abonnement Unibet Coolblue
pi_143874941
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P


pi_143875308
Wat een boel snotkindjes, beterschap! Het gaat rond denk ik, dus ik verwacht het hier ook ieder moment.

Oh mensen, ik mag een bakfiets gaan uitzoeken! Zo blij mee, dan kunnen de kindjes lekker droog en beschut zitten als we door weer en wind naar school fietsen O+
pi_143875357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef L-E het volgende:

Oh mensen, ik mag een bakfiets gaan uitzoeken! Zo blij mee, dan kunnen de kindjes lekker droog en beschut zitten als we door weer en wind naar school fietsen O+
Dat is leuk!!
Wij hebben allemaal een regenjas. Vier keer nat gisteren :{
Met een meidenkwartet
pi_143875441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Dat is leuk!!
Wij hebben allemaal een regenjas. Vier keer nat gisteren :{
Ja waardeloos toch? En dan heb ik een ietwat pieperige oudste die echt de hele weg roept: 'Ik word nat, ik heb het koud, mijn sokken zijn nat, ik wil naar huis, waarom regent het, waarom gaan we niet met de auto, waarom moet ik naar school, hoezo leerplicht - ik wil de koning daar wel eens over spreken' :') etc. Werkt lekker sfeerverbeterend O+
pi_143875514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:03 schreef L-E het volgende:

[..]

hoezo leerplicht - ik wil de koning daar wel eens over spreken
Heerlijk O+ :)
Met een meidenkwartet
pi_143875665
Mijn oudste is zo leuk O+

Gisteren deed hij zijn jas achterstevoren aan, capuchon op (zie je het voor je? hij zag dus niets. 'Ik ga op gevoel mam!' :') ) en toen liep hij iemands voortuin in, donderde daar de struiken in, en werd vervolgens WOEST dat hij zijn jas achterstevoren had en de struiken in was gedonderd :D O+ ' IK ZAG HELEMAAL NIETS JOH!' :D!

Oh men, mijn leven is zo awesome O+

Snel ontopic: ik heb ook een dreumes!
pi_143875934
LE tof! Lijkt me heel leuk én praktisch inderdaad met 2 kinderen!!
pi_143876060
Oh en hier hebben we allemaal een 'wafel' op onze buik O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:35:54 #9
381212 Gulara
From the future
pi_143878556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste is zo leuk O+

Gisteren deed hij zijn jas achterstevoren aan, capuchon op (zie je het voor je? hij zag dus niets. 'Ik ga op gevoel mam!' :') ) en toen liep hij iemands voortuin in, donderde daar de struiken in, en werd vervolgens WOEST dat hij zijn jas achterstevoren had en de struiken in was gedonderd :D O+ ' IK ZAG HELEMAAL NIETS JOH!' :D!

Oh men, mijn leven is zo awesome O+

Snel ontopic: ik heb ook een dreumes!
Ja stuur maar op! O+ O+ O+

Wij hebben haast geen regen. O~)
pi_143879081
O+ gewoon voor jullie dreumessen!

Mijn dreumes riep net, mama slapuh en ging op z'n bankje liggen. Daarna riep hij mama speenke en pakte z'n knuffelbeest stevig vast O+
Nu ligt hij heerlijk (in z'n bedje) te slapen O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:55:00 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143879172
Way to go Ow! _O_ Dat is duidelijke taal ^O^
Was t misschien een erg slapeloze nacht? :*
pi_143880534
Ik wil ook zo'n kind! Die van mij heb ik maar thuisgehouden van kdv en die huilt echt bijna nonstop. Het enige wat goed is, is bumba kijken als ik ook op de bank zit, maar zelfs dan is het soms huilen. Ik bedenk me ineens dat gisterochtend de laatste poepluier was, misschien zit dat ook nog eens dwars. Net in ons allebei maar weer pcm gestopt want ik heb enorme hoofdpijn :') Dat werkt lekker mee!

Ok en nu stop ik met klagen en ga ik een stukje fietsen met mn zielige popje, hopelijk vindt ze dat nog wel leuk. Even een frisse neus halen.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:36:00 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_143880563
L-E wat tof zeg! Een bakfiets O+ En je kleuter is leuk.

Gulara, hebben jullie sneeuw? :P

Ow! Wat praat je al goed!.

