abonnement Unibet Coolblue
pi_143907502
Zucht, ik kijk al 3 a 4 maanden niet meer naar TV-zenders dankzij Netflix.

Ik kan echt niet meer naar de TV-zenders kijken vanwege:
- idiote zenderlogo (zwaar irritant)
- te veel reclameblokken
- te veel flut programma's.
- de series uit jaren 80-90 eindeloos herhalen (Seinfeld, Friends, Married with Childrens, etc)
- etc..

Waarom 17,75 euro per maand betalen voor al die flut zenders? Ik ga het opzeggen. Als ik NPO wil kijken, kijk ik wel online. Wel geen HD, maar prima te doen. Netflix is geweldig.

Heeft iemand TV-abbo al opgezegd vanwege Netflix en of andere video on demand?


Toegevoegd: ik heb glasvezel-internet, niet van Ziggo.

[ Bericht 5% gewijzigd door AdBlocker op 28-08-2014 13:54:05 ]
pi_143907529
Niet opgezegd maar dat komt meer omdat het in een totaal pakket eigenlijk niks kost vergeleken met internet alleen. Al zou ik er extra voor moeten betalen had ik het allang gedaan, kijk zelf alleen maar netflix of uitzending gemist/ rtl xl. Is ook makkelijk met smart-tv, normale programma's met reclames kijken :')
pi_143907555
Ik heb geen totaal pakket. Mijn glasvezel-internet is niet van Ziggo, vandaar.
pi_143907566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:27 schreef AdBlocker het volgende:
Ik heb geen totaal pakket. Mijn glasvezel-internet is niet van Ziggo, vandaar.
Dan snap ik idd de overweging wel :P zou het opzeggen
pi_143907654
Dan kan ik me je opzegging voorstellen. De belangrijke zaken kun je toch wel streamen.

Ik heb ook een totaalpakket. Dan loont het niet om op te zeggen.
Schip ahoy!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 08:42:55 #6
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143907730
Ik heb een paar maanden geleden mijn totaal pakket opgezegd (TV, Internet en telefonie)

Internetten doe ik op mijn telefoon en iPad, die beide een 3G kaart hebben.
Bellen doe ik weinig en alleen mobiel.
TV kijken is de moeite niet, omdat de programma's niet de moeite van het kijken waard zijn.
Vroeger keek ik veel Discovery en NGC, maar die nemen de kijkers niet meer serieus.
Alles is fake en in scene gezet en wordt ook nog eindeloos herhaald.
In de zomer kijk ik toch nauwelijks tv en er staat nog 2TB aan films en series op mijn mediaplayer.
In de winter neem ik misschien weer een abonnement, zodat ik kan kijken via XBMC.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 08:45:13 #7
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143907758
Totaalpakket hier maar TV belachelijk. Mensen willen niet op tijd naar bed willen een film kijken. Maar als je vijf uur TV kijkt heb je een uur reclame gekeken of anderhalf.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143907777
Ik kijk veel sport en actualiteitenprogramma's. Dat wil ik gewoon live zien. Dus ik houd zeker mijn abbo.
pi_143907819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:23 schreef AdBlocker het volgende:

Heeft iemand TV-abbo al opgezegd vanwege Netflix en of andere video on demand?
Al jaren. Nu heb ik NL-ziet abbonement. NPO, RTL en SBS terug kijken in HD en staat lange tijd online. Vrij van reclames. En ook Netflix met regio simulator want Netflix Nederland is waardeloos.
pi_143907894
quote:
Al jaren. Nu heb ik NL-ziet abbonement. NPO, RTL en SBS terug kijken in HD en staat lange tijd online. Vrij van reclames. En ook Netflix met regio simulator want Netflix Nederland is waardeloos.
NL-ziet abbo is best interessant, maar T888 (ondertiteling) is toch aanwezig, hoop ik?
pi_143908065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:57 schreef AdBlocker het volgende:

[..]

NL-ziet abbo is best interessant, maar T888 (ondertiteling) is toch aanwezig, hoop ik?
Weet ik niet gebruik ik nooit, ik zal eens kijken voor je zo.

Edit: Ja, ik kan herhaling van NOS-Journaal gewoon laten ondertitelen via een ondertitelknop in de mediaplayer.

Maar ook NL-ZIET kun je net als Netflix eerst een maand gratis uitproberen zonder verplichtingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Karig_Hutje op 28-08-2014 09:16:14 ]
pi_143908156
Ik overweeg het ook, maar heb gewacht tot na het WK voetbal.

Binnenkort maar eens doorpakken, want volgens mij heb ik hem al een paar maanden niet meer aan gehad.
pi_143908203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik overweeg het ook, maar heb gewacht tot na het WK voetbal.

