abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143891441
Die Muhren hebben ze bij AZ gehaald omdat Mike van fucking Duinen te duur voor ze was. Maar inderdaad. Blunder van Van Geel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143891506
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
Die Muhren hebben ze bij AZ gehaald omdat Mike van fucking Duinen te duur voor ze was. Maar inderdaad. Blunder van Van Geel.
Denk het niet... maar achteraf lullig als ie er bij AZ 20 inschiet ;)
Maar goed, hij is al 25. Als je dan nog moet doorbreken in de eredivisie dan weet ik het niet..
pi_143891512
Mike van Duinen > Te Vrede
pi_143891523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef erik013 het volgende:

[..]

Denk het niet... maar achteraf lullig als ie er in de eredivisie 20 inschiet ;)
Maar goed, hij is al 25. Als je dan nog moet doorbreken in de eredivisie dan weet ik het niet..
WANBELEID
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143891613
@ TT: de tijd dringt?

We hebben nog 5 dagen! :')

Tijd zat om El Ahmadi vast te leggen en het aantrekken van een spits.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143891631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
@ TT: de tijd dringt?

We hebben nog 5 dagen! :')
Appeltje eitje voor Mr Yellow.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143891821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
@ TT: de tijd dringt?

We hebben nog 5 dagen! :')

Tijd zat om El Ahmadi vast te leggen en het aantrekken van een spits.
Het is dat vraag hoe ver die onderhandelingen zijn... Zowel bij El Ahmadi als Dost was er nogal een verschil in vraag en aanbod. Dost was de laatste optie voor de spits toch? En vandaag ontkende Van Geel het bericht dat het bijna rond was.
pi_143891908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef erik013 het volgende:

[..]

Denk het niet... maar achteraf lullig als ie er bij AZ 20 inschiet ;)
Maar goed, hij is al 25. Als je dan nog moet doorbreken in de eredivisie dan weet ik het niet..
De beste man liep 1 op 2 bij Volendam, drie seizoenen lang. Scoorde vorig jaar 25 keer. Reken maar dat die er een hoop gaat maken tegen het rechter rijtje. :P

En dat je op je 25ste niet meer door zou kunnen breken vind ik onzin. Ik noem dat het "Pelle-argument". ;)
pi_143892128
Waarom ook niet het contract van Verhoek ontbinden? We hebben genoeg buitenspelers en Verhoek is een zacht ei dat toch niet voor zijn kans vecht
pi_143893326
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom ook niet het contract van Verhoek ontbinden? We hebben genoeg buitenspelers en Verhoek is een zacht ei dat toch niet voor zijn kans vecht
Zal of nog wel gaan, of hij is niet bereid ook maar enigszins mee te werken met een ontbindingspremie die lager is dan zijn salaris.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 27 augustus 2014 @ 20:31:03 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143893351
Wat een kansloze topics zijn de laatste paar geweest zeg....
pi_143893545
quote:
Feyenoord-aanwinst op de bank beland: 'Natuurlijk ben ik teleurgesteld'
Woensdag, 27 augustus 2014 om 17:12

Bilal Basacikoglu zit nog maar net bij Feyenoord, maar baalt nu al. De vleugelaanvaller werd overgenomen van sc Heerenveen en begon in de basis, maar moest vervolgens plaatsmaken voor Ruben Schaken. Die zal ook donderdagavond tegen Zorya Luhansk weer in de ploeg staan.
/

Woensdag schoof Schaken met Fred Rutten aan voor een persconferentie en de coach kreeg de vraag of Schaken weer zou gaan starten. "Ruben, wil je morgen spelen?", vroeg Rutten aan de aanvaller, die uiteraard bevestigend antwoordde. "Oké, dan speel jij morgen." Dat betekent dat Basacikoglu opnieuw op de bank moet beginnen en daar heeft de jongeling het moeilijk mee.

