abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144333505
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
zelfs de homepage telt af, was volgens mij nooit naar een event.. :D
Wat De Neuk??? Wat gaan ze in godsnaam allemaal aankondigen? Kan nooit alleen de iPhone en horloge zijn... Die zijn, imo, niet zo veel poespas waard.
pi_144333721
iHome. Je hele huis met iOS bedienbaar.
pi_144333839
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 22:50 schreef Dimens het volgende:
iHome. Je hele huis met iOS bedienbaar.
inclusief je, one more thing, iTV :+
pi_144333908
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

inclusief je, one more thing, iTV :+
Hopelijk wel.
  Donald Duck held maandag 8 september 2014 @ 22:54:20 #180
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144333912
Ze hebben wel een complete constructie aangebouwd daar bij die zaal. Dat kan best een demonstratiehuis zijn vol met HomeKit functionaliteit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144334022
Waarschijnlijk wel ja. Met iTV natuurlijk.
pi_144334100
Fuck die aaifoon en dat polsdingetje... Ik wil weten wat er allemaal nog meer komt...

Als die 2 dingen het enige zijn, ga ik zwaar teleurgesteld worden... En ik zal niet de enige zijn, gok ik zo
pi_144334190
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk wel ja. Met iTV natuurlijk.
In modellen van 45 t/m 105", beginnend vanaf 200 euro.
  Donald Duck held maandag 8 september 2014 @ 23:01:31 #184
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144334251
In deze ronde gok ik echt nog niet op een iTV. Dat is te veel ineens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144334315
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef RvLaak het volgende:
Fuck die aaifoon en dat polsdingetje... Ik wil weten wat er allemaal nog meer komt...

Als die 2 dingen het enige zijn, ga ik zwaar teleurgesteld worden... En ik zal niet de enige zijn, gok ik zo
Nieuwe iPads. Lijkt mij sterk dat ze met heel veel nieuwe dingen komen. Beetje het standaard riedeltje en dan misschien een nieuw product zoals een iWatch of iTV of zo. Mja, dat werd voorgaande jaren ook gezegd dus het kan vest dat we weer teleurgesteld worden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

In modellen van 45 t/m 105", beginnend vanaf 200 euro.
Een kwalitatief goede televisie verwachten voor ¤ 200,- en dan ook nog eens van Apple. :') Lijkt me dat als er een 48" iTV komt dat je daar meer dan ¤ 1000,- voor kwijt bent.
  Donald Duck held maandag 8 september 2014 @ 23:04:54 #186
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144334405
Een iPad Pro lijn met groter scherm wellicht, die geruchten zijn er ook al een tijdje. In de broncode van iOS schijnen aanwijzingen gevonden te zijn voor het splitsen van het scherm in twee apps, dat vereist wel wat beeldruimte.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144334453
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nieuwe iPads. Lijkt mij sterk dat ze met heel veel nieuwe dingen komen. Beetje het standaard riedeltje en dan misschien een nieuw product zoals een iWatch of iTV of zo. Mja, dat werd voorgaande jaren ook gezegd dus het kan vest dat we weer teleurgesteld worden.
Het probleem dit jaar is dan ook het hele aftellen op de frontpage van de Apple site. Daarmee creëer je verwachtingen. En bij Apple zijn die verwachtingen altijd hoog. Tot nu toe hebben ze daar ook aan voldaan bij mij, maar goed. Dat ben ik.
quote:
[..]

Een kwalitatief goede televisie verwachten voor ¤ 200,- en dan ook nog eens van Apple. :') Lijkt me dat als er een 48" iTV komt dat je daar meer dan ¤ 1000,- voor kwijt bent.
Sarcasme niet herkennen :P

Hier in huis komt geen iTV indien >45"... Wordt gewoon te groot voor onze woning. En dat die dan minimaal 2k gaat kosten, tja... Blijft Apple.
pi_144334748
Net ff het event toegevoegd aan iCal, duurt van19 tot 21... Vorige keer was het van 18:45 tot 19:00... Ben benieuwd of dit nog iets betekent...
pi_144334842
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef RvLaak het volgende:
Net ff het event toegevoegd aan iCal, duurt van19 tot 21... Vorige keer was het van 18:45 tot 19:00... Ben benieuwd of dit nog iets betekent...
Hmmm....ga ik sporten of dit kijken :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144334930
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
In de broncode van iOS schijnen aanwijzingen gevonden te zijn voor het splitsen van het scherm in twee apps, dat vereist wel wat beeldruimte.
Dag na dat nieuwsstuk was al bekend dat dit gewoon een API was zodat je in de app zelf twee "schermen" naast elkaar kon hebben. Net zoals de Mail app zeg maar waar je gewoon de inbox en de mail naast elkaar hebt.

