Waar ergens?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou, hij zat er wel aan te komen natuurlijk
Ik mag ook een nog onbekend bedrag doneren aan Team Blauw. 35 te hard binnen bebouwde kom Goed ziek van. Maar goed, hij was zeer terecht helaas
Dat is niet duur. Hoe kreeg hij dat voor elkaar? Overal waar ik kijk zijn de 1pc volledige pakken al minimaal dat bedrag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef sanger het volgende:
[..]
g Maat van me kocht zijn hele outfit voor ¤600 bij Restyle in Aalsmeer
Dat gaat hem na die Frieslandrit niet echt meer worden voor sommigen van onsquote:
Waarom persé een overal? Is vet onhandig of je moet veel op het circuit gaan rijden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is niet duur. Hoe kreeg hij dat voor elkaar? Overal waar ik kijk zijn de 1pc volledige pakken al minimaal dat bedrag.
Geen specifieke reden eigenlijk. Ik vind het vooral mooi.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Waarom persé een overal? Is vet onhandig of je moet veel op het circuit gaan rijden.
Ziet er zeker mooi uit, maar je kan beter een combi pakken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen specifieke reden eigenlijk. Ik vind het vooral mooi.
Voor de prijs hoef je het volgens mij ook niet te laten, omdat het ook niet heel veel lijkt te schelen met de 2pc kleding.
zit voor geen meter als je ergens op een terras zitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen specifieke reden eigenlijk. Ik vind het vooral mooi.
Voor de prijs hoef je het volgens mij ook niet te laten, omdat het ook niet heel veel lijkt te schelen met de 2pc kleding.
Kan deze plaatjes even niet zien op m'n werk!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ziet er zeker mooi uit, maar je kan beter een combi pakken.
Dainese heeft net een nieuw pak uitgebracht in diverse kleurstellingen, kost maar 700
Is dat niet iets voor je?
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik heb vaker zo'n ding aangehad . Vond het eigenlijk wel meevallen. Bovenkant openritsen en laten hangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef Maegrim het volgende:
[..]
zit voor geen meter als je ergens op een terras zit
Ik heb die boete lekker nooit gekregenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Freezer het volgende:
[..]
Dat gaat hem na die Frieslandrit niet echt meer worden voor sommigen van ons
Ik zat met 29 Km net onder de 30 limiet...
Tja, ik vraag me wel vaker af hoe hij het voor elkaar krijgt, maar hij is gewoon heel goed in onderhandelen.... Hij krijgt dingen voor prijzen waar je eigenlijk van denkt dat het je nooit lukken zal...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is niet duur. Hoe kreeg hij dat voor elkaar? Overal waar ik kijk zijn de 1pc volledige pakken al minimaal dat bedrag.
horloge om je stuur :pquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:08 schreef handboek het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een klokje op mijn dashboard monteer zonder een gat te moeten boren? Lijm is niet voldoende, ben het eerste klokje @ 130 km/h kwijtgeraakt....
Duct tape houd het vol tot 150 ben ik achter gekomen nadat ik een kuipdeel moest oprapen van de snelweg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:08 schreef handboek het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een klokje op mijn dashboard monteer zonder een gat te moeten boren? Lijm is niet voldoende, ben het eerste klokje @ 130 km/h kwijtgeraakt....
Restyle is een redelijk goedkope zaak op zich geloof ik. Bozz187 heeft er een jas vandaan geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me wel vaker af hoe hij het voor elkaar krijgt, maar hij is gewoon heel goed in onderhandelen.... Hij krijgt dingen voor prijzen waar je eigenlijk van denkt dat het je nooit lukken zal...
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:08 schreef handboek het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een klokje op mijn dashboard monteer zonder een gat te moeten boren? Lijm is niet voldoende, ben het eerste klokje @ 130 km/h kwijtgeraakt....
Ik had liever die gehad die viel nog relatief mee. Ik heb de jackpot nuquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb die boete lekker nooit gekregen
Voor wat betreft snelheid niet nee, maar kennelijk ben ik opgepikt door een (elektronisch) systeem dat constateerde dat ik te weinig afstand hield met een bepaalde snelheid (en daar houden de Duitsers absoluut niet van).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:21 schreef Freezer het volgende:
? wat heb je daar uitgevreten dan? Duitsland is normaal niet zo duur.
Goede note, die heb ik nu ook wel geleerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:28 schreef Freezer het volgende:
Note to self.... meer afstand in duitsland.
slechte zaak ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:27 schreef Freezer het volgende:
Vanochtend maar uit de garage gehaald om mee naar het werk te reizen, i.p.v. de NS
ja nee OK dat we dat even duidelijk hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:30 schreef Freezer het volgende:
Komt goed Sala... de weersverwachting is dusdanig dat ik van de week weer netjes met de gele slang ga.
quote:
ik Heb Een compleet pak daar vandaan. Jas was iets van 250 broek 150 en helm Ook zoietsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Restyle is een redelijk goedkope zaak op zich geloof ik. Bozz187 heeft er een jas vandaan geloof ik.
