abonnement Unibet Coolblue
pi_414645
Misschien heb ik niet opgelet en is het bij iedereen al bekend, maar er viel me net iets op terwijl ik aan het luisteren was naar stream 1; het geluid "viel uit", ging weer verder, het geluid stopte en toen werd het gesprek weer herhaald !
Er werd dus teruggespoeld of toch niet....??? Weet iemand of er vertraagd uitgezonden wordt? Want dan wordt er dus zeker weten ge-edit door VOO !
LOL + LOL = HIHI
  woensdag 25 oktober 2000 @ 01:42:04 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_414650
Sorry, ik heb er niets van gemerkt!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_414654
Begin ik toch aan m'n oren te twijfelen! Wordt misschien toch tijd om te gaan pitten, maar het begint nou net leuk te worden ! (Robin zit nou Ruud na te doen...en het gaat over dubieus hardgeworden handdoekjes van Ruud Willem en Bart van BB1)Woehaaahaa!
LOL + LOL = HIHI
  woensdag 25 oktober 2000 @ 01:51:01 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_414664
malou, veel plezier!
Je moet alleen ff wachten tot na de cmmercial
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  woensdag 25 oktober 2000 @ 01:51:48 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_414665
Ik heb dat ook wel eens, dat geluid wegvalt en later herhaald wordt.

Soms refresh ik de mediaplayer even...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_414679
Malou: Dat gebeurt als je geluid buffert. Gewoon een brakke verbinding dus
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_414684
Klinkt een beetje lullig, maar dat idee had ik dus ook meerdere keren vanavond. Ook al toen Hieke en Robin aan het ei-zitten waren. Ik vond het net wat te vaak gebeuren om het te wijten aan een "net buffering" of zoiets... Zou best eens kunnen Marlou.
Ik denk dat we niet half weten wat er allemaal door VOO wordt ge-edit, en misschien is dat ook wel goed, anders zou ik het waarschijnlijk al heel wat minder leuk vinden.
eh Beau.....ben je daar nog?
  woensdag 25 oktober 2000 @ 02:03:31 #8
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_414695
Volgens Malou zou het rond de klok van 1 uur / half 2 zijn geweest. Ik heb vanaf 23:30 uur een perfecte verbinding. (Zonder buffers ed.) Het zou dan voor die tijd gekunt hebben, weet ik niet, maar vanaf die tijd liep alles bij mij iig vloeit!!

Btw: Ik hoor altijd het geluid van 1 stream.
De streams lopen echter niet precies gelijk. Het zou ook daaraan kunnen liggen?!

=== edit: (te)véél typo's ===

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 25-10-2000 02:04]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_414696
Thanks voor de tips Harry, Niques en Qt! Mocht ik nou nog meer rare stemmen horen of juist niet, dan eh, ga ik maar eens slapen!
Veel plezier nog !
LOL + LOL = HIHI
pi_414722
Ik heb er last van nu ik inbel ipv een kabelverbinding heb. Had er vandaag ook de hele tijd last van. En aangezien Niques een prima geluid had, lijkt het me toch echt aan de kwaliteit van mijn verbinding te liggen. Het waren ook niet echt gevoelige gesprekken, het soort waar VOO wakker van ligt als wij ze horen toch? Of ik heb dat gemist toen mijn geluid wegviel natuurlijk

Veel plezier verder met de streams Malou!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 25 oktober 2000 @ 02:24:27 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_414730
Over het algemeen heb ik goede streams bij @home.

VOO deed alleen even dwars door steeds met de camera's, en dus ook het geluid, te switchen bij de bekendmaking van de weekopdracht.

Tsjonge, wat was ik pissig !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator woensdag 25 oktober 2000 @ 10:03:58 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_415029
Ik kijk mbv een decoder, en ik heb nooit last van herhalingen.
(Het enige is dat het camera-overzicht ongeveer 1 seconde achterloopt bij de grote schermen, maar dat is iets heel anders en bovendien technisch eenvoudig verklaarbaar.)

Ik heb nu meerdere malen bij live-uitzendingen doorgeschakeld naar het huis, en het loopt altijd synchroon.

Het zou bovendien veel te tijdrovend zijn om alle streams te editten/censureren. En welk doel heiligt zulke rigoreuze vervalsingsmiddelen?

Bovendien hebben we het hier over een vertraging/herhaling waartussen enkele seconden zitten, wat zou de VOO in die korte tijd kunnen manipuleren aan de streams?

Nee, die vertragingen op internet-streams hebben niets met manipulatie van de VOO te maken.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')