Lijkt mij ook niet dat er een grotere iPad komt. Waarom zouden ze? Mja dat denk ik ook van de iPhone. Waarom zouden ze? Behoud lekker dat 4" scherm en dan misschien een groter formaat erbij. Niet alleen een groter formaat.
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het probleem dit jaar is dan ook het hele aftellen op de frontpage van de Apple site. Daarmee creëer je verwachtingen. En bij Apple zijn die verwachtingen altijd hoog. Tot nu toe hebben ze daar ook aan voldaan bij mij, maar goed. Dat ben ik.
Doet wel vermoeden dat er iets "bigs" aan zit te komen. Mja misschien is het wel een iWatch en dat je dan alle demotica in je huis kunt aansturen. Dat zou wel mooi zijn. Hoef je niet iedere keer je telefoon erbij te pakken.

Was er trouwens bij de iPad al iets gelekt aan informatie? Want meestal heb je wel veel rumoeren en dat heb je nu niet echt over de iWatch. Daarom ben ik een beetje sceptisch over de komst ervan.
quote:
Hier in huis komt geen iTV indien >45"... Wordt gewoon te groot voor onze woning. En dat die dan minimaal 2k gaat kosten, tja... Blijft Apple.
Is helemaal niet zo groot eigenlijk. Hoeft ook helemaal niet zo duur te zijn eigenlijk. Apple TV is ook helemaal niet zo prijzig.

Ik verwacht ook niet dat Apple met top notch specificaties gaat komen als ze met een televisie komen. Waarschijnlijk een LCD-televisie met een 120Hz Direct LED paneel wat dan weer wel al in de fabriek gekalibreerd is.
pi_144335230
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Doet wel vermoeden dat er iets "bigs" aan zit te komen. Mja misschien is het wel een iWatch en dat je dan alle demotica in je huis kunt aansturen. Dat zou wel mooi zijn. Hoef je niet iedere keer je telefoon erbij te pakken.

Was er trouwens bij de iPad al iets gelekt aan informatie? Want meestal heb je wel veel rumoeren en dat heb je nu niet echt over de iWatch. Daarom ben ik een beetje sceptisch over de komst ervan.
Bij zowel de iPhone als iPad is elke keer nagenoeg alle informatie al op voorhand gelekt. Bij de iWatch (nog) niet. Kan komen doordat deze in de VS wordt geproduceerd, ipv China.
quote:
[..]

Is helemaal niet zo groot eigenlijk. Hoeft ook helemaal niet zo duur te zijn eigenlijk. Apple TV is ook helemaal niet zo prijzig.
AppleTV is lekker goedkoop idd, voor wat het kan. Maar nog altijd vrij prijzig voor een media speler zonder opslag.

We hebben hier een 42" tv gehad. Groter hoeft echt niet. We zitten op maar 2/2,5 meter van het scherm. Dan wil je geen 45+" scherm.
quote:
Ik verwacht ook niet dat Apple met top notch specificaties gaat komen als ze met een televisie komen. Waarschijnlijk een LCD-televisie met een 120Hz Direct LED paneel wat dan weer wel al in de fabriek gekalibreerd is.
Als Apple met een televisie komt, no way dat het dan een LCD scherm wordt. Gaat "gewoon" LED of AMOLED worden. Beide veel beter beeld namelijk en bij beide is zwart echt zwart.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 23:23:54 ]
pi_144335728
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Bij zowel de iPhone als iPad is elke keer nagenoeg alle informatie al op voorhand gelekt. Bij de iWatch (nog) niet. Kan komen doordat deze in de VS wordt geproduceerd, ipv China.

Zou kunnen ja. Dat verklaart ook weer dat er niets bekend was over de Mac Pro.
quote:
AppleTV is lekker goedkoop idd, voor wat het kan. Maar nog altijd vrij prijzig voor een media speler zonder opslag.

We hebben hier een 42" tv gehad. Groter hoeft echt niet. We zitten op maar 2/2,5 meter van het scherm. Dan wil je geen 45+" scherm.