Ligt eraan of hij al vaker voor iets soortgelijks genoteerd is Maar goed, binnen bebouwde kom, zo fors te hard Tel uit je winstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:33 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez klopt t ook even af
Hoeveel zou dat gaan worden?
ik ben zo mannelijk, dat kan ik hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Tunafish het volgende:
Hehe, niet Pinkdwarf maar stinkie in de bruidsjurk?
zou wel stoppen met koekjes anders gaat de jurk niet passenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben zo mannelijk, dat kan ik hebben
Ehh, maar broekpakken voor vrouwen.. not so sexy..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben zo mannelijk, dat kan ik hebben
och, tuinbroeken, kort praktisch haar.....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ehh, maar broekpakken voor vrouwen.. not so sexy..
te laat trouwensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou wel stoppen met koekjes anders gaat de jurk niet passen
Neuh, gaat prima. #Hetwasmaareenheelkortstukjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:09 schreef Tunafish het volgende:
Wel lastig schakelen in hakken, lijkt me.
vaker rijden, zeker als ie buiten staatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik zag gisteren aan de zijkant van me ketting wat bruin zitten, en bleek oppervlakkig roest te zijn ofzo Ik gebruik een synthetische ketting smeermiddel ( deze ) die tegelijk ook reinigt. Hij is erg vloeibaar bij t uitspuiten, maar wordt dik en plakkerig als t eenmaal gebruikt is.. Is dit niet voldoende om de ketting te beschermen tegen oppervlakkige roest? Wat zou ik beter kunnen gebruiken, of iets erbij gebruiken?
Jammer is dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:30 schreef sanger het volgende:
Nou, gister voor een ZX10 wezen kijken... Bj 1990 met 51k op de teller. Volgens verkoper niet van nieuw te onderscheiden, en eerlijk waar wezen de foto's ook in die richting.
Daar eenmaal aangekomen had een zijkuip 3 scheurtjes, waarvan 1 provisorisch was gemaakt, paar dikke krassen, voorrem die min of meer vast stond, motor was stinkend smerig, aluminium frame was op sommige plekken verweerd, sommige kuipdelen sloten niet mooi meer aan (de naad liep ongelijk weg). En zo waren er nog meer plekjes die er voor zorgden dat hij toch echt wel van nieuw te onderscheiden was.
Technisch leek hij goed in orde, motor liep wel als een zonnetje....
Zonde dat zo een verkopjer je daarvoor bijna 400 km laat rijden...
Nogalquote:
Ehm, nog -4:45quote:Hoe lang rijd je eigenlijk al Sanger?
Ah, spannend! En dan al een zx-10?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef sanger het volgende:
Toevallig stond er vanmorgen weer 1 te koop aangeboden (en er staan er echt maar 4 op MP nu, waarvan maar 2 in gewenste kleuren), en deze keer ook om de hoek. Wel met 71k op de teller, maar wel met recent uitgebreid onderhoud volgens de verkoper. En deze vermeld gebruikerssporen, maar bij doorvragen zou dat zomaar minder erg kunnen zijn dan gisteravond
Maar effe kijken dus Lag toch al in de planning om op de motor weg te gaan vanavond, en ligt met een kleine omweg ook op de route.
[..]
Ehm, nog -4:45
Ik heb vorige week woensdag afgereden en kan vandaag pas rijbewijs afhalen
Een compleet foute veronderstelling.quote:
Zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, spannend! En dan al een zx-10?
hakken op de motor?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Neuh, gaat prima. #Hetwasmaareenheelkortstukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ziet er mooi uit inderdaad!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Zeker
Ik heb al een Kawa 450 LTD, maar wil er inderdaad iets sportievers bij Maat van me heeft een ZX-10 en dat vind ik wel een machtig mooi ding
eindelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit inderdaad!
Heb zelf eigenlijk ook vanaf het moment dat ik m'n rijbewijs had voornamelijk een paar duizend kilometer op een 1200cc (RC8) gereden, die ik regelmatig leende van een bekende.
Nu maar eens een eigen motor. Wordt m'n eerste echte eigen motor.
Heb gekeken en een stukje gereden. Jammer dat het zo nat was, daardoor heb ik hem niet echt goed aan de tand kunnen voelen helaas. Wel heel veel power inderdaad, en mocht ik een ZX10 kopen dan zla het voorlopig heel rustig aan zijn met het rechterhandje..... Maar het is wel een machtig mooi apparaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef sanger het volgende:
Maar effe kijken dus Lag toch al in de planning om op de motor weg te gaan vanavond, en ligt met een kleine omweg ook op de route.
lag jij niet na mij nog ergens in het gras?quote:
quote:
risico van circuitrijdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lag jij niet na mij nog ergens in het gras?