Binnenkort maar eens doorpakken, want volgens mij heb ik hem al een paar maanden niet meer aan gehad.
Maar WK was gewoon te volgen op de NL zenders en 1 2 en 3 ontvang je gewoon gratis ook zonder abonnement.
pi_143908219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:18 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Maar WK was gewoon te volgen op de NL zenders en 1 2 en 3 ontvang je gewoon gratis ook zonder abonnement.
Zal toch een kabel oid naar de tv moeten dan? Heb nu digitenne, als ik die zooi wegdoe komt er echt niet ineens vanzelf NL NPO 123 aan hoor...
Maar had gekund... Vrouwen...
pi_143908237
Als je verder niet geïnteresseerd bent in nieuws en actualiteiten of deelname aan het publieke debat en het geen probleem vindt om altijd iets te moeten kiezen moet je het lekker opzeggen.
pi_143908247
NL-Ziet biedt ook live TV. Volgens NPO website wel. Kan iemand het bevestigen?
pi_143908273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Zal toch een kabel oid naar de tv moeten dan? Heb nu digitenne, als ik die zooi wegdoe komt er echt niet ineens vanzelf NL NPO 123 aan hoor...
Met Digitenne ontvang je gewoon 1 2 en 3 en lokale zender zonder abonnement, heb dat zelf namelijk ook. Heb wel het kaartje in de televisie zitten. Maar geen abonnement. En NPO kun je ook online gewoon live bekijken op npo.nl.
pi_143908289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:21 schreef AdBlocker het volgende:
NL-Ziet biedt ook live TV. Volgens NPO website wel. Kan iemand het bevestigen?
Ja maar dat doet de gratis site ook al.
pi_143908324
Gewoon pirateren. Niks uitgeven aan die geldinners _O_
pi_143908339
Ik ook. Zit bijna aan het einde van het jaarcontract van een tv+internet abbo en heb m'n tv denk ik -zonder overdrijving- vijf keer aangehad. En dat was met bezoek. Even kijken of sneller internet mogelijk is zonder tv er bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 09:26:13 ]
pi_143908450
Kan niet eens bij ziggo. Je hebt nl de kabel nodig voor internet en dan krijg je er "gratis" TV bij.
TV+internet = 5 euro goedkoper dan de all-in-one. Dus als je toch nooit vast belt kun je nog 5 euro besparen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_143908492
quote:
Kan niet eens bij ziggo. Je hebt nl de kabel nodig voor internet en dan krijg je er "gratis" TV bij.
TV+internet = 5 euro goedkoper dan de all-in-one. Dus als je toch nooit vast belt kun je nog 5 euro besparen.
Ik heb glasvezel. :-) Straks geen coax van Ziggo. Heb al jaren geen KPN-abbo (koperdraadjes). Wat een verademing
pi_143908506
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:34 schreef AdBlocker het volgende:

[..]

Ik heb glasvezel. :-) Straks geen coax van Ziggo. Heb al jaren geen KPN-abbo (koperdraadjes). Wat een verademing
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:27 schreef AdBlocker het volgende:
Ik heb geen totaal pakket. Mijn glasvezel-internet is niet van Ziggo, vandaar.
Sorry, niet goed gelezen. In jouw geval zou ik ook opzeggen denk ik.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_143911604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:22 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Met Digitenne ontvang je gewoon 1 2 en 3 en lokale zender zonder abonnement, heb dat zelf namelijk ook. Heb wel het kaartje in de televisie zitten. Maar geen abonnement. En NPO kun je ook online gewoon live bekijken op npo.nl.
Ok nog één poging: ik huur de tuner, het kaartje en de antenne. Dus ik kan nergens een kaartje in drukken als ik mijn digitenne abo opzeg.
Zonder tuner/kabel whatever heb je géén NPO123.

En inderdaad, sinds vorige week ben ik erachter dat je online kan kijken. Maar ik kijk eigenlijk nooit 123. (De rest eigenlijk ook niet).
pi_143914008
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ok nog één poging: ik huur de tuner, het kaartje en de antenne. Dus ik kan nergens een kaartje in drukken als ik mijn digitenne abo opzeg.
Zonder tuner/kabel whatever heb je géén NPO123.

En inderdaad, sinds vorige week ben ik erachter dat je online kan kijken. Maar ik kijk eigenlijk nooit 123. (De rest eigenlijk ook niet).
Veelgestelde vragen: Is er een gratis alternatief?

Ik wil wel Nederland 1, 2 en 3 blijven kijken, maar ik wil niet maandelijks betalen voor een abonnement. Is er een gratis alternatief?

Ja. In Nederland kunt u via de ether (DVB-T) gratis Nederland 1, 2, 3 en een regionale zender ontvangen. Met behulp van een DVB-T antenne en een DVB-T ontvanger (de meeste nieuwe tv’s hebben een ingebouwde DVB-T ontvanger) is het mogelijk een digitaal TV-signaal op te vangen, zonder dat daarvoor een abonnement bij een distributeur hoeft te worden afgesloten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')