Rutten heeft de zomeraankoop geen tekst en uitleg gegeven. "Hij zal zijn redenen wel hebben, shit happens. Ja, natuurlijk ben ik teleurgesteld. Dat lijkt me niet meer dan logisch", zegt Basacikoglu tegen Metro. "Maar het komt wel goed. In de groep heb ik gelijk mijn draai gevonden, alleen op het veld moet het beter. Dat komt vanzelf."

Rutten heeft Basacikoglu wel al gewaarschuwd hoe het er bij een topclub aan toe kan gaan: "Ik heb tegen Bilal gezegd dat er bij Heerenveen niemand iets zegt na twee mislukte acties. Maar in de Kuip is dat nu eenmaal een ander verhaal", weet de oefenmeester. "Daar moet hij maar mee om zien te gaan. Ik schat in dat dat slechts een kwestie van tijd is."
Hmm, nu al piepen dat hij niet speelt.. heb eerlijk gezegd nog niet gezien waarom deze speler per se moest komen, maar we hebben nog wel even geduld met hem.
pi_143893605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm, nu al piepen dat hij niet speelt.. heb eerlijk gezegd nog niet gezien waarom deze speler per se moest komen, maar we hebben nog wel even geduld met hem.
3,5 miljoen vind ik ook veel te veel. Manu,Boeitius en Schaken is genoeg.
pi_143893662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Henrys het volgende:

[..]

3,5 miljoen vind ik ook veel te veel. Manu,Boeitius en Schaken is genoeg.
Volgens Van Geel is het 2,5 miljoen.. weet niet meer wat ik moet geloven als ik transferbedragen lees. 2,5 miljoen zou in ieder geval iets logischer zijn, maar nog steeds veel als de potentie van een speler nog een beetje een vraagteken is. Die Zivkovic kostte ook 2,5 miljoen dacht ik, maar had al wat meer bewezen dan Bilal.
Ach, laten we hopen dat hij het waarmaakt.. dan is die 2,5 miljoen een prima investering geweest.
pi_143893691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm, nu al piepen dat hij niet speelt.. heb eerlijk gezegd nog niet gezien waarom deze speler per se moest komen, maar we hebben nog wel even geduld met hem.
Weet Mokotjo ook meteen dat hij de goede keuze heeft gemaakt.
pi_143893772
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Weet Mokotjo ook meteen dat hij de goede keuze heeft gemaakt.
Ach Mokotjo.. Toen hij nog bij ons speelde vond ik hem niets bijzonders, dat hij vertrok daar lag niemand wakker van. Als hij zich dan goed ontwikkelt en toch blijkt te kunnen ballen is leuk voor die jongen.. dat soort dingen heb je wel vaker in voetbal. Volgens mij heeft Feyenoord er nog minimaal 6 ton aan overgehouden, dus iedereen tevreden.
pi_143893812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach Mokotjo.. Toen hij nog bij ons speelde vond ik hem niets bijzonders, dat hij vertrok daar lag niemand wakker van. Als hij zich dan goed ontwikkelt en toch blijkt te kunnen ballen is leuk voor die jongen.. dat soort dingen heb je wel vaker in voetbal. Volgens mij heeft Feyenoord er nog minimaal 6 ton aan overgehouden, dus iedereen tevreden.
Meer dan PEC, volgens mij. Lekkere deal was dat :')

Maar wat ik bedoel te zeggen is dat zo'n bericht geen goed signaal afgeeft aan toekomstige spelers. Twee foutjes en je zit op de bank, en dat krijg je te horen met tientallen anderen er bij op een persconferentie.
pi_143893911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Meer dan PEC, volgens mij. Lekkere deal was dat :')

Maar wat ik bedoel te zeggen is dat zo'n bericht geen goed signaal afgeeft aan toekomstige spelers. Twee foutjes en je zit op de bank, en dat krijg je te horen met tientallen anderen er bij op een persconferentie.
Zouden veel van die zogenaamde topspelers niet denken: 'ach, dat overkomt mij niet'
Feyenoord pretendeert een topclub te zijn, het zou toch bekend moeten zijn bij spelers dat je met de instelling van een watje niet slaagt bij een topclub..
pi_143893924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Henrys het volgende:

[..]