Ah, die moeten nog bij de to-do lijst; ik wist dat ik ergens iets kleins vergatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
risico van circuitrijden
hoe zijn de displays nou gefixed?
Wat een kneuzenkermis is dat straatje toch in de rij staan om stoer te doen met je auto. Wel een dikke wagen uiteraard.quote:
Heb je een pic van hoe je fiets er nu bij staan? Of is dat nog te vroegquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
Quadpost
[edit]
To make it useful;
[ afbeelding ]
Nee H.I.S.S komt er weer op.. die benzeensticker heeft er (volgens mij) nooit opgezeten bij mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef Maegrim het volgende:
Ik meende het niet eens, laat die stickers lekker weg
Werkt dat ding ook samen met andere BT-sets?quote:
Kewl. Wij hebben Cardo's, maar dat zijn stiekum een beetje kutdingen,, vind de bediening zwaar ruk met handschoenen, en de geludskwaliteit is ook niet geweldig. En niet te vergeten; duur! prijs/kwaliteit is dus eigenlijk rukkiequote:
Wow, heel vetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja. Was wel mooi om te zien. Ik kon aan het gas hangen wat ik wilde, maar vooruit ging ik toch niet. Ik heb gelachen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Haha ja. Was wel mooi om te zien. Ik kon aan het gas hangen wat ik wilde, maar vooruit ging ik toch niet. Ik heb gelachen!was dat echt alles ik moest voor mijn gevoel vreselijk inhouden om naast je te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt meer lef dan ik om dan de snelweg op te gaan
Maar het was leuk om te zienDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Waarschijnlijk hier geweest: https://goo.gl/maps/NNurF Linke zijstraat van de Twenteroute dat...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
hier moest ik vandaag dus voor omrijden
http://goo.gl/maps/Mp7q9quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hier geweest: https://goo.gl/maps/NNurF Linke zijstraat van de Twenteroute dat...
Isse mooi .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik maar eng .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:50 schreef stinkie het volgende:
Jullie wonen in 1 huis. Praat gewoon met elkaar
Huis is groot; we hebben allebei een eigen vleugel, dus we zien elkaar niet elke dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:50 schreef stinkie het volgende:
Jullie wonen in 1 huis. Praat gewoon met elkaar
Yeah, en hij is nog niet eens afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem die CB ziet er ontzettend gaaf uit
Sjiek heuhrrquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als voor de crash denk ik.. Nog niet gereden, is nog niet af heah.. Ben nog aan de cockpit bezig, en er zit nog geen tankprotector op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Dat benne een sjieke brommert. Wil 't ding nog een beetje proper karren?
Ongelofelijk tof.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Dekatria het volgende:
Het reisverslag is dan eindelijk voltooid! Hoop werk zit erin, dus hopelijk is het een beetje boeiend allemaal
Hmja, maar dat maakte het ook weer humor. Die solo doen elke keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:44 schreef Nero22 het volgende:
Ongelofelijk tof.
Je had de muziek al uitgekozen voordat je je reis begon?
Mijn handschoenen waren ook nog nat. Viiieeeessz.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
Wat is rijden met andere handschoenen toch vervelend. Mijn normale waren nog zeiknat. Net als mijn jas.
Wasn't mequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij zag ik gister nog een Transalper met van die wanten op de motor.
The fuckquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
Had best goed van pas gekomen vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
De kapjes voor de spiegelts doen het 'mquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
heb geen regen gezienquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:38 schreef mjan het volgende:
[..]
Had best goed van pas gekomen vandaag
In België ging het goed los. Dappere poging tot ontwijken gedaan, maar uiteindelijk toch aan moeten gelovenquote:
quote:De Ninja H2 is volgens Team Green gebaseerd op de ervaring en vaardigheden van de experts van Kawasakis motorendevisie, gecombineerd met de experts van de luchtvaart, gasturbine en alle andere hightech Kawasaki producten. Kawasaki verwacht grote internationale belangstelling voor het project dat voorlopig suggestief Ninja H2 is gedoopt.
Door het optimaal benutten van de collectieve kracht van het gehele concern, moet de Ninja H2 een geïntegreerde state of the art technologische aanpak representeren. De Ninja H2 kan worden gezien in de geest van legendarische Kawasaki modellen zoals de 750cc Mach IV H2, de 500cc driecilinder H1 en de alles overtreffende 903cc Z1 Super Four. Motoren die aan de basis lagen van Kawasaki s leading performance image.
