abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 02:28:02 #1
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_143941012

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst


SPOILER: Exits
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende nominatie:

DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde

Agenda:

Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 02:28:24 #2
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_143941016
Thanks :)
.
pi_143941023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:24 schreef Jibba het volgende:

[..]

Ja, dat zal het wel zijn dan.
Ik ken een paar mensen die Utopia op tv volgen en die vonden Billy en Ruud tot een paar maanden geleden best leuk. Ze denken er inmiddels wel anders over trouwens en zouden ze nu ook graag zien gaan.
Ik denk dus ook dat hun houdbaarheidsdatum allang is verstreken. Ook voor tv.
Nu is t eigenlijk gewoon een herhaling van zetten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:29 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik denk dus ook dat hun houdbaarheidsdatum allang is verstreken. Ook voor tv.
Nu is t eigenlijk gewoon een herhaling van zetten.
Ben echt benieuwd waar het naar toe zal gaan als Isa, Nico en Rienk eruit zijn.
Word een grote choas denk ik.
pi_143941048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dan word ze denk ik helemaal met de grond gelijk gemaakt.
Lijkt me echt moeilijk, ze hoort en ziet veel, volgens mij is dat de reden van haar onzekerheid.
Ik zou niet graag in haar schoenen willen staan :{

DKG je mag em hebben
T is ook wel een beetje haar rol in Utopia. De rol van de underdog.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:29 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik denk dus ook dat hun houdbaarheidsdatum allang is verstreken. Ook voor tv.
Nu is t eigenlijk gewoon een herhaling van zetten.
Die keer dat Ruud genomineerd was, zou echt goeie tv hebben opgeleverd als hij had moeten vertrekken. Marije 'moest' echter Robin naar huis sturen.
pi_143941054
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ben echt benieuwd waar het naar toe zal gaan als Isa, Nico en Rienk eruit zijn.
Word een grote choas denk ik.
Ja.en ik denk dat ik t wel leuk ga vinden. :7
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 02:33:23 #8
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_143941058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:

Ben echt benieuwd waar het naar toe zal gaan als Isa, Nico en Rienk eruit zijn.
Word een grote choas denk ik.
Rienk zullen we niet missen, die andere twee wel .....
.
pi_143941061
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:32 schreef marsan het volgende:

[..]

T is ook wel een beetje haar rol in Utopia. De rol van de underdog.
Maar zou het ingecalculeerd zijn ?
Denk dat ome John niet had verwacht dat Isa de populairste werd.
Ook al gezien het feit dat ze eigenlijk niet tot de eerste 15 behoorde.
pi_143941072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:32 schreef Jibba het volgende:

[..]

Die keer dat Ruud genomineerd was, zou echt goeie tv hebben opgeleverd als hij had moeten vertrekken. Marije 'moest' echter Robin naar huis sturen.
Robin vond ik dus echt een hele leuke kandidaat.
Goed gebekt ook. lekker scherp.

En we kregen Marrije in dr plaats. Dat was echt een achteruitgang.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:32 schreef marsan het volgende:

[..]

T is ook wel een beetje haar rol in Utopia. De rol van de underdog.
Ja, maar ze is geen soapactrice zoals Nina of Lorena in GTST.
Ze is wel gewoon een mens en zoals ik haar gezien heb in Utopia, is ze ook nog een heel labiel mens. Dus ik vind het eigenlijk niet kunnen als ze haar nog langer vasthouden daar.
Als de regie een greintje fatsoen in hun flikker hebben, laten ze haar nu gaan.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 02:35:15 #12
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_143941081
Voor de dagdienst, bijgewerkt: UTO / Utopia Agenda
.
pi_143941088
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:33 schreef Punkman het volgende:

[..]

Maar zou het ingecalculeerd zijn ?
Denk dat ome John niet had verwacht dat Isa de populairste werd.
Ook al gezien het feit dat ze eigenlijk niet tot de eerste 15 behoorde.
En ze had ook niet aangegeven dat ze kon zingen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 02:36:36 #14
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_143941092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:25 schreef marsan het volgende:

[..]

