abonnement Unibet Coolblue
pi_143888906
Ik heb een vriendin die geregeld (alleen bij mij) flauwvalt. Ik heb het vermoeden dat ze dat doet om aandacht te krijgen. Laatst was ik weer met haar en toen ging ze, toen ik net wegging, hysterisch huilen en hyperventileren en viel ze weer flauw. Vanaf het moment dat ze zag dat ik thuisbleef, ging het beter. Ik heb haar zo ongeveer gedwongen naar de dokter te gaan omdat ik me eerst zorgen maakte om haar gezondheid, en dat wilde ze pertinent niet. Ook moest ik beloven aan niemand te vertellen dat ze steeds flauwviel. Zogenaamd omdat ze zich schaamde, en dacht dat anderen haar dan als aansteller zouden kunnen gaan zien. Daarnaast mochten ook haar ouders het niet weten. Daar deed ze ook al zo spastisch over. Maar ik moet zeggen, telkens als ze flauw valt lijkt het heel echt. Is dit een schreeuw om aandacht? Acteert ze dit? Of gebeurt het echt, maar doet ze het niet bewust? Wat moet ik hiermee? Ik wil haar wel helpen, maar ben geen psycholoog. En heb ook geen zin om telkens emotioneel gechanteerd door haar te worden, zodat ze mij voor zichzelf heeft.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:26:42 #2
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_143889208
Aandacht.
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:36:03 #3
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_143889426
Ik zou op zoek gaan naar een nieuwe vriendin (wanneer het fake is).
Zo'n streken blijft ze houden.
pi_143889499
Meid, dat je zo vaak flauw valt kan niet gezond zijn. De volgende keer zal ik echt je ouders moeten bellen...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_143889569
Er gaan geen alarmbellen rinkelen?
pi_143889580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:13 schreef fleurdeman het volgende:
Ik heb een vriendin die geregeld (alleen bij mij) flauwvalt. Ik heb het vermoeden dat ze dat doet om aandacht te krijgen. Laatst was ik weer met haar en toen ging ze, toen ik net wegging, hysterisch huilen en hyperventileren en viel ze weer flauw. Vanaf het moment dat ze zag dat ik thuisbleef, ging het beter. Ik heb haar zo ongeveer gedwongen naar de dokter te gaan omdat ik me eerst zorgen maakte om haar gezondheid, en dat wilde ze pertinent niet. Ook moest ik beloven aan niemand te vertellen dat ze steeds flauwviel. Zogenaamd omdat ze zich schaamde, en dacht dat anderen haar dan als aansteller zouden kunnen gaan zien. Daarnaast mochten ook haar ouders het niet weten. Daar deed ze ook al zo spastisch over. Maar ik moet zeggen, telkens als ze flauw valt lijkt het heel echt. Is dit een schreeuw om aandacht? Acteert ze dit? Of gebeurt het echt, maar doet ze het niet bewust? Wat moet ik hiermee? Ik wil haar wel helpen, maar ben geen psycholoog. En heb ook geen zin om telkens emotioneel gechanteerd door haar te worden, zodat ze mij voor zichzelf heeft.
Of het is een aanstelster, of niet goed in haar hoofd, of ze eet te weinig, wel raar dat ze persé
niet naar de dokter wil toch?
pi_143889781
Ik denk dat het echt gebeurt, maar wel omdat ze gaat lopen hyperventileren (dat wekt ze misschien wel bewust op). Ik vind het allemaal best chanterend overkomen. En dat is lastig, zeker als ze op geen enkele manier hulp accepteert.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:49:13 #8
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_143889785
Als het echt is moet ze nodig naar de dokter. Als het echt is zouden haar ogen naar achter draaien en zou ze eventjes weg moeten zijn, waarna ze heel vaag uit haar doppen kijkt, althans dat gebeurde bij mij.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_143889795
quote:
11s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Of het is een aanstelster, of niet goed in haar hoofd, of ze eet te weinig, wel raar dat ze persé
niet naar de dokter wil toch?
Ze eet prima. Ik heb geen idee wat ik met dr aanmoet. Ze stampvoet als een klein kind als ze dr zin niet krijgt en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Maar kan ze dit faken??
pi_143889796
Flauwvallen na hyperventileren komt bijna nooit voor, ze hebben niets met elkaar te maken:
http://www.bachbloesemadv(...)atie-flauwvallen.htm
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_143889810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:49 schreef Adfundum het volgende:
Flauwvallen na hyperventileren komt bijna nooit voor, ze hebben niets met elkaar te maken:
http://www.bachbloesemadv(...)atie-flauwvallen.htm
Oeh, dit is wel frappant ja..
pi_143889844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:49 schreef fleurdeman het volgende:

[..]

Ze eet prima. Ik heb geen idee wat ik met dr aanmoet. Ze stampvoet als een klein kind als ze dr zin niet krijgt en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Maar kan ze dit faken??
Stampvoeten als een klein kind? :o
Dat fake je dus niet dat doe je gewoon en waarom doet ze dat?
Als ze haar zin niet krijgt dus?

Noem eens een voorbeeld?
pi_143889862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:49 schreef Adfundum het volgende:
Flauwvallen na hyperventileren komt bijna nooit voor, ze hebben niets met elkaar te maken:
http://www.bachbloesemadv(...)atie-flauwvallen.htm
oh, ik had het best aannemelijk gevonden als die twee dingen samen gaan, maar blijkbaar is er dus geen verband tussen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_143889896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef fleurdeman het volgende:

[..]