Het heeft wel iets schattigs over zich idd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef mjan het volgende:
Maar Nero is zo aandoenlijk met zn mini-ninja
Het zal maar tussen je wielen komen .quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
Wat dan wel? .quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef stinkie het volgende:
Met zo'n ding is dat het minste van je zorgen....
Succes morgenquote:Op maandag 1 september 2014 20:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog één nachtje slapen en dan AVD, en dan mag ik me mezelf hopelijk ook motorrijder noemen
quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef mjan het volgende:
Maar Nero is zo aandoenlijk met zn mini-ninja
quote:Op maandag 1 september 2014 20:45 schreef stinkie het volgende:
Doen jullie wel een beetje aardig tegen de mini-busa
Ik zei dat ook eerst in het bericht, maar ik heb het maar weggehaald omdat ik dat toch iets té toekomstig vind. Zou wel tof zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoop dat het de eerste waterstofmotorfiets is. Grensverleggend ditdat.
Vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:07 schreef Mgolovic het volgende:
Weet iemand waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen XRV 750 Africa Twins en bijvoorbeeld Transalps? De XRV's zijn vaak een stuk ouder, meer kilometers, maar toch een stuk duurder dan Transalps.
Is dat het enige? Geen betere/betrouwbaardere techniek o.i.d.?quote:
Blok is hetzelfde alleen de cilinderinhoud is anders. en een AT is gewoon een grotere fiets, zwaarder, meer geschikt voor lange afstanden, al denken veel mensen daar anders over. Dekatria is er onderhand heel europa mee doorgekacheldquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Is dat het enige? Geen betere/betrouwbaardere techniek o.i.d.?
Je zou denken dat als ze kwalitatief gelijkwaardig zouden zijn dat iedereen voor dat geld wel voor een recentere Transalp o.i.d. zou gaan.
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blok is hetzelfde alleen de cilinderinhoud is anders. en een AT is gewoon een grotere fiets, zwaarder, meer geschikt voor lange afstanden, al denken veel mensen daar anders over. Dekatria is er onderhand heel europa mee doorgekacheld
Alpjes zijn oerbetrouwbaar en heel populair als woon-werk brommert. Geldt trouwens niet helemaal voor de 700's, maja, injectie, elektronische meuk enzo. De oude zijn zo onverwoestbaar als een motor maar kan zijn.
Een AT is ietsje meer geschikt voor het offroad werk, kan dieper doorwaden, heeft meer koppel, grotere tank, is iets hoger.
Ik zou dan een Alp pakken, maar ligt ook een beetje aan je postuur.. als je 1.90 bent zou ik kijken voor een AT. Mag je straks wel meteen zwaar rijden dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?
Ik ben 1.83, mag meteen zwaar (ben 30).quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou dan een Alp pakken, maar ligt ook een beetje aan je postuur.. als je 1.90 bent zou ik kijken voor een AT. Mag je straks wel meteen zwaar rijden dan ?
Dat is nog een beetje koffiedik kijken. Het merendeel zal op de weg zijn maar de optie offroad wil ik zeker openhouden. Een vriend van me rijd erg veel offroad en ik verwacht toch regelmatig met hem op pad te gaan. Hij is vooral van het crossen, maar daar waag ik me de eerste tijd (x maanden/jaren) nog niet aan. Eerst maar een goede beheersing op het zand. Hij past tijdens een gezamelijke rit zijn rijstijl aan, overigens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
En hoe regelmatig ga je offroad? en wat wil je dan? crossen of gewoon stukkie rijden?
Maakt allemaal nogal verschil.
Sowieso een Alp.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, dan kan het allebei wel op zich.. Alp kan ook nog een stukkie omhoog. Alp is wel wat lichter en lager zwaartepunt, dus voor een beginner een prima brommert. Maar op een AT pas je ook.
Ga tzt eens kijken en rijden, en kijk ook eens verder naar allroads, want er is nog wel meer te koop als Honda
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ga tzt eens kijken en rijden, en kijk ook eens verder naar allroads, want er is nog wel meer te koop als Honda
Autistquote:
morgen tijd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als iemand in de buurt van Amersfoort of 50km eromheen eens wilt rijden, ik houd me aanbevolen!
Ik ben nog steeds Honda-fan, maar ik ontken niet dat er nog zat andere mooie masjientjes rondrijdenquote:
Ik had eerst een XTZ750, offroad was prachtig, maar na tijdje merkte ik dat het gewicht dwars zat. En had ik graag een wat lichtere machine gehad om wat te crossen. En op de weg was ie snel, maar ook weer wat lomp om echt lekker door de bochten te jagen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:56 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is nog een beetje koffiedik kijken. Het merendeel zal op de weg zijn maar de optie offroad wil ik zeker openhouden. Een vriend van me rijd erg veel offroad en ik verwacht toch regelmatig met hem op pad te gaan. Hij is vooral van het crossen, maar daar waag ik me de eerste tijd (x maanden/jaren) nog niet aan. Eerst maar een goede beheersing op het zand. Hij past tijdens een gezamelijke rit zijn rijstijl aan, overigens.
