abonnement Unibet Coolblue
pi_143878635
Goedemiddag iedereen,

Ik ben een jongen van 19 jaar en ik zou graag mijn verhaal kwijt willen hier.

Ik voel me de laatste tijd zo slecht. Ik heb mijn HAVO niet afgemaakt omdat ik dit volgens docenten en mijn ouders niet kon. Ik word thuis wel eens uitgescholden, misschien wel gekleineerd? Ik kan me niet meer focussen op mijn opleiding omdat ik mijn opleiding niet leuk vind en ik het ook niet kan. Ik durf dit thuis niet te zeggen want ik zit nu in het laatste jaar en anders worden mijn ouders boos.

Ondanks dit heb ik wel een relatie, ik heb verkering met een heel lief en spontaan meisje, met een hoge opleiding (VWO). Ik kijk heel erg tegen haar op, ik ben misschien wel super jaloers op haar. Ze krijgt haar rijlessen, kleding en de hele toestand. Ik moet alles zelf betalen op mijn boodschappen na. Dit gun ik haar allemaal van harte maar ik heb een groot nadeel vind ik zelf;

Ik vind het niet fijn als ze zegt dat ze gedanst heeft, dat ze voordat ze met mij had vaak een arm om haar heen kreeg van jongens, dat ze over andere leuke dingen begint waar ik niet in zit.

De seks is wel fijn, na de seks trek ik meestal meteen mijn kleding aan, omdat ik mij schaam voor mijn penis. Hij is onder het gemiddelde en ik schaam me hier enorm voor.

Verder wil ik heel erg graag aan mijn lichaam werken, ik ben 180 cm, 19 jaar en 58 KG. Ik eet heel erg weinig omdat ik niet vaak trek heb en geen zin heb om eten te maken, mijn motivatie is gewoon weg. Ondanks alles wil ik wel gaan trainen maar ben ik super zwak en durf ik de sportschool niet in omdat ik gewoon te zwak ben, letterlijk iedereen is sterker dan mij en ik voel me zo slecht als ik met gewichten iets moet doen, ik kan helemaal niks en ik heb er geen zin meer in.

Kort samengevat: Ik ben alleen gelukkig met mijn vriendin, als ze weg is voel ik me klote. Niks lukt en ik heb helemaal geen motivatie. School is niet leuk en ik ben super onzeker over mijn relatie en lichaam. Ik weet dat het bij de puberteit hoort, maar ik vind het allemaal zo super vervelend, ik hoop op fijne reacties en tips.

Groetjes,
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:40:30 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143878695
- Stoppen met iets omdat anderen denken dat je het niet kan
- Te lui om te eten of sporten zodat je nu het lichaam van een klein meisje hebt
- Het vervelend vinden als ze zegt dat ze op stap is geweest en gedanst heeft
- Jezelf direct aankleden na de seks
- Jezelf met 19 jaar nog een puber vinden

Ik zal het korter voor je samenvatten :

quote:
Ik ben een mislukking
Wat je hier aan kan doen :

quote:
Stop met jezelf te gedragen als een klein kind


[ Bericht 29% gewijzigd door Dven op 27-08-2014 12:46:48 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:41:33 #3
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_143878731
waar maak je je druk om kerel

ga boeken lezen, beetje zelfontplooiing, je vindt heus wel dingen interessant/

doeg
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:42:35 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_143878763
Ga er wat aan doen dan
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_143878802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:42 schreef imikethat het volgende:
Ga er wat aan doen dan
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:45:10 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_143878848
School - ga je om te leren ... niet alles is leuk om te leren, ik kan het weten want ik heb in September m'n herexamen marketing ( potverdomme het hoofdvak waarom ik de opleiding ben gaan volgen !! ).
Toch moet ik dit examen halen wil ik mijn diploma binnen slepen.

Sportschool - iedereen die daar beginnend heen gaat is "zwak". En nee..... in 3 dagen ben je geen bodybulder... mijn tip ga langs een sportschool en vraag dan direct om een personal coach ( geen personal trainer want dat kost klauwen vol met geld ).

Relatie - je hebt verdorie nog aan toe een relatie omdat je moet elkaar PRAAT en dus ook dingen bij elkaar neer legt waar je mee zit en dus over praat waar jij met andere mensen niet over durft-wilt-praten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_143878900
19? Ga op jezelf wonen man.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_143878927
Meid ;(
pi_143878997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef K44S het volgende:
School - ga je om te leren ... niet alles is leuk om te leren, ik kan het weten want ik heb in September m'n herexamen marketing ( potverdomme het hoofdvak waarom ik de opleiding ben gaan volgen !! ).
Toch moet ik dit examen halen wil ik mijn diploma binnen slepen.