Hehe ja dat zwembad was wel echt dom ja. Maar daaruit bleek ook wel dat ze te hap snap te werk gaan. niet genoeg oog voor lange termijn.

Ik zou Billy dus ook allang eruit hebben geschreven.
Zo vlak voor de zomer of tijdens. Lekker iets met dat huwelijk en dat dan keihard laten klappen.
Ik had ze niet eens gecast. :) Echt niet. Ze zijn net robots vind ik. Nee dat is ook geen goed woord. Eendimensionaal en gemaakt, weet niet goed hoe ik het moet benoemen.
Maar we zijn bij het laatste kwartaal aanbeland dus het maakt nu ook geen klap meer uit denk ik. Misschien dat ze daarom vasthouden aan in mijn ogen mislukte kandidaten. "Gemiste kans" zal ik het altijd blijven vinden.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_143941095
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:33 schreef Punkman het volgende:

[..]

Maar zou het ingecalculeerd zijn ?
Denk dat ome John niet had verwacht dat Isa de populairste werd.
Ook al gezien het feit dat ze eigenlijk niet tot de eerste 15 behoorde.
Kan zijn dat zoiets gegroeid is.
Kan dat ze t op zijn beloop hebben gelaten omdat er tocht altijd iemand de underdog wordt. Nu werd dat Isa.
Bij DGK had je dat met Huub. Die kwam er later pas in.

Maar ik heb wel t idee dat ze allemaal een bepaalde rol of taak hebben binnen Utopia.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941098
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:34 schreef Jibba het volgende:

[..]

Ja, maar ze is geen soapactrice zoals Nina of Lorena in GTST.
Ze is wel gewoon een mens en zoals ik haar gezien heb in Utopia, is ze ook nog een heel labiel mens. Dus ik vind het eigenlijk niet kunnen als ze haar nog langer vasthouden daar.
Als de regie een greintje fatsoen in hun flikker hebben, laten ze haar nu gaan.
Dat ben ik niet met je eens.
Ze heeft er zelf voor gekozen, wil dit doen, en als ze echt niet meer wilt dan is er vast wel wat mogelijk met de borg.
Zover ik gelezen heb stelt die borg helemaal niks voor, want Paul had ook schuldeisers, maar kon toch het pand verlaten, eveneens als Emil.
Die borg is niks volgens mij, als ze echt wil dan kan ze gewoon gaan volgens mij.
pi_143941108
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:37 schreef marsan het volgende:

[..]

Kan zijn dat zoiets gegroeid is.
Kan dat ze t op zijn beloop hebben gelaten omdat er tocht altijd iemand de underdog wordt. Nu werd dat Isa.
Bij DGK had je dat met Huub. Die kwam er later pas in.

Maar ik heb wel t idee dat ze allemaal een bepaalde rol of taak hebben binnen Utopia.
Isa schijnt "Volgens de berichten" gekozen te zijn omdat ze wat kan verplegen.
pi_143941110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:34 schreef Jibba het volgende:

[..]

Ja, maar ze is geen soapactrice zoals Nina of Lorena in GTST.
Ze is wel gewoon een mens en zoals ik haar gezien heb in Utopia, is ze ook nog een heel labiel mens. Dus ik vind het eigenlijk niet kunnen als ze haar nog langer vasthouden daar.
Als de regie een greintje fatsoen in hun flikker hebben, laten ze haar nu gaan.
Ik denk dat zij dat zelf, niet alleen nu, maar ook later, zelf allemaal wel mee vind vallen.

