abonnement Unibet Coolblue
pi_153063091
Eind juni pas voor moi
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 mei 2015 @ 09:20:08 #277
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153063164
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
Eind juni pas voor moi
Fortarock - Pinkpop - We Are Electric - Down the Rabbit Hole is een mooi rijtje voor mij in Juni :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 09:20:10 #278
332671 crew  indiaantje89
pi_153063168
Volgende week _O_

Indiaantje89 be like:
pi_153063197
Of najah, misschien ook wel begin juni trouwens _O-
pi_153063216
DTRH hier ook, en nog ijzertjes in het vuur voor Jera-on-Air en Forta. En Concert at Sea :') Maar das sowieso niet te combineren met DTRH.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 mei 2015 @ 09:23:59 #281
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153063254
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
DTRH hier ook, en nog ijzertjes in het vuur voor Jera-on-Air en Forta. En Concert at Sea :') Maar das sowieso niet te combineren met DTRH.
Nee er overlapt sowieso veel te veel in Juni :(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 09:25:13 #282
332671 crew  indiaantje89
pi_153063286
Ik hou DTRH ook nog open als optie als er misschien goedkoop op ticketswap nog een weekend kaartje vrij komt voor een redelijk bedrag dat ik alsnog de vrijdag ga ~O>
pi_153063319
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nee er overlapt sowieso veel te veel in Juni :(
Ja, DTRH-Werchter-CAS is wel een flink weekendje _O-

Maar goed, DTRH sowieso zeker. Forta wil ik ook wel, als dat accreditatietechnisch in orde komt, Jera niet perse zelf, en CAS valt al af, geloof niet dat ik daar erg rouwig om ben _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 mei 2015 @ 09:29:14 #284
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153063351
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, DTRH-Werchter-CAS is wel een flink weekendje _O-

Maar goed, DTRH sowieso zeker. Forta wil ik ook wel, als dat accreditatietechnisch in orde komt, Jera niet perse zelf, en CAS valt al af, geloof niet dat ik daar erg rouwig om ben _O-
Download - Pinkpop is ook stom ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_153063362
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Download - Pinkpop is ook stom ;(
Download, anytime, maar goed, ik hou het even bij Nederland/België :D
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2015 @ 09:30:12 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153063368
Nou, nog 2 weken en we kunnen los :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153063379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nog 2 weken en we kunnen los :)
Ga jij nog ergens heen Mexicaantje?
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2015 @ 09:43:07 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153063631
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga jij nog ergens heen Mexicaantje?
Pfoe, ik vind het eigenlijk een heel tegenvallend seizoen in de breedte. Elk festival heeft een paar aardige acts maar heel veel poep. Alleen Lowlands vind ik over de breedte echt lekker geboekt hebben, maar dan ben ik net een dag terug van vakantie dus daar twijfel ik ook al over.

Een dagje BKS zit er waarschijnlijk wel in, die vrijdag, maar Pinkpop kan me niet bekoren, DTRH is het toch weer net niet en die zaterdag en zondag van BKS zijn walgelijk. En qua buitenlandfestivals ben ik nog sterker op anderen aangewezen want geen rijbewijs. Of je moet met het OV maar dat wil je eigenlijk niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 09:57:14 #289
332671 crew  indiaantje89
pi_153063941
Ik vind dit seizoen best wel sterk. Er is veel variatie te vinden dit jaar.
Van harde shit van Slipknot, Marilyn Manson, Lamb Of God naar pop-achtige nummers Robbie Williams, Avicii, Pharell Williams, de harde rock van Foo Fighters, Muse, Royal Blood.

Zaken die je niet ieder jaar voorbij ziet komen: Patti Smith, Ride, Mew, Johnny Greenwood, The Jesus & Mary Chain.

Lowlands komen met heel sterke EDM namen: Chemical Brothers, Underworld, Hot Chip, Todd Terje, Boys Noize & Baauer, Rudimental, Four Tet, Caribou, Marcel Dettmann, Karenn, Áme, SBRKT, Hudson Mohawke. Dan heb je nog veel toffe namen staan op We Are Electric.

