:42 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_143968594
Een leuke gratis vrouwtjesneger om het huis schoon te maken, te koken en 's avonds nog even met de heer des huizes te knuffelen, dat lijkt me wal wat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_143968650


Mag vier ook? :9
pi_143968742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Mag vier ook? :9
Ik denk niet dat dat asielzoekers zijn. Helaas.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Donald Duck held vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:03:07 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_143968797
Eerder het tegenovergestelde. Ik ben beschikbaar om ze naar land van herkomst te transporteren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:10:41 #8
426493 crew  PippenScottie
pi_143969222
Mijn ouders hadden vroeger elke zondag een jongere uit een azc te gast.
Tragisch verhaal. Gevlucht na de staatsgreep van Kabila. Vader was voor zijn ogen vermoord.

We hebben nog jaren contact met hem gehouden, een paar jaar geleden is hij terug gegaan Congo.

We hebben ook een tijd een jongen uit Ethiopië te gast gehad. Weet niet hoe het met hem is afgelopen.
pi_143969352
Nee.
Ура для россии
pi_143970971
Als ik ze aan het werk mag zetten wil ik het best doen.
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:44:55 #11
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_143971027
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Comming. :')
Die fout was me nog niet eens opgevallen ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef ALDOBRANDINO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Stel het is een relnegert wat dan?
:@
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:52:45 #12
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_143971386
Voor eenzame mensen zou dit trouwens een prima oplossing kunnen zijn. Vermoedelijk krijgen chicks voorrang, maar ja, weinig aan te doen...
pi_143971802
Nee, ze krijgen al een groot deel van mijn inkomen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143971981
:')
pi_143972734
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef Confetti het volgende:
Als ik ze aan het werk mag zetten wil ik het best doen.
Precies, kunnen ze mooi in je moestuin werken :Y
pi_143974664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef MisterCe het volgende:
Wij hebben het schertsend en serieus al vaker gesuggereerd, als het lot van asielzoekers het sociaal democratische en gristelijk ingestelde deel van onze bevolking zo na aan het hart is gelegen, waarom nemen zij dan niet een of meerdere asielzoeker(s) in eigen huis. ?
Pim Fortuyn zei dit ook al tegen Jan Mulder bij Barend en van Dorp.
pi_143975672
Ik ben sociaal-liberaal / sociaal-democratisch ingesteld, maar dat betekent niet dat ik een asielzoeker in huis neem. Ik verwacht namelijk dat de regering gewoon goed beleid voert. Ik betaal belasting zodat de overheid de middelen heeft om dat beleid uit te voeren.

Goede procedures. Wie mag blijven, mag blijven; prima. Wie weg moet, gaat ook echt weg. Dat er, bijvoorbeeld in Amsterdam, al twee jaar met een groep uitgeprocedeerde asielzoekers wordt gesold, vind ik onbegrijpelijk.
pi_143976142
Als het een asielzoeker zou zijn die mij een blank kindje gaf... hmmmmm dan moet ik er nog eens over nadenken..
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:40:20 #19
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_143976331
:{w

De Bovenbaas waarschuwde bij monde van een Heer van Stand en zijn jonge vriend hier al meer dan 50 jaar geleden voor.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Lemland
Non possumus non loqui
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 03:41:44 #20
427108 flufffy
totò schillaci
pi_143980312
adopteer een neger benefit binnenkort :')
pi_143980373
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef MisterCe het volgende:
Wij hebben het schertsend en serieus al vaker gesuggereerd, als het lot van asielzoekers het sociaal democratische en gristelijk ingestelde deel van onze bevolking zo na aan het hart is gelegen, waarom nemen zij dan niet een of meerdere asielzoeker(s) in eigen huis. ? Maar tot nu toe hebben wij nog niet gelezen of gehoord dat dit pseudo medelijden al in een daad is omgezet en beperkt zich de compassie zoals gebruikelijk helpen met het geld van anderen.

Daar wil het Duitse Bundestag lid ( Tweede Kamer ) Martin Patzelt nu verandering in gaan brengen. Hij roept Duitsers op een vluchteling in eigen huis op te nemen, want deze mensen moeten een fatsoenlijk dak boven het hoofd hebben. En dat lijkt ons ook wel wat voor een land, waar de gemalen de stoom van medelijden soms niet meer aankunnen en men bij wijze van proef nu een polder gaat laten overlopen met medelijden om te zien of wij het nog wel allemaal aankunnen.

Dus mannen en vrouwen van de PvdA, CDA, SP, GL Oxfam Novib, Cordaid, Vluchtelingenwerk Nederland en aanverwante zieilgheidsindustrie aanhangers wie en wat let u, de Duitsers gaan u voor. Want…. Patzelt wil zelfs zo ver gaan hiervoor een wijziging in de Duitse wet voor te stellen, die dit moet gaan verplichten . En daar wij dank zij de EU geen grenzen meer hebben is dit zeker ook idee voor eigen land. Misschien dat wij een soort milde variatie kunnen invoeren, door de asielzoeker ons zomerhuisje op de Veluwe aan te bieden, mits dat niet al door de COA is gevorderd . Een plaats op onze in de wintermaanden toch weinig gebruikte boot zullen wij maar niet aanbieden, want onmiddellijk schiet er dan een psychiater in de versnelling daar hiermee het toch al geleden trauma van de migrant weer wordt aangewakkerd

Ons voorstel is dus neem even contact op met de COA, stap in de auto, rij naar een van de ruimschoots over het land verspreide opvangcentra en zoek een leuke Eritreeër , Oegandees of iets anders aardigs uit. Uw kinderen op zolder of in de schuur en u gaat ‘s avonds slapen met het zalige gevoel dat u een medemens gelukkig heeft gemaakt. Misschien nog even in het Swahili een sprookje voorlezen en als uw nieuwe gast niet in slaap kan vallen, schikt u beide een stukje op en kan hij tussen u komen liggen, waarbij hij wel moet beloven niet steeds met thuis te liggen bellen.

http://www.geennieuws.com(...)asielzoeker-in-huis/

Op zich ben ik hier wel voorstander van. Zou je ook samen kunnen doen en met iemand een asielzoeker "adopteren'? Wie is hier ook voorstander van?
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_143980381
De asielzoekertjes moeten gewoon weer braaf terug naar eigen land.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2014 @ 06:00:37 #23
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_143980676
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht namelijk dat de regering
_O-
Carpe Libertatem
pi_143980940
Net zoals de linkse moraalridders om de een of andere duistere reden de weg niet weten te vinden naar het Leger des Heils, de daklozenopvang e.d. zal je over dit onderwerp maar weinig zinnige reacties ontvangen van deze pareltjes der menselijkheid. Het past namelijk niet in hun fantasiewereld. Als ze 5 procent van de tijd die ze besteden aan het uitdragen van hoe goed ze zelf zijn, daadwerkelijk in hulp voor anderen zouden steken, dan zouden heel wat problemen opgelost zijn.
pi_143981268
quote:
waarbij hij wel moet beloven niet steeds met thuis te liggen bellen.
Met uw telefoon ontbreekt nog. Maar goed, een politicus met een idioot en onrealistisch idee... Stop de persen! B-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Hallo linkschmensen willen dat andere mensen voor hun medeleven betalen. Niet dat zelf in actie moeten komen kom op zeg.
Nou ja, zo linksmensch zal hij ook weer niet zijn, hij is van het CDU. Al dacht ik even dat hij er één was van die Grüne, die Linke of de SPD. Vanuit die hoek verwacht ik dit soort quatsch toch eerder.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')