Kleffe_Dop | maandag 25 augustus 2014 @ 23:24 |
Teams: - Ferrari - Force India - Lotus F1 Team - McLaren - Mercedes AMG - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Caterham F1 Team - Marussia F1 Team - Williams WCC 2013 Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo 01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13 03. Daniel Ricciardo Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo 44. Lewis Hamilton WDC 2008 06. Nico Rosberg Chassis/Motor: Ferrari F14-T - Ferrari V6 14. Fernando Alonso WDC 2005/06 07. Kimi Räikkönen WDC 2007 Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo 08. Romain Grosjean 13. Pastor Maldonado Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo 22. Jenson Button WDC 2009 20. Kevin Magnussen Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo 27. Nico Hulkenberg 11. Sergio Perez Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo 99. Adrian Sutil 21. Esteban Gutierrez Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo 25. Jean-Éric Vergne 26. Daniil Kvyat Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo 19. Felipe Massa 77. Valteri Bottas Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo 17. Jules Bianchi 04. Max Chilton Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo 10. Kamui Kobayashi 09. Marcus Ericsson Voor meer info zie de [F1] Silly season topics F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Autosport.com - Blog James Allen - Auto Motor und Sport - BBC F1 (Aankomende) Nederlandse coureurs: - Ho-Pin Tung - Beitske Visser - Giedo van der Garde - Nigel Melker - Robin Frijns - Max & Jos Verstappen - Nyck de Vries - Jeroen Slaghekke - Kelvin Snoeks - Daniël de Jong Zie verder de topics over Nederlandse Talenten. Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices) Regulations pagina van FIA Racekalender 2014, bestaande uit 19 races Wijzigingen 2014 uitgelegd [ Bericht 15% gewijzigd door Kleffe_Dop op 25-08-2014 23:31:57 ] | |
Kleffe_Dop | maandag 25 augustus 2014 @ 23:30 |
En weer verder met: - VDG naar Sauber? Volgens het AD wel, en wel als race coureur in 2015. - Ferrari bevestigd Alonso en Raikkonen voor 2015. - Max Verstappen race coureur bij Toro Rosso in 2015. | |
Fiorano | maandag 25 augustus 2014 @ 23:33 |
Maar het AD is geen Telegraaf dus moet het nog maar even zien. | |
Meike26 | dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:32 |
En nu is de Televaag opeens een betrouwbare bron omdat ze goed zaten met voorspelling/bron over Verstappen ? De redactie kan volgens mij niet eens verschil zien tussen een MGP en een McLaren en denken dat het 1 team met 4 auto's is. | |
Atreidez | dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:49 |
Wat een drama bij Mercedes sinds de race Lijkt wel een soap. En ze hadden er samen zoveel zin in aan t begin van t jaar.. Het is elke race weer raak. Ik zie net dat slijmerige filmpje van Rosberg waarin hij verteld dat zijn versie heel anders is, maar heeft iemand uberhaupt verklaringen van die coureurs nodig? Het is toch duidelijk te zien dat Rosberg een vermijdbare schade toebrengt aan zijn en Lewis zijn auto.. Dat de wedstrijdleiding er geen onderzoek naar doet maakt me niet zoveel uit, had misschien de race leuker gemaakt. Maar waarom dat gekronkel binnen het team over schuld, onschuld, opzet en versies.. Het is net een scheidend stel dat in de publiciteit uit gaat vechten wie de kinderen krijgt. Zouden we nog Senna-Prost acties krijgen later? Als bonus een mooie rally crash | |
Peterselieman | dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:34 |
Precies. Telegraaf zat alleen goed omdat ze van Verstappen wel eens wat ingefluisterd kregen. | |
sasquatsch | dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:48 |
Misschien dat dat nu met het AD ook het geval is. | |
Peterselieman | dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:53 |
ik heb het vermoeden van wel | |
Tarado | dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:55 |
zou leuk zijn, we worden verwend | |
LWD-Godius | dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:00 |
Het zijn tegenwoordig maar middelmatige teams, al kan die STR op sommige banen wel verrassen. | |
Fiorano | dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:43 |
HAPHAPHAPHAP | |
Gramulanion | dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:45 |
Op het gebied van sport is De Telegraaf een heel betrouwbare bron ja. | |
Kirov | dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:32 |
Bij de papieren Telegraaf moet je alleen even het eerste katern overslaan. En dat stuk aids met hoofdletters van zo'n relnicht. | |
Tarado | dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:36 |
Leuk team om te beginnen lijkt me, zeker als je 17 bent Guido moet nu wel, als hij nu geen stoeltje voor 2015 heeft/koopt is het gewoon over, Nederland is toch echt te klein voor 2 F1 coureurs en Verstappen zal alle publiciteit opslokken. | |
JohnB52 | dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:45 |
http://www.speedweek.com/(...)Red-Bull-Racing.html Stond dit al ergens? | |
IkWilbert | dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:46 |
Ja, in het speciale Max topic SPT / [F1] Max Verstappen #2 - Binnenkort in Rotterdam | |
JohnB52 | dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:48 |
Handig. Die volgde ik nog niet. | |
IkWilbert | dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:32 |
Giedo ziet er vrolijk uit, binnenkort goed nieuws? https://twitter.com/GvanderGarde/status/504242888642142209 | |
Nattekat | dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:35 |
| |
Atreidez | dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:51 |
Interessant stukje Brundle's analyse over de psychologische oorlogvoering binnen team Mercedes | |
M.Melandri | dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:03 |
Ad heeft helemaal geen nieuws, Giedo heeft een voorcontract voor 2015, dat was al begin dit jaar duidelijk. | |
4-elements | dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:06 |
Dit weekeinde is Giedo ook in Zandvoort te vinden, tijdens de Historic Grand Prix. Gaan er nog meer mensen daar een kijkje nemen? | |
Sinister-D- | dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:22 |
Giedo kijkt altijd vrolijk, uitval beurten gedurende een race daar gelaten. Wat dat betreft heeft ie een ideaal schoonzoon uiterlijk, en is hij perfect voor evenementen en advertenties. | |
Ferry_76 | dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:45 |
Ondertussen (Volgens weer die Telegraaf..) schijnt Frijns in gesprek te zijn met Russian Time over een GP2 zitje. | |
Sinister-D- | dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:32 |
had het vanmiddag ook al gelezen op F1today, maar als dat ook nog eens waar is incl. de GvdG geruchten...... Stoffel dan ook nog eens GP2 titel-strijder of ook al ergens in de F1 * Sinister-D- denkt aan early bird weekend-tickets Spa 2015 aan ¤105.... | |
Nattekat | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:07 |
Mag ik met je mee? Denk niet dat mijn reismaatjes van zondag volgend jaar weer willen | |
Geralt | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:09 |
Ik ben in elk geval van de partij komend jaar. Eindelijk weer een Verstappen in de F1 | |
Nattekat | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:10 |
Rijden er oude V10s mee? | |
4-elements | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:16 |
Er rijdt van alles, van F1-wagens van 1950 tot midden jaren tachtig. Van V8 tot turbo's. http://www.historicgrandprix.nl/programma/ | |
Nattekat | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:23 |
Geen V10's dus. Wel jammer | |
4-elements | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:26 |
Genoeg andere prachtige wagens die lekker veel herrie maken | |
Nattekat | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:27 |
Dat is wel weer waar, alles boven de V6 Echt, die V8 ben ik nog gaan waarderen ook | |
Ferry_76 | dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:43 |
Groep C en DRM bijvoorbeeld! | |
Sinister-D- | woensdag 27 augustus 2014 @ 06:35 |
ja hoor. ik kom je alleen niet ophalen thuis | |
Nattekat | woensdag 27 augustus 2014 @ 10:42 |
Ach, tegen die tijd heb ik mijn rijbewijs wel | |
Atreidez | woensdag 27 augustus 2014 @ 16:12 |
Heeft iemand hier nog interesse in toegang voor 2 personen voor de Historic Grand Prix of Zandvoort 2014? Heb hier een toegangskaart voor de zondag 31 aug voor 2 personen. Op te halen in Scheveningen; PM even bij interesse. | |
Sinister-D- | woensdag 27 augustus 2014 @ 17:13 |
Je zegt toch altijd vol trots dat je overal komt met je OV-jaarkaart Dan pik ik je wel op aan station Eijsden donderdagmiddag Moet om 15.00 op de camping zijn om mijn tentje recht te zetten, vervolgens een Bicky Burger te nuttigen, en om 18.00 op het circuit zijn voor de pitwalk | |
Nattekat | woensdag 27 augustus 2014 @ 21:40 |
Die is volgens mij niet geldig in de zomer Edit: toch wel, maar enkel in het weekend... | |
flipsen | woensdag 27 augustus 2014 @ 22:11 |
Eijsden? Hm, daar heb ik nog familie wonen Lekker belangrijk/off topic | |
Atreidez | vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:08 |
Ik heb nog steeds toegang voor 2 voor Historic GP of Zandvoort. Niemand die zondag wil? Toch 40eu als je ze aan de deur moet halen.. Morgen ben ik overdag weg, dus vanavond en morgenavond kan nog
| |
Beach | vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:45 |
http://www.motorsport.com(...)or-f1-satellite-team | |
PirE | vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:48 |
Ik mis dat geluid | |
Sinister-D- | zondag 31 augustus 2014 @ 10:57 |
Stop-motion filmpje volledig gemaakt van foto's | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 11:07 |
Daar geloof ik geen kut van. Dat zou betekenen dat bij elke shot die je ziet telkens dezelfde fotograaf god weet hoeveel fotos per seconde heeft afgedrukt. En dat dan vervolgens achter elkaar heeft geplakt. Dikke neus. Ik geloof dat niet. Dit zijn hooguit fotos van een filmpje gemaakt en die achter elkaar gezet om zo een slomo te maken of iets. In elk geval niet allemaal afzonderlijke fotos. Niemand kan zo snel achter elkaar op een knopje drukken. | |
Sinister-D- | zondag 31 augustus 2014 @ 11:10 |
daarom heb je ook rapid-burst op elke degelijke dSLR | |
Tarado | zondag 31 augustus 2014 @ 11:11 |
het knopje ingedrukt houden kan toch wel? Waarom zouden ze erom liegen | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 11:12 |
En die maakt hoeveel fotos elke seconde? Ik bedoel het zou kunnen dan, maar dan toch niet met een normale degelijke camera lijkt me; die knipt er geen 50 per seconde of weet ik hoeveel dit filmpje is. | |
Nattekat | zondag 31 augustus 2014 @ 11:13 |
Sommige camera's hebben meer fps dan videocamera's | |
Nieuwschierig | zondag 31 augustus 2014 @ 11:14 |
Dat het foto's zijn kun je zien aan de scherptediepte die alleen focus heeft op de voorgrond | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 11:15 |
Ow okay. Nou dan zal het wel. | |
Tarado | zondag 31 augustus 2014 @ 11:16 |
Red Bull zal de boel nooit belazeren | |
Sinister-D- | zondag 31 augustus 2014 @ 11:16 |
fixed. Een videocamera heeft ook geen enorm hoge pixeldichtheid nodig, omdat het in de meetse gevallen toch niet opvalt dat die lager ligt dan een fotocamera omdat die beelden bewegen. Edit: zondag morgen hč, pixels zijn geen fps | |
Nattekat | zondag 31 augustus 2014 @ 11:25 |
Heb ik ook wel eens last van | |
G3F | zondag 31 augustus 2014 @ 12:14 |
Wordt de race nog ergens gratis uitgezonden? Of wordt t een streampje | |
Beach | zondag 31 augustus 2014 @ 12:16 |
Vier WK-medailles voor para-wielrenners, goud Zanardi zijn hier nog beelden van Alex? | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 12:16 |
Jammer dat ik daaroverheen gelezen heb. Ik ben nu aan het kijken op internet. Daar had ik best bij willen zijn. Is dat een jaarlijks event? | |
Atreidez | zondag 31 augustus 2014 @ 12:48 |
Kan nog steeds Ben nu thuis, moet je wel beetje doorrijden natuurlijk.. | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 13:00 |
Nee dat ga ik niet meer redden. Bovendien heb ik andere dingen gepland vandaag. | |
Ferry_76 | zondag 31 augustus 2014 @ 13:23 |
Hopelijk wel, gisteren was de derde editie; paar plaatjes: | |
Beach | zondag 31 augustus 2014 @ 13:24 |
is dit een Lotus met aangepaste livery? | |
Ferry_76 | zondag 31 augustus 2014 @ 13:26 |
Nee, een 1989 Coloni met Roberto Moreno weer achter het stuur. | |
Syntix | zondag 31 augustus 2014 @ 13:29 |
Williams Martini Die livery is zo nice | |
Ferry_76 | zondag 31 augustus 2014 @ 13:30 |
Brabham. | |
Ferry_76 | zondag 31 augustus 2014 @ 13:40 |
Brute Groep C en GTP bakken op Zandvoort: | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 13:43 |
Shumacher zn auto Hoe is het overigens met hem? Lang geen updates meer gehoord | |
Tarado | zondag 31 augustus 2014 @ 13:45 |
zolang de stroom niet uitvalt zal het wel stabiel blijven | |
Ferry_76 | zondag 31 augustus 2014 @ 13:47 |
Hier een leuk stukje over deze auto: http://www.autoblog.nl/ni(...)ort-69680#post-69680 950 pk bij een gewicht van 904 kilo, en 280 km/h op Zandvoort! | |
Blik | zondag 31 augustus 2014 @ 13:54 |
ik was vrijdag op zandvoort, en die oude formule 1 wagens halen ook dik 250 km/h op einde rechte stuk. Leuk evenement, leuk ook om gewoon overal langs te mogen lopen en binnen te mogen kijken | |
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 13:59 |
SPT / Dat racing in rotterdam; is dat ergens live te zien (stream / tv) Lekker dan. Alleen een samenvatting van een half uur vanavond en op de radio. Dat is zonder beeld. Want ze hebben kennelijk (net als voorgaande jaren ) een technisch probleem met de livestream. Dikke lul; Im not buying it. Klootviolen. | |
kepler | zondag 31 augustus 2014 @ 16:16 |
Verstappen zn voorvleugel eraf en en Kimi was na 500 meter alweer kapot Leuk dat cityracing | |
Sinister-D- | zondag 31 augustus 2014 @ 16:20 |
crosspost uit het Max topic dan maar: En dan gaat heel NL weer de Sr. "grapjes" afstoffen | |
Beach | zondag 31 augustus 2014 @ 16:23 |
'Hadden ze geen grindbakken in Rotterdam?' | |
kepler | zondag 31 augustus 2014 @ 16:43 |
Ach, gebeurt wel vaker. Hij miste ook nog de afslag bij Blaak trouwens | |
Meike26 | zondag 31 augustus 2014 @ 17:34 |
Het zou toch mooi zijn als ze eens in Rotterdam dit event naar een hoger plan gaan tillen. Gewoon een echt straten circuit met echte races, demo's enz enz. Een internationaal GT kampioenschap ofzo lijkt me wel goed bij Rotterdam passen. | |
Beach | zondag 31 augustus 2014 @ 19:06 |
WTCC? | |
Meike26 | zondag 31 augustus 2014 @ 19:37 |
Graag, erg graag ! Als Rotterdam al 10 jaar kan anticiperen op dit gevent, dan moet een volwaardig stratencircuit toch ook kunnen? Eventueel wat verder van het centrum, in Feijenoord of Ahoy gebied, maar ik vind het wel bij de stad passen om een echt raceweekend te organiseren. Edit: Nu betrap ik mijzelf erop dat ik mijzelf tegen spreek over het af huren versus organiseren van een GP... goed, die stelling kan ook het putje in | |
Wombcat | zondag 31 augustus 2014 @ 19:43 |
Lotus 79 | |
nils7 | zondag 31 augustus 2014 @ 20:19 |
Ze mogen het binnen gebied dmv een circuit niet afsluiten Het originele plan was een heel rondje (bij Hofplein de eerste rechts te nemen) maar de smoes was om dat niet te doen omdat de hulpdiensten dan niet in het midden gedeelte kunnen komen, wat volgens mij wel kan want bij Blaak kan je eronder door maar goed... het is ook veel te smal om er te kunnen race plus een tramrails? | |
THEFXR | zondag 31 augustus 2014 @ 20:47 |
vroeger was dit gewoon live op rtl7, nu 25 min op de lokale tv | |
RingBewoner | zondag 31 augustus 2014 @ 21:26 |
Heb de beelden van Verstappen gezien en heb het idee dat de auto niet stuurt zoals hij wil en dat er tegelijk iets van anti-stal ik werking treedt. | |
DutchTrain | zondag 31 augustus 2014 @ 23:48 |
Ja, de anti stall lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Hij geeft vol gas om de auto rond te laten draaien, maar door de anti-stall gebeurt er vrij weinig. Reactie om te remmen had iets sneller gekund. Hier nog wat fotootjes | |
Wertha | maandag 1 september 2014 @ 13:14 |
Ik vind het belachelijk om nu te gaan roepen dat dit ongelukje komt omdat hij te jong is of talent mist. Al is het natuurlijk wel een beetje een afgang nu het er zo lullig uit ziet. Ik wijt het niet aan Max, maar aan het feit dat het commerciële belang zo groot is dat men bereid is om een onervaren (en vrijwel onvoorbereide?) coureur in te zetten voor deze demo. | |
Nattekat | maandag 1 september 2014 @ 13:30 |
Wie roept dat dan? | |
Ferry_76 | maandag 1 september 2014 @ 13:36 |
Gelukkig hebben ervaren krachten als Kobayashi en Maldonado nog nooit schade gereden tijdens een demo.. | |
SimtekF1 | maandag 1 september 2014 @ 14:23 |
Ene Steven op het Verstappen forum zette gister dit op het forum: mooie reactie van Torro Rosso ook op de vraag van een Engelsman of de auto al gerepareerd was: "of course, we're an F1 team" Torro Rosso zelf heeft het trouwens over "unexpected grip in a small space" als oorzaak voor de crash. Niet dat het heel erg boeit hoor, maar wel een beetje een rare verklaring of ben ik nou gek. | |
RingBewoner | maandag 1 september 2014 @ 14:57 |
Lijkt mij ook, het lijkt toch echt om een klein stukje onervarenheid te gaan waar hij natuurlijk niks aan kan doen. Vergeet niet dat een F1-auto van een heel andere categorie is dan een F3, WSR of GP2 is. Het lijkt haast, zoals ik al eerder zei, op iets van anti-stall en een gebrek aan sturend vermogen. | |
Beach | maandag 1 september 2014 @ 15:07 |
http://www.formula1.com/news/interviews/2014/9/16278.html | |
THEFXR | maandag 1 september 2014 @ 15:21 |
Honda can match Mercedes - exclusive Yasuhisa Arai Q&A
| |
Ferry_76 | dinsdag 2 september 2014 @ 14:51 |
Max vandaag op bezoek bij de STR fabriek: https://twitter.com/ToroR(...)342065979392/photo/1 | |
sasquatsch | woensdag 3 september 2014 @ 19:25 |
Haas F1 Team gaat in 2016 met Ferrari motoren rijden.
| |
dery1990 | donderdag 4 september 2014 @ 17:19 |
Alonso, The ambassador of peace! | |
Geralt | vrijdag 5 september 2014 @ 17:48 |
http://www.f1today.net/nl(...)teerde-uitloopstrook Ook Suzuka moet eraan geloven. !!!! | |
Geralt | vrijdag 5 september 2014 @ 17:49 |
Thank god voor de milieuactivisten !!!! | |
Wombcat | vrijdag 5 september 2014 @ 17:49 |
Dat je dat nog eens moet zeggen | |
Geralt | vrijdag 5 september 2014 @ 17:50 |
In een Formule 1 topic. Dat ik deze dag nog mee mag maken zeg !!! | |
Zorro | vrijdag 5 september 2014 @ 18:40 |
Monza ligt toch oiok in een park? Waar waren die milieuluitjes toen dan? | |
Nattekat | vrijdag 5 september 2014 @ 18:42 |
Grind geven ze niet zo veel om | |
Meike26 | vrijdag 5 september 2014 @ 22:04 |
Alle legendarische circuits op huidige kalender per direct een park van maken, aansluiten bij de regionale boswachterij en lieve kneuterige evenementen organiseren op je circuit. | |
Peterselieman | vrijdag 5 september 2014 @ 22:19 |
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razen | |
WEST | vrijdag 5 september 2014 @ 22:22 |
zit je mooi eerste rang | |
Meike26 | vrijdag 5 september 2014 @ 22:36 |
Nee, dat is niet ecologisch gedacht... Die boomknuffelaars moeten gepaaid worden. Lekker een volgeltelling & spotdag houden op je circuit, ergens op een Februarische zaterdag morgen. Of een kinder-wielerwedstrijd om zoveel mogelijk 'boompjes' bij elkaar te fietsen... Of draaf ik nu te ver door? Fia kan het beter | |
Peterselieman | vrijdag 5 september 2014 @ 22:47 |
scootmobielrace en dan vollebak door de parabolica boeken? | |
Peterselieman | vrijdag 5 september 2014 @ 22:52 |
Dit is wel minder: http://www.racer.com/f1/i(...)velope-at-parabolica De coureurs nemen nu veel meer risico in Parabolica omdat ze weten dat een foutje niet meer afgestraft wordt. Zou bijna naar Monza vliegen en stiekem een klein strookje kunstgras erin leggen zodat ze toch gestraft worden na een fout. | |
sasquatsch | vrijdag 5 september 2014 @ 23:58 |
Hulkenberg zei al van de week dat ze de Parabolica gecastreert hadden. Dat blijkt nu inderdaad het geval, ook al beweren enkele coureurs dat er niets is veranderd. | |
Googolplexian | zaterdag 6 september 2014 @ 00:38 |
Ik moet het allemaal nog maar zien tijdens de race. Met een beetje bandenverschil en meer risico wordt het misschien een buitenom-inhaal-bocht | |
Ferry_76 | zaterdag 6 september 2014 @ 00:45 |
Volgens de BBC ligt er een strook astroturf net naast de witte lijn; misschien nat houden net als in Hongarije? | |
SiGNe | zaterdag 6 september 2014 @ 02:06 |
http://racer.com/f1/item/(...)o-engine-freeze-liftLees: Mercedes weet dat ze toch al 1 en 2 zullen worden dus mag de rest wel wat dichterbij komen... Hadden ze eigenlijk veel eerder moeten zeggen toen het kampioenschap nog spannend kon worden. Kijk bijv naar Lotus, vorig jaar nog voorin het veld te vinden, dit jaar zo goed als achteraan, zelfs Marussia is regelmatig sneller | |
twiFight | zaterdag 6 september 2014 @ 04:05 |
Dan hadden ze een heeeeel groot probleem gehad met de sponsoren. Die boeit spanning in de F1 geen fuck, die willen cameratijd met hun logo in beeld. | |
IkWilbert | zondag 7 september 2014 @ 16:59 |
Albers alweer exit als teambaas bij Caterham. Stukje uit Caterham persbericht. 2014 ITALIAN GRAND PRIX Autodromo di Monza, Italy – 7 September 2014 ” Caterham F1 Team statement Christian Albers has resigned from his position as CEO for Caterham F1 Team. Manfredi Ravetto is taking over his current duties with immediate effect. Christijan Albers, Team Principal: “Over the past months I have dedicated all my energy to ensure the takeover of the team would go as smoothly as possible and to achieve the best possible result for our investors, sponsors and all the people involved with Caterham F1 Team. As such I worked tirelessly to reconstruct the team while, at the same time, making technical updates on the car. In doing this we created both a better foundation for the team's future and achieved significant improvements on the speed of the car. “Due to private reasons and in order to be able to spend more time with my family, I will resign from my position as CEO of Caterham F1 Team. I wish the team all the best in the future.” Manfredi Ravetto: “Christijan has been an asset to the team since the moment he joined. It’s been a challenging last few months, but we have moved forward together and we want to thank him for his hard work and commitment to the team. We wish him the best for the future.” | |
Wertha | zondag 7 september 2014 @ 17:50 |
Wat een faalhaas. Eerst ervoor zorgen dat er herrie in de tent is en dan er gauw tussenuit naaien vanwege 'persoonlijke redenen en om meer tijd aan mijn familie te besteden'. Yeah right.. | |
franklop | zondag 7 september 2014 @ 17:51 |
Zn vrouw was/Is toch ook ziek? | |
#ANONIEM | zondag 7 september 2014 @ 17:52 |
Slokdarmkanker. | |
IkWilbert | zondag 7 september 2014 @ 18:56 |
Dat wist ie toen hij er aan begon. Volgens Olav Mol heeft het te maken met de investeerders. Zij zouden beloftes niet nakomen... | |
Lokale_Notabele | zondag 7 september 2014 @ 19:35 |
Ik zie dat Christijan ook aan zijn paar maandjes bij Caterham een draai heeft weten te geven alsof hij geweldige dingen voor elkaar gebokst heeft. Maar goed, nu houdt hij meer tijd over om zich te richten op een van de vele internationaal opererende bedrijven die hij zoal heeft opgericht en die allemaal stuk voor stuk een doorslaand succes zijn. Vraag alleen niet welke bedrijven dit zijn, want dat wil Christijan niet vertellen. Wat de investeerders in Caterham betreft, die bestaan niet. Collin Kolles heeft het team ongetwijfeld voor een symbolisch bedrag overgenomen van Tony Fernandes zodat die er vanaf was. Maar het klinkt wat interessanter om er een verhaal omheen te bouwen alsof je allerlei Zwitserse investeerders en oliesjeiks achter je hebt staan. Kennelijk is Albers er nu ook achter dat het team geen cent te makken heeft. | |
#ANONIEM | zondag 7 september 2014 @ 20:20 |
Je moet inderdaad wel een ongekend rendement mogelijk achten wil je zo vreselijk veel risico lopen door geld in zoiets als Caterham F1 te steken. | |
Fer | zondag 7 september 2014 @ 20:21 |
Eigenlijk zijn we er voor de 3e keer ingestonken, die mysterieuze zwitsers en arabische investeerders. Lotus zou er bijna aan verkocht worden en hiervoor was BMW-Sauber bijna verkocht aan zo;n zelfde consortium, wat iedere keer gebakken lucht blijkt. | |
#ANONIEM | zondag 7 september 2014 @ 20:23 |
Ik denk dat het goed mogelijk is dat Caterham de laatste race niet eens haalt. Zo'n Super Aguri exit. | |
Fer | zondag 7 september 2014 @ 20:31 |
Hoeveel sponsers zijn er eigenlijk, volgens mij kwam het meeste poen toch van Tony Fernandes' AirAsia? | |
Rossdale | zondag 7 september 2014 @ 21:00 |
Ik zag dat airbus en safran ook al verdwenen waren als sponsor | |
#ANONIEM | zondag 7 september 2014 @ 21:12 |
Er passen er nog wel een of twee bij ja... | |
nils7 | zondag 7 september 2014 @ 21:18 |
Wie herinnert zich die pipo van Arrows niet of die andere die interesse had in Tyrell en met Cher tof liep te doen | |
M.Melandri | maandag 8 september 2014 @ 04:14 |
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren. | |
WEST | maandag 8 september 2014 @ 07:21 |
die van Arrows was die prins van een bananen republiek ofzo | |
Lokale_Notabele | maandag 8 september 2014 @ 08:42 |
Nah, Lotterer is gewoon een vriendje van Collin Kolles. En "beste ontwikkelingsrijder in de geschiedenis van de F1?" Omdat hij in 2002 een keer een Jaguar getest heeft? Prince Malik Ado Ibrahim, zogenaamd een Nigeriaanse prins. Nigeria heeft meer dan 70 koninklijke families dus veel wil het niet zeggen als je daar een "prins" bent. | |
Sinister-D- | maandag 8 september 2014 @ 12:16 |
een van de beste ontwikkelings rijders Er is een reden waarom De La Rosa op handen wordt gedragen door diverse topteams Edit: over PdlR gesproken, Ferrari had Fisico, Look-how Bad-you-r en Gene daar in Ferrari outfit maar Pedroke heb ik niet gezien..... | |
sasquatsch | maandag 8 september 2014 @ 13:32 |
Doet-ie het beter dan Henny Vollenberg bij March in 1992. Die zat er nog als teambaas toen het team failliet ging. Hierdoor kreeg hij zelf last met zijn eigen bedrijf dat daardoor ook failliet ging. | |
sasquatsch | maandag 8 september 2014 @ 13:33 |
Dat dachten ze ook van Marussia voor aanvang van deze Grand Prix vanwege betalingsachterstanden. Het gerucht ging dat ze niet naar Monza zouden gaan, maar zijn er uiteindelijk wel verschenen. | |
nils7 | maandag 8 september 2014 @ 14:29 |
Die 3 debutanten teams hebben het nooit gered tegen de gevestigde orde. Ze kwamen nooit echt in de buurt van de middenmoot... | |
sasquatsch | maandag 8 september 2014 @ 14:43 |
Pas dit seizoen komen ze in de buurt van de staart van de middenmoot (Lotus, Sauber) | |
Rossdale | maandag 8 september 2014 @ 15:04 |
Dat is ook maar omdat zowel lotus en Sauber in dikke geldnood zitten en dus een erg slechte auto op de grid hebben staan. Niet heel erg representatief eigenlijk. Het zegt meer over het feit dat die twee teams aansluiting met de middenmoot hebben verloren, ipv dat de achterhoede teams dichterbij zijn gekomen. | |
nils7 | maandag 8 september 2014 @ 15:36 |
Elk jaar die nieuwe regeltjes Alsof dat niks kost... laat gewoon regel veranderingen 1x per 3 jaar toe ofzo maar denk er dan wel goed over na. | |
Fir3fly | maandag 8 september 2014 @ 15:43 |
Geeft weer mooi het failliet aan van de huidige richting van de regelgeving die 5 jaar geleden is ingegaan. | |
sasquatsch | maandag 8 september 2014 @ 16:18 |
Eerder van de teams die een budgetplafond hebben tegengehouden, op basis waarvan de nieuwe teams ooit de F1 zijn ingekomen. Het resultaat is dat deze teams het hoofd niet boven water kunnen houden. Sterker nog, ik denk dat er maar 4 teams zijn die dat kunnen. De overige 8 teams hebben financiële problemen, waarvan 3 of 4 teams zeer ernstig. Zelfs met de oude regelgeving zouden deze 3 of 4 teams het niet overleven. | |
JohnB52 | maandag 8 september 2014 @ 20:06 |
Ondertussen bij mijn hotel: En ik had mijn Williams petje blijkbaar nog op | |
Nattekat | maandag 8 september 2014 @ 20:25 |
Op NGC nu een documentaire over een team in de Formule E bezig, voor de liefhebers. | |
Sinister-D- | maandag 8 september 2014 @ 20:38 |
ik ga ervan uit dat er een beetje toeval in het spel is En voor de duidelijkheid, waar is "mijn hotel"? | |
nils7 | maandag 8 september 2014 @ 20:49 |
thnx | |
JohnB52 | maandag 8 september 2014 @ 21:42 |
https://plus.google.com/a(...)55906817/about?hl=nl Ja dat was inderdaad toeval :-) | |
M.Melandri | maandag 8 september 2014 @ 22:08 |
Badoer was ook een geweldige ontwikkelingscoureur, kon een auto als geen ander op de limiet rijden. Liet hij wel zien toen hij moest invallen. | |
franklop | dinsdag 9 september 2014 @ 15:43 |
| |
Beach | dinsdag 9 september 2014 @ 17:58 |
http://www.motorsport.com(...)ructions-to-drivers/ | |
SiGNe | dinsdag 9 september 2014 @ 18:14 |
Tjonge wat triest... Dat team-orders verboden worden.. ok.. maar hoe je de wagen gedurende race in moet stellen, welke lijn je het best kan rijden om zo het beste uit de wagen te halen, etc. dat hoort ook bij het racen! | |
Sinister-D- | dinsdag 9 september 2014 @ 18:17 |
Oke, dus teamorders zijn weer toegestaan omdat het niet te controleren was omdat er ''verborgen'' boodschappen in sommige berichten verwerkt waren. Maar van dit verwachten ze dus dat ze van de een op de andere dag gewoon kunnen bannen Ipv zo achterlijk te doen zogezegd omdat ''de fans het niet leuk vinden'', zend die boordradio dan gewoon niet uit op gedurende race en zet andere dingen recht waar de fans (of beter gezegd: de niet-ramptoeristen) echt een hekel aan hebben EN zoals Signe zegt: Wat nu als er een probleem is met de wagen, en ze instructies moeten krijgen om de motor niet op te blazen | |
twiFight | dinsdag 9 september 2014 @ 19:05 |
Ik snap het punt ook wel en ben het daar ook wel mee eens. De daadwerkelijke race zou een coureurenspel moeten zijn, waarbij de skill van de coureur telt. Waarbij de coureur beslissingen op de baan neemt (is opzich ook wel zo, boodschappen over de boordradio zijn advies (op team orders na) waarbij ze zelf beslissen of ze dat volgen) en de coureur de auto aan moet voelen. Maar een verbod helpt toch geen drol. Radiotechnologie is al eeuwen een onderdeel van de F1 en de F1 zal inherent aan de sport altijd zoveel mogelijk manieren gebruiken om sneller te gaan. Dus ook als een engineer adviseert een andere lijn te nemen. Als de radio niet meer mag dan gaan ze wel met codes via het pitbord werken. | |
Wombcat | dinsdag 9 september 2014 @ 19:24 |
"lift and coast" om brandstof te besparen zijn ook rij-instructies die in strijd zijn met "a driver must drive the car unaided". Ze moeten dan de hele pit-to-car radio bannen, als ze hier consequent in willen zijn. | |
SiGNe | dinsdag 9 september 2014 @ 19:46 |
De grote teams werken inmiddels met LCD schermen in de sturen om alle data op te laten zien, daar kan je ook boodschappen in verwerken. Wat dat betreft kan je beter zorgen voor zoveel openheid van zaken in de communicatie want de teams gaan toch wel iets verzinnen om toch dingen door te geven. | |
sasquatsch | dinsdag 9 september 2014 @ 19:47 |
Teams schijnen er zelf om gevraagd te hebben.
| |
SiGNe | dinsdag 9 september 2014 @ 22:47 |
Rosberg die roept "Give me driving instructions" is natuurlijk ook wel ergens triest en het andere uiterste maar toch vind ik instructies wel kunnen.. tot op zekere hoogte. Als een team aan een coureur zegt "je kan in die bocht betere een andere lijn nemen" dan is dat gewoon advies om banden te sparen of benzine, moet kunnen. Zeggen hoever je voor ligt op een ander moet ook kunnen want met die info kan een coureur z'n rijstijl aanpassen, je kan ook niet constant in je spiegels blijven kijken. Maar precies zeggen wanneer er geremd moet worden en gas gegeven moet worden is weer een ander verhaal. Zeggen welke settings op het stuur gebruikt moeten worden kan eigenlijk ook niet, dat moet de coureur zelf kunnen. Anders kan men net zo goed de wagen geheel automatiseren en de track voorprogrammeren. Dat zie ik overigens ook nog wel gebeuren, in samenwerking met Google of Audi: een F1 wagen zonder bestuurder de track op (niet in een race natuurlijk.. hoewel...misschien als het goed getest is) | |
twiFight | dinsdag 9 september 2014 @ 23:03 |
Maar dat wordt dan toch wel op vrijdag/zaterdag bepaald. Hooguit moeten ze het iets sneller doen. Aanpassingen tijdens de race gaan waarschijnlijk over bevindingen specifiek voor die dag: temperatuur, bandenslijtage, fuel load misschien nog wel. Ik ben er helemaal voor om de coureur een grotere rol te laten spelen, maar ik vind het ook wel weer tegenstrijdig om een high tech volledig door electronica omgeven sport als de F1 tijdens de race opeens anders te laten werken. Ik weet even niet meer waar, maar er is ergens in Amerika al een wetenschapper bezig om een auto volledig geautomatiseerd over een circuit te laten racen. Het is geen formule 1 wagen natuurlijk, maar dat maakt in feite weinig uit. De auto leert elk rondje rond het circuit meer over hoe hij het snelst de baan rond kan. En dat ging niet langzaam, het was wel full on gassen. Vergeleken bij een professionele coureur liep de autonome wagen nog 2 seconden achter geloof ik (maar een Fokker zou 'm niet bij kunnen houden). | |
twiFight | dinsdag 9 september 2014 @ 23:07 |
Gevonden! En het is nog een Audi ook (TTS) Bron Blijkbaar een onderzoek van Stanford uni. Check de bron voor een filmpje | |
TheFreshPrince | dinsdag 9 september 2014 @ 23:08 |
Kijk, ligt Marussia toch een keer voor op Red Bull. | |
Wombcat | dinsdag 9 september 2014 @ 23:14 |
Hamilton die vraagt "where do I lose time" komt op hetzelfde neer. Het antwoord van de engineer zal waarschijnlijk ook hetzelfde zijn bij beide vragen. Ik heb er geen probleem mee overigens. | |
Wombcat | dinsdag 9 september 2014 @ 23:17 |
Verreweg de meeste van dat 'driving advice' wordt tijdens de training en kwalificatie gegeven. Dat zullen ze dus nog steeds doen, maar niet meer via de boordradio, maar als de rijder in de pits staat. Het maakt dan dus helemaal niks uit, alleen horen we het niet meer. Dat kun je ook bereiken door die boordradio niet meer uit te zenden. | |
SiGNe | dinsdag 9 september 2014 @ 23:28 |
Die vraag van Hamilton vind ik dan al specifieker gesteld, logisch dat je wil weten waar je jezelf kan verbeteren op de baan. Al kan men sectortijden ook op het stuur laten zien (op de LCD sturen in elk geval) Ik haalde Audi daarom ook al aan, ik wist dat het om een TT ging of R8 (maar was een TT) Kwam geloof ik een keer bij Top Gear in een item voor. En ik ben het er ook wel mee eens om de coureur een grotere rol te laten spelen. In elk geval geen team-orders tijdens de race, met elkaar vechten op de baan moet kunnen. Destijds dat Massa regelmatig Alonso voor moest laten gaan omdat die eenmaal de #1 rijder was Maar info over hoeveel seconden je voor of achter ligt, info over hoe je je banden en brandstof moet managen, etc. dat moet gewoon kunnen vind ik. | |
JohnB52 | dinsdag 9 september 2014 @ 23:48 |
Dat was een BMW, die vanzelf reed. Stond een X in topgear magazine. | |
Geralt | dinsdag 9 september 2014 @ 23:51 |
Fer | dinsdag 9 september 2014 @ 23:51 |
Volgens mij is het ook wel overbodig, de rijders krijgen continue adviezen over de instellingen. Maar als het nodig is weten toch zelf wel de sterkste engine settings te vinden. (GP Spanje, Rosberg/Hamilton) | |
Geralt | dinsdag 9 september 2014 @ 23:56 |
De sterkste wil niet altijd de beste betekenen he, en juist daar gaat het nou volgens mij om. Ik vind het prima. Laat de coureur die auto maar managen tot het einde van de rit ipv nou laat maar een gat van 2 seconden want dan komt dat straks beter uit met de benzine/banden/whatever. | |
Tarado | woensdag 10 september 2014 @ 09:25 |
Luca di Montezemolo's statement in full:
| |
sasquatsch | woensdag 10 september 2014 @ 10:00 |
Zat er wel aan te komen. Ferrari wil naar de beurs en Luca Montezemolo was er op tegen. Mattiaci zal waarschijnlijk zijjn opvolger worden, vandaar dat ze een nieuwe teambaas zoeken bij Ferrari. Namen van Ross Brawn en Bob Bell worden hiervoor genoemd. | |
Peterselieman | woensdag 10 september 2014 @ 10:05 |
Niet alleen vanwege de beursgang gaat Di Montezemolo weg. Ook zijn grote bemoeizucht met het F1-team en dat ondanks dat de prestaties niet verbeterden zal een rol hebben gespeeld. | |
Tarado | woensdag 10 september 2014 @ 10:10 |
| |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 13:07 |
Heeft Ecclestone al bij Di Montezemelaar aangeklopt..? | |
Rossdale | woensdag 10 september 2014 @ 13:12 |
Als opvolger? | |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 13:14 |
Ja. | |
DenS | woensdag 10 september 2014 @ 13:14 |
Max Verstappen vandaag aan het testen. VIDEO: http://instagram.com/p/swc8loK52Z | |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 13:41 |
Even een superlicentie binnen halen! | |
Googolplexian | woensdag 10 september 2014 @ 14:30 |
Dacht dat 'ie die al had ... hoe ik daarbij kom is mij ook een raadsel. edit : Ah! Verkeerd gelezen http://www.racexpress.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2F | |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 16:22 |
Foto's!: http://verstappen.nl/?locatie=album&id=155#6291 Gelijk ook op een natte baan, heeft hij dat ook maar weer gehad. | |
Geralt | woensdag 10 september 2014 @ 16:24 |
Godverdomme wat vet he Wel jammer dat ie niet het design van zn pa overgenomen heeft qua helm. Dat zou ik ook gaaf gevonden hebben | |
nils7 | woensdag 10 september 2014 @ 16:24 |
kop 'm maar in.... | |
Geralt | woensdag 10 september 2014 @ 16:25 |
Staat ook een mannetje van Ferrari bij te kijken zie ik | |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 16:26 |
Twee jaar oude STR, dus met Ferrari V8. | |
Geralt | woensdag 10 september 2014 @ 16:26 |
ff driftend door de bocht in wat zowat de eerste keer serieuze F1 kilometers zijn; waarom ook niet | |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 16:27 |
Eerste (Coole) reactie: Ter voorbereiding op het komende seizoen is Max Verstappen vandaag op de Adria International Raceway met Scuderia Toro Rosso. In een STR7 uit 2012 legt hij vandaag zijn eerste officiële test-kilometers af. Er ligt een druk programma voor hem klaar vandaag, dus Max mag flink aan de bak. Tijdens de lunch zojuist vertrouwde Max ons toe: "gaat goed!"We hopen hem na afloop van de test nog te spreken voor een uitgebreidere reactie. | |
Geralt | woensdag 10 september 2014 @ 16:28 |
Dat weet ik; ik wist alleen niet dat er in een dergelijk geval altijd een mannetje van de motor mee gaat. | |
Fer | woensdag 10 september 2014 @ 17:56 |
#ANONIEM | woensdag 10 september 2014 @ 18:01 |
Ja, inderdaad. Ze lijken echt extreem op elkaar. Ook zonder helm trouwens. | |
twiFight | woensdag 10 september 2014 @ 18:08 |
Hopelijk mag hij zo snel mogelijk kilometers maken in de huidige auto, omdat die toch totaal anders rijden dan 2 jaar geleden. Maar als ik mij niet vergis mag dat pas tijdens de 2015 pre season tests. | |
sasquatsch | woensdag 10 september 2014 @ 18:14 |
In FP1 dit jaar al als hij na vandaag zijn superlicentie krijgt. | |
Fer | woensdag 10 september 2014 @ 18:21 |
Wat ook wel leuk is dat Christian Horner wist te melden dat ie nog tegen Sophie Kumpen heeft gereden vroeger. Zou wel een leuk item zijn, wie er nog meer zoek zijn gereden door de moeder van Max. | |
Sinister-D- | woensdag 10 september 2014 @ 18:22 |
Mehri had die ook nog niet, en die mocht wel FP1 rijden in Monza. Maar hij heeft er wel al een gehad op basis van zijn F3 titel in 2011, maar die dingen zijn maar 2 jaar geldig zolang je geen F1 rijdt..... | |
sasquatsch | woensdag 10 september 2014 @ 19:13 |
Normaal gesproken mag je geen FP1 rijden als je nog geen superlicentie hebt. Blijkbaar hebben ze voor hem een uitzondering gemaakt (ook al omdat hij 2de staat in het FR3.5 kampioenschap en de top 3 sowieso een superlicentie krijgt), zodat hij kan bewijzen goed genoeg te zijn om later dit seizoen te kunnen racen. | |
sasquatsch | woensdag 10 september 2014 @ 19:36 |
Over FP1 gesproken. Sergei Sirotkin zal voor Sauber de FP1 in Sochi gaan rijden. | |
Ferry_76 | woensdag 10 september 2014 @ 19:44 |
http://adamcooperf1.com/2(...)s-he-tests-2012-car/En zijn race engineer voor volgend jaar: 148 ronden maal 2,702 kilometer is 399,896 kilometer, bijna 100 meer dan nodig voor zijn superlicentie, en dat zonder fouten! [ Bericht 8% gewijzigd door Ferry_76 op 10-09-2014 19:49:36 ] | |
alwaysonhold | woensdag 10 september 2014 @ 19:55 |
Jongens, ik zit met kippenvel dit stuk te lezen. Wat een klasbak die Max. Kan niet meer stuk. | |
alwaysonhold | woensdag 10 september 2014 @ 19:59 |
In je eerste lange test dag gewoon al rijden alsof je het jaren doet. Denk niet dat ik dat vaak heb gezien in mijn 17 jaar F1 volgen. | |
Googolplexian | woensdag 10 september 2014 @ 20:04 |
Beach | woensdag 10 september 2014 @ 20:29 |
En dan alweer sneue reacties bij het nieuwsbericht | |
Peterselieman | woensdag 10 september 2014 @ 20:32 |
Max snoert de critici de mond wel | |
Geralt | woensdag 10 september 2014 @ 21:23 |
Ongelofelijk he. Allemaal mensen die geen verstand hebben van F1. Jos was heel zo slecht niet als veel mensen die er geen verstand van hebben graag willen denken. Max doet het gewoon hartstikke goed en als je de kenners links en rechts wereldwijd kijkt die zeggen ook allemaal dat Max zo een talent is wat slechts 1x per generatie voorbij komt. Ik geloof daar heilig in. | |
alwaysonhold | woensdag 10 september 2014 @ 21:30 |
Amen. We gaan volgend jaar genieten. | |
nils7 | woensdag 10 september 2014 @ 22:05 |
We hebben een Max topique | |
Meike26 | woensdag 10 september 2014 @ 22:50 |
Eventjes over Max en F1 2015 in het algemeen ; Na 15 jaar lijkt het mij een mooie gelegenheid om wéér eens een F1 evenement te organiseren in de bioscoop. Daarbij hebben de GP's in Zuid-Amerika, USA, Mexico en Canada de voorkeur. In 2000 had ik het Omniversum zo ver gekregen om dit toffe geintje te organiseren voor 10 gulden per ticket. Aangezien we ruim 2 uur in een bios gaan zitten, is een redelijke prijs anno 2014/2105 voor zo'n ticket ergens tussen de ¤ 12,- en ¤ 25,-. Het is een enorm leuke ervaring, zeker als er een of 2 Nederlanders mee doen op een circuit met bepaalde charme. Canada en Brazilië hebben w.b.t. dus de voorkeur. De GP vana Canada 2000 heb ik dus met ca 200 mensen in Omniversum gezien en dat was dankzij Jos ook nog eens een zeer memorabele race. Leuke anekdote; Destijds was er ook een commercial op de tv met Schumacher in de hoofdrol. Je had kamp Schumacher en kamp Hakkinen toentertijd en kamp Hakkinen was bij elke commercial-break niet te houden. Het Boe-geroep tegen Rosberg was er niets bij. Locaties. Hierbij heb ik jullie hulp nodig ! Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Imax bioscoop of wederom Omniversum. Niet te ver uit de randstad of juist centraal in Nederland? Ede heeft ook een mooi bioscoopcentrum langs de A12. Voor iedereen die suggesties heeft, draag ze aan, informeer bij deze centra en laat het evt per PM weten. Mee organiseren ? Heel heel graag. 1 - januari 2015 ; Eigenlijk wel een mooie deadline. Dan moet het evenement staan ! Op de agenda en een zekerheid voor een leuk uitje ergens in voorjaar of najaar 2015. | |
Nattekat | woensdag 10 september 2014 @ 22:55 |
Lijkt me echt een prachtig idee | |
Meike26 | woensdag 10 september 2014 @ 22:56 |
Dat is het ook | |
Nattekat | woensdag 10 september 2014 @ 22:59 |
Ik ben er iig bij, al moet ik alleen komen | |
Meike26 | woensdag 10 september 2014 @ 23:04 |
Jij komt gewoon op de fiets (Als het weer Omniversum word). | |
Mexicanobakker | woensdag 10 september 2014 @ 23:05 |
Als het nu iets in Utrecht of in de buurt van Utrecht is... | |
Meike26 | woensdag 10 september 2014 @ 23:21 |
Ik heb de persoon bij het Omniversum, die mij 15 jaar geleden dus ook geholpen heeft, opnieuw gecontacteerd. Nu via LinkedIn, ze werkt er nog steeds en heeft er nu een hogere rol. Dit gaat denk ik helemaal goedkomen jongens | |
alwaysonhold | donderdag 11 september 2014 @ 00:15 |
Super | |
Sally | donderdag 11 september 2014 @ 00:22 |
Oh, ik zou de Cinemec in Ede echt wel zien zitten Is voor mij niet zover als het Omniversum... En ik denk dat ik m'n vriend dan ook wel meekrijg Wel tof dat je het gedaan kreeg, zeg!
| |
Googolplexian | donderdag 11 september 2014 @ 00:55 |
I'm in! Voor mij liever in de buurt van de Randstad. Omniversum is "in de buurt" voor mij maar heb auto dus heb er ook wel een stukkie rijden voor over! | |
Bluurgh | donderdag 11 september 2014 @ 02:30 |
Ik reageer niet zo vaak, maar dan doe ik ook mee en dan neem ik wat liefhebbers mee | |
SiGNe | donderdag 11 september 2014 @ 04:01 |
Wat evt ook wel een handige lokatie kan zijn: Cinelounge in Houten.. makkelijk met trein en auto te bereiken en 't ligt centraal. Ze hebben ook erg fijne stoelen en je wordt nog bediend ook | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 06:37 |
2,5 uur rijden. Nee dank je. Doe dat gewoon in Limburg, thuis basis van Neerlandsch beste F1 coureurs | |
Nattekat | donderdag 11 september 2014 @ 07:04 |
Uhhhhhhh... Neem wel de trein | |
Nattekat | donderdag 11 september 2014 @ 07:05 |
| |
Rossdale | donderdag 11 september 2014 @ 09:16 |
Fantastisch idee Meike! | |
ľ | donderdag 11 september 2014 @ 09:21 |
Hier nog nooit gepost maar het lijkt mij ook wel een plan . | |
Nattekat | donderdag 11 september 2014 @ 09:27 |
een mu. | |
Yvie_lu | donderdag 11 september 2014 @ 09:57 |
Een heel erg leuk idee Meike, en wat mij betreft hoe centraler (Utrecht) hoe beter! En ik weet dat ze hier http://hartlooper.nl/contact/ regelmatig screenings etc doen, een niet al te grote bioscoopzaal waardoor leegstand van stoelen mee zou vallen wat de prijs aanzienlijk zal drukken lijkt mij (waardoor, bij succes, de kant op herhaling natuurlijk groter is ) | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 10:45 |
I'm in. Waar dan ook. Ik vind het niet erg om ver te moeten rijden voor zoiets leuks. | |
Schunckelstar | donderdag 11 september 2014 @ 10:53 |
Ah, de jaarlijkse meet-bespreking Ik wil ook wel komen mocht het dit keer wel doorgaan Persoonlijk vind ik limburg ook de beste optie | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 11:22 |
Frijns en Verstappen komen allebei uit Limburg. Natuurlijk is dat de beste optie. Bioscoop in Echt staat daar wel open voor denk ik. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 12:09 |
kijk, dat klinkt al direct aanlokkelijk | |
Tarado | donderdag 11 september 2014 @ 12:17 |
Nou nee, een beetje centraler en dan bedoel ik niet het 3 landenpunt lijkt me toch wat prettiger | |
ľ | donderdag 11 september 2014 @ 12:36 |
A wild mu has appeared . Ontopic: Limburg lijkt me een slecht plan . UT/AMS lijkt mij handiger. | |
Karstman | donderdag 11 september 2014 @ 12:47 |
Inderdaad iets randstedelijks of centraals zoals Houten is geen slecht plan. Limburg vind ik te ver en alles beneden de rivieren is eng | |
Rossdale | donderdag 11 september 2014 @ 15:13 |
http://www.racingfanatic.(...)nson-button-for.html Button en Magnussen zeer waarschijnlijk ook gewoon in 2015 bij McLaren. Vanaf 2016 lijkt een rijderswissel nog steeds gewenst. | |
caspervc | donderdag 11 september 2014 @ 15:19 |
Lijkt me ook een leuk plan Meike! Als het doorgaat ben ik (samen met ws nog wel wat vrienden) in! | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 18:19 |
| |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 18:19 |
Red Bull, Williams en Lotus moeten dus hals over kop een nieuw display regelen om art 4 en 5? | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 18:21 |
Godsklere man. Laat die arme man toch met rust | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 18:25 |
Ik vind dit ook wel van de FIA. Het is niet OK om het via de radio te melden, maar het mag wel via het scherm op het stuur. WTF is het verschil? Je geeft de coureur dezelfde info, alleen op een andere manier. | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 18:28 |
Omdat de een vanuit de pits komt en het andere met sensoren op de auto te meten is, dus geen hulp van buitenaf. De teams mogen deze informatie ook niet naar het display sturen. | |
Beach | donderdag 11 september 2014 @ 19:18 |
Op zich ben ik het er al wat meer mee eens als ik zo die punten zie. De coureur moet het echt allemaal zelf doen ipv alleen maar rustig aan doen omdat het team hem dat vertelt. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 19:21 |
niet klagen gewoon doen met je ov-kaartje. Neem je direct je FOK!stok mee | |
Fer | donderdag 11 september 2014 @ 19:25 |
Komen er straks codewoorden voor FUEL MIX hoger of lager, ERS settings enz... | |
Peterselieman | donderdag 11 september 2014 @ 19:32 |
daar is de FIA snel achter. Alleen instructies via pitborden dus | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 19:32 |
"Pastor, Santaclause is almost in town" "Lewis, my mom wears a red nightgown, do you copy?" "Nico, I love to dress girly....." Kimi please hurry, the wodka-bottles are almost empty!" | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 19:33 |
Inderdaad. Het verbod op teamorders was uiteindelijk ook niet handhaafbaar, dat krijg je hier ook mee. | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 19:33 |
Dan blijven het instructies, dus dat mag dan ook niet meer. | |
Peterselieman | donderdag 11 september 2014 @ 19:36 |
Zeg dan: Kimi, two ice creams after dinner Lewis, three dogs are escaped Pastor, Robin Haase is on the left of you | |
Peterselieman | donderdag 11 september 2014 @ 19:37 |
Er is niets gezegd over het gebruik van de pitborden | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 19:38 |
Het is niet gezegd, maar als je niet over de radio mag zeggen dat de fuel mix lager moet, dan mag het ook niet via een pitbord. | |
Peterselieman | donderdag 11 september 2014 @ 19:43 |
Dan moet de FIA dat expliciet zeggen, anders gaan de teams het wel doen | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 19:48 |
Dat zullen ze wel niet doen, maar dat is juist het onlogische eraan. Pitborden zijn al (tientallen) járen gebruikt om dergelijke boodschappen door te geven. En nu is het opeens een probleem. | |
Fer | donderdag 11 september 2014 @ 19:58 |
franklop | donderdag 11 september 2014 @ 20:13 |
Ze blijven tever doordraven. Ze zijn in het Schumacher tijdperk een weg ingedoken omdat het niet spannend genoeg was en nu blijven ze maar doorgaan met de regels aan te passen . Eens moet het gewoon voor een paar jaar ophouden. Denk als dat gebeurd, dat de populariteit ook wel weer aantrekt van de sport, aangezien iedereen dan eindelijk even de tijd heeft om aan regels te wennen. | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 20:15 |
Dat is Alfons; pannenkoek | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 20:16 |
Vandaar dat hij het niet begrijpt. Ze gebruiken de codes voor Kimi bij Fernando. | |
twiFight | donderdag 11 september 2014 @ 20:17 |
"Okay, so, Fernando is faster than you. Can you confirm that you understood that message?" | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 20:17 |
Massa, pannenkoek | |
Fer | donderdag 11 september 2014 @ 20:17 |
Dacht trouwens dat het Massa was, maar ging meer om de grap van een brandende auto en codetaal. Stelletje autisten. | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 20:18 |
JA WTF IK WOR NET WKAKER OP DE BANK MAN HET IS NIET KIMI!!!!! | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 20:18 |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 20:25 |
Het is maar wat je aanpassen noemt. Het is verduidelijken van bestaande regels omdat teams daarom vragen. Al zijn dit jaar de regels natuurlijk behoorlijk aangepast, maar de regels tussen 2009 en 2013 zijn over het algemeen redelijk stabiel gebleven. Alleen omdat er misbruik werd gemaakt van bepaalde interpretaties van de regels werden die verduidelijkt en aangescherpt en bepaalde constructies verboden (zoals de dubbele diffuser, geblazen diffuser, f-duct, etc) omdat die niet binnen de bedoelde interpretatie van de regels viel. Maar dat zal altijd wel blijven, zolang iedereen zijn eigen auto moet bouwen. Iedereen houdt er een eigen interpretatie op na, die initieel misschien wel wordt goedgekeurd, maar als teams om een verduidelijking vragen, niet geheel conform de bedoeling van de regels zijn en dus worden verboden (zoals gebeurde met FRIC). | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 21:26 |
De regel "The driver must drive the car alone and unaided." is nooit bedoeld met tips of instructies van de pits in het achterhoofd. Die is er gekomen om zaken als actieve ophanging, ABS, tractiecontrole te weren. Het is imo wel degelijk het aanpassen van de regels. Zoals ik al zei: ook een pitbord met "save fuel" zou dus nu illegaal zijn. Pff. Dat gebruikten ze al in de jaren 70. Dat is echt geen 'driver aid'. | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 21:36 |
Gebruik van pitborden is niet illegaal. Dat wordt nu op diverse websites gezien als de manier om deze informatie door te geven. | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 21:40 |
Ik zei ook niet dat het gebruik van pitborden illegaal is. Ik zei dat het gebruik van pitborden om "save fuel" door te geven illegaal zou zijn. Eigenlijk had ik moeten zeggen "illegaal zou moeten zijn", want op het moment dat je op een pitbord "save fuel" zet, is dat dezelfde boodschap die je nu niet meer over de radio mag doorgeven volgens Whiting. Dan zou het logisch zijn als dat ook niet meer op een pitbord mag. Maar dat zie ik de FIA nog niet verbieden. De FIA is dus weer eens lekker inconsequent en paniekerig bezig. En dat (weer) midden in een seizoen. Want wat is de logica dat je het wel op een pitbord mag zetten, maar niet over de radio vertellen? | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 21:47 |
Teams vragen er om en de FIA voert uit. | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 21:52 |
Vroegen de teams erom om het radioverkeer aan banden te leggen? | |
wimderon | donderdag 11 september 2014 @ 21:59 |
Wat een belachelijke beslissing | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 22:00 |
Ja, via de Strategy Group (waarin 6 teams zitten), omdat dit een negatieve impact op de fans had. Coureurs worden door velen op dit moment meer als puppets dan als coureurs beschouwd en volgens een aantal teams is het verbod op dit soort radioverkeer een manier om die perceptie te veranderen en de F1 weer populairder te maken. | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 22:16 |
Het is op verzoek van de F1 Strategy group, waar idd de teams inzitten, maar dat betekent nog niet dat de teams er in de F1 strategy group om gevraagd hebben. Ook de FOM zit er in. Die kan natuurlijk druk hebben uitgeoefend op de teams om akkoord te gaan met de vraag. | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 22:19 |
Nee, ergens anders heb ik gelezen dat een aantal teams de FIA gevraagd hebben om het radioverkeer te beperken. Zal het even opzoeken. Edit: Gevonden De FIA zit ook in de Strategy Group en tijdens die meeting zou dus door de teams aan de FIA gevraagd zijn om hier naar te kijken. [ Bericht 36% gewijzigd door sasquatsch op 11-09-2014 22:25:20 ] | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 22:23 |
Los daarvan blijft het belachelijk dat je iets wel op een pitbord mag zetten, maar niet over de radio mag zeggen. En als ze gevraagd hebben om het te beperken, betekent nog niet dat ze gevraagd hebben om het dusdanig te beperken als het nu beperkt wordt. | |
Fer | donderdag 11 september 2014 @ 22:23 |
Heeft misschien ook te maken met de stille motoren van 2014, die maken het mogelijk rondenlang een non-stop discussie te houden over de auto. Vroeger was het alleen tijdens remmen en vaak alsnog de helft niet te verstaan. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 22:24 |