3,5 miljoen vind ik ook veel te veel. Manu,Boeitius en Schaken is genoeg.
Ik denk dat het een gevalletje "het is een van de grotere talenten van Nederland en nu nog betaalbaar, de kans dat ie in waarde verminderd is vele malen kleiner dan dat ie straks dubbel zoveel oplevert" was. Zeker aangezien je zelf in je jeugdopleiding weinig had voor op die positie niet zo'n gekke aankoop. Hoewel je met 3,5 miljoen wel de hoofdprijs hebt betaald ja.
pi_143894140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm, nu al piepen dat hij niet speelt.. heb eerlijk gezegd nog niet gezien waarom deze speler per se moest komen, maar we hebben nog wel even geduld met hem.
Valt allemaal wel mee. Als je het artikel leest zie je dat het allemaal veel minder dramatisch is dan de kop boven het artikel doet vermoeden. :')

Sensatiezoekers. Allemaal om een speler maar zo snel mogelijk te kunnen afschrijven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143894304
Ik las vandaag trouwens een interview met Te Vrede in de VI van deze week. Sympathieke gozer wel.. alleen het citaat: 'ik hoop over 2 jaar nog steeds eerste spits te zijn van Feyenoord' vond ik een beetje verontrustend. Spelers als Immers en Te Vrede die in interviews altijd geloof in eigen kunnen uitstralen, terwijl ze er weinig van kunnen.. dat jeukt altijd een beetje.
pi_143894336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee. Als je het artikel leest zie je dat het allemaal veel minder dramatisch is dan de titel wilt doen vermoeden. :')

Sensatiezoekers. Allemaal om een speler maar zo snel mogelijk te kunnen afschrijven.
Idd, zo'n interview gaat dan ongeveer als volgt:

Journalist: "Bilal, Bilal hé Bilal! vind je het vervelend dat de coach je op de bank zette? Moet toch vervelend zijn als Schaken boven je verkozen wordt."
Bilal: "natuurlijk vind ik dat vervelend, een voetballer wil altijd in de basis staan... maar ik ga me terug knokken in beeld bij de trainer."

Krant/site: "Bilal ontevreden bij Feyenoord, speler leeft in onvrede met trainer Rutten".

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las vandaag trouwens een interview met Te Vrede in de VI van deze week. Sympathieke gozer wel.. alleen het citaat: 'ik hoop over 2 jaar nog steeds eerste spits te zijn van Feyenoord' vond ik een beetje verontrustend. Spelers als Immers en Te Vrede die in interviews altijd geloof in eigen kunnen uitstralen, terwijl ze er weinig van kunnen.. dat jeukt altijd een beetje.
Maar dat lijkt me toch juist de enige goede houding? Stel je voor dat ze zouden zeggen: "het boeit me geen zak, voor mijn part zit ik over 2 jaar bij het 2e van Excelsior op de bank".
pi_143894569
quote:
15s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:59 schreef erik013 het volgende:

Maar dat lijkt me toch juist de enige goede houding? Stel je voor dat ze zouden zeggen: "het boeit me geen zak, voor mijn part zit ik over 2 jaar bij het 2e van Excelsior op de bank".
Hij kan moeilijk anders misschien, maar types als Immers die ik zelden betrap op zelfkritiek, Te Vrede ook niet in dat interview trouwens.. bij mij jeukt dat. Iedereen ziet dat Te Vrede een beperkte spits is, terwijl hij zichzelf nog jarenlang in de spits ziet spelen bij Feyenoord.. dat doet denken aan een puisterige puber die denkt kans te maken bij het mooiste meisje van de klas
pi_143894576
Mha Basa heeft in het verleden aangetoond wel een temperamentje te hebben hoor, dus ik denk niet dat het zo gegaan is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')