.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had eerst een XTZ750, offroad was prachtig, maar na tijdje merkte ik dat het gewicht dwars zat. En had ik graag een wat lichtere machine gehad om wat te crossen. En op de weg was ie snel, maar ook weer wat lomp om echt lekker door de bochten te jagen.
Met een alp,s10 of AT is een beetje crossen of over onverhard pad gassen prima, maar echt crossen op een bouwplaats,bos is echt zwaar werk.
de meeste kwalijkzakie rijders moeten geen water of stof op hun brommer... zeker niet de nienja riddersquote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoop dat het de eerste waterstofmotorfiets is. Grensverleggend ditdat.
Beste investering die je kan doen dan ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef Gummiebeer het volgende:
maar dan is een valbeugel wel aan te raden
laat balans van voorwiel eens checken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:44 schreef Yreal het volgende:
Nu 2 dagen op pad, maar mijn stuur trilt zo erg dat mijn handen nu helemaal verkrampt en stuk zijn.. weet iemand raad?
Dat klinkt als iets waar ik een motorzaakje voor moet gaan zoekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat balans van voorwiel eens checken?
is niet duur om te doen hoor.. Ik had bandje erom+balanceren voor 10 euroquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar ik een motorzaakje voor moet gaan zoeken
ik neem aan dat je die band daar ook gekocht hebt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:28 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
is niet duur om te doen hoor.. Ik had bandje erom+balanceren voor 10 euro
Nee ik had gewoon zelf een bandje meegenomen. Maar dit was wel een beun. Bij de motorzaak is omleggen+balanceren 20euquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die band daar ook gekocht hebt?
's Avonds wel. En vrijdag de hele dag, maar dan zijn de voorspellingen niet alles..quote:
22-24 graden, droog, kans op zon. Het is niet alles nee, maar lijkt me toch meer dan prima weer om te gaan rijden? Ik zou het wel weten als ik dan zou kunnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
's Avonds wel. En vrijdag de hele dag, maar dan zijn de voorspellingen niet alles..
Oh, mijn weerbericht zegt regen, maar zal wel aan mij liggen dan. Hahaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
22-24 graden, droog, kans op zon. Het is niet alles nee, maar lijkt me toch meer dan prima weer om te gaan rijden? Ik zou het wel weten als ik dan zou kunnen
Ik heb een bruiloft langs de dijkjes en ik heb zojuist een verbod gekregen om m'n motor mee te nemenquote:
Motor meenemen, in het gras parkeren, voorrem inknijpen, en gas geven. Wat nou motor niet mee mogen nemen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft langs de dijkjes en ik heb zojuist een verbod gekregen om m'n motor mee te nemen
je weet dat ze vragen wie er bezwaar heeft hequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft langs de dijkjes en ik heb zojuist een verbod gekregen om m'n motor mee te nemen
zelfs tekstueel vergeet je de versnellingquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Motor meenemen, in het gras parkeren, voorrem inknijpen, en gas geven. Wat nou motor niet mee mogen nemen?
Ninja-editquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
zelfs tekstueel vergeet je de versnelling
Ik wil morgen wel een rondje rijden in de buurtquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
's Avonds wel. En vrijdag de hele dag, maar dan zijn de voorspellingen niet alles..
En wie wil er nou geen sfeervolle trouwfoto's rondom een bemodderde motor?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
je weet dat ze vragen wie er bezwaar heeft he
Hier een beetje dezelfde vraag. Ik zou namelijk ook graag een allroad als eerste motor willen, alleen vroeg ik mij af wat een beetje geschikt is voor mijn lengte (±1.70)quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?
punkmuis heeft nog wel een bmw F650 staanquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hier een beetje dezelfde vraag. Ik zou namelijk ook graag een allroad als eerste motor willen, alleen vroeg ik mij af wat een beetje geschikt is voor mijn lengte (±1.70)
Zelf kijk ik een beetje naar een Suzuki V Strom 650 en een Honda NC700X.
Iemand ideeën?
