abonnement Unibet Coolblue
pi_180421156
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:08 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als je eenmaal ergens aan gewend bent is het ook lastig overstappen. :P Ik maak dan vaak een nieuwe game aan, om een wapen uit te kiezen en daar alles omheen te bouwen. *)
Ja idd. Ik heb de Iaito maar die ga ik naar Lightning ascenden denk ik. Zweihander is Fire nu. Of Iaito wordt een Chaos Blade :P Keuzes, keuzes...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_180421203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja idd. Ik heb de Iaito maar die ga ik naar Lightning ascenden denk ik. Zweihander is Fire nu. Of Iaito wordt een Chaos Blade :P Keuzes, keuzes...
Zodra je in NG+ of verder zit wordt je wel een beetje gedwongen om van alles wat te gebruiken natuurlijk, om bij verschillende tegenstanders je damage een beetje te maximaliseren. Dat houdt het wel fresh. :Y

Zeker four kings dwingen je goed na te denken over je equipment, dat wordt op NG+++ een ordinaire DPS race. :P
-nee-
pi_180421711
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zodra je in NG+ of verder zit wordt je wel een beetje gedwongen om van alles wat te gebruiken natuurlijk, om bij verschillende tegenstanders je damage een beetje te maximaliseren. Dat houdt het wel fresh. :Y

Zeker four kings dwingen je goed na te denken over je equipment, dat wordt op NG+++ een ordinaire DPS race. :P
Oh ja, die moet ik ook nog :') Eerst Sif maar eens verslaan eer ik dat kan doen. In NG+ ook Kaathe gebruiken, kan ik die covenant vinden en de andere ending unlocken. Stiekem is er toch veel te doen nog. Houd de boel wel fris, en wat ik ook wel als pluspunt zie is dat niets aangereikt wordt en je alles zelf moet ontdekken, ook qua quests. Erg tof.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_180421820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh ja, die moet ik ook nog :') Eerst Sif maar eens verslaan eer ik dat kan doen. In NG+ ook Kaathe gebruiken, kan ik die covenant vinden en de andere ending unlocken. Stiekem is er toch veel te doen nog. Houd de boel wel fris, en wat ik ook wel als pluspunt zie is dat niets aangereikt wordt en je alles zelf moet ontdekken, ook qua quests. Erg tof.
Ja dat vond ik ook het beste aspect van hoe de game ontvouwt. Dark Souls 3 doet dat ook nog wel goed, daar ga je net zo veel tijd aan verliezen. :P

Als je artorias hebt verslagen voordat je Sif doet, is dat introfilmpje bij Sif net iets anders. Dat was de beste lore-toevoeging die ik een DLC ooit heb zien maken. _O_
-nee-
pi_180421924
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook het beste aspect van hoe de game ontvouwt. Dark Souls 3 doet dat ook nog wel goed, daar ga je net zo veel tijd aan verliezen. :P

Als je artorias hebt verslagen voordat je Sif doet, is dat introfilmpje bij Sif net iets anders. Dat was de beste lore-toevoeging die ik een DLC ooit heb zien maken. _O_
Ja heb ik van gehoord idd. En DS3 ga ik vanavond even proberen. DS2 heb ik al even gedaan, die is ook best leuk. Maar het mist een beetje de touch van Miyazaki. Ik denk dat ik de eerste nog steeds de beste blijf vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_180502482
Begonnen met DS3. Eerste bossfight ging best goed, ging niet dood _O_ Daarna bij de ingang van de Firelink Shrine die Weapon Master verslagen, al lazerde hij van de rand af zo de afgrond in :') Wel een Uchiganata aan over gehouden :9 Weet iemand hoeveel pijlen ik nodig heb om die Wyvern te verjagen? Ik wil de Claymore pakken zonder geroosterd te worden :P En een Large Titanite Shard is nooit weg :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_180518352
Die Wyvern heb ik nooit gepakt. Op lage level is het misschien wel 500 pijlen ofzo, weet ik niet, maar in elk geval duurt het veels te lang. Later ben ik er nog eens voor terug gekomen maar toen was ie alweer weg (volgens mij vanwege iets wat ik richting endgame heb gedaan)

Gewoon de vuurzee trotseren. :P
-nee-
pi_180528814
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 17:56 schreef Marsenal het volgende:
Die Wyvern heb ik nooit gepakt. Op lage level is het misschien wel 500 pijlen ofzo, weet ik niet, maar in elk geval duurt het veels te lang. Later ben ik er nog eens voor terug gekomen maar toen was ie alweer weg (volgens mij vanwege iets wat ik richting endgame heb gedaan)

Gewoon de vuurzee trotseren. :P
Mja misschien toch maar doen ;( Ik ga weer voor een STR/DEX build deze keer, kijken hoe dat uitpakt. Moet wel zeggen dat die Uchiganata wel heel erg snel zijn durability verliest. Een paar vijanden mee verslagen en ik zie dat balkje gewoon teruglopen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 juli 2018 @ 21:33:00 #259
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180568488
de hype is over in pvp, tis weer dood
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_180580873
Vanavond of verder met een van de Souls games, of met Bloodborne :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181888918
Ik ga aan DS Remasterd beginnen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_181889020
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
Keep this topic alive!