Sportschool - iedereen die daar beginnend heen gaat is "zwak". En nee..... in 3 dagen ben je geen bodybulder... mijn tip ga langs een sportschool en vraag dan direct om een personal coach ( geen personal trainer want dat kost klauwen vol met geld ).

Relatie - je hebt verdorie nog aan toe een relatie omdat je moet elkaar PRAAT en dus ook dingen bij elkaar neer legt waar je mee zit en dus over praat waar jij met andere mensen niet over durft-wilt-praten.
Als je niet genoeg eet krijg je ook geen spieren. ^O^
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:52:42 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_143879101
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:49 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Als je niet genoeg eet krijg je ook geen spieren. ^O^
Ik denk dat TS eerst maar eens naar sportschool zelf moet gaan voor z'n portie zelfverzekerdheid,

Als dat zo ver is, dan aan spiergroepen denken.

Of meneer wil meteen flinke spieren kweken..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:53:06 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143879118
Verwachting :

Binnen nu en een maand verliest TS zijn vriendin en gaat hij de rest van z'n miserabele leven op zolder FOK!ken en zijn gal over de hele wereld uitspuwen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:53:37 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143879133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik denk dat TS eerst maar eens naar sportschool zelf moet gaan voor z'n portie zelfverzekerdheid,

Als dat zo ver is, dan aan spiergroepen denken.

Of meneer wil meteen flinke spieren kweken..
Laat hem eerst maar eens de moed vinden om een boterham met pindakaas te smeren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:07:13 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_143879560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:53 schreef Dven het volgende:
Verwachting :

Binnen nu en een maand verliest TS zijn vriendin en gaat hij de rest van z'n miserabele leven op zolder FOK!ken en zijn gal over de hele wereld uitspuwen.
ervaring?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:10:26 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143879655
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:07 schreef K44S het volgende:

[..]

ervaring?
Zeker, zo zijn er al tientallen FOK!kers binnengekomen. Aldoende leert men.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143880352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:53 schreef Dven het volgende:
Verwachting :

Binnen nu en een maand verliest TS zijn vriendin en gaat hij de rest van z'n miserabele leven op zolder FOK!ken en zijn gal over de hele wereld uitspuwen.
Je bent hard maar best realistisch ,thx!
pi_143880434
Ik vind je eigenlijk ook wat depressief overkomen, sjimmie -O- Heb je verder wel eens plezier in het leven, naast het bij je vriendin zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143880496
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je eigenlijk ook wat depressief overkomen, sjimmie -O- Heb je verder wel eens plezier in het leven, naast het bij je vriendin zijn?
Ik moet je heel eerlijk vertellen: Ik heb 3 echt goede vrienden en mijn vriendin. Ik ken wel veel mensen maar daar ga ik niet veel mee om, ik weet wie me echte vrienden zijn. Ik begin mezelf alleen afhankelijk te voelen aan mijn vriendin, ik ben bang voor de toekomst; zei gaat studeren en ik ben bang dat ik haar kwijtraak, we krijgen minder tijd voor elkaar en ik ben daar gewoon bang voor. Ik zie het soms inderdaad niet meer zitten, psycholoog bracht geen zin.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:35:47 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143880557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:34 schreef sjimmie12 het volgende:

[..]

Ik moet je heel eerlijk vertellen: Ik heb 3 echt goede vrienden en mijn vriendin. Ik ken wel veel mensen maar daar ga ik niet veel mee om, ik weet wie me echte vrienden zijn. Ik begin mezelf alleen afhankelijk te voelen aan mijn vriendin, ik ben bang voor de toekomst; zei gaat studeren en ik ben bang dat ik haar kwijtraak, we krijgen minder tijd voor elkaar en ik ben daar gewoon bang voor. Ik zie het soms inderdaad niet meer zitten, psycholoog bracht geen zin.
Natuurlijk gaan jullie elkaar op den duur kwijtraken. Dat is in 99% van de relaties tussen (jonge) mensen zo. Daarom verder niet al te veel wakker van liggen nu. Als het komt dan komt het. Gewoon wat minder lui zijn, wat meer bammetjes eten, beetje met de gewichtjes spelen en je hebt zo weer een nieuw exemplaar aan de haak geslagen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143880597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan jullie elkaar op den duur kwijtraken. Dat is in 99% van de relaties tussen (jonge) mensen zo. Daarom verder niet al te veel wakker van liggen nu. Als het komt dan komt het. Gewoon wat minder lui zijn, wat meer bammetjes eten, beetje met de gewichtjes spelen en je hebt zo weer een nieuw exemplaar aan de haak geslagen.
Ik wil geen ander of nieuw exemplaar, ik wil mijn vriendin behouden.
pi_143880721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:37 schreef sjimmie12 het volgende:

