abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143840650

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!


Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje.
Foutje gezien of een aanvulling? DM dan naar CookieSlikker en het komt goed!
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Voorgaande topics: Klik!



Er is nu een handige app waar je alle warme bakkers van Lidl heel snel mee kan vinden.
En dit alles zonder internet nodig te hebben!

Download nu de APP!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-T6RDCEWHELGV.apk
Alleen voor Android!
Deze versie is getest met een galaxy note 3. De app bugt waarschijnlijk bij kleinere schermen.

Laat in het topic achter of de app moeiteloos werkt, en wat je er van vind. En natuurlijk bugs, foutjes en opmerkingen/ideeën. Mogen ook per DM/PM eventueel.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143840911
Kruidenbotermix.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_143846715
Opgeschoond.
Mokkel met stuntstok
pi_143847607
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Mord_Sith het volgende:
Opgeschoond.
Die TT fix ook van jou? _O_ _O_
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:14:59 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_143853973
Wat een schijt aanbiedingen.

Of moet ik zeggen, geen aanbiedingen? (Op de tomaten na dan, de afgelopen maand)
pi_143854116
Radijs was nu de helft van de prijs: ¤0,69

Alsof ze vorige week ¤1,38 waren...

Ik heb nog wel 3 tubetjes lijm, een hoofdlamp en een multimeter gekocht.

Ik ging een fietspomp kopen :-)
pi_143854126
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had de bbq saus (3 cupjes) ui/knoflook/bbq
Erg lekker, bijna de smaak van uiensaus van de shoarmaboer
Heb ze inmiddels gevonden, heb de smoked bbq meegenomen. Was wel aardig. Die ik wilde, waar jij het over hebt kon ik niet vinden, beetje jammer...
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:46:32 #8
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_143880909
Vandaag voor de sushi items gegaan, maar ze hadden niet eens de rijst azijn of nori vellen! Nergens een schap of prijskaartje waar ze zouden moeten liggen. Ben de hele winkel afgelopen!

En de medewerker was ook niet echt meewerkend. "Ja, euhm euh, dat zou dan daar ergens moeten staan denk ik." "Ja, daar heb ik al gekeken, maar ze liggen er dus niet." "Ja, dan euh, denk ik dat we het niet hebben!" :{ En daarmee was zijn hulp ook klaar, want hij draaide zich weer om naar wat ie aan het doen was! :')

Ook de steam prawn dumplings gehaald voor mijn lunch, die waren wel aardig.
pi_143884004
Vanaf morgen wel de XXL aanbiedingen.
pi_143885708
Vanaf volgende week donderdag Mexicaanse spullen.
Spoilers!
pi_143885746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag voor de sushi items gegaan, maar ze hadden niet eens de rijst azijn of nori vellen! Nergens een schap of prijskaartje waar ze zouden moeten liggen. Ben de hele winkel afgelopen!

En de medewerker was ook niet echt meewerkend. "Ja, euhm euh, dat zou dan daar ergens moeten staan denk ik." "Ja, daar heb ik al gekeken, maar ze liggen er dus niet." "Ja, dan euh, denk ik dat we het niet hebben!" :{ En daarmee was zijn hulp ook klaar, want hij draaide zich weer om naar wat ie aan het doen was! :')

Ook de steam prawn dumplings gehaald voor mijn lunch, die waren wel aardig.
ik zag ze liggen maar vond t te duur voor die 6 of 8 stukjes die je krijgt
pi_143886275
Wasabicrackers en wasabialmonds _O_

Gelijk 20 zakjes gehaald.
pi_143887170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wasabicrackers en wasabialmonds _O_

Gelijk 20 zakjes gehaald.
amandelen>pinda's idd
pi_143887402
Net in de folder zsitten kijken. Komende week echt super veel lekkere dingen in de aanbieding!
pi_143887596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef larry_flynt het volgende:
Net in de folder zsitten kijken. Komende week echt super veel lekkere dingen in de aanbieding!
Zoals? ;) laat me raden: popcorn, stroop koeken en koffiepads? :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:41:30 #16
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_143888110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zag ze liggen maar vond t te duur voor die 6 of 8 stukjes die je krijgt
Klopt, achteraf gezien (ook qua smaak e.d.) is het inderdaad te duur voor wat je krijgt. Maar moeders betaalde vandaag de boodschappen, dus no loss for me! :P
pi_143888275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag voor de sushi items gegaan, maar ze hadden niet eens de rijst azijn of nori vellen! Nergens een schap of prijskaartje waar ze zouden moeten liggen. Ben de hele winkel afgelopen!

En de medewerker was ook niet echt meewerkend. "Ja, euhm euh, dat zou dan daar ergens moeten staan denk ik." "Ja, daar heb ik al gekeken, maar ze liggen er dus niet." "Ja, dan euh, denk ik dat we het niet hebben!" :{ En daarmee was zijn hulp ook klaar, want hij draaide zich weer om naar wat ie aan het doen was! :')

Ook de steam prawn dumplings gehaald voor mijn lunch, die waren wel aardig.
Nouja, het blijft de Lidl he, hoef je geen 10/100,100/100 klantenservice te verwachten voor hun loon. :P
pi_143888283
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zoals? ;) laat me raden: popcorn, stroop koeken en koffiepads? :P
Koffie voor de Nespresso 2 voor 3e (zes smaken in totaal dus 3 nieuwe)
Muesli
Maaltijdsalades
Abdijkaas
Rundvleesslaatje
Torillamix
Mexicaans sap
Speciale salami

Super chill!
pi_143888413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:48 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Koffie voor de Nespresso 2 voor 3e (zes smaken in totaal dus 3 nieuwe)
Muesli
Maaltijdsalades
Abdijkaas
Rundvleesslaatje
Torillamix
Mexicaans sap
Speciale salami

Super chill!
Da's inderdaad niet verkeerd! Vanaf maandag neem ik aan? Xxl begint morgen pas maar veel mensen dachten dat het maandag al begonnen was... :P
pi_143888530
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Mexicaanse spullen.
Wat? Nog steeds geen Scandinavische week?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:59:46 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143888572
Die Premium Muesli met noten en vruchten vind ik heerlijk door de yoghurt. Even wat extra van inslaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 21:05:57 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143894643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Heb ze inmiddels gevonden, heb de smoked bbq meegenomen. Was wel aardig. Die ik wilde, waar jij het over hebt kon ik niet vinden, beetje jammer...
De knoflooksaus met groene peper is trouwens ook geniaal.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143904029
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
Die Premium Muesli met noten en vruchten vind ik heerlijk door de yoghurt. Even wat extra van inslaan.
Idd. lekkerste van allemaal! :9
  donderdag 28 augustus 2014 @ 07:19:19 #24
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_143907079
XXL kipfilet zoeken straks. Zal vast maar 1 doosje van zijn geleverd hier. (Of helemaal niet)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Admin donderdag 28 augustus 2014 @ 07:26:36 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_143907114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:19 schreef Zelfscanner het volgende:
XXL kipfilet zoeken straks. Zal vast maar 1 doosje van zijn geleverd hier. (Of helemaal niet)
als je voor de aan biedingen gaat kun je het beste de dag ervoor na 17 uur gaan, dan zijn ze het al aan het vullen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')