Spirit, zo sneu als ze zo verkouden zijn.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:40:40 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143880709
Ahw Spirit... ;(

Het is waarschijnlijk sowieso voor jouw hoofdpijn wel fijn, even fietsen! Het is hier ook aardig lekker buiten, hopelijk bij jullie ook! En wel een extra luier en kleertjes meenemen he? oO<

Wij kregen laatst vrienden op bezoek, vlak na binnenkomst ruiken ze ineens een walm, dus even met dochtertje naar boven; dikke explosie! _O- En ze hadden dus géén extra setje mee, want dat was nooit meer nodig :D Dus ze ging in een E-outfit naar huis O+
pi_143880727
L-E, je kleuter O+ O+ En een bakfiets *O* ook handig met 3 lijkt me :Y

Spirit, wat sneu! Hopelijk doet even naar buiten jullie allebei goed. :*

Loj, heerlijk he, zulke duidelijke communicatie :D

Wat betreft navel: M heeft een nagel of een snavel daar zitten :D

Wat een prachtig weer he! Ik hou zo van zon! Ik ben er bijna mijn best wel beroerde nacht door vergeten. Heerlijk naar de kinderboerderij geweest (in mijn eentje, ging best aardig). Speeltuin vonden ze wat minder geslaagd (lopen in het gras is best moeilijk en waar M dan maar gewoon ging kruipen als lopen niet lukte gaan de meiden gewoon een beetje in het gras zitten sippen :D ).

Lekker achter de kippen aan, varken geaaid, gezwaaid naar een kalfje van 3 dagen oud (koeien hebben ook stuwing geloof ik :X ) en lekker gespeeld met de traptractoren en in het huisje. Heerlijk!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:46:59 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143880928
Oh tof dat kalfje! O+

Wij waren gisteren ook even op een kinderboerderij; E was danig onder de indruk van de paardjes, geiten, schapen en parkietjes, en ik heb smakelijk gelachen om het bordje dat op 1 van de hokken hing:

quote:
Ik ben Eva
Pas op, ik kan bijten!
Was echt een enorm varken, dat netjes op dr billen ging zitten als de verzorgster een hapje eten gaf :D _O_
pi_143881156
_O- leuk bord. Foto van gemaakt voor in E's fotoalbum? O+

Ze zijn hier sowieso alledrie wel van de beestjes. En ook nergens bang voor...

Varkentje aaien:

(was echt een gigantisch beest :o )

En ik vind deze zo leuk O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:59:22 #18
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_143881343
Dat varken is groter dan je dochter! :o
pi_143881379
Dat varken is groter dan ikzelf....

of nou ja, het scheelt niet veel :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143881545
Ja Kyara, is een bakfiets niets voor jou? :)

Jeetje, wat zijn die meiden van je groot joh! O+
pi_143882046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:05 schreef L-E het volgende:
Ja Kyara, is een bakfiets niets voor jou? :)

Jeetje, wat zijn die meiden van je groot joh! O+
Er zijn nogal wat praktische bezwaren (ruimte, geld) en bovendien is een bakfiets hier niet echt nodig. Heel veel is lopend bereikbaar en daarnaast heb ik altijd een auto tot mijn beschikking :)
pi_143882361
Het was eigenlijk best een redelijke nacht LB, hij was alleen vanaf 5 uur wakker ;)

Leuke foto's Kyara! (Ik ben zo jaloers op jullie kinderboerderij, ik wil dat hij naar het westen verhuisd ;) )

Leuk leuk een bakfiets!

LB dat bordje! Een foto voor op haar slaapkamerdeur lijkt me ook hilarisch ;)

En iemand nog een tip? Ik moet zo met Ow naar de kapper (ik heb nog geen stoere mannelijke speldjes gevonden ;) ) De vorige keer deed m'n kapster het thuis en was het echt gillen.. Dus ik zie er nu een beetje tegenop :@
pi_143882830
Filmpje aan op je telefoon? Of misschien hebben ze daar een tv staan met een dvd?
pi_143882832
Ga je naar een gewone of een speciale kinderkapper Loj?
pi_143883002
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef Loj het volgende:
Leuke foto's Kyara! (Ik ben zo jaloers op jullie kinderboerderij, ik wil dat hij naar het westen verhuisd ;) )
Ja! En dan Kyara + gezin ook mee!! *O* :P
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')