Ik wil geen ander of nieuw exemplaar, ik wil mijn vriendin behouden.
Dan zou ik me maar eens op mezelf richten. Je best doen op je opleiding en als dit niet leuk is, dan na het halen van je diploma wel iets leuks gaan doen. Het is je laatste jaar en de enige reden dat je het niet kan is omdat jij zelf gelooft dat je het niet kan. Een opleiding halen heeft meer te maken met inzet en doorzettingsvermogen dan met een hoog IQ oid. Als ik je posts zo op FOK! lees dan behoor je niet bij de zwakzinnigen in Nederland. Je kan je gedachten goed verwoorden, je maakt geen opvallende spelfouten die me stoorden. Geloof nou maar dat je die opleiding wèl kan als je je inzet. Zelfde met de sportschool. Je wilt er niet heen want je bent te zwak. Dan begin je met lage gewichten. Serieus, er al niet aan beginnen omdat je denkt dat je het niet kan. Is dat de rode draad in je leven? Je loopt over van zelfmedelijden. Of je bent depressief en in dat laatste geval: zoek hulp.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143880872
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik me maar eens op mezelf richten. Je best doen op je opleiding en als dit niet leuk is, dan na het halen van je diploma wel iets leuks gaan doen. Het is je laatste jaar en de enige reden dat je het niet kan is omdat jij zelf gelooft dat je het niet kan. Een opleiding halen heeft meer te maken met inzet en doorzettingsvermogen dan met een hoog IQ oid. Als ik je posts zo op FOK! lees dan behoor je niet bij de zwakzinnigen in Nederland. Je kan je gedachten goed verwoorden, je maakt geen opvallende spelfouten die me stoorden. Geloof nou maar dat je die opleiding wèl kan als je je inzet. Zelfde met de sportschool. Je wilt er niet heen want je bent te zwak. Dan begin je met lage gewichten. Serieus, er al niet aan beginnen omdat je denkt dat je het niet kan. Is dat de rode draad in je leven? Je loopt over van zelfmedelijden. Of je bent depressief en in dat laatste geval: zoek hulp.
Ik ben het met sommige punten met je eens, met sommige ook niet, excuus. Qua sportschool:

Ik heb een slechte houding en ik ben echt letterlijk heel zwak, ik voel me snel aangekeken en voel me dan beroerd. Ik maak dingen vaak niet af en ik wil daar echt verandering in brengen want ik wil graag mijn meisje behouden en een (vervolg) opleiding. Ik wil wel een toekomst maar ben alleen bang dat ik tot nu toe het belangrijkste, mijn vriendin, verlies.
pi_143880882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik me maar eens op mezelf richten. Je best doen op je opleiding en als dit niet leuk is, dan na het halen van je diploma wel iets leuks gaan doen. Het is je laatste jaar en de enige reden dat je het niet kan is omdat jij zelf gelooft dat je het niet kan. Een opleiding halen heeft meer te maken met inzet en doorzettingsvermogen dan met een hoog IQ oid. Als ik je posts zo op FOK! lees dan behoor je niet bij de zwakzinnigen in Nederland. Je kan je gedachten goed verwoorden, je maakt geen opvallende spelfouten die me stoorden. Geloof nou maar dat je die opleiding wèl kan als je je inzet. Zelfde met de sportschool. Je wilt er niet heen want je bent te zwak. Dan begin je met lage gewichten. Serieus, er al niet aan beginnen omdat je denkt dat je het niet kan. Is dat de rode draad in je leven? Je loopt over van zelfmedelijden. Of je bent depressief en in dat laatste geval: zoek hulp.
Wat Isabeau zegt. Ik heb de hele OP gelezen, maar het enige wat ik lees is dat je alles zo sneu vindt voor jezelf.

