abonnement Unibet Coolblue
pi_143854236
Beste lezers,

Ik ben helemaal in de war over mijn geaardheid en dat al reeds 2 jaar ( maar niet constant ).
Ik ben 22 jaar.
Als ik een relatie heb met een man (3maand geleden had ik nog een relatie die 8 maanden duurde) dan heb ik geen twijfels over mijn geaardheid, ik was dan ook gelukkig met hem en zag een toekomst maar ben helaas gedumpt geweest...
Eerst zag ik hier enorm vanaf, maar nu plots sinds ik hierover ben komen de twijfels over mijn geaardheid terug.

wel kan ik zeggen dat ik zoiezo een erg onzeker meisje ben en dat ik al medicatie moest nemen voor paniek en angstaanvallen (zal deze nu terug innemen).
Zo dacht ik vroeger vaak dat ik ziektes had enz. maar dit kon ik dan oplossen door naar de dokter te gaan.

Ik kan soms echt rare gedachten hebben ook zoals ik bijvoorbeeld kan denken; ik wil mijn moeder pijn doen, ik zou verliefd kunnen zijn op mijn broer, ik wil roepen voor de hele straat ( dingen die ik in werkelijkheid gewoon niet zou doen).

De reden waarom ik denk dat ik lesbisch ben is omdat ik vroeger eens een droom had hierover en daar ben beginnen over nadenken en sindsdien let ik op elk gevoel die ik heb bij een vrouw...
Ik kijk vaak naar vrouwen ( wat een knappe, wat een mooie borsten,...) En ik voel me ook erg goed bij vrouwen, ben ook al eens gaan fantaseren over relaties met vriendinnen ( en dat valt opzich mee ).

Nu is het zo dat ik wel al 4x echt verliefd ben geweest op mannen en volgens mijn gevoel nog nooit op een vrouw ( het blozen, het hart dat sneller klopt, de persoon missen, enz enz..). Ook ga ik liever naar feesten vol mannen, dan vol vrouwen en ben ik erg graag rond mannen en kan ik enorm genieten van hun aandacht (maak me altijd mooi voor hen en hoop dat ze komen praten met me).
Ook droom ik al heel mij leven van een toekomst met een man en een kindje.
Als ik fantaseer over seks doe ik dat ook meestal over mannen, en dat wind me ook nog steeds erg op...

Ik begrijp gewoon niet waarom ik twijfel over mijn geaardheid en word hier gek van ... En door zoveel eraan te denken word ik precies nog gekker en let ik enkel nog hierop.

Kan iemand mij zeggen wat ik ben of wat dit is ? Ik weet dat ik gewoon mijn leven moet volgen en er niet mee inzitten enz, maar ik ben een persoon die echt teveel piekert en ik moet dit gewoon kunnen afsluiten en mezelf kunnen zeggen wat de "diagnose'' is.

Bedankt ! x
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:28:20 #2
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_143854383
Gewoon je leven volgen en kijken waarbij en bij je gelukkig (nog) gaat/zult worden in de toekomst.
Niet er teveel mee zitten en ga met je vriendinnen leuke dingen doen.

Wie weet komen wij elkaar dan nog tegen.. :@
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:30:38 #3
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_143854451
'wel kan ik zeggen dat ik zoiezo een erg onzeker meisje ben en dat ik al medicatie moest nemen voor paniek en angstaanvallen (zal deze nu terug innemen).' :'(

SOWIESO.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_143854539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Gewoon je leven volgen en kijken waarbij en bij je gelukkig (nog) gaat/zult worden in de toekomst.
Niet er teveel mee zitten en ga met je vriendinnen leuke dingen doen.

Wie weet komen wij elkaar dan nog tegen.. :@
dit is de fixer van FOK!, stel je even voor TS.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_143854619
Je bent gewoon hetero. Het zit tussen je oren dat je misschien lesbienne/bi bent... Na een tijdje is deze onzekerheid waarschijnlijk over en zie je in dat je gewoon hetero bent.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143855727
Wat maakt het uit wat je bent,heb zelf ook vaak over dingen nagedacht maar het brengt je nergens...doe dingen die je leuk vind en als je aan vrouwen blijft denken,geef er dan eens aan toe...dan weet je of je het iets vind of misschien helemaal niets,wat heb je te verliezen??
pi_143871507
2 dezelfde topics lijkt me niet nodig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')