abonnement Unibet Coolblue
pi_144107673
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:14 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik vond het apart dat die man in die grote fabriekshal de ene naar de andere supermooie vrouw wegstuurde (kijk nog maar eens terug) en deze meisjes overbleven.
Het liefst graatmager en ingevallen gezichtjes (dat noemen ze dan strakke kaaklijn :') ), ben daar niet zo van.

Maar ik kijk er misschien iets teveel als man naar en heb ook echt geen verstand van.
Ik kijk alleen voor de bitchfights en ander leedvermaak. 8-)
Oh dat heb ik ook hoor, er zitten weer een paar trolletjes tussen dit seizoen. Maar dat zal wel zo horen in de modewereld, die ''unieke'' gezichten :')
Maar Roos vind ik ook zo'n trolletje, die wordt vast gepest op school.
pi_144107890
Dat idee heb ik bij Nicky
pi_144107978
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:28 schreef tralalala het volgende:
Dat idee heb ik bij Nicky
Ook zo'n jankerd. Jankerds vallen bij mij gelijk af }:|
Alsof je na 10 seizoenen HNTM niet wéét hoe het werkt met die metamorfoses etc..
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:10:09 #154
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_144109287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Cute? Janken om je moeder..
Veel te jong en veel te beschermd, die kan deze wereld écht nog niet aan.
Ze is cute ja en super schattig juist!
Ik denk dat ze er wel klaar voor is en gewoon verder in kan groeien.

Janken doen ze bijna allemaal, vorig jaar niet gezien toen ze naar huis mochten bellen of in de hoogte moesten? Haha :')
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_144109477
Ik heb me weer uitgeleefd op een recap: http://www.fashionmilk.co(...)flevering-1?fatson=1

Voor nu vind ik Lincey de beste, haar vind ik het meest geloofwaardig als "echt" model. Maar ook Sagal vind ik top, ook al is ze al "oud", ze kan ver komen! June is flink opgeknapt na de make-over, maar is volgens mij te vol. Grote borsten en zo worden doorgaans niet als handig ervaren in de modewereld.

En really, dixies? Wow.
pi_144110226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Toeps het volgende:
Ik heb me weer uitgeleefd op een recap: http://www.fashionmilk.co(...)flevering-1?fatson=1

Voor nu vind ik Lincey de beste, haar vind ik het meest geloofwaardig als "echt" model. Maar ook Sagal vind ik top, ook al is ze al "oud", ze kan ver komen! June is flink opgeknapt na de make-over, maar is volgens mij te vol. Grote borsten en zo worden doorgaans niet als handig ervaren in de modewereld.

En really, dixies? Wow.
quote:
Je gebruikt AdBlock. Wij werken elke dag heel hard om jullie - gratis - de leukste modellennieuwtjes te geven. Met advertenties op de site verdienen we de kosten terug. Door AdBlock te gebruiken, maak je het ons erg moeilijk om leuke dingen te organiseren. Wil je verder lezen? Schakel AdBlock dan uit voor deze site en herlaad de pagina. Ontzettend bedankt!
Meehhh :o
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:37:00 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144110449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Toeps het volgende:
Ik heb me weer uitgeleefd op een recap: http://www.fashionmilk.co(...)flevering-1?fatson=1

Leuk! Ga meteen lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144110482
Mooie recap Toeps :P
Troel is iemand anders :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 19:38:19 ]
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:42:43 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144110702
Die Engelse vertaling mag nog wel een kritische make-over krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  ESF Reporter dinsdag 2 september 2014 @ 21:20:33 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_144114940
Toepscap *O*
Wat ik me trouwens afvraag, wanneer gaan ze nou naar New York? Want volgende week lopen ze nog over een vuilnisbelt te struinen. In de previews voordat de aflevering van gisteren begon zagen we echter al duidelijk welke modellen in NY waren. Mag toch hopen dat niet een mega-spoiler voor halverwege het seizoen is? Alhoewel het me niets zou verbazen.
pi_144118625
De recaps van Toeps zijn nog het leukste van dit hele programma :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_144131355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[..]