Ga eens wat leuks doen. Bel een of meerdere van je drie maten op en zeg dat je ergens naar toe wilt. Voor mijn part ga je met een tientje naar een café om wat te lullen met een biertje, of ga je in het zwembad liggen. Je weet donders goed hoe je 't leuk moet hebben want je beschrijft precies wat je wilt op het moment dat je naar je vriendin kijkt.

En inderdaad, zorg dat je je havo of vmbo afmaakt. Zoek een vervolgopleiding die je leuk lijkt (want geloof me, op 1 of 2 vakken na vond ik de middelbare school ook geen fuck aan en dan doe je er vanzelf minder voor) en ga dan op kamers. Zorg dat je je leven veranderd, want met jammeren en zelfmedelijden doe je er geen fuck aan.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:45:48 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143880884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik me maar eens op mezelf richten. Je best doen op je opleiding en als dit niet leuk is, dan na het halen van je diploma wel iets leuks gaan doen. Het is je laatste jaar en de enige reden dat je het niet kan is omdat jij zelf gelooft dat je het niet kan. Een opleiding halen heeft meer te maken met inzet en doorzettingsvermogen dan met een hoog IQ oid. Als ik je posts zo op FOK! lees dan behoor je niet bij de zwakzinnigen in Nederland. Je kan je gedachten goed verwoorden, je maakt geen opvallende spelfouten die me stoorden. Geloof nou maar dat je die opleiding wèl kan als je je inzet. Zelfde met de sportschool. Je wilt er niet heen want je bent te zwak. Dan begin je met lage gewichten. Serieus, er al niet aan beginnen omdat je denkt dat je het niet kan. Is dat de rode draad in je leven? Je loopt over van zelfmedelijden. Of je bent depressief en in dat laatste geval: zoek hulp.
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:34 schreef sjimmie12 het volgende:

[..]

Ik moet je heel eerlijk vertellen: Ik heb 3 echt goede vrienden en mijn vriendin. Ik ken wel veel mensen maar daar ga ik niet veel mee om, ik weet wie me echte vrienden zijn. Ik begin mezelf alleen afhankelijk te voelen aan mijn vriendin, ik ben bang voor de toekomst; zei gaat studeren en ik ben bang dat ik haar kwijtraak, we krijgen minder tijd voor elkaar en ik ben daar gewoon bang voor. Ik zie het soms inderdaad niet meer zitten, psycholoog bracht geen zin.
[/quote]

Buiten dat ben ik het met je eens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:46:49 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143880922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:45 schreef sjimmie12 het volgende:

[..]

Ik ben het met sommige punten met je eens, met sommige ook niet, excuus. Qua sportschool:

Ik heb een slechte houding en ik ben echt letterlijk heel zwak, ik voel me snel aangekeken en voel me dan beroerd. Ik maak dingen vaak niet af en ik wil daar echt verandering in brengen want ik wil graag mijn meisje behouden en een (vervolg) opleiding. Ik wil wel een toekomst maar ben alleen bang dat ik tot nu toe het belangrijkste, mijn vriendin, verlies.
Dan ga je op een uur dat niemand er is. Of koop je zelf een paar gewichten.

Je hebt zoveel domme redenen om iets niet te doen terwijl er zoveel goede redenen zijn om iets wel te doen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143880959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:45 schreef sjimmie12 het volgende:

Ik ben het met sommige punten met je eens, met sommige ook niet, excuus. Qua sportschool:

Ik heb een slechte houding en ik ben echt letterlijk heel zwak, ik voel me snel aangekeken en voel me dan beroerd. Ik maak dingen vaak niet af en ik wil daar echt verandering in brengen want ik wil graag mijn meisje behouden en een (vervolg) opleiding. Ik wil wel een toekomst maar ben alleen bang dat ik tot nu toe het belangrijkste, mijn vriendin, verlies.
Geloof me, je hele houding wordt een self fulfilling prophecy. En daar ga je verdomd veel spijt van krijgen, zit je nòg dieper in de put. Je kan het tij nu nog keren al sje maar niet zo'n medelijden met jezelf zou hebben. En angst voor dingen die er nog niet zijn is echt zulke enorm verspilde energie. Energie die je beter in je opleiding kan stoppen.

Je kan overigens ook thuis krachtoefeningen doen met je eigen lichaam als gewicht (denk aan opdrukken ed); dan ziet niemand je en ben je er toch mee aan het werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')