Mooi ding!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:38 schreef sanger het volgende:
Na eigenlijk het hele land door te zijn gereden op zoek naar die ene ZX10 die mij optisch en motorisch beviel..... eentje bij mij in het dorp gekocht Ruim 1.000 km gereden voor niets
[ afbeelding ]
gooi anders wat fuel system cleaner erin (van stp of forte, niet van wynns) en gooi anders de oude benzine wegquote:Op woensdag 3 september 2014 09:38 schreef sanger het volgende:
Na eigenlijk het hele land door te zijn gereden op zoek naar die ene ZX10 die mij optisch en motorisch beviel..... eentje bij mij in het dorp gekocht Ruim 1.000 km gereden voor niets
Motor stond eigenlijk nog niet te koop, was van een bekende die samen reed met de broer van mijn maatje. Hij reed er eigenlijk niet tot nauwelijks meer op, en hij ging verhuizen waardoor hij er eigenlijk ook geen ruimte meer voor had. Dus eigenlijk gewoon eens gebeld met de vraag of hij nog weleens reed en zoniet of hij dan te koop was. Dat was bespreekbaar dus gisteren gaan kijken. Optisch inderdaad zoals verwacht, zeer netjes met wat kleine gebruiksspoortjes. Maar dat hou je nu eenmaal niet tegen bij een motor van 26 jaar oud. Wel verreweg de mooiste die ik tot nog toe had gezien....
Motorisch ook niet slecht. Zeker niet als je bedenkt dat hij 2 jaar stil heeft gestaan. Effe doorblazen, misschien carbs schoonmaken maar wsl is dat niet eens echt nodig (zowel dan een leuk winterklusje). En de remklauwen moeten even gereviseerd worden, maar dat kan allemaal zelf gedaan worden.
Al met al ben ik dus blij
[ afbeelding ]
Dat was sowieso de bedoeling al inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:32 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
gooi anders wat fuel system cleaner erin (van stp of forte, niet van wynns) en gooi anders de oude benzine weg
Weet nog niet wat ik gekker vind, die kentekenplaathouder of het slot om dat paaltjequote:
Mooi ding, gefeliciteerd!quote:
Mwah, als die ketting goed strak zit ga je hem echt niet over dat paaltje heen krijgen hoor.quote:
Dan draai je het wiel rond.....anyhoe, het is niet echt slimquote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, als die ketting goed strak zit ga je hem echt niet over dat paaltje heen krijgen hoor.
Ach, een beetje dief graaft het paaltje uit als die de motor echt wil hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan draai je het wiel rond.....anyhoe, het is niet echt slim
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mooi ding, gefeliciteerd!
openluchtfilterquote:Op woensdag 3 september 2014 22:09 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb dus net mn soesje weer gewassen, en er zat weer water in de carb. Loopt dat dan toch via het luchtfilter naar binnen? Ik heb het idee dat mn tank gewoon schoon is namelijk.
Die laatste 2 tunnels komen me bekend voor.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:04 schreef densmee het volgende:
afgelopen weekend in de Eiffel geweest,
Motorhotel GuS is echt een aanrader, om een weekendje Eiffel te doen
fo real?quote:
Ga je er nog iets van terugzien qua verzekering of niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:35 schreef stinkie het volgende:
Ja. Liep naar buiten om op te stappen en weg. Kleed in de poort terug gevonden. 3 sloten en alarm erop. Andere motoren in de straat staan er nog. Inclusief een nagelnieuwe chopper
...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:41 schreef stinkie het volgende:
En net als die van SD een week na een meet
Wie moet ik gaan martelen
Ja, inderdaad.. Ik heb toen echt een megadik pak papier naar SD zijn verzekering gestuurd, met foto's van alle extra onderdelen, rekeningen, etcetera, want bijna niks was origineel aan SD zijn AT destijds.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:43 schreef stinkie het volgende:
Verzekering gesproken, ben idd verzekert tegen diefstal. Maar goed, dan krijg je een lullige 1500-2000 euro. Dus ik moet ook nog even rechtsbijstand voorbereiden op bezwaar etc.
Bah, maar ze wouden hem wel graag hebben dus.. Die dingen zijn best geliefd bij bepaalde groepen...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:43 schreef stinkie het volgende:
Verzekering gesproken, ben idd verzekert tegen diefstal. Maar goed, dan krijg je een lullige 1500-2000 euro als ik geluk heb. Dus ik moet ook nog even rechtsbijstand voorbereiden op bezwaar etc.
ja, al die vreemden ontmoeten steeds is sowieso al niet leukquote:Op donderdag 4 september 2014 10:47 schreef Anne het volgende:
Je krijgt zo wel een aversie tegen FOK!meets trouwens .
Ben blij dat tegenwoordig bij ons alles achter slot en grendel staat, voor de dieven die meelezen .
.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, al die vreemden ontmoeten steeds is sowieso al niet leuk
Mocht er een andere motor komen dan pas ik het tuinhek wel aan zodat ie weer naar binnen kan. En er komt een dikke kabel om de boom te liggen zodat ie daar aan kan als ie op de stoep staat.
kut man!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:41 schreef stinkie het volgende:
En net als die van SD een week na een meet
Wie moet ik gaan martelen
Dat is kut stinkquote:
*kusje geeft*quote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef stinkie het volgende:
Nou iig maar vast mijn pak weggegooid, stond ik gisteren al over te twijfelen, masr het is niet dat ik dit jaar nog op een motor stap
Alleen jammer van mijn mooie nieuwe sluiting die ok om 23.30 nog aan leren Jack heb zitten prutsen
Godverdomme zeg begint wel een beetje apart te worden zo met die meetsquote:
geen idee. Ergens wil ik wel, maar dan nog zou het niet 'mijn' busa zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Maegrim het volgende:
Ik weet nog wel een matzwarte cb1300 te koop..