Toffe bands: Courtney Barnett, The Antlers, Ought, Viet Cong, Patrick Watson, Father John Misty, FFS, Interpol, Tame Impala etc.
pi_153064113
Ik merk wel dat ik het iets teveel versplintering vind, met name in Juni. Als je BKS en DTRH op een hoop gooide had je een steengoeie line-up, nu is het allebei 'wel aardig' en dan is BKS imho nog wel duidelijk een stapje verder dan DTRH. In die periode dan ook nog CAS en Pinkpop die nog meedoen...

Ik vind het geen slecht seizoen, wel een seizoen met een hoop wat ik al minstens 1, maar vaak meerdere malen, heb gezien qua headliners; Chemical Brothers, Foo Fighters, Muse, Manson, etc.

Forta krijgt ook een flinke tik zo lijkt het, toch zonde, hadden misschien beter daar dan Muse/FNM neer kunnen smijten, en die dag op Pinkpop Lenny Kravitz ofzo. Gaat Miss Montreal gewoon weer naar CAS. :7

Maar goed, beste stuurlui > wal enzo.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2015 @ 10:09:26 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153064202
Had je Patti, Iggy en Damien erbij gehad op BKS had je echt een gave lineup gehad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 10:11:34 #292
332671 crew  indiaantje89
pi_153064255
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik merk wel dat ik het iets teveel versplintering vind, met name in Juni. Als je BKS en DTRH op een hoop gooide had je een steengoeie line-up, nu is het allebei 'wel aardig' en dan is BKS imho nog wel duidelijk een stapje verder dan DTRH. In die periode dan ook nog CAS en Pinkpop die nog meedoen...

Ik vind het geen slecht seizoen, wel een seizoen met een hoop wat ik al minstens 1, maar vaak meerdere malen, heb gezien qua headliners; Chemical Brothers, Foo Fighters, Muse, Manson, etc.

Forta krijgt ook een flinke tik zo lijkt het, toch zonde, hadden misschien beter daar dan Muse/FNM neer kunnen smijten, en die dag op Pinkpop Lenny Kravitz ofzo. Gaat Miss Montreal gewoon weer naar CAS. :7

Maar goed, beste stuurlui > wal enzo.
Muse op Fortarock? No way José.

Daar is Muse gewoon niet Metal genoeg voor. Slipknot is op papier gezien een goede headliner hoor. Maar in praktijk werkt het toch wel wat anders. Fortarock zit dit jaar idd niet echt goed denk ik, de opbouw zal ook niet zo heel groot Nederland is gewoon niet metal minded genoeg voor een groots festival. Alleen enkele headliners kunnen die kar enigzins trekken, maar Slipknot duidelijk niet.

ik blijf er bij.. Fortarock moet overwegen om er een heel stuk punk/hardrock bij te pakken, dat je een soort van Graspop line-up krijgt.
pi_153064301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Muse op Fortarock? No way José.

Daar is Muse gewoon niet Metal genoeg voor. Slipknot is op papier gezien een goede headliner hoor. Maar in praktijk werkt het toch wel wat anders. Fortarock zit dit jaar idd niet echt goed denk ik, de opbouw zal ook niet zo heel groot Nederland is gewoon niet metal minded genoeg voor een groots festival. Alleen enkele headliners kunnen die kar enigzins trekken, maar Slipknot duidelijk niet.

ik blijf er bij.. Fortarock moet overwegen om er een heel stuk punk/hardrock bij te pakken, dat je een soort van Graspop line-up krijgt.
Ach, waarom niet, ze doen ook Download. Ik zou het niet gek vinden, met bv. een FNM en Incubus erbij had je denk ik meer kaarten verkocht dan nu met Slipknot :+
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 10:16:36 #294
332671 crew  indiaantje89
pi_153064378
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach, waarom niet, ze doen ook Download. Ik zou het niet gek vinden, met bv. een FNM en Incubus erbij had je denk ik meer kaarten verkocht dan nu met Slipknot :+
Omdat Fortarock een 1 daags festival is. Op een 3 daagse line-up kan zoiets nog wel. Maar Muse is gewoon geen metal, en hoe hard ze ook dat nieuwe album willen maken, dat zal ook nooit metal worden. Zelfs hardrock kun je het ook nog niet echt noemen, meer hardindie ofzo :'(.