Hier maakt men t vaak vele malen dramatischer dan de bewoners zelf.
Als ze eruit zijn, pakken ze allemaal hun leven wel weer op. Met een beetje mazzel houden ze r nog wat leuks aan over. Misschien een x aantal keer optreden voor Isa bv. Snel wat geld bijelkaar harken en daarna weer gewoon door.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.
Ze heeft er zelf voor gekozen, wil dit doen, en als ze echt niet meer wilt dan is er vast wel wat mogelijk met de borg.
Zover ik gelezen heb stelt die borg helemaal niks voor, want Paul had ook schuldeisers, maar kon toch het pand verlaten, eveneens als Emil.
Die borg is niks volgens mij, als ze echt wil dan kan ze gewoon gaan volgens mij.
Daarom zullen die gesprekken met die Psych wel zijn denk ik. Om te kijken of het terecht is dat ze weg willen.
pi_143941120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:36 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik had ze niet eens gecast. :) Echt niet. Ze zijn net robots vind ik. Nee dat is ook geen goed woord. Eendimensionaal en gemaakt, weet niet goed hoe ik het moet benoemen.
Maar we zijn bij het laatste kwartaal aanbeland dus het maakt nu ook geen klap meer uit denk ik. Misschien dat ze daarom vasthouden aan in mijn ogen mislukte kandidaten. "Gemiste kans" zal ik het altijd blijven vinden.
Ik ben t wel met je eens hoor dat er heel veel gemiste kansen zijn.
Types als Billy en Ruud moet je eigenlijk snel oproken. Niet uitsmeren over langere tijd, want daar hebben ze de diepgang niet voor.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:40 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik ben t wel met je eens hoor dat er heel veel gemiste kansen zijn.
Types als Billy en Ruud moet je eigenlijk snel oproken. Niet uitsmeren over langere tijd, want daar hebben ze de diepgang niet voor.
Wat hadden ze een spijt dat ze die RuuT niet hadden genomen.
Wie is er voor RuuT gekomen eigenlijk, weet het niet eens meer.
Laura ?
pi_143941134
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:39 schreef Punkman het volgende:

[..]

Isa schijnt "Volgens de berichten" gekozen te zijn omdat ze wat kan verplegen.
Dat is mede wat ik bedoel met rol.

Dat ze ook underdog is is iets wat later is gegroeid. Die heb je altijd wel, alleen weet je vooraf niet zeker wie dat wordt. Je kunt dat wel proberen te sturen als makers, maar niet afdwingen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:42 schreef Punkman het volgende:

[..]

Wat hadden ze een spijt dat ze die RuuT niet hadden genomen.
Wie is er voor RuuT gekomen eigenlijk, weet het niet eens meer.
Laura ?
Geen flauw idee eigenlijk.
Maar RuuT is dus ook zo een gemiste kans inderdaad.

Ik zie dat t laat is. Ik wens jullie nog veel plezier, maar dan wel zonder mij.

:O :z
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_143941142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:42 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat is mede wat ik bedoel met rol.

Dat ze ook underdog is is iets wat later is gegroeid. Die heb je altijd wel, alleen weet je vooraf niet zeker wie dat wordt. Je kunt dat wel proberen te sturen als makers, maar niet afdwingen.
Klopt, en daarom ook al die rolletjes voor Ruud en BIlly, daar hadden ze volgens mij hun pijlen een beetje opgezet.
De late nacht grapjes van Ruud zijn ook allang verleden tijd.
pi_143941147
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.
Ze heeft er zelf voor gekozen, wil dit doen, en als ze echt niet meer wilt dan is er vast wel wat mogelijk met de borg.
Zover ik gelezen heb stelt die borg helemaal niks voor, want Paul had ook schuldeisers, maar kon toch het pand verlaten, eveneens als Emil.
Die borg is niks volgens mij, als ze echt wil dan kan ze gewoon gaan volgens mij.
Isabella heeft volgens mij echt niet overzien wat meedoen aan Utopia met haar zou doen.
En al had ze zich dit van tevoren beseft, dan nog gebeurt er gewoon wat met je als 24 uur per dag met 14 andere mensen op je lip zit, en dat een jaar lang.
Dat kan niemand van tevoren goed inschatten denk ik.

Iedereen weet dat Nina en Lorena een rol spelen dus zij worden op straat niet aangekeken op hun wandaden in de soap (nou ja, oké, er zal heus wel eens een kneus zijn die wat rottigs roept).

Maar in een programma als Utopia kan je onmogelijk een jaar lang een rol spelen, uiteindelijk zijn ze echt zichzelf of spelen ze zichzelf, wat je wil. Ruud en Billy zijn volgens mij buiten Utopia ook vreselijk en onuitstaanbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')