Ja zeg... er zou een trampoline komen, geen motorstalling.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef stinkie het volgende:
Ik denk ook dat ik het tuinhek aanpas als er een nieuwe komt. Iets breder en dan weer in de tuin zetten ofzo
Maar goed, dat is voor volgend jaar
en ook als je er wel van af wilt, jatten ze hem. Ik kreeg helaas niks terug van de verzekeringquote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Balen stinkie..
Ik zou juist willen dat ze mijn motor stelen, maar dat doen ze niet. Ze pakken juist de mensen die er niet vanaf willen.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Bozz187 het volgende:
Fucked up stinkie
[..]
en ook als je er wel van af wilt, jatten ze hem. Ik kreeg helaas niks terug van de verzekering
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..quote:
Okay.. en dat heb je toegegeven? Of hoe is dat gecontroleerd? Of moest jij iets overhandigen?quote:
Je krijgt bij een ART4 of 5 slot altijd zo'n metalen label met het nummer erop. Die moet je dan opsturen naar de verzekering. Kunnen ze nog niet bewijzen dat je hem daadwerkelijk om je motor had, maar vooruit.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay.. en dat heb je toegegeven? Of hoe is dat gecontroleerd? Of moest jij iets overhandigen?
Bij mijn huidige verzekering heb ik het alleen aan hoeven geven (ik heb uiteraard wel een ART 4 slot, maar ik vraag mij af hoe zij zouden willen bewijzen dat ik het niet zou hebben).
ik moest sleutels laten zien, en had toen helemaal geen art 4 slot.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay.. en dat heb je toegegeven? Of hoe is dat gecontroleerd? Of moest jij iets overhandigen?
Bij mijn huidige verzekering heb ik het alleen aan hoeven geven (ik heb uiteraard wel een ART 4 slot, maar ik vraag mij af hoe zij zouden willen bewijzen dat ik het niet zou hebben).
geen idee wat erop zat of hoe ik dat aan de sleutels kan zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moest sleutels laten zien, en had toen helemaal geen art 4 slot.
Noooo Wat verchrikkelijk kut.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kut man!
Ik zou bij nero in de schuur kijken...
Wat voor metalen label? Ik heb nu al 3 verschillende ART4 sloten gekocht (staan ook alle 3 op stichtingart.nl), maar ik kan me niet herinneren ooit een metalen label erbij gezien te hebben?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je krijgt bij een ART4 of 5 slot altijd zo'n metalen label met het nummer erop. Die moet je dan opsturen naar de verzekering. Kunnen ze nog niet bewijzen dat je hem daadwerkelijk om je motor had, maar vooruit.
Primaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:33 schreef stinkie het volgende:
Ik heb alleen sleutels, reserve sleutels en het certificaat van alarm. Lijkt me wel genoeg toch?
ojawel. Ik weet waar de zwakke punten vandaag kreng zittenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Mooi kut stinkie. Nog kutter is dat mocht ie gespot worden je hem toch niet bij kan houden
Ze komen binnen nu en een maand nog een keer bij je langs om te kijken of je de motor al vervangen hebt. Is een welbekend fenomeen. Let op verdachte zaken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, al die vreemden ontmoeten steeds is sowieso al niet leuk
Mocht er een andere motor komen dan pas ik het tuinhek wel aan zodat ie weer naar binnen kan. En er komt een dikke kabel om de boom te liggen zodat ie daar aan kan als ie op de stoep staat.
das voornamelijk met auto inbraken, gebeurt heel veel in andere wijk in Gouda.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze komen binnen nu en een maand nog een keer bij je langs om te kijken of je de motor al vervangen hebt. Is een welbekend fenomeen. Let op verdachte zaken.
Ook met motoren, toevallig is dit iets wat regelmatig de revue passeert omdat ik zelf in de verzekeringen zit.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
das voornamelijk met auto inbraken, gebeurt heel veel in andere wijk in Gouda.
Dit was er 1 op bestelling. Die komen oas weer terug als ik iets heb wat ze nodig hebben.
aankoopbon heb ik net bij het oud papier geflikkerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
Type slot plus aankoop bewijs is goed zat. Met de AT ook zo gedaan toen.