Metallica had eigenlijk gewoon de ideale headliner geweest imo.
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 10:18:02 #295
332671 crew  indiaantje89
pi_153064412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had je Patti, Iggy en Damien erbij gehad op BKS had je echt een gave lineup gehad.
Patti had tof geweest voor BKS ja, maar Iggy Pop.. nah die wel onder voor Noel Gallagher, en Alt-J is anno 2015 ook wel populairder denk ik. The War On Drugs is natuurlijk een schandalige headliner :).
pi_153064425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Omdat Fortarock een 1 daags festival is. Op een 3 daagse line-up kan zoiets nog wel. Maar Muse is gewoon geen metal, en hoe hard ze ook dat nieuwe album willen maken, dat zal ook nooit metal worden. Zelfs hardrock kun je het ook nog niet echt noemen, meer hardindie ofzo :'(.

Metallica had eigenlijk gewoon de ideale headliner geweest imo.
Is ook wel zo hoor, ze zouden dan wel beetje hun ziel verkopen. Maarja, Slipknot is gewoon niet 'groot' genoeg zo'n festival te dragen. Misschien had je idd met Metallica dan nog wel wat meer verkocht, toch vrij grote groep fans. Aan de andere kant; vorig jaar nog Pinkpop gedaan, en kijk naar Der Ring, das ook niet bepaald heel ver weg, heeft Metallica en moet ook de gekste kunstjes uithalen om van hun kaarten af te komen.

Plus zijn ze dus geen EU-exclusive op die 3 festivals, maar zou me niks verbazen als er wel bepaalde regio-exclusiviteit is oid.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2015 @ 10:18:45 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153064428
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Patti had tof geweest voor BKS ja, maar Iggy Pop.. nah die wel onder voor Noel Gallagher, en Alt-J is anno 2015 ook wel populairder denk ik. The War On Drugs is natuurlijk een schandalige headliner :).
Prima muziek maar als headliner wat overdreven
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153064476
Ik heb daar wel zin an :@ maar het gaat wel beetje als nachtkaars uit daarna gok ik _O-
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 10:21:45 #299
332671 crew  indiaantje89
pi_153064497
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is ook wel zo hoor, ze zouden dan wel beetje hun ziel verkopen. Maarja, Slipknot is gewoon niet 'groot' genoeg zo'n festival te dragen. Misschien had je idd met Metallica dan nog wel wat meer verkocht, toch vrij grote groep fans. Aan de andere kant; vorig jaar nog Pinkpop gedaan, en kijk naar Der Ring, das ook niet bepaald heel ver weg, heeft Metallica en moet ook de gekste kunstjes uithalen om van hun kaarten af te komen.

Plus zijn ze dus geen EU-exclusive op die 3 festivals, maar zou me niks verbazen als er wel bepaalde regio-exclusiviteit is oid.
Ik denk dat ze Slipknot een beetje overschat hebben. Met dat nieuw album (wat toch best goed is) hadden ze toch meer van verwacht misschien, schijnen ook vrij prijzig te zijn. En ze hadden nooit die HMH show moeten doen ernaast.

Maar goed blijf er bij, heb dit andere jaren al in het Fortarock topic geroepen. Dat jaar met Rammstein is amper te evenaren meer voor Fortarock. Zelfs een grootheid als Iron Maiden verkocht veel minder kaarten.
pi_153064538
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Slipknot een beetje overschat hebben. Met dat nieuw album (wat toch best goed is) hadden ze toch meer van verwacht misschien, schijnen ook vrij prijzig te zijn. En ze hadden nooit die HMH show moeten doen ernaast.

Maar goed blijf er bij, heb dit andere jaren al in het Fortarock topic geroepen. Dat jaar met Rammstein is amper te evenaren meer voor Fortarock. Zelfs een grootheid als Iron Maiden verkocht veel minder kaarten.
Jup, ze moeten echt een ultiem grote act hebben die het liefst dan ook nog jaaaaren niet in NL is geweest. Maiden had dat best kunnen zijn, maar heeft de laatste jaren al redelijk wat getourd en stonden met dezelfde tour ook al in Ziggo Dome.

Metallica met nieuw album zou kunnen, verder zijn die volgens mij ook hard hun krediet aan het verspelen, letterlijk. Bij mij in ieder geval wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')