abonnement Unibet Coolblue
  PR/Manusje van alles donderdag 28 augustus 2014 @ 18:45:14 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143924421
Voor de FOK!kers die veel series kijken hebben we nu nieuws over een spannende politieserie. Op 13 oktober gaat om 21:00 uur het 2e seizoen van de cryptische politieserie Perception in premičre op de zender 13th Street.

quote:
Perception gaat over Dokter Daniel Pierce, een excentrieke, maar briljante neurowetenschapsprofessor met paranoļde schizofrenie. Kate Moretti, oud-studente van Pierce, werkt voor de FBI en roept zijn hulp in om complexe misdaadzaken op te lossen. Perception brengt spanning, misdaad en humor op een unieke manier samen.

De vooraanstaande expert in neurologische aandoeningen heeft een strak schema nodig om goed te kunnen functioneren. Deze schema's leiden soms tot grappige en ongemakkelijke situaties. Wanneer het voor Pierce te druk wordt, keert hij in zichzelf met zijn favoriete muziek en kruiswoordpuzzels om de druk te verlichten.


Daniel Pierce wordt gespeeld door Eric McCormack en kreeg voor het eerste seizoen (7,4 IMDB) alom lovende kritieken voor zijn acteerprestaties als de briljante professor. Eric kennen we door zijn rol in de succesvolle comedy Will & Grace. Kate Moretti wordt gespeeld door Rachael Leigh Cook die eerder in een redelijk onbekende film,She’s all that, speelde. Ze is wellicht meer bekend door haar het lenen van haar stem aan het karakter 'Evil-Lyn' in de stop-motion animatieserie Robot Chicken.

FOK! is benieuwd of jij deze serie al kent, wat je er dan van vindt of wanneer je hem nog niet kent, je hem zou gaan zien. Seizoen 2 komt namelijk op 13 oktober aanstaande op tv en wellicht is het wel een serie die je graag wil gaan volgen. Voor de FOK!kers die al fan zijn hebben we daarnaast namelijk een leuke actie.

We beiden namelijk de mogelijkheid om Eric McCormack en Rachael Leigh Cook in levende lijve te ontmoeten. Ter promotie van het tweede seizoen van hun nieuwe serie zijn ze namelijk bij een speciale voorvertoning waar de eerste aflevering van seizoen 2 getoond zal worden. Waar jij ook bij kan zijn als je dat leuk lijkt.

Op dinsdag 9 september vindt in Tuschinski Amsterdam deze exclusieve vertoning plaats. De gasten worden ontvangen met een welkomstdrankje en een hapje. Eric en Rachael zullen voorafgaand aan de vertoning het een en ander vertellen over de show en vragen beantwoorden. We kunnen 12 x 2 kaarten wegggeven en een van winnaars krijgt de mogelijkheid om de acteurs te ontmoeten op de intieme cocktailparty voorafgaand aan de vertoning.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 28 augustus 2014 @ 18:48:20 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143924528
Wij zijn dus benieuwd of jij deze serie al kent, wat je er dan van vindt of wanneer je hem nog niet kent, je hem zou gaan zien. Uit de users die benieuwd zijn naar deze serie loten we 12 FOK!kers die twee kaarten krijgen voor de vertoning. :)

Ik kende de serie zelf nog niet. Het concept is niet echt nieuw, een dokter die de FBI helpt, maar het lijkt mij wel oké. Vanavond seizoen 1 maar eens bekijken of het bevalt. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Boks-Chick donderdag 28 augustus 2014 @ 19:09:43 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_143925359
ze zijn toch al in seizoen drie :@?
lolwut
  PR/Manusje van alles donderdag 28 augustus 2014 @ 19:11:27 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143925432
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:09 schreef BrandX het volgende:
ze zijn toch al in seizoen drie :@?
Ja! Maar niet op de tv in Nederland. :o :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Boks-Chick donderdag 28 augustus 2014 @ 19:12:05 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_143925461
quote:
11s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja! Maar niet op de tv in Nederland. :o :o
Oh zo. Niets gezegd dan :+
lolwut
pi_143946542
Ik heb een paar afleveringen eerder gezien. Kijkt prima weg. In VS al bij 3e seizoen. Jammer dat UPC 13th Street HD niet standaard in Starter pakket gooit. Ik vind het jammer nu de boel nog in SD kwaliteit te moeten zien (of andere kanalen te gebruiken om in HD te zien).
pi_144096575
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:09 schreef BrandX het volgende:
ze zijn toch al in seizoen drie :@?
Wou net hetzelfde zeggen.
Vriendin is nogal fan van deze serie. Ik vind het overigens ook wel lekker wegkijken. Deze serie werd dan ook altijd even opgezet onder het eten. 13th Street is dan ook een goede inspiratie bron voor series. Het concept is dan ook niet geheel vernieuwend en je merkt ook altijd wel dat er een bepaalde 'thema' als draad wordt gekozen. Desalnietemin een redelijke serie.
newb
  FOK!fotograaf woensdag 3 september 2014 @ 01:44:10 #8
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_144124390
Ik kende de serie wel. Kijkt lekker weg, maar je moet wel actief kijken dankzij de waanbeelden van de dokter. Leuk om Eric McCormack in een totaal andere rol te zien dan in Will and Grace.

Die voorpremičre lijkt mij wel leuk om eens met mijn moeder te doen. Doen we ook eens wat samen :P
pi_144380262
Was wel leuk gisteren. Een geslaagde avond.
newb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')