abonnement Unibet Coolblue
pi_143958507
California passes 'yes-means-yes' campus sexual assault bill

By Aaron Mendelson
Related Stories


(Reuters) - Californian lawmakers passed a law on Thursday requiring universities to adopt "affirmative consent" language in their definitions of consensual sex, part of a nationwide drive to curb sexual assault on U.S. campuses.

The measure, passed unanimously by the California State Senate, has been called the "yes-means-yes" bill. It defines sexual consent between people as "an affirmative, conscious and voluntary agreement to engage in sexual activity".

The bill states that silence and a lack of resistance do not signify consent and that drugs or alcohol do not excuse unwanted sexual activity.

Governor Jerry Brown must sign the bill into law by the end of September. If he does, it would mark the first time a U.S. state requires such language to be a central tenet of school sexual assault policies, said Claire Conlon, a spokeswoman for State Senator Kevin De Leon, who championed the legislation.

Opponents of the bill say it is politically over-reaching and could push universities into little charted legal waters.

The bill comes amid mounting pressure nationwide by lawmakers, activists and students on universities and colleges to curb sexual assaults on campuses and to reform investigations after allegations are made.

The White House has declared sex crimes to be "epidemic" on U.S. college campuses, with one in five students falling victim to sex assault during their college years.

Universities in California and beyond have already taken steps, including seeking to delineate whether consent has been given beyond 'no means no'.

Harvard University said last month it had created an office to investigate all claims of sexual harassment or sex assault, and that it would lower its evidentiary standard of proof in weighing the cases.

Under California's bill, state-funded colleges and universities must adopt strict policies regarding sexual assault, domestic violence, dating violence and stalking, among other actions in order to receive financial aid money.

No college or university voiced opposition to the bill, Conlon said.

The U.S. Department of Education in May released a list of 55 colleges -- including three in California -- under investigation to determine whether their handling of sex assaults and harassment violated federal laws put in place to ensure equal treatment in higher education.

The Californian institutions on the list are University of California, Berkeley, Occidental College and the University of Southern California.

(Writing by Eric M. Johnson; Editing by Gareth Jones)

http://news.yahoo.com/cal(...)sault-092512755.html

feminazis gone mad _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_143958559


Dit soort bitches gaan flippen ja. _O- Sowieso wijven die zeggen dat zijn verkracht omdat ze spijt hebben. :r
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:37:45 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143958571
Godverdomme dan moet je eerst zo'n dronken wijf een papiertje laten tekenen dat je haar mag prikken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143958661
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Dit soort bitches gaan flippen ja. _O- Sowieso wijven die zeggen dat zijn verkracht omdat ze spijt hebben. :r
Tjah, dit is weer een lastige. Is dit verkrachting? Valse belofte gemaakt om seks te hebben?
pi_143958706
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah, dit is weer een lastige. Is dit verkrachting? Valse belofte gemaakt om seks te hebben?
Ze zei ja, dus geen verkrachting. Niemand forceerde haar.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143958780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
Sowieso wijven die zeggen dat zijn verkracht omdat ze spijt hebben. :r
Komt doordat vrouwen nog altijd vaak als slachtoffers gezien worden. Dan gaan sommige zich ook zo gedragen.
pi_143958883
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah, dit is weer een lastige. Is dit verkrachting? Valse belofte gemaakt om seks te hebben?
Dit kun je niet serieus menen.
pi_143958898
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Dit soort bitches gaan flippen ja. _O- Sowieso wijven die zeggen dat zijn verkracht omdat ze spijt hebben. :r
Bye bye 80% of the male population

Just wauuw _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_143959063
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah, dit is weer een lastige. Is dit verkrachting? Valse belofte gemaakt om seks te hebben?
Nee. Verkrachting is penetratie tegen uitdrukkelijke wil. Niet seks waar je achteraf spijt van hebt. Verkrachting kent geen terugwerkende kracht.

Zou ook mooi zijn. Hoe moet je als man weten wanneer je had moeten stoppen. Nee is nee, maar dan moet er wel op het moment nee gezegd worden zodat je als man weet dat je moet stoppen. Dat gaat een beetje moeilijk met spijt achteraf.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143959106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:

Dit soort bitches gaan flippen ja. _O- Sowieso wijven die zeggen dat zijn verkracht omdat ze spijt hebben. :r
Wel eens mee te maken gehad. Triest wel. :')
pi_143959143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef LasTeR het volgende:
Godverdomme dan moet je eerst zo'n dronken wijf een papiertje laten tekenen dat je haar mag prikken.
lol ik zie het nu al voor me

Twee mensen ontmoeten elkaar en willen sex hebben .

Pakt er een de tel om een gesprek op te nemen : Ik heet Kees en ik ben geil. Naast bij zit Truus die ook van de bil wil

Truus kan je dit bevestigen : Ja ik wil

Is er sprake van alcohol : nope geen druppel

Is er sprake van drugs ? Nee ook niet

Heb ik Kees valse beloftes gedaan puur om jou het bed in te krijgen ? Nee hoor

Weet je het zeker? Ja dat weet ik zeker

Vervolgens video opslaan en nog een backup maken just in case en je kan beginnen 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_143959177
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wel eens mee te maken gehad. Triest wel. :')
Do tell

Hier in nl of je was op vakantie in de VS ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_143959196
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wel eens mee te maken gehad. Triest wel. :')
Dit is helemaal een mooi staaltje:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)seks-op-straat.dhtml
pi_143959287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

lol ik zie het nu al voor me

Twee mensen ontmoeten elkaar en willen sex hebben .

