Nee, dat is niet ecologisch gedacht...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razen
Die boomknuffelaars moeten gepaaid worden. Lekker een volgeltelling & spotdag houden op je circuit, ergens op een Februarische zaterdag morgen. Of een kinder-wielerwedstrijd om zoveel mogelijk 'boompjes' bij elkaar te fietsen...quote:Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er snelle electrische auto's voorbij razen
scootmobielrace en dan vollebak door de parabolica boeken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ecologisch gedacht...
[..]
Die boomknuffelaars moeten gepaaid worden. Lekker een volgeltelling & spotdag houden op je circuit, ergens op een Februarische zaterdag morgen. Of een kinder-wielerwedstrijd om zoveel mogelijk 'boompjes' bij elkaar te fietsen...
Of draaf ik nu te ver door? Fia kan het beter
Hulkenberg zei al van de week dat ze de Parabolica gecastreert hadden. Dat blijkt nu inderdaad het geval, ook al beweren enkele coureurs dat er niets is veranderd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is wel minder: http://www.racer.com/f1/i(...)velope-at-parabolica
De coureurs nemen nu veel meer risico in Parabolica omdat ze weten dat een foutje niet meer afgestraft wordt. Zou bijna naar Monza vliegen en stiekem een klein strookje kunstgras erin leggen zodat ze toch gestraft worden na een fout.
Ik moet het allemaal nog maar zien tijdens de race. Met een beetje bandenverschil en meer risico wordt het misschien een buitenom-inhaal-bochtquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hulkenberg zei al van de week dat ze de Parabolica gecastreert hadden. Dat blijkt nu inderdaad het geval, ook al beweren enkele coureurs dat er niets is veranderd.
Volgens de BBC ligt er een strook astroturf net naast de witte lijn; misschien nat houden net als in Hongarije?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou bijna naar Monza vliegen en stiekem een klein strookje kunstgras erin leggen zodat ze toch gestraft worden na een fout.
Lees: Mercedes weet dat ze toch al 1 en 2 zullen worden dus mag de rest wel wat dichterbij komen...quote:Mercedes motorsport boss Toto Wolff says the German manufacturer could be open to lifting Formula 1's current engine freeze to help rival marques close the gap to his own.
Mercedes has dominated F1 this season, and there have been recent calls from rivals Ferrari and Renault to open up engine regulations to allow performance upgrades. Currently, the rules prevent changes to engine architecture, unless for special reasons related to reliability, safety or cost.
Ferrari boss Marco Mattiacci said after the Belgian Grand Prix that relaxing engine rules would support the innovative "DNA" of F1, while Red Bull supplier Renault said it would support more open engine regulations if they didn't lead to a spending war among manufacturers.
The possibility of relaxing these rules was on the agenda in a meeting of F1's strategy group in the Italian GP paddock on Friday, during which the popularity of F1, rules on superlicenses, cost control, and long-term technical changes to F1 cars were also discussed.
Speaking to the press later, Wolff suggested Mercedes might support a lifting of the engine freeze, if it was done in the right way.
"It's about defining what we want to do," he said. "Obviously we have a competitive advantage but we would take the challenge [of competition] on. Is it the time to change the rules to change something? Maybe. The discussions we've had so far were pretty open.
"There are various concepts on the table and if we decide to go completely in the opposite direction and open it up completely, this will increase costs quite dramatically.
"I'm not sure we could deliver all the same specification of engines to everybody – logistically it's not feasible – so the devil lies in the detail."
HORNER BACKS RENAULT CALL
Red Bull boss Christian Horner suggested engine development should be allowed in the same way that chassis improvements are permitted for performance reasons.
"Formula 1 is all about innovation and competition but there are only certain junctures that you can introduce new technology and upgrades," Horner said. "With the chassis, if you start off poorly you can develop your way out of it.
"I think with the engine all we need to consider – without hopefully having a significant effect on costs – is perhaps more freedom to allow manufacturers to develop in order for that competition to be there at the front."
Dat wist ie toen hij er aan begon. Volgens Olav Mol heeft het te maken met de investeerders. Zij zouden beloftes niet nakomen...quote:
Je moet inderdaad wel een ongekend rendement mogelijk achten wil je zo vreselijk veel risico lopen door geld in zoiets als Caterham F1 te steken.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie dat Christijan ook aan zijn paar maandjes bij Caterham een draai heeft weten te geven alsof hij geweldige dingen voor elkaar gebokst heeft. Maar goed, nu houdt hij meer tijd over om zich te richten op een van de vele internationaal opererende bedrijven die hij zoal heeft opgericht en die allemaal stuk voor stuk een doorslaand succes zijn. Vraag alleen niet welke bedrijven dit zijn, want dat wil Christijan niet vertellen.
Wat de investeerders in Caterham betreft, die bestaan niet. Collin Kolles heeft het team ongetwijfeld voor een symbolisch bedrag overgenomen van Tony Fernandes zodat die er vanaf was. Maar het klinkt wat interessanter om er een verhaal omheen te bouwen alsof je allerlei Zwitserse investeerders en oliesjeiks achter je hebt staan. Kennelijk is Albers er nu ook achter dat het team geen cent te makken heeft.
Wie herinnert zich die pipo van Arrows niet of die andere die interesse had in Tyrell en met Cher tof liep te doenquote:Op zondag 7 september 2014 20:21 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk zijn we er voor de 3e keer ingestonken, die mysterieuze zwitsers en arabische investeerders. Lotus zou er bijna aan verkocht worden en hiervoor was BMW-Sauber bijna verkocht aan zo;n zelfde consortium, wat iedere keer gebakken lucht blijkt.
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie dat Christijan ook aan zijn paar maandjes bij Caterham een draai heeft weten te geven alsof hij geweldige dingen voor elkaar gebokst heeft. Maar goed, nu houdt hij meer tijd over om zich te richten op een van de vele internationaal opererende bedrijven die hij zoal heeft opgericht en die allemaal stuk voor stuk een doorslaand succes zijn. Vraag alleen niet welke bedrijven dit zijn, want dat wil Christijan niet vertellen.
Wat de investeerders in Caterham betreft, die bestaan niet. Collin Kolles heeft het team ongetwijfeld voor een symbolisch bedrag overgenomen van Tony Fernandes zodat die er vanaf was. Maar het klinkt wat interessanter om er een verhaal omheen te bouwen alsof je allerlei Zwitserse investeerders en oliesjeiks achter je hebt staan. Kennelijk is Albers er nu ook achter dat het team geen cent te makken heeft.
die van Arrows was die prins van een bananen republiek ofzoquote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wie herinnert zich die pipo van Arrows niet of die andere die interesse had in Tyrell en met Cher tof liep te doen
Nah, Lotterer is gewoon een vriendje van Collin Kolles. En "beste ontwikkelingsrijder in de geschiedenis van de F1?" Omdat hij in 2002 een keer een Jaguar getest heeft?quote:Op maandag 8 september 2014 04:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren.
Prince Malik Ado Ibrahim, zogenaamd een Nigeriaanse prins. Nigeria heeft meer dan 70 koninklijke families dus veel wil het niet zeggen als je daar een "prins" bent.quote:Op maandag 8 september 2014 07:21 schreef WEST het volgende:
[..]
die van Arrows was die prins van een bananen republiek ofzo
een van de beste ontwikkelings rijdersquote:Op maandag 8 september 2014 04:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |