abonnement Unibet Coolblue
pi_144374481
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef JohnB52 het volgende:
Ondertussen bij mijn hotel:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

En ik had mijn Williams petje blijkbaar nog op :P
Kijk, ligt Marussia toch een keer voor op Red Bull.
pi_144374842
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef SiGNe het volgende:
Rosberg die roept "Give me driving instructions" is natuurlijk ook wel ergens triest en het andere uiterste maar toch vind ik instructies wel kunnen.. tot op zekere hoogte.

Hamilton die vraagt "where do I lose time" komt op hetzelfde neer. Het antwoord van de engineer zal waarschijnlijk ook hetzelfde zijn bij beide vragen.

Ik heb er geen probleem mee overigens.
in a crowd you lose humanity
pi_144374968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar dat wordt dan toch wel op vrijdag/zaterdag bepaald. Hooguit moeten ze het iets sneller doen. Aanpassingen tijdens de race gaan waarschijnlijk over bevindingen specifiek voor die dag: temperatuur, bandenslijtage, fuel load misschien nog wel. Ik ben er helemaal voor om de coureur een grotere rol te laten spelen, maar ik vind het ook wel weer tegenstrijdig om een high tech volledig door electronica omgeven sport als de F1 tijdens de race opeens anders te laten werken.

Verreweg de meeste van dat 'driving advice' wordt tijdens de training en kwalificatie gegeven. Dat zullen ze dus nog steeds doen, maar niet meer via de boordradio, maar als de rijder in de pits staat. Het maakt dan dus helemaal niks uit, alleen horen we het niet meer. Dat kun je ook bereiken door die boordradio niet meer uit te zenden.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:28:54 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144375429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hamilton die vraagt "where do I lose time" komt op hetzelfde neer. Het antwoord van de engineer zal waarschijnlijk ook hetzelfde zijn bij beide vragen.

Ik heb er geen probleem mee overigens.
Die vraag van Hamilton vind ik dan al specifieker gesteld, logisch dat je wil weten waar je jezelf kan verbeteren op de baan.
Al kan men sectortijden ook op het stuur laten zien (op de LCD sturen in elk geval)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar dat wordt dan toch wel op vrijdag/zaterdag bepaald. Hooguit moeten ze het iets sneller doen. Aanpassingen tijdens de race gaan waarschijnlijk over bevindingen specifiek voor die dag: temperatuur, bandenslijtage, fuel load misschien nog wel. Ik ben er helemaal voor om de coureur een grotere rol te laten spelen, maar ik vind het ook wel weer tegenstrijdig om een high tech volledig door electronica omgeven sport als de F1 tijdens de race opeens anders te laten werken.

[..]

Ik weet even niet meer waar, maar er is ergens in Amerika al een wetenschapper bezig om een auto volledig geautomatiseerd over een circuit te laten racen. Het is geen formule 1 wagen natuurlijk, maar dat maakt in feite weinig uit. De auto leert elk rondje rond het circuit meer over hoe hij het snelst de baan rond kan. En dat ging niet langzaam, het was wel full on gassen. Vergeleken bij een professionele coureur liep de autonome wagen nog 2 seconden achter geloof ik (maar een Fokker zou 'm niet bij kunnen houden).
Ik haalde Audi daarom ook al aan, ik wist dat het om een TT ging of R8 (maar was een TT)
Kwam geloof ik een keer bij Top Gear in een item voor.

En ik ben het er ook wel mee eens om de coureur een grotere rol te laten spelen.
In elk geval geen team-orders tijdens de race, met elkaar vechten op de baan moet kunnen.
Destijds dat Massa regelmatig Alonso voor moest laten gaan omdat die eenmaal de #1 rijder was :r

Maar info over hoeveel seconden je voor of achter ligt, info over hoe je je banden en brandstof moet managen, etc. dat moet gewoon kunnen vind ik.
pi_144375967
Dat was een BMW, die vanzelf reed. Stond een X in topgear magazine.
pi_144376048
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144376069
Volgens mij is het ook wel overbodig, de rijders krijgen continue adviezen over de instellingen. Maar als het nodig is weten toch zelf wel de sterkste engine settings te vinden. (GP Spanje, Rosberg/Hamilton)
.
pi_144376195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het ook wel overbodig, de rijders krijgen continue adviezen over de instellingen. Maar als het nodig is weten toch zelf wel de sterkste engine settings te vinden. (GP Spanje, Rosberg/Hamilton)
De sterkste wil niet altijd de beste betekenen he, en juist daar gaat het nou volgens mij om.

Ik vind het prima. Laat de coureur die auto maar managen tot het einde van de rit ipv nou laat maar een gat van 2 seconden want dan komt dat straks beter uit met de benzine/banden/whatever.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 10 september 2014 @ 09:25:31 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144380677
SkySportsF1 twitterde op woensdag 10-09-2014 om 09:21:25 The full story, including his resignation statement, as Luca di Montezemolo quits Ferrari: http://t.co/z5SQB3hlut reageer retweet
Luca di Montezemolo's statement in full:
quote:
"Ferrari will have an important role to play within the FCA Group in the upcoming flotation on Wall Street. This will open up a new and different phase which I feel should be spearheaded by the CEO of the Group.

"This is the end of an era and so I have decided to leave my position as Chairman after almost 23 marvellous and unforgettable years in addition to those spent at Enzo Ferrari’s side in the 1970s.

"My thanks, first and foremost, to the exceptional Ferrari women and men from the factory, the offices, the race tracks and the markets across the world. They were the real architects of the company’s spectacular growth, its many unforgettable victories and its transformation into one of the world’s strongest brands.

"A warm farewell and my thanks also to all of our technical and commercial partners, our dealers across the globe and, most particularly, the clients and collectors whose passion I so wholeheartedly share.

"But my thoughts go also to our fans who have always supported us with great enthusiasm especially through the Scuderia’s most difficult moments.

"Ferrari is the most wonderful company in the world. It has been a great privilege and honour to have been its leader. I devoted all of my enthusiasm and commitment to it over the years. Together with my family, it was, and continues to be, the most important thing in my life.

"I wish the shareholders, particularly Piero Ferrari who has always been by my side, and everyone in the Company the many more years of success that Ferrari deserves.”
pi_144381259
Zat er wel aan te komen. Ferrari wil naar de beurs en Luca Montezemolo was er op tegen. Mattiaci zal waarschijnlijk zijjn opvolger worden, vandaar dat ze een nieuwe teambaas zoeken bij Ferrari. Namen van Ross Brawn en Bob Bell worden hiervoor genoemd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 september 2014 @ 10:05:27 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144381344
Niet alleen vanwege de beursgang gaat Di Montezemolo weg. Ook zijn grote bemoeizucht met het F1-team en dat ondanks dat de prestaties niet verbeterden zal een rol hebben gespeeld.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 10 september 2014 @ 10:10:50 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144381436
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:05 schreef Peterselieman het volgende:
Niet alleen vanwege de beursgang gaat Di Montezemolo weg. Ook zijn grote bemoeizucht met het F1-team en dat ondanks dat de prestaties niet verbeterden zal een rol hebben gespeeld.
NobleF1 twitterde op woensdag 10-09-2014 om 09:59:17 Intriguing Marchionne quote on Luca diM: "Our mutual desire to see Ferrari achieve its true potential on track has led to misunderstandings" reageer retweet
pi_144386040
Heeft Ecclestone al bij Di Montezemelaar aangeklopt..?
  woensdag 10 september 2014 @ 13:12:17 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144386175
Als opvolger? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144386229
quote:
3s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Als opvolger? :P
Ja.
pi_144386233
Max Verstappen vandaag aan het testen. VIDEO: http://instagram.com/p/swc8loK52Z
pi_144387089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:14 schreef DenS het volgende:
Max Verstappen vandaag aan het testen. VIDEO: http://instagram.com/p/swc8loK52Z
Even een superlicentie binnen halen! ^O^
pi_144388649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:41 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Even een superlicentie binnen halen! ^O^
Dacht dat 'ie die al had ... hoe ik daarbij kom is mij ook een raadsel.

edit : Ah! Verkeerd gelezen

http://www.racexpress.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Calm down, please!
pi_144391843
Foto's!:

http://verstappen.nl/?locatie=album&id=155#6291

Gelijk ook op een natte baan, heeft hij dat ook maar weer gehad.
pi_144391911
Godverdomme wat vet he _O_

Wel jammer dat ie niet het design van zn pa overgenomen heeft qua helm. Dat zou ik ook gaaf gevonden hebben :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 10 september 2014 @ 16:24:58 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144391919


kop 'm maar in....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144391945
Staat ook een mannetje van Ferrari bij te kijken zie ik :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144391962
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:25 schreef Geralt het volgende:
Staat ook een mannetje van Ferrari bij te kijken zie ik :)
Twee jaar oude STR, dus met Ferrari V8.
pi_144391971
ff driftend door de bocht in wat zowat de eerste keer serieuze F1 kilometers zijn; waarom ook niet _O_

"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144391999
Eerste (Coole) reactie:

Ter voorbereiding op het komende seizoen is Max Verstappen vandaag op de Adria International Raceway met Scuderia Toro Rosso. In een STR7 uit 2012 legt hij vandaag zijn eerste officiële test-kilometers af. Er ligt een druk programma voor hem klaar vandaag, dus Max mag flink aan de bak. Tijdens de lunch zojuist vertrouwde Max ons toe: "gaat goed!"We hopen hem na afloop van de test nog te spreken voor een uitgebreidere reactie.

:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')