Dark Souls verdiend dat zeker! Ben ook wel te porren voor een opgepoetste versie naar de next gen's incl de dlc dan zou ik hem weer gaan spelen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

*O*
Wat dus nu ongeveer is!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_181957000
Ben recent met DaSo 3 met NG+ begonnen na talloze vergeefse pogingen om de Demon Prince van The Ringed City te verslaan.
Ben inmiddels in Irithyll Dungeon(Jailers _O_) en Profaned Capital aangekomen met mijn favo wapen (twohanded Great Machete +10 Raw).

Blijft toch een briljante game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181957136
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ben recent met DaSo 3 met NG+ begonnen na talloze vergeefse pogingen om de Demon Prince van The Ringed City te verslaan.
Ben inmiddels in Irithyll Dungeon(Jailers _O_) en Profaned Capital aangekomen met mijn favo wapen (twohanded Great Machete +10 Raw).

Blijft toch een briljante game _O_
Ik moet ook weer eens verder :P Alleen slokken andere games mijn aandacht op :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 17 september 2018 @ 12:52:25 #265
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_181961553
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ben recent met DaSo 3 met NG+ begonnen na talloze vergeefse pogingen om de Demon Prince van The Ringed City te verslaan.
Ben inmiddels in Irithyll Dungeon(Jailers _O_) en Profaned Capital aangekomen met mijn favo wapen (twohanded Great Machete +10 Raw).

Blijft toch een briljante game _O_
Deel 3 moet ik ook nog...

En ik ben in de remaster van deel 1 toch weer als Mage als het spelen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_181977174
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Deel 3 moet ik ook nog...

En ik ben in de remaster van deel 1 toch weer als Mage als het spelen.
Ik loop als Iron Tarkus rond :P Alleen wel een ander wapen en schild :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_182006238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga aan DS Remasterd beginnen!
Ik moet het ook nog eens afmaken. Maar ben bang dat er een controller dood gaat bij die 2 bosses waar ik nu zit :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games woensdag 19 september 2018 @ 15:05:11 #268
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182006804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik moet het ook nog eens afmaken. Maar ben bang dat er een controller dood gaat bij die 2 bosses waar ik nu zit :')
Smough & Ornstein? Heheh. Enige advies dat ik kan geven is, kill the skinny guy first. Verschilt ook weer per speler hoe dat ervaren wordt maar ik vind über-Smough echt 10x makkelijker dan über-Ornstein.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182006908
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Smough & Ornstein? Heheh. Enige advies dat ik kan geven is, kill the skinny guy first. Verschilt ook weer per speler hoe dat ervaren wordt maar ik vind über-Smough echt 10x makkelijker dan über-Ornstein.
Ja die fuckers
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_182007488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik moet het ook nog eens afmaken. Maar ben bang dat er een controller dood gaat bij die 2 bosses waar ik nu zit :')
Gewoon een summon gebruiken joh! Ik heb zelf een hekel aan eindbaas gevechten in elke game en dat is in DS niet anders dus ik gebruik dan vaak een summon.

De sfeer en de wereld anzich is wat mij aantrekt in DS maar de bazen kunnen me gestolen worden!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_182020276
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Smough & Ornstein? Heheh. Enige advies dat ik kan geven is, kill the skinny guy first. Verschilt ook weer per speler hoe dat ervaren wordt maar ik vind über-Smough echt 10x makkelijker dan über-Ornstein.
Ik gebruikte twee summons :') Knight Solaire en een speler. Ze gingen allebei op Ornstein af, en ik wilde juist zijn armor hebben :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games maandag 21 januari 2019 @ 14:16:32 #272
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184531735
Iemand op pc Daughters of Ash al geprobeerd? Aanrader als je deel 1 nog eens opnieuw wilt doen maar wel wat extra uitdaging kunt gebruiken. Vooralsnog alleen beschikbaar voor de Prepare To Die-editie, later dit jaar ook voor de Remaster als 't goed is.

https://www.nexusmods.com/darksouls/mods/1524
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184532059
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:16 schreef 2dope het volgende:
Iemand op pc Daughters of Ash al geprobeerd? Aanrader als je deel 1 nog eens opnieuw wilt doen maar wel wat extra uitdaging kunt gebruiken. Vooralsnog alleen beschikbaar voor de Prepare To Die-editie, later dit jaar ook voor de Remaster als 't goed is.

https://www.nexusmods.com/darksouls/mods/1524
Ziet er wel netjes uit en klinkt veelbelovend :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 13:00:42 #274
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184571118
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ziet er wel netjes uit en klinkt veelbelovend :Y
Het is bijna alsof je de game weer voor het eerst speelt, heel tof gedaan.