Als je verzekerd bent voor diefstal is het wijs om AL je bonnen te bewaren van ALLES wat je aan je motor doet en verandert. En let op dat je niet genaaid wordt met de standaard 500¤ meeverzekerde accessoires, want daar zit je al héél snel boven. Meeverzekeren die zooi, want je bent het gewoon kwijt als je motor geklauwd wordt. Kostte mij denk ik 2K toen hij werd gejat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aankoopbon heb ik net bij het oud papier geflikkerd.
Ik heb maar 1 sleutel voor mijn brommer.. helemaal zoietsquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ben op mysterieuze wijze een sleutel kwijtgeraakt van de 10 minpuntje: waarschijnlijk bij mij voor de deur ook nog eens
Moet je die wel hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hebben jullie niet standaard je motor gewoon onder dak staan?
Zelf heb ik hem gewoon in mijn fietsenschuur staan.
En toen kon je hem weer optillen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
Help ik net zo'n vent zijn motor op te tillen. Laat ie het blok aanstaan en pak hij de gas hendel vast tijdens het tillen.
Ik heb een garage thuis waar ze in passen, maar heb samen met een vriend een andere garage waar van allebei de motoren staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 07:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hebben jullie niet standaard je motor gewoon onder dak staan?
Zelf heb ik hem gewoon in mijn fietsenschuur staan.
Hoe dom is dat danquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
Help ik net zo'n vent zijn motor op te tillen. Laat ie het blok aanstaan en pak hij de gas hendel vast tijdens het tillen.
Nu kan je em dus nooit meer voor de deur neerzettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ben op mysterieuze wijze een sleutel kwijtgeraakt van de 10 minpuntje: waarschijnlijk bij mij voor de deur ook nog eens
nee, die vent liep met zijn bmw naar voren toe, en toen bleef zijn valbeugel hangen achter een paaltje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hoe dom is dat dan
Niks aan over gehouden?
Had ie vast geen geel hesje aan? dan had het paaltje hem wel zien komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, die vent liep met zijn bmw naar voren toe, en toen bleef zijn valbeugel hangen achter een paaltje.
ondanks dat ie binnen in een hok staat staat ie nu wel met een kettingslot aan een grondanker ja voor de deur zal ik hem idd niet zo snel laten staan....quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nu kan je em dus nooit meer voor de deur neerzetten
Niet vanwege de koppijn smartypants, maar omdat je gehoor erdoor beschadigt als die pestherrie langer duurt als 5 minuten per keer. Eigenlijk per direkt, maar in het kader van de ARBO regelgeving moesten ze er een tijdsspanne bij zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:44 schreef Yreal het volgende:
Man, ik snap nu waarom je oordoppen moet dragen. Gister 3 uur snelweg gereden, partij koppijn nu
De CB heeft een tiltswitch, die gaat vanzelf uit als hij omflikkert heb ik gemerkt een tijdje terug.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja wel weer overeind gekregen. Maar ik ga niet tillen als het blok nog aan staat
Topkoffer ditdatquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef sanger het volgende:
Hoe doet iedereen dat met de helm? Ik wil maandag ergens heen, en moet daarna een flink stuk lopen. Maar eigenlijk geen zin om helm mee te zeulen....
Heb ik nog nietquote:
op de parkeerplaats bij mijn werk heb ik de helm in een plastic tas met kabelslot aan de motor vastzitten. pak en laarzen zitten in de topkoffer of je dat ergens in de stad zo achter wil laten weet ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef sanger het volgende:
Hoe doet iedereen dat met de helm? Ik wil maandag ergens heen, en moet daarna een flink stuk lopen. Maar eigenlijk geen zin om helm mee te zeulen....
Neem een kabelslot of beugel, zat je helm op je stuur/dashboard en haal het slot door de helm en het stuur. Meeste motoren hebben overigens iets om je helm in te hangen. Welke motor heb je?quote:
Is niet zozeer in de stad, maar in Zandvoort op de boulevard of het parkeerterrein.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op de parkeerplaats bij mijn werk heb ik de helm in een plastic tas met kabelslot aan de motor vastzitten. pak en laarzen zitten in de topkoffer of je dat ergens in de stad zo achter wil laten weet ik niet
Een Kawa 450 LTD of Kawa ZX10. Weet nog niet met welke ik gaquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neem een kabelslot of beugel, zat je helm op je stuur/dashboard en haal het slot door de helm en het stuur. Meeste motoren hebben overigens iets om je helm in te hangen. Welke motor heb je?
Grapjassen zijn inderdaad de reden dat ik dat liever niet doe, en tegen regen kan je een afdakje zoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Een Kawa 450 LTD of Kawa ZX10. Weet nog niet met welke ik ga
Ik heb inderdaad iets voor de helm. Maar wat als het gaat regenen of als een grapjas er in gaat regenen
brabohumorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:43 schreef BlackLining het volgende:
Als je dat hier in de buurt doet is het gewoon een kwestie van wachten tot iemand besluit je helm vol te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |