abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:42:18 #1
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143946913
Dat hier nog geen topic over was :{ . Eerst:

quote:
Universiteit Maastricht schort proeven met labradors op

De Universiteit Maastricht (UM) heeft proeven met enkele tientallen labradors opgeschort. De UM nam die beslissing na een handtekeningenactie van de Anti Dierproeven Coalitie (ADC).
Universiteit Maastricht schort proeven met labradors op

Die haalde online meer dan 80.000 handtekeningen op tegen de proeven.
De UM liet maandagochtend weten zich nader te zullen beraden. ''De UM begrijpt dat er in de maatschappij zorgen leven ten aanzien van het gebruik van proefdieren, zoals honden'', schrijft de universiteit maandag in een verklaring.

Komende maandag, tijdens de opening van het academisch jaar, gaan hondervijftig dierenliefhebbers naar het proefdiercentrum in Maastricht toe om de honden op te eisen, zegt Molenaar. Veel mensen zouden zich al bij de ADC gemeld hebben om de labradors op te vangen.
Op 4 oktober, dierendag, staat een stille optocht gepland door Maastricht, waarbij een groot aantal labradors meeloopt. ''Zo hoort het, ze horen gewoon tussen de mensen te lopen. Ze horen niet akelig alleen en opgesloten in een proefdiercentrum te zitten'', vindt Molenaar.
De UM wilde de honden gebruiken voor experimenten met pacemakers. Bij geen enkel proefdier was het onderzoek volgens de UM al begonnen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-met-labradors.html

En nu zijn de fanaten nogal doorgeslagen:

quote:
Personeel Universiteit Maastricht bedreigd om labradors

Medewerkers van de Universiteit Maastricht (UM) zijn bedreigd in verband met het mogelijke gebruik van labradors als proefdieren.
Personeel Universiteit Maastricht bedreigd om labradors

De UM heeft aangifte gedaan bij de politie, bevestigde een woordvoerder van de universiteit vrijdag berichtgeving in de Limburgse kranten.

De bedreigingen volgden op de aankondiging van de Anti Dierproeven Coalitie (ADC) actie te gaan voeren tegen het voornemen om 39 labradors voor dierproeven te gebruiken.
Meer dan 100.000 mensen tekenden een petitie tegen de proeven waarbij de honden een pacemaker krijgen en vervolgens hartfalen wordt opgewekt bij de dieren.
De publiciteit leidde tot een groot aantal boze telefoontjes en e-mails. De UM heeft de proeven inmiddels opgeschort.

Moeilijker

Woordvoerder Robert Molenaar van de ADC neemt vrijdag afstand van de dreigementen. ''We zijn hier niet van gediend. We willen juist in gesprek met de UM en bedreigingen horen daar niet bij. Mensen die dat doen maken het voor ons moeilijker om die labradors te redden.''
De ADC heeft voor maandag een demonstratie aangekondigd bij het dierproevencentrum.
http://www.nu.nl/binnenla(...)reigd-labradors.html

Typisch ook weer. Testen op beestjes met een hoge aaibaarheidsfactor en iedereen staat op z'n achterste poten, maar zelf wel een goed functionerende pacemaker willen als het moment daar is natuurlijk en weigeren goede alternatieven aan te dragen. 8)7 :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143947083
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143947098
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Typisch ook weer. Testen op beestjes met een hoge aaibaarheidsfactor en iedereen staat op z'n achterste poten, maar zelf wel een goed functionerende pacemaker willen als het moment daar is natuurlijk en weigeren goede alternatieven aan te dragen. 8)7 :')
Wel helemaal mee eens.
Dom gejank.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:52:58 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143947225
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143947350
Testen we die dingen toch gewoon op 1 van de meer dan 100.000 handtekening zetters.
Onterechte automatische incasso
pi_143947387
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:57 schreef Storneren het volgende:
Testen we die dingen toch gewoon op 1 van de meer dan 100.000 handtekening zetters.
Dat vinden ze dan ook weer niet goed :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:04:50 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143947541
Ik vraag mij altijd af hoe die mensen (niet) denken. Verwachten ze nou echt dat er automagisch medicijnen op de plank verschijnen zonder dat die ergens op getest worden? Ik ben een echte hondenvriend, maar ik vind testen op dieren niet meer dan logisch. Niet dat ik er blij mee ben, maar het is een noodzakelijk kwaad.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:15:07 #9
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143947857
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat vinden ze dan ook weer niet goed :')
Zou mooi zijn als de mensen die dat ondertekenen zichzelf automatisch uitsluiten op alle medicijnen en behandelmethoden die tot stand zijn gekomen met dit soort praktijken. 8-)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143948021
En daarna zeker s'avonds wel lekker een biefstuk naar binnen werken
pi_143948066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou mooi zijn als de mensen die dat ondertekenen zichzelf automatisch uitsluiten op alle medicijnen en behandelmethoden die tot stand zijn gekomen met dit soort praktijken. 8-)
Dat vind ik een prima idee!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:43:07 #12
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143948607
WIE ZIJN JULLIE OM TE BEPALEN DAT EEN MENSENLEVEN BELANGRIJKER IS DAN EEN DIERENLEVEN!!!! ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Deze zin moet er altijd bij in een topic als deze.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:56:17 #13
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_143948943
Als je nou eens handtekeningen zou verzamelen onder voorstanders? Ik mag toch hopen dat dat de 100.000 zal overstijgen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_143949287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als de mensen die dat ondertekenen zichzelf automatisch uitsluiten op alle medicijnen en behandelmethoden die tot stand zijn gekomen met dit soort praktijken. 8-)
'U wilt het niet op dieren laten testen, zou u het zelf willen testen dan? Op uwzelf?'
'Dat moet een ander dan maar doen'

Hypocriet tyfusvolk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_143949578
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:57 schreef Storneren het volgende:
Testen we die dingen toch gewoon op 1 van de meer dan 100.000 handtekening zetters.
Laten we gewoon gaan testen op mensen of dieren die zich daar vrijwillig voor aanmelden. Duidelijk criterium en scheelt een hoop gedoe.
pi_143950199
Er rijst maar 1 vraag bij me, zijn ze nu zo gemakkelijk hiermee gestopt omdat er een alternatief is die ze nu gaan gebruiken?
Of is er geen alternatief?

Als er wel een alternatief is vind ik het goed dat ze gestopt zijn met dierproeven, wat mij betreft zou het gebruik van een goed alternatief verplicht moeten zijn, beter gezegd dierproef verboden waar er een goed alternatief is.
Maar als dat alternatief er niet is dan ben ik er niet voor dat ze stoppen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:49:09 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143950917
Ik vraag me af in wat voor een wereld deze mensen leven. Willen dus dat de pacemakers ergens in het buitenland getest worden in slechtere omstandigheden, want dat is het gevolg hiervan.
Zo werd de legbatterij in NL ook uitgebannen en deze industrie zit nu in oa de oekraine, waar de NL Legbatterijen naartoe verkocht zijn, met nog meer kippen per vierkante meter dan hier het geval was en deze eieren worden vervolgens weer in Europa verkocht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143951186
Lieve diertjes.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143951683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af in wat voor een wereld deze mensen leven. Willen dus dat de pacemakers ergens in het buitenland getest worden in slechtere omstandigheden, want dat is het gevolg hiervan.
Zo werd de legbatterij in NL ook uitgebannen en deze industrie zit nu in oa de oekraine, waar de NL Legbatterijen naartoe verkocht zijn, met nog meer kippen per vierkante meter dan hier het geval was en deze eieren worden vervolgens weer in Europa verkocht.
't Is gewoon een aflaat. Ze protesteren hiertegen omdat ze dan hun geweten kunnen sussen. De consequenties negeren ze voor het gemak maar even, want daar kunnen ze geen online petitie tegen invullen op hun zolderkamer.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:12:06 #20
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143951781
Ik stel voor dat we pacemakers voortaan op hippies testen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:13:12 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143951815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

't Is gewoon een aflaat. Ze protesteren hiertegen omdat ze dan hun geweten kunnen sussen. De consequenties negeren ze voor het gemak maar even, want daar kunnen ze geen online petitie tegen invullen op hun zolderkamer.
Hetzelfde soort huillies wat tegen nieuwe wegen petities ondertekend maar iedere ochtend in de auto stap
Hetzelfde soort huilies wat anti Schiphol petities ondertekend maar 2-3 keer per jaar op vakantie vliegt
Hetzelfde soort huilies wat anti bio-industrie petities ondertekend maar naar de kiloknaller gaat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143951933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Hetzelfde soort huillies wat tegen nieuwe wegen petities ondertekend maar iedere ochtend in de auto stap
Hetzelfde soort huilies wat anti Schiphol petities ondertekend maar 2-3 keer per jaar op vakantie vliegt
Hetzelfde soort huilies wat anti bio-industrie petities ondertekend maar naar de kiloknaller gaat
Hetzelfde soort huillies wat tegen dierproeven is, maar wel op zaterdagavond een kilo verf op hun gezicht smeren om 'sexy' te lijken
Hetzelfde soort huillies wat petities ondertekent om gemeentes tot afval scheiden te bewegen, maar zelf de kartonnen verpakking, etensresten en kattenbakkorrels in 1 zak gooit, omdat het zo lastig is om alles apart weg te gooien

Ik heb er geen probleem mee als mensen niet hun afval scheiden, of 3 keer per jaar op vakantie gaan, of kiloknallers kopen, maar doe dan niet zo hypocriet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143952215
Dood aan mensen die een pacemaker nodig hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143952284
Rip aan de nabestaande van de mensen die nu eerder gaan sterven aan hartfalen!
pi_143952322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:32 schreef erodome het volgende:
Er rijst maar 1 vraag bij me, zijn ze nu zo gemakkelijk hiermee gestopt omdat er een alternatief is die ze nu gaan gebruiken?
Of is er geen alternatief?

Zeker is er een alternatief. Testen op mensen die zich vrijwillig aanmelden en gezien de hoeveelheid stoere boys in dit topic mag dat geen enkel probleem zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')