Overigens nog meer (potentieel) goed Souls-nieuws vandaag:
SoulsBorne-bedenker praat over Demon's Souls-remake
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184571227
Ik moet echt weer verder met de Souls-games die ik heb :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184572015
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is bijna alsof je de game weer voor het eerst speelt, heel tof gedaan.

Overigens nog meer (potentieel) goed Souls-nieuws vandaag:
SoulsBorne-bedenker praat over Demon's Souls-remake
Ik zou deze sowieso spelen, al verwacht ik niks van de gameplay, het is meer dat ik wil begrijpen hoe DS1 tot stand is gekomen, en de lore ben ik nieuwsgierig naar.

Heb ‘m al vaak genoeg op youtube gezien, als je ds1 t/m 3 hebt gedaan kan ik me voorstellen dat demon souls geen verrassingen meer heeft, maar misschien kan iemand me hier nog verbeteren...? :P
-nee-
  Eindredactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 13:59:12 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184572322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik zou deze sowieso spelen, al verwacht ik niks van de gameplay, het is meer dat ik wil begrijpen hoe DS1 tot stand is gekomen, en de lore ben ik nieuwsgierig naar.

Heb ‘m al vaak genoeg op youtube gezien, als je ds1 t/m 3 hebt gedaan kan ik me voorstellen dat demon souls geen verrassingen meer heeft, maar misschien kan iemand me hier nog verbeteren...? :P
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb Demon's Souls na Dark Souls en Dark Souls II gespeeld en ik vond de playthrough geweldig. Het is grafisch iets minder, qua gameplay iets houteriger, maar het is Souls pur sang. Het is gewoon meer (Dark) Souls.

Als je bij bijv. Dark Souls III zoiets had van mehhh meer van hetzelfde, dat is dit ook alleen dan technisch minder indrukwekkend. Overigens werken veel mechanics in DeSo compleet anders dan in diens opvolgers, zoals World Tendency (een soort reputatie) en de 'straf' die staat op doodgaan (kleinere health bar en sterkere vijanden).

Misschien is King's Field ook nog wat voor je, de spirituele voorganger van Souls-games.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184573463
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb Demon's Souls na Dark Souls en Dark Souls II gespeeld en ik vond de playthrough geweldig. Het is grafisch iets minder, qua gameplay iets houteriger, maar het is Souls pur sang. Het is gewoon meer (Dark) Souls.

Als je bij bijv. Dark Souls III zoiets had van mehhh meer van hetzelfde, dat is dit ook alleen dan technisch minder indrukwekkend. Overigens werken veel mechanics in DeSo compleet anders dan in diens opvolgers, zoals World Tendency (een soort reputatie) en de 'straf' die staat op doodgaan (kleinere health bar en sterkere vijanden).

Misschien is King's Field ook nog wat voor je, de spirituele voorganger van Souls-games.
Oh, ik had verwacht dat de gameplay hetzelfde zou zijn alleen dan wat grover. Had dit via mijn rondgang op youtube nooit meegekregen. Cool! :)
-nee-
  Eindredactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:43:36 #279
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184574293
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Oh, ik had verwacht dat de gameplay hetzelfde zou zijn alleen dan wat grover. Had dit via mijn rondgang op youtube nooit meegekregen. Cool! :)
Klopt op zich wel wat je zegt, in algemene zin (beweging, combat, items/upgraden, levelen) zijn er weinig verrassingen, desalniettemin is het een must-play voor liefhebbers, met een aantal wezenlijk verschillende mechanics.
Maar goed voorlopig eerst #hype genoeg voor Sekiro *O*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 23:51:05 #280
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_184604683
Ik snap niet dat ik dit topic nog niet in mn myat had staan, dus bij deze een tvp

Dankzij de dlc (die nu weer uit is *O*) flink aan het kijken naar DS mods streamers, zoals SquillaKilla, die de 3x mod even goed kapotmaakt. Mooi man zulke challenges
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_190886681
L + R1 (oftewel Kick) 8-)

Recent Dark Souls Remastered maar weer eens aangeslingerd.

Destijds alle Soulsborne games natuurlijk al gespeeld, maar uiteindelijk alle discs verkocht.
Tegenwoordig heb ik alle games weer digitaal gekocht, met alle dlc.