Oeh, dit is wel frappant ja..
NB. 'Hysterisch flauwvallen' is zeer waarschijnlijk een schijnvorm van flauwvallen (er zijn geen objectieve veranderingen in bloeddruk en hartfrequentie en/of zweten waarneembaar).

Misschien wil ze daarom niet naar de dokter?

http://www.gezondheidsnet(...)te-syncope-wegraking
pi_143889904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:38 schreef Adfundum het volgende:
Meid, dat je zo vaak flauw valt kan niet gezond zijn. De volgende keer zal ik echt je ouders moeten bellen...
Dit. Gewoon tegen haar zeggen. En waarschijnlijk krijg je dan een tirade dat ze heel boos wordt, dan zeg je "Ik vind jouw gezondheid belangrijker dan onze vriendschap".

Als het dan niet meer gebeurt was het acteren. Als het wel gebeurt is er misschien echt iets niet in de haak en dan kun je dan altijd nog bekijken of je die ouders in wil seinen. Win/win! *O*
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:57:16 #16
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_143889963
Er was een jaar of 6 geleden een hype onder jongeren dat je ging hyperventileren en dan heel hard uitblazen waarna je flauwvalt door zuurstoftekort, dus ze kan het wel degelijk faken
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_143889968
Heeft ze zich ooit wel eens goed bezeerd toen ze was flauwgevallen?

Of valt ze altijd toevallig nét zo dat ze zichzelf niet bezeerd?
De laatste keer dat ik flauwviel liep ik een week of twee kreupel en ik had behoorlijk
pijn in mijn harses van de klap :')
pi_143889970
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

oh, ik had het best aannemelijk gevonden als die twee dingen samen gaan, maar blijkbaar is er dus geen verband tussen.
Ach, natuurlijk wel. Je gelooft een site als bachbloesem of weet ik veel?

Ga eens lekker 30 seconden flink hyperventileren terwijl je gehurkt zit.
Ga dan snel staan en blaas keihard op je hand zonder dat er lucht ontsnapt.

Rapporteer straks maar even wat er gebeurde.

Succes!
I feel kinda Locrian today
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:59:58 #19
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143890041
Plast ze er ook wel eens bij in de broek?

En dit :
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
Heeft ze zich ooit wel eens goed bezeerd toen ze was flauwgevallen?
Hoewel ik vermoed dat je het wel aan zou moeten voelen komen, soms ?
pi_143890096
quote:
3s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef Florentius het volgende:
Plast ze er ook wel eens bij in de broek?
Zegt niet zoveel. Ik heb de gekste harries gezien die gewoon expres in hun broek pissen. En geen plas laten lopen houdt ook niet in dat het géén echte syncopé was.
I feel kinda Locrian today
pi_143890103
quote:
3s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef Florentius het volgende:
Plast ze er ook wel eens bij in de broek?
Ik ben in mijn leven toch écht wel een paar keer flauwgevallen, maar ik heb er nooit
bij in mijn broek geplast, dus dat is geen graadmeter :D
pi_143890104
Het gaat waarschijnlijk om aandacht en misschien heeft ze dat zelf niet eens door. Wat geeft ze zelf aan als oorzaak van haar hyperventilatie en flauwvallen?

Je begeeft je op gevaarlijk terrein als ze je overhaalt het geheim te houden voor anderen. Stel dat er echt iets ernstigs aan de hand is, dan vergeef je dat jezelf niet. En als er niks aan de hand is, maar ze kampt met bepaalde angsten waardoor ze in haar paniek het flauwvallen faket, heeft ze daar ook meer hulp bij nodig dan jij kunt geven.

Kortom: laat je niet verleiden tot die geheime 'inner circle', maar adviseer haar om naar de huisarts te gaan. Wil ze dat niet, dan negeer haar flauwvallen en ga door met je dagelijkse bezigheden, hoe lastig het ook is. Misschien dat dat voor haar een trigger kan zijn om toch medische hulp te zoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:08:05 #23
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143890253
Ik heb het zien gebeuren bij een meisje wat flauw viel bij zonnesteek.
Ze geneerde zich als de pest, iedereen uit het dorp daar ging er lekker in een cirkel omheen boven hangen, apart genomen in mijn auto en naar huis gebracht.

Als je echt volledig flauw gaat dan heb je ook functie verlies, zij had waarschijnlijk gewoon een volle blaas op dat moment. Maar een faker piest niet snel in haar broek. Doet of deed ze dat wel eens dan is de kans dat ze faked een behoorlijk stuk kleiner, en dat probeer ik maar aan te geven. Als dat eens gebeurd is zou ik faken uit je hoofd zetten.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:09:15 #24
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143890290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:49 schreef Adfundum het volgende:
Flauwvallen na hyperventileren komt bijna nooit voor, ze hebben niets met elkaar te maken:
http://www.bachbloesemadv(...)atie-flauwvallen.htm
dat
pi_143890336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Stampvoeten als een klein kind? :o
Dat fake je dus niet dat doe je gewoon en waarom doet ze dat?
Als ze haar zin niet krijgt dus?

Noem eens een voorbeeld?
Ze is gewoon ontzettend verwend. Op het moment dat je iets zegt dat haar niet bevalt/zint, kan ze zo weg zijn of boos worden. Het is allemaal leuk zolang het gaat zoals zij het wil, maar zodra ze haar zin niet krijgt of je haar niet naar de mond praat, dan wordt ze boos en peert ze 'm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')