Meehhh :o
Ja sorry, moet geld verdienen :P
pi_144131398
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef Copycat het volgende:
Die Engelse vertaling mag nog wel een kritische make-over krijgen.
I know, heb deze gisteren zelf gepoogd te vertalen, is niet mijn talent. Maar goed, alles beter dan google translate. (Mocht iemand zich vrijwillig willen aanmelden als meester-vertaler, je bent welkom! :P We hebben wel iemand die het meestal doet, maar wij zijn geen natives dus er blijven foutjes in zitten...)
pi_144131413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Samson het volgende:
De recaps van Toeps zijn nog het leukste van dit hele programma :)
O+
pi_144131475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
Toepscap *O*
Wat ik me trouwens afvraag, wanneer gaan ze nou naar New York? Want volgende week lopen ze nog over een vuilnisbelt te struinen. In de previews voordat de aflevering van gisteren begon zagen we echter al duidelijk welke modellen in NY waren. Mag toch hopen dat niet een mega-spoiler voor halverwege het seizoen is? Alhoewel het me niets zou verbazen.
Op die vuilnisbelt dragen ze trouwens schoenen van Winde Rienstra, wat vragen om ellende is want daarop konden de modellen tijdens de show al niet lopen. (Lees: http://www.fashionmilk.co(...)a-met-felien-bergman) En voor/tijdens de show gingen er ook al twee stuk, dus als ze zo'n meisje daar volgende week over afbitchen dan is dat gewoon gemeen.


^ De modellen werden zelfs aan de hand vastgehouden door de jongens die normaal gesproken de gasten naar hun plaats wijzen, zo wankel waren die schoenen dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 12:20:49 ]
pi_144138124
Even mijn mening over de eerste aflevering: de meiden zijn echt super knap dit jaar en er zijn veel leuke/grappige persoonlijkheden! Sowieso een vooruitgang na vorig jaar waar geen drama en weinig potentie was.. Dit jaar zijn Holly en Quinty niet model maar de rest heeft allemaal wel potentie. June, Aisha, Sanne en Sagal zijn mijn favorieten (looks+persoonlijkheid) verder heeft Nicky ook een heel goed gezicht, maar ben nu al klaar met dat gejank en die pony staat haar niet. Lincey en Debbie vind ik ook wel mooi en grappig. Verder vond ik de aflevering te gehaast. Allison, Liz en Aniek zijn amper in beeld gekomen en het was een beetje rommelig (bv dat een paar maar een makeover kregen), voor de rest ben ik heel benieuwd naar de rest van het seizoen!
/
pi_144141873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Nectaro22 het volgende:
Verder vond ik de aflevering te gehaast. Allison, Liz en Aniek zijn amper in beeld gekomen en het was een beetje rommelig (bv dat een paar maar een makeover kregen), voor de rest ben ik heel benieuwd naar de rest van het seizoen!
Nou idd. Zo snap ik bijv. nog steeds niet waarom de make-overdames hier ineens feestkleding aanhebben, daar moet toch in geknipt zijn:



En hebben we echt nog niks gezien van die meiden die jij noemt idd.
pi_144147158
Er zonde van Quinty. Zoals elk jaar zijn er een paar meiden zonder modellenpotentie die er waarschijnlijk toch weer heel lang in zullen blijven. Ik weet nog niet alle namen, maar je hoort het bij sommigen al aan hun accent dat ze laaggeletterd zijn. Als je al niet goed Nederlands spreekt, hoe moet het dan met Engels.
We zullen het allemaal wel zien in New York, dat in Amerika ligt, hoe ze zich met hun campingengels gaan redden. Mijn voorlopige favoriet: Sagal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Toeps het volgende:
Ik heb me weer uitgeleefd op een recap: http://www.fashionmilk.co(...)flevering-1?fatson=1

Voor nu vind ik Lincey de beste, haar vind ik het meest geloofwaardig als "echt" model. Maar ook Sagal vind ik top, ook al is ze al "oud", ze kan ver komen! June is flink opgeknapt na de make-over, maar is volgens mij te vol. Grote borsten en zo worden doorgaans niet als handig ervaren in de modewereld.