Zoals ik al eerder op de frontpage zei: Gewoon die boordradio's niet meer publiekelijk op tv uit te zenden Fixed, slotje. | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 22:25 |
Idd. | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 22:26 |
Dat willen de fans dus weer wel. Want dat is leuk, zolang je de coureurs maar niet verteld hoe ze moeten rijden. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 22:28 |
daarom zeg ik ook "die boordradio's" en niet "dé boordradio's".... De overduidelijke instructies niet uitzenden. Is toch echt niet moeilijk.... | |
Wombcat | donderdag 11 september 2014 @ 22:33 |
Doe eens niet zo praktisch denken, dat is helemaal nergens voor nodig Sowieso moet men niet denken dat wat wordt uitgezonden van die boordradio's een onafhankelijik (en correct) beeld geeft. Sowieso zit er al vertraging op, maar je weet niet hoeveel, dus je bent de context al kwijt. En daarnaast wordt het selectief uitgezonden. De regie kan er dus vrij gemakkelijk mee 'manipuleren' en van bepaalde rijders alleen veel impopulaire uitspraken uitzenden. Wat werd van Button twee jaar geleden ook al weer regelmatig uitgezonden? "too much oversteer" of "no grip" oid. Terwijl je zoiets nooit van Hamilton hoorde. Wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat die er nooit over klaagde. | |
Gramulanion | donderdag 11 september 2014 @ 22:45 |
Wat een onzin. Wat lost dat op dan? | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 22:54 |
dat de "fans" niet meer gaan of kunnen klagen (zoals in de persberichten gezegd is geworden als dé reden waarom ze dit gaan toepassen) want ze horen de berichten niet meer.... Gevalletjes wat niet weet, wat niet deert. | |
Gramulanion | donderdag 11 september 2014 @ 22:56 |
Minachting van de kijker. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 23:01 |
en jij denkt dat ze nu wel alle boordradio's uitzenden gedurende een race? Krab maar eens achter je oren dan.... Coureurs worden al decennia gecoached hoe de wagen te managen, enkel dat er nu wat mensen over moeilijk aan het doen zijn moet er een verbod komen. De teams verzinnen er toch wel iets op. Heeft niet met minachting te maken, wel met onmacht en onvakkundigheid van de FIA. | |
Gramulanion | donderdag 11 september 2014 @ 23:04 |
Nee ze zenden niet alles uit. Maar ik denk niet dat ze het nu censureren omdat het om coaching gaat. Het kan me eigenlijk ook helemaal niets schelen hoeveel de coureurs gecoacht worden. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 23:04 |
Maar wacht... Je quote Geralt zijn post waar ze het verbod uitleggen en noemt het onzin. Maar de gemakkelijkste oplossing noem je minachting van de kijker Doe eens een betere suggestie dan.... | |
Gramulanion | donderdag 11 september 2014 @ 23:05 |
Laten zoals het nu is. | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 23:06 |
Ik vind dat ze juist meer moeten uitzenden. Dat doen ze veel te weinig. | |
Sinister-D- | donderdag 11 september 2014 @ 23:07 |
persoonlijk maakt mij dat ook niets uit en zou ik het ook zo laten. Maar de FIA haalt zelf aan dat ze fans ermee op stang jagen, dus het is geen oplossing.... | |
Nattekat | donderdag 11 september 2014 @ 23:07 |
De app heeft een optie daarvoor Volgende keer even testen, want natuurlijk moet ik weer werken tijdens f1 | |
Gramulanion | donderdag 11 september 2014 @ 23:08 |
Moet je het pitlane kanaal kijken op Sport1. | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 23:09 |
Volgens mij zijn de transcripts later wel ergens te lezen. Dus dan werkt dit ook niet, omdat men er dan toch achterkomt dat de coureurs gecoacht worden in het rijden. | |
Geralt | donderdag 11 september 2014 @ 23:17 |
Ow dat is er ook he. Jammer dat ik maar 1 tv heb. Kan ik dat op mijn tablet kijken terwijl op de tv gewoon de race op staat? Ik zit bij ziggo. | |
Vaas3 | donderdag 11 september 2014 @ 23:18 |
ja maar ben niet zeker of ze sport 1 aanbieden op tablet | |
exile79 | donderdag 11 september 2014 @ 23:20 |
Huh? Mis ik nou iets? Waarom zijn de regels nou veranderd als je dit soort dingen nog wél mag melden via de radio? | |
Nattekat | donderdag 11 september 2014 @ 23:20 |
Nope. Ik ga eens kijken of de radio via de LT kan gaan werken, als dat nu wel werkt kan je via Teamviewer luisteren | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 23:34 |
Omdat dat de performance van een coureur niet beďnvloed. Zeggen hoe hij een bocht moet nemen of brandstof moet besparen wel. | |
SiGNe | donderdag 11 september 2014 @ 23:36 |
Zeker wel dat je de performance beďnvloed, kijk naar Massa en Alonso toen die nog samen bij Ferrari waren, Massa moest aan de kant, zelfs als die sneller was. | |
sasquatsch | donderdag 11 september 2014 @ 23:39 |
Wel op die manier, maar niet dat je daarmee zelf sneller rijdt of de race kan uitrijden. Dat bedoel ik met performance. Coureurs moeten zelf bepalen hoe ze rijden (alone) en dat niet door het team laten bepalen (unaided). Alleen strategie en teamorders mogen nog. | |
opreis | vrijdag 12 september 2014 @ 00:41 |
Dan verzinnen ze toch gewoon code taal waardoor ze het wel kunnen communiceren. | |
Sinister-D- | vrijdag 12 september 2014 @ 06:40 |
waar dan, want ik zou het rete interessant vinden om de transcriptie van de multi21 affaire eens te lezen. Volgens mij zijn die alleen publiek als ze uitgezonden zijn geweest, al dan niet achter decoder op een onboard kanaal, of als de teams dit zelf vrijgeven. | |
Wombcat | vrijdag 12 september 2014 @ 08:13 |
Ik heb idd wel eens een transcript gezien (van Spanje en Bahrein van dit jaar), maar weet niet meer waar. Buiten dat denk ik dat zelfs als ze beter worden gepubliceerd, lang niet iedereen ze gaat lezen, dus het zal een stuk minder ophef veroorzaken. | |
twiFight | vrijdag 12 september 2014 @ 09:04 |
Persoonlijk vind ik team radio ook alleen interessant tijdens de race. Na de race boeit het mij weinig wat er gezegd is, want de uitslag staat toch al vast. | |
Mexicanobakker | vrijdag 12 september 2014 @ 10:20 |
Wat een bullshit. | |
sasquatsch | vrijdag 12 september 2014 @ 10:27 |
Hier (F1Fanatic) heb ik er wel gezien, maar bij nader inzien is dat niet de volledige transscript, maar wat er is uitgezonden. | |
nils7 | vrijdag 12 september 2014 @ 11:06 |
Idd... "Lewis: it's Hammertime" | |
twiFight | vrijdag 12 september 2014 @ 11:28 |
Op Lewis zijn boordradio "Okay, so, Nico has more fuel than you. Can you confirm that you understood this message?" | |
Ferry_76 | vrijdag 12 september 2014 @ 12:02 |
So Lewis, The hen is in the nest, I repeat, the hen is in the nest. (Nico is in de pit) The duck flies at midnight (Ricciardo rijdt betere rondetijden dan jij), The citrus fruit has fallen off the tree (Alonso is uitgevallen), but the cookie has been baked. (Deze is in the pocket voor jou.) | |
Rossdale | vrijdag 12 september 2014 @ 12:05 |
Maak er alleen nog even "Hello Nighthawk" van en je hebt een aflevering van Allo Allo geschreven | |
Fiorano | vrijdag 12 september 2014 @ 12:17 |
Allo Allo | |
Nattekat | vrijdag 12 september 2014 @ 12:18 |
Moest lachen Die van Alonso deed het hem | |
sasquatsch | vrijdag 12 september 2014 @ 12:45 |
Codes zijn ook verboden. | |
sasquatsch | vrijdag 12 september 2014 @ 13:00 |
Morgen is de eerste Formule E race. Alleen hebben de organisatoren in al hun wijsheid besloten om de dezelfde fout als bij de F1 te maken door de wedstrijden voornamelijk achter de decoder uit te zenden (voor Nederland Fox Sports). Dus geďnteresseerden die geen Fox Sports hebben (zoals ik) zullen het moeten doen met een livestream. De race begint om 10.00 uur. Ik snap dit niet. Ze willen een nieuwe doelgroep aanspreken en stoppen het achter een decoder, waardoor deze doelgroep niet bereikt gaat worden. | |
Geralt | vrijdag 12 september 2014 @ 13:03 |
Zit FOX sports ergens in een of ander pakket bij Ziggo wat ik misschien al heb? | |
H_T | vrijdag 12 september 2014 @ 13:04 |
De race is toch pas tegen het eind van de middag? In de ochtend werken ze eerst nog de trainingen en kwali af dacht ik | |
nils7 | vrijdag 12 september 2014 @ 13:07 |
Heb je eredivisie voetbal? | |
sasquatsch | vrijdag 12 september 2014 @ 13:15 |
16.00 uur Chinese tijd is 10.00 Nederlandse tijd. Alle trainingen en kwalificatie worden ook uitgezonden (in de nacht). |