Misschien komen ze ook wel met een 40" scherm.
quote:
Als Apple met een televisie komt, no way dat het dan een LCD scherm wordt. Gaat "gewoon" LED of AMOLED worden. Beide veel beter beeld namelijk en bij beide is zwart echt zwart.
Je weet dat 99% van de televisies die vandaag de dag verkocht worden gewoon LCD zijn? Dat er geadverteerd wordt met LED terwijl het nog net zo LCD is als het altijd al was? (op wat beeldopbouwtechnieken misschien na zoals IPS, TN en VA) Dat alleen de achtergrondverlichting van CCFL naar LED toe is gegaan?

Datzelfde LCD zit in je MacBook, iPhone, iPad, iPod..

Oh en AMOLED is gewoon OLED maar dan met een fancy naam. Beetje vreemd wel. We zeggen toch ook geen TFT LCD meer? Ik denk trouwens niet dat Apple met een OLED televisie zal komen als het met een televisie komt. Nog te vroeg voor.
pi_144335773
Morgen 19:00 Nederlandse tijd toch?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 september 2014 @ 23:50:14 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144336228
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
Morgen 19:00 Nederlandse tijd toch?
:Y
pi_144337024
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

Misschien komen ze ook wel met een 40" scherm.
Hopelijk.
quote:
[..]

Je weet dat 99% van de televisies die vandaag de dag verkocht worden gewoon LCD zijn? Dat er geadverteerd wordt met LED terwijl het nog net zo LCD is als het altijd al was? (op wat beeldopbouwtechnieken misschien na zoals IPS, TN en VA) Dat alleen de achtergrondverlichting van CCFL naar LED toe is gegaan?

Datzelfde LCD zit in je MacBook, iPhone, iPad, iPod..

Oh en AMOLED is gewoon OLED maar dan met een fancy naam. Beetje vreemd wel. We zeggen toch ook geen TFT LCD meer? Ik denk trouwens niet dat Apple met een OLED televisie zal komen als het met een televisie komt. Nog te vroeg voor.
Als je ziet wat LG en anderen kunnen en hebben gedaan met OLED, dan zou je die opmerking over "te vroeg" niet gemaakt hebben ;). Tweakers heeft er gisteren een berichtje aan geweid. Waren weleenswaar 55" schermen, maar soit.

Heeft heeft trouwen zieke beveiliging ingesteld :X
  Donald Duck held dinsdag 9 september 2014 @ 00:30:07 #196
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144337403
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Dimens het volgende:
Dag na dat nieuwsstuk was al bekend dat dit gewoon een API was zodat je in de app zelf twee "schermen" naast elkaar kon hebben. Net zoals de Mail app zeg maar waar je gewoon de inbox en de mail naast elkaar hebt.

He, jammer. Eigenlijk hoopte ik er wel op, net een tikje groter scherm zou fijn zijn. Het zou eindelijk een tof excuus zijn om een nieuwe iPad aan te schaffen. Ik heb nu nog steeds het tweede model en die werkt nog altijd zo ontzettend goed en soepel, dat vervangen om de hardware op zich eigenlijk onnodig is. Maar een groter scherm me dus eindelijk eens over de streep kunnen trekken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144337571
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hopelijk.

[..]

Als je ziet wat LG en anderen kunnen en hebben gedaan met OLED, dan zou je die opmerking over "te vroeg" niet gemaakt hebben ;). Tweakers heeft er gisteren een berichtje aan geweid. Waren weleenswaar 55" schermen, maar soit.
Ik weet genoeg over televisies om te kunnen stellen dat de kans klein is dat als Apple morgen met een televisie komt, dat dit een OLED televisie zal zijn. OLED is nog niet klaar genoeg om op grote schaal geproduceerd te worden. LG beweert dat de yields voor 55" OLED panelen op 80% ligt maar dat geldt dus niet voor kleine modellen. Hoge productiekosten, veel uitvallen en dus een enorm prijskaartje. En naast dat zal LG of Samsung waarschijnlijk liever zelf die OLED televisies uitbrengen dan dat ze de panelen doorverkopen aan Apple.

Geef OLED nog twee jaartjes.

OLED in de nieuwste iPhone daarentegen.. Dat zie ik nog wel gebeuren morgen.
pi_144340678
Appleday.. Ben waarschijnlijk pas kwart over 7 thuis... Eerste kwartier is toch niet zo spectaculair.. Denk ik
pi_144344723
Eerste kwartier is meestal gewoon wat filmpjes van o.a. nieuwe winkels en blije mensen.
pi_144344792
Eerste kwartier is er om met wat cijfers te komen waar heel wat mensen zonder Apple zich heel erg druk over kunnen maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')