En really, dixies? Wow.
^O^
Ik heb jouw site meteen gewhitelist in adblock. Ga zo door!!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_144180529
een nieuw seizoen.. leuk! ik zit weer aan de buis gekluisterd op maandag avond :P
het enige wat ik altijd jammer vind is die extreem jonge meiden.. zoals Roos bijvoorbeeld van net 16.. ik geloof wel echt dat die nog lang niet klaar zijn voor dit wereldje.. en vaak liggen ze er ook als eerste uit..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144183527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef MissStevie het volgende:
een nieuw seizoen.. leuk! ik zit weer aan de buis gekluisterd op maandag avond :P
het enige wat ik altijd jammer vind is die extreem jonge meiden.. zoals Roos bijvoorbeeld van net 16.. ik geloof wel echt dat die nog lang niet klaar zijn voor dit wereldje.. en vaak liggen ze er ook als eerste uit..
Daelorian kwam vorig jaar heel ver. Zoals bij het begin eigenlijk al duidelijk werd: een scout ziet "het" meteen. Er zijn topmodellen die letterlijk op straat werden aangesproken door een scout.
Elk jaar zit er vulling bij, In de finale zijn twee van de vier bij voorbaat al kansloos.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_144184334
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef MissStevie het volgende:
een nieuw seizoen.. leuk! ik zit weer aan de buis gekluisterd op maandag avond :P
het enige wat ik altijd jammer vind is die extreem jonge meiden.. zoals Roos bijvoorbeeld van net 16.. ik geloof wel echt dat die nog lang niet klaar zijn voor dit wereldje.. en vaak liggen ze er ook als eerste uit..
Dat zijn juist de kandidaten die normaliter de meeste kans zouden hebben in de echte modellenwereld. Is gewoon een commercieel verhaal. Daar verdien je relatief gewoon nog het meeste aan. Je hebt weinig aan een model van verder in de 20 die bij voorbaat al veel opdrachten kan vergeten omdat ze al "te oud" is en die moeilijker nog gevormd kan worden dan een jonger iemand....In principe zitten in dit soort programma's dus een hoop kandidaten die het normaliter eigenlijk bij voorbaat al niet zouden worden.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_144193931
Ik snap het en ben het volledig met jullie eens, maar toch vind ik iemand van 20 beter voorbereid op het harde modellen wereldje dan iemand van 16. Ik snap dat 16 een betere leeftijd is en dat je ze dan nog kan vormen, maar deze meisjes zijn vaak nog zo onzeker en laten zich nog zo beïnvloeden.. soms vind ik het gewoon een beetje zielig. Ik had voor het programma denk ik eerder voor 18+ gekozen dan voor 16+ that's all. Hoewel ik begrijp waarom ze het doen :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144196358
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat Holly, Debbie, Liz en Roos 1.72 zijn terwijl die man van Touché Models die de meiden selecteerde in SugarCity een meisje liet gaan omdat ze 173 MOEST zijn. Van Liz kan ik het wel begrijpen want ze heeft gewoon een goed gezicht maar Debbie, Holly en Roos zijn gewoon mooi maar niks high-fashion dus die zijn er waarschijnlijk gewoon ingezet vanwege hun opvallende persoonlijkheden want als je 1.72 bent moet je heel goed zijn wil je het ver schoppen in de high-fashion wereld of laat het dan maar zitten. Ik hoop dat Holly er volgende week uitligt maar denk het niet, zij is echt alleen in het programma vanwege dr ouders. Wel een leuke meid maar het minst model, ze is niet zo fotogeniek..

[ Bericht 4% gewijzigd door Nectaro22 op 05-09-2014 11:22:34 ]
/
pi_144204062
Roos kan nog een paar cm groeien :)
pi_144320646
vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')