Pakt er een de tel om een gesprek op te nemen : Ik heet Kees en ik ben geil. Naast bij zit Truus die ook van de bil wil

Truus kan je dit bevestigen : Ja ik wil

Is er sprake van alcohol : nope geen druppel

Is er sprake van drugs ? Nee ook niet

Heb ik Kees valse beloftes gedaan puur om jou het bed in te krijgen ? Nee hoor

Weet je het zeker? Ja dat weet ik zeker

Vervolgens video opslaan en nog een backup maken just in case en je kan beginnen 8)7
Moet je daarna wel de recorder uitzetten, anders krijg je weer een rechtzaak aan je reet wegens inbreuk op privacy. _O-
pi_143959292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Dit soort bitches gaan flippen ja. _O- Sowieso wijven die zeggen dat zijn verkracht omdat ze spijt hebben. :r
WOWOWOW, nekschot dit soort mongolen.
pi_143959296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wel eens mee te maken gehad. Triest wel. :')
Ik in iets bescheidener zin ook. Na spijt heette het ineens seksueel misbruik volgens haar. Dat heeft me indertijd flink dwars gezeten.

Maar de mevrouw in kwestie was zo de weg kwijt dat ik me er uiteindelijk maar bij neergelegd heb dat ze in een andere wereld leeft. Maar als zo'n freak je aanklaagt wegens verkrachting, dan ben je echt de lul.
pi_143959390
Wat ik sowieso niet snap. Als een man en een vrouw dronken zijn en ze gaan neuken. Achteraf krijgt de vrouw spijt en zegt ze dat ze verkracht is, want ze was dronken. En ja, dan word je als man veroordeeld. Wat de neuk is deze shit. 8)7 8)7 8)7 Ik heb er spijt van dat ik een slet ben, dus nu ga ik het leven van anderen verwoesten. :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143959452
Er is natuurlijk ook nog wel het nodige te doen over aanranding en verkrachtingen op campussen in de VS en de aanpak daarvan. Neem bijvoorbeeld die jongens die schuldig waren bevonden en vervolgens voor straf levenslang geschorst werden. Die schorsing gaat echter pas in na hun afstuderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143959561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:07 schreef Monolith het volgende:
Er is natuurlijk ook nog wel het nodige te doen over aanranding en verkrachtingen op campussen in de VS en de aanpak daarvan. Neem bijvoorbeeld die jongens die schuldig waren bevonden en vervolgens voor straf levenslang geschorst werden. Die schorsing gaat echter pas in na hun afstuderen.
Definitie van verkrachting veranderen helpt niets om het aantal incidenten te doen dalen. Integendeel.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143959617
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:11 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Definitie van verkrachting veranderen helpt niets om het aantal incidenten te doen dalen. Integendeel.
Nou ja, als je lul in een laveloze studente hangen die toch te lam is om zich te verzetten nu eerder leidt tot veroordeling, kan dat best een positief effect hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143959900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Do tell

Hier in nl of je was op vakantie in de VS ?
Gewoon in Nederland.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik in iets bescheidener zin ook. Na spijt heette het ineens seksueel misbruik volgens haar. Dat heeft me indertijd flink dwars gezeten.

Maar de mevrouw in kwestie was zo de weg kwijt dat ik me er uiteindelijk maar bij neergelegd heb dat ze in een andere wereld leeft. Maar als zo'n freak je aanklaagt wegens verkrachting, dan ben je echt de lul.
Ze vertelde even via msn. Was meer aandacht trekken maar ja ze was er wel mee aan het dreigen. :')
pi_143959909
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, als je lul in een laveloze studente hangen die toch te lam is om zich te verzetten nu eerder leidt tot veroordeling, kan dat best een positief effect hebben.
Is deze wetgeving daarvoor een oplossing? Hoe moet achteraf bewezen worden dat er toestemming was? Nu is eigenlijk alles verkrachting tot de man aan kan tonen dat er toestemming was.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143960271
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Is deze wetgeving daarvoor een oplossing? Hoe moet achteraf bewezen worden dat er toestemming was? Nu is eigenlijk alles verkrachting tot de man aan kan tonen dat er toestemming was.
Nee dat is niet het geval. Het gaat er hier niet om dat een man die seks heeft met een vrouw opeens 'guilty until proven innocent' is. Het gaat er om dat ook gevallen waarbij de vrouw b.v. laveloos is onder verkrachting vallen.

Als jij je laveloos zuipt en één of andere homo besluit vervolgens dat hij jou wel eens even lekker anaal uit wil wonen terwijl je daar laveloos ligt, dan is dat toch ook gewoon verkrachting?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:39:25 #24
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143960318
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, als je lul in een laveloze studente hangen die toch te lam is om zich te verzetten nu eerder leidt tot veroordeling, kan dat best een positief effect hebben.
De kans is redelijk groot dat die kerel dan ook laveloos is, maar vrouwen hebben nu eenmaal minder verantwoordelijkheid dan mannen want het kunnen geen ''echte'' volwassenen worden.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:41:22 #25
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143960384
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Is deze wetgeving daarvoor een oplossing? Hoe moet achteraf bewezen worden dat er toestemming was? Nu is eigenlijk alles verkrachting tot de man aan kan tonen dat er toestemming was.
Het probleem met de meeste verkrachtingszaken is dat het vaak het ene woord tegen het andere is. In plaats van een discussie of er wel of geen nee is gezegd kunnen ze die nu eindeloos blijven voeren over de vraag of er ja is gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')