Ik ben nu bezig met een Zweihander build, die ik eventueel ga uitbreiden met Pyromancy.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190887329
@KennyPowers :7

En @Jimbo jij was toch ook een tijdje terug aan de Trilogy begonnen? Of was dat iig van plan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190888000
Nu voorbij Iron Golem en in Anor Londo. Met een saaie Halberd + 10.
Weet eigenlijk niks van builds behalve common sense.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190888591
Anor Londo, oeh dan krijg je straks Ornstein & Smough :X :X
Heb je in Anor Londo ook al die 2 Archers gehad, als je op een smal stijl stukje omhoog moet?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190888657
Nee was meteen gestopt bij de 1e bonfire.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 14:24:31 #286
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_190889178
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:44 schreef StateOfMind het volgende:
@:KennyPowers :7

En @:Jimbo jij was toch ook een tijdje terug aan de Trilogy begonnen? Of was dat iig van plan.
Klopt, maar heb deel 1 opgegeven, vond hem niet chill spelen

Deel 2 moet ik nog een keer aanslingeren, en deel 3 ken ik dromen inmiddels
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_192164161
Veel drukker online nu de wereld vergaat _O_
-nee-
pi_192447812
Weer uitgespeeld, nu op jacht naar alle achievements _O_
-nee-
  Eindredactie Games zondag 12 juli 2020 @ 12:57:37 #289
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_194050739
Voor de mensen die Dark Souls III op de pc hebben/spelen: ga als een gek Cinders downloaden. Overhaul mod met een reusachtige waslijst aan verbeteringen en nieuwe dingen. Echt een reden om Dark Souls III weer op te pakken.

Nieuwe items, spells, rings, armor (die allemaal een effect hebben), vijanden, bosses, nieuwe enemy placement, NPC's, covenants. Het is echt te veel om op te noemen.

https://www.nexusmods.com/darksouls3/mods/310?tab=description
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_194641798
Voor alle liefhebbers kan ik Mortal Shell aanraden :Y

Gemaakt door een kleine studio van 15 man, en komt van alle souls-like games toch wel het dichtst in de buurt van the real deal.

Kost ook maar 30 euro nieuw.
Voor de consoles te koop in de betreffende stores. Voor pc (voorlopig) bij Epic.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194667652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
Voor alle liefhebbers kan ik Mortal Shell aanraden :Y

Gemaakt door een kleine studio van 15 man, en komt van alle souls-like games toch wel het dichtst in de buurt van the real deal.

Kost ook maar 30 euro nieuw.
Voor de consoles te koop in de betreffende stores. Voor pc (voorlopig) bij Epic.
Als ik terug ben van vakantie ga ik deze checken. :)

Ik luister nu voor het slapen gaan al een paar dagen een podcast over Dark Souls 1, en het begint meteen te kriebelen. Toch nog maar eens een playthrough doen weer volgende week. :')
-nee-
pi_194668054
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als ik terug ben van vakantie ga ik deze checken. :)

Ik luister nu voor het slapen gaan al een paar dagen een podcast over Dark Souls 1, en het begint meteen te kriebelen. Toch nog maar eens een playthrough doen weer volgende week. :')
Waar is die podcast te vinden?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194668256
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waar is die podcast te vinden?
Het heet Bonfireside Chat, ik luister het via Podcast Tracker op m'n telefoon.
-nee-
pi_194685213
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:05 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het heet Bonfireside Chat, ik luister het via Podcast Tracker op m'n telefoon.
Staat genoteerd :7
Altijd interessant :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194686706
Ik moet ook echt weer eens verder met de games :D Ben al wel een heel eind in DS1, hopelijk snel een paar bosses tackelen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games zondag 23 augustus 2020 @ 13:26:11 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_194687653
SGDQ opende met een Demon's Souls speedrun O+

Vod (gameplay vanaf 0:25): https://www.twitch.tv/videos/712120598
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 13:28:53 #297
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_194687703
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:26 schreef 2dope het volgende:
SGDQ opende met een Demon's Souls speedrun O+

Vod (gameplay vanaf 0:25): https://www.twitch.tv/videos/712120598
Offtopic. Maar saaiste sgdq sinds de eerste :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games zondag 23 augustus 2020 @ 13:39:40 #298
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_194687890
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Offtopic. Maar saaiste sgdq sinds de eerste :r
Hmm ik kijk alleen shit terug die ik interessant vind. 4 uur lang Final Fantasy of Pokémon ga ik echt niet kijken :')
Streets of Rage 4 en GTA Vice City waren leip

/ot
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 16:30:03 #299
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_194690276
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hmm ik kijk alleen shit terug die ik interessant vind. 4 uur lang Final Fantasy of Pokémon ga ik echt niet kijken :')
Streets of Rage 4 en GTA Vice City waren leip

/ot
Het is gewoon saai zo zonder publiek, je mist die inleving enzo, nu is het gewoon een webcam tranny kijken die snel een spelletje speelt en in een nep hoog stemmetje praat
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194691414
Pokemon World Record attempts zijn wel genot als ze dan door de champion gecrit geworden
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')